Partyflock

Forumonderwerp · 904088
Waarschuw beheerder
donateur
Tattoo op voorhoofd van kinderverkrachter gezet

Dat verkrachters in de gevangenis het niet makkelijk hebben met hun celmaten werd onlangs weer eens duidelijk in de Verenigde staten. Een man die een levenslange straf uitzit wegens verkrachting en moord op een 10-jarig meisje, kreeg met harde hand de woorden ''Katie's Revenge'' op zijn voorhoofd getatoeerd.

De 39-jarige Anthony Ray Stockelman werd verwijderd uit de algemene gevangenis toen de tatoeage met de voornaam van Katie Collman, door cipiers ontdekt werd. Volgens gevangenismedewerkers is de dader van de cosmetische ingreep inmiddels bekend.

Foto
Een foto van het voorhoofd van de verkrachter verscheen eerder deze week in het misdaadblog 'Lost in Lima Ohio'. Dit blog volgt vooral misdaden tegen vrouwen en kinderen. Twee cipiers die verdacht worden van het verspreiden van de foto zijn ontslagen wegens het maken van illegale kopieën.

Kinderverkrachters staan meestal aan de bodem van de Gevangenis hiërarchie en worden vaak lastig gevallen door andere gevangenen. Het zetten van tatoeages is verboden in de gevangenis, maar gevangenen maken vaak zelf geïmproviseerde instrumenten van plastic vorken en naalden.

'Waarschuwing'
''Als ik een gok mag wagen dan is dit een duidelijke waarschuwing van zijn medegevangenen'', aldus John Neace, de vader van Katie.

Stockelman verklaarde indertijd schuldig te zijn aan ontvoering, verkrachting en verdrinking van Katlyn Collman. Ze werd in een riviertje gevonden ongeveer 20 kilometer van haar ouderlijk huis.

In eerste instantie werd er van uitgegaan dat Katie een toevallige getuige was van een drugsdeal maar al snel bleek dat het om kinderverkrachting ging. Een andere man bekende de moord maar werd niet als dader bestempeld doordat zijn DNA niet overeen kwam. Ander bewijs gaf later aan wie de werkelijke dader was.

[img width=220 height=168 cacheid=0003a4920008e09df1c79bc31a0197daa9]http://images.fok.nl/upload/061001_272_tattorevenge.jpg[/img]
Het onvrijwillig getatoeëerde voorhoofd.

[img width=41 height=24]http://www.velpzuid.com/forum/images/smiles/leipinhoofd.gif[/img] Bron
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
en terecht

Waarschuw beheerder
Uitspraak van KOKO op zondag 1 oktober 2006 om 09:30:
en terecht

indd ze hadde van mij part ze hele kop moge verminken :[

Waarschuw beheerder
whaha das nou echt stoer!! verkrachter van vrouwen en kinderen worden ook gepakt in de gevangenis
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lexie026 op zondag 1 oktober 2006 om 09:27:
Een man die een levenslange straf uitzit wegens verkrachting en moord op een 10-jarig meisje, kreeg met harde hand de woorden ''Katie's Revenge'' op zijn voorhoofd getatoeerd.

Zulke beesten mogen ze voor mij part de hele kop er af hakke..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 09:48:
whaha das nou echt stoer verkrachter van vrouwen en kideren worden ook gepakt inde gevangenis

pfff, je hoeft helemaal niet 100% leestekens enz te gebruiken, maar die zinnen van jou zijn echt super onduidelijk, ook als ik bij andere berichten van je kijk. Ooit van een komma of punt gehoord?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ooo op zondag 1 oktober 2006 om 09:55:
pfff, je hoeft helemaal niet 100% leestekens enz te gebruiken, maar die zinnen van jou zijn echt super onduidelijk, ook als ik bij andere berichten van je kijk. Ooit van een komma of punt gehoord

ik weet nu zeker, dat er 1 honger krijgt :honger:
Waarschuw beheerder
Lekker voor hem, dat mogen ze idd bij alle verkrachters doen

Waarschuw beheerder
donateur
:respect: voor deze actie!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
:jaja: IS zijn verdiende loon!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
maar gevangenen maken vaak zelf geïmproviseerde instrumenten van plastic vorken en naalden.

8)

EN nu afmaken die hap :yes:

Waarschuw beheerder
Geweldig, werden sommige gedetineerden in NL ook maar zo behandeld ipv 2 jaar voor een moord. T'is net een hotel hier!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 10:16:
Geweldig, werden sommige gedetineerden in NL ook maar zo behandeld ipv 2 jaar voor een moord. T'is net een hotel hier!

(y) Helemaal waar!

Ben jij ook voor de doodstraf in dit soort gevallen? (Als iemand een kinderverkrachting toegeeft bijv.)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 10:18:
Ben jij ook voor de doodstraf in dit soort gevallen?

Als overduidelijk is bewezen en zoals jij zegt het ook nog toegeeft, direct invoere dan
Mag trouwens bij meerdere zaken gebeuren

Waarschuw beheerder
:respect:

Waarschuw beheerder
Waarschuw beheerder
hophee :woop:

mooie berichten dit

Waarschuw beheerder
Ben jij ook voor de doodstraf in dit soort gevallen? (Als iemand een kinderverkrachting toegeeft bijv.)

Ik ben voor gerechtigheid. Als je met je poten niet van een 10-jarige af kan blijven dan doet een nieuwsbericht als deze me goed. Ik heb ooit een docu gezien van een neger die in zijn tienerjaren een televisie gejat had en daar levenslang voor moest zitten. En in Nederland mag je moorden wat je wilt, je krijgt toch maar een paar jaar.
Een heel leven wegnemen staat niet in verhouding tot een paar jaartjes in de bak zitten. Jammer dat wij niet zo'n gevangenissysteem als in Thailand hebben.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 10:25:
Als overduidelijk is bewezen en zoals jij zegt het ook nog toegeeft, direct invoere dan

Is iemand dan gestraft??
Ik vind dat je er wel erg makkelijk van af komt om dood gemaakt te worden als het leven van iemand anders dusdanig schade hebt toegebracht...
Gewoon lekker lang laten creperen juist in zo een cel waar je fellow inmates het niet zo hebben op verkrachters.. dat is eerder straf dan doodstraf:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 10:38:
Is iemand dan gestraft??
Ik vind dat je er wel erg makkelijk van af komt om dood gemaakt te worden als het leven van iemand anders dusdanig schade hebt toegebracht...
Gewoon lekker lang laten creperen juist in zo een cel waar je fellow inmates het niet zo hebben op verkrachters.. dat is eerder straf dan doodstraf

Alle kastelen met die ouderwetse kerkers maar weer in gebruik nemen.. mag ook voor mij part

Waarschuw beheerder
Blijf ook met je poten van een kind af.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 10:25:

(y)

Gewoon lekker lang laten creperen juist in zo een cel waar je fellow inmates het niet zo hebben op verkrachters.. dat is eerder straf dan doodstraf

Jip maar kost ons klauwen en klauwen met geld. Echt heb je dat wel eens bekeken hoe duur 1 gevangene is? Dus gewoon opvoeren aan de krokedillen :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van RaveQueen :cheer: op zondag 1 oktober 2006 om 09:48:
moeten ze bij iedere verkrachter doen!!!!

inderdaad....

...en dan vogelvrij verklaren ;D :cheer:

Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 09:48:
whaha das nou echt stoer verkrachter van vrouwen en kideren worden ook gepakt inde gevangenis

:/
Je doet net alsof je nu iets nieuws hoort :aai:... Is algemeen bekend dat ze t in de bak er daar ook niet op hebben hoor.

Ben jij ook voor de doodstraf in dit soort gevallen?

:no: Ben echt 100% tegen de doodstraf :jaja:

Is iemand dan gestraft??

precies... en das al 1 van de (goede) redenen waarom ik ertegen ben :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 10:53:
Jip maar kost ons klauwen en klauwen met geld. Echt heb je dat wel eens bekeken hoe duur 1 gevangene is? Dus gewoon opvoeren aan de krokedillen

Dat komt hij er lekker makkelijk vanaf:yes: en het verkrachte kind is vooraltijd beschadigd of misschien zelfs wel dood...
Als iemand waar ik van hou verkracht en/of vermoord word.. en diegene krijgt de doodstraf, ben ik echt niet tevreden wil ik de dader ook zien lijden en creperen zoals mijn dierbare dat voor hem heeft moeten doen:yes: Dan kost het maar een paar centen extra
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 10:54:
precies... en das al 1 van de (goede) redenen waarom ik ertegen ben

Ben ik het ook helemaal mee eens:yes:
Daar komt bij niemand heeft het recht iemands leven te ontnemen:no: dus ook de wet niet... dat zou een moord spel worden..
En wanneer is iets bewezen voor een doodstraf wat als je de verkeerde te pakken hebt???
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 10:56:
Dat komt hij er lekker makkelijk vanaf:yes: en het verkrachte kind is vooraltijd beschadigd of misschien zelfs wel dood...
Als iemand waar ik van hou verkracht en/of vermoord word.. en diegene krijgt de doodstraf, ben ik echt niet tevreden wil ik de dader ook zien lijden en creperen zoals mijn dierbare dat voor hem heeft moeten doen:yes: Dan kost het maar een paar centen extra

Zou wel handig zijn wanneer de twee onschuldige van Putten dit overkomen was he... denk gewoon eens na

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 10:56:
Dat komt hij er lekker makkelijk vanaf en het verkrachte kind is vooraltijd beschadigd of misschien zelfs wel dood...
Als iemand waar ik van hou verkracht en/of vermoord word.. en diegene krijgt de doodstraf, ben ik echt niet tevreden wil ik de dader ook zien lijden en creperen zoals mijn dierbare dat voor hem heeft moeten doen Dan kost het maar een paar centen extra

Oke, mijn wij leven in NL, daar bestaat geen levenslang. Dus meneertje is na 6 jaar weer vrij, en verkracht daarna je andere dochter (residive is heel hoog). Was je dan niet blijer geweest met een dood meneertje? (y)

Kijk een ding weet je zeker dan, hij doet het nooit meer. Gevangene ontsnappen ook etc. Tricky business...

Waarschuw beheerder
...en dan vogelvrij verklaren

wel in elke krant en op elke zender op t nieuws de datum locatie en tijd bekendmaken waar ie vrij word gelaten B)

Waarschuw beheerder
Doodstraf is stukken duurder en ik denk dat je iemand meer straft met levenslang dan met de doodstraf, ben je er lekker snel vanaf.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van 5924ut_)*i+05I=034uj0=tjgn49tf43n80-(_*& op zondag 1 oktober 2006 om 10:59:
Zou wel handig zijn wanneer de twee onschuldige van Putten dit overkomen was he... denk gewoon eens na

:respect: Dan hadden die nu dood en begraven onder de groene zoden gelegen ONSCHULDIG!!!!

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:00:
Oke, mijn wij leven in NL, daar bestaat geen levenslang. Dus meneertje is na 6 jaar weer vrij, en verkracht daarna je andere dochter (residive is heel hoog). Was je dan niet blijer geweest met een dood meneertje?

In Nederland worden ook korte straffen gegeven... maar 6 jaar voor moord en verkrachtig komt zelden voor..
Er wordne ook in Nderland straffen van 15 jaar opgelegd...

Kijk een ding weet je zeker dan, hij doet het nooit meer. Gevangene ontsnappen ook etc. Tricky business...

Tricky bisiness??? doodstraf meer tricky kan je het niet hebben.. je broer zal morgenw orden opgepakt voor verkrachting van 5 jonge meisjes,,, krijgt de doodstraf.. week later blijkt het de buurman geweest te zijn... en hoe zit het nu met je broer word hij terug gehaald uit de dood??

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:05:
Tricky bisiness??? doodstraf meer tricky kan je het niet hebben.. je broer zal morgenw orden opgepakt voor verkrachting van 5 jonge meisjes,,, krijgt de doodstraf.. week later blijkt het de buurman geweest te zijn... en hoe zit het nu met je broer word hij terug gehaald uit de dood??

Hoho, ik had het over EN sluitende bewijslast en toegeven door dader wat klopt met de bewijslast...

En nu ga ik je eronder lullen: volgens jou redernatie lijdt mijn broer minder met de doodstraf dus wens ik hem dat liever toe dan onterecht vast zitten 10 jaar ofzow (y)

Got ya :-p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 10:14:
EN nu afmaken die hap

Neee, niet afmaken. Laat maar voelen de rest van zn leven!! Haar ouders en familie levenslang, hij óók levenslang!!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:10:
Hoho, ik had het over EN sluitende bewijslast en toegeven door dader wat klopt met de bewijslast...

ik denk dat er dan nog veel zaken opgelost gaan worden, wie gaat er nou bekennen als diegene weet dat er de doodstraf op staat.
Waarschuw beheerder
donateur

En wanneer besluit dat je dat bewijs sluitend is??? dat was het met de puttense moordaak toch ook?? dus wat als ze de doodstraf gehad zouden hebben??
en zo zijn er voldoende zaken waarvan justitie zeker weet dat ze het goed hebben, maar toch anders blijkt te zijn:yes:

En nu ga ik je eronder lullen: volgens jou redernatie lijdt mijn broer minder met de doodstraf dus wens ik hem dat liever toe dan onterecht vast zitten 10 jaar ofzow

Daar hebben we een ander topic voor en daar is het je ook niet gelukt en hier gaat het je zeker niet lukken:no:
Als ik 100 word en daarvan 10 jaar onschuldig vast zit, is dat knap kut:yes: zal zeer zeker ook traumatisch zijn... maar dat wil nog niet zeggen dat ik liever dood ben:no: Misschien heb je wel kinderen voor wie je terug wilt komen uit die bak.. je missie om te bewijzen dat je onschuldig bent!!!

Got ya

Right back at ya (f)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 11:13:
ik denk dat er dan nog veel zaken opgelost gaan worden, wie gaat er nou bekennen als diegene weet dat er de doodstraf op staat.

Mensen die beter af zijn met de doodstraf dan met levenslang pik, want dat is toch erger? :-p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 11:13:
Neee, niet afmaken. Laat maar voelen de rest van zn leven!! Haar ouders en familie levenslang, hij óók levenslang!!

Amen :respect: lekker makkelijk om uit het ;even te kunnen glippen terwijl de familie en het slachtoffer de rest van hun leven eraan lijden.
Waarschuw beheerder
Verkrachters én moordenaars zouden in feite nooit meer terug de maatschappij in mogen, vind ik.

Dan ben je als mens tóch die grens overgegaan, waardoor je geen 'mens' meer bent, maar alleen nog maar 'n primitief 'beest'.
Je bent dan al veel te ver gegaan.
Voor de rest van z'n leven moet zo iemand ook afgezonderd en opgesloten worden.

En daarbij ik vind ook dat we (kinder-)verkrachters en (kinder-)moordernaars eigenlijk als 't ware zouden moeten 'oormerken'.
Of nog beter, 'brandmerken' d.m.v. 'n streepjescode op z'n voorhoofd, zodat ook de dader voor eeuwig en altijd getekend zal zijn.

Én zo'n streepjescode is natuurlijk ook heel herkenbaar voor ons buitenstaanders, wat betreft ex-TBS-ers.
Éénmaal TBS altijd TBS, vind ik.
Dus geen medische keuringsrapporten en zogenaamde psychiatrische deskundigen, die om de 2 jaar bekijken bijv. of 'n TBS-er weer in staat is deel te nemen aan de samenleving.
Want ze maken daarin ontzettende grote blunders en dat geblunder heeft ondertussen al wel weer 'n aantal mensenlevens gekost.

Gewoon heel groot de letters TBS op z'n voorhoofd ingraveren!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:15:
Als ik 100 word en daarvan 10 jaar onschuldig vast zit, is dat knap kut zal zeer zeker ook traumatisch zijn... maar dat wil nog niet zeggen dat ik liever dood ben Misschien heb je wel kinderen voor wie je terug wilt komen uit die bak.. je missie om te bewijzen dat je onschuldig bent!!!

Klopt, want doodstraf is erger dan 10 jaar vast, precies zoals ik al heel de tijd beweer.

En lekker dan, justitie kan ook fouten maken en dan zitten mensen dus onterecht 10 jaar. Dat is ziek.

Maar het gaat ook over een signaal wat je afgeeft: Ik denk dat ons rechtsysteem veelste mild is...

Waarschuw beheerder
Ben echt 100% tegen de doodstraf

nee jij hebt dus liever dat net zoals laatst dat meisje dat vermoord en merminkt etc. is.. dat die 4 jaar krijgen.. en vervolgens over 7 haar weer in herhaling vallen.

van die idioten die niet te vertrouwen zijn in de maatschappij en dus NIET herplaatsbaar zijn.. OF levenslang vastzetten. tot hun DOOD dus.. of AFmaken die zooi.. kost het ook geen centjes..

of doodstraf als optie zetten.. dat als de gevangene het zelf wilt..

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 11:19:
nee jij hebt dus liever dat net zoals laatst dat meisje dat vermoord en merminkt etc. is.. dat die 4 jaar krijgen.. en vervolgens over 7 haar weer in herhaling vallen.

van die idioten die niet te vertrouwen zijn in de maatschappij en dus NIET herplaatsbaar zijn.. OF levenslang vastzetten. tot hun DOOD dus.. of AFmaken die zooi.. kost het ook geen centjes..

(y) Juistem :yes:
Waarschuw beheerder
justitie kan ook fouten maken en dan zitten mensen dus onterecht 10 jaar. Dat is ziek.

Justitie zal je onschuldig maar tot de doodstraf veroordelen, dan heb je 't pas voor elkaar!
Daar doe je nog maar weinig tegen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:18:
Klopt, want doodstraf is erger dan 10 jaar vast, precies zoals ik al heel de tijd beweer

Ik zit liever 10 jaar vast dan dat ik de doodstraf krijg!!!

En lekker dan, justitie kan ook fouten maken en dan zitten mensen dus onterecht 10 jaar. Dat is ziek.

maar ook de mensen bij justitie zijn mensen... Ben jij perfect?? Nee!! ik ook niet.. hoe zwaar kut het ook is, ook de mensen bij justitie zijn niet perfect.. leven is hard ook bij justitie:yes:

Maar het gaat ook over een signaal wat je afgeeft: Ik denk dat ons rechtsysteem veelste mild is...

Dat is het misschien ook wel.. en daar kan best een en ander aan veranderen:yes: Maar doodstraf gaat weer te ver:yes:

Dat is een ander uiterste:yes: Dat moet ook zwaarder bestraft worden:yes: en dat gebeurd laatste tijd ook steeds vaker.. maar dat wil nog niet zeggen dat iemand de doodstraf nodig heeft maar gewoon een langere straf (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:22:
Justitie zal je onschuldig maar tot de doodstraf veroordelen, dan heb je 't pas voor elkaar!
Daar doe je nog maar weinig tegen.

Luister, als justitie een fout maakt en je levenslang moet zitten (men komt niet achter de fout) of doodstraf hebt gekregen, bijde is ziek.

Maar er zullen dus ook kinderverkrachters die bijvoorbeeld 3 meisjes of jongens verkracht hebben wat op camera staat terecht de doodstraf krijgen. Die doen het nooit meer op zeker, scheelt veel veel geld voor de burgers en is een signaal naar andere potentiele verkrachters.
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:25:
Luister, als justitie een fout maakt en je levenslang moet zitten (men komt niet achter de fout) of doodstraf hebt gekregen, bijde is ziek.

er is wel een verschil wanneer je na 3 jaar vrij komt of wanneer je de pijp uit bent

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:23:
Ik zit liever 10 jaar vast dan dat ik de doodstraf krijg!!!

10 jaar vast staat bijna gelijk aan levenslang in NL meid. En we leven in NL dus daar hebben we het over.

Ik denk dat jij daar ff de boot mist, levenslang is 20 jaar in NL maar daar gaat vaak nog minstens 1/3 af wegens goed gedrag :(

Dat bedoel ik nou....
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:26:
Ik denk dat jij daar ff de boot mist, levenslang is 20 jaar in NL maar daar gaat vaak nog minstens 1/3 af wegens goed gedrag

Heb jij er wel eens bij stilgestaan hoeveel jaar 10 jaar is??
Dat iemand misschien in 10 jaar veel behandeling kan krijgen... hoelang het is om 10 jaar niet buiten te komen??
Ik wil niet vergelijken.. maar heb eens 13 uur vastgezeten :lol: dat vond ik al vreselijk ga dat eens vergelijken met 10 jaar je zal je vergissen:yes:
10 jaar is veel langer dan je jezelf voorhoudt:yes:

Waarschuw beheerder
Hij moet volgens een illegalebron de tattoo nog afbetalen.:lol:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:29:
Dat iemand misschien in 10 jaar veel behandeling kan krijgen... hoelang het is om 10 jaar niet buiten te komen??
Ik wil niet vergelijken.. maar heb eens 13 uur vastgezeten dat vond ik al vreselijk ga dat eens vergelijken met 10 jaar je zal je vergissen
10 jaar is veel langer dan je jezelf voorhoudt

Klopt, MAAR JE KOMT WEER VRIJ. Dus kan je de fout weer maken. En weet je wat het erge is? DAT GEBEURD DUS OOK HEEL VAAK. Mensen die de grens van moorden en verkrachten voorbij zijn genezen bijna nooit volledig. Dat is dus precies het probleem...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:31:
Klopt, MAAR JE KOMT WEER VRIJ. Dus kan je de fout weer maken. En weet je wat het erge is? DAT GEBEURD DUS OOK HEEL VAAK. Mensen die de grens van moorden en verkrachten voorbij zijn genezen bijna nooit volledig. Dat is dus precies het probleem...

En uit welke statistieken haal je dat??
Weet je wel hoeveel mensen wel genezen, en daarna hun leven oppakken, hun straf hebben uitgezeten, spijt en berouw hebben.. en na hun straf weer verder gaan?? Daar hoor je nooit wat over omdat dat niet intresant genoeg is boor de maatschappij:no:
Je hebt je straf gehad.. uitgezeten, dan ook niet zeuren hoe moeilijk het ook is.. accepteren...
Die mensen leven ook met een schuldgevoel de rest van hun leven dat is terecht want ze hebben ook iets onmenselijks gedaan... maar de prijs die erop stond is betaald
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maar er zullen dus ook kinderverkrachters die bijvoorbeeld 3 meisjes of jongens verkracht hebben wat op camera staat terecht de doodstraf krijgen. Die doen het nooit meer op zeker, scheelt veel veel geld voor de burgers en is een signaal naar andere potentiele verkrachters.

Nu maak jij 'n hele GROTE fout!
Door de doodstraf in te voeren, verlagen wij ons net zo goed tot dat primitieve niveau, waarin wij als mens denken te kunnen beslissen over andermans leven.
Wij hebben dat recht niet en maken dan net zo goed 'n enorme fout, hoe gruwelijk 't misdrijf ook is geweest.
't Zal wel geld schelen, maar afschrikken, ho maar!
Kijk maar naar de landen waar wél de doodstraf nog bestaat, dan zul je zien dat 't misdaadcijfer er niks lager om is, juist niet.
Als iemand 'n kind vermoordt, denkt hij heus niet op dat moment van: "Dat moet ik niet doen, want anders krijg ik de doodstraf!"
Denken is dan volgens mij niet eens meer mogelijk tijdens zo'n misdaad.

Weet je wel hoeveel mensen wel genezen, en daarna hun leven oppakken, hun straf hebben uitgezeten, spijt en berouw hebben..

En die dan nog 'n heel moeilijk leven voor de boeg hebben door hun schuldgevoelens en de druk van hun omgeving?
Maar dit geldt vooral voor mensen die één zwaar vergrijp hebben gepleegd, géén TBS hebben gekregen, dus toen psychisch ziek waren en konden 'genezen' door goede psychiatrische hulpverlening en begeleiding, denk ik.

Maar weet je wel hoeveel ex-TBS-ers er wél ondertussen herhaaldelijk in de fout zijn gegaan?
Die hun psychiaters voor 't lapje hielden en zich psychisch beter voordeden dan dat ze eigenlijk waren?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:33:

Uit algemeen bekende statistieken :yes: Residive is hoog in NL :yes:

Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:34:
Door de doodstraf in te voeren, verlagen wij ons net zo goed tot dat primitieve niveau, waarin wij als mens denken te kunnen beslissen over andermans leven.
Wij hebben dat recht niet en maken dan net zo goed 'n enorme fout, hoe gruwelijk 't misdrijf ook is geweest.
Kijk maar naar de landen waar wél de doodstraf nog bestaat, dan zul je zien dat 't misdaadcijfer er niks lager om is, juist niet.
Als iemand 'n kind vermoordt, denkt hij heus niet op dat moment van: "Dat moet ik niet doen, want anders krijg ik de doodstraf!"

Klopt, maar ik ben er gewoon voor, net zoals andere mensen in dit topic. En anderen zijn er weer tegen net zoals jullie. Ik denk dat het een goede zaak is :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:34:

Het probleem met deze mensen is dat ze helemaal niet denken, en as ze wel denken is dat op een manier van een hele zieke geest.. die wij toch nooit zullen begrijpen... de straf die erop staat boeit ze sowieso van te voren niet... als je zo een misdrijf pleegt zitten er een heleboel steekjes los:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:38:
Uit algemeen bekende statistieken Residive is hoog in NL

dat is de grootste onzin die je hier loopt te verkondigen:yes:
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:38:
Klopt, maar ik ben er gewoon voor, net zoals andere mensen in dit topic. En anderen zijn er weer tegen net zoals jullie. Ik denk dat het een goede zaak is

En ik denk dat je heel erg kortzichtig denkt :yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:39:
dat is de grootste onzin die je hier loopt te verkondigen

Nee hoor! Is echt waar :yes:

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:39:
En ik denk dat je heel erg kortzichtig denkt

Dat mag. Ik denk dat als jij wilt dat de dader meer pijn heeft en lijd je niet echt consequent bent want daar past een doodstraf beter bij... Ik vind dus dat jij tegenstrijdig bent (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:41:
Nee hoor! Is echt waar

Dat is helemaal niet waar:no: er is een tijdje terug nog een hele docu geweest over na de bak weer aan de slag of zoiets:yes:
Er zijn meer mensen die weer vrij komend ie het wel goed doen in de maatschappij dan de mensen die weer terug vallen:yes:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:41:
Dat mag. Ik denk dat als jij wilt dat de dader meer pijn heeft en lijd je niet echt consequent bent want daar past een doodstraf beter bij... Ik vind dus dat jij tegenstrijdig bent

Iemand lijdt niet als je hem doodmaakt:no:

Waarschuw beheerder
Doodstraf invoeren bespaart veel geld,en is 1moordenaar/verkrachter of wel ander ernstig delict maker minder dus ik blijf voor.:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:43:
Dat is helemaal niet waar er is een tijdje terug nog een hele docu geweest over na de bak weer aan de slag of zoiets
Er zijn meer mensen die weer vrij komend ie het wel goed doen in de maatschappij dan de mensen die weer terug vallen

Een docu verandert niets aan algemeen bekende cijfers.

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:43:
Iemand lijdt niet als je hem doodmaakt

:roflol: Wat dacht je van de maanden ervoor? Man die gaat door een hel en daarna zit ie erin :cheer:

Waarschuw beheerder
donateur

:jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:45:
Een docu verandert niets aan algemeen bekende cijfers.

De cijvers waar jij het over hebt zijn noch duidelijk, noch bewezen...
En onzin:yes:

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:45:
Wat dacht je van de maanden ervoor? Man die gaat door een hel en daarna zit ie erin

Heeft een paar maanden angst, als die daar al angst voor heeft, meetse kinderverkrachters boeit het niet eens:no:
Dan heeft hij een paar maanden en het slachtoffer/familie wel levenslang.. en dat is eerlijk?? :no:
Waarschuw beheerder
Uit algemeen bekende statistieken:
Recidive is hoog in NL

Dan vergeet je wel 'n paar belangrijke feiten hierbij te vermelden.

De grootste groepen recidiven in Nederlands schijnen van Antilliaanse, Turkse of Marokkaanse afkomst te zijn.
Volgens hen hebben ze minder kansen op de arbeidsmarkt en worden ze meer gediscrimineerd, waardoor ze nauwelijks of geen baan kunnen krijgen en dan maar de drugs- of jongemeisjeshandel in gaan (loverboys).

En moet je tegenwoordig voor langere tijd zitten en je komt de gevangenis weer uit, moet je weer van alles van onderaf aan opbouwen.
Je moet 'n uitkering aanvragen en dat betekent weer 'n postadres hebben.
Zonder uitkering kun je geen kamer huren, zonder kamer heb je geen adres, dus dat wordt dak- en geldloos rondzwerven en van 't kastje naar de muur gestuurd worden.
Dan snap ik ook wel dat sommige gasten weer terugvallen in hun oude misdadige levenspatroon en uiteindelijk weer in de cel terechtkomen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:47:
Dan snap ik ook wel dat sommige gasten weer terugvallen in hun oude misdadige levenspatroon en uiteindelijk weer in de cel terechtkomen.

Amen:yes:
En waar ligt dan het probleem??
Eerder bij de regering.. die er niet hard genoeg hun best voor doen om ze weer terug te kunnen laten keren in de maatschappij...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wat dacht je van de maanden ervoor? Man die gaat door een hel en daarna zit ie erin

Hoe 'ziek' is JOUW geest eigenlijk wel niet? O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
De grootste groepen recidiven in Nederlands schijnen van Antilliaanse, Turkse of Marokkaanse afkomst te zijn.
Volgens hen hebben ze minder kansen op de arbeidsmarkt en worden ze meer gediscrimineerd, waardoor ze nauwelijks of geen baan kunnen krijgen en dan maar de drugs- of jongemeisjeshandel in gaan (loverboys).

Whatever, het zijn nederlanders geworden...

En moet je tegenwoordig voor langere tijd zitten en je komt de gevangenis weer uit, moet je weer van alles van onderaf aan opbouwen.
Je moet 'n uitkering aanvragen en dat betekent weer 'n postadres hebben.
Zonder uitkering kun je geen kamer huren, zonder kamer heb je geen adres, dus dat wordt dak- en geldloos rondzwerven en van 't kastje naar de muur gestuurd worden.

Eens. Kijk iemand die een bank berooft heeft (zonder geweld) of die de boel opgelicht heeft kan een gewone straf krijgen. Maar iemand die 2 mannen vermoord heeft en zijn kinderen verkracht die wil ik never nooit meer in de maatschappij hebben. Dus keuze uit levenslang (wat wij niet kennen) of doodstraf (wat wij niet kennen). Ik keis dan voor doodstraf.

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:46:
De cijvers waar jij het over hebt zijn noch duidelijk, noch bewezen...
En onzin

Jij voert geen zuivere discussie en bent er alleen maar op uit om je gram te halen. Die cijfers kloppen namelijk WEL...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:50:
Hoe 'ziek' is JOUW geest eigenlijk wel niet?

Ongeveer net zo ziek als jou persoonlijke tekst :)

Waarschuw beheerder
Tattoo op voorhoofd van kinderverkrachter gezet

ik vind chemisch castreren ook wel een goeie optie

of hoe ze het doen bij camelen , met 2 bakstenen :devil:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:51:
Eens. Kijk iemand die een bank berooft heeft (zonder geweld) of die de boel opgelicht heeft kan een gewone straf krijgen. Maar iemand die 2 mannen vermoord heeft en zijn kinderen verkracht die wil ik never nooit meer in de maatschappij hebben. Dus keuze uit levenslang (wat wij niet kennen) of doodstraf (wat wij niet kennen). Ik keis dan voor doodstraf.

Waarom heeft zoiemand dat gedaan is die geestelijk ziek... kan die genezen??? Zo ja moet die dan dood?? Ook nadat hij zijn straf uitgezeten heeft.. en de juiste behandeling heeft gehad en daarna misschien wel prima in de matschappij kan leven??

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 11:51:
Jij voert geen zuivere discussie en bent er alleen maar op uit om je gram te halen. Die cijfers kloppen namelijk WEL...

Kom op met je cijvers dan??? waar is je bewijsvoering???
Waarschuw beheerder
Hij moet volgens een illegale bron de tattoo nog afbetalen.

En zoals ik heb begrepen moet hij ook nog één keertje terugkomen om de witte vlekjes in de tattoo weg te werken! :devil:

whatever, het zijn Nederlanders geworden...

Echt niet!
Want dan zouden ze niet zo snel recidiveren door wéér loverboys of drugsdealers te worden!
Dan hadden ze meer kansen gehad, toch? ;p
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van wil-lems op zondag 1 oktober 2006 om 10:33:
hophee

mooie berichten dit

idd

Waarschuw beheerder
donateur
hee, meteen een idee om bij alle kinderverkrachters te doen??? zijn ze tenminste te herkennen... :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:54:
En zoals ik heb begrepen moet hij ook nog één keertje terugkomen om de witte vlekjes in de tattoo weg te werken!

:yes: deze maand8)
Waarschuw beheerder
Ongeveer net zo ziek als jouW persoonlijke tekst

M'n persoonlijke tekst moet je niet helemaal gaan analyseren, meneer de zieleknijper!

Ik hou van 't goede en de slechte in de mens, maar verder zegt die persoonlijke tekst lang niet alles over mij.
Hoe simpel kun jij redeneren, joh!

Ik ben er NIET voor zoals jij wel bent, om iemand heel lang te folteren, te martelen en weet ik wat niet meer, dus zo ziek ben ik nog niet.
Ik ben ook TEGEN de doodstraf, dus...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Zouden ze bij iedereen moeten doen die verkracht, moord of iets anders (Y)(Y)(Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:53:
Kom op met je cijvers dan??? waar is je bewijsvoering???

http://www.tegenwicht.org/33_politiek/bronnen_recidive.htm

En nu GVD een keertje in je leven toegeven oke? (y) :-p

Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:54:
Echt niet!
Want dan zouden ze niet zo snel recidiveren door wéér loverboys of drugsdealers te worden!
Dan hadden ze meer kansen gehad, toch?

Voor mij maakt het niet uit wie een vrouw verkracht of vermoord. Straf is hetzelfde. Not done.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 12:00:
M'n persoonlijke tekst moet je niet helemaal gaan analyseren, meneer de zieleknijper!

Ik hou van 't goede en de slechte in de mens, maar verder zegt die persoonlijke tekst lang niet alles over mij.
Hoe simpel kun jij redeneren,joh!

Ik ben er NIET voor zoals jij wel bent, om iemand heel lang te folteren, te martelen en weet ik wat niet meer, dus zo ziek ben ik nog niet.
Ik ben ook TEGEN de doodstraf, dus...

Jij begon over hoe ziek mijn geest is. Ik vond dat een loze opmerking dus krijg je een dom antwoord. En er zijn veel meer mensen die voor de doodstraf zijn hoor, ga je die ook vragen hoe ziek hun geest is? Op die manier oordeel je over mij puur en alleen door een forum topic. Over kortzichtigheid gesproken... (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 12:03:
http://www.tegenwicht.org/33_politiek/bronnen_recidive.htm

En nu GVD een keertje in je leven toegeven oke?

Kamervragen en antwoord
Op 16 maart 2004 vraagt PvdA Tweede-Kamerlid Arib aan de minister: "Is het waar dat de recidive onder zedendelinquenten het hoogste is vergeleken met andere delinquenten? Zo ja, hoe hoog is dit percentage?

Antwoord:
Nee, het is onjuist dat de recidive onder zedendelinquenten het hoogste is in vergelijking met andere delinquenten. Uit onderzoek in het kader van de WODC-Recidivemonitor blijkt dat zowel de algemene als de speciale recidive onder zedendelinquenten lager is dan onder plegers van verkeersmisdrijven, agressiedelicten en overtredingen van de Opiumwet (zie figuur 1). Onder algemene recidive verstaat het WODC een nieuw justitiecontact van een persoon, ongeacht de aard en ernst van het gepleegde delict (onder een justitiecontact wordt een geldige afdoening van een strafzaak verstaan, te weten: een veroordeling, transactie of beleidssepot). Speciale recidive is een nieuw justitiecontact naar aanleiding van hetzelfde type delict.
Waar staan de cijvers???

Als ik ongelijk heb geef ik dat meer dan graag toe... maar dat heb ik gewoon niet:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Oke, laat ik het anders vragen, vind jij 30% hoog of niet?
Waarschuw beheerder
Toch heeft Rianne gelijk.

Knibbel, jij leest die tekst over RECIDIVE niet op die manier zoals die gelezen moet worden.

En 't gevangenissysteem in Nederland lijkt wel 'n hotel, maar is 't absoluut niet.
Zit maar eens 23 uur op je celletje en heb maar eens 1 uurtje ontspanning op 'n dag.
Laten ze die dagen daar achter de tralies nuttig besteden en met 'n doel, bijv. door 'n computercursus or whatever, zodat die ex-delinquenten beter bepakt en bezakt terug komen in de samenleving en minder snel weer zullen afglijden.

Maar effe weer on-topic:

Zou die Stockelman z'n tatoeage ook nog wat meer laten inkleuren of met 'n tribal eromheen versierd willen hebben?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 12:11:
Oke, laat ik het anders vragen, vind jij 30% hoog of niet?

dat is hoog ja... maar die 70 is nog hoger..
De verantwoordelijkheid van de terugkeer naar de maatschappij ligt bij de regering als die er niks aan doet blijft het zo... als de verhoudingen naar volgens jou op 30/70liggen kun je nagaan dat er toch 70% is die hetw el goed doet :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 12:18:
Zit maar eens 23 uur op je celletje en heb maar eens 1 uurtje ontspanning op 'n dag

En dat is echt bar weinig:yes:
Terecht is het zeker wel.. maar veel is het niet zijn eenzame 23 uur dag in, dag uit, jaar in, jaar uit,

Laten ze die dagen daar achter de tralies nuttig besteden en met 'n doel, bijv. door 'n computercursus or whatever, zodat die ex-delinquenten beter bepakt en bezakt terug komen in de samenleving en minder snel weer zullen afglijden.

En dan is ons belasting geld ook nog eens nuttig besteed:yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 12:06:
cijvers

Cijfers? 8)

Enniewee mooie tattoo 8)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
En 't gevangenissysteem in Nederland lijkt wel 'n hotel, maar is 't absoluut niet.
Zit maar eens 23 uur op je celletje en heb maar eens 1 uurtje ontspanning op 'n dag.

Ik WIL niet dat massamoordenaars of -verkrachters terug in de samenleving komen! :[ En dat is mijn mening, en ga jou niet afkraken met persoonlijke zaken omdat jij een andere mening hebt (y)

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 12:19:
dat is hoog ja... maar die 70 is nog hoger..
De verantwoordelijkheid van de terugkeer naar de maatschappij ligt bij de regering als die er niks aan doet blijft het zo... als de verhoudingen naar volgens jou op 30/70liggen kun je nagaan dat er toch 70% is die hetw el goed doet

Ik vind 30% te hoog een te hoog risico, klaar uit. En ja 70 is hoger inderdaad en 32,25423698 ook. Ik vind 30% te hoog in de extreme gevallen. In alle andere gevallen vind ik straf uitzitten en terug keren prima...
Waarschuw beheerder
Enniewee mooie tattoo

Zo te zien met vaste hand gezet door iemand met jarenlange ervaring....

:D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 12:23:
Ik WIL niet dat massamoordenaars of -verkrachters terug in de samenleving komen! En dat is mijn mening, en ga jou niet afkraken met persoonlijke zaken omdat jij een andere mening hebt

En als die verkrachter toevallig jou vader is??
Altijd een goed gewaardeerde man geweest maar door een aantal zaken helemaal doorgedraaid is... schizofreen blijkt te zijn whatever?? Moet die dan ook dood??

Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 12:23:
Ik vind 30% te hoog een te hoog risico, klaar uit. En ja 70 is hoger inderdaad en 32,25423698 ook. Ik vind 30% te hoog in de extreme gevallen. In alle andere gevallen vind ik straf uitzitten en terug keren prima...

30/70 ligt niet eens bij elkaar... die 30 is wel een verontrustend getal, maar dat kan wel worden opgelost met juiste begeleiding, medicijnen etc etc

Waarschuw beheerder
dat mogen ze van mij wel bij iedere kinderverkrachter doen

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 12:27:
En als die verkrachter toevallig jou vader is??
Altijd een goed gewaardeerde man geweest maar door een aantal zaken helemaal doorgedraaid is... schizofreen blijkt te zijn whatever?? Moet die dan ook dood??

Geloof je me nu als ik ja zeg?

Dus mijn pa verkracht twee meisje van 2, staat op camera, zijn sperma zat op hun lichaam en hij geeft het toe.

Ja. Ik denk niet dat mijn vader daarna nog op deze aarde pas :no:

Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 12:27:
30/70 ligt niet eens bij elkaar... die 30 is wel een verontrustend getal, maar dat kan wel worden opgelost met juiste begeleiding, medicijnen etc etc

Dat kan, maar ik vind het veel te hoog en de kans dus 1 op 3 dat het weer gebeurd en dat wil ik graag voorkomen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 12:34:

Nee:no:

Dus mijn pa verkracht twee meisje van 2, staat op camera, zijn sperma zat op hun lichaam en hij geeft het toe.

Ja. Ik denk niet dat mijn vader daarna nog op deze aarde pas

Hij deed dit nadat hij al jaren niet behandeld is voor zijn toen nog niet bekende schizofrenie, was totaal buiten zichzelf, kan het zelfs niet eens meer herinneren, en is daarvoor altijd voorbeeld van de maatschappij geweest??
Kan het niet zo zijn dat als hij daarna zijn straf uitzit, behandeling krijgt en behandeling blijft volgen dat hij zijn straf betaald heeft? hoe erg het ook is???

Dat kan, maar ik vind het veel te hoog en de kans dus 1 op 3 dat het weer gebeurd en dat wil ik graag voorkomen

En jij denkt dat je kinderen verkrachten gaat voorkomen met de doodstraf?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 12:38:
Nee

Triest. Dan kan ik beter niets meer zeggen :(

Waarschuw beheerder
donateur
krijgt wat ie verdient (Y)
Waarschuw beheerder
wel goed invetten dan blijft ie zo mooi
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 12:40:
Triest. Dan kan ik beter niets meer zeggen

Misschien heb je niks meer te zeggen:no:
En iets is niet triest omdat jij het er toevallig net mee eens bent:no:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Mooi lettertype! (Y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 12:50:
Misschien heb je niks meer te zeggen
En iets is niet triest omdat jij het er toevallig net mee eens bent

Het is triets dat je me niet gelooft :( Beetje jammer :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Een man die een levenslange straf uitzit wegens verkrachting en moord op een 10-jarig meisje, kreeg met harde hand de woorden ''Katie's Revenge'' op zijn voorhoofd getatoeerd.

tja in de gevangenis kunnen ze niet veel respect hebben voor mensen die dit soort dingen flikken bij jonge onschuldige kinderen....das algemeen bekend...En das maar beter ook :yes:
Waarschuw beheerder
Het is triets dat je me niet gelooft Beetje jammer

Beetje jammer dat jij een beetje té veel van je eigen gelijk overtuigd bent.
En dat door 'n paar cijfertjes...

Dit is 'n forum, d.w.z. hier mag je meningen uitwisselen, discussies voeren, etc.
Maar daardoor hoeft jouw mening nog niet de juiste te zijn.
Misschien zou je ook weleens iets van 'n ander aan kunnen nemen i.p.v. zo vastberaden over te komen.

Mooi lettertype!

:roflol:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 12:58:
Beetje jammer dat jij een beetje té veel van je eigen gelijk overtuigd bent.
En dat door 'n paar cijfertjes...

Dit is 'n forum, d.w.z. hier mag je meningen uitwisselen, discussies voeren, etc.
Maar daardoor hoeft jouw mening nog niet de juiste te zijn.
Misschien zou je ook weleens iets van 'n ander aan kunnen nemen i.p.v. zo vastberaden over te komen.

Als je goed terug leest vind ik het triest dat ze me niet geloofd. En alles wat ik daarvoor typte geloofde ze wel :vaag:

Typisch gevalletje van inconsequentie :yes:
Waarschuw beheerder
Ja, het blijft 'geloven' en geen 'zeker weten'...

Waarschuw beheerder
kreeg met harde hand de woorden ''Katie's Revenge'' op zijn voorhoofd getatoeerd.

en hopelijk is die na t zetten van de tattoo met un bezemsteel heel hard in zn reet gepakt

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 12:38:
Uitspraak van Knibbel :honger: op zondag 1 oktober 2006 om 12:34:

Nee

Dit bedoel ik (y)

Waarschuw beheerder
Weet je wel hoeveel mensen wel genezen, en daarna hun leven oppakken, hun straf hebben uitgezeten, spijt en berouw hebben.. en na hun straf weer verder gaan?? Daar hoor je nooit wat over omdat dat niet intresant genoeg is boor de maatschappij:no:
Je hebt je straf gehad.. uitgezeten, dan ook niet zeuren hoe moeilijk het ook is.. accepteren...
Die mensen leven ook met een schuldgevoel de rest van hun leven dat is terecht want ze hebben ook iets onmenselijks gedaan... maar de prijs die erop stond is betaald

lijde zulle ze
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 13:04:
Dit bedoel ik

Als jij de mensen waarvan je houdt de doodstraf gunt, om wat voor ergs ze ook gedaan hebben... Dan ben je, je ook niet bewust van onvoorwaardelijke liefde:no:
Als ik me ma voorhoud... wat ze ook doet ik zou der nooit de doodstraf gunnen...
Ook de criminelen hebben misschien wel familie, kinderen ouders grootouders weet ik het wat...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:29:
Ik wil niet vergelijken.. maar heb eens 13 uur vastgezeten dat vond ik al vreselijk ga dat eens vergelijken met 10 jaar je zal je vergissen
10 jaar is veel langer dan je jezelf voorhoudt

laat me raden jij stemt groen links?

je kijkt uit het oogpunt van de dader :/ 10 jaar is NIKS. als iemand 10 jaar vast heeft gezeten voor een moord dan is er 99% kans dat hij dat nog maals doet. en wat is 10jaar nou?? de nabestaanden hebben hun hele leve naar de klote en de dader kan daarna ff zielig doen en zegge dat hij er "spijt vna heeft".

en hoor ook vak zat gevalle dat tbs'ers de fout weer in gaan. dat tbs mag ook afgeschaft worden. gewoon verkrachters en moordenaars in strafkampe zette en 20 uur per dag in mijnen laten werken 7 dagen per week tot hun dood. of in de woestijn in een strafkamp..

en 10 jaar niet buiten komen?? denk je echt dat hier in nl je altijd binnen zit?? en als je al binnenzit mag je tv kijken, computeren en eten :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 13:06:
lijde zulle ze

Hopelijk wel en hard ook!!! Maar dat is dan ook de pijs die er op staat als je zoiets doet:yes:

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 13:08:
Als jij de mensen waarvan je houdt de doodstraf gunt, om wat voor ergs ze ook gedaan hebben... Dan ben je, je ook niet bewust van onvoorwaardelijke liefde
Als ik me ma voorhoud... wat ze ook doet ik zou der nooit de doodstraf gunnen...
Ook de criminelen hebben misschien wel familie, kinderen ouders grootouders weet ik het wat...

Nee, ik ben consequent meid. En ik hou zoveel van hem dat ik hem niet nog zon misstap gun.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 13:08:
laat me raden jij stemt groen links?

:no: Jij moet je gokvermogen aanpassen ;)

je kijkt uit het oogpunt van de dader 10 jaar is NIKS. als iemand 10 jaar vast heeft gezeten voor een moord dan is er 99% kans dat hij dat nog maals doet. en wat is 10jaar nou?? de nabestaanden hebben hun hele leve naar de klote en de dader kan daarna ff zielig doen en zegge dat hij er "spijt vna heeft".

10 jaar is lang!! Heel erg lang!!!
Ik kijk niet vanuit het punt van de dader:yes: Ik wil dat iemand gestraft word en er onuitstaanbaar veel van lijdt!!! Zich vooral ook bewust word van de daad die die gepleegd heeft, en dat de rest van zijn leven mee mag dragen:yes: Maar geen doodstraf...
De kans dat iemand na 10 jaar terug valt is volgens knibbel 30%.. dan is er nog 70% die het wel goed doet daarna:yes:

en hoor ook vak zat gevalle dat tbs'ers de fout weer in gaan. dat tbs mag ook afgeschaft worden. gewoon verkrachters en moordenaars in strafkampe zette en 20 uur per dag in mijnen laten werken 7 dagen per week tot hun dood. of in de woestijn in een strafkamp..

Mwa is wat drastisch maar nog altijd geen doodstraf:no:
En je moet gevallen altijd appart bekijken de ene verkrachter is de ander niet en de ene moordenaar ook de ander niet:no:

en 10 jaar niet buiten komen?? denk je echt dat hier in nl je altijd binnen zit?? en als je al binnenzit mag je tv kijken, computeren en eten

Maar niet 24/7 lang.. ik ben het met je eens dat mensen hier te veel mogen, en dat is iets wat ook niet zou moeten kunnen,,, maar dat wil neit zeggen dat de doodstraf daar de perfecte oplossing voor is... en dat wil ook niet zeggen waarom iemand niet terug zou kunnen keren in de maatschappij:no:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 13:10:
Nee, ik ben consequent meid. En ik hou zoveel van hem dat ik hem niet nog zon misstap gun.

Je weet zelf ook dat, dat bullshit is...
Mensen van wie je echt houd kan je niet zomaar missen:no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 13:12:
Maar geen doodstraf.

met de doodstraf verlos je hem van zn lijde

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 13:14:
Je weet zelf ook dat, dat bullshit is...
Mensen van wie je echt houd kan je niet zomaar missen

Hey trutje, niet voor mij spreken he...

Ik zeg ook niet dat jij dingen zegt die je niet meent...

Als mijn pa dergelijke streken flikt past hij niet op deze wereld. Ja ik zal dagen lang janken en kapot zijn maar kinderverkrachters horen NIET OP DEZE WERELD. Vidn ik dan...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 13:14:
met de doodstraf verlos je hem van zn lijde

idd.. laten lijden zeg ik

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 11:23:
Uitspraak van Knibbel :honger: op zondag 1 oktober 2006 om 11:18:

maar ook de mensen bij justitie zijn mensen... Ben jij perfect?? Nee!! ik ook niet.. hoe zwaar kut het ook is, ook de mensen bij justitie zijn niet perfect.. leven is hard ook bij justitie

tuurlijk zijn de mensen bij de justitie ook alleen maar mensen...maar dat zijn wel de mensen die naar de bewijzen moeten kijken en dan een besluit moeten vormen over iemand zijn leven...op dat moment vind ik niet dat je er op terug kunt vallen dat je ook maar een mens bent, als je iemand 10 jaar onschuldig vastzet...compleet uit de samenleving weghaalt, de psychische gevolgen die daar aan vastzitten en het feit dat je onschuldig hebt gezeten...

Ook al zijn het maar mensen...zulke fouten mogen er op dat niveau niet gemaakt worden....vind ik dan he!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 1 oktober 2006 om 13:19:
tuurlijk zijn de mensen bij de justitie ook alleen maar mensen...maar dat zijn wel de mensen die naar de bewijzen moeten kijken en dan een besluit moeten vormen over iemand zijn leven...op dat moment vind ik niet dat je er op terug kunt vallen dat je ook maar een mens bent, als je iemand 10 jaar onschuldig vastzet...compleet uit de samenleving weghaalt, de psychische gevolgen die daar aan vastzitten en het feit dat je onschuldig hebt gezeten...

Ook al zijn het maar mensen...zulke fouten mogen er op dat niveau niet gemaakt worden....vind ik dan he!

Klopt, maar dat voorkom je nooit 100% En wat ik al zei, iemand maakt 3 man af en moet 10 jaar zitten, en de kans dat ie weer een paar afmaakt is 30%

Tis kiezen tussen 2 kwaden :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 13:16:
Hey trutje, niet voor mij spreken he...

Hey lulletje ff dimmen he ;)

Uitspraak van actief op zondag 1 oktober 2006 om 13:19:

Dus je verwacht perfectie???
Kan jij ook maar 1 iemand noemen die perfect is??
Van mij word ook verwacht dat ikmijn werk netjes en foutloos uitvoer... en ja helaas ik heb ook wel eens een verkeerd pilletje aan iemand gegeven die het op dat moment niet nodig had... ben ik dan meteen een slechte verpleegster?? :no: Ik ben een mens en hoe erg het ook is... ook bij justitie maken ze fouten:yes: Overal ter wereld:yes:.. is kut maar hey shit happens

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 13:24:
Hey lulletje ff dimmen he

En nu spot je met mijn geslachtsdeel. Ik kan er ook niets aan doen dat hij maar 8 cm. is. Ik vind jou echt bruut :(
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 13:26:
En nu spot je met mijn geslachtsdeel. Ik kan er ook niets aan doen dat hij maar 8 cm. is. Ik vind jou echt bruut

dat is een acceptatiefeit... Mijn goede wil om je daermee de goede richting in te duwen :D

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 13:32:
Mijn goede wil om je daermee de goede richting in te duwen

En welke richting is dat? :bloos:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ~~Bite-me~~ op zondag 1 oktober 2006 om 13:24:
Dus je verwacht perfectie???
Kan jij ook maar 1 iemand noemen die perfect is??
Van mij word ook verwacht dat ikmijn werk netjes en foutloos uitvoer... en ja helaas ik heb ook wel eens een verkeerd pilletje aan iemand gegeven die het op dat moment niet nodig had... ben ik dan meteen een slechte verpleegster?? Ik ben een mens en hoe erg het ook is... ook bij justitie maken ze fouten Overal ter wereld.. is kut maar hey shit happens

tuurlijk niet...maar op het moment dat jij het "recht" hebt om over iemand anders zijn leven te beslissen dan vind ik niet dat er zulke grote fouten gemaakt mogen worden..

Als jij een pil geeft aan iemand die dodelijk kan zijn in plaats van een paracetamol....tja dat is net zo'n fout die gewoon niet gemaakt MAG worden!!! Mijn mening...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 1 oktober 2006 om 13:33:
Als jij een pil geeft aan iemand die dodelijk kan zijn in plaats van een paracetamol....tja dat is net zo'n fout die gewoon niet gemaakt MAG worden!!! Mijn mening...

Utopie meid. Waar mensen werken worden fouten gemaakt. ook na check check dubbel check.
Artiest {SHOWLIST artist 42991, 62042}
Waarschuw beheerder
whahahahahaa lkkr voor die vent :D

Waarschuw beheerder
goede straf nu de rest nog van zijn straf :P
Waarschuw beheerder
donateur
tuurlijk niet...maar op het moment dat jij het "recht" hebt om over iemand anders zijn leven te beslissen dan vind ik niet dat er zulke grote fouten gemaakt mogen worden..

Dat mag ook eigenlijk niet:no: Maar je kan niet verwachten dat die dingen foutloos gaan.. dat is onredelijk:yes:

Mag ook niet:no: maar het gebeurt wel. want je bent een mens
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Goeie zaak, de andere gevangenen maken hem het leven zuurder dan dat de staat doet, en wat mij betreft is het volledig terecht.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op zondag 1 oktober 2006 om 13:36:
Utopie meid

vind jij dat het wel mag gebeuren dan??? Utopie zou zijn als ik zou zeggen dat dit soort dingen niet gebeuren...dat zou erg kortzichtig zijn..maar ik zeg dat dit soort dingen eigenlijk niet mogen gebeuren dat is iets heel anders...dat is geen utopie, maar dat is gewoon de realiteit...

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
Uitspraak van actief op zondag 1 oktober 2006 om 13:51:
vind jij dat het wel mag gebeuren dan??? Utopie zou zijn als ik zou zeggen dat dit soort dingen niet gebeuren...dat zou erg kortzichtig zijn..maar ik zeg dat dit soort dingen eigenlijk niet mogen gebeuren dat is iets heel anders...dat is geen utopie, maar dat is gewoon de realiteit...

Het is een utopie te zeggen dat dit soort dingen niet mogen gebeuren want ze gebeuren namelijk wel, snappie?

Dus de realiteit is dat jij het over een utopie had (y)

Artiest {SHOWLIST artist 44702, 68263}
Waarschuw beheerder
mooiste actie van 2006
Waarschuw beheerder
lekker voor hem vieze kinderneuker
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het niet kunnen. punt.

Waarschuw beheerder
Zwaar brute actie. :yes: (Y) dit moeten ze met alle pedofielen doen.

Waarschuw beheerder

of doodstraf als optie zetten.. dat als de gevangene het zelf wilt..

waar lees jij dat ik het goedkeur zoals zulke mensen op dit moment gestraft worden hier in nederland??
nergens toch (Y)

Ik ben alleen tegen de doodstraf:
a. ik vind dat niemand, maar dan ook helemaal niemand het recht heeft om een ander te doden... dus ook niet volgens de wet.
b. het is onomkeerbaar.. stel dat ze die 2 gasten van de puttense moordzaak de doodstraf hadden gegeven?? had je nu wel mooi 2 onschuldige doden gehad :/
c. door de doodstraf wordt zo iemand niet gestraft...Ik denk niet dat jij je beseft hoe graag veel van dit soort mensen juist graag dood WILLEN, om overal vanaf te zijn.. de doodstraf is geen straf voor deze mensen :no: maar alleen maar voor hun naasten..

Dit soort mensen moeten ze gewoon hun leven lang vastzetten, en nooit, echt nooit meer vrij laten komen..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:36:
a. ik vind dat niemand, maar dan ook helemaal niemand het recht heeft om een ander te doden... dus ook niet volgens de wet.

Iemand doden is een stuk normaler dan iemand een leven lang vasthouden. Bij dieren zie je een dier een ander dier ook niet lang vasthouden. Iemand doden is een stuk humaner en instinctief een stuk juister.

Mensen zijn gewoon van vlees en bloed, dus dieren. De doodstraf (Y)

Waarschuw beheerder
:d (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van saus op zondag 1 oktober 2006 om 17:43:
Iemand doden is een stuk normaler dan iemand een leven lang vasthouden.

Puberale uitlating :aai:

Wat je nu min of meer zegt is dat het normaal is om iemand te doden :/

Dot soort mensen gewoon voor de rest van hun leven vastzetten, en nooit meer terug de maatschappij in laten...
En daar wil ik graag wat extra voor betalen om dat soort mensen hun leven lang te laten lijden. 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 17:58:
En daar wil ik graag wat extra voor betalen om dat soort mensen hun leven lang te laten lijden.

Dat is pas een puberale uitlating :)

Wat je nu min of meer zegt is dat het normaal is om iemand te doden

Ik zeg dat dat een stuk normaler is dan iemand zijn levenlang vast te zetten. Zo te zien ben je het met mij eens want je hebt het zelf over "lang laten lijden".

Iemand laten lijden is een stuk onnatuurlijker dan iemand zijn leven ontnemen.

Waarschuw beheerder
ze zouden bij alle verkrachters RAIPIST/VERKRACHTER op hun voorhoofd moeten zetten :@:@:@

vind dit een goeie actie

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 18:04:
ze zouden bij alle verkrachters RAIPIST/VERKRACHTER op hun voorhoofd moeten zetten

:jaja:
Waarschuw beheerder
zoude ze bij allemaal moete doen:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:53:
Zwaar brute actie. dit moeten ze met alle pedofielen doen.

precies.....
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zal m leren :yes:
Waarschuw beheerder
wij leven in NL, daar bestaat geen levenslang.

Ik dacht dat dit fabeltje na de veroordeling van Mohammed Bouyeri wel uit de wereld geholpen was. Er zitten in Nederland meerdere gevangenen een levenslange straf uit. ;)

Waarschuw beheerder
Net goed ja!

God straft onmiddelijk :9
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 22:52:
God straft onmiddelijk

Ik heb anders niets gedaan hoor :)
Waarschuw beheerder
Kijk, dit snap ik dus niet he...

Een andere man bekende de moord maar werd niet als dader bestempeld doordat zijn DNA niet overeen kwam.

Waarom beken je ingodsnaam een moord terwijl je het niet hebt gedaan???

Wat bezield zo´n iemand??
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
donateur
eigen rechtertje spelen mag niet... en nu vindt iedereen het best....

en de wind draaide van het zuiden naar het noorden

Waarschuw beheerder
Hopelijk waren die instrumenten, nog voor zien van een beetje AIDS!!

Maar KICKE !!

Toch nog steeds kut voor dat meisje!!

Waarschuw beheerder
:looser:
Waarschuw beheerder
Heerlijk is dit :9
Ik hoop dat ze hem ook meerdere malen verkrachten daar, en hem lekker het leven zuur blijven maken :cheer:

Waarschuw beheerder
Boontje komt om z'n loontje

Tevens is hij zo makkelijk op te sporen bij een evt volgende aanranding/verkrachting
Waarschuw beheerder
[jojobmml]

Waarom beken je ingodsnaam een moord terwijl je het niet hebt gedaan???

Meestal zetten ze je zo onderdruk dat je op het laatst alles zal bekennen . Gebeurd erg vaak ook hier in nederland

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Secrifice op maandag 2 oktober 2006 om 10:15:

Dan krijg je bij zo "man" als michael jackson zo'n waslijst aan namen ze hele lichaam zou nog niet genoeg zijn voor alle namen van de kinderen waarmee hij naar eigen zeggen "gewoon" mee heeft gespeeld ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 1 oktober 2006 om 16:53:
Zwaar brute actie. :yes: (Y) dit moeten ze met alle pedofielen doen.

Waarschuw beheerder
Ik denk dat deze verkrachter met ingekerfd voorhoofd nu ook heel snel binnenkort zelfmoord zal gaan plegen.

Tenminste, als hij 'n geweten heeft...

Want ZIJN leven is ook net zo goed nu al voorbij vóórdat hij ook maar dood is.

En mocht Michael Jackson ooit veroordeeld worden voor seksueel kindermisbruik, dan hebben de mede-gevangenen mazzel dat z'n huid véél blanker is geworden.
Zo kun je veel beter al die ingekerfde namen van al die misbruikte jongetjes lezen dan normaalgesproken op 'n donkergetinte tot zwarte huid! O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kunnen ze dit niet invoeren in de grondwet als de officiele straf voor kinderverkrachters ?

Waarschuw beheerder
Zeker vet! Geen genade met zulke lui... Vastbinden en systematisch verkrachten met kledinghangers e.d. en meppen!!!

Waarschuw beheerder
precies, halen ze het een beetje weg met wat chirurgie...kost de staat ook nog eens xtra geld, en die gast staat niet meer voor lul...
nou ja, miss dat iemand zich weer opnieuw kan uitleven op een nieuw blaadje.hehe
Waarschuw beheerder
Eigen schuld, moet hij maar met z`n smerige poten van kleine kinderen afblijven. Net goed
Waarschuw beheerder
hahhaha precies goed man :yes:
Waarschuw beheerder
Had hij ook niet meteen het zaakje van die kerel weg kunnen halen als hij toch bezig was?
Waarschuw beheerder
Had diegene niet meteen gelijk wat op z'n zakkie kunnen tatoeëren met 'n hele ranzige naald, zodat de boel effe flink zou gaan ontsteken en amputeren de enigste oplossing zou blijken?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Stockelman verklaarde indertijd schuldig te zijn aan ontvoering, verkrachting en verdrinking van Katlyn Collman. Ze werd in een riviertje gevonden ongeveer 20 kilometer van haar ouderlijk huis.

:cheer:afslachten die handel:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Hahaha lekker voor em

Waarschuw beheerder
Geen medelijden mee.

ik zou zegge zoveel mogelijk martelen die gasten.
Waarschuw beheerder
En daar wil ik graag wat extra voor betalen om dat soort mensen hun leven lang te laten lijden

Heb je wel enig idee wat dat kost? Ik vind dat lui die het verdienen rustig een kopje kleiner mogen :yes:
Waarschuw beheerder
staat em goed die tattoo!
maar eigen schuld he....mafkees!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Moeten ze bij elke viezerik doen :respect:

Alhoewel ik ze liever :dood: zie

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Het onvrijwillig getatoeëerde voorhoofd.

prachtig.......

Waarschuw beheerder
De doodstraf is geen straf,
dat is een verlossing

beter die mensen levenslang opsluiten, zodat hun leven net zo'n hel word als dat van de nabestaande.

want vastzitten is geen pretje

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:16:
beter die mensen levenslang opsluiten, zodat hun leven net zo'n hel word als dat van de nabestaande.

Weet je hoeveel geld dat kost? Daar betalen wij als burger aan mee. Rond de 150-200e per dag. 365x 175x 50

Per persoon is dat dus.. wil jij daar voor opdraaien?

Laat ze lekker op water en brood leven in een kooitje, net zoals alle andere beesten (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:16:
want vastzitten is geen pretje

maakt niet uit of je een seriemoordenaar bent of de belasting hebt opgelicht.. als iemand in de gevangenis komt die ook maar iets met kinderen gedaan heeft.. heeft diegene echt geen prettig gevangenisleven;)

Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 oktober 2006 om 16:22:
Per persoon is dat dus.. wil jij daar voor opdraaien?

ga de grondwet veranderen zou ik zeggen;) want mits die niet veranderd wordt hebben gevangenen ook recht op een x-aantal ruimte waarin ze zich kunnen bewegen en op gevarieerd voedsel
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
hun straf hebben uitgezeten, spijt en berouw hebben..

zal je echt een ruk uitmaken als je dochter vermoord is.
weet je hoelang levenslang lijden is voor de ouders?
Waarschuw beheerder
weet je hoelang levenslang lijden is voor de ouders?

laat me raden.. uhm.. een leven lang?

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fortuna op maandag 2 oktober 2006 om 16:22:
ga de grondwet veranderen zou ik zeggen want mits die niet veranderd wordt hebben gevangenen ook recht op een x-aantal ruimte waarin ze zich kunnen bewegen en op gevarieerd voedsel

Ik begon niet over levenslang...

Lekker nutteloos ook..

Kinderlokkers enzo zijn al sneu genoeg van zichzelf, geef ze een spuitje en klaar is kees

Waarschuw beheerder
Weet je hoeveel geld dat kost? Daar betalen wij als burger aan mee. Rond de 150-200e per dag. 365x 175x 50

Ik weet hoeveel het kost,

en geloof me , vastzetten is beter dan doodstraf wat het ook kost.

dood=dood,

dus hoe kun je nu gestraft worden met dood gaan
je weet toch nie dat je dood bent......

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van Fortuna op maandag 2 oktober 2006 om 16:25:
laat me raden.. uhm.. een leven lang?

ongeveer

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 2 oktober 2006 om 16:26:
Ik weet hoeveel het kost,

en geloof me , vastzetten is beter dan doodstraf wat het ook kost.

dood=dood,

dus hoe kun je nu gestraft worden met dood gaan
je weet toch nie dat je dood bent......

%)

Goed weekend gehad? :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 2 oktober 2006 om 16:28:
Goed weekend gehad?

op zeker wel!!
hoezo?

Waarschuw beheerder
Zo'n vent moet je zo hard slaan dat ie een week nodig heeft om weer fatsoenlijk te gaan ademen! En terwijl hij bijkomt van de ene beat-up, dan peper je bij hem in dat zodra z'n bek en zijn reet minder gezwollen zijn, hij weer een lekker portie krijgt... Daar heb ik wel 150-200 euro per dag voor over...

Oh ja, en iedereen mag eigen rechter spelen hoor, alleen het is gebleken dat niet iedereen dan een eerlijke rechter is...
Waarschuw beheerder
Net goed..
Waarschuw beheerder
strakke actie
Waarschuw beheerder
Hahaha, wat mij betreft zou dit standaard procedure mogen worden (y).

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mack 10 op maandag 2 oktober 2006 om 19:49:
wat mij betreft zou dit standaard procedure mogen worden

Als straf mag je ook geen pet/muts dragen en moet je kortharig/kaal blijven.
Het moet altijd te zien zijn.
Misschien nog beter dat celstraf of mijn martelkamer(6)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van EHV-Robin-EHV op zondag 1 oktober 2006 om 20:59:
zoude ze bij allemaal moete doen

idd!!!

Waarschuw beheerder
Dus ook bij jou? :vaag:
Maar dan zie je geen onderscheid meer, dus heeft het nog weinig zin... :/
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
lekker voor m :jaja:
Waarschuw beheerder
zulke mensen zijn gewoon ziek in hun hoofd, dat hij een 10 jarig meisje zoiets kan aandoen... bah...
ik vind dat ie zoiets op zijn hoofd zeker verdiend heeft... elke dag zal hij dan haar naam in de spiegel zien. haha en levenslang als ie zich zelf tenminste niet van kant maakt, wat niet makelijk is lijkt me... En geen doodstraf geven want dat zou eerder voor hem een verlossing zijn....

en dat is mijn mening....
Waarschuw beheerder
Die gevangenen zijn niet helemaal goed bij hun voorhoofd
Waarschuw beheerder
Goed gedaan(Y)

Waarschuw beheerder
dat zijn de goeie actie's:cheer::woep
Waarschuw beheerder
super zouden ze bij allemaal moeten doen

Waarschuw beheerder
EINDELIJK gerechtigheid!!!
Waarschuw beheerder
whahaha beter!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van NIGHTELF op zondag 1 oktober 2006 om 11:18:
Verkrachters én moordenaars zouden in feite nooit meer terug de maatschappij in mogen, vind ik.

En zo is het, gewoon opsluiten en sleutel weggooien
Waarschuw beheerder
Uitspraak van blije eikel op dinsdag 3 oktober 2006 om 00:31:
Die gevangenen zijn niet helemaal goed bij hun voorhoofd

maar wel met die van anderen (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :bounce: DaSanniej :bounce: op dinsdag 3 oktober 2006 om 11:41:
khoop dat het er noooooooooooit meer afgaat!!! :[

misschien krijgt ie wel een lazerbehandeling in de bak :lol:

z'n verdiende loon vieze kinderprikker:@

Waarschuw beheerder
en terecht, zulke smeerlappen kan je niet hard genoeg aanpakken :[
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 3 oktober 2006 om 12:32:
z'n verdiende loon vieze kinderprikker

precies (Y)

Waarschuw beheerder
het staat gelukkig duidelijk in hoofdletters (Y)
Waarschuw beheerder
Maar nu ziet diegene met deze allerprachtigste tattoo die letters altijd in spiegelbeeld...

Eigenlijk zou er ergens in zijn gezicht ook nog wat letters duidelijk zichtbaar ingekerfd moeten worden in spiegelbeeld, zodat deze gast het zelf óók prima kan lezen telkens als hij in de spiegel kijkt. :devil:

't Is 'n souvenier voor 't leven, toch?
laatste aanpassing

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
goed voor hem... Ik kende iemand die in de koepel gevangenis heeft gezeten in haarlem. Ik rookte vroeger wel eens een jointje met die man en dan vertelde hij ook allemaal verhalen dat kinderverkrachters/ mishandelaren vanaf de hoogste ring naar beneden werden gegooid.

Waarschuw beheerder
donateur
what go's around, comes around.

Waarschuw beheerder
hij mag blij wezen dat hij er zo van afkomt :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 11:48:
goed voor hem... Ik kende iemand die in de koepel gevangenis heeft gezeten in haarlem. Ik rookte vroeger wel eens een jointje met die man en dan vertelde hij ook allemaal verhalen dat kinderverkrachters/ mishandelaren vanaf de hoogste ring naar beneden werden gegooid.

Hahahah klopt ja :)

en niet alleen in de koepel...

Waarschuw beheerder
Goede Actie :D

Waarschuw beheerder
Hahaha, wat mij betreft zou dit standaard procedure mogen worden (y).

Waarschuw beheerder
hier moeten ze een voorbeeld aan nemen:respect:

Waarschuw beheerder
geweldige actie moet je maar met je vieze tengels van een jong meisje af blijven
Waarschuw beheerder
heerlijk tog!!! eigenschuld!!! maar wat ikniet begrijp is dat hij achteraf tog niet de dader bleek te zijn. waarom beken je dan zoiets???

Waarschuw beheerder
mooie tattoo :lol:
Waarschuw beheerder
maar wat ik niet begrijp is dat hij achteraf tog niet de dader bleek te zijn. waarom beken je dan zoiets???

Wel goed lezen!
Waarschuw beheerder
Prachtig!!! :)

Een Marc Dutroux zou bv worden overgeplaatst omdat hij gevaar zou lopen voor z'n leven. Als het Recht al heeft gesproken zouden zulke mensen sowieso geen rechten meer moeten hebben. Beetje dubbel.
Waarschuw beheerder
Het onvrijwillig getatoeëerde voorhoofd

en zo hoort het en niet anders

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van hobbie op woensdag 18 oktober 2006 om 17:20:
en zo hoort het en niet anders

mee eens (y)

Waarschuw beheerder
Goeie actie..

Van mij mogen ze het bij de rest van de verkrachters ook doen!!

Waarschuw beheerder

Waarschuw beheerder
(y)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)

Waarschuw beheerder
donateur
en dan nu de nek afsnijden bij zo'n gast

Waarschuw beheerder
Hahaha, wat mij betreft zou dit standaard procedure mogen worden

:jaja: mee eens,is de hele maatschappij meteen op de hoogte als zo`n ***gast weer vrij is (wat helaas in NL veel vaak komt)

Waarschuw beheerder
Lekker voor die kerel! :yes:
Waarschuw beheerder
Goede actie (Y) ik zou er zelfs geld voor doneren.

Waarschuw beheerder
Tatoeeren en vogelvrij verklaren die fcker..
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
kunnen ze mooi alle nwe tatoeerders laten oefenen...:devil:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 11:18:

:lol: indd!
dan komen ze er slechter vanaf dan levenslang hehehe :[

Waarschuw beheerder
Die gasten moeten allemaal kapotschoppen, ziekelingen!
Waarschuw beheerder
Goede actie (Y) Dat mogen ze wat mij betreft ook wel bij al die zieke mongolen doen! :yes:

Waarschuw beheerder
Hahaha ben blij voor diej gene ..!!
Kan diej lekker verot worden gescholden op straat ..!!
Leren moeten ze van hun daden ....
Waarschuw beheerder
beter nu de rest nog
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van KK from B op woensdag 25 oktober 2006 om 20:49:
beter nu de rest nog

Inderdaad bij elke verkrachter doen:D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 25 oktober 2006 om 13:03:

indd!
dan komen ze er slechter vanaf dan levenslang hehehe

stuk goedkoper ook (Y)

Waarschuw beheerder
donateur
Gna gna gna (6)

Waarschuw beheerder

vind ik ook!
Waarschuw beheerder
heeft die kerel toch een blijvende herinnering en altijd handig als iemand een woordje wilt spreken met die kerel herkennen ze hem wel
Waarschuw beheerder
donateur
idd haha
moeten ze bij iedere verkrachter doen
ik durf te wedde dat alle verkrachters dan eerst ff nadenke bij wat ze doen...
Waarschuw beheerder
en terecht :respect: .... moeten ze vaker doen ...

Waarschuw beheerder
zoiets meoten ze vaker doen bij van die vieze kinderprikkers:@

of hak ze de lul draf..! nog 20 x btr (Y)

Mrrja
Waarschuw beheerder
Dat pas een straf, als met zo'n tekst op je voorhoofd in een amerikaanse gevangenis moet zitten.

Kun je beter de doodstraf krijgen.

Word vervolgt!!!

Waarschuw beheerder
goeie.. mensen ziet toch wie is verkrachter..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 22:58:
goeie.. mensen ziet toch wie is verkrachter..

Ja..... :vaag:

Waarschuw beheerder
maar kan die wel muts op.. kan niemand ziet wie is de verkrachter...

maar beter in de cel hele leven tot dood blijven!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 23:06:

jaaahaaa ook dat is zo :vaag:

Waarschuw beheerder
ja...

vaag dat idee voor tatoeage vorhoofd.. dat is niet goed idee..
Waarschuw beheerder
donateur

Klopt ja, die zijn in de bajes het laagste van het laagste en hebben daar geen leven

En terecht :bier:

Waarschuw beheerder
terecht!!!

Waarschuw beheerder
hahaha

terecht!!!

Waarschuw beheerder
Geeft voor mij ook aan hoe het er
in de gevangenissen aan toe gaat in amerika.

Aangezien er daar heel veel ''minor offenders''
voor lange tijd zonder proces in de bak worden gegooid.

Zitten er nu meer dan 2 miljoen amerikanen
in deze omstandigheden. (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 12:32:
terecht!!!

zkr zkr
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bloemsel op maandag 30 oktober 2006 om 06:10:
Klopt ja, die zijn in de bajes het laagste van het laagste en hebben daar geen leven

En terecht :bier:

Inderdaad :cheer:

Waarschuw beheerder
Prachtig vind ik zoiets! Zouden ze idd met alle pedo's en verkrachters etc. moeten doen

Waarschuw beheerder
de koningin zou de dader een lintje moeten geven, ­zijn strafblad moeten wissen en opdracht moeten ge­ven om ieder die bij die achterlijke pedopartij zi­t te tatoeeren!

bericht aan de dader: :respect­::respect::respect::respect::respect::respect::res­pect::respect::respect::respect::respect:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Landelijk invoeren.
ik zeg pedofielen aan de strop
Waarschuw beheerder
donateur
Zal 'm leren! :cheer:
Waarschuw beheerder
gewoon bij alle misdadigers doen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 18:49:
ten eerste zo iets behoor je te noemen als iemand met het syndroom van down en ten 2e is het een goede zaak wat die dader bij die pedo deed. die pedo is mischien getekend voor het leven maar het kind ook en kan ernstige mentale stoornissen krijgen door een pedofiel.

Weet jij wie het op die pedo z'n kop gezet heeft en waarom hij in de gevangenis zit? Misschien heeft die tattoeist wel een paar moorden op z'n naam staan? Naar mijn mening verdient niemand die terrecht in de gevangenis zit respect (ook al vind ik het een goede aktie). Ik begrijp je idee achter dat 'respect' wel hoor maar ik zou voor een andere woordkeuze gekozen hebben ;)

Waarschuw beheerder
ik wil zelf graag leraar worden en bijna werd ik papa en de gedachtegang van een ind is het mooiste wat er is en moet/mag zeker geen narigheid meemaken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:18:
ik wil zelf graag leraar worden en bijna werd ik papa en de gedachtegang van een ind is het mooiste wat er is en moet/mag zeker geen narigheid meemaken.

I totally agree :yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:15:
Ik begrijp je idee achter dat 'respect' wel hoor maar ik zou voor een andere woordkeuze gekozen hebben

dat icoontje heette respect maar k bedoelde er meer het idee van geweldig foute mensen moeten boeten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:20:
Uitspraak van D.B-NINE op woensdag 1 november 2006 om 19:15:
Ik begrijp je idee achter dat 'respect' wel hoor maar ik zou voor een andere woordkeuze gekozen hebben

dat icoontje heette respect maar k bedoelde er meer het idee van geweldig foute mensen moeten boeten.

Haha okee ik begrijp het:) Vatte het verkeerd op sorry;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 20 oktober 2006 om 09:14:
Lekker voor die kerel!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:27:
Haha okee ik begrijp het Vatte het verkeerd op sorry

maakt niet uit k kon het niet meer aanpassen

Waarschuw beheerder
Én terecht:woop:

Waarschuw beheerder
het is al erg triest dat er mensen zijn die pedo zijn.
of het nou een mentale ziekte is of niet zulke mensen horen niet in de maatschappij op een normale manier te leven. ze behoren in mijn ogen de rest van hun leven opgesloten te zitten in een inrichting, zodat ze zich niet meer kunnen vergrijpen.

Waarschuw beheerder
Vol gas aanpakken die gasten, jammer dat ze hem niet afgemaakt hebben...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 3 november 2006 om 09:46:
Vol gas aanpakken die gasten, jammer dat ze hem niet afgemaakt hebben...

nu kunnen de andere bajesklanten nog wat 'plezier' aan hem beleven;)

Waarschuw beheerder
lekker voor hem.. Maar hij moet wel in de gevangenis blijven. want dat kan je natuurlijk weg laten halen ..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 30 oktober 2006 om 23:35:
Prachtig vind ik zoiets! Zouden ze idd met alle pedo's en verkrachters etc. moeten doen

jep!!!!!!!!! en nog veel erger

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 1 november 2006 om 19:15:
Weet jij wie het op die pedo z'n kop gezet heeft en waarom hij in de gevangenis zit? Misschien heeft die tattoeist wel een paar moorden op z'n naam staan?

(y)
Vind net zo goed dat ze dat met moordenaars mogen doen.
Maar pedofilie is net een beetje erger,maar moordenaars vind ik ook niet vrijuit gaan.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
sgiiet die kerel maar dood !!!

Waarschuw beheerder
net goed voor die vent , van mij hadden ze nog wel wat duidelijker bij mogen tatoeren dat hij een kinderverkrachter en moordenaar is zodat hij echt de rest van zijn leven kan boeten.

maar van mij mag je hem ook gewoon dood martelen .. want zo iemand is voor mij het leven niet eens waard.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 22:28:
zoiets meoten ze vaker doen bij van die vieze kinderprikkers

of hak ze de lul draf..!

vin ik dit idd een beter ide:P ghehe dan ken het iig niet nog een keer gebeuren!!

Uitspraak van verwijderd op zondag 29 oktober 2006 om 23:06:

ja en je ken hem ook weg laten lazeren toch? dan heb je wel een verminkt voorhoofd (denk ik) maarre dan is wel de naam weg... maar idd wel lekker voor hem!! ziek persoon!

Waarschuw beheerder
donateur
Whahaha super vet! :respect:
Goeie actie.. Idd nu de rest nog! (Y)

Waarschuw beheerder
Schouderklopje waard (y)
Waarschuw beheerder
moeten ze bij al die lui doen:D

Waarschuw beheerder
Zeker!!! hard voor hem :@
Waarschuw beheerder
zou een standaard procedure moeten worden!

Waarschuw beheerder
niet hard genoeg
van mij part geven ze alle pedo's een spuitje

Waarschuw beheerder
Uitspraak van linwhaa op vrijdag 10 november 2006 om 14:26:
moeten ze bij al die lui doen

terecht !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marie uut grunn op maandag 13 november 2006 om 15:17:
zou een standaard procedure moeten worden!

:yes:

Waarschuw beheerder
beter hadden ze zijn ogen er ook meteen nog uit gesneden (Y)

Waarschuw beheerder
zoeits moeten ze idd bij al die gasten doen of allemaal op een rij zetten en de kogel geven......
Waarschuw beheerder
in stukken hakken en uitstrooien door heel nederland heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 19:24:
terecht !

Waarschuw beheerder
Ben ik dan de enige die dit een beetje "te" vind ?

Ik denk dat deze man al genoeg geboet word door zijn misdaad. In Amerika heeft hij vast geen korte celstraf gekregen, en heeft ie dus waarschijnlijk wel een jaar of 20 - of misschien iets minder of meer - om over zijn daad na te denken en zijn "zonden te laten vergeven" zeg maar.
Ik vind het een beetje te. Natuurlijk had ie het meisje niet moeten vermoorden en verkrachten, en ben ik ook niet iemand die iedereen lief vind.. maar wat dit betreft kan hij nog beter de doodstraf krijgen dan ook nog eens door al zijn mede gevangenen gewraakt te worden.
Misschien of waarschijnlijk lijd die man aan een psychische stoornis en zal hij heus wel weten wat ie fout heeft gedaan. Dit kan hij ook zonder tatoeage bedenken en zichzelf vergeven.
Ik vind het iets te hard, en ik vind het ook heel erg wat hij het meisje, en de nabestaanden van haar, heeft aangedaan , maar ik denk dat sowieso zijn leven al genoeg is verziekt, met of zonder tatoeage.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKoningin op woensdag 22 november 2006 om 15:26:
Ik denk dat deze man al genoeg geboet word door zijn misdaad.

ach van mij mag het nog wel erger hoor, gewoon standaard doen dit, pijn laten lijden die gasten..slaat toch nerges op dat mensen zoiets doen (verkrachten en vermoorden etc)
Waarschuw beheerder
lekker voor die kanker mongool moet maar van de kinderen afblijven je !!!

Waarschuw beheerder
jazeker zo moet dat gelijk gestempeld, dat moesten ze overal in voeren

Waarschuw beheerder
en daarna , een mes erin douwe, tot in de kern!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Waarschuw beheerder
Terecht! vies gespuis!

Waarschuw beheerder
haha :D

Waarschuw beheerder
lekker voor die kenkerlijer.

Waarschuw beheerder
donateur
super en nu nog castereren.

Waarschuw beheerder
ha ha super strakke actie!! Ik ken een soortgelijk verhaal, in Australie loopt een pedo rondt met op z'n voorhoofd; i love fish and chips...lachuh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKoningin op woensdag 22 november 2006 om 15:26:
Ben ik dan de enige die dit een beetje "te" vind ?

Ik denk dat deze man al genoeg geboet word door zijn misdaad. In Amerika heeft hij vast geen korte celstraf gekregen, en heeft ie dus waarschijnlijk wel een jaar of 20 - of misschien iets minder of meer - om over zijn daad na te denken en zijn "zonden te laten vergeven" zeg maar.
Ik vind het een beetje te. Natuurlijk had ie het meisje niet moeten vermoorden en verkrachten, en ben ik ook niet iemand die iedereen lief vind.. maar wat dit betreft kan hij nog beter de doodstraf krijgen dan ook nog eens door al zijn mede gevangenen gewraakt te worden.
Misschien of waarschijnlijk lijd die man aan een psychische stoornis en zal hij heus wel weten wat ie fout heeft gedaan. Dit kan hij ook zonder tatoeage bedenken en zichzelf vergeven.
Ik vind het iets te hard, en ik vind het ook heel erg wat hij het meisje, en de nabestaanden van haar, heeft aangedaan , maar ik denk dat sowieso zijn leven al genoeg is verziekt, met of zonder tatoeage.

Als hij een psychische stoornis zou hebben zou het dus echt niet tot hem doordringen, ik vind het ook zeer terecht dat ze dat gedaan hebben. En dat zijn leven 'verziekt' is heeft ie helemaal aan zichzelf te danken, het meisje en haar nabestaanden hadden daar niks op in te brengen.
Nee, ik vind het niet TE, het had van mij nog wel erger gemogen.

Waarschuw beheerder
en terecht :[