| Betreft: | evenement: Tiësto & Frederik Abas, vrijdag 22 december 2006 om 23:00 |
ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
alleen maar beter ... tenminste niet zo een volgende air head kudde waar je geen mening tegen mag uitspreken
Juist produceren kan ie niet zo goed en heeft ie zijn mensen voor, draaien daarintegen kan hij als geen ander.
Produceren kan hij niet???? Platen als traffic, adagio for strings, just be en flight 643 en de rest bevestigen het tegendeel!
Volgens mij wil je gewoon graag tegen de massa aanschoppen en is alle aandacht precies wat je wilt
En waar baseer je dat dan op
ik denk ongeveer te snappen wat je hier zegt ... maar de zins opbouw spoort van geen kant ... typerend voor je forum plaatje ook ... bier in de kop
hoe moet ik weten welke techniek hij gebruikt en of hij het goed doet ... ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
alleen maar beter ... tenminste niet zo een volgende air head kudde waar je geen mening tegen mag uitspreken
Gast ik zeg niet dat hij NIET kan produceren, ik zeg dat hij daar niet zo goed in is. Plus het feit dat hij produceres om zich heen heeft om een track te maken en deze nooit geheel zelf maakt.
hem een aantal keer de kans geven om een foutloze set neer te zetten ... waarvan ik dat maar 1x heb mee gemaakt ... eerste innercity waar hij draaide ... wereld set ... daarna tijdens sets wel meer dan 10 tot 15 fouten ... vind ik veel voor een wereld geprezen DJ ...
voor zover ik weet zijn dat alleen suburban train, samen met ronald van gelderen en love comes again, met BT.
Voor de rest gaat het vaak alleen om de intro's van bijvoorbeeld Mazik Yourney, die door iemand anders zijn gemaakt. Maar dit is ook niit onder stoelen of banken gestoken: zie dvd2 van TIC2
geert ruijink of zoiets bedoel je zeker
das een componist van klassieke muziek, maar hij produceert zeker niet samen met Tiestolaatste aanpassing 29 november 2006 19:50
de techniek die Tiesto gebruikt, is zoals tiesto het zelf noemtL: "close to the edge" wat inhoud dat hij vaak pas op het laatste moment een andere plaat erin gooit
He jij bent hier het schaap, en dus een kudedier
Luister eerst maar es een recent setje van hem terug, oordeel dan nog es
hem een aantal keer de kans geven om een foutloze set neer te zetten ... waarvan ik dat maar 1x heb mee gemaakt ... eerste innercity waar hij draaide ... wereld set ... daarna tijdens sets wel meer dan 10 tot 15 fouten ... vind ik veel voor een wereld geprezen DJ ...
hoe moet ik weten welke techniek hij gebruikt en of hij het goed doet ... ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
produceren kan ie idd als de beste ... maar draaien ... en daarvoor beste DJ worden ...
Meisje ga hier weg en kom niet meer terug.
Ik zou er verder niet meer op ingaan jo ze willen je gewoon op de kast jagen metd ie domme uitspraken!!!
Wij genieten zeker wel van Tiesto en dat gaan we zeker 22 december weer doen toch???
Wou toch effe mijn reactie geven . Je kent me toch
Komje trouwens ook op dit feest? Nee.....? Wat doe je hier dan?
Als je nou een goed onderbouwt verhaal heb maar je heb het over een set uit 1999 ???
Ik kom al vanaf 1999 op zijn feesten en volg de man waar ik kan
Dus vagejet, ga naar je hardcore to the bone volk toe en daar gal spugen over paul elstak ofzo
Hij heeft een heel team achter hem staan die veel van zijn producties maken of afmixen
Meisje ga hier weg en kom niet meer terug. Je oordeel slaat wal nog kant
toch maar wel reactie
Uitspraak van >RaoulDuke< op donderdag 30 november 2006 om 14:00:
Komje trouwens ook op dit feest? Nee.....? Wat doe je hier dan?
is dit geen forum om meningen neer te zetten ... dus verboden voor andere .. mens laat je nakijken
jij nou eens begon met goed te lezen he ... dan had je miss kunnen snappen dat 99 de enige set van hem is geweest die ik foutloos aangehoord heb
dus kom gezellig hier de boel met feiten afzeiken
het zijn feiten ... en niet gesproken zoals jou kant uit verafgodings ogen ... vertroebeld zoals ik al zei ... net een fucking godsdienst ...
loop maar lekker mee met de kudde hoor .. mijn zege heb je ...
Ik vraag of je komt op dit feest meer niet.
Zie namelijk bar weinig in je feesten archief kwa tiesto
Gezellig de boel afzeiken , je doet je naam eer aan meisje
Feiten??? Ik heb ze niet gezien hoor.
jij doet je naam ook wel eer aan, beetje van de vage kant
ik bedoel ik zie jouw vage jetje de gelredome niet volkrijgen,
vindt ik het wel vreemd dat hij het wel voor elkaar krijgt
zonder T ... maar zou dat niet komen door zijn cd's ???
fijn publiek heeft die Tiesto toch
maar waarom is hij dan een van de weinige dj's die een zaal helemaal plat kan krijgen
Denk dat deze mensen er iets meer van gegeten hebben als jou!
aangezien je toch zelf achter die kude aanloopt die het sucses van anderen niet kunnen waarderen
Noemen is hy zelfs Ambassaduer van
Mensen zyn gewoon geintresseerd in hem
Maar ik wil tegen jou 1 ding zeggen ga Schaapjes tellen
dit is echt klink klare onzin ... maar dat snap je zelf ook wel mag ik aannemen
ja en .. mag ik daarom geen mening hebben
omdat de halve wereld zegt islam is goed ... moet ik dat oo maar vinden .. zo werkt dat niet
je bent er waarschijnlijk zelf nog niet/niet vaak bij geweest als hij draait. Er zijn er echt maar weinig die de zaal zo los krijgen als het grootste gedeelte van de dj's
oke dat je de islam gebruikt zegt alleen maar weer dat je bij het hardcorevolk hoort auslanders raus
en trouwens ik heb het hier over mensen die er verstand van hebben en niet over mensen zoals jou.
wat doen jullie op een forum als je niet eens een discussie kan voeren
ben jij wel vaak naar feesten geweest .. net zo een domme vraag ...
hoe bekrompen om zo te denken bewijst toch wel je hersen inhoud hoor .. pfff ...
Uh, vagejetje, zou je svp ook willen ophouden nu?