Gutenmorgen allemaal!
Ook weer boven zeil.
Tja, hoe zal ik het eens zeggen? Dit was een feest met heeeeeeel veel positieve punten en een paar minpunten. Maar die minpunten waren wel erg overheersend aanwezig. Vooral de gladde vloer gooide roet in het eten. Omdat je voortdurend moest oppassen niet op je bek te gaan hield men zich in het begin nogal in. Daardoor miste ik de losgeslagen hakkende menigte die voor mij zo kenmerkend voor Pandemonium is. Verder had ik zelf in het begin van de nacht weer erg last van de stroboscopen.
Muzikaal erg vetjes maar idd wel wat foutjes gehoord tijdens het mixen.
Maar wat dus het mooie is van Pandemonium, mensen gaan niet met een kwaaie kop achterover zitten ofzo. Die gaan gewoon andere gekke dingen doen

Hoeveel schaatsvrienden ik wel niet gemaakt heb.

Of gewoon lekker damnsen in de chill. Geen idee wie die vage DJ was rond een uur of 05.30

maar Tiesto horen op Pandemonium, woehaaaaa wat vet!

En gruwelijke techno gehoord ook daar.
Verder een interviewtje getracht te houden met Delta9, wat een mafketel die gozer

Ik moet zien of ik er wat van kan maken haha, heb echt gelachen. Sfeertje was wel weer heel erg open. Ging weer naar buiten met het idee dat ik na afloop iedereen kende en vice versa.
Dit is voor mij de eerste Pandemonium die ik een 'goed' geef en geen 'geweldig'. Simply because of the floor. Ik heb er zelf teveel last van gehad. Wat mij betreft op naar een nieuwe locatie of terug naar de Studio's.