Partyflock

Forumonderwerp · 904088
Waarschuw beheerder
donateur
Tattoo op voorhoofd van kinderverkrachter gezet

Dat verkrachters in de gevangenis het niet makkelijk hebben met hun celmaten werd onlangs weer eens duidelijk in de Verenigde staten. Een man die een levenslange straf uitzit wegens verkrachting en moord op een 10-jarig meisje, kreeg met harde hand de woorden ''Katie's Revenge'' op zijn voorhoofd getatoeerd.

De 39-jarige Anthony Ray Stockelman werd verwijderd uit de algemene gevangenis toen de tatoeage met de voornaam van Katie Collman, door cipiers ontdekt werd. Volgens gevangenismedewerkers is de dader van de cosmetische ingreep inmiddels bekend.

Foto
Een foto van het voorhoofd van de verkrachter verscheen eerder deze week in het misdaadblog 'Lost in Lima Ohio'. Dit blog volgt vooral misdaden tegen vrouwen en kinderen. Twee cipiers die verdacht worden van het verspreiden van de foto zijn ontslagen wegens het maken van illegale kopieën.

Kinderverkrachters staan meestal aan de bodem van de Gevangenis hiërarchie en worden vaak lastig gevallen door andere gevangenen. Het zetten van tatoeages is verboden in de gevangenis, maar gevangenen maken vaak zelf geïmproviseerde instrumenten van plastic vorken en naalden.

'Waarschuwing'
''Als ik een gok mag wagen dan is dit een duidelijke waarschuwing van zijn medegevangenen'', aldus John Neace, de vader van Katie.

Stockelman verklaarde indertijd schuldig te zijn aan ontvoering, verkrachting en verdrinking van Katlyn Collman. Ze werd in een riviertje gevonden ongeveer 20 kilometer van haar ouderlijk huis.

In eerste instantie werd er van uitgegaan dat Katie een toevallige getuige was van een drugsdeal maar al snel bleek dat het om kinderverkrachting ging. Een andere man bekende de moord maar werd niet als dader bestempeld doordat zijn DNA niet overeen kwam. Ander bewijs gaf later aan wie de werkelijke dader was.

[img width=220 height=168 cacheid=0003a4920008e09df1c79bc31a0197daa9]http://images.fok.nl/upload/061001_272_tattorevenge.jpg[/img]
Het onvrijwillig getatoeëerde voorhoofd.

[img width=41 height=24]http://www.velpzuid.com/forum/images/smiles/leipinhoofd.gif[/img] Bron
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
in stukken hakken en uitstrooien door heel nederland heen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 13 november 2006 om 19:24:
terecht !

Waarschuw beheerder
Ben ik dan de enige die dit een beetje "te" vind ?

Ik denk dat deze man al genoeg geboet word door zijn misdaad. In Amerika heeft hij vast geen korte celstraf gekregen, en heeft ie dus waarschijnlijk wel een jaar of 20 - of misschien iets minder of meer - om over zijn daad na te denken en zijn "zonden te laten vergeven" zeg maar.
Ik vind het een beetje te. Natuurlijk had ie het meisje niet moeten vermoorden en verkrachten, en ben ik ook niet iemand die iedereen lief vind.. maar wat dit betreft kan hij nog beter de doodstraf krijgen dan ook nog eens door al zijn mede gevangenen gewraakt te worden.
Misschien of waarschijnlijk lijd die man aan een psychische stoornis en zal hij heus wel weten wat ie fout heeft gedaan. Dit kan hij ook zonder tatoeage bedenken en zichzelf vergeven.
Ik vind het iets te hard, en ik vind het ook heel erg wat hij het meisje, en de nabestaanden van haar, heeft aangedaan , maar ik denk dat sowieso zijn leven al genoeg is verziekt, met of zonder tatoeage.

Werkzaam bij Vier
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van DeKoningin op woensdag 22 november 2006 om 15:26:
Ik denk dat deze man al genoeg geboet word door zijn misdaad.

ach van mij mag het nog wel erger hoor, gewoon standaard doen dit, pijn laten lijden die gasten..slaat toch nerges op dat mensen zoiets doen (verkrachten en vermoorden etc)
Waarschuw beheerder
lekker voor die kanker mongool moet maar van de kinderen afblijven je !!!

Waarschuw beheerder
jazeker zo moet dat gelijk gestempeld, dat moesten ze overal in voeren

Waarschuw beheerder
en daarna , een mes erin douwe, tot in de kern!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
:cheer:

Waarschuw beheerder
Terecht! vies gespuis!

Waarschuw beheerder
haha :D

Waarschuw beheerder
lekker voor die kenkerlijer.

Waarschuw beheerder
donateur
super en nu nog castereren.

Waarschuw beheerder
ha ha super strakke actie!! Ik ken een soortgelijk verhaal, in Australie loopt een pedo rondt met op z'n voorhoofd; i love fish and chips...lachuh
Waarschuw beheerder
Uitspraak van DeKoningin op woensdag 22 november 2006 om 15:26:
Ben ik dan de enige die dit een beetje "te" vind ?

Ik denk dat deze man al genoeg geboet word door zijn misdaad. In Amerika heeft hij vast geen korte celstraf gekregen, en heeft ie dus waarschijnlijk wel een jaar of 20 - of misschien iets minder of meer - om over zijn daad na te denken en zijn "zonden te laten vergeven" zeg maar.
Ik vind het een beetje te. Natuurlijk had ie het meisje niet moeten vermoorden en verkrachten, en ben ik ook niet iemand die iedereen lief vind.. maar wat dit betreft kan hij nog beter de doodstraf krijgen dan ook nog eens door al zijn mede gevangenen gewraakt te worden.
Misschien of waarschijnlijk lijd die man aan een psychische stoornis en zal hij heus wel weten wat ie fout heeft gedaan. Dit kan hij ook zonder tatoeage bedenken en zichzelf vergeven.
Ik vind het iets te hard, en ik vind het ook heel erg wat hij het meisje, en de nabestaanden van haar, heeft aangedaan , maar ik denk dat sowieso zijn leven al genoeg is verziekt, met of zonder tatoeage.

Als hij een psychische stoornis zou hebben zou het dus echt niet tot hem doordringen, ik vind het ook zeer terecht dat ze dat gedaan hebben. En dat zijn leven 'verziekt' is heeft ie helemaal aan zichzelf te danken, het meisje en haar nabestaanden hadden daar niks op in te brengen.
Nee, ik vind het niet TE, het had van mij nog wel erger gemogen.

Waarschuw beheerder
en terecht :[