Partyflock

Forumonderwerp · 921149
Werkzaam bij Revolt Productions
Artiest {SHOWLIST artist 68765, 42248}
Waarschuw beheerder
ik kon gvd deze editie alweer niet ivm werken op koopzondag, dus hoe was het? dat ik wat gemist heb weet ik onderhand wel:P
Waarschuw beheerder
donateur
TOP!

Heb me erg goed vermaakt! Sfeer en geluid lekker en ook goeie setjes voorbij horen komen!

Minpunten waren idd de gladde vloer, maar daar heb ik de laatste paar uur eigenlijk niet eens meer last van gehad 8)
Amsterdam studio's is een leukere locatie idd, maar ik heb een topavondje gehad :bounce:

liep ook genoeg moois rond :9
Waarschuw beheerder
Was 3de keer voor mij ofzo , alsnog vond ik deze editie erg geslaagd

enige minpunten:- gladde vloer maarja vlt in het niets met de pluspunten
- de strobo's vond ik echt irritant

pluspunten:-muziek echt héle lekkere nummers gehoord
-party people thanx to ya all :respect:
-geluid stond HARD :-)

Buiten die strobo's heb ik niks te klagen vond het in 2 woorden SUPER VET :D

was binnen beetje voor Olinous en Sequence draaiden, vanaf dat hun begonnen waren enkel maar lekkere nummers gehoord , ik waande me nochtans toch weer ff 11jaar geleden :-)

Conclusie : Vond het een zéééér goed FEEST :respect: to da dj's, :respect: to da organisatie en :respect: to da crowd :-D

Tot de volgende x toedeloe
Waarschuw beheerder
eerste Pandemonium voor mij , echt super vet feest gehad..
Vloeren waren bij mij alleen glad op de witte stroken , verder geen last van gehad. Geluid vond ik lekker hard en aangezien de lokatie grote was dan het aantal mensen hoefde je niet noodgedwongen naar voren te dringen + had je veel ruimte over om lekker te hakke.
De sfeer was gewoon super echt relaxed!

cyndium :respect:
Artiest Rowdy
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cremator op zondag 24 december 2006 om 09:45:
Heb het goed naar m'n zin gehad met de groep waar we mee waren, maar een paar dingen:

-Amsterdam studio's is veel geschikter!
-geluid had best wat mooier afgestelt mogen worden
-het was wel HARD...dat zeker!
-volgens mij hadden de dj erg veel moeite met het geluid en waarschijnlijk vooral met de monitors. mixen was heel de avond matig. platenkeus gewoon lekker...maar het mixen enige die ik er goed mee om vond gaan waren dana en frantic maar ook die hadden dingetjes als "eej, de plaat is afgelopen..."

al met al erg gezellig met lekkere muziek, maar de vind de locatie niet echt erbij passen om de een of andere reden. om over de gladheid idd maar ff te zwijgen!

i had fun!

100% mee eens.

Waarschuw beheerder
vond de vorige pandemonium beter, liep beetje raar volk rond gister, en die gladheid, de tering het leek wel hardcore on ice...verder werd er bruut gedraait, en de friettent was kut, heb tot 2 keer aan toe een half uur op mn bestelling moeten wachten...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rowdy B op zondag 24 december 2006 om 16:40:
volgens mij hadden de dj erg veel moeite met het geluid en waarschijnlijk vooral met de monitors. mixen was heel de avond matig.

dat viel mij idd ook op

en dan gizmo en die andere (weet ff niet meer waarmee hij stond te draaien), gooien ze army of hardcore op, kom op zeg dat is toch geen niveau, dat soort dingen horen op MOH thuis
Waarschuw beheerder
Misletoe ken ik niet maar ik heb je wel paar keer zien lopen met die kiss me erop,maar mijn euro is nu pas gevallen :bloos:. damned :S

Bunzing is een dier en als je high 5 niet kent zullen ze low 5 ook niet kennen :D.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 24 december 2006 om 17:09:
high 5 niet kent zullen ze low 5 ook niet kennen

die snapte ze idd ook niet altijd :lol:
Waarschuw beheerder
vet feestje lekker hard knallen zoals vroeger in een duister zaaltje.Veel leuke mensen en een mistletoe die ik paar keer heb zien voorbij gaan :bounce: en een goede sfeer.

Eens hard op men bek gegaan waarbij mijn arm geschaaft is :S en gelult tegen een vent die later delta nine bleek te zijn :D.Die man heeft een metamorfose ondergaan,ik had hem niet herkend

op naar nieuwjaar :bounce:
Waarschuw beheerder
Leuke foto's thirza (y)

betekenis mistletoe :D

Mistletoe, mistel, maretak en vogellijm zijn synoniemen voor een en dezelfde plant: Viscum album. In de kersttijd wordt mistletoe gebruikt als versiering en... de vrouw die onder zo'n bosje mistletoe staat, mag worden gekust.
Een ritueel waarvan de betekenis verder gaat dan een kus alleen
Waarschuw beheerder
donateur
was zeker een geslaagde feest voor mij
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HalveZool op zondag 24 december 2006 om 16:17:
enige minpunten:- gladde vloer maarja vlt in het niets met de pluspunten
- de strobo's vond ik echt irritant

pluspunten:-muziek echt héle lekkere nummers gehoord
-party people thanx to ya all
-geluid stond HARD

Buiten die strobo's heb ik niks te klagen vond het in 2 woorden SUPER VET

was binnen beetje voor Olinous en Sequence draaiden, vanaf dat hun begonnen waren enkel maar lekkere nummers gehoord , ik waande me nochtans toch weer ff 11jaar geleden

Conclusie : Vond het een zéééér goed FEEST to da dj's, to da organisatie en to da crowd

da vint ik er ook van
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 december 2006 om 16:59:
liep beetje raar volk rond gister

Daar heb ik dan weer niks van gemerkt, gelukkig.
De sfeer op zich vond ik wel weer als de eerdere edities.
Nadeeltje was wel dat het voorin erg druk was, waarschijnlijk vanwege het gruwelijk loeiende geluid daar. Terwijl meer achterin en aan de zijdes ik het idee had dat het echt niet uitverkocht c.q. vol was. Beetje vaag.

Aan Nosferatu's gezicht te zien, was ie af en toe niet zo blij met de op- en afstelling van de apparatuur. Maar zo waren er meer leek wel. Net of ze niet geheel hun 'ding' konden doen. Af en toe liet er mixtechnisch wat te wensen over. Of kwam dat doordat er een aantal dj's niet echt goed op elkaar ingedraaid waren o.i.d.? Laat ik het zo zeggen, vond het ietwat chaotisch.

Uitzonderingen bevestigen uiteraard de regel.
Ik dacht het toen ik binnenkwam, en ben in de loop van de avond niet van mening verandert: Geef mij maar A'dam Studio's! Wel nice beats gehoord hoor.

Ojaa, en Delta 9 was zeker wel vetjes! "In The Void!", en hakke maar! :yes:
Waarschuw beheerder
:gaap:

dat was me het haknachtje wel weer :D

weer veel bekenden gezien en alleen maar blij je gezichten :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 24 december 2006 om 17:16:
Die man heeft een metamorfose ondergaan,ik had hem niet herkend

dat had ik dus ook al. Dacht dat 'ie lang haar had. Maar goed, morgen staat dat interview online op Q, wat een koekwaus zeg! :D

Alleen totaal compleet vergeten zn mailadres ofzo te vragen %) en kan zn website niet vinden. Alleen dat Myspace-ding maar daar ben ik nog geen lid van. Moet 'm wel dat ding eerst effe doormailen namelijk :D

Dus mocht iemand 't weten, bitte! :)
Waarschuw beheerder
Was een mooi feestje :). 3e Pandemonium, maar deze was toch wel wat minder als die in de Studio's.

Muziek wisselend, begin was echt heftig! Lock-Jaw was goed bezig, Chosen Few, Sequence/Ominous, Arjuna/Leviathan (Y). Heel goed allemaal. Alleen Dano/Buzz Fuzz :s leek wel een Mindcontroller setje. En Gizmo/Vinyl Junk met hun nieuwe platen, verkeerde feest ofzo???

Vanaf Predator was het weer goed, Delta 9 :respect: en afsluiter was ook wel te doen. Alleen snap niet dat mensen het geluid goed vonden, je kon vooraan gewoon nog makkelijk met mensen praten, het was dus echt niet hard genoeg!

En veel fouten met mixen, paar keer overslaande platen, was volgens mij iets niet goed met de apparatuur. Gladde vloer geen last van gehad, gewoon doorgaan haha :p. En wat was er slecht aan de garderobe? Ik haalde om 7.20 m'n jas, en er was helemaal geen rij, had em binnen een minuut.

Wat was het 2e nummer van Dana/Frantic Freak, dus na Bad kick?
Waarschuw beheerder
Ich kann nicht hilfen mit die email adresse von delta nine.frage sie flock für die adresse :bounce:

Ja op dominator had hij lange dreads
Rob gee is anders ook wel gek om met te praten.

die dikke pilaren waren wel handig om iemand te kloten :devil: zo heb ik een vriendin wat gepest door telkens op haar schouder te tikken en te verdwijnen.Die maar zoeken en rond die pilaar dartellen zonder mij te vinden,tot ik het niet meer kon houden van het lachen.
Die haar gezicht,ze verstond er nieks van.
Toen ik wou gaan lopen toen ze het door had schoof ik op men kloten :bounce:.

thirza :flower:

dat interview,ik ben nieuwsgierig.
Ik vond dat hij typische zo amerikaanse deed,beetje overdreven shit enzo en daar ben ik niet zo echt voor :S.Beetje stoere praat enzo
Waarschuw beheerder
Ohja, die strobo's :respect: :D

Waarschuw beheerder
Zeker een geslaagd feest. Er hing een erg goede sfeer en ook veel mooie dames :)

er werd erg lekker gedraaid. Heb amper stilgestaan. Zo rond 5 uur a half 6 vond ik het wat minder worden. Maar daarna kwam er een andere dj die toch meer mijn muzieksmaak draaide/

De heenweg en terugweg was ook erg gaaf. Op de heenweg konden we de Expo niet vinden en stonden we met een groep van 10man naast het station aan iedereen te vragen waar de Expo was. Na 5a10minuten ontdekte iemand een groot bord waarop Pandemonium stond met een grote rode pijl richting de andere kant :p

Wat ik ook erg cool vond was dat er verschillende kleuren lasers waren naast de standaard groene lasers die vrijwel altijd aanwezig zijn op een de meeste feesten. Blauw, lichtgroen achtig, paars, rood en geel als ik het mij nog goed herinner :)

Maar alsnog vond ik de locatie wel wat minder. Vorig jaar in Amsterdam Studio's was gewoon een top locatie. En idd, de vloer was gewoon een ijsbaan wat toch wel kijkplezier opleverde ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik heb me ook wel vermaakt, maar zoals er al gezegd werd,
akoestiek ontbrak, mixen waren merendeels minder, en naar mijn mening werd er af en toe voor een oldschook feestje te hard gedraaid.

maar zoals ik zei heb me goed vermaakt, ben zeker 12 bekenden van vroeger tegengekomen, en de sfeer was als vanouds! (y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Wackiejacky op zondag 24 december 2006 om 14:03:
NIEMAND wist goddomme wat een MISTLETOE was! Stelletje cultuurbarbaren! Kerstverkrachters! Ik loop godver de hele nacht met een Mistletoe op mn hoofd en haast niemand begrijpt het, zelfs de "kiss me" die erop stond was zelfs nog geen duidelijke hint. Behalve die ene gozer dan...

En als ik je dan gedag zeg, kijk je me aan of je een spook zag, en loop je snel door. Ja dan is er de kans niet voor je mistletoe te bewonderen. Volgende keer beter.

Top nacht gehad, binnenkomst was wat minder door de PRUTset van Gizmo, maar dat kwam al snel goed. Delta 9 draaide super vetjes!! Aardig wat afgeschaatst tijdens deze set, mijn god wat was het overal glad in de zaal. WAs m'n eerste keer pandemonium, weet dus niet hoe het in de studio's was, maar ga zeker nog wel een keertje kijken. Mooi feestje!
Waarschuw beheerder
Zeer goed feestje!

Groeten van Santa Claus :P. Samen met 2 dames de enigste die totaal op kerst ingespeeld waren :P.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hardcore_lover op zondag 24 december 2006 om 17:53:
Zeer goed feestje!

Groeten van Santa Claus . Samen met 2 dames de enigste die totaal op kerst ingespeeld waren .

Foei, had jij het nie ongelooflijk warm in dat pak?? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Hammertime op zondag 24 december 2006 om 17:56:
had jij het nie ongelooflijk warm in dat pak??

idd :D .. wel super :yes: :D
Waarschuw beheerder
ja jij was hard aan het gaan in dat pak hahahaha :bounce:
Waarschuw beheerder
was echt een superfeestje en heb me uitstekend vermaakt :yes: weer vele mensen leren kennen en dan die groepsfoto die was echt super kreeg er kippevel van :respect:
Artiest {SHOWLIST artist 54194, 10088, 75936}
Waarschuw beheerder
donateur
Zeer goed feestje!

Je was weer goud Paultje...

Waarschuw beheerder
donateur
kheb me goed vermaakt (Y)

alleen tsja die vloer :x
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 24 december 2006 om 17:50:
En als ik je dan gedag zeg, kijk je me aan of je een spook zag, en loop je snel door. Ja dan is er de kans niet voor je mistletoe te bewonderen. Volgende keer beter.

:D ja hallo! zeg er dan bij wie je bent! :D Sorry ik ben echt heel slecht in gezichten. Komt best vaak voor dat mensen alleen maar "he wackie" roepen en dan niks meer en ik zit te denken "ja wie ben jij dan weer" :D

Ik denk dat ik 't wel weet, beetje achteraan in de zaal aan de kant van de EHBO en de toiletten ofzo? :bloos:
Waarschuw beheerder
Groeten van Santa Claus . Samen met 2 dames de enigste die totaal op kerst ingespeeld waren

(l) Jij was de eerste die onder mijn mistleoe is geweest! (l)
Waarschuw beheerder
Jammer dat t zo glad was:(
Vond dit de minste editie tot nu toe omdat ik bijna niet los kon gaan :/

Volgende keer gewoon weer in de studio's vond dit maar niks :no: maar hoorde al verhale rondgaan dat de volgende in de Westergasfabriek is :O

Owja Delta 9 :respect: was echt vet B)

Maar was wel een gezellig feestje verder :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 24 december 2006 om 18:16:
bijna niet los kon gaan

bijna niet nee :D ... maar het kon net :P

lopen was kutter :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Simon Stokvis op zondag 24 december 2006 om 18:16:
maar hoorde al verhale rondgaan dat de volgende in de Westergasfabriek is

Nou, dat is iig beter als expo, geluidje daar zeg :kwijl:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :flower: § Kenny § :flower: op zondag 24 december 2006 om 17:09:
Bunzing is een dier

ja dat weet iedereen wel.

maar voor de duidelijkheid hieronder nog een korte omschrijving :)

bun·zing (de ~ (m.), ~en/~s)
1 forsgebouwde, bruine marter, die bij gevaar een onwelriekende geur afscheidt
Waarschuw beheerder
heey wackiejacky... had het erg naar me zin van8...

nu is het voor jou maar afw88 dat je geen koortslip krijgt ;)

:bye: :lief:

groetjes van uh je weet wel;)...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 24 december 2006 om 18:23:
bun·zing (de ~ (m.), ~en/~s)
1 forsgebouwde, bruine marter, die bij gevaar een onwelriekende geur afscheidt

Ik was echt te dronken om dat bunzing verhaal te begrijpen. Waar was ie nou?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Hammertime op zondag 24 december 2006 om 18:21:
geluidje daar zeg

was wel goed te doen ja, met gehoorbeschermers in

Waarschuw beheerder
donateur
Dit was de minste editie van alle edities waar ik geweest ben.

Dankzij de gladde vloer was het moeilijk om echt goed los te gaan en zoals al vaker in dit topic beschreven bleef de grote hakkende massa uit.

Het geluid was hard, maar verder op in de zaal verloor het zijn kracht. Dit kan een reden geweest zijn waarom iedereen maar voor bleef staan en het halvewege de zaal gewoon LEEG was. Elke keer dat ik daar kwam had ik het gevoel dat het laatste uurtje was ingegaan en de meeste mensen al naar huis waren. De locatie was eigelijk wat te groot voor het aantal mensen. Je had wel heerlijk de ruimte om o.a. te schaatsen.

Niet de beste editie dus, en voor mij een goed moment om een puntje te zetten achter hardcore feesten. Ook de early stuff. Na gister had ik helemaal het been there done that gevoel en zelfs de vetste nummers deden mij weinig meer. Dit was 2-3 edities geleden wel anders en ik keek daar ook veel meer naar uit.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 24 december 2006 om 18:32:
Ik was echt te dronken om dat bunzing verhaal te begrijpen. Waar was ie nou?

hahah

De bunzing zat op me shirt :P
Waarschuw beheerder
Net als ieder ander moet ik ook concluderen dat er iets miste.
Maar ik kan ook niet goed zeggen wat :/

Misschien dat er deze keer zeer goed gedraaid werd en de vorig keren geweldig?
Of zal het toch aan de locatie liggen?
Misschien teveel verwachtingen?

Das al niet te min was dit alsnog duidelijk 1 van de beste feesten van het jaar!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RickeY-G op zondag 24 december 2006 om 18:40:
Maar ik kan ook niet goed zeggen wat

Misschien dat er deze keer zeer goed gedraaid werd en de vorig keren geweldig?
Of zal het toch aan de locatie liggen?

Was jij er ook? heb je helemaal niet gezien :|
Waarschuw beheerder
idd nu je et zegt, niet gezien :/:o

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Trip_O B) op zondag 24 december 2006 om 18:26:
Bunzing

hun weer met hun bunzing gedoe:)

mafketels

Waarschuw beheerder
Uitspraak van [SF] Schñjoep [2x5]... op zondag 24 december 2006 om 18:39:
De bunzing zat op me shirt

Ja, maar ik dacht dat je 'm ook meegenomen had. Aangelijnd ofzo ;)

Uitspraak van RickeY-G op zondag 24 december 2006 om 18:40:
Maar ik kan ook niet goed zeggen wat

Dat heb ik ook en omdat ik niet weet wat, bedoordeel ik het feest gewoon als geweldig. Ik ben niet gauw tevreden, aangezien ik altijd kritisch let op de muziek, lokatie en sfeer. Maar ik was zó dronken en dan heb ik het al snel erg naar m'n zin :D
laatste aanpassing