donateur
Ik ben 16 september j.l. naar headliner geweest en dat is me echt superrrrrr bevallen, ik ben van plan om 31 december dus weer te gaan, en ik heb er dan stiekem veel zin in, Jullie???
| Betreft: | evenement: Headliner, zondag 31 december 2006 om 22:00 |
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ga er zelf niet heen, maar hoop voor jullie dat ze weer van die ventilatoren neer zetten. was afgelopen zaterdag voor het eerst goed te doen met de warmte in het beursgebouw
jip na het zien van deze trailer ook zeker naar het mecc seven sins
Is afgelast..
denk dat frequence nou wel ff in zn handjes klapt op dit moment
Uitspraak van -=ruffryder=- op dinsdag 28 november 2006 om 18:15:
denk dat frequence nou wel ff in zn handjes klapt op dit moment
Denk ik ook zeker!!!
maar k ben er niet bij ook al ss et zo dichtbij voor mij..
ik ga na qrimetime..
Seven sins in het mecc gaat waarschijnlijk gewoon door
Buzz Fuzz iig afsluiten denk ik!
is het beursgebouw een beetje goed te bereiken vanaf het station ofzo
Mede door de hoge buitentemperatuur was het tijdens de afgelopen editie van Headliner erg warm. Gezien de tempraturen in december veel lager liggen en het de eerste twee edities ook goed toeven was zul je tijdens Headliner – The NewYear’s Rave geen last hebben van de extreme warmte als afgelopen keer. Bovendien zullen de extra windturbines voor genoeg verkoeling zorgen op deze spetterende avond.
Ik hoop ook indd dat de temperatuur aangenaam zal zijn
Dat stond eerst ook op partyflock, maar dat is de prijs incl. bookingsfee van Ticketbox
ook voor 16 jarige
Dat de organisatie er mee stopt door dat ze niet tevreden zijn met kaart verkoop van de al hun feesten
Ik heb uit betrouwbare bronne gehoort dat dit misschien de laatste headliner wordt. Dat de organisatie er mee stopt door dat ze niet tevreden zijn met kaart verkoop van de al hun feesten