De after heeft trouwens al een paar namen op de line-up staan, namelijk: Warren Fellow, Tom Noah en Sander May. Natuurlijk gaan we ons best doen om Slater ook mee te krijgen !! Tot de 27ste!!
Euhhmm.. op mn "nog steeds niet af" site staat een set van December 2005. Ik heb mezelf voorgenomen om binnen 2 weken een nieuwe mix op te nemen hehe.. Dus hij gaat er zoieso komen. Nog even geduld please, maar hier alvast de link naar de december 2005 mix: http://www.sandermay.nl/index.php?page=13
Zo zeker vet feestje op de Stubnitz.. Echt heel gezellig gehad en Jeroen en Mark waren super goed bezig met promoten.. Ik zag die posters en flyers overal haha!
Jah hoor, hier alles goed! Mark en ik zijn idd de hele avond bezig geweest met het promoten van ADHD Sessions. En veel goede respons gekregen! Er is nog geen locatie bekend voor de after, maar die komt wel!! Als jij een goede locatie weet, laat het dan ff weten. Tot de 27ste!!
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 8 januari 2007 om 14:08:
Dit keer heben we Luke Slater speciaal gevraagd om een minimal tech house detroit & techno set te draaien op adhd sessions op 27 Januari!
ADHD Sessions staat niet alleen voor techno wat de meeste mensen wel denken we proberen juist een heel div line up
neer te zetten die elke keer weer een andere muziek styll belicht!
Bvb het eerste feest in studio-80 was meer gericht op techhouse met onze Kanzleramt avond!
Het laatste feest met Alex Bau richten zich op techno!
Naast Luke Slater is er ook nog warren fellow
jerome (live) Recovery sounds, dia.chro.na, en sander may
en Tom Noah, Gary Teo deze dj's heben allemaal hun eigen styll!!
Afgelopen Zaterdag 6-1-2007 was top ik wil dan ook iedereen die geholpen heeft met de promotie voor ons feest heel erg bedanken er komen nog 2 weeken aan waar in we moeten zorgen
dat iedeen maar dan echt iedereen op de hoogte is van het feest op 27 Januari!!!
Thanks Wim we maaken er weer een gezellige boel van op 27 Januari in de 80!
Alvast bedankt voor het zenden van de mail!
Net de nieuwe guestlist flyer krant gelezen met een leuk
intervieuw over Luke Slater & ADHD Sessions!
Je kan hem gewoon gratis mee nemen bij de meeste clubs en record Shops!
Techko kan ik anders nog kaartjes reserveren voor het feest??? Kaartjes kan je gewoon aan de deur kopen vol=vol
voor de after, Als jij een goede locatie weet, laat het dan ff weten.
He Fleur leuke site dit bedankt voor de tip als je iets meer weet over de after dan hoor ik het graag ik ga zeker ook even naar dit feestje van adhd in plaats van naar Awakenings dat gaat me gewoon weer te veel geld kosten in Rotterdam!
Kansloos is het zeker niet met Luke Slater achter de decks met een 3 uur set}}}}}}}}}
}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}}]]]]
Thanks 2 Pounding Groove & RAWking ConCept
Fabrix 32 Mixed by Luke Slater
Luke Slater has been a favourite of Fabric’s for a long time. His platform as one of the creators of UK/Detroit’s techno marriage, blending the intensity of techno’s hardest funk and minimal flavours with the sweet swagger and chunky bristle of a fat street party, established much of the music Fabric programs week-in, week-out.
"Fabric 32" guides you knowingly through some of the most hot-tipped tracks from the likes of Carl Craig, Audion, Switch, Spank Rock, Sleeparchive, and The Juan Maclean. Weighted more so knowing that Luke recorded the mix in Fabric Room 2 one chilly November afternoon - a first for the Fabric series. But Luke wanted more than anything to directly relate his history of performances at the venue to the mix. He really wanted to capture the vibe that he feels only that space can herald: “This mix is a true representation of what I play there [at Fabric]. I wanted to do the main part down at the club to get that vibe right from the club. It’s kind of a funky punk disco electronic mix and specifically related to Fabric,” says Luke Slater
His releases under the aliases Slots For Bill, 7th Plain, The, Clementine, Deputy Dawg, L.B. Dub Corp, Lloyd Owes Me A Packet, Morganistic, Offset, Planetary Assault Systems, Translucent, Heamaglobien, Machine, Re-Animator, and Spinach continue to arrest the zeitgeist’s understanding of his form. Even more so now with the mottos operandi of his beloved independent label, Mote-Evolver (set up in early 2006), allowing fans to download his studio creations the very second they're finished.
Tracklist:
01 - L.B.Dub Corp - Rhythm Division - Mote-Evolver
02 - Colin Zyskowski - For The Asking - ADDON
03 - Sleeparchive - Transposition Reverse - Sleeparchive
04 - Guy J and Sahar Z - Hazui (Gui Boratto Remix) - Electribe
05 - Markus Lange - Ruhestörung Plattenbau - Craft Music
06 - Tres Demented –Brain Freeze – Planet E
07 - Putsch ‘79 – Doin’ It - Clone
08 - Switch - A Bit Patchy (Club Mix) - Data
09 - Luke Slater - Organ Bender (Alone At The Altar of Twisted Souls Mix) - Mote-Evolver
10 - Tres Demented- She’z Satan Inst. - Planet E
11 - Shakes - Sister Self Doubt - Hot Hot Hot
12 - Spank Rock - Bump (Switch Remix) – Ninja Tune
13 - Luke Slater - She Showed Me Heaven - Mote-Evolver
14 - Raudive – Here (Len’s Podium Remix) - Podium
15 - Audion - Mouth To Mouth – Ghostly International
16 - The Juan Maclean - Love Is In The Air (Mock & Toof Remix) - DFA
17 - Perspects – Strap – Interdimensional Transmissions
18 - Activator - Doctor Gato (Plus 4 Reasons) – International Deejay Gigolo
19 - Jürgen Driessden - The Message - Mutekki
20 - Martin Buttrich - Full Clip - Planet E
21 - Basic Channel - Phylyps Trak II/II – Basic Channel
22 - Planetary Assault Systems - GT (Version 2) - Mote-Evolver
'Fabric 32' mixed by Luke Slater is released in the UK and rest of world (excluding the US) on January 15, 2007. It hits stores in the US on February 6, 2007 while Fabric First members can get their hands on it on January 2, 2007.
Was cker een goede optie! Helaas heb ik vernomen dat de Prins Hendrick Kade niet meer beschikbaar is als (after) party locatie. We zijn bezig met een ander kraakpand!! Stuur je telefoonnummer als pf-berichtje, of mail (jc_meulen@hotmail.com) hem, en ik hou je op de hoogte! Groeten Jeroen-Theo
Op 27 Januari zijn alle dj sets /shows live te volgen via de stream van Studio-80 alle sets worden ook een dag laater nog een keer uitgezonden via de webside van studio80 http://www.studio-80.nl/stream.html
We zijn natuurlijk al weer druk bezig met de after party!!
Vette sjit Slater zeker in zo'n kleine tent! Erg stoer.
Al vind ik zijn Planetary tunes wel dikker dan wat ie tegenwoordig draait. Zijn set van Dour was trouwens wel erg veel Planetary Assault stuff. You never know...
We zijn bezig met een ander kraakpand!! Stuur je telefoonnummer als pf-berichtje, of mail (jc_meulen@hotmail.com) hem, en ik hou je op de hoogte! Groeten Jeroen-Theo
Tribbezz citeer 18 januari 2007 00:05
Vette sjit Slater zeker in zo'n kleine tent! Erg stoer.
Al vind ik zijn Planetary tunes wel dikker dan wat ie tegenwoordig draait. Zijn set van Dour was trouwens wel erg veel Planetary Assault stuff. You never know...
Dat was ook een liveset onder de naam Planetary assault systems!
We zijn bezig met een ander kraakpand!! Stuur je telefoonnummer als pf-berichtje, of mail (jc_meulen@hotmail.com) hem, en ik hou je op de hoogte! Groeten Jeroen-Theo
Tevens zal adhdsessions weer wat extra licht neer zetten in de studio-80 75mW LASERS groen http://www.xlsound.nl/
Je kan hier alvast even een paar fotos bekijken!
1 tentamen gehad, nog 7 te gaan en dan .......
FEESTJE!!!!
kan niet wachten, kunnen ze men tentamenweek niet ff overslaan ofzo en gelijk naar A.D.H.D sessions doorspoelen!
las gister wat verhalen over luke slater zn set in de berghain van 2 weken geleden.
die was onwijs kut iig. ik hoop dat ie hier wat beters gaan draaien
Tevens zal adhdsessions weer wat extra licht neer zetten in de studio-80 75mW LASERS groen http://www.xlsound.nl/
Je kan hier alvast even een paar fotos bekijken!