Partyflock

Forumonderwerp · 902326

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 16 september j.l. naar headliner geweest en dat is me echt superrrrrr bevallen, ik ben van plan om 31 december dus weer te gaan, en ik heb er dan stiekem veel zin in, Jullie???
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dikke_Tinus :honger: op zaterdag 30 december 2006 om 21:26:
Zany en Pavo niet zo'n hoge pet van.

zany heeft 27 januari zijn eigen feest dus daar denken mensen héél anders over!!

Waarschuw beheerder
Zeker Pluggaah , mijn verjaardag word daar zelfs gevierd :P
Waarschuw beheerder
donateur
Zal me wat worden daar :/ ook totaal geen fan van de muziek maar je moet wat. Hopelijk knalt Meneer vos op het laatste nog ff goed :)

Waarschuw beheerder
donateur
Wat maakt het uit welke minimum leeftijd er staat, alsof dat ooit gecontroleerd word :|

Waarschuw beheerder
donateur
weet er iemand of je camera mee naar binnen mag nemen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 31 december 2006 om 12:30:
weet er iemand of je camera mee naar binnen mag nemen?

Het is niet toegestaan de volgende zaken mee te nemen naar de plaats van het evenement: foto, film, video en andere (geluids- en/of beeld-) opnameapparatuur, (alcoholhoudende) dranken, etenswaren in welke verpakking dan ook, drugs, glaswerk, blik, plastic flessen, dieren, vuurwerk, (vuur-) wapens en andere gevaarlijke voorwerpen op straffe van inbeslagname. De security heeft in deze altijd het laatste woord.

dus nee:(:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweet-angel op zondag 31 december 2006 om 14:52:
dus nee

best jammer... maar jah me foto toestel is dan ook te groot om die in me bh te verbergen. :nocheer:

Waarschuw beheerder
donateur
He sjit :(
iig bedankt :d
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb op m'n telefoon een 3.2 megapixel camera met flitser (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van sweet-angel op zondag 31 december 2006 om 14:52:
Het is niet toegestaan de volgende zaken mee te nemen naar de plaats van het evenement: foto, film, video en andere (geluids- en/of beeld-) opnameapparatuur, (alcoholhoudende) dranken, etenswaren in welke verpakking dan ook, drugs, glaswerk, blik, plastic flessen, dieren, vuurwerk, (vuur-) wapens en andere gevaarlijke voorwerpen op straffe van inbeslagname. De security heeft in deze altijd het laatste woord.

wat is de bron hiervan?
Waarschuw beheerder
weet iemand hoe de opstelling is?
Hoop niet zoals de vorige headliner...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ruud Awakening op zondag 31 december 2006 om 00:54:
Zal me wat worden :/daar ook totaal geen fan van de muziek maar je moet wat.

We maken d'r same gewoén ut Beste van Ruudje :bier: tot vanaaf :bier:

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben nog nooit in het beursgebouw geweest hebben ze daar gewoon een garderobe of kluisjes??? Thanx alvast (f)
Waarschuw beheerder
ze hebben daar een garderobe maar geen kluisjes geloof ik
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
thanx (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van dotheSamba op zondag 31 december 2006 om 16:02:
wat is de bron hiervan?

Het word georganiseerd door frequence, dus neem ik aan dat ook hun voorwaardens gelden

http://www.frequence.nl/2006/voorwaarden.php
Waarschuw beheerder
mijn ervaring met feesten georganiseerd door frequence is dat een camera meenemen geen probleem is,
er staat ook in de voorwaarden dat de minimumleeftijd 18 is terwijl dit vanavond 16 is.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb nog een headliner kaartje te koop, was 'm eerst kwijt en toen heb ik een nieuwe gekocht omdat ik er toch heen wou!
nou heb ik dus net dat andere kaartje gevonden :S:S
als iemand m wil hebben moet hij/zij me maar ff een berichtje sturen :).. kunnen evt. afspreken voor bij de ingang ofzo om een bepaalde tijd!kaartje kan trouwes voor 20 weg (y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van --=ruffryder=-- op zondag 31 december 2006 om 15:44:
ik heb op m'n telefoon een 3.2 megapixel camera met flitser

mie too!!!

Waarschuw beheerder
ben benieuwd vanaaf, me eerste keer beursgebouw.. kijken of het echt zow klote is als ze zeggen