Partyflock

Forumonderwerp · 913638
811x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Wie heeft er ook zon hekel aan die gereformeerde kut kop?

[img width=98 height=120]http://www.northcoaststudio.nl/martin/anti.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
:jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dr martin op vrijdag 17 november 2006 om 12:29:

dat hippy hoofd op jouw profiel mag ook wel een streep erdoor :rot:
Waarschuw beheerder

Nee jij trekt volle zalen :S

Waarschuw beheerder
donateur
IK!!!!!

Wat een stijve vent zeg, dat mensen daarop stemmen kan ik echt niet begrijpen!! Zoiets wil je toch niet als president, komt toch niet serieus over bij andere landen dat zoiets de "baas" is :[

Nee dan vind ik andere politici die veel verder van mijn ideeen afstaan meer hebben dat JP :vaag:

Waarschuw beheerder
Dat NL er bovenop is gekomen is niet te danken aan JP, maar mede door de aantrekkende wereldeconomie :yes:

Waarschuw beheerder
Het zijn voornamelijk gezinnen die op JP stemmen :yes: want die hebben het goed

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:40:
voornamelijk gezinnen

kanttekening, gezinnen met een goed inkomen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:39:
Wat een stijve vent zeg, dat mensen daarop stemmen kan ik echt niet begrijpen!! Zoiets wil je toch niet als president, komt toch niet serieus over bij andere landen dat zoiets de "baas" is

Nee dan vind ik andere politici die veel verder van mijn ideeen afstaan meer hebben dat JP

Denk dat het sowieso ook niet echt slim is op op uiterlijk te gaan stemmen....

Bos ziet er goed uit (tenminste, dat vinden sommige vrouwen, ik vind van niet) maar zijn idieeën gaan nergens over....
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:39:
Wat een stijve vent zeg, dat mensen daarop stemmen kan ik echt niet begrijpen!!

Je stemt toch niet op een hoofd?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 17 november 2006 om 12:42:
Je stemt toch niet op een hoofd?

zeker niet, maar wel op iemand die mijn vertrouwen kan winnen en die ik uitstraling vind hebben. Alsof zijn ideeen zo goed zijn :/ Ik heb niet 1 duidelijke uitspraak van hem gehoord en maar zeiken over bos. Zelf is hij net zo erg! Nee sorry maar echt... zo'n stijve vent zonder enig charisma...... laat maar!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:42:
Denk dat het sowieso ook niet echt slim is op op uiterlijk te gaan stemmen....

doe ik ook zeker niet, maar iemand moet me wel aanspreken. JP heeft de pech dat zowel zijn inhoud als uiterlijk niets zeggend zijn 8)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:47:
maar wel op iemand die mijn vertrouwen kan vinden

vertrouwen kan winnen! ;p

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:48:
vertrouwen kan winnen

had het net gewijzigd :d

ik ga dr zelfs onzinpraat van verkopen als ik aan die vent denk ;p ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op vrijdag 17 november 2006 om 12:49:
stem op sp

ik in principe ook, maar vrees dat ik tactisch moet gaan stemmen. Ergste wat kan gebeuren is weer cda en vvd en daarvoor heeft Bos toch echt meer stemmen nodig
Waarschuw beheerder
zeker niet, maar wel op iemand die mijn vertrouwen kan winnen en die ik uitstraling vind hebben. Alsof zijn ideeen zo goed zijn Ik heb niet 1 duidelijke uitspraak van hem gehoord en maar zeiken over bos. Zelf is hij net zo erg! Nee sorry maar echt... zo'n stijve vent zonder enig charisma...... laat maar!

Alsof hij in zijn eentje alles beslist hier?????

Ik kijk totaal niet naar hoofden/personen of wat dan ook maar waar ze voor staan, bijdragen en de grondbeginselen van de partij.

Waarschuw beheerder
stem verstandig ------> stem SP

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 17 november 2006 om 12:51:
maar waar ze voor staan, bijdragen en de grondbeginselen van de partij

zeker, ik ook en daar komt hij ook niet in de buurt, dus gelukkig maar :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Enzyme-K7-HC-GRUNN op vrijdag 17 november 2006 om 12:49:
stem op sp

neo-communisten :S

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:40:
Dat NL er bovenop is gekomen is niet te danken aan JP, maar mede door de aantrekkende wereldeconomie

andermans praatjes naprater ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
En als JP tje nou een giga lekkere gast was om te zien... Dan zouden er veel minder mensen zo over hem zeiken..

Oh jah niet dat ik het altijd eens met hem ben hoor...
Maar iemand steeds op zijn uiterlijk afrekenen vind ik gewoon kinderachtig...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alsof zijn ideeen zo goed zijn

heb jij je volledig verdiept in zijnpartijprogramma of lul je gewoon maar met iedereen mee?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:53:
Oh jah niet dat ik het altijd eens met hem ben hoor...

juist het is op alle gebieden niets... hij klets uit zijn nek en hij is een stijve hark zonder uitstraling ;p

Waarschuw beheerder
!!!!
Waarschuw beheerder
Maar iemand steeds op zijn uiterlijk afrekenen vind ik gewoon kinderachtig

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:56:
heb jij je volledig verdiept in zijnpartijprogramma of lul je gewoon maar met iedereen mee?

ik heb me er zeker in verdiept ja!!!!! Ik lul met niemand mee, heb echt wel een eigen mening. Sommige dingen in zijn programma zijn best oke, maar dan nog steeds staat het mooi op papier, maar heeft hij er niet altijd naar gehandelt de afgelopen jaren dat ie het mede voor het zeggen had!
Waarschuw beheerder
Wat een stijve vent zeg, dat mensen daarop stemmen kan ik echt niet begrijpen!! Zoiets wil je toch niet als president, komt toch niet serieus over bij andere landen dat zoiets de "baas" is

:no:

we kunnen ook wel zo'n geile hoer als vertegenwoordigster van ons land nemen en mischien dat we dan wel serius over komen !

Waarschuw beheerder
neo-communisten

Een half communistisch systeem geleid door een democratisch gekozen bestuur (marxisme) is zo gek nog niet. De geschiedenis heeft uitgewezen dat het kan werken. Het systeem legt meer de nadruk op de vraagzijde van de economie. Het kapitalisme stelt dat mensen gelukkig worden van economische welvaart. Zij is erop gericht de aanbodzijde van de economie te vergroten, volledige bezetting en maximale marktwerking. De grote nadelen kunnen jullie zelf wel bedenken. Materiele welvaart vormt een deel van het menselijk geluk, maar er bestaat ook nog zoiets als geestelijke welvaart. Daarin schiet het kapitalisme en haar prestatieeconomie ernstig tekort

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van OUDENVERWIJDERD op vrijdag 17 november 2006 om 13:01:
we kunnen ook wel zo'n geile hoer als vertegenwoordigster van ons land nemen en mischien dat we dan wel serius over komen !

8)das ook weer zo ;-)

Waarschuw beheerder
jaja kan zo zijn
maar wat mij vooral tegen de borst stuit is dat iemand die meer verantwoording heeft en meer doet, hetzelfde loon zou krijgen

als ik meer doe dan een ander
het beter doe en meer verantwoording heb
dan wil ik daarvoor betaald worden

want waarom zou je dan nog beter je best gaan doen dan een ander .. de beloning is toch hetzelfde

de boel gaat op die manier stagneren ;)

om maar iets te roepen hoor

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:02:
en half communistisch systeem geleid door een democratisch gekozen bestuur (marxisme) is zo gek nog niet. De geschiedenis heeft uitgewezen dat het kan werken. Het systeem legt meer de nadruk op de vraagzijde van de economie. Het kapitalisme stelt dat mensen gelukkig worden van economische welvaart. Zij is erop gericht de aanbodzijde van de economie te vergroten, volledige bezetting en maximale marktwerking. De grote nadelen kunnen jullie zelf wel bedenken. Materiele welvaart vormt een deel van het menselijk geluk, maar er bestaat ook nog zoiets als geestelijke welvaart. Daarin schiet het kapitalisme en haar prestatieeconomie ernstig tekort

bron? 8)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:57:
Sommige dingen in zijn programma zijn best oke,

Ja als je elke partijprogramma erbij pakt vind je wel wat okee's, zelfs die pedofioelenpartij heeft nog goeie dingen in het programma staan :S

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:05:
als ik meer doe dan een ander
het beter doe en meer verantwoording heb
dan wil ik daarvoor betaald worden

we zullen nooit allemaal hetzelfde verdienen en dat hoeft ook niet/ Maar als je een hoog salaris hebt, vind ik het niet meer dan normaal dat je dan ook een hogere bijdrage levert aan de maatschappij.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:08:
we zullen nooit allemaal hetzelfde verdienen en dat hoeft ook niet/ Maar als je een hoog salaris hebt, vind ik het niet meer dan normaal dat je dan ook een hogere bijdrage levert aan de maatschappij.....

dat doe je automatish toch al?
die mensen betalen procentueel evenveel belasting

procentueel he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 17 november 2006 om 12:36:
Nee jij trekt volle zalen

:lol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:07:
Ja als je elke partijprogramma erbij pakt vind je wel wat okee's, zelfs die pedofioelenpartij heeft nog goeie dingen in het programma staan

strekking van het verhaal was iets anders...:gaap:

Dat er vanalles mooi op papier staat bij het cda en mooi gezegd wordt, maar dat ze daar de afgelopen jaren zeker niet altijd naar gehandelt hebben.... (vaak niet zelfs)vvd had het meer voor het zeggen dan zij.... daarom dus geen cda voor mij...

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:08:
die mensen betalen procentueel evenveel belasting

wat mij betreft betalen ze nog meer!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:02:
Een half communistisch systeem geleid door een democratisch gekozen bestuur (marxisme) is zo gek nog niet. De geschiedenis heeft uitgewezen dat het kan werken. Het systeem legt meer de nadruk op de vraagzijde van de economie. Het kapitalisme stelt dat mensen gelukkig worden van economische welvaart. Zij is erop gericht de aanbodzijde van de economie te vergroten, volledige bezetting en maximale marktwerking. De grote nadelen kunnen jullie zelf wel bedenken. Materiele welvaart vormt een deel van het menselijk geluk, maar er bestaat ook nog zoiets als geestelijke welvaart. Daarin schiet het kapitalisme en haar prestatieeconomie ernstig tekort

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:05:
bron?

oftewel vraag en aanbod, in jip en janneke taal......:D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:10:
wat mij betreft betalen ze procentueel iets meer!

:S

geen verstand en dat mag stemmen :S

die mensen betalen al meer
Waarschuw beheerder
Dat er vanalles mooi op papier staat bij het cda en mooi gezegd wordt,

Ook dat is bij iedere partij zo.
Waarschuw beheerder
wat mij betreft betalen ze procentueel iets meer!

Heel goed meid (Y) ga vooral zo door met denken dan komt het wel vast wel goed met ons land.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:13:
die mensen betalen al meer

Nogmaals... van mij mag het nog meer zijn dan het nu is. Procentje of 65 ofzo :d Ik snap het heel goed, heb alleen een andere mening. Bij een zeer hoog inkomen mag de belasting wat mij betreft omhoog.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:13:
geen verstand en dat mag stemmen

:gaap: Gelukkig wel anders draait het alleen nog maar om mensen die denken dat verstand en geluk afhankelijk is van een hoog inkomen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Yup! Doe mij maar Wouter Bos ... :yes:

Waarschuw beheerder
donateur

Goed onderbouwd ook!

Die vent doet zijn werk toch goed?

( moet CDA overigens ook niet, maar hij doet zijn werk naar behoren vind ik)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:16:
Gelukkig wel anders draait het alleen nog maar om mensen die denken dat verstand en geluk afhankelijk is van een hoof inkomen

dat heb je mij niet horen zeggen
ik ben wél een voorstander van beloning naar verantwoording en takenafhandeling

geluk heeft imo niet zo heel veel met geld te maken ;)
Waarschuw beheerder
Nogmaals... van mij mag het nog meer zijn dan het nu is. Procentje of 65 ofzo Ik snap het heel goed, heb alleen een andere mening. Bij een zeer hoog inkomen mag de belasting wat mij betreft omhoog

Gelukkig wel anders draait het alleen nog maar om mensen die denken dat verstand en geluk afhankelijk is van een hoog inkomen

Als jij nog twijfelt wat je wilt gaan stemmen dan zal ik het antwoord vast geven, stem SP meid (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Procentje of 65 ofzo

Zo'n opmerking kan allen komen van iemand die zelf niets heeft bereikt in de maatschappij.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
ogmaals... van mij mag het nog meer zijn dan het nu is. Procentje of 65 ofzo Ik snap het heel goed, heb alleen een andere mening. Bij een zeer hoog inkomen mag de belasting wat mij betreft omhoog.

waarom dubbel straffen?
Laat de overheid eerst maar eens zorgen dat ze het geld wat ze te besteden hebben ook nuttig besteden.
Want je kan wel meer geld willen om te verspillen maar daar heeft niemand wat aan!

besteed het geld wat er is beter .. ik denk dat je daar veel en veel verder mee komt
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van bonaparte op vrijdag 17 november 2006 om 13:18:
stem SP meid

Heb nooit getwijfeld hoor ;-)
Enige twijfel is nu of ik tactisch moet stemmen op bos of moet stemmen waar mijn hart ligt...sp

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:17:
ik ben wél een voorstander van beloning naar verantwoording en takenafhandeling

ik ook, maar met een minder groot verschil. Kortom... wil geen al te grote kloof tussen arm en rijk
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:51:
stem verstandig ------> stem SP

Zoals mijn moeder zou zeggen

"mensen die niets hebben willen altijd delen"..

nee sorry, geen sp voor mij.. moeten wel een beetje realistisch blijven, en niet alles wat nu is opgebouwd weer gelijk uit te geven!

Waarschuw beheerder
ging dubbel :S
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 november 2006 om 13:20:
mensen die niets hebben willen altijd delen"..

ik heb genoeg en wil best delen ;-)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ach joh, gelukkig wonen we in een land waarin iedereen mag stemmen, waarop ie wilt stemmen..
Ik respecteer iedereens keuze, SP of Bos is alleen niet mijn keuze (f)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 13:18:
Zo'n opmerking kan allen komen van iemand die zelf niets heeft bereikt in de maatschappij

jawel hoor.... genoeg bereikt! Allereerst gelukkig en ook nog een goede opleiding en een goede baan (y)
En ik wil best iets meer van mijn salaris afstaan om dingen wat eerlijker te verdelen! Serieus: absoluut GEEN problemen mee.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
DOE MEE!!! STEM VVD!!!!!! :cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik doe mee :cheer:
Waarschuw beheerder
Ik

heb

ook

zo'n

hekel

aan

die

gereformeerde

kutkop

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:24:
DOE MEE!!! STEM VVD!!!!!!

eg niet.....:[ ik ga voor deze.....[img width=170 height=223 cacheid=0013eca60025db2555d23cad1a01a8a713]http://www.bontvoordieren.nl/img/pvdd.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uhm.. neeeeee.. Ik zei VVD..!!! das DUIDELIJK NIET de partij voor de dieren!!

Waarschuw beheerder
eerlijker te verdelen

Ja maar wat is eerlijk verdelen? Alles gelijk trekken?
Hoe wordt je dan nog aangemoedigd om dokter te worden en 10 jaar te studeren, wanneer je hetzelfde verdiend met iemand die een middeninkomen heeft? ... Beetje krom :/

Ga nu maar eens na dat iemand die een boven modaal inkomen heeft en dus in die 52% schaal zit, héél véél belastingvoordeel misloopt en uiteindelijk nu ook al binnen het modaal inkomen valt... Ze moeten die miljonairs aanpakken, maar niet mensen die hard werken en boven modaal verdienen...

Plus géén ondernemers..
Waarschuw beheerder
donateur
En ik wil best iets meer van mijn salaris afstaan om dingen wat eerlijker te verdelen

De helft van mijn salaris kan ik al afgeven. En dan heb jij het over eerlijk verdelen? Iedereen moet er voor werken om carriere te maken en succesvol te zijn. Moeten de mensen die dit bereikt hebben nog meer gestraft worden? Ik vind van niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 november 2006 om 13:28:
Ja maar wat is eerlijk verdelen? Alles gelijk trekken?

zeker niet! Er moet wat mij betreft absoluut een verschil blijven, maar er moet wel iets gedaan worden aan de kloof tussen arm en rijk, die ook in nederland steeds zichbaarder wordt!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 13:30:
Moeten de mensen die dit bereikt hebben nog meer gestraft worden? Ik vind van niet.

Ik vind ook van niet! Natuurlijk moet iedereen er hard voor werken om iets te bereiken. Daarom mag er best verschil blijven en dat moet zelfs om mensen gemotiveerd te houden. Ik zou dat verschil alleen graag wat kleiner zien.

Enne... mensen die niet willen werken krijgen wat mij betreft helemaal niets! Mensen die niet kunnen werken, iets meer. Dat vind ik eerlijk......
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:28:
Ik zei VVD.

trouwen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:28:
Ik zei VVD..!!!

Heb jij dit wel eens aandachtig bestudeerd op hun site? Dan zou je echt geen VVD meer gaan stemmen.

A
Abortus
AEL
Afvalexport
AIDS-problematiek Afrika
AIVD
Antillen en Aruba
AOW
Armoedebestrijding
Asielzoekers
Asielzoekers: specifiek pardon
Automobiliteit
Belastingverlaging
Betuweroute en HSL Zuid
Bijstand
Bijstandswet
Biologisch voedsel
Boekenprijs (vaste)
Broeikas problematiek
Brommerkenteken

C D
Cultuur
Cultuureducatie
Dierenactivisme
Dierenwelzijn
Dierproeven
Discriminatie
DNA
Doodstraf
Drugsbeleid
Dubbele nationaliteit

E F
Eerwraak
Energie
Euthanasie
Toetreding EU Bulgarije en Roemenië

G H
Genetische Modificatie
Gezondheidszorg
Heffingskorting
Homohuwelijk en adoptie
Huurbeleid
Hypotheekrente aftrek ( eigen woningbezit)

I J
ICT binnen de overheid
Infrastructuurprojecten
Inhaalverbod vrachtwagens
Integratie
Integratienotitie
Integriteit en fraudebestrijding
Jacht
Jeugdcriminaliteit
Jeugdwerkloosheid
Joint Strike Fighter (JSF)
Jongeren en politiek

K L
Kamer van Koophandel
Kenniseconomie
Kernenergie
Kijkwijzer
Kindermishandeling
Kinderopvang
Klimaatbeleid
Krakers
Landinrichting
Liberalisering taxibranche
Liberalisme
Lokale lasten (onroerende zaakbelasting)
Lokale vliegvelden
Loonmatiging
Loverboys

M N
Mantelzorg
Maximale snelheid
Medische heroïneverstrekking
Mensenrechten
Milieubeleid
Milieuhandhaving
Militaire uitzendingen
MKZ
Mobiliteit
Monarchie
Moslimterrorisme en de aanpak daarvan
Natuur
Natuuronderwijs
No-claim gezondheidszorg
NS Dienstregeling

O P
Obesitas (overgewicht)
Ondernemers
Onderwijs ( beroeps- en volwasseneneducatie)
Ontwikkelingssamenwerking
Open grenzen werknemers EU
Openbaar vervoer
Orgaandonatie
Ouderen/ senioren
OZB
Persoonsgebonden Budget (PGB)
Pesten
Politie
PPS
Preventie
Productschappen
Psychotherapie
Publieke Omroep
Puntenrijbewijs

Q R
Radiofrequenties
Recreatiewoningen
Referendum
Religieuze uitingen van ambtenaren
Riolering
Rookbeleid

S T
Privatisering Schiphol
Schoolverpleegkundige
Schurkenstaten
Snelheidsovertredingen
Sociale werkvoorziening (WsW)
Softdrugsbeleid
Softwarepatenten
Splitsing energiebedrijven
Sport
Sport en mensenrechten
Stabiliteitspact
Statiegeld op blikjes en flesjes
Subsidies voetbalclubs
Successierechten
Toekomst Schiphol
TBS
Terrorisme
Thuiszorg
Toetreding Turkije tot de EU
Topsalarissen voorzitters energiebedrijven
Twee op één cel
Tweede Maasvlakte

U V
Veiligheid
Vergrijzing
Verpleeghuizen
Vliegveld Valkenburg
VMBO
Voedselbanken
VUT en pré-pensioen

W X
Waddengebied (commissie Meijer)
Walvisvangst
Wandelbeleid
WAO/WIA
Water
Werk
Winkelcriminaliteit
WMO
Woningbouw
WW
Xenotransplantatie

Y Z
Zinloos geweld
Zorgverzekeringswet
Zuiderzeelijn

Waarschuw beheerder
vvd = gvd!!!

Waarschuw beheerder
==[[[[[[[[[[[[[[[[=[[]]][=]]]]]]]]]]]=]]]=

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:34:
Heb jij dit wel eens aandachtig bestudeerd op hun site? Dan zou je echt geen VVD meer gaan stemmen.

ja dat zijn standpunten
er staat (hier) niet echt of ze voor of tegen zijn :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 12:42:
Bos ziet er goed uit (tenminste, dat vinden sommige vrouwen, ik vind van niet) maar zijn idieeën gaan nergens over....

Zijn beleid is sociaal en dat van het huidige kabinet alleen gebaseerd op cijfertjes. Dat je een sociaal beleid interpreteerd als "het gaat nergens over" vind ik (n)

Waarschuw beheerder
donateur
Oh nee dan moet je dat ff op de site kijken :D

Anders moet ik hier wel heel erg veel neerkwakken.
Waarschuw beheerder

Ik ben het niet met hem eens maar heb geen hekel aan hem. Maar ik kan Mark Rutten niet uitstaan, die kent alleen maar 2 woordjes en dat zijn Bos en PVDA. Dat die zich eens bezig houd met zaken waar de VVD voor staat.

Waarschuw beheerder

8)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:30:
er moet wel iets gedaan worden aan de kloof tussen arm en rijk

dan zouden de armen eens wat meer hun best willen doen om er net zo'n succes van te maken als de rijken

vraag je liever af waarom rijke mensen rijk zijn, ipv de schuld te leggen bij de rijken zou je de schuld moeten leggen bij de armen

Verrijking is er overal, ook in landen waar het communisme hoogtij viert zijn er altijd mensen die het beter hebben dan anderen.

Het leven is hard, accepteer het en ga niet zielig lopen doen dat rijke mensen zo rijk zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:43:
vraag je liever af waarom rijke mensen rijk zijn, ipv de schuld te leggen bij de rijken zou je de schuld moeten leggen bij de armen

Om rijk te worden moet je over lijken kunnen gaan. Nee dank je (n)
Waarschuw beheerder
dan zouden de armen eens wat meer hun best willen doen om er net zo'n succes van te maken als de rijken

Er zijn genoeg armen die hun best doen om er een succes van te maken maar die het niet lukt of die het onmogelijk word gemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur

Helaas gaat dat niet voor iedereen op. Mensen die op hun luie reet zitten en wachten tot het geld gebracht wordt kunnen wat mij betreft de pot op en daar heb ik geen medelijden mee! Wel vind ik dat mensen met een handicap, ziekte, maar ook ouderen die het land mede groot hebben gemaakt, recht hebben op een goed bestaan dat niet balanceert op de rand van armoede (y) Gewoon zorgen dat iedereen die mee wil doen, mee kan doen. En dat degene die niet mee kunnen doen, toch betrokken worden en ook kansen krijgen!

Verrijking is er overal, ook in landen waar het communisme hoogtij viert zijn er altijd mensen die het beter hebben dan anderen.

Ik heb al 100x gezegd dat er best verschil mag blijven. Misschien wat beter lezen .... al heb ik 100 argumenten waarom ik op een bepaalde partij stem, het is toch niet goed zolang ik mijn mening niet verander.....
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Omdat die wellicht goed hun best hebben gedaan en een goed stel hersens hebben en keihard werken?

ipv beetje op de bank liggen en een uitkering trekken?

Waarschuw beheerder
donateur

wat is dit nou weer :o
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 17 november 2006 om 13:48:
Er zijn genoeg armen die hun best doen om er een succes van te maken maar die het niet lukt of die het onmogelijk word gemaakt.

Beter je best doen dan (y) En niet het geld de mensen wegtrekken die wel wat bereikt hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:50:
Helaas gaat dat niet voor iedereen op. Mensen die op hun luie reet zitten en wachten tot het gelkd gebracht wordt kunnen wat mij betreft de pot op en daar heb ik geen medelijden mee! Wel vind ik dat mensen met een handicap, ziekte, maar ook ouderen die het land mede groot hebben gemaakt, recht hebben op een goed bestaan dat niet balanceert op de rand van armoede

geheel mee eens :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 13:50:
Beter je best doen dan En niet het geld de mensen wegtrekken die wel wat bereikt hebben.

Het verschil zit 'm in de vraag van al dan niet pro-actieve hulp of het zelf maar uitzoeken
Jij bent duidelijk voor optie 2

Waarschuw beheerder
donateur
Beter je best doen dan

sommige mensen doen erg goed hun best, maar hebben gewoon de pech niet zo slim te zijn om bijvoorbeeld een goede studie te kunnen volgen. MOeten ze het daarom maar uitzoeken?

Waarschuw beheerder
donateur
Omdat die wellicht goed hun best hebben gedaan en een goed stel hersens hebben en keihard werken?

inderdaad!

je best doen is niet genoeg, succes heb je of je hebt het niet.
Heb je het niet dan moet je accepteren in je bestaan en niet gaan lopen zeiken dat je het zo slecht hebt

Waarschuw beheerder
Beter je best doen dan En niet het geld de mensen wegtrekken die wel wat bereikt hebben.

:respect:

het is wel makkelijk idd om te roepen
ja maar hun hebben toch genoeg,
er wordt voor het gemak vergeten dat die mensen er ook voor hebben moeten werken

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:53:
sommige mensen doen erg goed hun best, maar hebben gewoon de pech niet zo slim te zijn om bijvoorbeeld een goede studie te kunnen volgen

tja, ook zonder studie zijn er genoeg mensen zo slim geweest om een eigen bedrijf tot een succes te maken...

Waarschuw beheerder
sommige mensen doen erg goed hun best, maar hebben gewoon de pech niet zo slim te zijn om bijvoorbeeld een goede studie te kunnen volgen. MOeten ze het daarom maar uitzoeken?

die mensen hebben hulp nodig en dat gun ik ze van harte en wil daar best aan meehelpen
maar men wordt in deze maatschappij veels te snel zielig gevonden
Waarschuw beheerder
donateur
Pro-actieve hulp hoeft niet ten koste te gaan van de mensen met hogere inkomens. En er is niets mis mee met zelf uitzoeken.

En een goed stel hersens draag zeker positief bij aan succes, maar dat is niet het enige. Er zijn genoeg alternatieven waardoor men succesvol kan worden, en profiteren van een ander is daarbij voor mij geen optie.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het leven is hard, accepteer het en ga niet zielig lopen doen dat rijke mensen zo rijk zijn

Ik denk dat de meeste mensen ook aardig wat studie/werk hebben moeten verrichten om die rijkdom te vergaren.
Er zijn genoeg minima die lekker op hun stoel blijven zitten en afwachten tot hun uitkering weer komt, en dan wil ik niet iedereen over 1 kam scheren, er zijn ook genoeg minima (zoals arbeidsongeschikten en ouderen) die er zelf niks aan kunnen doen.

Dat is ook zeker zo, maar er zijn er ook genoeg die profiteren van de situatie.
Ik vind niet dat de "rijkeren" daar voor moeten opdraaien.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Survival of the fittest. :)

Mensen die echt niet kunnen werken door handicap/ziekte daar gelaten natuurlijk. Die moeten gewoon ondersteunt worden.
Verder vind ik niet dat Balkenende een kutkop heeft, hij heeft mooi wel een hoop zooi opgeruimd de laatste jaren. Kijk maar hoe het gaat nu, economie etc trekt weer aan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:54:
tja, ook zonder studie zijn er genoeg mensen zo slim geweest om een eigen bedrijf tot een succes te maken...

ik zeg ook bijvoorbeeld... pfffff vermoeiend hoor!

De strekking is (ik zal speciaal voor jou alles zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer duidelijk uitleggen, zodat jij het ook bij kan benen ;-) ) dat niet iedereen bevoorrrecht is met een goed stel hersens, handelsgeest, geluk of inzicht
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brightie op vrijdag 17 november 2006 om 13:57:
Dat is ook zeker zo, maar er zijn er ook genoeg die profiteren van de situatie.

profiteurs moeten harder aangepakt worden, maar voor de andere mensen moeten we wat socialer worden.
Waarschuw beheerder

Net alsof alle arme mensen geld wegtrekken bij mensen die wel wat bereikt hebben. Er zijn genoeg mensen die heel goed hun best doen maar die dat niet kunnen of die er nooit de kans voor gekregen hebben.

Er zijn genoeg mensen die wat bereikt hebben over de rug van andere mensen.

Maar goed jij bent blijkbaar een voorstander voor een grotere kloof tussen arm en rijk. Dus naar mijn mening ook een voorstander voor meer criminaliteit, armoede etc.... Ik ben een voorstander voor een sociaal beleid (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sugarcoated op vrijdag 17 november 2006 om 13:57:
Verder vind ik niet dat Balkenende een kutkop heeft, hij heeft mooi wel een hoop zooi opgeruimd de laatste jaren. Kijk maar hoe het gaat nu, economie etc trekt weer aan.

(y)

Da's zeker zo, veel mensen hebben/hadden er geen vertrouwen in, maar dat mannetje heeft toch wel een hoop bereikt bij nader inzien.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 17 november 2006 om 13:59:
Maar goed jij bent blijkbaar een voorstander voor een grotere kloof tussen arm en rijk. Dus naar mijn mening ook een voorstander voor meer criminaliteit, armoede etc.... Ik ben een voorstander voor een sociaal beleid

eens :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:55:
men wordt in deze maatschappij veels te snel zielig gevonden

HELEMAAL mee eens zeg!

Geluk (en dus ook rijkdom) is een keuze, zeker in deze maatschappij!

Waarschuw beheerder
donateur
Net alsof alle arme mensen geld wegtrekken bij mensen die wel wat bereikt hebben. Er zijn genoeg mensen die heel goed hun best doen maar die dat niet kunnen of die er nooit de kans voor gekregen hebben.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 13:58:
De strekking is (ik zal speciaal voor jou alles zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer duidelijk uitleggen, zodat jij het ook bij kan benen ) dat niet iedereen bevoorrrecht is met een goed stel hersens, handelsgeest, geluk of inzicht

Ja, dan moet je ook niet zeuren dat je het minder hebt, accepteer dat je niet meer uit het leven kunt halen dan dat.
Wees blij dat je niet in Oekraine woont en geniet van je minimum inkomen...

Ik ga toch ook niet lopen ouwehoeren dat ik geen huis heb in Saint Tropez, en dat ik geen jetski kan veroorloven.
En dat ik naar Spanje op vakantie moet ipv naar de Malediven...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
it de kans voor gekregen hebben.

kansen krijg je niet
kansen creeer je
Waarschuw beheerder
donateur
Maar goed jij bent blijkbaar een voorstander voor een grotere kloof tussen arm en rijk. Dus naar mijn mening ook een voorstander voor meer criminaliteit, armoede etc....

Ik heb geen voorstander voor een grotere kloof tussen arm en rijk. Ik vind dat de kloof nu al groot genoeg is.
En het verband tussen een kloof tussen arm en rijk en criminaliteit; dat moet je me even uitleggen...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
grotere kloof tussen arm en rijk

Dus jij bent van mening dat de "profiteurs" in de samenleving dan lekker op hun lauweren kunnen blijven rusten, en met gemak lekker gebruik kunnen maken van dat sociale beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:02:
Ja, dan moet je ook niet zeuren dat je het minder hebt, accepteer dat je niet meer uit het leven kunt halen dan dat.

ik klaag ook niet, ik heb het prima voor elkaar (y)

maar heb geen bezwaar het wat eerlijker te verdelen

Waarschuw beheerder
Er zijn genoeg mensen die heel goed hun best doen maar die dat niet kunnen of die er nooit de kans voor gekregen hebben.

Mijn ouders zijn in Nederland met HELEMAAL NIKS gekomen.. Geen geld, geen woning, NIKS.. En wat hebben we nu?? 2 afgestudeerde kinderen, en 2 die nog studeren.. een mooi huis, al het eten wat er maar te vinden is, al het 'luxe' wat er maar te vinden is en een 2e huis in Vietnam.. Hoe bedoel je 'nooit een kans krijgen'??????

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brightie op vrijdag 17 november 2006 om 14:03:
"profiteurs" in de samenleving dan lekker op hun lauweren kunnen blijven rusten,

profiteurs moeten net zo goed aangepakt worden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:03:
En het verband tussen een kloof tussen arm en rijk en criminaliteit; dat moet je me even uitleggen

Dat is natuurlijk zoooooo makkelijk

Ja maar meneer de rechter, iedereen in mijn klas heeft de nieuwste Nikes en ik krijg maar goedkope marktschoenen van mijn moeder.
Tja, ik moest die joongen wel beroven...
Waarschuw beheerder
damn.. stelletje bilhaarbedelaars bij mekaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:03:
eerlijker te verdelen

Ik weet het niet hoor, dus de één heeft jarenlang geleerd en werkt zich de tandjes die moet gaan opbrengen voor de ander, die totaal niks van het leven maakt/gemaakt heeft...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:03:
maar heb geen bezwaar het wat eerlijker te verdelen

vind jij het niet eerlijk dan dat als ik me de tering werk voor alles wat ik bezit
dat een ander dat ook moet

dat vind ik wel eerlijk
en dan mag hij niet dezelfde kansen hebben .. het verschil moet er wezen
hij kan wel dezelfde inzet tonen en blij zijn met wat ie heeft hoeveel of hoe weinig dat ook is

ik ben niet rijk
als ik om me heen kijk zie ik ook dingen die ik graag wil, maar niet kan
hoor je mij klagen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:05:
vind jij het niet eerlijk dan dat als ik me de tering werk voor alles wat ik bezit
dat een ander dat ook moet

dat vind ik wel eerlijk
en dan mag hij niet dezelfde kansen hebben .. het verschil moet er wezen
hij kan wel dezelfde inzet tonen en blij zijn met wat ie heeft hoeveel of hoe weinig dat ook is

ik ben niet rijk
ik om me heen ook dingen die ik graag wil maar niet kan
hoor je mij klagen?

(y)
Waarschuw beheerder
Mensen die op hun luie reet zitten en wachten tot het geld gebracht wordt kunnen wat mij betreft de pot op en daar heb ik geen medelijden mee!

(Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Armoede zien als reden voor criminaliteit is echt bullshit.
Niemand hoeft te stelen in Nederland, ook nu niet dus iedereen die daarmee aankomt lult uit z'n nek.
Mensen die onder de armoedegrens leven hebben nog steeds geld genoeg om een brood te kopen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:05:
Ja maar meneer de rechter, iedereen in mijn klas heeft de nieuwste Nikes en ik krijg maar goedkope marktschoenen van mijn moeder.
Tja, ik moest die joongen wel beroven...

En dat is het gevolg van het verschil tussen arm en rijk?!
Dat heeft alles te maken met de opvoeding en de mentaliteit van de Nederlanders in het algemeen.

Waar ik woon is een veel groter verschil tussen arm en rijk als hier in Nederland. Maar van criminaliteit is uberhaupt geen sprake.

Als je succesvol wilt zijn of worden moet je investeren en als je hier niet toe in staat bent moet je je eigen situatie eenvoudigweg accepteren

Waarschuw beheerder
maar
ik vraag me af he

krijg je van die geitenwollensokken nou geen zweetvoeten?
Waarschuw beheerder
kansen krijg je niet
kansen creeer je

Mee eens.

Maar der zijn genoeg mensen die geen kansen kunnen creeren. Kijk maar eens naar de oude WAO daar moesten minder mensen in (ben ik het ook helemaal mee eens dat dat gebeurd is). Teveel profiteurs zaten daarin. Maar zelfs mensen die daadwerkelijk iets hebben zijn in afkeuringspercentage omlaag gegaan en dus gedeeltelijk hun uitkeuring afgenomen. en dus in de bijstand zijn gekomen.

Die mensen die zijn vaak al ouder dan 45. Mogen hun oude beroep niet meer uitvoeren. Maar moeten wel solliciteren op banen die ze toch niet kunnen krijgen. Zij moeten dus omgaan scholen op hun 45ste. Waarna ze na die omscholing niet aan de bak kunnen komen omdat men hun te oud vind.

Hoe moeten die mensen een kans creeren volgens jouw?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:08:
krijg je van die geitenwollensokken nou geen zweetvoeten

Waarschuw beheerder
donateur
kansen krijg je niet
kansen creeer je

kansen moet je grijpen...

Hoeveel van die kansloze kutsukkels vinden het nu veel stoerder om een beetje op straat de stoere gangster uit te hangen ipv naar school te gaan.
En maar ouwehoeren op die racistische Nederlanders bla bla bla.
Ja ik hoef niet naar school want ze nemen me toch niet aan omdat ik buitenlander ben, daarom ga ik maar meteen scooters en tasjes stelen want zo krijg ik tenminste respect van mijn medestraatratten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (gele) Lifeline (gele) op vrijdag 17 november 2006 om 14:09:

Uitspraak van Brightie op vrijdag 17 november 2006 om 13:57:
er zijn ook genoeg minima (zoals arbeidsongeschikten en ouderen) die er zelf niks aan kunnen doen.

Waarschuw beheerder

er zijn aangepaste banen die door de overheid gesubsidieerd worden (de werkgever wordt gecompenseerd)

next!

Waarschuw beheerder
Dus laten we nu maar met z'n allen op de VVD stemmen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben ook niet voor het CDA omdat ik hoordedat zij ervan houden om steeds maar regeltjes in te voeren en de boel lekker vertragen, zo legde de vvd lijsttrekker het uit...Ik stem SP

Sociaal- en financieel-economische beleid

- inkomensafhankelijke kinderbijslag
- hypotheekrenteaftrek 42% tot maximaal 350.000 euro
- verhoging van de huurtoeslag
- stijging van het sociaal minimum tot 10 procent, geen 40-urige werkweek
- veiligstelling van de AOW. De AOW leeftijd blijft bij 65 jaar en de mogelijkheid om vervroegd uit te treden blijft
- verhoging van de Ouderenkorting
- geen schrapping van gesubsidieerde banen
- invoering van een werkbonus om inkomensachteruitgang tegen te gaan
- goedkoper maken van kinderopvang
- verhoging van minimum jeugdlonen

Zorg

- minder managers en meer hulpverleners in de zorg
- organisering van meer zorg in de wijk
- afschaffing van de no claimkorting, ziektekostenpremies worden inkomensafhankelijk
- vervanging van verpleeghuizen en verzorgingshuizen door kleinschalige woonvoorzieningen in de wijk

Veiligheid

- uitbreiding van politie op straat; 1500 extra agenten op straat
- niet-verzekerbare schade voor slachtoffers van criminaliteit, vergoed door de overheid
- gratis rechtshulp voor slachtoffers en nabestaanden

Onderwijs

- omzetten van vmbo-scholen tot praktijkgerichte vakscholen
- inzetting van duizenden exra leraren
- hoger salaris voor leraren
- invoering van filosofie als vast vak in het lesprogramma
- verhoging van de aanvullende beurs van studenten
- middelbare scholieren lopen een maatschappelijke stage van zes maanden

Vreemdelingenbeleid en integratie

- verbetering van inburgeringsmogelijkheden door haalbare en betaalbare taal- en integratiecursussen
- Bij aanvraag van uitkering is Nederlands spreken verplicht
- dubbele wachtlijsten op basisscholen, één voor leerlingen met achterstand en één voor leerlingen zonder achterstand
- generaal pardon voor asielzoekers die onder de oude vreemdelingenwet vallen

Overig

- gratis openbaar vervoer voor kinderen tot en met 12 jaar en ouderen boven de 65 jaar
- meer mogelijkheden voor ouderen om in hun eigen buurt te blijven wonen
- terugroepreferendum mogelijk maken

Er stond ook nog ergens dat de bijstand uitkering 10% omhoog ging.

Ik kan me vinden in de SP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:10:
er zijn aangepaste banen die door de overheid gesubsidieerd worden (de werkgever wordt gecompenseerd)

Nou moet ik er wel even bij zeggen dat instanties als UWV ook niet altijd foutloos werken en dat zo'n traject ook nog aardig wat voeten in aarde kan hebben.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brightie op vrijdag 17 november 2006 om 14:11:
Nou moet ik er wel even bij zeggen dat instanties als UWV ook niet altijd foutloos werken en dat zo'n traject ook nog aardig wat voeten in aarde kan hebben.

ben ik met je eens
maar dat is een taak voor de overheid om die gang van zaken te versoepelen
en daar kan je invloed in hebben door te stemmen :d
Waarschuw beheerder
donateur

next!

En anders mogen ze bij mij thuis wel komen poetsen (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder

Dat staat op papier zo maar zo werkt het in de praktijk niet!! Ik maak het van dichtbij mee. ik werk mezelf ook kapot en ga naar school maar theorie en praktijk is totaal een ander iets! (sorry maar ik ben der vandoor heb middagdienst)

Next.
Waarschuw beheerder
:cheer: Geert wilders krijgt mijn stem :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:12:
maar dat is een taak voor de overheid om die gang van zaken te versoepelen

Ze mogen er ook wel voor zorgen dat er bij zulk soort instanties eens wat minder incompentente mensen aangenomen worden die totaal niet weten waar ze het over hebben.
Misschien kunnen ze die wel uit die WAO-pool halen, zijn ervaringsdeskundigen, wel een leuk idee voor een projectje lijkt me.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:08:
Waar ik woon is een veel groter verschil tussen arm en rijk als hier in Nederland. Maar van criminaliteit is uberhaupt geen sprake

moet je eens in brazilie gaan kijken, waar het verschil wel enorm groot is. De criminaliteit is zeer groot en dat heeft zeker te maken met het verschil tussen arm en rijk en dat mensen uit bijv de krottenwijken uberhaupt niet aangenomen worden bij een baan als ze hun adres doorgeven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:14:
brazilie

wat heeft dit met Nederland en dit Topic te maken???:O
Waarschuw beheerder
donateur
De VVD heeft ook een goed programma opzich maar die slaat minder op mij. Coalitie vvd en SP (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
moet je eens in brazilie gaan kijken, waar het verschil wel enorm groot is. De criminaliteit is zeer groot en dat heeft zeker te maken met het verschil tussen arm en rijk en dat mensen uit bijv de krottenwijken uberhaupt niet aangenomen worden bij een baan als ze hun adres doorgeven

Is werkelijk in geen enkel opzicht te vergelijken met Nederland of in mijn geval Duitsland.

Die vergelijking van je past echter goed bij de stellingen van bos, die beweert dat rellen als in Frankrijk zullen ontstaan als er niets veranderd. :gaap:

Links heeft al die jaren alleen maar geld uitgegeven en uitgegeven.. de arme mens blij maar Nederland in het algemeen waar het slecht mee gaat.
Als er iemand is die het de afgelopen tijd allemaal over zich heen heeft gekregen is het Balkenende wel. Hij heeft drastische veranderingen doorgevoerd, maar het gaat sinds het eerst sinds jaren wel weer beter met Nederland. Ook al heeft ie dan een kutkop...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder

beperk je blik tot onze grenzen wat betreft issues en mischien kan je dan wél een reeel beeld vormen (Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:16:
maar het gaat sinds het eerst sinds jaren wel weer beter met Nederland

zeker weten
Waarschuw beheerder
donateur
er wordt voor het gemak vergeten dat die mensen er ook voor hebben moeten werken

:s dus als je ouders hebt die alles voor je hebben betaald (studie, rijbewijs, eerste huisje, enz) dan heb je er zelf hard voor gewerkt%)? Wat een rare redenatie:/...

next!

Melkertbanen? Die bestaan niet meer hoor:no:.

Uitspraak van Patrick Allen B) op vrijdag 17 november 2006 om 14:11:
Ik kan me vinden in de SP

:jaja:

Waarschuw beheerder
Hij heeft drastische veranderingen doorgevoerd, maar het gaat sinds het eerst sinds jaren wel weer beter met Nederland.

Dat komt mede door de VVD hoor :/
Die voerden heel inpopulaire maatregelen in, waar we nu profijt van hebben (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 17 november 2006 om 14:20:
Melkertbanen?

:gaap:

Onder welke steen zit jij?
Er zijn wel meerdere trajecten voor arbeidsongeschikten en werkelozen hoor.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
dus als je ouders hebt die alles voor je hebben betaald (studie, rijbewijs, eerste huisje, enz) dan heb je er zelf hard voor gewerkt? Wat een rare redenatie...

waar slaat dit op
ik heb het over als IK werk voor wat IK heb

waar haal je die onzin vandaan???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:21:
ouders

Alles wat ik nu heb bereikt heb ik aan mezelf te danken.

Waarschuw beheerder
donateur
Links heeft al die jaren alleen maar geld uitgegeven en uitgegeven.. de arme mens blij maar Nederland in het algemeen waar het slecht mee gaat.

links is nooit geheel aan de macht geweest....

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:19:
beperk je blik tot onze grenzen wat betreft issues en mischien kan je dan wél een reeel beeld vorme

ik weerleg het duitsland verhaal van de brain die zegt dat criminaliteit niets met verschil in inkomen te maken heeft...
Waarschuw beheerder
donateur
dus als je ouders hebt die alles voor je hebben betaald (studie, rijbewijs, eerste huisje, enz) dan heb je er zelf hard voor gewerkt

Dus iemand die 'succesvol is', 'er hard voor heeft gewerkt' heeft per definitie ouders die alles hebben betaald? Dat is pas een rare redenatie
Waarschuw beheerder
:vaag:

Ik woon nog thuis. Ik zit op de HTS en ik moet bijverdienen omdat mijn school me anders te duur is. Ik betaal al 4 jaar lang mijn school zelf en met studiefinanciering kom je er niet alleen mee. Als ik er naast niet bij deed werken dan kon ik mijn school niet betalen want dan zou ik moeten gaan lenen en ik ben tegen een lening. Mijn ouders kunnen me nauwelijks tot niet bijspringen daarin. Dit komt allemaal mede door waar we hetr zojuist over hebben. Maar ben nu echt weg.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:23:
Dus iemand die 'succesvol is', 'er hard voor heeft gewerkt' heeft per definitie ouders die alles hebben betaald? Dat is pas een rare redenatie

indeed
:S

en hoe ze erop komt weet ook alleen zij

Waarschuw beheerder
De SP's plannen zijn natuurlijk ook heel mooi en sociaal voor de minder bedeelden onder ons, maar ga eens even nadenken waar al dat geld vandaan moet komen? Dat is gewoon niet realistisch..

Hetzelfde als dat zij willen dat jongeren onder de 27 jaar een uitkering kunnen vangen, dat vind ik persoonlijk belachelijk! Werken of studeren, vind ik een redelijke optie. En als je dan nog eens nagaat dat een uitkering meer is als het minimumloon :/ ... tja dan heb je genoeg mensen die lekker thuis blijven zitten, lekker zwart erbij werken en nog lopen te kankeren op alles.. Terwijl er zat werk is, al ga je schoonmaken, niets mis mee!! Als je maar zelf werkt voor je geld, en DAT is wat mij betreft nog veels te makkelijk in NL...

Het wordt op sommige punten veels te makkelijk gemaakt!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:23:

zeg ik per definitie? Dat zie ik nergens staan hoor:no:. Maar er van uitgaan dat iemand altijd hard werkt om wat rijker te worden is niet waar, er zijn genoeg mensen bij wie het aan komt waaien, net als dat er genoeg mensen zijn die er hard voor moeten werken...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:24:
zij

misschien is dat haar eigen ervaring???:rot:

Waarschuw beheerder
Melkertbanen? Die bestaan niet meer hoor.

Nee maar die komen wel weer als SP aan de macht komt :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 17 november 2006 om 14:25:
eg ik per definitie? Dat zie ik nergens staan hoor. Maar er van uitgaan dat iemand altijd hard werkt om wat rijker te worden is niet waar, er zijn genoeg mensen bij wie het aan komt waaien, net als dat er genoeg mensen zijn die er hard voor moeten werken...

ja en dus?
het verschil moet er wezen
en als iemand mazzel heeft :cheer: voor hem of haar
maar moet ie dan perse een deel afstaan aan het leger des heils ofzow?

Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 17 november 2006 om 14:25:
Maar er van uitgaan dat iemand altijd hard werkt om wat rijker te worden is niet waa

ervan uit gaan dat iemand die het "slecht" heeft dat ook meemaakt omdat de rijken niet willen delen is ook niet waar
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Brightie op vrijdag 17 november 2006 om 14:25:
misschien is dat haar eigen ervaring???

%) dus vanuit een eigen ervaring mag je niet spreken:/? Ik pretendeer iig niet alles te weten, maar baseer idd mijn keuzes wel op mijn eigen ervaring...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:23:
ik weerleg het duitsland verhaal van de brain die zegt dat criminaliteit niets met verschil in inkomen te maken heeft...

"ik zal speciaal voor jou alles zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer duidelijk uitleggen, zodat jij het ook bij kan benen" (je eigen citaat geloof ik)

Ik heb uberhaupt niet beweert dat criminaliteit niets met arm en rijk te maken heeft, ik heb slechts een voorbeeld genoemt zoals het er bij mij voor staat; wel eerst goed lezen als je een discussie aan wil gaan...

Gelukkig niet...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:26:
het verschil moet er wezen

waarom moet dat verschil er dan zijn? We zijn allemaal mensen, is het dan niet realistischer als iedereen dezelfde kansen heeft?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van AngelDoll op vrijdag 17 november 2006 om 14:27:
waarom moet dat verschil er dan zijn? We zijn allemaal mensen, is het dan niet realistischer als iedereen dezelfde kansen heeft?

omdat niveau verschilt
omdat inzet per persoon verschilt

om maar iets te roepen hoor :/

men zou de hand wat vaker in eigen boezem moeten steken
daar worden we allemaal beter van
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 november 2006 om 14:24:
Hetzelfde als dat zij willen dat jongeren onder de 27 jaar een uitkering kunnen vangen, dat vind ik persoonlijk belachelijk! Werken of studeren, vind ik een redelijke optie

dat is inderdaad het enige punt wat de sp wat mij betreft aan moet passen. Tot de 27 is het werken of leren. Als mensen al vroeg beginnen met werken (danwel leren) zullen ze makkelijker in het arbeidsproces komen of blijven en naar mijn overtuiging minder snel thuis komen te zitten. Dus op dit punt wordt het zeker erg makkelijk gemaakt voor de ongemotiveerde mensen! (ook hier weer de uitzondering voor mensen die echt niet deel kunnen nemen in het leer/arbeidsproces)

Waarschuw beheerder
iedereen heeft dezelfde kansen dude!

Waarschuw beheerder
rom moet dat verschil er dan zijn

Als ik mijn geld wil afstaan, dan geef ik het wel aan een goed doel, maar laat alsjeblieft die keuze bij de mensen die ZELF hard voor hun geld hebben gewerkt, en niet de keuze geven aan een paar mensen in de politiek die bedenken dat anderen wel wat meer geld kunnen gebruiken...
Waarschuw beheerder
kansen

er zijn mensen die kansen genoeg krijgen maar er niks mee doen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:27:

Gelukkig niet...

dan ook niet zeggen dat links alles heeft verpest en dat dat nu goedgemaakt moet worden door vvd/cda ;-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:28:
omdat niveau verschilt
omdat inzet per persoon verschilt

Precies :jaja:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 november 2006 om 14:29:
maar laat alsjeblieft die keuze bij de mensen die ZELF hard voor hun geld hebben gewerkt, en niet de keuze geven aan een paar mensen in de politiek die bedenken dat anderen wel wat meer geld kunnen gebruiken...

:yes:

Waarschuw beheerder
We zijn allemaal mensen, is het dan niet realistischer als iedereen dezelfde kansen heeft

nee
want de 1 doet er meer voor dan de ander
de ander hoeft er minder moeite voor te doen omdat ie meer intellect heeft
en weer een ander hoeft er nog minder voor te doen omdat ie en slim is en mazzel heeft bijvoorbeeld :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:27:
"ik zal speciaal voor jou alles zeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeer duidelijk uitleggen, zodat jij het ook bij kan benen" (je eigen citaat geloof ik)

Ik heb uberhaupt niet beweert dat criminaliteit niets met arm en rijk te maken heeft, ik heb slechts een voorbeeld genoemt zoals het er bij mij voor staat; wel eerst goed lezen als je een discussie aan wil gaan...

Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:08:
En dat is het gevolg van het verschil tussen arm en rijk?!
Dat heeft alles te maken met de opvoeding en de mentaliteit van de Nederlanders in het algemeen.

Waar ik woon is een veel groter verschil tussen arm en rijk als hier in Nederland. Maar van criminaliteit is uberhaupt geen sprake.

Je insinueert zoiets wel degelijk! het zou niet om de kloof gaan maar om de opvoeding etc
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:31:
nee
want de 1 doet er meer voor dan de ander
de ander hoeft er minder moeite voor te doen omdat ie meer intellect heeft
en weer een ander hoeft er nog minder voor te doen omdat ie en slim is en mazzel heeft bijvoorbeeld

psies...je haalt me de woorden uit de mond :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Brightie op vrijdag 17 november 2006 om 14:32:
psies...je haalt me de woorden uit de mond

sorry :bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:33:
sorry

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:31:
Je insinueert zoiets wel degelijk!

Nope, jou slechte lezen en interpretatie is hier het probleem (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:35:
jou

denk dat ze het zelf niet helemaal meer snapt...

:rot:

Waarschuw beheerder
mensen hebben vaak standpunten omdat ze het ergens gehoort hebben en het wel leuk klinkt
maar op het moment dat het onderbouwd moet worden gaat het ineens over brazilie en duitsland :S

kunnen ze daar dan ook meestemmen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheBrAiN op vrijdag 17 november 2006 om 14:35:
Nope, jou slechte lezen en interpretatie is hier het probleem

of het slechte uitleggen is het probleem (y)

Je zegt wel degelijk dat het bij jou niet voorkomt ondanks dat de kloof tussen arm en rijk groter is en dat het te maken heeft met opvoeding (die criminaliteit o.a)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:36:
kunnen ze daar dan ook meestemmen?

nee toch :vaag: ..

;P

Waarschuw beheerder
donateur
maar op het moment dat het onderbouwd moet worden gaat het ineens over brazilie en duitsland

toch lachen dat iemand met hetzelfde standpunt als jij hebt begint over duitsland en dat ik slechts een reaktie geef;-)

maar dat zou ik ook negeren hoor ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
meestemmen

:O
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind hem best meevallen...beetje een balletje, maar geen verkeerd mens

Waarschuw beheerder
Ik vraag me zowiezo wel af of de meeste mensen zich een beetje verdiepen in de politiek. De meeste mensen horen meestal alleen wat en dan hebben ze de grootste meningen!

Zoals wederom een wijze opmerking van mijn moeder:

Veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven (L) ...

Waarschuw beheerder
donateur

we worden allemaal naakt geboren met exact dezelfde kansen.
(Mensen met een aangeboren handicap uitgezonderd)

Als je nou eenmaal niet rijk bent zul je moeten leren leven met het feit dat er nou eenmaal niet meer inzit in het leven.
Dan moet je niet gaan lopen zeuren dat rijken het beter hebben.
Ik heb het goed, maar hoor je mij klagen dat ik geen Bentley kan betalen? :looser:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:37:
dat het te maken heeft met opvoeding

criminaliteit lijkt me wel een voortvloeisel (in de meeste gevallen) van bepaalde normen en waarden (die je van thuis meekrijgt)

Even erbij zetten dat dit niet altijd zo hoeft te zijn...anders krijg ik daar weer commentaar op.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
mensen veel plezier nog, ik ga wat nuttigs doen :d :d

(en het blijft sp voor mij :respect: )
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 november 2006 om 14:38:
Ik vraag me zowiezo wel af of de meeste mensen zich een beetje verdiepen in de politiek. De meeste mensen horen meestal alleen wat en dan hebben ze de grootste meningen!

dat geld voor links en rechts lijkt me zo, of alleen maar als het je uitkomt???? ;p

Nu ben ik echt weg, fijne dag nog b)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:40:
mensen veel plezier nog, ik ga wat nuttigs doen

ben ik de enige die benieuwd is wat dat nuttigs inhoud? :/
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:43:
nuttigs

www.tmf.nl???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:41:
dat geld voor links en rechts lijkt me zo

Nee hoor klopt zeker... ik had het over beperkte mensen in het algemeen ;) ..

De één hoort VVD / Rita Verdonk en stemt blind op het feit 'alle buitenlanders eruit' ...

En de ander hoort SP "alle arme krijgen geld!"...

Dat is gewoon de beperktheid van sommigen mensen...

Misschien verplichte test met vragen over de politiek voordat je mag stemmen :P
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op vrijdag 17 november 2006 om 14:38:
Veel beloven, weinig geven doet een gek in vreugde leven ...

mooie spreuk ;)
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:41:
dat geld voor links en rechts lijkt me zo, of alleen maar als het je uitkomt????

deze is ook leuk:
als jij je verstand vind, wordt je gek van blijdschap

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:43:
ben ik de enige die benieuwd is wat dat nuttigs inhoud?

werken in de psychiatrie...

doei
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:46:
psychiatrie

:O...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 17 november 2006 om 14:46:
werken in de psychiatrie...

nobel werk (Y)
of lache werk :D