Partyflock

Forumonderwerp · 898971
1 volger · 20381x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
donateur
Okee nog dik twee en een halve maand te gaan voor we weer naar de stembus mogen.

Wie stemt op welke partij, en belangrijker nog, waarom?

Onderbouw je stemgedrag asjeblieft! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 15:36:
en ik ben idd een tijdje beroepsmatig in de showbiz werkzaam geweest, zowel achter de schermen als ervóór... ik heb destijds zelfs nog bijna Pilatus mogen spelen in de officiële NL versie van Jesus Christ Superstar :) ("who... is... this bro-ken man... cluttering up my HAAAALLLL-way..." :D )

en daarna nog wat voice-overs gedaan voor filmpjes en een paar STER-spotjes :)

"achter de schermen" vond ik trwns leuker, dan kun je wat rustiger boodschappen doen zonder van alle kanten te worden bestormd ;)

Yeah, whatever! :p

grapje hoor, zeer imposante filmography!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 13:13:
Er wordt niet ineens 360 graden gedraaid.

Alleen Agnes Kant maakte draaingen van 360 graden, meermalen zelfs, dat was toen de eerste verkiezingsuitslagen doorkwamen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op vrijdag 24 november 2006 om 16:13:
360 graden

180 :[

Uitspraak van Denon op vrijdag 24 november 2006 om 16:06:
grapje hoor, zeer imposante filmography!

:9
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Alleen Agnes Kant maakte draaingen van 360 graden, meermalen zelfs, dat was toen de eerste verkiezingsuitslagen doorkwamen

:9

Waarschuw beheerder
donateur

Dus eigenlijk is ze erg standvastig bedoel je?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 17:18:

Als ze om haar as draaide zonder om te vallen wel ja :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 17:18:

zij viel toch op door haar uitbundige manier van feesten nav de zetelwinst..? meen ik ergens opgevangen te hebben. naja het is r gegund, vind 'r wel lief

liever dan die Krista van Velzen iig, dat is een manwijf;

[img width=268 height=338]http://www.askvsv.dds.nl/acties/26000/01/clip_image040.jpg[/img]
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op vrijdag 24 november 2006 om 18:19:
zij viel toch op door haar uitbundige manier van feesten nav de zetelwinst..? meen ik ergens opgevangen te hebben. naja het is r gegund, vind 'r wel lief

Nou, ik zou van vreugde ook wel een dansje wagen dan hahaha, vooral als je partij verdrievoudigd!

lief.., ze is aardig maar ook een pittige tante hoor ;P

Waarschuw beheerder
cda vvd en dat rommel mogen ze om mij uitroeie:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 18:44:
willen jullie ff sturen naar hart in aktie

Nee!

Ga maar een baan zoeken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 18:57:
Nee!

Ga maar een baan zoeken.

Jij hebt zeker een rechtse partij gestemd.. :[

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt. Maar dat heeft er niets mee te maken.

Heb van de week ook al een discussie met haar gehad en toen vertelde ze dat ze geen baan kon vinden en dat er bedrijven zijn die haar niet steunen als ze daar om vraagt.

Ze had bij die bedrijven beter kunnen zeggen dat ze graag wil werken om zo haar operatie te kunnen betalen. Denk dat er dan veel meer steun voor der komt.

Waarschuw beheerder
donateur
Klopt. Maar dat heeft er niets mee te maken.

Heb van de week ook al een discussie met haar gehad en toen vertelde ze dat ze geen baan kon vinden en dat er bedrijven zijn die haar niet steunen als ze daar om vraagt.

Dat heeft er wel mee te maken, want echt sociaal ben je niet ;)

Het is onzin dat mensen met een handicap die door een medische ingreep hersteld kunnen worden, dit niet kunnen laten doen omdat het te duur is!
Ik vind het waanzinnig dat ik geld heb moeten lenen van mijn ouders voor een tandartsbezoek en dat ik moet wachten voor een operatie aan mijn voet als de no-claimregeling afgeschaft is.

Maar ik kan er nog wel mee leven, loop hoogstens een beetje mank, maar je gehoor is erg belangrijk in het leven dus ik vind het schandalig dat Linni aan 1 kant doof is omdat ze geen pot goud aan de regenboog heeft staan.

En jouw reactie vind ik typisch zo'n conservatief zwetspraatje van iemand die het goed heeft en daarom niet wil snappen dat er mensen zijn die buiten hun schuld wél problemen hebben, want geloof mij nou maar, als het JOU gebeurd dan zou je het opeens ook schandalig vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 19:32:
Het is onzin dat mensen met een handicap die door een medische ingreep hersteld kunnen worden, dit niet kunnen laten doen omdat het te duur is!
Ik vind het waanzinnig dat ik geld heb moeten lenen van mijn ouders voor een tandartsbezoek en dat ik moet wachten voor een operatie aan mijn voet als de no-claimregeling afgeschaft is.

Och joh.. ik heb niet gewacht op afschaffing van no-claim, bepaalde hulpmiddelen zoals een trippelstoel (waar ik al een jaar op wachtte), orthpedisch schoeisel en bezoeken aan de revalidatiearts kan ik helaas niet uitstellen. No-claim? Daar kan ik naar fluiten! En daardoor betaal ik wel jaarlijks 255 euro's voor gezonde mensen! Verzkeringsmaatschappijen hebben toch echt wel meer geld in kas dan ik :s
En jouw reactie vind ik typisch zo'n conservatief zwetspraatje van iemand die het goed heeft en daarom niet wil snappen dat er mensen zijn die buiten hun schuld wél problemen hebben, want geloof mij nou maar, als het JOU gebeurd dan zou je het opeens ook schandalig vinden.

Precies! Kotsneigingen krijg ik er van!! :@ Maar ik respecteer je gedrag wel. Je weet niet beter (f)

Waarschuw beheerder
donateur
typisch zo'n conservatief zwetspraatje van iemand die het goed heeft en daarom niet wil snappen dat er mensen zijn die buiten hun schuld wél problemen hebben, want geloof mij nou maar, als het JOU gebeurd dan zou je het opeens ook schandalig vinden

Jij weet geen moer van mijn situatie, dus lijkt me verstandig dat je er dan ook geen uitspraken over doet pik.

Dat heeft er wel mee te maken, want echt sociaal ben je niet

Helemaal niet. Ik leg net uit dat ik van de week een discussie heb gehad met der en daaruit bleek dat mevrouw alleen een hele goeie baan wil en niet bereidt is ergens onderaan te beginnen.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 19:36:
Precies! Kotsneigingen krijg ik er van!! Maar ik respecteer je gedrag wel. Je weet niet beter

:aai: Welk gedrag? Als mensen iets hebben mogen ze wat mij betreft best geholpen worden, zeker als het om gezondheid gaat.

Maar feit is gewoon dat je met één goed oor best kan leven en ook gewoon werk kan vinden. Maar als je je te goed voelt voor bepaald werk, dan vind ik ook dat je dan zelf maar voor je operatie moet zorgen.

Waarschuw beheerder
En daardoor betaal ik wel jaarlijks 255 euro's voor gezonde mensen!

Lulkoek..
Ben een van die gezonde mensen en betaal al 6 jaar voor anderen. Niet dat ik er problemen mee heb want van mij mogen ze die no claim wel afschaffen als dat zo'n big deal is.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 19:51:
Lulkoek..
Ben een van die gezonde mensen en betaal al 6 jaar voor anderen. Niet dat ik er problemen mee heb want van mij mogen ze die no claim wel afschaffen als dat zo'n big deal is.

Hehe daar heb je ook weer gelijk in. :) Andere kant van het verhaal is ook dat ik weer extra's krijg om andere kosten vanwege m'n handicap te compenseren :p
Dus al met al klaag ik niet :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 19:46:
Welk gedrag? Als mensen iets hebben mogen ze wat mij betreft best geholpen worden, zeker als het om gezondheid gaat.

Goedzo.. (f)
Maar feit is gewoon dat je met één goed oor best kan leven en ook gewoon werk kan vinden. Maar als je je te goed voelt voor bepaald werk, dan vind ik ook dat je dan zelf maar voor je operatie moet zorgen.

Dat is ook waar maar deze dame heeft een droom: horen met 2 oren. En zij vraagt gewoon hulp. Dat jij dat niet wil geven is helemaal oké! :aai:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 19:55:
Dat is ook waar maar deze dame heeft een droom: horen met 2 oren. En zij vraagt gewoon hulp

Kan ik helemaal inkomen, maar als ik dan zie dat mevrouw afgeeft op schoonmakers, of ander werk wat niet naar haar zin is, dan wil ze het blijkbaar toch niet zo heel erg graag.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:01:
Kan ik helemaal inkomen, maar als ik dan zie dat mevrouw afgeeft op schoonmakers, of ander werk wat niet naar haar zin is, dan wil ze het blijkbaar toch niet zo heel erg graag.

Ik snap je punt wel hoor.. maar ik denk er moet ook wat te discussieren zijn af en toe :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:03:
ik denk er moet ook wat te discussieren zijn af en toe

Ik haat discussies O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Baske @ :o :) op vrijdag 24 november 2006 om 13:48:
Dus je wil zeggen dat het een feit is dat sociaal gedrag niets te maken heeft met economie?laatste aanpassing 24 november 2006 13:50

Ja.
Tuurlijk.
Die sociale partijen zijn geld aan het uitdelen dat ze niet hebben. Staatschuld. Leuk voor je kinderen.
Of ze plukken geld weg bij bedrijven, bedrijven die je nou juist nodig hebt voor een sterke economie. Als alles onvoordeliger voor ze word vertrekken ze naar het buitenland omdat het daar goedkoper is.
Je moet zorgen dat iedereen werkt en je moet zeker niet de uitkeringen omhoog gooien! Misschien heel sociaal maar zo komen de uitkeringen op een lijn met loon. Ja dan heb je helemaal geen reden meer om te gaan werken.
Je kan beter de loonschaal veranderen misschien.
Mensen die écht niet kunnen werken kun je echt wel helpen maar eerst zorgen dat die uitkeringsstrekkers ophoepelen.

Waarschuw beheerder
donateur
Jij weet geen moer van mijn situatie, dus lijkt me verstandig dat je er dan ook geen uitspraken over doet pik.

Feit dat je zo reageert geeft toch wel aan dat ik niet ver van de waarheid zit...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van HYPER™ op vrijdag 24 november 2006 om 20:18:
Je moet zorgen dat iedereen werkt en je moet zeker niet de uitkeringen omhoog gooien!

Communisme is al grotendeels afgeschaft :p

Waarschuw beheerder

waarom hebben iedereen wel 2 oren en ik niet..???

jij mag best blij zijn dat je niet doof bent..!

ik vind 2 oren best wel heeel erg belangrijk en ook voor werk en voor mensen communicatie !!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:01:

doe normaal.. je bent echt gemeen..!! bah bah bah

je hebt geen respect voor handicap zo zie ik..!

ik vind dat handicap moeten geholpen worden!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het waanzinnig dat ik geld heb moeten lenen van mijn ouders voor een tandartsbezoek

Dat ligt toch echt aan je pakket, die je trouwens zelf hebt uitgezocht.

Waarschuw beheerder
doe maar als jij doof bent.. en moet je voelen dat je niet erg makkelijk werk te vinden..!!! en hoe je lekker voelen dat iemand niet wil met jou praten omdat het is moeilijk communicatie...

als jij niet doof bent dan kan je makkelijk met iedereen communicatie dat hoef je niet kutvoelen..!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:27:
Feit dat je zo reageert geeft toch wel aan dat ik niet ver van de waarheid zit...

Leg uit.. in wat voor situatie zit ik dan, volgens jou?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:31:
ik vind 2 oren best wel heeel erg belangrijk en ook voor werk en voor mensen communicatie !!!

Misschien moet je dan es gaan werken.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:32:
je hebt geen respect voor handicap zo zie ik..!

Jawel hoor, maar jij overdrijft het allemaal net iets teveel.

Heb je gelijk in, maar als je kan werken, moet je ook werken en dat vind ik dan weer.

Waarschuw beheerder
donateur

niks moet maar jouw acties om je te laten helpen zijn geweldig!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:35:
Heb je gelijk in, maar als je kan werken, moet je ook werken en dat vind ik dan weer.

:yes: ik spreek wel uit ervaring met de mededeling dat met een handicap werken lastiger is dan werken zonder handicap. Jarenlang heb ik mijn handicap ontkend en me tot de volledig gezonde mensen willen scharen. De realiteit is helaas anders en dat maakt het gewoon lastiger. Op mijn 17e schreeuwde ik ook van de daken dat degeen die wil werken kan werken. Helaas is dat niet voor iedereen zo. Als je met werken betaald werken bedoelt sowieso niet.

Waarschuw beheerder
donateur
Je kan mij niet wijs maken dat iemand met een gehoorbeschadeging geen werk kan vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:45:
Je kan mij niet wijs maken dat iemand met een gehoorbeschadeging geen werk kan vinden.

Dat is wel degelijk vrij lastig, omdat je slecht hoort heb je sneller problemen met je eigen uitspraak en zelfs schrijven.

Je gehoor is belangrijker dan je denkt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:42:
ik spreek wel uit ervaring met de mededeling dat met een handicap werken lastiger is dan werken zonder handicap

hier idem

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 19:36:
No-claim? Daar kan ik naar fluiten! En daardoor betaal ik wel jaarlijks 255 euro's voor gezonde mensen!

hier idem

en

a. het is natuurlijk volledig asociaal om verplicht verzekerd te zijn en vervolgens degenen die het al niet breed hebben omdat ze ziek zijn zwaarder te belasten :(

b. het systeem was bedoeld om mensen minder gebruik van de zorg te laten maken, dat blijkt niet gelukt te zijn en dus moet het gewoon weer worden afgeschaft (het is nooit bedoeld geweest als spaarpotje voor gezonde mensen)

c. het gaf een hoop extra onverwachte administratieve rompslomp (waardoor bv sommigen achteraf alsnog die korting weer moesten inleveren :S )

d. als er écht geld over is, stop het dan in de zorg (iedereen loopt toch zo te mauwen dat er meer geld in de zorg gestoken zou moeten worden? :P ) en ga het niet weggeven aan mensen die het beduidend minder hard nodig hebben dan opa en oma in het verzorgingstehuis
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
En iedereen hoeft minder premie te betalen als er geen no-claim meer is, ook die toeslagen zouden eigenlijk afgeschaft moeten worden.

Ik vind het zo onzinnig dat ik eerst bedrag A moet betalen en vervolgens bedrag B terugkrijg, dan hadden ze dat beter in 1x kunnen verrekenen.
Scheelt ook in de administratie en het word efficienter (goh, ik lijk Balkenende wel).

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:59:
Dat is wel degelijk vrij lastig

Lastig ja, inderdaad. Maar ik heb met zat mensen gewerkt die een gehoor- of oogbeschadiging hadden/hebben.
En als je dan bepaald werk te min vind, ja dan zal je niet snel iets naar je zin vinden.

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:59:
Je gehoor is belangrijker dan je denkt.

Weet ik als geen ander, geloof me.
Maarre..
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 20:35:
Uitspraak van Vip op vrijdag 24 november 2006 om 20:27:

Leg uit.. in wat voor situatie zit ik dan, volgens jou?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 21:03:
Ik vind het zo onzinnig dat ik eerst bedrag A moet betalen en vervolgens bedrag B terugkrijg

ik krijg maandelijks mijn toeslagje, dat dus uiteindelijk weer exact opgaat aan de no-claim :/

dan kunnen ze het net zo goed *niet* geven en meteen verrekenen... ja toch? :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 21:04:
Lastig ja, inderdaad. Maar ik heb met zat mensen gewerkt die een gehoor- of oogbeschadiging hadden/hebben.
En als je dan bepaald werk te min vind, ja dan zal je niet snel iets naar je zin vinden.

Ja en?
Ik heb het bedrag gezien waar het over gaat en dat is echt niet "even" te verdienen met werk hoor.

En ikzelf ben ook niet echt gezond (kapotte knieen, erg zwakke voet, hardhorend) alleen alles werkt nog nét genoeg om normaal te functioneren, maar ik moet er niet aan denken dat ik in een situatie als Linni terecht kom.

En dan vind ik wat jij zegt gewoon kortzichtig, overigens vind ik niet dat ze lui is ofzo, want ze zet zich er zo hard voor in dat ik wel in zie hoe diep dit haar steekt.

Weet ik als geen ander, geloof me.
Maarre..

Blijkbaar niet in een hulpbehoevende situatie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 21:06:
ik krijg maandelijks mijn toeslagje, dat dus uiteindelijk weer exact opgaat aan de no-claim

dan kunnen ze het net zo goed *niet* geven en meteen verrekenen... ja toch?

Nou ja, dat bedoel ik dus.

Waarschuw beheerder
donateur

"te min" is niet altijd het probleem... soms is er gewoon geen geschikt werk dat iemand met een handicap fysiek aankan

zoals die keer dat ze voor mij "vervangend werk wegens arbeidsgehandicapt" hadden gevonden... in een magazijn! :P (echt heel erg voor de hand liggend voor iemand die zijn polsen en schouders niet mag belasten :lol: )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur

jij moet niet zo zeiken, het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat dit vergoed wordt. Hoeveel premie betalen alle Nederlanders jaarlijks wel niet metelkaar. Hoeveel geld verneuken die verzekeraars wel niet met beleggingen, onozele reclame uitingen e.d. En dat terwijl hun core business verzekeren is.

geen goed woord voor over!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Denon op vrijdag 24 november 2006 om 21:16:
het zou vanzelfsprekend moeten zijn dat dit vergoed wordt. Hoeveel premie betalen alle Nederlanders jaarlijks wel niet metelkaar.

idd

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op vrijdag 24 november 2006 om 21:16:
Hoeveel geld verneuken die verzekeraars wel niet met beleggingen, onozele reclame uitingen e.d.

en sponsoring

allemaal leuk voor die verenigingen (etc), maar eigenlijk komt dat geld gewoon bij de verzekerden vandaan

ik zou wel eens willen weten welk gedeelte van de premies NIET wordt gebruikt voor uitbetalingen en de bijbehorende normale administratie/loonkosten :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 24 november 2006 om 21:03:
Ik vind het zo onzinnig dat ik eerst bedrag A moet betalen en vervolgens bedrag B terugkrijg, dan hadden ze dat beter in 1x kunnen verrekenen.
Scheelt ook in de administratie en het word efficienter (goh, ik lijk Balkenende wel).

Juist onder Balkenende is deze in-efficiency ontstaan. In het buitenland zouden ze ons vierkant uitlachen met zo'n omslachtig systeem! 8)

Ik vind dat met veel soorten overheidsgelden er beter een verrekening kan plaatsvinden met de belastingdienst: AWBZ/PGB, kinderbijslag, ANW.. dat werkt toch veel makkelijker?

Waarschuw beheerder
donateur
Gewoon de premie naar draagkracht berekenen en inhouden op het bruto-salaris.

Word iedereen een stukje blijer van denk ik ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 00:12:
Gewoon de premie naar draagkracht berekenen en inhouden

waarom moeten rijke mensen meer betalen voor zorg terwijl de onderkant van de samenleving het meest ongezond leeft? that ain't fair.

iedereen eenzelfde basistarief, that's fair. Goede zorg is een voorrecht voor elke staatsburger.

Nog maar te zwijgen over de kosten die gemaakt zullen worden om jouw systeem van de grond te krijgen. dat moeten we niet meer terug willen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op zaterdag 25 november 2006 om 00:16:
waarom moeten rijke mensen meer betalen voor zorg terwijl de onderkant van de samenleving het meest ongezond leeft? that ain't fair.

wie zegt dat ze meer moeten betalen dan nu?
Ik zeg alleen "naar draagkracht"...

Goede zorg is een voorrecht voor elke staatsburger.

Helemaal mee eens.

Nog maar te zwijgen over de kosten die gemaakt zullen worden om jouw systeem van de grond te krijgen. dat moeten we niet meer terug willen

Ik zeg nergens dat het perfect is, maar het lijkt me voordeliger voor iedereen.
Natuurlijk is het een longshot aangezien je niet zomaar belastingvrij diensten kan afnemen bij bedrijven.

Maar stel, stel, stel...dan lijkt het me een goed idee.

Opvallend overigens, dat iedereen hier een hoop lulkoek mag verkopen, maar dat ik zo beetje een dossier moet neerzetten :s :s

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 00:12:
Gewoon de premie naar draagkracht berekenen en inhouden op het bruto-salaris.

Word iedereen een stukje blijer van denk ik

Dat bedoel ik.. en dat kan zelfs met huren worden geregeld. Scheelt weer rompslomp.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Denon op zaterdag 25 november 2006 om 00:16:

Dat vind ik terecht wanneer je er meer voor terugkrijgt. Een kamer alleen bijvoorbeeld in een ziekenhuis ipv in een volle zaal.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 25 november 2006 om 00:26:
Een kamer alleen bijvoorbeeld in een ziekenhuis ipv in een volle zaal.

jah hallo, het is geen gevangenis.