| Betreft: | evenement: Tiësto & Frederik Abas, vrijdag 22 december 2006 om 23:00 |
Aanwezig
Uiteraard aanwezig!
Ik zal het maar alvast zeggen: Dit gaat weer ramdruk en snikheet worden!! Asta taffarelen
Dus mensen die er niet tegen kunnen en vervolgens weer gaan lopen zeuren kunnen beter weg blijven
Heb je contact gehad met de Escape hierover dan?.....
geloof er niets van dat het ramdruk en snikheet gaat worden; bij de Escape weten ze tenminste wanneer ze het bordje "uitverkocht" op moeten hangen, daar kan de Asta nog wat van leren........
en....?
Ik ben er ook bij
Gelukkig kunnen ruilen op mijn werk
Blijf jij nou maar s gewoon in de zaal de hele tijd.
Jij bent altijd aan t dwalen...
Nu snap ik laura ook een beetje
(gaat ze trouwens mee??)
Ben ik wel gewoon nog in de zaal hoor schat
Ja laura komt ook . Gezellig
Ik blijf dit feestje bij jou schat, goed?
Ga nu eten heb echt super honger.
Paradiso was 5 uur he... is wel een verschil.
Er staat hier op PF trouwens van 01.00-05.00 maar elders las ik 3,5 uur
Liever 3,5 uur knallen dan 5 uur inzakken
We gaan er gewoon vanuit dat dit echt weer een Amsterdams Tiësto feestje gaat worden zoals in Paradiso. Dan kunnen we lekker weer los op 22-12. Liever 3,5 uur knallen dan 5 uur inzakken.
Voor mij ook eerste keer
eerste keer was Vonyc met paul van Dijk en Markus Schulz.....was erg gaaf daar!!
Is toch prima!
Tuurlijk, 6 uur is leuker, maar ach... we mogen al blij zijn, dat ie ons nóg een keer verwent dit jaar
Hoogstaand niveau dit weer
ach ja als het je daar om draait, zou ik maar eens heel snel wat namen uit je favorietenlijst halen.
sorry ... maar wat is dat nog hoogstaand als het tegenover feiten wordt gezet
ach ja als het je daar om draait, zou ik maar eens heel snel wat namen uit je favorietenlijst halen.
die worden alleen niet betiteld met beste Dj van de wereld ...
produceren kan ie idd als de beste ... maar draaien ... en daarvoor beste DJ worden ...
Dus jij wil beweren dat hij geen goede techniek heeft
En voor de goede orde, bij de dj mag verkiezing hebben we het over een populariteitspol. Dus niet over wie de beste techniek heeft, maar wij het meeste publiek op deze aardbol weet te laten losgaan in het weekend
Je zal verrast worden!!
heb je wel sets van de laatste tijd geluisterd?
ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
minste wat een "goeie" DJ als Tiesto zou moeten kunnen is volgens mij de plaaten op MAAT aan elkaar hangen ...
ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
alleen maar beter ... tenminste niet zo een volgende air head kudde waar je geen mening tegen mag uitspreken
Juist produceren kan ie niet zo goed en heeft ie zijn mensen voor, draaien daarintegen kan hij als geen ander.
Produceren kan hij niet???? Platen als traffic, adagio for strings, just be en flight 643 en de rest bevestigen het tegendeel!
Volgens mij wil je gewoon graag tegen de massa aanschoppen en is alle aandacht precies wat je wilt
En waar baseer je dat dan op
ik denk ongeveer te snappen wat je hier zegt ... maar de zins opbouw spoort van geen kant ... typerend voor je forum plaatje ook ... bier in de kop
hoe moet ik weten welke techniek hij gebruikt en of hij het goed doet ... ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
alleen maar beter ... tenminste niet zo een volgende air head kudde waar je geen mening tegen mag uitspreken
Gast ik zeg niet dat hij NIET kan produceren, ik zeg dat hij daar niet zo goed in is. Plus het feit dat hij produceres om zich heen heeft om een track te maken en deze nooit geheel zelf maakt.
hem een aantal keer de kans geven om een foutloze set neer te zetten ... waarvan ik dat maar 1x heb mee gemaakt ... eerste innercity waar hij draaide ... wereld set ... daarna tijdens sets wel meer dan 10 tot 15 fouten ... vind ik veel voor een wereld geprezen DJ ...
voor zover ik weet zijn dat alleen suburban train, samen met ronald van gelderen en love comes again, met BT.
Voor de rest gaat het vaak alleen om de intro's van bijvoorbeeld Mazik Yourney, die door iemand anders zijn gemaakt. Maar dit is ook niit onder stoelen of banken gestoken: zie dvd2 van TIC2
geert ruijink of zoiets bedoel je zeker
das een componist van klassieke muziek, maar hij produceert zeker niet samen met Tiestolaatste aanpassing 29 november 2006 19:50
de techniek die Tiesto gebruikt, is zoals tiesto het zelf noemtL: "close to the edge" wat inhoud dat hij vaak pas op het laatste moment een andere plaat erin gooit
He jij bent hier het schaap, en dus een kudedier
Luister eerst maar es een recent setje van hem terug, oordeel dan nog es
hem een aantal keer de kans geven om een foutloze set neer te zetten ... waarvan ik dat maar 1x heb mee gemaakt ... eerste innercity waar hij draaide ... wereld set ... daarna tijdens sets wel meer dan 10 tot 15 fouten ... vind ik veel voor een wereld geprezen DJ ...
hoe moet ik weten welke techniek hij gebruikt en of hij het goed doet ... ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
produceren kan ie idd als de beste ... maar draaien ... en daarvoor beste DJ worden ...
Meisje ga hier weg en kom niet meer terug.
Ik zou er verder niet meer op ingaan jo ze willen je gewoon op de kast jagen metd ie domme uitspraken!!!
Wij genieten zeker wel van Tiesto en dat gaan we zeker 22 december weer doen toch???
Wou toch effe mijn reactie geven . Je kent me toch
Komje trouwens ook op dit feest? Nee.....? Wat doe je hier dan?
Als je nou een goed onderbouwt verhaal heb maar je heb het over een set uit 1999 ???
Ik kom al vanaf 1999 op zijn feesten en volg de man waar ik kan
Dus vagejet, ga naar je hardcore to the bone volk toe en daar gal spugen over paul elstak ofzo
Hij heeft een heel team achter hem staan die veel van zijn producties maken of afmixen
Meisje ga hier weg en kom niet meer terug. Je oordeel slaat wal nog kant
toch maar wel reactie
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 30 november 2006 om 14:00:
Komje trouwens ook op dit feest? Nee.....? Wat doe je hier dan?
is dit geen forum om meningen neer te zetten ... dus verboden voor andere .. mens laat je nakijken
jij nou eens begon met goed te lezen he ... dan had je miss kunnen snappen dat 99 de enige set van hem is geweest die ik foutloos aangehoord heb
dus kom gezellig hier de boel met feiten afzeiken
het zijn feiten ... en niet gesproken zoals jou kant uit verafgodings ogen ... vertroebeld zoals ik al zei ... net een fucking godsdienst ...
loop maar lekker mee met de kudde hoor .. mijn zege heb je ...
Ik vraag of je komt op dit feest meer niet.
Zie namelijk bar weinig in je feesten archief kwa tiesto
Gezellig de boel afzeiken , je doet je naam eer aan meisje
Feiten??? Ik heb ze niet gezien hoor.
jij doet je naam ook wel eer aan, beetje van de vage kant
ik bedoel ik zie jouw vage jetje de gelredome niet volkrijgen,
vindt ik het wel vreemd dat hij het wel voor elkaar krijgt
zonder T ... maar zou dat niet komen door zijn cd's ???
fijn publiek heeft die Tiesto toch
maar waarom is hij dan een van de weinige dj's die een zaal helemaal plat kan krijgen
Denk dat deze mensen er iets meer van gegeten hebben als jou!
aangezien je toch zelf achter die kude aanloopt die het sucses van anderen niet kunnen waarderen
Noemen is hy zelfs Ambassaduer van
Mensen zyn gewoon geintresseerd in hem
Maar ik wil tegen jou 1 ding zeggen ga Schaapjes tellen
dit is echt klink klare onzin ... maar dat snap je zelf ook wel mag ik aannemen
ja en .. mag ik daarom geen mening hebben
omdat de halve wereld zegt islam is goed ... moet ik dat oo maar vinden .. zo werkt dat niet
je bent er waarschijnlijk zelf nog niet/niet vaak bij geweest als hij draait. Er zijn er echt maar weinig die de zaal zo los krijgen als het grootste gedeelte van de dj's
oke dat je de islam gebruikt zegt alleen maar weer dat je bij het hardcorevolk hoort auslanders raus
en trouwens ik heb het hier over mensen die er verstand van hebben en niet over mensen zoals jou.
wat doen jullie op een forum als je niet eens een discussie kan voeren
ben jij wel vaak naar feesten geweest .. net zo een domme vraag ...
hoe bekrompen om zo te denken bewijst toch wel je hersen inhoud hoor .. pfff ...
Uh, vagejetje, zou je svp ook willen ophouden nu?
Jij gebruikt hier de Islam,
maar als jij iets niet leuk of goed vindt, waarom kom je dan in een onderwerp als tiesto even vertellen dat je hem niet goed vindt
dat is geen discussie voeren maar iets afkraken waar wij tiesto liefhebbers wel van houden
dat noem ik stoken
als voorbeeld over het volgen omdat er mensen zijn die zeggen dat het goed is ... moeilijk he een voorbeeld te snappen
als er nu 1 helder licht in deze topic geweest was .. die alleen gezegd had ... HEY JOH vagejetje ... luister eens naar een set van hem van het afgelopen jaar ... miss heeft ie wel geleerd van zijn fouten .. en maakt hij die niet meer ... dan was het klaar ... daarmee refereer ik naar .. je krijgt wat je geeft
veel voorpret gewenst
en tegen mijn kinderen zeg ik geen klaar nu hoor, dat was anders bedoeld dan jij denkt
weet je wat jij eens zou moeten doen?
Een setje gaan luisteren van Tiesto van het afgelopen jaar. Dan zul je zien dat hij geleerd heeft van zijn fouten
als er nu 1 helder licht in deze topic geweest was .. die alleen gezegd had ... HEY JOH vagejetje ... luister eens naar een set van hem van het afgelopen jaar ... miss heeft ie wel geleerd van zijn fouten .. en maakt hij die niet meer ... dan was het klaar ... daarmee refereer ik naar .. je krijgt wat je geeft
Weet iemand hoe de locatie Escape vs Paradiso is. Paradiso was wat mij betreft een van de betere feesten van 2006. Niet te groot, goede sound & Magic Muzik show. Wat kunnen we verwachten in Escape? Iemand
jij kunt het ook vage jetje
nee maar dan komt het allemaal toch nog goed
Wat kunnen we verwachten in Escape? Iemand
Voor joueffe wat Foto"s gepost
Vanessa1974, we doen het net als laatste keer want moet de woonboot man ophalen. Dit kaartje heb ik hem kado gedaan omdat hij zo'n mooi vloertje in mijn nieuwe huis heeft gemaakt
Jij hebt zoveel onzin geschreven dat ik het laatste gedeelte van je maar niet gelezen hebt
heb je nu echt gelezen wat ik allemaal geschreven heb hier ...
met name mijn verhaal over een helder licht in deze topic
ja we hebben het allemaal wel gelezen!
Maar ga maar eens wat setjes luisteren, bijvoorbeeld dat halve uurtje van Paradiso. Echt heel verrassend die set. Zou echt een moord plegen om die set helemaal in mijn bezit te krijgen. Donders wat was dat een set!
ja we hebben het allemaal wel gelezen!
Maar ga maar eens wat setjes luisteren, bijvoorbeeld dat halve uurtje van Paradiso
goh ... had ik dat tegen jou ... vreemd
Ja jammer genoeg dat ie er niet is
die linken in de topics die hier gegeven zijn ... zijn beveiligd ...
Is ze nou nog niet weg??
Bij jou niet nee
volgens mij doe je nu je forumplaatje wel erg veel eer aan
wie weet of er al een verzamelalbum ofzo uit is waar dance 4 life en pirates of the caribbean op staan
kortom met zijn laatste uitgebrachte nummers
een verzamelalbum van tiesto bedoel ik he dus niet zo een jaar album in het algemeen, waar de winkels nu mee volliggen nu dat het einde van het jaar er weer aan zit te komen
nog 20 daagjes yesssss
Er komt begin volgend jaar een album van hem uit met alleen maar eigen werk. feb/maart 2007.
Er komt begin volgend jaar een album van hem uit met alleen maar eigen werk. feb/maart 2007.
En dan hopelijk weer een feestje in de HMH
En een TIC3???
Leuk detail: Er komt een lasershow ter waarde van 1.5 miljoen euro Dat wordt een grensverleggende lasershow, zoals Tijs ook eigenlijk in alles de grenzen verlegd!!! Wat voor reden we ook zoeken, er is er altijd 1 om serieus TIC3 niet, ik herhaal NIET, te missen!!!
Volgens betrouwbare bronnen gaat Tiësto met zijn nieuwe album het niveau van In My Memory, in zijn nieuwere stijl uiteraard, evenaren of zelfs er echt overheen! Dus dit wordt vet spannend!!! (Just Be was matig imo, volgens die betrouwbare bron ook )
Klinkt allemaal goed maar eerst maar ff afwachten tot ze met een datum komen, maar hier gaan we zeker bij zijn
geloof ik ook wel maar al enig idee in welk deel van 2007 dit gaat gebeuren??
Jij gaat ook voor beide dagen . Blijven we gewoon pitten in het gelredome
Ja denk dat dat wel erg duur gaat worden als vip . We zien wel wat het kost. Ga zoizo alle 2 de dagen
heb ik net gedaan maar gironummer klopt niet, helaas.
hmm te laat ik heb het al aan een goed doel geschonken, sorry
uhhh ja maare ik heb het aan de 'help stan&debby de winter door'doel gegeven.....
nah die paar euro's maken mij dan ook niet meer uit
Vrijdags VIP, zaterdags gewoon helemaal los!
Paar euro's??? Kost toch zeker wel 30 tot 40 euro meer per kaart.
ik ga twee dagen gewoon of ik moet via via vip kunnen regelen.
Whooooo heb er nu al zin in .
Twee keer hetzelfde bericht ????
als dat waar is kunnen een hoop mensen daar nog wat van leren
Dat mogen de mensen zelf invullen
ja en het eindigt op "van B"
ja je zit ook in de goede richting . begint beide met een A. allemaal één pot nat
Valt vies Tegen ben Tic 2 als Vip geweest het enige wat je er toen voor Kreeg
Vip ingang.
die 2 vip Deks
Skybox
Schone wcs
en niets van een gratis drankje ofzo.
en daar betaal je 35 uero meer voor
heb ik net gedaan maar gironummer klopt niet, helaas.
Lasershow van 1,5 mil. euro, als dat waar is kunnen een hoop mensen daar nog wat van leren .
also hope to see TIC 3
dan ga je
Laurens, je moet er eigenlijk bij zijn hoor, de 22ste. Stiekem heb ik meer zin in tiesto, als in intiuition, maar das eigenlijk ook wel logisch
Ik niet Intiution krygt hier de voorrang
Asta heb Lasers
Escape nietlaatste aanpassing 7 december 2006 06:37
wij gaan niet voor de lasers maar voor de muziek
wij gaan niet voor de lasers maar voor de muziek
Nog 2 weekjes
Whooooo en of we er zin in hebben .
TIESTO FUCKING ROCKSSSSSSSSSSSS
Hee Dukeje leef je ook nog? Als jij Tiesto ziet staan/leest, dan wel he??!!
Hmzzz volgende feestje voor mij voor wat betreft trance wordt Trance Energy.
Dat wordt smullen met zo'n line-up
Oakie;
Sander van Doorn;
Cosmic Gate;
Menno de Jong.
Hahahah nee dame me laptop was overleden. Heb hem vanmorgen weer in top conditie terug gehad, daarom was ik minder online
VET VET VET Vergeet phynn niet op de main
nog ff wachten hoor
nog ff wachten hoor
of zijn het er twee??
http://www.marktplaats.nl/inde ... -haag-1-2-3-of-4-kaarten.htmllaatste aanpassing 11 december 2006 21:53
Big Party Time at Escape
Enjoy
*Staat nog steeds verstelt van line-up*![]()
het is gewoon voor de normale prijs (27.50 + 1 euro vvk)
waarvan 2 aan Stan & Debby?
nee helaas, daar heb ik niks van gehoord en werk volgens het 'wie het eerst komt, die het eerst maalt' principe.
shit zeg ik kom net thuis en zie dat er allemaal lieve mensen druk zijn geweest voor die twee kaartjes,
ik heb een mail gestuurd naar mdobelman@hotmail.com dus wie weet er stond nog niet dat ze allemaal al weg zijn
Yes met onze vrienden
dit wordt wel redelijk unicum voor mij, zal het moeten hebben van de PF familie want geen van mijn vrienden heeft een kaartje gekocht...
Jongen. Ik ga regelmatig alleen naar dat soort feesten en ik kom altijd PF-ers en Tiesto.com forummers tegen en dat maakt voor mij dit soort feesten nou nog net dat beetje extra extra speciaal Altijd fun met de mensen die net zo voor deze muziek gaan als ik
Mijn vrienden voor buiten de feesten, dragen hun steentje daar weer enorm bij
Ik weet zeker dus dat het je goed zal gaan bevallen. Allemaal toffe mensen
een optreden in brazilie van tiesto voor 80.000 man
Yep
Tiësto Brazil Tour January 2007
We are proud to announce that Tiësto is going to tour through Brazil in January 2007. During this tour Tiësto is going to perform in big Brazilian cities like Brasilia, São Paulo, Rio de Janeiro and more.
As a part of this tour Tiësto will play at the legendary Ipanema Beach in Rio de Janeiro on January 7th. Over 80000 people are expected to attend this spectacular free event!
dit wordt wel redelijk unicum voor mij, zal het moeten hebben van de PF familie want geen van mijn vrienden heeft een kaartje gekocht...
Geen easyjet naar Rio
ik zoek ook nog 1 kaartje voor Tiesto @ Escape voor een vreindin van ons. Wij hebben gelukkig al kaartjes, maar ze wil graag met ons mee, omdat ik dan mijn verjaardag vier.
Wie kan ons blij maken???
heee t is gelukt Deb!
2 stan en debby, daar had ik ook al een mailtje aan gestuurd.
nog niets gehoord;-(
Yes gelukt
Goed zo dame en heer.
Zien wij jullie vrijdag weer . Gaan we er weer een knaller van maken .
Moet alleen de volgende dag s'middags werken . Maar goed daarna 3 dagen vrij.
Zien wij jullie vrijdag weer . Gaan we er weer een knaller van maken
Maar goed daarna 3 dagen vrij.
Ben na dit feest 2 weken vry
Ik heb ook 4 kaartjes over voor Tiesto a.s. vrijdag. Hoef er alleen vraagprijs voor te hebben (totaal incl kosten 114 euro), mijn broertje had ze gekocht voor ons allemaal, maar hij zal nooit meer kunnen gaan.
Wie interesse heeft PB... zijn e-tickets.
KYA
Ik heb ook 4 kaartjes over voor Tiesto a.s. vrijdag. Hoef er alleen vraagprijs voor te hebben (totaal incl kosten 114 euro), mijn broertje had ze gekocht voor ons allemaal, maar hij zal nooit meer kunnen gaan.
KYA
Heel veel sterkte Kya En Go met dit verlies
KYA
Het is een beetje dubbel gevoel... vreselijk zin hebben in dit feest en tegelijk steeds met jullie verdriet in het achterhoofd...
Soms is het leven zeer dubbel, zeker als je dit soort berichten leest.
Er zullen vrijdag zéker weer momenten zijn, waardoor/waarbij we aan jullie zullen denken Margot en Keven.
Het is een beetje dubbel gevoel... vreselijk zin hebben in dit feest en tegelijk steeds met jullie verdriet in het achterhoofd...
don't care .
Druk tedruk het zal mij een worst zijn, KNALLENNNNNNNNN
TIESTO FUCKING RULESSSSSSSSSSSSSS
Ach in de asta ook losgegaan en in panama ook . We anders als bijv. afgelopen zaterdag maar ja.....
Astra tafrelen
Zin!!
Druk tedruk het zal mij een worst zijn, KNALLENNNNNNNNN
vraag dan meteen even of je je digitale camera mag meenemen
WHOOOOOOOOO wat een zin
Kan er helaas niet bij zijn, maar wens al mijn PF vriendjes en dinnetjes heel veel VETTE TRANCE toe vanavond bij Tiësto: Ireentje, Dr. Göbb, Just-D, Yarin, Bloesem, Arise, RaoulDuke, Goldrush, Funky Fool, Calamity Jane, Muze, Nickname, RTGR, Stan &Debbie, Icy, TranceLady, doe een zweefje Y namens mij vanaafIn mijn gedachten ben ik bij jullie (Fysiek helaas in Friesland).
Hoop jullie snel weer te zien. Sommige van jullie waarschijnlijk pas weer in het nieuwe jaar. Voor jullie alvast hele fijne kerstdagen en een schitterend uiteinde met heerlijke trance in 2007 toegewenst!!!!!
Iedereen héél veel plezier vanavond!!!!
Kan er helaas niet bij zijn, maar wens al mijn PF vriendjes en dinnetjes heel veel VETTE TRANCE toe vanavond bij Tiësto: Ireentje, Dr. Göbb, Just-D, Yarin, Bloesem, Arise, RaoulDuke, Goldrush, Funky Fool, Calamity Jane, Muze, Nickname, RTGR, Stan &Debbie, Icy, TranceLady, doe een zweefje Y namens mij vanaaf In mijn gedachten ben ik bij jullie (Fysiek helaas in Friesland).
Hoop jullie snel weer te zien. Sommige van jullie waarschijnlijk pas weer in het nieuwe jaar. Voor jullie alvast hele fijne kerstdagen en een schitterend uiteinde met heerlijke trance in 2007 toegewenst!!!!! en Juut
Iedereen héél veel plezier vanavond!!!!
Kan er helaas niet bij zijn, maar wens al mijn PF vriendjes en dinnetjes heel veel VETTE TRANCE toe vanavond bij Tiësto: Ireentje, Dr. Göbb, Just-D, Yarin, Bloesem, Arise, RaoulDuke, Goldrush, Funky Fool, Calamity Jane, Muze, Nickname, RTGR, Stan &Debbie, Icy, TranceLady, doe een zweefje Y namens mij vanaaf In mijn gedachten ben ik bij jullie (Fysiek helaas in Friesland).
Hoop jullie snel weer te zien. Sommige van jullie waarschijnlijk pas weer in het nieuwe jaar. Voor jullie alvast hele fijne kerstdagen en een schitterend uiteinde met heerlijke trance in 2007 toegewenst!!!!! en Juut
Weet niet niet hoe ze daar bij komen, maar heb hem wel eens
eerder gezien in de Escape paar jaar geleden alweer maar toch
maar het heette dus Capital
hehehe, succes!!
weinig los en die bobo's achterin waren erg irritant.
En je kunt zeggen wat je wil maar op zijn eigen producties na dan weet hij toch de laatste tijd telkens weer wat origineels neer te zetten
oja, en te druk??? Vergeleken bij de Asta heb ik gisteren heeeeeeel veel ruimte gehad hoor !!
Zelfs avbfan nog gesproken, hij had het ook zeer naar zijn zin . De strijdbijl maar begraven na een kort en duidelijk gesprek met hem.
Uitspraak van >RaoulDuke< op zondag 24 december 2006 om 13:43:
Zelfs avbfan nog gesproken, hij had het ook zeer naar zijn zin . De strijdbijl maar begraven na een kort en duidelijk gesprek met hem.
hee, super man!
Was idd leuk om Arminvanbuuren fan te zien, en... jaja, hij genoot van het begin tot het eind, en gaf dat ook ruimschoots toe
en los . Heerlijk stevig wat fijn wat fijn . Merk dat hij steeds harder gaat draaien in vergelijk met de andere feestjes dit jaar, ik mag dat wel.
Vond ook dat hij veel bezig was met de zogenaamde bobo's, jammer jammer maar dat kon bij mij pret niet drukken. echt tetriest die ene gast die wel 15 minuten tiesto probeerde duidelijk temaken dat die alles overhad voor een bandje . slijm slijm en dan ook nog een bandje krijgen ook .
Ik zal zo de filmpjes hier neerzetten.
Escape -> toptent!
Publiek -> (n)
Tiesto -> Super!
Het eigen publiek, daar bedoel je ons groepje mee neem ik aan?
Want die mannen in pakken, nee.... Hing inderdaad een bobo sfeer daardoor....
ik heb 45 minuten video materiaal.
daarvan heb ik 1 video gemaakt.
moet nog worden geupload.
43. Way Out West - Don't Forget Me (Guy Emethores Remix)
Bloesem... zonder gekkigheid: heb je nog 2x zo hoog gesprongen voor me of wat
Fijn te merken dat je het zo naar je zin hebt gehad
Is Ouwe Dwaas die beruchte Magik Movie Maker???
(las het in het Tiesto forum)
Magik Movie Maker or WHAT!
Ben benieuwd
In de set zitten lekkere tracks, dat zeer zeker!
Je moet maar eens voor de gein op Google Video gaan zoeken op Ouwe Dwaas en dan vooral naar de video's kijken die in ieder geval Highlight erin hebben staan
Oja Laurens, ik heb nog een achterstand met 1 video.
Namelijk van Area 51 van afgelopen keer, zien we je nog ff springen hehehe
Ik heb dinsdag niks op het programma, dus......
Dus kom maar op, dan wordt het een beetje een PF Video
is maar een gedeelte van uitgezonden, althans dit is wat ik heb kunnen vinden:
01. First State – Evergreen
02. Carl B ft. Breaking Benjamin – Diary Of Jane (Sean Tyas Rework)
03. Jose Gonzales – Crosses (Tiësto Remix)
04. Marc Houle – Bay Of Figs
05. DJ Tiësto – Lethal Industry (Richard Durand Remix)
06. Skin – Faithfulness (Tiësto Remix)
http://www.sendspace.com/file/wtxj88
ach ja, beter dan niets!
Uitspraak van IrEeNtJe op dinsdag 26 december 2006 om 15:12:
eh oeh oeeh die wil ik horen
Origineel is in elk geval super
Vette plaat idd alleen wat ouder . Heb hem zelf op plaat liggen en hij is geniaal.
Uitspraak van LaurensW op dinsdag 26 december 2006 om 01:21:
GL M.M.M.
uhh?
Op tiestoworld staat de film uit de escape
Geniaal? Nou ja, ieder zo zijn / haar beleving bij de track uiteraard Ik vind hem wel vet! maar geniaal is m.i. te hoge waardering
leuk filmpje, maar die van Paradiso is natuurlijk veel vetter!!!
Vond het gewoon jammer dat die echte interactie, die die altijd heeft met publiek naar onze mening een stuk minder was.
Op tiestoworld staat de film uit de escape![]()
01. First State – Evergreen
02. Carl B ft. Breaking Benjamin – Diary Of Jane (Sean Tyas Rework)
03. Jose Gonzales – Crosses (Tiësto Remix)
04. Marc Houle – Bay Of Figs
05. DJ Tiësto – Lethal Industry (Richard Durand Remix)
06. Skin – Faithfulness (Tiësto Remix)
http://www.sendspace.com/file/wtxj88
Te veel van dezelfde blondine en te snel over t publiek heen...
Absoluut, vond het feest ook veel en veel beter. Zelf mijn vriendin vond het jammer dat hij zich veel heel veel met de bobo's bezig hield. Heb hem ook weleens beter horen draaien. voor tiesto, zeker een dik feest. Er is altijd wel wat omdat je gaat vergelijken. Vond het gewoon jammer dat die echte interactie, die die altijd heeft met publiek naar onze mening een stuk minder was. LAs ook ergens dat er veel vrienden van hem uitgenodigt waren en die stonden allemaal achter de booth. Dat verklaart het misschien.
ach ja het gaat mij veel meer om de set dan de interactie met het publiek. oke interactie is ook van belang, maar het moet wel gemeend zijn. Soms heb ik met bijvoorbeeld een Armin een beetje het idee dat het meer gemaakt is als gemeend (dat denk ik dan, kan natuurlijk niet zeker weten of dit zo is )
Laurens, je moet eigenlijk Veersesmurf hiervoor bedanken check ook 't draadje hiervoor..
waarschijnlijk is dit trouwens in België..
Enjoy and comments please
http://video.google.com/videoplay?docid=2435279960235977398&hl=en
25. ID http://www.youtube.com/watch?v=qE1XBDPx8GM
lijkt me wel vreemd.