Staat toch wel in m'n top 10 teleurstellingen. Wat een drama. Draaide na Speedy J op Innercity...begon met een breakbeat, toen nog 1, en nog 1...totdat de volgende DJ begon.
Zijn dj stijl is te omschrijven als funky en hard met hier en daar wat electro invloeden, dit in tegenstelling tot zijn live show die veel experimenteler is.
waarom. te heet zeker ? volgens mij moet dat probleem nu opgelost zijn.
heet, krap, klote bar, mager geluid (toen bij Ruskin in ieder geval), maar wel betaalbaar denk ik, of niet? Ach voor die prijs mag ik ook niet klagen, ik weet het. Nogmaals, Slater vet!
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op zondag 24 december 2006 om 17:57:
de geluidskwestie...geluid en kwaliteit is zoo lastig om over te discussieren. zeker tegenwoordig, met digitale files, 16/24 bit, final scratches, abletons, eigen producties etcetc. vaak kan het gewoon liggen aan hoe een plaat geripped is naar wav of in slechtste geval mp3...dat kan veel schelen op een PA.
Ruskin blaasde me toen der tijd ook weg (in negatieve zin dan) met zijn setup met een interne soundcard.....
sorry hoor maar daar zou ik me voor schamen al weet ik dat de prijs van een soundcard niet alles zegt...
studio 80 is tegenwoordig best duur om te huren hoor, dus een lucratieve business is het zeker niet, geloof ons maar ..
maar het personeel is erg vriendelijk, gezellig de sfeer is gezond .
de airco stond gisteren gewoon weer aan. een over de barbezetting hebben we het met ze ook al gehad. Voor de slater editie wordt het gehele personeelsregister opgetrommeld hahaha.
alle drie? haha. Misschien nog maar eens proberen dan, hehe. Maar wat is er gebeurt met Club LA? Daar was t eerst toch?
Hele vette sets van Slater meegemaakt.
Wat draait hij nu eigenlijk?
hij draait nu blije electrohouse en mnml... heb hem vorig jaar ofzo in nigttown gezien en vond er echt geen hol aan. lijkt absoluut niet op zn oude planetary assault systems-sound. maar gewoon blije, hippe homohouse.
dat is wel interessante aan mensen als slater, clarke, mills etcetc..het zijn artiesten. geen prefab dj's. ik hou wel van verrassingen van tijd tot tijd. beetje openstaan voor nieuwe dingen...als een dj even een paar plaatjes opzet die mij niet liggen, ah so what..ga ik even richting de bar oid hehe
hij draait nu blije electrohouse en mnml... heb hem vorig jaar ofzo in nigttown gezien en vond er echt geen hol aan. lijkt absoluut niet op zn oude planetary assault
Tjaa...vorig jaar zag ik hem op Sziget festival in Hongarije...Was opzich wel aardig maar geen hoogstandjes of extreme uitschieters. Hoewel er wel een paar ouwe PAS plaatjes voorbij schoten. Geen breakbeat dingen, wel af en toe een offbeat plaatje. Jammer dat the Advent daarna niks over liet van Slater want dat was veel vetter dan Slater. Vorig jaar in Nighttown draaide ie gewoon reteslecht wat betreft de platenkeus. Maar dat doet ie wel vaker. Lekker experimenteren heet dat. Niks mis mee maar doe het dan wel goed...ipv verbrande koeken bakken.
mmmmjah, maar voor de duidelijkheid. ik heb wel degelijk hoge verwachtingen van mr slater bij adhd hoor...
Dan wens ik je veel succes. Voor een tientje is het wel leuk om naar dat feestje te gaan maar dan zie ik liever Jerome live dan een ouwe verrotte slater die nog zijn pensioengeld bij elkaar aan het schrapen is. Gelukkig zijn er genoeg alternatieven dus verder ga ik niet klagen..
fantastisch weer dit. 100% op z'n hollands. heerlijk pessimistisch.
weet je wat, dan blazen we gewoon de hele avond af en gaan we lekker naar de escape of sinners vlakbij.
prachtige sounds daaro..
Wat nou pessimestisch?? Waarom doe je niet Jerome drie uur? qua kwaliteit ligt dat toch een stuk hoger. Als je de meeste reacties leest, zie je dat Slater niet meer gewild is. Afgezien een enkele reactie dan.
Maar voor een tientje zou je het allicht eventueel wel kunnen proberen...voor de sfeer en voor de andere ploatjes- en knoppiesdraiers
En heb zeker al 15 man gesproken die er net zo over denken.... Dus denk dat de knakker met de vette vingers en een profiel plaatje van Roel en Marianne in zijn eigen wereldje leeft...
Maar voor een tientje zou je het allicht eventueel wel kunnen proberen...voor de sfeer en voor de andere ploatjes- en knoppiesdraiers
Pff...laat mensen lekker zelf beslissen welke artiesten ze voor hun feestje boeken Als je het zo goed weet dan boek je Jerome toch 3 uur lang voor je eigen feestje
weet je wat, dan blazen we gewoon de hele avond af en gaan we lekker naar de escape of sinners vlakbij.
prachtige sounds daaro..
Jammer dat je er zo op ingaat....laat die kerel lekker zeuren! Nu schrik je me ook een beetje af door te zeggen dat het niet doorgaat.
Nu schrik je me ook een beetje af door te zeggen dat het niet doorgaat.
hehe, dat is uiteraard een sarcastische grap
Tuurlijk gaat het wel door
Dat zou pas wat zijn, als we een feestje zouden afblazen omdat een iemand toevallig onze headliner niet ziet zitten hehe.
Ik zit nu even lekker in Barcelona tot 3 Januari 2007 maar ik heb toch nog even de kans om iedereen te bedanken voor jullie support op 23 December voor adhdsessions in studio-80!
Ik heb me zelf ook prima vermaakt en ook me live set viel erg in de smaak aan de reacties te zien van het publiek!
Ik zie dat iedereen hier all weer ontzettend veel zin heeft in het volgende feest met Luke Slater!
Ook de after bij Jeroen was erg leuk dit moeten snel weer over doen op 27 Januari met Luke Slater!
Zodra de fotos er zijn plaats ik snel even een link!
Ik vind de fotos er vet geworden ik ben er erg blij mee!
met veel dank aan imagehunters.net die zo vriendelijk zijn
om een goede fotograaf naar ons feest te sturen!
Zeker bij weer dit keer, deze ouwe was met zijn sulle kop in slaap gevallen en om 3 uur had het geen zin meer om daar naartoe te gaan, maar ik ga hem zeker deze editie dubbel en dubbeldwars bijwonen, wil er geen meer missen...
British technoist Luke Slater delivers a gung-ho mix of machine funk and techno straight from Fabric's Room 2 on the latest installment in the series. 'Fabric 32' is out in January.
Slater first became known for his work as Planetary Assault Systems on the Peacefrog imprint in the early nineties, bringing an aggressive edge and electronic swagger to the Detroit sound, but it was his longplayer 'Freek Funk' (1997) under his own name which crossed over to global dancefloors with its blend of deep acid and electronic funk. Follow-up albums 'Wireless' and 'Alright on Top' saw Slater experimenting with vocals, electro and synth-pop, and recently he's has taken control of his music by setting up his own digital and vinyl label Mote-Evolver.
On his Fabric mix, Slater was intent on capturing the vibe of the London venue so, in a first for the series, he recorded the mix in Room 2 at the club one afternoon. “This mix is a true representation of what I play there," says Slater. "I wanted to do the main part down at the club to get that vibe right from the club. It’s kind of a funky punk disco electronic mix and specifically related to Fabric. I’m excited. Fabric really is quite special, they put in a lot of effort and I have many, many emotions attached to Room 2. "
The mix contains several new cuts from Mote-Evolver, big tracks from Audion, Switch and Martin Buttrich as well as the Basic Channel classics 'Phylyps Trak II/II'.
Fabric 32 - Luke Slater Tracklist
1. L.B.Dub Corp - Rhythm Division - Mote-Evolver
2. Colin Zyskowski - For The Asking - ADDON
3. Sleeparchive - Transposition Reverse - Sleeparchive
4. Guy J and Sahar Z - Hazui (Gui Boratto Remix) - Electribe
5. Markus Lange - Ruhestörung Plattenbau - Craft Music
6. Tres Demented –Brain Freeze – Planet E
7. Putsch ‘79 – Doin’ It - Clone
8. Switch - A Bit Patchy (Club Mix) - Data
9. Luke Slater - Organ Bender (Alone At The Altar of Twisted Souls Mix) - Mote-Evolver
10. Tres Demented- She’z Satan Inst. - Planet E
11. Shakes - Sister Self Doubt - Hot Hot Hot
12. Spank Rock - Bump (Switch Remix) – Ninja Tune
13. Luke Slater - She Showed Me Heaven - Mote-Evolver
14. Raudive – Here (Len’s Podium Remix) - Podium
15. Audion - Mouth To Mouth – Ghostly International
16 The Juan Maclean - Love Is In The Air (Mock & Toof Remix) - DFA
17. Perspects – Strap – Interdimensional Transmissions
18. Activator - Doctor Gato (Plus 4 Reasons) – International Deejay Gigolo
19. Jürgen Driessden - The Message - Mutekki
20. Martin Buttrich - Full Clip - Planet E
21. Basic Channel - Phylyps Trak II/II – Basic Channel
22. Planetary Assault Systems - GT (Version 2) - Mote-Evolver
Volgens mij zit er voor ieder een wel wat bij zowel de Minimal fans komen zwaar aan hun trekken
maar ook de techno fans mogen niet klaagen!
Thanks heb je de track listing gezien van Luke Slater alleen maar goede plaaten ik denk dat zowel de techno fan als de minimal freak hier erg blij van gaat worden!!
Thanks Chris jij ook een gezond & gelukkig nieuwjaar en doe iedereen de groetjes vanavond!!!
Thanks heb je de track listing gezien van Luke Slater alleen maar goede plaaten ik denk dat zowel de techno fan als de minimal freak hier erg blij van gaat worden!!
He Mark, had je vanmiddag gesproken over demo & Barcelona!
Have fun @ Luke Slater, ik zit dan zelf in Barcelonaaaaaa
Volgende ADHD ben ik er wél bij, wie-o-wie heb je dan weer geboekt!!?!?
Ook de after bij Jeroen was erg leuk dit moeten snel weer over doen op 27 Januari met Luke Slater!
Dat zou helemaal mooi zijn als Luke mee gaat!! Warren, Jerome, Sander, Gary, Tom en de rest zijn natuurlijk ook welkom!!!! Iemand nog een goed idee voor een Locatie voor de after?? Biedt iemand zijn (ruime) huis (in amsterdam) aan?? Of weet je een goede plek?? Laat het dan ff weten!!
Whahahaha!!! Vorige keer was echt lachuh, en ik had mn buren gelukkig kunnen omkopen met een fles wijn. Maar, om een maandje later weer ze van 06.30 to 16.30 "lastig" te vallen, gaat een beetje ver! Over 2maandjes kan het wel weer! Maar, heb jij niet een relaxt huis in Amsterdam ofzo??
Iemand nog een goed idee voor een Locatie voor de after?? Biedt iemand zijn (ruime) huis (in amsterdam) aan?? Of weet je een goede plek?? Laat het dan ff weten!!
De after heeft trouwens al een paar namen op de line-up staan, namelijk: Warren Fellow, Tom Noah en Sander May. Natuurlijk gaan we ons best doen om Slater ook mee te krijgen !! Tot de 27ste!!
Euhhmm.. op mn "nog steeds niet af" site staat een set van December 2005. Ik heb mezelf voorgenomen om binnen 2 weken een nieuwe mix op te nemen hehe.. Dus hij gaat er zoieso komen. Nog even geduld please, maar hier alvast de link naar de december 2005 mix: http://www.sandermay.nl/index.php?page=13
Zo zeker vet feestje op de Stubnitz.. Echt heel gezellig gehad en Jeroen en Mark waren super goed bezig met promoten.. Ik zag die posters en flyers overal haha!
Jah hoor, hier alles goed! Mark en ik zijn idd de hele avond bezig geweest met het promoten van ADHD Sessions. En veel goede respons gekregen! Er is nog geen locatie bekend voor de after, maar die komt wel!! Als jij een goede locatie weet, laat het dan ff weten. Tot de 27ste!!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 januari 2007 om 14:08:
Dit keer heben we Luke Slater speciaal gevraagd om een minimal tech house detroit & techno set te draaien op adhd sessions op 27 Januari!
ADHD Sessions staat niet alleen voor techno wat de meeste mensen wel denken we proberen juist een heel div line up
neer te zetten die elke keer weer een andere muziek styll belicht!
Bvb het eerste feest in studio-80 was meer gericht op techhouse met onze Kanzleramt avond!
Het laatste feest met Alex Bau richten zich op techno!
Naast Luke Slater is er ook nog warren fellow
jerome (live) Recovery sounds, dia.chro.na, en sander may
en Tom Noah, Gary Teo deze dj's heben allemaal hun eigen styll!!
Afgelopen Zaterdag 6-1-2007 was top ik wil dan ook iedereen die geholpen heeft met de promotie voor ons feest heel erg bedanken er komen nog 2 weeken aan waar in we moeten zorgen
dat iedeen maar dan echt iedereen op de hoogte is van het feest op 27 Januari!!!
Thanks Wim we maaken er weer een gezellige boel van op 27 Januari in de 80!
Alvast bedankt voor het zenden van de mail!
Net de nieuwe guestlist flyer krant gelezen met een leuk
intervieuw over Luke Slater & ADHD Sessions!
Je kan hem gewoon gratis mee nemen bij de meeste clubs en record Shops!
Techko kan ik anders nog kaartjes reserveren voor het feest??? Kaartjes kan je gewoon aan de deur kopen vol=vol
voor de after, Als jij een goede locatie weet, laat het dan ff weten.
He Fleur leuke site dit bedankt voor de tip als je iets meer weet over de after dan hoor ik het graag ik ga zeker ook even naar dit feestje van adhd in plaats van naar Awakenings dat gaat me gewoon weer te veel geld kosten in Rotterdam!
Kansloos is het zeker niet met Luke Slater achter de decks met een 3 uur set}}}}}}}}}
}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}]]]]
Thanks 2 Pounding Groove & RAWking ConCept
Fabrix 32 Mixed by Luke Slater
Luke Slater has been a favourite of Fabric’s for a long time. His platform as one of the creators of UK/Detroit’s techno marriage, blending the intensity of techno’s hardest funk and minimal flavours with the sweet swagger and chunky bristle of a fat street party, established much of the music Fabric programs week-in, week-out.
"Fabric 32" guides you knowingly through some of the most hot-tipped tracks from the likes of Carl Craig, Audion, Switch, Spank Rock, Sleeparchive, and The Juan Maclean. Weighted more so knowing that Luke recorded the mix in Fabric Room 2 one chilly November afternoon - a first for the Fabric series. But Luke wanted more than anything to directly relate his history of performances at the venue to the mix. He really wanted to capture the vibe that he feels only that space can herald: “This mix is a true representation of what I play there [at Fabric]. I wanted to do the main part down at the club to get that vibe right from the club. It’s kind of a funky punk disco electronic mix and specifically related to Fabric,” says Luke Slater
His releases under the aliases Slots For Bill, 7th Plain, The, Clementine, Deputy Dawg, L.B. Dub Corp, Lloyd Owes Me A Packet, Morganistic, Offset, Planetary Assault Systems, Translucent, Heamaglobien, Machine, Re-Animator, and Spinach continue to arrest the zeitgeist’s understanding of his form. Even more so now with the mottos operandi of his beloved independent label, Mote-Evolver (set up in early 2006), allowing fans to download his studio creations the very second they're finished.
Tracklist:
01 - L.B.Dub Corp - Rhythm Division - Mote-Evolver
02 - Colin Zyskowski - For The Asking - ADDON
03 - Sleeparchive - Transposition Reverse - Sleeparchive
04 - Guy J and Sahar Z - Hazui (Gui Boratto Remix) - Electribe
05 - Markus Lange - Ruhestörung Plattenbau - Craft Music
06 - Tres Demented –Brain Freeze – Planet E
07 - Putsch ‘79 – Doin’ It - Clone
08 - Switch - A Bit Patchy (Club Mix) - Data
09 - Luke Slater - Organ Bender (Alone At The Altar of Twisted Souls Mix) - Mote-Evolver
10 - Tres Demented- She’z Satan Inst. - Planet E
11 - Shakes - Sister Self Doubt - Hot Hot Hot
12 - Spank Rock - Bump (Switch Remix) – Ninja Tune
13 - Luke Slater - She Showed Me Heaven - Mote-Evolver
14 - Raudive – Here (Len’s Podium Remix) - Podium
15 - Audion - Mouth To Mouth – Ghostly International
16 - The Juan Maclean - Love Is In The Air (Mock & Toof Remix) - DFA
17 - Perspects – Strap – Interdimensional Transmissions
18 - Activator - Doctor Gato (Plus 4 Reasons) – International Deejay Gigolo
19 - Jürgen Driessden - The Message - Mutekki
20 - Martin Buttrich - Full Clip - Planet E
21 - Basic Channel - Phylyps Trak II/II – Basic Channel
22 - Planetary Assault Systems - GT (Version 2) - Mote-Evolver
'Fabric 32' mixed by Luke Slater is released in the UK and rest of world (excluding the US) on January 15, 2007. It hits stores in the US on February 6, 2007 while Fabric First members can get their hands on it on January 2, 2007.
Was cker een goede optie! Helaas heb ik vernomen dat de Prins Hendrick Kade niet meer beschikbaar is als (after) party locatie. We zijn bezig met een ander kraakpand!! Stuur je telefoonnummer als pf-berichtje, of mail (jc_meulen@hotmail.com) hem, en ik hou je op de hoogte! Groeten Jeroen-Theo
Op 27 Januari zijn alle dj sets /shows live te volgen via de stream van Studio-80 alle sets worden ook een dag laater nog een keer uitgezonden via de webside van studio80 http://www.studio-80.nl/stream.html
We zijn natuurlijk al weer druk bezig met de after party!!
Vette sjit Slater zeker in zo'n kleine tent! Erg stoer.
Al vind ik zijn Planetary tunes wel dikker dan wat ie tegenwoordig draait. Zijn set van Dour was trouwens wel erg veel Planetary Assault stuff. You never know...
We zijn bezig met een ander kraakpand!! Stuur je telefoonnummer als pf-berichtje, of mail (jc_meulen@hotmail.com) hem, en ik hou je op de hoogte! Groeten Jeroen-Theo
Tribbezz citeer 18 januari 2007 00:05
Vette sjit Slater zeker in zo'n kleine tent! Erg stoer.
Al vind ik zijn Planetary tunes wel dikker dan wat ie tegenwoordig draait. Zijn set van Dour was trouwens wel erg veel Planetary Assault stuff. You never know...
Dat was ook een liveset onder de naam Planetary assault systems!
We zijn bezig met een ander kraakpand!! Stuur je telefoonnummer als pf-berichtje, of mail (jc_meulen@hotmail.com) hem, en ik hou je op de hoogte! Groeten Jeroen-Theo
Tevens zal adhdsessions weer wat extra licht neer zetten in de studio-80 75mW LASERS groen http://www.xlsound.nl/
Je kan hier alvast even een paar fotos bekijken!
1 tentamen gehad, nog 7 te gaan en dan .......
FEESTJE!!!!
kan niet wachten, kunnen ze men tentamenweek niet ff overslaan ofzo en gelijk naar A.D.H.D sessions doorspoelen!
las gister wat verhalen over luke slater zn set in de berghain van 2 weken geleden.
die was onwijs kut iig. ik hoop dat ie hier wat beters gaan draaien
Tevens zal adhdsessions weer wat extra licht neer zetten in de studio-80 75mW LASERS groen http://www.xlsound.nl/
Je kan hier alvast even een paar fotos bekijken!
We kunnen vanavond DO.25.01.2007 alvast een klien feestje bouwen met mijn groote vriend Dave Ellesmere in de Twstd.
Bekend van zijn hit microfunk - the white room /pecan - remote area 002
TWSTD Amsterdam
Weteringsschans 157
Nog maar 3 dagen te gaan en dan is het eindelijk zo ver Luke Slater, Jerome Live - recovery sounds, dia.chro.na
sander may, vs Tom Noah
9 maart 2007 is al weer de volgende ADHD Sessions
De thema dit keer is de regenachtige wolken-synth techno uit de britse eilanden. niemand weet dat beter over te brengen dan de showmasters van deze avond:
Mark Broom - dj set
Rue East - live
maar we hebben ook
Stephan de Wit
de Man Zonder Schaduw voor de nodige afwisselling
Pinxt, omdat utregts talent ook vet klinkt.
en uiteraard uw hosts:
Dia.chro.na / Recovery Sounds
de prijs voor al dit lekkers is wederom slechts 10 euri. dus kom allen en onthou:
Luke Slater!!!! Die weet wel hoe die een feestje moet maken... Laatste keer dat ik hem gehoord heb, was op Integrate Atrium Haagse Hogeschool. Draaide die de hele zaal plat. Niet normaal wat een sound die gast heeft.
Hij is een tijd lang niet in Nederland geweest, SOO....
I will be there!!
Helemaal los morgen! Derin, daniel en caroline zijn er bij hoor mark
Echt te gek er komen mensen uit colonge - belgium - barcelona
je mag wel zegen dat dit een internationaal feestje gaat worden van adhdsessions me broer is net aangekomen uit Barcelona speciaal voor deze adhdsessions editie..
EN VERGEET NIET ZONDER JULLIE GEEN ADHD (SESSIONS )
Tot ongeveer half 6 er zijn dus 2 zalen beschikbaar met het geluid zit het ook wel goed ze heben net de gouden kabouter gewonnen voor beste sounds system van Amsterdam.
Wees er dus snel bij want er is geen geen vvk, ook geen reserveringen dus kom op tijd...
De after die mark en ik hadden voorbereid, gaat helaas niet door. Aangezien de politie de locatie van Berlin Underground heeft gesloten (omdat zij wisten dat er een illegaal feest wordt gehouden), leek het ons een te groot risico. Voor de volgende editie, gaan we een legale plek zoeken om heerlijk door te kunnen feesten. Iedereen die zijn telefoonnummer aan mij door heeft gegeven, worden op de hoogte gesteld voor de volgende keer! Tot vanavond!
De after die mark en ik hadden voorbereid, gaat helaas niet door. Aangezien de politie de locatie van Berlin Underground heeft gesloten (omdat zij wisten dat er een illegaal feest wordt gehouden), leek het ons een te groot risico.
fokking pussy!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 27 januari 2007 om 19:29:
Was heerlijk, wel wat druk, maar was te verwachten...
paar puntjes...
-op adhd feesten meer barpersoneel
-studio80 te klein voor adhd
-mark, niet zo stampen, dan slaat de plaat over
het was een goed feest!
helaas heb ik luke slater niet gehoord omdat zaal 1 gewoon te druk was.
de djs in zaal 2 waren
sander,tom en jeroen waren goed!!
Ik wist gewoon niet wie ik moest horen en ben de hele tijd heen en weer gerend...
Wie mij het meest was opgevallen was Dia.chro.na dit keer!
Wat een set! vele malen beter als die beuksets van vorige keer
Pfffft wat een feestje!!! Ben zeker bij de volgende editie van ADHD!!!! (liefst dan zonder hoofdpijn en kopstoten )
Ik ben net terug (uitgeslapen en wel) van onze afterafterparty het was weer ontzettend mooi!!
was me wel weer het weekendje hoor!
ADHD was echt super deze keer, en dan die after bij Mark die was zekers goed, en toen nog bij Jordy geafterd waar ik me bijna doodgelachen heb , me werk toch maar ff afgebeld vandaag gheghe
Als het goed is komt er vanavond wat nieuwe beeld matriaal binnen een korte video van Recovery Sounds - Jerome &
Luke Slater
Als julie nog foto's heben van een van de dj's of het publiek of ander leuk beeld matriaal stuur ze dan even naar Mark adhdsessions@yahoo.com
Ik hoop dat jullie er allemaal weer bij zijn op ons volgende feest op 9 Maart Mark Broom - dj set
Rue East - live, Stephan de Wit
De Man Zonder Schaduw voor de nodige afwisselling
Pinxt, omdat utregts talent ook vet klinkt.
en uiteraard uw hosts: Dia.chro.na / Recovery Sounds
de prijs voor al dit lekkers is wederom slechts 10 euri.
Gellukkig bestaat er vanaf nu ook ADHD Voorverkoop dus kom allen en onthou: ZONDER JULLIE GEEN ADHD (SESSIONS) !
Als je op die link klikt van beatt gaat mijn track meteen draaien die ik heb gemaakt heb met Oliver Kucera
Ik kreeg gister avond die link binnen en wist dus nergens van dat onze track daar was geupload wel goed voor me promotie en naams bekendheid maar wel minder dat ik niet in de line up
sta.
Ik haal hem nu meteen even weg!
dus ik ben niet in de war mocht je dat soms denken Marcin
maar vond het wel een leuk grapje van die track.