| Betreft: | evenement: Pandemonium, zaterdag 23 december 2006 om 21:00 |
Have fun, or not
Mistletoe, mistel, maretak en vogellijm zijn synoniemen voor een en dezelfde plant: Viscum album. In de kersttijd wordt mistletoe gebruikt als versiering en... de vrouw die onder zo'n bosje mistletoe staat, mag worden gekust.
Een ritueel waarvan de betekenis verder gaat dan een kus alleen
Sfeer was goed, gladde vloer een drama. Platenkeus van veel dj's vond ik beroerd. Enige setjes waar ik echt van genoten heb waren die van Sequence vs Ominous en Predator vs Nosferatu. Op naar de volgende......
100 zedendelinquenten opgepakt
Tijdens een groot (early)hardcorefeest op de Gustav Mahlerlaan in Amsterdam zijn uit voorzorg ongeveer 100 bezoekers opgepakt na tips van andere bezoekers.
Ze zouden zich volgens de oplettende feestgangers, los van elkaar hinderlijk gedragen hebben tegenover een vrouwelijke bezoekster die rondliep met een soort plant op haar hoofd. De politie staat voor een raadsel en heeft een onderzoek ingesteld naar dit opvallende hoofddeksel. Verder nam de politie 23 polo's, 12 kisten en 4 geruite overhemden in beslag.
wie was die fotograaf die zei dattie van de gaykrant was ?
Maar ik vond het geluid ook niet echt super ofzo, als je aan de zijkant stond kon je gewoon met elkaar praten terwijl je vooraan zowat moest schreeuwen. Volgende keer beter weer naar de Amsterdam Studio's
wackiejacky
wat loopt iedereen nou te zeiken.
FUCK IT!
staat je het feest,lokatie,organisatie niet aan?
dan kom je de volgende keer niet!!!
KLAAR.
sequence & ominous
Leviathan heerlijk gedraaid
Trouwens jammer dat chosen few al zo vroeg was
met een Mistletoe op mn hoofd en haast niemand begrijpt het, zelfs de "kiss me"
ben ik verliefd op je geworden Esther
Chosen Few, Sequence/Ominous, Arjuna/Leviathan . Heel goed allemaal. Alleen Dano/Buzz Fuzz leek wel een Mindcontroller setje. En Gizmo/Vinyl Junk met hun nieuwe platen, verkeerde feest ofzo???
Vanaf Predator was het weer goed, Delta 9 en afsluiter was ook wel te doen.
Alleen snap niet dat mensen het geluid goed vonden, je kon vooraan gewoon nog makkelijk met mensen praten, het was dus echt niet hard genoeg!
Leviathan heerlijk gedraaid
Heb helaas Predator vs Nosferatu gemist. we zijn om uurtje of 2 weg gegaan
alleen wat een klote vloer
volgende keer weer de studios