Partyflock

Forumonderwerp · 900514

Waarschuw beheerder
Ik krijg nu al 2 weken de opmerking naar mijn kop dat ik moet gaan minderen met eten omdat ze ziet dat ik wat dikker word. (Door mijn moeder!) Ik weeg 70 kgs, en ben 1.77 dus is op zich een prima gewicht. Voor een goed BMI zou ik er 3.8 kgs af mogen hebben.

Ik rij al vanaf mijn 5e paard, en nu wegens omstandigheden heb ik al 8 maanden niet meer op mijn paard gezeten. Dat blijft niet opgemerkt, en ik wordt inderdaad iets steviger. Op zich nog niks mis mee, want ik ben gewoon tevreden met mijn lichaam, maar voorkomen is altijd beter als genezen.

IK GA LIJNEN!

Hoe pakken jullie dit aan? Ik wil niet op dieet, want ik ben een moeilijke eter, en lust veel dingen die je voor een dieet moet eten gewoon weg niet, en heb geen zin om mijn neus dicht te knijpen. Normaal gesproken, eet ik de hele dag door, ik ben nogal een vreetzak zoals ze dat noemen..

Wat raden jullie aan om te eten, en hoe dit aan te pakken, zodat misschien die 3.8 tot 5 kgs extra er weer vanaf gaan?

Ik lust geen vis of vlees (Op kibbeling, hamburger, gehakt en tartaar na!)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Meer verbranden als je naar binnenwerkt. (y)

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
in eerste instantie zal ik gaan lijnen voor mezelf en niet omdat 1 of andere paardelul dit van me verlangt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Regelmatig eten(3x per dag)niet snoepen en tussendoor eten en veel water drinken en sporten(Y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:29:
in eerste instantie zal ik gaan lijnen voor mezelf en niet omdat 1 of andere paardelul dit van me verlangt

amen!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Kiwi-dieet volgen!

allles eten behalve kiwi's!

werkt super!
Waarschuw beheerder
donateur
niet na 8 uur 's avonds eten
veel water
niet snoepen
3x per dag eten

werkt bij mij heel goed :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:27:
Hoe pakken jullie dit aan?

Uitspraak van Vienesse op woensdag 13 september 2006 om 12:29:
Meer verbranden als je naar binnenwerkt.

(Y)

Sporten dus. Maar ook vaker lopen ipv de bus te pakken.. elke kleine beetje beweging is meegenomen.

Letten op je voeding: 3 grote maaltijden, 3 kleine maaltijden. Werk weinig vet, maar ook weinig suikers naar binnen.

Drink veel water! Is goed voor het afvoeren van de afvalstoffen.

Enz. :)

Waarschuw beheerder
Beweeg die voeten en die handen
mensen moeten lekker dansen
op die vloeren mad gaan stampen
dat is goed voor vet verbranden aerobic met erotiek
misschien krijg je het van Angelique Fatima of Veronique zolang ze maar die euro ziet

Waarschuw beheerder
donateur
Jezus.. je laat je zoiets toch niet aanpraten :|
Waarschuw beheerder
Ik wil niet op dieet, want ik ben een moeilijke eter, en lust veel dingen die je voor een dieet moet eten gewoon weg niet,

dieet-en zou verboden moeten worden :[

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:35:
je laat je zoiets toch niet aanpraten

Ze kiest er toch zelf voor of niet! Wat een gezeik, daar ging het hier niet om
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 13 september 2006 om 12:32:
niet na 8 uur 's avonds eten
veel water
niet snoepen
3x per dag eten

werkt bij mij heel goed

Bij mij ook!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:42:
Ze kiest er toch zelf voor of niet! Wat een gezeik, daar ging het hier niet om

Precies, bovendien is het mijn moeder.. En soms mag iets best weleens gezegd worden, zoals ik al eerder zei, voorkomen is beter als genezen. Ik ben niet 1 of ander zieltje dat zich alles laat aanpraten. Het is mijn moeder, kom op zeg!

Ik drink 2 a 3 liter water per dag, en eet nu alleen s'ochtends, s'middags en s'avonds, en als tussendoortjes bijvoorbeeld een banaan, een liga of iets anders lichts en/of gezonds.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 99% (6).....1% o:) op woensdag 13 september 2006 om 12:32:
Probeer het Sonja Bakker dieet.

www.sonjabakker.nl

Dank je, maar ik gaf al aan dat ik geen dieeten wil volgen, omdat ik daar toch nooit iets van lust.

Mijn moeder volgt het Sonja Bakker dieet, en die is binnen een week tijd 5 kilo afgevallen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:51:
Precies, bovendien is het mijn moeder.. En soms mag iets best weleens gezegd worden, zoals ik al eerder zei, voorkomen is beter als genezen. Ik ben niet 1 of ander zieltje dat zich alles laat aanpraten. Het is mijn moeder, kom op zeg!

Ik drink 2 a 3 liter water per dag, en eet nu alleen s'ochtends, s'middags en s'avonds, en als tussendoortjes bijvoorbeeld een banaan, een liga of iets anders lichts en/of gezonds.

Dat is toch goed.. je moeder moet niet zeiken.

Maar als je zelf nog wat eraf wilt gewoon meer sporten

Waarschuw beheerder
donateur

Moet goedkomen (Y)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:53:
en die is binnen een week tijd 5 kilo afgevallen.

Wooow :|
Waarschuw beheerder
donateur
die is binnen een week tijd 5 kilo afgevallen.

Je kunt er beter wat langer over doen voor je het kwijt ben komt het ook niet zo snel terug(Y)
Waarschuw beheerder
Dank je, maar ik gaf al aan dat ik geen dieeten wil volgen, omdat ik daar toch nooit iets van lust.

Sorry ik heb niet goed gelezen (f)

Mijn moeder volgt het Sonja Bakker dieet, en die is binnen een week tijd 5 kilo afgevallen.

Ik ben pas 2 dagen bezig en ookal 1,3 kilo kwijt :cheer:
Dus dit werkt wel heel goed :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
3 x per dag eten!
Weinig koolhydraten (brood, aardappelen, rijst en pasta), eet als maaltijd kwark of yoghurt (met suikervrije ranja ofzo) 1x per dag fruit als tussendoortje!
4 liter water op een dag, dat zeker.
Geen tussendoortjes, mocht je toch echt honger hebben neem je een stukje 20+ of 30+ kaas of een paar plakjes runderrookvlees of kipfilet..
Hongergevoel is niet goed, daardoor gaat je lichaam je reserves aantasten en van je NIET af:nee:
Vooral in drinken zitten veel calorieen..

Waarschuw beheerder
ruilen ik wil juist aankomen nog 3 kg erbij en dan is t goed ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:54:
je moeder moet niet zeiken.

Zo dan.. zeiken? Lijkt mij dat ze het beste met me voor heeft, voordat ze straks een 100 kgs kind heeft, die ongelukkig is..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 september 2006 om 12:56:
Je kunt er beter wat langer over doen voor je het kwijt ben komt het ook niet zo snel terug

Het is een heel dieet van een paar weken, lijkt mij dat daar wel over nagedacht is!
Waarschuw beheerder
donateur
bijvoorbeeld een banaan

das ook nog best een dik maker geloof ik
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 september 2006 om 12:56:
Je kunt er beter wat langer over doen voor je het kwijt ben komt het ook niet zo snel terug

zeker !!

Uitspraak van Unbelievable* op woensdag 13 september 2006 om 12:57:
Vooral in drinken zitten veel calorieen..

daarom drink ik alleen nog water en soms karnemelk of milk en fruit 0% gewoon puur voor de afwisseling van water :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:06:
Het is een heel dieet van een paar weken, lijkt mij dat daar wel over nagedacht is!

ja maar na zoveel weken moet je stoppen en t in je 1tje doen..als je zelf begint en langer erover doet zit je in het ritme van wat je lust enzo..mja zo denk ik erover en ben toch al in een kleine 3 maanden ?! 8.5 kilo kwijt :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:06:

Ja dat is ook zo maar de meeste mensen houden dat toch niet vol of gaan daarna weer gewoon eten en dan komt het er toch weer bij:)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Terror :[ op woensdag 13 september 2006 om 13:08:
ja maar na zoveel weken moet je stoppen en t in je 1tje doen..als je zelf begint en langer erover doet zit je in het ritme van wat je lust enzo..mja zo denk ik erover en ben toch al in een kleine 3 maanden ?! 8.5 kilo kwijt

Dan zit je al in het ritme, en heeft je lichaam zich aangepast aan het dieet. Daarom wil ik dus niet aan een dieet. Ik ben ervan overtuigd dat iedereen zo veel kan eten als hij altijd gegeten heeft, en altijd hetzelfde ritme heeft, ook niet aankomt, maar op 1 gewicht blijft. Dan neem ik liever kleinere porties, en meer drinken + beweging, dan dat ik mijn lichaam / honger gevoel moet aanleren, zodat ik er mee kan leven..

Dan denk ik dat wat consequenter omgaan met eten meer zin heeft, dan een paar weken een dieet te volgen. Bovendien heeft mijn moeder nu ruim 3 maten kleiner, ik denk dat dat een goede motivatie is om niet meer aan te komen :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van 99% (6).....1% o:) op woensdag 13 september 2006 om 12:56:
Ik ben pas 2 dagen bezig en ookal 1,3 kilo kwijt
Dus dit werkt wel heel goed

Goed zo!! :bah:
Waarschuw beheerder
pep helpt ook ;)

Waarschuw beheerder
Hoe pakken jullie dit aan

je levensstijl veranderen als je aanleg hebt om dik te worden. dus niet snoepen en gezond en mager eten doordeweeks en in het weekend wel lekkere dingen nemen(als je op gewicht bent)alcohol ook laten staan, zet nl ook erg aan. en daarbij ook bewegen!

maar ik zeg het allemaal wel makkelijk, mij lukt het ook nog niet zo goed:bloos:

het allerbelangrijkste is namelijk discipline!!!!!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
je geeft zelf al aan dat je graag eet :d

en zoveel hoeft er nu ook weer niet af...en dieeten doe je liever niet...

in mijn ogen schiet een dieet ook helemaal niet op, of je moet zoiets je hele leven vol kunnen houden maar dat lijkt me niet in de meeste gevallen!

dus ik zou gewoon wat meer gaan bewegen/sporten als dat mogelijk is, ik denk dat je er dan al bent!

(eerst at je toch ook zoveel, in combinatie met paardrijden ging dat toch ook goed, dus waarom niet in combinatie met een andere sport?)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sannie! op woensdag 13 september 2006 om 13:40:
(eerst at je toch ook zoveel, in combinatie met paardrijden ging dat toch ook goed, dus waarom niet in combinatie met een andere sport?)

Je hebt helemaal gelijk. Ben ook van plan weer een sport te gaan doen, maar ben er nog niet helemaal uit wat ik zou willen doen, want ik raak nogal fanatiek met sporten, en als ik straks weer op mijn paard kan klimmen, heb ik geen tijd meer voor een andere sport!

Bovendien hoor ik verschillende reacties dat ik van fitnissen wel afval, maar ook aankom omdat ik het vet dan in spieren omzet. (En heb al een vrij atletisch lichaam!)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:35:
Jezus.. je laat je zoiets toch niet aanpraten

Wel opvallend dat je vriendinnetje steeds met diëten begint als het weer aan is tussen jullie beiden
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Lekker speed snuiven, val je ook goed af :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben 3 x per week gaan sporten,doordeweeks eet ik alleen maar gezond en drink veel water

maar afvallen HO MAAR :[

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:05:
Zo dan.. zeiken? Lijkt mij dat ze het beste met me voor heeft, voordat ze straks een 100 kgs kind heeft, die ongelukkig is

Ja dat is wel zo maar het kan ook averechts werken! En geloof me anorexia is ook niet alles, ik heb het van heel dichtbij meegemaakt

Waarschuw beheerder
Uitspraak van knetterwaus 010 op woensdag 13 september 2006 om 17:55:
Lekker speed snuiven, val je ook goed af

Kansloos :looser:

Waarschuw beheerder
Tja en op mijn reactie heb je niets te zeggen..
Waarschuw beheerder
lekker veel sporten (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 11:23:
Tja en op mijn reactie heb je niets te zeggen..

Was dat iets waar ik iets aan heb dan?

Oké jij je zin.. anorexia.. daarvoor eet ik écht te veel. Bovendien hou ik het ook allemaal netjes binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 14:47:
Was dat iets waar ik iets aan heb dan?

ik had al eerder iets gezegd waar je wat aan had, maar jij vind dat ik je moeder geen zeikert mag noemen. Dus wel! want het kan dus averechts werken. Je moeder is dus niet goed bezig

En nog iets bij anorexia eet je niets
bij boulimia kots je het weer uit.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 16:23:
Je moeder is dus niet goed bezig

Nou:/ vind het eerder juist gewoon eerlijk mn vader of moeder zegt ook als ik wat aankom hoor en daar luister ik dan juist naar als je ouders al niks meer kunnen zeggen wie dan wel:/
Waarschuw beheerder

:S ook bij anorexia kun je kotsen hoor.

Uitspraak van (Cinderella). op donderdag 14 september 2006 om 16:27:
Nou vind het eerder juist gewoon eerlijk mn vader of moeder zegt ook als ik wat aankom hoor en daar luister ik dan juist naar als je ouders al niks meer kunnen zeggen wie dan wel

het hangt er ook helemaal vanaf hoe en met welke frequentie je moeder zulke dingen zegt.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 18:10:
Ik ben 3 x per week gaan sporten,doordeweeks eet ik alleen maar gezond en drink veel water

maar afvallen HO MAAR

misschien zit je al op t voor jou ideale gewicht? Je bent trouwens niet eens te dik joh, prima zo(Y)
Waarschuw beheerder
tja lijnen..lijnen..wie praat er over lijnen als je best tevreden bent met jezelf?:O

ga gewoon wat gezonder leven
Sonja Bakker heeft goeie tips:D
bij de Veronica gids zat laast een boekje van dr tussen
leuke handige tips (Y) en sporten he..:)

Waarschuw beheerder
ik had al eerder iets gezegd waar je wat aan had, maar jij vind dat ik je moeder geen zeikert mag noemen. Dus wel! want het kan dus averechts werken. Je moeder is dus niet goed bezig

Wat voor verstandhouding heb jij met je ouders? Mijn moeder is mijn beste vriendin! Als zij dat zegt, zegt ze dat niet omdat ze van me walgt, maar om me te waarschuwen, zoals een echte moeder betaamd :love:

Over het anorexia/boulimia verhaal, even www.google.nl, meid!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op donderdag 14 september 2006 om 20:22:
ook bij anorexia kun je kotsen hoor.

je kan het wel, maar voornamelijk eet je gewoon niet.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 08:45:
Wat voor verstandhouding heb jij met je ouders

een heel goeie, mijn moeder dwingt me niet om te lijnen.. zoals je eerder de indruk gaf toen je dit topic opende (nu is de tekst aangepast)

Over het anorexia/boulimia verhaal

Sorry maar ik denk dat ik wel het een en ander weet aangezien een familie lid van mij bijna op sterven lag doordat ze gewoonweg niet at.

Ik neem aan dat je mn reactie wel kan begrijpen. Tegenwoordig nemen jongeren zo veel over van de tv en denken hoe dunner hoe beter. En ik bedoel dus dat is niet altijd goed. Geindoctrineerd worden door de samenleving..

Maar doe lekker wat je wilt, ik geef alleen mn mening.. al mag dat dus blijkbaar ook al niet meer

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Unbelievable* op woensdag 13 september 2006 om 12:57:
3 x per dag eten!

Ik hoorde dat je beter 5x op een dag kleine beetjes kan eten... :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 15 september 2006 om 12:37:
een heel goeie, mijn moeder dwingt me niet om te lijnen.. zoals je eerder de indruk gaf toen je dit topic opende (nu is de tekst aangepast)

Hoe aangepast? Eerst stond er niet bij dat het mijn moeder was.. en nu wel. Staat volgens mij nergens iets over dwingen of iets dergelijks.

Wat is je probleem nu eigenlijk? Ik vraag je vriendelijk respect te tonen naar mijn moeder en niet te zeggen dat ze zeikt, of dat ze niet normaal is. Denk dat menig moeder nog van zo'n toffe mams kunnen leren.

Verder ben je niet met tips gekomen, dus wat doe je nog in dit topic?

Chau!
Waarschuw beheerder
De goede stacker voor jou zoeken, die een maand slikken, daarbij gezond gaan eten (en blijven eten), beginnen met een actieve sport waarbij je veel verbrand (hardlopen, kickboksen o.i.d.). De kilo's vliegen eraf dan. Na die maand stop je met de stackers en hou je de andere dingen (sport en gezond eten) vast. Je zult zien dat je op gewicht blijft en waarschijnlijk nog meer af gaat vallen (afhankelijk hoeveel je sport en hoe gezond en vetarm je eet).

Succes!
Waarschuw beheerder
Wat raden jullie aan om te eten, en hoe dit aan te pakken, zodat misschien die 3.8 tot 5 kgs extra er weer vanaf gaan?

Die kilo's ben je de 1e maand al kwijt, als je maar dicipline hebt!
Waarschuw beheerder
je kan het wel, maar voornamelijk eet je gewoon niet.

oooow ja, alsjeblieft schat, ga mij niets vertellen over deze ziektes, weet er echt genoeg vanaf geloof me :flower:

Wat voor verstandhouding heb jij met je ouders? Mijn moeder is mijn beste vriendin! Als zij dat zegt, zegt ze dat niet omdat ze van me walgt, maar om me te waarschuwen, zoals een echte moeder betaamd

:jaja: helemaal mee eens!

Waarschuw beheerder
donateur
misschien zit je al op t voor jou ideale gewicht? Je bent trouwens niet eens te dik joh, prima zo

bmi is goed ja,maar dat snap ik eigenlijk niet
ben ook niet dik,maar wel een beetje stevig
zou er het liefst zo'n 5 kilo af willen hebben (absoluut niet meer,ik vind dun dus ook niet mooi) maar die 5 kilo gaan er gewoon op geen enkele manier af weet ik inmiddels.
en trouwens de meeste foto's op mijn profiel zijn van een paar jaar oud he :) toen was ik wat lichter :P
Mijn lengte min een meter is zowat hetzelfde als mijn gewicht :) :o
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:07:
en trouwens de meeste foto's op mijn profiel zijn van een paar jaar oud he toen was ik wat lichter
Mijn lengte min een meter is zowat hetzelfde als mijn gewicht laatste aanpassing 16 september 2006 08:09

haha, ok dan, nix gezegd:P

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 16 september 2006 om 08:07:
zou er het liefst zo'n 5 kilo af willen hebben (absoluut niet meer,ik vind dun dus ook niet mooi) maar die 5 kilo gaan er gewoon op geen enkele manier af weet ik inmiddels.

same here, alleen weet ik wel waardoor het bij mij komt, te veel eten en te weinig bewegen. Maar ik doe nu hard mn best;)
Waarschuw beheerder

Zoals jullie misschien kunnen lezen vraagt ze tips om af te vallen en zit ze niet te wachten op allerlei redenen en argumenten om toch maar niet af te gaan vallen! Als ik vraag of er iemand een auto voor me te koop heeft zit ik ook niet te wachten op mensen die me gaan vertellen dat fietsen en lopen toch zoveel gezonder is :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op zaterdag 16 september 2006 om 11:59:
Zoals jullie misschien kunnen lezen vraagt ze tips om af te vallen en zit ze niet te wachten op allerlei redenen en argumenten om toch maar niet af te gaan vallen! Als ik vraag of er iemand een auto voor me te koop heeft zit ik ook niet te wachten op mensen die me gaan vertellen dat fietsen en lopen toch zoveel gezonder is

idd(Y);)

miss ken je dit probere:;)
Je kan ook gewoon alleen maaltijden eten en dan als tussedoortje alleen gezonde dingen! ik ga het ook probere...denk dat het niet lukt maar goed;)
en verder bewegeeee(Y)

Waarschuw beheerder
Bij mij moet er ook 3 tot 5 kg af....

Ik probeer 2x per week te sporten...
Alleen weekends Lekkere dingen eten...

Maarja T lukt tot nu toch niet echt nog...Maarja...

Ik blijf t proberen..
Waarschuw beheerder
Nou 177 en 70 kilo zijn..hmzzz dan heb je toch een goed bmi?
Das helemaal niet te zwaar hoor:nee:

En ja dieeten en lijnen(n)
Minder snoepen veel water drinken en veel bewegen(y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 12:54:
Maar als je zelf nog wat eraf wilt gewoon meer sporten

dat was mn tip... kan zeker ook alniet lezen.. :S maar goed ik ga hier verder geen aandacht aan besteden heb wel wat beters te doen
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 12:42:
dat was mn tip... kan zeker ook alniet lezen.. maar goed ik ga hier verder geen aandacht aan besteden heb wel wat beters te doen

(n) byeeeee

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van (Cinderella). op woensdag 13 september 2006 om 12:29:
Regelmatig eten(3x per dag)niet snoepen en tussendoor eten en veel water drinken en sportenlaatste aanpassing 13 september 2006 12:30

Daar kan ik me helemaal in vinden maar wat belangrijker is, is dat jij er zelf achter staat. Het gaat om je eigen motivatie, dan is de wil het sterkst. Ik ben tegen al die akelige dieten, kheb er veel geprobeert, maar hier krijg je jojo effecten van en kun je uiteindelijk suikerziekte creeren.

Sucses mooi meisje!!!

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Je kunt een heleboel afvallen door simpelweg minder te gaan eten.

Sportieve groet,

Karl

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op maandag 18 september 2006 om 23:18:
Je kunt een heleboel afvallen door simpelweg minder te gaan eten.

Sportieve groet,

Karl

pfffff jij bent z'n gast met een fake profiel, dit zou echt geen uitspraak van Karl zijn!!
Waarschuw beheerder
hcg kuur ben je binnen 23dagen slank...dan bijhouden

Waarschuw beheerder
Tip!
[img width=233 height=330 cacheid=0000354500062795c41bfc7b1a0193e8b0]https://partyflock.nl/images/upload/75737_regular.jpg[/img]

+

[img width=240 height=210 cacheid=000cea22002526d6de846e131a0193e8b0]http://www.thehealthnews.org/images/ecstasy.jpg[/img]

=

[img width=233 height=328 cacheid=000ca5ee0024658aa871577a1a0193e8b0]http://www.alu.ua.es/s/sm12/anorexia2.jpg[/img]

MAAR

[img width=347 height=477 cacheid=000cea28002526e7e9e4026c1a0193e8b0]http://img128.echo.cx/img128/4515/curves7vo.gif[/img]

Waarschuw beheerder
heej
dit vind ik ervan :
hongerdieeten werken niet omdat je lichaam stoffen nodig heeft die het omzet in energie om te kunnen functioneren en dat behaal je niet door zo min mogelijk te eten.
het is vooral wat je eet en wat je lichaam ermee doet , je moet daar een balans in vinden, je hebt zoal nodig : vezels, koolhydraten , eiwitten , vetten , vitamines en mineralen. het zot hem vooral in de hoeveelheid wat je aan bepaalde stoffen eet en hoevaak ,wat voor stoffen dat zijn en wat je lichaam ermee doet (energie). dus wat kan je nu qua sport en wat lust je allemaal wel qua eten en drinken.
en dat aanpassen en verbeteren als dat nodig mocht zijn.
sterkte ermee ..
mocht je vragen hebben stel ze :d
sterkte ook voor ieder die zichzelf lijnstraf geeft
groeten markjuh
Waarschuw beheerder
Gezond eten, 3x op een dag.. Veel water drinken en elke dag paardrijden! Werk super, kost totaal geen moeite..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van (K) Angel op dinsdag 19 september 2006 om 22:43:
elke dag paardrijden

Val je daar van af? Ja letterlijk bedoel je :-)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dave'79 op woensdag 20 september 2006 om 09:44:
Val je daar van af? Ja letterlijk bedoel je

Valt 't paard daar niet alleen van af?
Waarschuw beheerder
Als je wilt blijven eten zoals je nu doet moet je gewoon weer gaan sporten!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:05:
voordat ze straks een 100 kgs kind heeft, die ongelukkig is..

doe je altijd zelf nog :)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 13 september 2006 om 13:49:
Bovendien hoor ik verschillende reacties dat ik van fitnissen wel afval, maar ook aankom omdat ik het vet dan in spieren omzet. (En heb al een vrij atletisch lichaam!)

dat ligt eraan hoe je traint :) als je van alles 5 keer en dan iets heel zwaars pakt dan zet het zich om in spieren en conditietraining,langzaam en vaker daar val je van af :)
Uitspraak van verwijderd op donderdag 14 september 2006 om 08:26:
Ja dat is wel zo maar het kan ook averechts werken!

denk dat haar moeder haar heel goed kent om te weten hoe ze erop reageert..
mijn moeder dwingt me niet om te lijnen

jezus wat een opmerking zeg :/ je weet niks van haar of haar moeder:/
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van *HardcoreGirl* op woensdag 20 september 2006 om 13:54:
Als je wilt blijven eten zoals je nu doet moet je gewoon weer gaan sporten!

alleen vrees ik als je veel snoept en ongezonde vetten eet je gedoemd bent om niet af te vallen ook al sport je erg veel,denk niet dat het lichaam dat bijhoud omdat je met sporten suikers en vetten gebruikt voor energie maar als de hoeveelheid erg groot is dit niet voldoende afbreekt en omzet.
het is een combinatie van factoren.

Waarschuw beheerder
niet lijnen maar oefeningen doen!!
Met je benen 90 graden op een stoel of bed ofzoiets,
Je armen op je borst,
en dan je schouders van de grond brengen, heen en weer!!
Maar laat de spanning op je buik door niet met je schouders de grond te raken. 2x 24 keer en langzaam opbouwen!
Het helpt echt!!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 21 september 2006 om 15:34:
niet lijnen maar oefeningen doen!!

ehm nu breng je je advies alsof dit de revelutionaire nieuwe afvalmethode is.
tuurlijk zijn oefeningen goed en zeker de buikspieroefeningen maar er zijn geen weteschappelijke onderbouwingen dat je er met oefeningen alleen al bent.
een auto werkt ook niet goed zonder benzine en het is belangerijk wat voor benzine je er in gooit.
zo is het ook met een mens.
en trouwens : 1 oefening is ook niet genoeg omdat het lichaam beter reageerd op variatie, en gelukkig kan dat met de vele soorten van buikspieroefeningen die er zijn ..

Waarschuw beheerder
Mijn buik is zo plat als een dubbeltje door het paardrijden. Buikspier oefeningen schiet ik dus helemaal niks mee op...

Waarschuw beheerder
sporten,sporten,,,3keer per dag normaal eten.....En zo nu en dan nachtje dansen..

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 09:20:
Mijn buik is zo plat als een dubbeltje door het paardrijden. Buikspier oefeningen schiet ik dus helemaal niks mee op...

maar als je buik zo plat als een dubbeltje is .. wat valt er dan ng af te vallen?
of zit t ergens anders?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 11:11:
En zo nu en dan nachtje dansen..

:woep: ook lekkah

Waarschuw beheerder
denk om je eet gewoontes en ga dan gewoon: Billy Blanksen!
Ik zeg ook niet dat door alleen oefeningen je afvalt! Maar het was gewoon een tip wat je ook zou kunne doen!! Bij mij werkt het wel dus....
Waarschuw beheerder

bolimia (Y)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van MacDriver op vrijdag 22 september 2006 om 15:41:
bolimia

leer eerst goed te spellen voordat je 'grappige' antwoorden geeft
Waarschuw beheerder
Ik rij al vanaf mijn 5e paard, en nu wegens omstandigheden heb ik al 8 maanden niet meer op mijn paard gezeten. Dat blijft niet opgemerkt, en ik wordt inderdaad iets steviger. Op zich nog niks mis mee, want ik ben gewoon tevreden met mijn lichaam, maar voorkomen is altijd beter als genezen.

Mijn paard staat in de zomer 4 - 5 maanden in de wei, bij mij vliegen de kilo's er ook aan nu...
Mag je niet meer rijden dan? ik ben nu meer gaan lopen en niet meer snoepen en ipv auto of bus de fiets pakken...
Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon 3x per dag eten,
Geen tussendoortjes meer,
Liefst nog sporten erbij.

Voila! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karin 8) op vrijdag 22 september 2006 om 23:23:

als het maar gezond is,helemaal afzweren is ook niet goed

Waarschuw beheerder
Goed en gezond eten. Je ontbijt niet overslaan, geen slechte tussendoortjes meer.
Niet 's avonds na het eten nog gaan snacken. Veel water drinken, en meer bewegen.

Het lijkt allemaal zo makkelijk ;)
Waarschuw beheerder
ik hoef niet af te vallen..
ik ben van mezelf al erg slank..wordt er ook wel eens mee gepest..:(
wil liever graag wat dikker worden..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van x M. op maandag 25 september 2006 om 16:52:
ik hoef niet af te vallen..
ik ben van mezelf al erg slank..wordt er ook wel eens mee gepest..
wil liever graag wat dikker worden..

komt vanzelf als je wat ouder wordt;) of niet dan ben je een gezegend mens :flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van :)suusje:) op maandag 25 september 2006 om 16:55:
komt vanzelf als je wat ouder wordt of niet dan ben je een gezegend mens

jaa dat hoop ik ook;)
Waarschuw beheerder
Al dat gelijn is alleen maar onzin.
Als ik besluit te gaan lijnen, vreet ik alleen maar meer....:D
Dus ik laat het lekker zo... Dan maar een extra rolletje, ik vind eten gewoon veel te lekker..
Waarschuw beheerder
veel cardio .. lopen.. fietsen

bewegen dus(Y)

Artiest Hungry
Waarschuw beheerder
bewegen, veel water drinken en niet snoepen...
Waarschuw beheerder
ander voedings patroon aan leren gezond eten 6x per dag maar dat wat kleinere hoeveelheden.

dat houd je spijsvertering en stofwisseling aan de gang

bewegen en om wat te verbranden moet je op hartslag gaan trainen 220 - leeftijd en dan 70% aftrekken en als je maar langer dan 20 min door gaat zit je in de vetverbrandings zone.

en kracht training bij doen niet denken dat je als bodybuilster wordt is niet zo kunt bv pump gaan doen of zelf met gewichten in de weer helpt echt en verbrand je ook meer door

eerst 5 min warming up dan kracht en dan cardio perfecte training.

en goed gezond eten veel groenten eiwitten jij lust geen vlees of zo dan kwark yogert of soja produkten ook koolhydraten maar beberk je daar wel in

of gezegt schoon eten dus geen geraffineerde suikers wit brood witte pastas koekjes snoep enz

veel water drinken dan kom je al een heel end dacht ik zo

Waarschuw beheerder
ik hou elke dag bij hoeveel calorieen ik binnen krijg, drink meer dan liter water per dag, ben matig met vette zooi, dan reep chocolade, dan paar dagen weer niets, dan zak snoep, dan weer paar dagen niets.... ben al 7 kilo kwijt :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 28 september 2006 om 14:48:
. ben al 7 kilo kwijt :P

(y)
Waarschuw beheerder
donateur
Ja ik ben deze week ook begonnen met afvallen. Drink alleen maar water sport veel op het moment. Maar houd mijn normale eetpatroon wel gewoon aan. Let natuurlijk wel op met vette dingen. Dus ff afwachtte. Wil rond de 6 kilo kwijt. Weeg nu 76 en wil terug naar de 70
Waarschuw beheerder
dieet maken en je er aan houden!!!!!!!

Waarschuw beheerder
Efedra, sporten, gezond eten en veeeeeeel water drinken..!!!

Waarschuw beheerder
*DELETE*
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 18:09:
sporten, gezond eten en veeeeeeel water drinken..!!!

Waarschuw beheerder
sporten en 3x per dag eten normale portie en geen tussendoortjes (y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Frequencies op donderdag 12 oktober 2006 om 18:52:
geen tussendoortjes (y)

tussendoortjes zijn toch wel goed?
zorgt voor een snellere stofwisseling.
Alleen wel verantwoorde, low fat tussendoortjes natuurlijk, fruit etc... ( geen bananen)

Waarschuw beheerder
donateur
calorieën tellen en Sonja Bakker (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 19:17:
calorieën tellen

Weet je ook precies hoeveel je verbruikt dan, ander sheeft dat weinig nut?

Waarschuw beheerder
Moet je zo'n calorieenboekje kopen daarin staan de producten en het aantal calorieen vermeld:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 19:32:
Moet je zo'n calorieenboekje kopen daarin staan de producten en het aantal calorieen vermeld

Wat snap je niet aan het woord 'verbruikt'?

Waarschuw beheerder
ik ben in 8 maanden 30 kilo kwijt geraakt door gezond te eten dus geen snoep en vette hap en mayo enzo en veel water drinken en 1 keer in de week een verwen dag te nemen dan mag je alles eten en drinken wat je wil en dan hou je het ook makkelijker vol
Waarschuw beheerder
Je moet in plaats van frisdrank water gaan drinken.. water houd je lichaam aan de gang!!
Dit hielp bij mij echt goed!! En nog steeds!!
Succes!

en natuurlijk niet teveel tussendoor snoepen!
pak dan een appel of een ander stuk fruit!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 12 oktober 2006 om 19:44:

:lol:

gelukkig hoef ik niet af te vallen:cheer:
maar als, dan alle vette en zoete zooi schrappen en meer bewegen:)

Waarschuw beheerder
Het lukt mij niet :(

Waarschuw beheerder
Water, Water en nog eens Water!
gewoon heel veel drinken dat zuivert je lichaam en daarnaast krijg je er een vol gevoel van en dat zorgt er weer voor dat je minder gaat eten!!!

(ik lijn zelf niet.. maar lang leve de Cosmo ;))
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 12 oktober 2006 om 19:15:
tussendoortjes zijn toch wel goed?
zorgt voor een snellere stofwisseling.
Alleen wel verantwoorde, low fat tussendoortjes natuurlijk, fruit etc...

zo'n tussedoortjes ken ik niet :/

Waarschuw beheerder
veel lijnen snuiven
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 11:24:
[Miss Oxbow] ik ben in 8 maanden 30 kilo kwijt geraakt door gezond te eten dus geen snoep en vette hap en mayo enzo en veel water drinken en 1 keer in de week een verwen dag te nemen dan mag je alles eten en drinken wat je wil en dan hou je het ook makkelijker vol

Jij slikte toch pillen? ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op donderdag 12 oktober 2006 om 19:44:

Te snel gelezen;)

Waarschuw beheerder
na 7 uur savonds niks meer eten
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 16 oktober 2006 om 19:02:
na 7 uur savonds niks meer eten

Hoeft niet beslist hoor geen grote maaltijden met veel koolhydraten maar als je gewoon stukje vlees met groenten neemt of schaaltje yogert met kwark enz is niet erg hoor.

om de twee drie uur eten en in de begin van de dag de meeste koolhydraten eten (schone)en dat langzaam afbouwen.

veel water drinken helpt de afvalstoffen weg te spoelen.
Waarschuw beheerder
Heeel veel water drinken, gewoon 3 x per dag gezond eten en als tussendoortje, fruit, rijstewafels, yoghurt e.d. En natuurlijk meer bewegen!

Waarschuw beheerder
1000/1500 calorieen per dag en geen snacks etc, 5x per week trainen, 3 liter water per dag, 2 x per week naar de sauna en niet meer eten na 19.00.

Helpt geheid....bij mij werkt het ook altijd als ik me weer een periode heb laten gaan :P

Waarschuw beheerder
Tip!
Veel :lijn: en :xtc:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 18:09:
sporten, gezond eten en veeeeeeel water drinken..!!!

:jaja:
Waarschuw beheerder
Idd veel sporten, gezond eten en water drinken!!
Waarschuw beheerder
donateur
Alles wat zou moeten helpen staat hier inderdaad al.
Uitspraak van Xtra Smooth op woensdag 25 oktober 2006 om 12:45:
veel sporten, gezond eten en water drinken!!

Maar als ik het zo lees vind ik jouw lengte en gewicht wel goed hoor.
Echt niet zo veel dat je op dieet moet :no:
Maar als jij je lekkerder voelt met een paar kilo minder, moet je daar vooral voor gaan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Xtra Smooth op woensdag 25 oktober 2006 om 12:45:
Idd veel sporten, gezond eten en water drinken!!

idd:D
zeker gezond eten!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 12 oktober 2006 om 19:17:
Sonja Bakker

:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 18:27:
1000/1500 calorieen per dag en geen snacks etc, 5x per week trainen, 3 liter water per dag, 2 x per week naar de sauna en niet meer eten na 19.00.

dat is wel heel drastisch :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 13 oktober 2006 om 11:24:
ik ben in 8 maanden 30 kilo kwijt geraakt door gezond te eten dus geen snoep en vette hap en mayo enzo en veel water drinken en 1 keer in de week een verwen dag te nemen dan mag je alles eten en drinken wat je wil en dan hou je het ook makkelijker vol

Hmmm maar ik heb het idee dat als ik mij 1 dag in de week laat gaan dat ik er dan weer alles aan eet? Als ik me laat gaan dan eet ik ook echt heel jamin leeg :/
Waarschuw beheerder
donateur
ik heb ook een tijd gelijnt. Heb er inmiddels onegeveer 5 kilo af, maar had eigenlijk geen overgewicht dus duurde een poos voor ik dat bereikt had..

3x per dag goed en gezond eten. voorkomt trek in snackjes enz..

bewegen is ook heel belangrijk.. al is het maar elke dag ff stukje met hond wandelen.

Heel veel water drinken. Door vochtverlies val je af.
groene thee verminderd ook nog het hongergevoel!

ontbijtkoek of een appel is geschikt als tussendoortje.

En natuurlijk savonds net voor je op bed gaat niet veel eten.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 25 september 2006 om 13:33:
Goed en gezond eten. Je ontbijt niet overslaan, geen slechte tussendoortjes meer.
Niet 's avonds na het eten nog gaan snacken. Veel water drinken, en meer bewegen.

Het lijkt allemaal zo makkelijk ;)

goed gezegt:P en jaaa het lijkt makkelijk:P
Waarschuw beheerder
donateur
* 's ochtend met fruit beginnen
* bij elk kopje koffie een beker water drinken!
* trap lopen ipv de lift pakken
* elke dag genoeg groente eten (vooral groene groenten)
* tussendoor fruit eten
* 's avonds goed eten, en daarna niet meer eten!

ipv koekjes met suiker een ander koekje eten...
en yoghurt etc zonder suiker en vet... optimel ofzo??

en geen suiker in de koffie/thee!

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben sinds 2 weken bezig en er is nu 2 kilo vanaf..
En ik hoop dat er nog 5 afgaan :cheer:
Ik eet tegenwoordig na mijn avondeten niks meer en ben overgegaan op light drinken en thee. Verder "vreet" ik gewoon een stuk minder en mijn hongergevoel word ook steeds minder,want ik had dus echt altijd trek :s
Ik kan geen zak chips voor de helft leegeten,die vrat ik in 1x leeg..en ook kon ik geen lekker eten in huis hebben,want dat eet ik het direct op :/
Maar nu hoop ik dat doordat ik minder ga eten die drang minder word en blijft..en tot nu toe gaat het aardig.
Sporten deed ik sowieso al 3x per week,maar daar val ik in ieder geval niet vanaf :nee:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karin 8) op vrijdag 22 september 2006 om 23:23:
Gewoon 3x per dag eten,
Liefst nog sporten erbij.

'goeie' tussendoortjes kan wel.
2 liter water per dag.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 17:04:
1000/1500 calorieen per dag

dat is weinig.
Waarschuw beheerder
donateur
ik zit sinds juni in de ziektewet en ben daardoor 10 kilo aangekomen heel erg vervelend en moeilijk om er weet af te krijgen, ik ben ook bezig met lijnen en eet op een dag:
s'ochtends: een tosti ham/kaas
s'ochtends tussendoor: een brosse koek van bolletje
tussen de middag: een broodje met rosbief of ham
s'middags tussendoor: twee mandarijntjes
s'avonds: avondeten en een beetje vla en af en toe een ijsje

verder doe ik twee keer fitnessen en af en toe buikspieroefeningen als ik zin heb, ben nu in twee weken bijna drie kilo kwijt

Waarschuw beheerder
- ontbijten ( erg belangrijk daarmee breng je je stofwisseling weer op gang!)
- vaste 'eettijden'hebben
- gevarieerd eten
- veel water drinken ( vocht is sowieso belangrijk en water helpt om afvalstoffen sneller af te voeren)
- toch wel regelmatig bewegen, desnoods elke dag ff een halfuurtje fietsen/wandelen etc

succes (f)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 26 oktober 2006 om 17:04:
Uitspraak van Angelique™ op dinsdag 24 oktober 2006 om 18:27:

een vrouw heeft toch echt wel 2000 calorieen per dag nodig, op de manier waarop jij het aanpakt lijkt het mij dat je lichaam juist zuinig gaat omspringen met de energie ga je dus weer normaal eten slaat je lichaam zoveel mogelijk op zodat die eigenlijks een voorraadje hebt voor als je lichaam het weer nodig hebt, kortom je krijg er een jojo effect door!!!

Waarschuw beheerder
Ik was tijdens mijn zwangerschap 22 kilo aangekomen en ben een half jaar geleden bevallen en ben nu al 20 kg afgevallen.
- Ik ontbijt altijd (ontbijtkoek of 1 boterhammetje)
- Als tussendoortjes alleen maar fruit
- Lunch : 2 boterhammetjes met kaas ofzo met een kopje soep of een fruitje
- Diner: gewoon wat de pot schaft
Ik drink geen frisdranken of sapjes alleen maar water en thee (zonder suiker) of halfvolle melk.
Met verjaardagen eet ik gewoon een taartje en eet 1 keer per week patat (kan echt niet zonder)
Ik fiets af en toe en heb een vrij drukke baan dus bewegen gaat eigenlijk vanzelf.
Val nu eigenlijk een kilo per week af en dat vindt ik snel genoeg gaan, ben al blij dat ik zover ben gekomen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 11 november 2006 om 12:18:
Val nu eigenlijk een kilo per week af en dat vindt ik snel genoeg gaan, ben al blij dat ik zover ben gekomen.

Netjes hoor!

Ik ga ook aan de lijn. Dat houd hier in; vooral me houden aan drie maaltijden per dag. Daar heb ik nogal moeite mee, vaak is dat maar 1 keer :/
Veel water drinken, bewuster eten,gezonde tussendoortjes en wat meer bewegen.
Eerst eens kijken wat voor effect dat heeft :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 22 november 2006 om 10:29:
Dat houd hier in; vooral me houden aan drie maaltijden per dag. Daar heb ik nogal moeite mee, vaak is dat maar 1 keer

Dit moet ik inderdaad ook echt beter gaan doen.
Ik eet vaak te weinig op een dag en daardoor val ik juist MINDER snel af, omdat m'n lichaam alles vasthoudt wat het binnenkrijgt.

Toch gek...ik moet meer eten om af te vallen :D
Waarschuw beheerder
*normaal ontbijten mager belleg(kipfilet)(2 boterhammen)
*tussendoor plak ontbijkoek of sultana,liga...
*dan lunch ik eet meestal 1 broodje en een kleine salade,maar mag ook gewoon 2 boterhammen.
*tussendoortje fruit,appel of manderijntjes
*warm eten aardappels,groente ,vlees(als je iets bakt in olijfolie)
*een uur tot 1,5 uur later wat magere yoghurt(mag met smaakje)
als je echt nog heel erg honger hebt nog een stuk fruit.
dan eet je genoeg,maar wel verandwoord,je hebt geen honger dus je gaat niet snacken.
en natuurlijk heel veel water.
en sporten hardlopen is erg leuk!!
ik ben nu 8,5 kilo afgevallen in 9 weken.
suc6

Waarschuw beheerder
Heel veel water drinken
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 22 november 2006 om 12:03:
Toch gek...ik moet meer eten om af te vallen :D

Gaat niet per se om meer, maar om vaker :D
Des te vaker je eet des te sneller is je stofwisseling :yes:

Dus (gezonde) tussendoortjes zijn alleen maar goed om de boel aan het werken te houden.

Ben benieuwd hoe het hier zal gaan. Zal eerst ergens een weegschaal moeten opscharrelen, heb geen idee wat ik weeg :bloos:
En met lijnen is het ook best handig om er eentje te hebben enzo :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d.l op woensdag 22 november 2006 om 12:16:
ik ben nu 8,5 kilo afgevallen in 9 weken.

Sonja Bakker?

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 22 november 2006 om 13:17:
Gaat niet per se om meer, maar om vaker
Des te vaker je eet des te sneller is je stofwisseling

Ja dat is waar.
Maar voor mij geldt ook wel dat ik wat meer moet eten dus ;)

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 22 november 2006 om 13:17:
Zal eerst ergens een weegschaal moeten opscharrelen, heb geen idee wat ik weeg
En met lijnen is het ook best handig om er eentje te hebben enzo

Is wel handig dan ja.
Vooral om resultaat te zien natuurlijk :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 22 november 2006 om 13:20:
Maar voor mij geldt ook wel dat ik wat meer moet eten dus ;)

mwah, is ook geen ramp toch :D
Uitspraak van Cher op woensdag 22 november 2006 om 13:20:
s wel handig dan ja.
Vooral om resultaat te zien natuurlijk :D

Zal eens even gaan kijken naar zo'n ding B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 22 november 2006 om 13:26:
mwah, is ook geen ramp toch

Nee, zolang het helpt om nog wat af te vallen vind ik het niet erg :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 22 november 2006 om 13:28:
Nee, zolang het helpt om nog wat af te vallen vind ik het niet erg :)

Hoeveel wil je afvallen dan? en ben je al afgevallen?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 22 november 2006 om 13:36:
Hoeveel wil je afvallen dan? en ben je al afgevallen?

Ik ben in totaal 9 kilo afgevallen en ik wil nog 3 of 4 kilo kwijt.

Wil niet heel mager worden ofzo, dus nog een paar kilootjes en dan vind ik het goed.
En als die laatste kilo's dan van m'n heupen en bovenbenen gaan (misschien niet alles, maar wel het meest ;)) zou dat helemaal geweldig zijn.
Helaas val ik de laatste tijd alleen nog maar af op plekken die ik eigenlijk wel goed vind :s
Waarschuw beheerder
cher,nee geen sonja bakker.
lekker m,n eigen manier.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van d.l op woensdag 22 november 2006 om 16:33:
cher,nee geen sonja bakker.
lekker m,n eigen manier.

Lijkt wel erg op Sonja Bakker geloof ik.
In ieder geval super dat het zo goed werkt (Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 24 oktober 2006 om 18:27:

wel erg weinig hoor 1000 cal.. met 1500/1700 cal gaat er ook al genoeg van af en kom je het ook niet zo snel meer aan..
beter gewoon heel traag kilo's verliezen komt het er ook minder snel aan. is gewoon een zaak van je levens patroon veranderen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Sporten, veel water drinken en gewoon beetje op je voeding letten .. Sowieso ook niet meer na 19.00 eten, wordt niet meer verbrandt dan ..

En af en toe weekje soepen .. ;)

Waarschuw beheerder
een beetje beweging elke dag en geen alcohol doet al wonderen..:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Chica21 op woensdag 22 november 2006 om 21:06:
Sowieso ook niet meer na 19.00 eten, wordt niet meer verbrandt dan ..

op zich maakt niet uit als je nou net hebt gesport kun je daarna best wat eten je moet alleen op je koolhydraat inname letten dus kwark yogert of groente en stukje vlees kunnen best wel.

is trouwens ook goed voor je spieren dan.

Waarschuw beheerder
meid, gewoon lekker naar feesten gaan, paar puntjes snats of een pilleke erin...heel de avond lekke ruit je dak....hoef je verder niks te doen. de dagen erna heb je geen eetlust en dus val jij die paar kilo af.

maarruh...ik zou mensne om je heen lekker laten lullen want als je 1.77 bent en 70 kilo weegt moet je niks appart gaan doen.
blij met jezelf zijn en lijnen is echt overdreven...(zeker zo vlak voor de winter) dikke trui aan, geen mens die het ziet..
en in het voorjaar gewoon ff wat fruit dagen inlassen...
laat je niet gek maken!!!

doei
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:43:
maarruh...ik zou mensne om je heen lekker laten lullen want als je 1.77 bent en 70 kilo weegt moet je niks appart gaan doen.
blij met jezelf zijn en lijnen is echt overdreven...(zeker zo vlak voor de winter) dikke trui aan, geen mens die het ziet..

helemaal mee eens

Waarschuw beheerder
2 maanden geleden woog ik 75 kilo en ik ben 1.78m
ik heb me toen aangemeld op de site www.valtaf.nl daar kan je alles invullen wat je eet en precies wanneer.. je gewicht kun je invullen en dan krijg je een mooi grafiekje.
dat stimuleerde mij enorm maar ik stond dus wel iedere dag op de weegschaal en ik at best weinig. (ook maar 1000-1500 calorien op een dag) met als gevolg dat ik dus bijna niks kwijt raakte.. nu ben ik er veel minder mee bezig.. ik snoep weer af en toe en ik weeg me nog maar 1 keer in de week ofzo (ik vul mijn gewicht dan wel alleen maar in als ik ben afgevallen;)) maar ik moet zeggen dat het er nu wel iets sneller vanaf gaat dan toen ik er streng op lette..
ik werk de laatste tijd ook heel veel avonddiensten dus ik eet wel vaker na 7 uur.. vooral als ik om half 11 thuis kom.. honger:)
maar al met al ben ik in die 2 maanden maar iets van 4,5 kilo kwijtgeraakt.

Waarschuw beheerder
Mja ik ben nu streng aan het opletten met wat ik eet. ik drink veel water, geen cola meer alcohol dronk ik toch al nauwlijks, ik ben aan het hardlopen voor een uurtje. ik snoep niet meer ik eet niks meer na 7 uur, als ik dan honger krijg drink ik water of eet ik gewoon een banaan :)

kwee nie of het allemaal werkt want ik ben gister pas begonnen :x

Waarschuw beheerder
Vanmorgen eindelijk onder de 70kg :) 69,7 :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:43:

fruitdagen..:roflol:
fruit = suikers

suikers moet je juist schrappen als je kg's kwijt wilt..:lol:

Waarschuw beheerder
Maar dat zijn 'gezonde' suikers he :)

Waarschuw beheerder
die paar kilo maken toch niet uit dames!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 21:42:
die paar kilo maken toch niet uit dames!

Jawel.. het resultaat zie je heel goed...
bij mij tenminste :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 21:47:
Jawel.. het resultaat zie je heel goed...
bij mij tenminste

ja dat is een andere verhaal he!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 18:25:
suikers moet je juist schrappen als je kg's kwijt wilt..

het zijn wel goeie suikers moet je maar naar de gi index kijken.

als je produkten eet met een gi waarde van 50 of lager kun je het gewoon eten is niks loos die zijn gezond.

er bestaan ook gi dieeten dat je alleen produkten eet die de waarde hebben van 60 of 50 en lager.

en dan heb je best veel produkten

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op zondag 26 november 2006 om 15:24:
het zijn wel goeie suikers moet je maar naar de gi index kijken

suikers zijn koolhydraten dus een energievorm die tot vet aan kan zetten bij een calorieoverschot..:flower:
Waarschuw beheerder
Laat die banaan lekker liggen en pak een kiwi
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 27 november 2006 om 00:10:
suikers zijn koolhydraten dus een energievorm die tot vet aan kan zetten bij een calorieoverschot..

ga jij maar eens 10 appels op een dag eten dan zit je nog maar op 1200 calorieen.

en als voor 1 dag is is niet erg het gaat om de reinigen van je lichaam van binnen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van sportiegirl op maandag 27 november 2006 om 04:39:
ga jij maar eens 10 appels op een dag eten dan zit je nog maar op 1200 calorieen.

:gaap:

ik zit dagelijks rond de 6000/7000kcal.
voel ik me veel beter bij...:flower:
Waarschuw beheerder
4 kilo afgevallen in 1 maand :cheer:
En dat alleen maar door mijn hartje te laten breken. :P
Nu dus serieus ermee aan de slag.
Wil er 5 a 10 kilo af hebben B)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 16:48:
geen alcohol doet al wonderen

8) :bloos:

In melk zitten trouwens al meer calorien als in een biertje.

En zo belangrijk is dat afvallen nu ook weer niet ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 28 november 2006 om 16:41:
ik zit dagelijks rond de 6000/7000kcal.

:X Als ik dat elke dag zou eten zou ik nu niet meer kunnen lopen denk ik :/

Uitspraak van Devilish™ op woensdag 29 november 2006 om 13:09:
4 kilo afgevallen in 1 maand

Netjes hoor.
Alleen de manier waarop is wel jammer (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op woensdag 29 november 2006 om 13:22:
Alleen de manier waarop is wel jammer (f)

Dat wel...
Maar komt op zich wel goed uit, aangezien ik toch besloten had dat er wat af moest :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 29 november 2006 om 13:26:
Maar komt op zich wel goed uit, aangezien ik toch besloten had dat er wat af moest

Haha ja als je het zo bekijkt ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op woensdag 29 november 2006 om 13:09:
4 kilo afgevallen in 1 maand

Ik ook, alleen maar door gezonder te eten, en meer te bewegen.
Volg een progamma via het ziekenhuis en het werkt super :)
Heb een lijst meegekregen met wat ik wel altijd mag hebben wat ik niet te vaak mag hebben en wat ik maar 1 tot 2 keer op een dag mag hebben..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 29 november 2006 om 23:29:
Ik ook, alleen maar door gezonder te eten, en meer te bewegen.

Dat staat hier ook op de planning, hopelijk is de rest er dan ook zo easy af :cheer:
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op woensdag 29 november 2006 om 23:29:
Volg een progamma via het ziekenhuis en het werkt super :)

Een ziekenhuisdieet dus?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 30 november 2006 om 08:51:
Een ziekenhuisdieet dus?

Niet bepaald, ik mag vrij veel hebben.
En ben ook vrij om te eten wat ik wil.
Ik mag alleen maar candybars/chips ect. met mindere mate eten.

Het belangrijkste is , Ontbijten, lunchen, en Avondeten.
Als je maaltijden mist, kom je alleen maar aan.

Maarja, ben blij dat ik weet wat ik wel en niet mag eten zo ongeveer, want zo in het wilde westen beginnen heeft ook geen nut ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op donderdag 30 november 2006 om 08:59:
Als je maaltijden mist, kom je alleen maar aan.

Dat is wel waar ja.
Maar toch ga ik dat vandaag even doen, want heb gisteren echt veels te veel gegeten :X

Ben wezen bowlen en was erg gezellig.
En ook de borrelhapjes waren erg lekker :X
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bakkie Teringherrie. op donderdag 30 november 2006 om 08:59:
Maarja, ben blij dat ik weet wat ik wel en niet mag eten zo ongeveer, want zo in het wilde westen beginnen heeft ook geen nut ;)

Ik ben wat dat betreft een eigenwijs, ik vind dat ik gewoon moet kunnen eten wat ik wil. Maar kleinere portie's en dergelijke dingen zijn wel opties...

Ik ga in ieder geval niet overdrijven, maar gewoon wat bewuster worden, en dan maar zien wat voor effect dat heeft...
Uitspraak van Cher op donderdag 30 november 2006 om 09:01:
En ook de borrelhapjes waren erg lekker :X

Moet kunnen hoor, vind ik (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 30 november 2006 om 09:06:
Moet kunnen hoor, vind ik

Ja af en toe moet kunnen.

Maar ik ben sinds maandag bezig met Sonja Bakker en na 3 dagen gaat het dus al mis :rot:
Met SB krijg je minder dan 1000 calorien per dag binnen en gisteren zat ik op 2500 geloof ik :O

Dus even minderen vandaag...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Cher op donderdag 30 november 2006 om 09:11:
Maar ik ben sinds maandag bezig met Sonja Bakker en na 3 dagen gaat het dus al mis :rot:

Ik weet dat zoiets niets voor mij is, dieten enzo, daar kan ik me toch niet aan houden :P
Uitspraak van Cher op donderdag 30 november 2006 om 09:11:
Met SB krijg je minder dan 1000 calorien per dag binnen en gisteren zat ik op 2500 geloof ik :O

En dáár begin ik al helemala niet aan 8)
Is gewoon niet mijn ding...

Voor mijn part ga ik elke dag twintig rondjes in het park rennen, dat zou ik liever doen als caloriën tellen enzo :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Devilish™ op donderdag 30 november 2006 om 09:23:
daar kan ik me toch niet aan houden

Ik ook niet, maar ik blijf het proberen haha :/

En dáár begin ik al helemala niet aan

Normaal tel ik het ook niet hoor, daar heb ik echt geen zin in.
Maar gisteren had ik zoveel gegeten dat ik wel es benieuwd was.
Achteraf niet meer :nocheer:
Waarschuw beheerder
donateur
dat zou ik liever doen als caloriën tellen enzo :yes:

dat hoeft ook niet met sonja bakker..

Waarschuw beheerder
je kan weightwatchers proberen? dat hebben ze toch ook in nederland?:)

Waarschuw beheerder

vooral veel gevarieerd eten...en sporten en water drinken

Waarschuw beheerder
Ik ben vijf maanden geleden bevallen en ik was 20 kilo aangekomen tijdens mijn zwangerschap..

in het begin gingen die kilo's er zowat niet af, vanaf begin oktober ben ik weer gaan sporten en als ik nu de foto's zie van hardbass (7 oktober) en de foto's zie van afgelopen zaterdag Audio Attack dan is het resultaat duidelijk zichtbaar hahaha.. ik ben bijna weer op mijn oude gewicht en ik kan eten wat ik wil..

wat een beetje sporten al niet doet voor je lijn!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zondag 3 december 2006 om 12:55:
dat hoeft ook niet met sonja bakker..

Een dieet is ook niets voor mij, daar houd ik me toch niet aan O:)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Ik lust geen vis of vlees

Wat een crap. Leer is eten ontdekken..

En er zijn genoeg manier om af te vallen

Maar een beetje jammer dat je af wil vallen omdat anderen dat zeggen. Beter volg je je eigen hartje!

Waarschuw beheerder
Ik heb een goed dieet voor je:

Het boxersdieet ook wel het ziekenhuis dieet genoemd.
Mocht je interesse hebben dan pf je maar.

Heb het zelf nooit geprobeerd maar vriendinnen van mij wel
en die waren super enthousiast:D

Waarschuw beheerder
Ik krijg nu al 2 weken de opmerking naar mijn kop dat ik moet gaan minderen met eten omdat ze ziet dat ik wat dikker word. (Door mijn moeder!)

wahahaha ken ik 'je moet stoppen met bierdrinken je krijgt een bierbuik' hahaha

kwas 8 maanden ziek, probleem gelijk opgelost
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 januari 2007 om 12:04:
Ik heb een goed dieet voor je:

dieeten zijn nooit goed 8)