Partyflock
 
Forumonderwerp · 905418
1055x bekeken
Werkzaam bij Next.gen events
Artiest {SHOWLIST artist 31774, 72124}
Waarschuw beheerder
donateur
Wat is jouw kromste vinyl?

Die van mij: Respect de Cock EP :S
Waarschuw beheerder
Nightmare In Rotterdam .. waar die van panic en Mc Alee op staat volgens mij :P De b kant is echt ondraaibaar :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'n dirk(voor vrienden) op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:26:
Je moet ze ook niet in de zon leggen..


we hebben nogal wat zon in Nederland :P

nee deze heb ik zo met de post gekregen..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
nee deze heb ik zo met de post gekregen..


Dan zou ik hem terug sturen, je betaald immers toch voor een goed product niet voor iets wat krom is.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van D'n dirk(voor vrienden) op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:30:
Dan zou ik hem terug sturen, je betaald immers toch voor een goed product niet voor iets wat krom is.


dat is waar, maar ja dan betaal ik ook weer 6 euro verzending en al dat gedoe
Artiest The Jackal
Waarschuw beheerder
donateur
heb wel een aantal kromme :'( o.a.
3 stepas ahead - gangster
PCP plaat

echt klote
Waarschuw beheerder
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 7 oktober 2006 om 19:01:
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap


dat is helemaal genaait ja :S
Waarschuw beheerder
Bulldozer project - arise
Zit dikke deuk in, niet te draaien helaas....:(
Artiest {SHOWLIST artist 32321, 46663}
Waarschuw beheerder
Plaat van Nico Awtsventsin (ofwel Vince Watson). Heerlijke detroit tech, maar helaas nauwelijks nog draaibaar... :(
 
Waarschuw beheerder
donateur
Blademaster - Masterblade (scantraxx) wel krom als de neten en toch draaibaar!
Waarschuw beheerder
Peter martin - the perfect wave:P

Wat je kan doen om het "glijden" te verminderen:
Even een 2de slipmat er onder leggen!
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:20:
Die van mij: Respect de Cock EP


Die is nog wel te krijgen hoor! ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op zondag 8 oktober 2006 om 11:30:
Die is nog wel te krijgen hoor!


weet ik, ik had m ook bij sector-1 besteld tijdje geleden :)
 
Artiest Dr.Bob
Waarschuw beheerder
Uitspraak van RyanM. op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
nee deze heb ik zo met de post gekregen..


Particulier of via een platensite?

Meestal kan je hem gewoon terug sturen hoor
en neemt het bedrijf de kosten voor zich!

Tenslotte leveren ze je een niet goed product!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 12:28:
Particulier of via een platensite?

Meestal kan je hem gewoon terug sturen hoor
en neemt het bedrijf de kosten voor zich!

Tenslotte leveren ze je een niet goed product!


dat is waar, maar daar had ik toen nog niet aan gedacht of dat kon. Jammer, maargoed. Het gebeurd gelukkig niet zo vaak :)
 
Waarschuw beheerder
Neophyte - Execute, al geef ik die plaat een zetje, blijft ie 2 minuten doordraaien zonder dat ik de draaitafel aan heb gezet:jaja:
 
Waarschuw beheerder
Neophyte & Scott Brown - Self Destruction. Die is echt krom, alleen met de grootste voorzichtigheid is Self Destruction net te draaien. Meestal laat je zo'n plaat dan maar liggen want zeker tijdens een optreden ga ik daar echt niet aan beginnen...

Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-en :P Vandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:07:
Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-en Vandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!


Ik heb een te groot gat in mn Life's like a dance remixes.. heeeel jammer :(
 
Artiest Lux-A-flex
Waarschuw beheerder
marc acadipane - emotions

:'(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvO op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
Nightmare In Rotterdam .. waar die van panic en Mc Alee op staat volgens mij


Zelfde bij mij.

Daarbij donkey rollers - followers, haast ondraaibaar
Waarschuw beheerder
donateur
joop - act of god

wel draaibaar (op 1 vd 2 draaitafels dan, die betere naald/element heeft)
Waarschuw beheerder
Yoda - Definitely is krom.. maar met enige voorzichtigheid wel draaibaar.

Cosmic Gate - Exploration Of Space heeft een te klein gat in t midden en een kleine kras aan het begin van de A1... :S
Waarschuw beheerder
don't fuck with a ruffneck
bobbel in de buitenste rand, tijd in de zon gestaan, oeps :D
Waarschuw beheerder
bodylotion - how much can you take
wel bruikbaar, maar hij loopt zo wasig dat als de naalden zacht douwen, de toonarm springt.
Waarschuw beheerder
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.
Duro - cocaine mf. a kant glijd steeds door.
Speedwave - Junior b kant zelfde als cocaine mf.

en bij max walder vs manu kenton - cosinus is er as op gevallen, dus klein ruisje aan het begin van de plaat.
 
Waarschuw beheerder
Meteor Seven - Universal Music is me kromste plaat, en daar is all1 de a-kant nog draaibaar van. Gelukkig heb ik dezelfde vinyl nog eens, maar dan in mint condition :D

Alphazone - Rockin heb ik ook als erg krom getrokken plaat en vraag me niet hoe, maar beide kanten spelen nog probleemloos af.

De oorzaak was trwns in beide gevallen de verwarmingsbuis die langs de zijkant van een platenkrat liep :x
 
Waarschuw beheerder
Uitspraak van PointOfImpact DJ op maandag 9 oktober 2006 om 14:58:
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.


:no:

eerste persing van DJ Zany - Sky High (Technoboy remix) was trouwens ook zo krom dat je dr bijna in kon wokken maar die heb ik gelukkig om kunnen ruilen :)
 
Artiest Musu
Waarschuw beheerder
Nuclear Device - I'm A Killah

draai hem eigenlijk nooit meer ook
Waarschuw beheerder
Uitspraak van JvO op zaterdag 7 oktober 2006 om 18:27:
Nightmare In Rotterdam .. waar die van panic en Mc Alee op staat volgens mij De b kant is echt ondraaibaar


Deze plaat is bij mij ook krom, nog net te draaien!

Voor de rest geen extreem kromme platen gelukkig...
Artiest {SHOWLIST artist 18514, 18515}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 21:07:
Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-en :P Vandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!


hier wel een goede oplossing
om gaten kleiner te maken

gebruik het zelf ook

bij live is a dance gaat er een hoop tussen zitten :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 11:15:
Blademaster - Masterblade (scantraxx) wel krom als de neten en toch draaibaar!


LOL die plaat is ook vet krom bij mij... Maar ook nog wel draaibaar :P ...

Uitspraak van PointOfImpact DJ op maandag 9 oktober 2006 om 14:58:
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.


Begint nou wel een beetje op te vallen ja...
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 27650, 75347, 12423, 46143}
Waarschuw beheerder
Cosmic gate - The truth.... heb m zelfs gebroken bij een poging tot buigen.... :(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van GuidoVanSanten op dinsdag 10 oktober 2006 om 12:55:
Cosmic gate - The truth.... heb m zelfs gebroken bij een poging tot buigen....


zow das minder, ben ik blij dat de mijne nog heel is!
 
Artiest Disruptor
Waarschuw beheerder
had enzyme 007 van nossie, die was echt zo krom als een mofo... dus weggedaan, was ondraaibaar
Waarschuw beheerder
Uitspraak van MichelHartogNL op dinsdag 10 oktober 2006 om 11:30:
Begint nou wel een beetje op te vallen ja...


Hier was die gelukkig niet krom :P
Waarschuw beheerder
HARDSTYLE BABY ook trouwens
Enne Dark oscillators - Food for woofers!
Waarschuw beheerder
jeff mills - force universelle ep, ondraaibaar

toen nieuwe gehad :)
Artiest Jon-E
Waarschuw beheerder
Mijn kromste plaat is niet krom meer...

Die bestaat nu uit 2 delen :roflol:

Iets te ver terug gebogen vlakvoor 'm willen draaien.

Was trouwens de decibel anthem van 2002. (mis 'm totaal niet,toch maar hardstyle)

verder is alles netjes recht...
laatste aanpassing
 
Waarschuw beheerder
XXX - madonna hehe zo krom dat de naald telkens gelanceerd wordt :P
Artiest {SHOWLIST artist 20168, 40505}
Waarschuw beheerder
Headbanger -- Headbangers Theme

Dione -- I Grab my Nine

Slavefriese -- As Loud As Possible

The Outside Agency -- Motherfuckin Ants

En ga zo maar door..... :/

Gaatje te groot, gaatje te klein, scheef, krom, allemaal drama. Maar gewoon ff met iets meer gevoel behandelen en vaak is t nog wel te draaien :)
Waarschuw beheerder
donateur
Eigenlijk net als vrouwen:

Gaatje te groot gaatje te klein, scheef :P ff met iets meer gevoel behandelen..
 
Artiest Mystex
Waarschuw beheerder
met grote spijt moet ik zeggen riot in ny....bijna niet meer te draaien.
Waarschuw beheerder
Met eveneens zéér grote spijt:

Kamaya Painters - Endless Wave. Wanneer ik de naald erop leg, gaat ie tekeer als een skippybal :'(
Waarschuw beheerder
Lenny Dee & Radium - Headbanger Boogie

zeer jammer :(

p.s. helpt het als je er een stapel van 13 boeken op legt? :D
Artiest Darkage
Waarschuw beheerder
Headfuck 9

Nog wel draaibaar, maar wel vrij krom
Waarschuw beheerder
Real Retro Classics met Speedy J - Something for your mind... niet meer draaibaar
Werkzaam bij Leg Breakin' Events
Artiest {SHOWLIST artist 36596, 62180}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dre zuurkool op zaterdag 7 oktober 2006 om 19:01:
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap


30 euro :o
Wanneer heb je die gekocht dan?

MIjn kromste zijn denk ik:

Scott Brown - Fast Beat (Europend Hardcore Unitted)
MD&A - Drifting Away (Braindead)
 
Waarschuw beheerder
digitalboy - mindfuck

:(

precies zo fucking bol aan de verkeerde kant :(
geef je 1 tikje draait die echt 30 rondjes :(
Waarschuw beheerder
hehe ik droomde vannacht dat mijn critical mass E.P. tegen de verwarming had gestaan en niet meer te redden was :D