donateur
Ik ben 16 september j.l. naar headliner geweest en dat is me echt superrrrrr bevallen, ik ben van plan om 31 december dus weer te gaan, en ik heb er dan stiekem veel zin in, Jullie???
| Betreft: | evenement: Headliner, zondag 31 december 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik kies voor het vertrouwde recept en ga naar Qrimetime
Beter geluid, locatie, show
Ik kies voor het vertrouwde recept en ga naar Qrimetime
Beter geluid, locatie, show
Dat is ook zeker zo, maar als je nog geen 18 bent en je hebt gen zin om helemaal naar A'dam te gaan denk ik dat dit een aanrader is, niet dan??
Wat een slecht feest was dat zeg. De editie van Koninginnenacht was 10 keer beter.
ja ik denk wel dat ik hier weer heen ga vorige editie was ook een goed feessie alleen moeten ze het anders doen met die hitte want dat was niet normaal
In december is het ook niet meer warm buiten, dat scheelt stukken daar in het Beursgebouw. Met koninginnenacht was het ook niet warm omdat de temperatuur buiten toen ook een stuk minder was dan afgelopen keer!
ik zie wel gebeuren dat headliner met een veel betere line-up dan Qrime time komt daar zijn ze namelijk wel goed in bij frequence. Aan de andere kant is locatie en organisatie bij qrime time wel stukje beter..
Uitspraak van >> ** Timmy The Sound ** << op vrijdag 22 september 2006 om 15:00:
Wat een slecht feest was dat zeg. De editie van Koninginnenacht was 10 keer beter.
Absoluut niet mee eens!! Vorige editie was veel beter dan die met konginnenacht. Enige nadeel was de hitte, die met koninginnenacht niet was.
Uitspraak van V.inCeop dinsdag 26 september 2006 om 16:45:
wel lachen, maar waarom het beursgebouw waar de druppels zweet in je bier vallen? en het geluid? een andere locatie zou het beste zijnlaatste aanpassing 26 september 2006 16:47
PSV STADION!!!!!!!
Queensnightrave was dus echt wel vele malen beter !! Laatste keer was er totaal GEEN show en een schraal podium Mja smaken verschillen !!
Queensnightrave was dus echt wel vele malen beter !! Laatste keer was er totaal GEEN show en een schraal podium Mja smaken verschillen !!
Klopt dat de show minder was, maar van de andere kant, geen rij bij de ingang, garderobe, muntjes, wc's en bars.
Daarnaast was de sfeer beter de laatste keer. Mensen gingen veel meer los ipv met koninginnedag toen meer mensen alleen maar stonden te ouwehoeren. Het gehalte kijk mij mooi zijn mensen was toen groter
ik vier nieuwjaar liever met vriende thuis en dan na 12uur opstap en omda headliner in de buurt is komt da mooi uit
Uitspraak van GhansCore op woensdag 4 oktober 2006 om 01:55:
ben t helemaal met je eens!
vind de sfeer altijd goed mss ligt dat een beetje aan jezelf.....
Uitspraak van *LAU* op vrijdag 6 oktober 2006 om 19:03:
vind de sfeer altijd goed mss ligt dat een beetje aan jezelf.....
die ook
nee hoor, het verschil valt gewoon op als je lekker aan het knallen bent en je om je heen kijkt en je de mensen stil ziet staan en kletsen of dat ze ook flink aan het knallen zijn.
Nie zeuren jij Timmy...
Moet wel zeggen dat we het gezellig gehad hebben op t podium op Qlubtempo...
zondag 31 december 2006
22:00 - 07:00
nee hoor, het verschil valt gewoon op als je lekker aan het knallen bent en je om je heen kijkt en je de mensen stil ziet staan en kletsen of dat ze ook flink aan het knallen zijn.
komen steeds meer leuke feestjes met oud en nieuw
ik ga lekker mooi naar headliner 3 editie's geweest dus ken de 4de moeilijk nie missen
vorige keer was te warm ik wilde niet gaat maar freq heeft ze fout toegegeven dat het te warm was en ze zouden er even iets aan doen.. dus dat is mooi..
Het lag vorige keer echt aan de buitentemperatuur, dus daar kun je eigenlijk niks aan doen helaas. In december is het buiten lekker koud dus dan is het in het Beursgebouw gewoon weer goed te doen !
vorige keer was te warm ik wilde niet gaat maar freq heeft ze fout toegegeven dat het te warm was en ze zouden er even iets aan doen.. dus dat is mooi..
Ja, wat kosten de kaarten voor headliner, staat wel aangegeven dat je ze kan kopen maar voor hoeveel zie ik nergens. Als ze nu onder de 22,50 van seven sins zitten ga ik twijfelen bedoel voor 15 euries komen we dan wel naar eindhoven..tot die tijd
ga er zelf niet heen, maar hoop voor jullie dat ze weer van die ventilatoren neer zetten. was afgelopen zaterdag voor het eerst goed te doen met de warmte in het beursgebouw
jip na het zien van deze trailer ook zeker naar het mecc seven sins
Is afgelast..
denk dat frequence nou wel ff in zn handjes klapt op dit moment
Uitspraak van -=ruffryder=- op dinsdag 28 november 2006 om 18:15:
denk dat frequence nou wel ff in zn handjes klapt op dit moment
Denk ik ook zeker!!!
maar k ben er niet bij ook al ss et zo dichtbij voor mij..
ik ga na qrimetime..
Seven sins in het mecc gaat waarschijnlijk gewoon door
Buzz Fuzz iig afsluiten denk ik!
is het beursgebouw een beetje goed te bereiken vanaf het station ofzo
Mede door de hoge buitentemperatuur was het tijdens de afgelopen editie van Headliner erg warm. Gezien de tempraturen in december veel lager liggen en het de eerste twee edities ook goed toeven was zul je tijdens Headliner – The NewYear’s Rave geen last hebben van de extreme warmte als afgelopen keer. Bovendien zullen de extra windturbines voor genoeg verkoeling zorgen op deze spetterende avond.
Ik hoop ook indd dat de temperatuur aangenaam zal zijn
Dat stond eerst ook op partyflock, maar dat is de prijs incl. bookingsfee van Ticketbox
ook voor 16 jarige
Dat de organisatie er mee stopt door dat ze niet tevreden zijn met kaart verkoop van de al hun feesten
Ik heb uit betrouwbare bronne gehoort dat dit misschien de laatste headliner wordt. Dat de organisatie er mee stopt door dat ze niet tevreden zijn met kaart verkoop van de al hun feesten
De site ligt al een dag of 2 plat
Weet er iemand wat nou eigenlijk precies het thema is ?
De site ligt al een dag of 2 plat
Online gewoon hoor.
ben eigenlijk wel benieuwd naar een timetable...wat denken jullie?!
wordt wel es tijd, snap niet wrm dat altijd zo lang moet duren
is het "thema"
nie gwn "the new years rave"
wordt wel es tijd, snap niet wrm dat altijd zo lang moet duren
denk leger...maar dan deze keer gericht op de luchtmacht! Kijk maar naar de plaatjes van de posters en reclame....maar word zeker knalle Hillie menne maat...we gaan vliege 31dec/1jan met die luchtmacht!!!
ben eigenlijk wel benieuwd naar een timetable...wat denken jullie?!
Headliner een groot feest?! Vind ik van niet....
Time-table:
22:00 – 23:00 Robbie Magura
23:00 – 00:00 Lobotomy Inc
00:00 – 01:00 Deepack
01:00 – 02:00 Max B Grant
02:00 – 03:00 Isaac
03:00 – 04:00 Showtek
04:00 – 05:00 Zany
05:00 – 06:00 Pavo
06:00 – 07:00 Sunny D vs Buzz Fuzz
het nieuwe jaar in met deepack
het nieuwe jaar in met deepack
Tijdstabel?
Jammer dat er alleen het laatste uur goed gedraaid wordt
heb er zin an!!!
Uitspraak van Lytheon op donderdag 28 december 2006 om 17:35:
Jammer dat er alleen het laatste uur goed gedraaid wordt
Ben jij telepatisch begaafd dat je nu al weet dat alleen het laatste uur vet word gedraaid???
Lobo al zo vroeg
heb mn kaartje verloren, dus heb er nog een moeten halen en heb ook nog eens een skijthekel aan hardstyle
maja nevermind
Zany en Pavo niet zo'n hoge pet van.
Hopelijk knalt Meneer vos op het laatste nog ff goed
weet er iemand of je camera mee naar binnen mag nemen?
dus nee
Het is niet toegestaan de volgende zaken mee te nemen naar de plaats van het evenement: foto, film, video en andere (geluids- en/of beeld-) opnameapparatuur, (alcoholhoudende) dranken, etenswaren in welke verpakking dan ook, drugs, glaswerk, blik, plastic flessen, dieren, vuurwerk, (vuur-) wapens en andere gevaarlijke voorwerpen op straffe van inbeslagname. De security heeft in deze altijd het laatste woord.
Zal me wat wordendaar ook totaal geen fan van de muziek maar je moet wat.
wat is de bron hiervan?
ik heb op m'n telefoon een 3.2 megapixel camera met flitser