Partyflock
 
Forumonderwerp · 905418
1055x bekeken
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is jouw kromste vinyl?

Die van mij: Respect de Cock EP :S
Waarschuw beheerder
Nightmare In Rotterdam .. waar die van panic en Mc Alee op staat volgens mij :P De b kant is echt ondraaibaar :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'n dirk(voor vrienden) op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:26:
Je moet ze ook niet in de zon leggen..


we hebben nogal wat zon in Nederland :P

nee deze heb ik zo met de post gekregen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
nee deze heb ik zo met de post gekregen..


Dan zou ik hem terug sturen, je betaald immers toch voor een goed product niet voor iets wat krom is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'n dirk(voor vrienden) op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:30:
Dan zou ik hem terug sturen, je betaald immers toch voor een goed product niet voor iets wat krom is.


dat is waar, maar ja dan betaal ik ook weer 6 euro verzending en al dat gedoe
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
heb wel een aantal kromme :'( o.a.
3 stepas ahead - gangster
PCP plaat

echt klote
Waarschuw beheerder
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 7 oktober 2006 om 19:01:
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap


dat is helemaal genaait ja :S
Waarschuw beheerder
Bulldozer project - arise
Zit dikke deuk in, niet te draaien helaas....:(
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Waarschuw beheerder
Plaat van Nico Awtsventsin (ofwel Vince Watson). Heerlijke detroit tech, maar helaas nauwelijks nog draaibaar... :(
 
Waarschuw beheerder
donateur
Blademaster - Masterblade (scantraxx) wel krom als de neten en toch draaibaar!
Waarschuw beheerder
Peter martin - the perfect wave:P

Wat je kan doen om het "glijden" te verminderen:
Even een 2de slipmat er onder leggen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:20:
Die van mij: Respect de Cock EP


Die is nog wel te krijgen hoor! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 8 oktober 2006 om 11:30:
Die is nog wel te krijgen hoor!


weet ik, ik had m ook bij sector-1 besteld tijdje geleden :)
 
Artiest Dr.Bob
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
nee deze heb ik zo met de post gekregen..


Particulier of via een platensite?

Meestal kan je hem gewoon terug sturen hoor
en neemt het bedrijf de kosten voor zich!

Tenslotte leveren ze je een niet goed product!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 12:28:
Particulier of via een platensite?

Meestal kan je hem gewoon terug sturen hoor
en neemt het bedrijf de kosten voor zich!

Tenslotte leveren ze je een niet goed product!


dat is waar, maar daar had ik toen nog niet aan gedacht of dat kon. Jammer, maargoed. Het gebeurd gelukkig niet zo vaak :)
 
Waarschuw beheerder
Neophyte - Execute, al geef ik die plaat een zetje, blijft ie 2 minuten doordraaien zonder dat ik de draaitafel aan heb gezet:jaja:
 
Waarschuw beheerder
Neophyte & Scott Brown - Self Destruction. Die is echt krom, alleen met de grootste voorzichtigheid is Self Destruction net te draaien. Meestal laat je zo'n plaat dan maar liggen want zeker tijdens een optreden ga ik daar echt niet aan beginnen...

Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-en :P Vandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:07:
Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-en Vandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!


Ik heb een te groot gat in mn Life's like a dance remixes.. heeeel jammer :(
 
Artiest Lux-A-flex
Waarschuw beheerder
marc acadipane - emotions

:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvO op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
Nightmare In Rotterdam .. waar die van panic en Mc Alee op staat volgens mij


Zelfde bij mij.

Daarbij donkey rollers - followers, haast ondraaibaar
Waarschuw beheerder
donateur
joop - act of god

wel draaibaar (op 1 vd 2 draaitafels dan, die betere naald/element heeft)
Waarschuw beheerder
Yoda - Definitely is krom.. maar met enige voorzichtigheid wel draaibaar.

Cosmic Gate - Exploration Of Space heeft een te klein gat in t midden en een kleine kras aan het begin van de A1... :S
Waarschuw beheerder
don't fuck with a ruffneck
bobbel in de buitenste rand, tijd in de zon gestaan, oeps :D
Waarschuw beheerder
bodylotion - how much can you take
wel bruikbaar, maar hij loopt zo wasig dat als de naalden zacht douwen, de toonarm springt.
Waarschuw beheerder
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.
Duro - cocaine mf. a kant glijd steeds door.
Speedwave - Junior b kant zelfde als cocaine mf.

en bij max walder vs manu kenton - cosinus is er as op gevallen, dus klein ruisje aan het begin van de plaat.
 
Waarschuw beheerder
Meteor Seven - Universal Music is me kromste plaat, en daar is all1 de a-kant nog draaibaar van. Gelukkig heb ik dezelfde vinyl nog eens, maar dan in mint condition :D

Alphazone - Rockin heb ik ook als erg krom getrokken plaat en vraag me niet hoe, maar beide kanten spelen nog probleemloos af.

De oorzaak was trwns in beide gevallen de verwarmingsbuis die langs de zijkant van een platenkrat liep :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PointOfImpact DJ op maandag 9 oktober 2006 om 14:58:
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.


:no:

eerste persing van DJ Zany - Sky High (Technoboy remix) was trouwens ook zo krom dat je dr bijna in kon wokken maar die heb ik gelukkig om kunnen ruilen :)
 
Artiest Musu
Waarschuw beheerder
Nuclear Device - I'm A Killah

draai hem eigenlijk nooit meer ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvO op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
Nightmare In Rotterdam .. waar die van panic en Mc Alee op staat volgens mij De b kant is echt ondraaibaar


Deze plaat is bij mij ook krom, nog net te draaien!

Voor de rest geen extreem kromme platen gelukkig...
Artiest {SHOWLIST artist 18514, 18515}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:07:
Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-en :P Vandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!


hier wel een goede oplossing
om gaten kleiner te maken

gebruik het zelf ook

bij live is a dance gaat er een hoop tussen zitten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 11:15:
Blademaster - Masterblade (scantraxx) wel krom als de neten en toch draaibaar!


LOL die plaat is ook vet krom bij mij... Maar ook nog wel draaibaar :P ...

Uitspraak van PointOfImpact DJ op maandag 9 oktober 2006 om 14:58:
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.


Begint nou wel een beetje op te vallen ja...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Cosmic gate - The truth.... heb m zelfs gebroken bij een poging tot buigen.... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:55:
Cosmic gate - The truth.... heb m zelfs gebroken bij een poging tot buigen....


zow das minder, ben ik blij dat de mijne nog heel is!
 
Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
had enzyme 007 van nossie, die was echt zo krom als een mofo... dus weggedaan, was ondraaibaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MichelHartogNL op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:30:
Begint nou wel een beetje op te vallen ja...


Hier was die gelukkig niet krom :P
Waarschuw beheerder
HARDSTYLE BABY ook trouwens
Enne Dark oscillators - Food for woofers!
Waarschuw beheerder
jeff mills - force universelle ep, ondraaibaar

toen nieuwe gehad :)
Artiest Jon-E
Waarschuw beheerder
Mijn kromste plaat is niet krom meer...

Die bestaat nu uit 2 delen :roflol:

Iets te ver terug gebogen vlakvoor 'm willen draaien.

Was trouwens de decibel anthem van 2002. (mis 'm totaal niet,toch maar hardstyle)

verder is alles netjes recht...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
XXX - madonna hehe zo krom dat de naald telkens gelanceerd wordt :P
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Headbanger -- Headbangers Theme

Dione -- I Grab my Nine

Slavefriese -- As Loud As Possible

The Outside Agency -- Motherfuckin Ants

En ga zo maar door..... :/

Gaatje te groot, gaatje te klein, scheef, krom, allemaal drama. Maar gewoon ff met iets meer gevoel behandelen en vaak is t nog wel te draaien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk net als vrouwen:

Gaatje te groot gaatje te klein, scheef :P ff met iets meer gevoel behandelen..
 
Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
met grote spijt moet ik zeggen riot in ny....bijna niet meer te draaien.
Waarschuw beheerder
Met eveneens zéér grote spijt:

Kamaya Painters - Endless Wave. Wanneer ik de naald erop leg, gaat ie tekeer als een skippybal :'(
Waarschuw beheerder
Lenny Dee & Radium - Headbanger Boogie

zeer jammer :(

p.s. helpt het als je er een stapel van 13 boeken op legt? :D
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Headfuck 9

Nog wel draaibaar, maar wel vrij krom
Waarschuw beheerder
Real Retro Classics met Speedy J - Something for your mind... niet meer draaibaar
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 7 oktober 2006 om 19:01:
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap


30 euro :o
Wanneer heb je die gekocht dan?

MIjn kromste zijn denk ik:

Scott Brown - Fast Beat (Europend Hardcore Unitted)
MD&A - Drifting Away (Braindead)
 
Waarschuw beheerder
digitalboy - mindfuck

:(

precies zo fucking bol aan de verkeerde kant :(
geef je 1 tikje draait die echt 30 rondjes :(
Waarschuw beheerder
hehe ik droomde vannacht dat mijn critical mass E.P. tegen de verwarming had gestaan en niet meer te redden was :D
 
Waarschuw beheerder
:frusty: lol
 
Waarschuw beheerder
een oude plaat die ik van me ouders heb gehad... Hij is van de Beatles en was nog helemaal gaaf en heel chill om stoned naar te luisteren. Moet je hem alleen niet vergeten van je TT te halen als het de volgende dag 30 graden wordt...
 
Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
vorwerk - vietnam :doetiwoop:
Waarschuw beheerder
Mijn kromste is Nina lizell - eins zwei drei
 
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb een hele collectie kromme platen overgehouden aan een gig op de thunderdome bus tijdens defqon1. Stond midden in de zon...... Maar, ze zijn inmiddels alweer vervangen ;)
Artiest Focus
Waarschuw beheerder
don't deny the beat op vip maar is geloof ik foute persing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Focus op vrijdag 13 oktober 2006 om 03:19:
don't deny the beat op vip maar is geloof ik foute persing


Klopt, die is bij mij ook krom (2x zelfs). Zijn er wel rechte persings van deze VIP, of zijn alle exemplaren krom?
Artiest Neo-C
Waarschuw beheerder
donateur
98 to piano - forze dj team...
maar is wel draaibaar, iets voorzichtiger mee zijn idd:)..
eerste keer ging ie idd ook van krom, naar 3 stukken...8)..

als gaatje te groot is, plak ik er een label/spindel sticker overheen:) evt. aan beide kanten, werkt prima(y)..
Waarschuw beheerder
Mijn Nasty Django - Hardcore motherfucka is krom, jammer genoeg is die net de verkeerde kant om gebogen. Waardoor de naald zo van het vinyl afschiet :(
Waarschuw beheerder
lunatic en miss hysteria - suffer & sacrifice...


Had um in me tas :o)
laatste aanpassing
 
Artiest N-Destruct
Waarschuw beheerder
orginele masters symphony jammer genoeg:(

hij is nog wel te draaien,maar op sommige naalden is ie gewoon niet te draaien
Waarschuw beheerder
Mokum 95...daar zitten krommingen in naar alle windstreken.

Zelf 2 maand onder een stapel vinyl mocht niet baten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dj Focus op vrijdag 13 oktober 2006 om 03:19:
don't deny the beat op vip maar is geloof ik foute persing


VIP records is sowieso aardig fout :)
Artiest {SHOWLIST artist 36437, 27575}
Waarschuw beheerder
Ik heb ook wel paar pannenkoeken...noem ik geen platen meer.
Weet zo niet welke... :D
Artiest DanM
Waarschuw beheerder
Krom vinyl? :lol: ga lekker met cdtjes kutten...:D blijkbaar géén liefhebber als je vinyl krom is....vinyl moet je liefkozen, niet mishandelen..:[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DanM op maandag 16 oktober 2006 om 01:37:
blijkbaar géén liefhebber als je vinyl krom is....vinyl moet je liefkozen, niet mishandelen..


:vaag:

net of je er altijd zelf wat aan kan doen?
 
Artiest The Vanisher
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Tokkie.. op maandag 16 oktober 2006 om 07:07:
net of je er altijd zelf wat aan kan doen?


ja:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op maandag 16 oktober 2006 om 01:37:
Krom vinyl? ga lekker met cdtjes kutten... blijkbaar géén liefhebber als je vinyl krom is....vinyl moet je liefkozen, niet mishandelen


Vinyl kan ook krom geleverd worden, Daar kunnen zelfs mensen die er goed mee omgaan niks aan doen!!!!!!
Waarschuw beheerder
Denk je dat die mensen voor de lol hun vinyl krom maken? Je merkt aan de berichten dat de meesten het vet kut vinden dat hun vinyl krom is. Vaak door slechte persing maar soms ook door een ongelukje waar je niks aan kan doen. Dat heeft niks te maken met hoe goed of slecht je met je platen om gaat.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Haze op zondag 15 oktober 2006 om 01:15:
VIP records is sowieso aardig fout :)


Idd, al mijn VIP-Records platen zijn bol/hol.. Troep!
 
Artiest NTT
Waarschuw beheerder
Marcel woods - time is running out

op een strand feestje gedraaid, in de zon, plaat trok direct wok op de draaitafels :s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Fusion Of Sound op maandag 16 oktober 2006 om 07:35:
Vinyl kan ook krom geleverd worden, Daar kunnen zelfs mensen die er goed mee omgaan niks aan doen!!!!!!


Pfff...die pannekoeken krijg ik zo binnen van freaky of recess...En als ik 6 platen heb besteld en er is er 1tje maar krom en de rest niet betekent dat het niet door de postbode komt...

Hoewel...laatst had ik een pakketje met een dikke voetstap erop :S gewoon een dikke vette modderige voetstap! hoe de FUCK komt die op een pakketje platen?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tokkie.. op maandag 16 oktober 2006 om 07:07:
net of je er altijd zelf wat aan kan doen?


Ehm.....:vaag: Natuurlijk kan je er wat aan doen....:\ een huisdier verzorg je toch ook zodat ze het overleeft? en als je slechte platen binnenkomt léér je daarvan....:\ snap de 'fuzz' niet....geen één plaat in mijn collectie is krom...:\ mja zal wel aan mij liggen....:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op woensdag 18 oktober 2006 om 21:44:
Ehm..... Natuurlijk kan je er wat aan doen.... een huisdier verzorg je toch ook zodat ze het overleeft? en als je slechte platen binnenkomt léér je daarvan.... snap de 'fuzz' niet....geen één plaat in mijn collectie is krom... mja zal wel aan mij liggen....


Wat is dat nou voor onzin? Als je iets besteld, en de verkoper geeft aan dat de plaat en hoes in orde zijn, terwijl dat niet zo blijkt te zijn, ligt de fout toch bij de verkoper :s.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Tim || Alter Egosz op dinsdag 17 oktober 2006 om 22:55:
Pfff...die pannekoeken krijg ik zo binnen van freaky of recess...En als ik 6 platen heb besteld en er is er 1tje maar krom en de rest niet betekent dat het niet door de postbode komt...

Hoewel...laatst had ik een pakketje met een dikke voetstap erop gewoon een dikke vette modderige voetstap! hoe de FUCK komt die op een pakketje platen?laatste aanpassing 17 oktober 2006 22:56


Idd het kan ook zo geperst worden!
En die dikke voetstapkomt er omdat er altyd wel een aantal debielen in dat bedrijf werken, ik doe zelf ook magazijnwerk met pakjes e.d en daar lopen er ook een paar rond die gewoon ff op pakjes van anderen gan staan!



Uitspraak van DanM op woensdag 18 oktober 2006 om 21:44:
Ehm..... Natuurlijk kan je er wat aan doen.... een huisdier verzorg je toch ook zodat ze het overleeft? en als je slechte platen binnenkomt léér je daarvan.... snap de 'fuzz' niet....geen één plaat in mijn collectie is krom... mja zal wel aan mij liggen....


Als je eenmaal je platen binnenhebt of koopt dan ben je er zelf verantwoordelijk voor, maar je kan er niet van leren als je platen besteld, je ziet pas hoe ze zijn als je ze eenmaal binnen hebt, en beter dat geen enkele plaat van je krom is! Hoeveel heb je er en wat voor genre platen zijn het?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van The Fusion Of Sound op donderdag 19 oktober 2006 om 19:12:
Hoeveel heb je er en wat voor genre platen zijn het?


Een paar duizend in alle genres, varierend van harde koor tot aan trance uit deze tijd...:) heb helaas niet alles hier staan, veel oude shit staat nog bij pa en ma...tijd om ze weer eens op te duikelen...;)
Uitspraak van Bram1985 op donderdag 19 oktober 2006 om 07:36:
Wat is dat nou voor onzin? Als je iets besteld, en de verkoper geeft aan dat de plaat en hoes in orde zijn, terwijl dat niet zo blijkt te zijn, ligt de fout toch bij de verkoper .


Dus...conclusie, je koopt níet meer bij die verkoper, dat bedoelde ik en is zeker géén onzin...van je fouten leer je....heb overigens nog nooit bij een online winkel kromme platen gehad..:) ( 4 dj's) en de meeste vinyl koop ik in de winkel, dan heb je er zelf zicht op...(Y)

:flower:
Waarschuw beheerder
Ik heb geen kromme platen :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Farouane op donderdag 19 oktober 2006 om 20:03:
Ik heb geen kromme platen


Ik dus ook niet, ben gelukkig niet de enige...:D ( of je moet geen platen hebben, dan is het logisch dat je geen kromme hebt..:D)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DanM op donderdag 19 oktober 2006 om 19:32:
heb overigens nog nooit bij een online winkel kromme platen gehad


Vaak zat, bij verschillende shops. VIP-records, Blazinhot, Recess. Alleen Stalkervinyl en Bomberhardcore is altijd in orde, voor de rest koop ik eigenlijk nergens meer op internet.


Uitspraak van DanM op donderdag 19 oktober 2006 om 19:32:
en de meeste vinyl koop ik in de winkel, dan heb je er zelf zicht op...


Tja dat lukt moeilijk met early hc, die gare herdruks heeft iedereen al, dan is er weinig meer aan he...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Empathy [BTR] op maandag 16 oktober 2006 om 11:16:
Uitspraak van Haze op zondag 15 oktober 2006 om 01:15:

VIP records is sowieso aardig fout

Idd, al mijn VIP-Records platen zijn bol/hol.. Troep!


idd..kocht een tijdje geleden nog de soundtrack van Kill Bill & Murpy's Law van Buzz Fuzz. De Tarentino was wel mooi krom..:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bram1985 op donderdag 19 oktober 2006 om 23:06:
Tja dat lukt moeilijk met early hc, die gare herdruks heeft iedereen al, dan is er weinig meer aan he...


Gelukkig was dát de tijd dat ik begon met verzamelen, dus er is weinig wat ik niet heb, en daarbij...ik heb m,ijn bronnen voor goede vinyls...:)
Uitspraak van Bram1985 op donderdag 19 oktober 2006 om 23:06:
Vaak zat, bij verschillende shops. VIP-records, Blazinhot, Recess


Mja...dáár koop ik dus nooit...vandaar mijn verzameling recht vinyl...( wat niet krom is is recht..)