Partyflock

Forumonderwerp · 902326

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 16 september j.l. naar headliner geweest en dat is me echt superrrrrr bevallen, ik ben van plan om 31 december dus weer te gaan, en ik heb er dan stiekem veel zin in, Jullie???
Waarschuw beheerder
donateur
Sorry voor de titel van dit forum, dit kwam er te staan toen ik het forum had gelanceerd (F)

Waarschuw beheerder
wow

heb jij het forum opgericht?
Waarschuw beheerder
heerlijk in eindhoven oud op nieuw vieren!!!
:respect:
Waarschuw beheerder
donateur
Lang geleden idd. dat er een "harder" feest is in het zuiden van het land met de jaarwisseling. Van de partij dus!!!

Waarschuw beheerder
:cheer: :bounce: :woop:
Waarschuw beheerder
Als het zo gaat als met de vorige editie van september raad ik iedereen om daar NIET heen te gaan! Wat een slecht feest was dat zeg. De editie van Koninginnenacht was 10 keer beter. Ik kies voor het vertrouwde recept en ga naar Qrimetime :jaja:

Beter geluid, locatie, show B)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op vrijdag 22 september 2006 om 15:00:
Ik kies voor het vertrouwde recept en ga naar Qrimetime

Beter geluid, locatie, show

juist, mooiste feest om het nieuwe jaar in te gaan.
opzekers knalluh daar!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van <carpe diem> op vrijdag 22 september 2006 om 15:10:
Ik kies voor het vertrouwde recept en ga naar Qrimetime

Beter geluid, locatie, show

Dat is ook zeker zo, maar als je nog geen 18 bent en je hebt gen zin om helemaal naar A'dam te gaan denk ik dat dit een aanrader is, niet dan??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Pietje Puk! op vrijdag 22 september 2006 om 16:25:
Dat is ook zeker zo, maar als je nog geen 18 bent en je hebt gen zin om helemaal naar A'dam te gaan denk ik dat dit een aanrader is, niet dan??

Dat heb je goed gezegd kerel ;)
Waarschuw beheerder
Wordt weer een fantastisch feestje :cheer:

Waarschuw beheerder
word weer een vet feestje met al de bekenden altijd gezelig !!
Waarschuw beheerder
Toch wederom Qrimetime :)
Waarschuw beheerder
mooi

Waarschuw beheerder
wordt weer een mooi feesje ja

Waarschuw beheerder
Afgelopen x ben ik niet geweest (gelukkig), maar met oud&nieuw kan het wel eens gezellig worden! Ookal is het nogal een standaard feestje. (misschien toch qrime-time?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van >> ** Mr.Nice ** << op vrijdag 22 september 2006 om 15:00:
Wat een slecht feest was dat zeg. De editie van Koninginnenacht was 10 keer beter.

Absoluut niet mee eens!! Vorige editie was veel beter dan die met konginnenacht. Enige nadeel was de hitte, die met koninginnenacht niet was.
Waarschuw beheerder
mwaaa nee,toch maar weer qrimetime :D
Waarschuw beheerder
Woppaaa van de party misschien :$

ligt aan QrimeTime :jaja:
Waarschuw beheerder
ja ik denk wel dat ik hier weer heen ga vorige editie was ook een goed feessie alleen moeten ze het anders doen met die hitte want dat was niet normaal

Waarschuw beheerder
Zeker wel van de partij! Doe ik tenminste iets nuttigs om het nieuwe jaar in te gaan..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 16:21:
Doe ik tenminste iets nuttigs om het nieuwe jaar in te gaan..

Inderdaad, en meteen een goed begin van het nieuwe jaar :yes:
Waarschuw beheerder
Lijkt me wel een vet feestje vooor het nieuwe jaar in te gaan !!!B)
even de line-up afwachten.
Waarschuw beheerder
ik ben der nog niet over uit , qrime time headliner of gewoon de kroeg in

Waarschuw beheerder
donateur
als ze nou eens met een vette line up komen!
maar nog belangrijker: goed hard en zuiver geluid!
en de zaal wat vetter maken!
misschien wat stellages!
Waarschuw beheerder
Denk toch dat het headliner wordt lekker in de buurt dus :bounce:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hier gaan we efkes over nadenken :D

Waarschuw beheerder
wel lachen, maar waarom het beursgebouw waar de druppels zweet in je bier vallen:S? en het geluid? een andere locatie zou het beste zijn
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
na de laatste keer headliner overweeg ik zelfs er nooit meer heen te gaan..waardeloos feest..

Qrimetime weet je precies wat je krijgt en dat is tot nu toe goed bevallen :D Dus denk nog eerder dat dat het wordt :jaja:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van .Marvin. op maandag 25 september 2006 om 09:44:
ja ik denk wel dat ik hier weer heen ga vorige editie was ook een goed feessie alleen moeten ze het anders doen met die hitte want dat was niet normaal

In december is het ook niet meer warm buiten, dat scheelt stukken daar in het Beursgebouw. Met koninginnenacht was het ook niet warm omdat de temperatuur buiten toen ook een stuk minder was dan afgelopen keer!
Werkzaam bij BHN events
Waarschuw beheerder
hmm eens kijken of q-dance dit jaar weer n Qrimetime organiseert, de ideale manier om het nieuwe jaar in te gaan!

maar frequence kan r ook wat van! dus we zullen de line-up eens afwachten..

Uitspraak van Lotje!! op woensdag 27 september 2006 om 09:44:
In december is het ook niet meer warm buiten, dat scheelt stukken daar in het Beursgebouw. Met koninginnenacht was het ook niet warm omdat de temperatuur buiten toen ook een stuk minder was dan afgelopen keer!

klopt, bij koudere temperaturen is het beursgebouw goed te doen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
QRIME TIME natuurlijk deze headliner was de laatste keer voor mij geen headliner en geen beursgebouw
Waarschuw beheerder
donateur
headliner :bounce:
ben er nog iedere x bij:)
wordt weer super:)
en om de hoek :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 26 september 2006 om 16:45:
wel lachen, maar waarom het beursgebouw waar de druppels zweet in je bier vallen? en het geluid? een andere locatie zou het beste zijnlaatste aanpassing 26 september 2006 16:47

:lol: PSV STADION!!!!!!!
Waarschuw beheerder
Headliner, lekker dichtbij :yes: !
Waarschuw beheerder
donateur
oh jee.. ik zie wel gebeuren dat headliner met een veel betere line-up dan Qrime time komt :o daar zijn ze namelijk wel goed in bij frequence. Aan de andere kant is locatie en organisatie bij qrime time wel stukje beter..
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Re-1st op zondag 1 oktober 2006 om 14:02:
ik zie wel gebeuren dat headliner met een veel betere line-up dan Qrime time komt daar zijn ze namelijk wel goed in bij frequence. Aan de andere kant is locatie en organisatie bij qrime time wel stukje beter..

qrime time nooit geweest
ik vier nieuwjaar liever met vriende thuis en dan na 12uur opstap en omda headliner in de buurt is komt da mooi uit:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 23 september 2006 om 18:02:
Uitspraak van >> ** Timmy The Sound ** << op vrijdag 22 september 2006 om 15:00:
Wat een slecht feest was dat zeg. De editie van Koninginnenacht was 10 keer beter.

Absoluut niet mee eens!! Vorige editie was veel beter dan die met konginnenacht. Enige nadeel was de hitte, die met koninginnenacht niet was.

Queensnightrave was dus echt wel vele malen beter !! :) Laatste keer was er totaal GEEN show en een schraal podium :) Mja smaken verschillen !!

Uitspraak van *LAU* op donderdag 28 september 2006 om 20:09:
Uitspraak van V.inCe :bounce: op dinsdag 26 september 2006 om 16:45:
wel lachen, maar waarom het beursgebouw waar de druppels zweet in je bier vallen? en het geluid? een andere locatie zou het beste zijnlaatste aanpassing 26 september 2006 16:47

PSV STADION!!!!!!!

Dat zou nog s VET zijn :D:D

Waarschuw beheerder
met oud&nieuw?
nu maar hopen op een graadje of 25/30!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van GhansCore op woensdag 4 oktober 2006 om 01:55:
Queensnightrave was dus echt wel vele malen beter !! Laatste keer was er totaal GEEN show en een schraal podium Mja smaken verschillen !!

Klopt dat de show minder was, maar van de andere kant, geen rij bij de ingang, garderobe, muntjes, wc's en bars.

Daarnaast was de sfeer beter de laatste keer. Mensen gingen veel meer los ipv met koninginnedag toen meer mensen alleen maar stonden te ouwehoeren. Het gehalte kijk mij mooi zijn mensen was toen groter.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Queensnightrave was dus echt wel vele malen beter !! Laatste keer was er totaal GEEN show en een schraal podium Mja smaken verschillen !!

:D ben t helemaal met je eens!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 6 oktober 2006 om 18:53:
Klopt dat de show minder was, maar van de andere kant, geen rij bij de ingang, garderobe, muntjes, wc's en bars.

Daarnaast was de sfeer beter de laatste keer. Mensen gingen veel meer los ipv met koninginnedag toen meer mensen alleen maar stonden te ouwehoeren. Het gehalte kijk mij mooi zijn mensen was toen groter

vind de sfeer altijd goed mss ligt dat een beetje aan jezelf.....

ik heb er nou al weer zin in!!!
(K)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 4 oktober 2006 om 10:43:
met oud&nieuw?
nu maar hopen op een graadje of 25/30!!

gewoon goed stampe krijg je et vanzelf warm ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van spoos :banana: op maandag 2 oktober 2006 om 18:59:
ik vier nieuwjaar liever met vriende thuis en dan na 12uur opstap en omda headliner in de buurt is komt da mooi uit

Juist Spooske, daar ben ik het helemaal mee eens!

Tot 12 uur lekker slap zeveren en bier drinken met vrienden en familie enz, dan even het vuurwerk bekijken en dan naar het Beursgebouw! (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zondag 8 oktober 2006 om 19:15:
Tot 12 uur lekker slap zeveren en bier drinken met vrienden en familie enz, dan even het vuurwerk bekijken en dan naar het Beursgebouw!

zo is da niels:P

gaan we same int beursgebouw nutteloze gesprekke hebbe??:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *LAU* op vrijdag 6 oktober 2006 om 19:03:

ben t helemaal met je eens!

I totally agree

die ook :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sant. op woensdag 11 oktober 2006 om 15:48:

die ook

nee hoor, het verschil valt gewoon op als je lekker aan het knallen bent en je om je heen kijkt en je de mensen stil ziet staan en kletsen of dat ze ook flink aan het knallen zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 01:05:
nee hoor, het verschil valt gewoon op als je lekker aan het knallen bent en je om je heen kijkt en je de mensen stil ziet staan en kletsen of dat ze ook flink aan het knallen zijn.

ben ik het ook bietje mee eens...
maar het moet ook vanuit jezelf kome...
als ze een mega vet nummer draaie ga ik staan stampe voorn goeie en heb ik schijt aan hoe de rest om me heen dood staat te zijn:) :bounce::bounce::cheer:
Waarschuw beheerder
Gewoon beginne met vroeg party'e in eindhoven
want Qrimetime is dikke peg..
daar komk nie binne..

Dus lekker eindhove met de meide.. :)
de vorige editie jammer genoeg moete misse
want met gips in die warmte is nie te doen

Dus dit x extra party..