donateur
Ik ben 16 september j.l. naar headliner geweest en dat is me echt superrrrrr bevallen, ik ben van plan om 31 december dus weer te gaan, en ik heb er dan stiekem veel zin in, Jullie???
| Betreft: | evenement: Headliner, zondag 31 december 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik kies voor het vertrouwde recept en ga naar Qrimetime
Beter geluid, locatie, show
Ik kies voor het vertrouwde recept en ga naar Qrimetime
Beter geluid, locatie, show
Dat is ook zeker zo, maar als je nog geen 18 bent en je hebt gen zin om helemaal naar A'dam te gaan denk ik dat dit een aanrader is, niet dan??
Wat een slecht feest was dat zeg. De editie van Koninginnenacht was 10 keer beter.
ja ik denk wel dat ik hier weer heen ga vorige editie was ook een goed feessie alleen moeten ze het anders doen met die hitte want dat was niet normaal
In december is het ook niet meer warm buiten, dat scheelt stukken daar in het Beursgebouw. Met koninginnenacht was het ook niet warm omdat de temperatuur buiten toen ook een stuk minder was dan afgelopen keer!
ik zie wel gebeuren dat headliner met een veel betere line-up dan Qrime time komt daar zijn ze namelijk wel goed in bij frequence. Aan de andere kant is locatie en organisatie bij qrime time wel stukje beter..
Uitspraak van >> ** Timmy The Sound ** << op vrijdag 22 september 2006 om 15:00:
Wat een slecht feest was dat zeg. De editie van Koninginnenacht was 10 keer beter.
Absoluut niet mee eens!! Vorige editie was veel beter dan die met konginnenacht. Enige nadeel was de hitte, die met koninginnenacht niet was.
Uitspraak van V.inCeop dinsdag 26 september 2006 om 16:45:
wel lachen, maar waarom het beursgebouw waar de druppels zweet in je bier vallen? en het geluid? een andere locatie zou het beste zijnlaatste aanpassing 26 september 2006 16:47
PSV STADION!!!!!!!
Queensnightrave was dus echt wel vele malen beter !! Laatste keer was er totaal GEEN show en een schraal podium Mja smaken verschillen !!
Queensnightrave was dus echt wel vele malen beter !! Laatste keer was er totaal GEEN show en een schraal podium Mja smaken verschillen !!
Klopt dat de show minder was, maar van de andere kant, geen rij bij de ingang, garderobe, muntjes, wc's en bars.
Daarnaast was de sfeer beter de laatste keer. Mensen gingen veel meer los ipv met koninginnedag toen meer mensen alleen maar stonden te ouwehoeren. Het gehalte kijk mij mooi zijn mensen was toen groter
ik vier nieuwjaar liever met vriende thuis en dan na 12uur opstap en omda headliner in de buurt is komt da mooi uit
Uitspraak van GhansCore op woensdag 4 oktober 2006 om 01:55:
ben t helemaal met je eens!
vind de sfeer altijd goed mss ligt dat een beetje aan jezelf.....
Uitspraak van *LAU* op vrijdag 6 oktober 2006 om 19:03:
vind de sfeer altijd goed mss ligt dat een beetje aan jezelf.....
die ook
nee hoor, het verschil valt gewoon op als je lekker aan het knallen bent en je om je heen kijkt en je de mensen stil ziet staan en kletsen of dat ze ook flink aan het knallen zijn.