| Betreft: | evenement: Tiësto & Frederik Abas, vrijdag 22 december 2006 om 23:00 |
Ik ben er ook bij
Gelukkig kunnen ruilen op mijn werk
Blijf jij nou maar s gewoon in de zaal de hele tijd.
Jij bent altijd aan t dwalen...
Nu snap ik laura ook een beetje
(gaat ze trouwens mee??)
Ben ik wel gewoon nog in de zaal hoor schat
Ja laura komt ook . Gezellig
Ik blijf dit feestje bij jou schat, goed?
Ga nu eten heb echt super honger.
Paradiso was 5 uur he... is wel een verschil.
Er staat hier op PF trouwens van 01.00-05.00 maar elders las ik 3,5 uur
Liever 3,5 uur knallen dan 5 uur inzakken
We gaan er gewoon vanuit dat dit echt weer een Amsterdams Tiësto feestje gaat worden zoals in Paradiso. Dan kunnen we lekker weer los op 22-12. Liever 3,5 uur knallen dan 5 uur inzakken.
Voor mij ook eerste keer
eerste keer was Vonyc met paul van Dijk en Markus Schulz.....was erg gaaf daar!!
Is toch prima!
Tuurlijk, 6 uur is leuker, maar ach... we mogen al blij zijn, dat ie ons nóg een keer verwent dit jaar
Hoogstaand niveau dit weer
ach ja als het je daar om draait, zou ik maar eens heel snel wat namen uit je favorietenlijst halen.
sorry ... maar wat is dat nog hoogstaand als het tegenover feiten wordt gezet
ach ja als het je daar om draait, zou ik maar eens heel snel wat namen uit je favorietenlijst halen.
die worden alleen niet betiteld met beste Dj van de wereld ...
produceren kan ie idd als de beste ... maar draaien ... en daarvoor beste DJ worden ...
Dus jij wil beweren dat hij geen goede techniek heeft
En voor de goede orde, bij de dj mag verkiezing hebben we het over een populariteitspol. Dus niet over wie de beste techniek heeft, maar wij het meeste publiek op deze aardbol weet te laten losgaan in het weekend
Je zal verrast worden!!
heb je wel sets van de laatste tijd geluisterd?
ik weet en hoor alleen dat hij 75% van de platen niet op de maat over mixed ...
minste wat een "goeie" DJ als Tiesto zou moeten kunnen is volgens mij de plaaten op MAAT aan elkaar hangen ...