Je moet ze ook niet in de zon leggen..
Dan zou ik hem terug sturen, je betaald immers toch voor een goed product niet voor iets wat krom is.
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap
Particulier of via een platensite?
Meestal kan je hem gewoon terug sturen hoor
en neemt het bedrijf de kosten voor zich!
Tenslotte leveren ze je een niet goed product!
Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-en Vandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.
Platen waar het middengat te groot of te klein van is, zijn ook mega irritant. Te groot betekent skippen van de naald en de klein houdt zowat de hele platter tegen als je wilt cue-enVandaag heb ik een te klein gaatje even gefixt met een rondvijl en doet het nu weer perfect!
Blademaster - Masterblade (scantraxx) wel krom als de neten en toch draaibaar!
blademasterz - masterblade maar heb begrepen dat die van iedereen krom/ met een bobbel erin is.
Cosmic gate - The truth.... heb m zelfs gebroken bij een poging tot buigen....
Begint nou wel een beetje op te vallen ja...
genosha 2, zwaar klote voor 30 euries gekocht en dan krijg je die crap