Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
en ik ben idd een tijdje beroepsmatig in de showbiz werkzaam geweest, zowel achter de schermen als ervóór... ik heb destijds zelfs nog bijna Pilatus mogen spelen in de officiële NL versie van Jesus Christ Superstar("who... is... this bro-ken man... cluttering up my HAAAALLLL-way..."
)
en daarna nog wat voice-overs gedaan voor filmpjes en een paar STER-spotjes
"achter de schermen" vond ik trwns leuker, dan kun je wat rustiger boodschappen doen zonder van alle kanten te worden bestormd
Dus eigenlijk is ze erg standvastig bedoel je?
![[img width=268 height=338]http://www.askvsv.dds.nl/acties/26000/01/clip_image040.jpg[/img]](http://www.askvsv.dds.nl/acties/26000/01/clip_image040.jpg)
zij viel toch op door haar uitbundige manier van feesten nav de zetelwinst..? meen ik ergens opgevangen te hebben. naja het is r gegund, vind 'r wel lief
Het is onzin dat mensen met een handicap die door een medische ingreep hersteld kunnen worden, dit niet kunnen laten doen omdat het te duur is!
Ik vind het waanzinnig dat ik geld heb moeten lenen van mijn ouders voor een tandartsbezoek en dat ik moet wachten voor een operatie aan mijn voet als de no-claimregeling afgeschaft is.
En jouw reactie vind ik typisch zo'n conservatief zwetspraatje van iemand die het goed heeft en daarom niet wil snappen dat er mensen zijn die buiten hun schuld wél problemen hebben, want geloof mij nou maar, als het JOU gebeurd dan zou je het opeens ook schandalig vinden.
typisch zo'n conservatief zwetspraatje van iemand die het goed heeft en daarom niet wil snappen dat er mensen zijn die buiten hun schuld wél problemen hebben, want geloof mij nou maar, als het JOU gebeurd dan zou je het opeens ook schandalig vinden
Dat heeft er wel mee te maken, want echt sociaal ben je niet
Precies! Kotsneigingen krijg ik er van!! Maar ik respecteer je gedrag wel. Je weet niet beter
Lulkoek..
Ben een van die gezonde mensen en betaal al 6 jaar voor anderen. Niet dat ik er problemen mee heb want van mij mogen ze die no claim wel afschaffen als dat zo'n big deal is.
Welk gedrag? Als mensen iets hebben mogen ze wat mij betreft best geholpen worden, zeker als het om gezondheid gaat.
Maar feit is gewoon dat je met één goed oor best kan leven en ook gewoon werk kan vinden. Maar als je je te goed voelt voor bepaald werk, dan vind ik ook dat je dan zelf maar voor je operatie moet zorgen.
Dat is ook waar maar deze dame heeft een droom: horen met 2 oren. En zij vraagt gewoon hulp
Kan ik helemaal inkomen, maar als ik dan zie dat mevrouw afgeeft op schoonmakers, of ander werk wat niet naar haar zin is, dan wil ze het blijkbaar toch niet zo heel erg graag.
Dus je wil zeggen dat het een feit is dat sociaal gedrag niets te maken heeft met economie?laatste aanpassing 24 november 2006 13:50
Maar feit is gewoon dat je met één goed oor best kan leven en ook gewoon werk kan vinden. Maar als je je te goed voelt voor bepaald werk, dan vind ik ook dat je dan zelf maar voor je operatie moet zorgen.
Kan ik helemaal inkomen, maar als ik dan zie dat mevrouw afgeeft op schoonmakers, of ander werk wat niet naar haar zin is, dan wil ze het blijkbaar toch niet zo heel erg graag.
Feit dat je zo reageert geeft toch wel aan dat ik niet ver van de waarheid zit...
ik vind 2 oren best wel heeel erg belangrijk en ook voor werk en voor mensen communicatie !!!
je hebt geen respect voor handicap zo zie ik..!
ik vind dat handicap moeten geholpen worden!!!
ik vind dat handicap moeten geholpen worden!!!
Heb je gelijk in, maar als je kan werken, moet je ook werken en dat vind ik dan weer.
Je kan mij niet wijs maken dat iemand met een gehoorbeschadeging geen werk kan vinden.
ik spreek wel uit ervaring met de mededeling dat met een handicap werken lastiger is dan werken zonder handicap
No-claim? Daar kan ik naar fluiten! En daardoor betaal ik wel jaarlijks 255 euro's voor gezonde mensen!
Dat is wel degelijk vrij lastig
Je gehoor is belangrijker dan je denkt.
Uitspraak van Vip op vrijdag 24 november 2006 om 20:27:
Feit dat je zo reageert geeft toch wel aan dat ik niet ver van de waarheid zit...
Leg uit.. in wat voor situatie zit ik dan, volgens jou?
Ik vind het zo onzinnig dat ik eerst bedrag A moet betalen en vervolgens bedrag B terugkrijg
Lastig ja, inderdaad. Maar ik heb met zat mensen gewerkt die een gehoor- of oogbeschadiging hadden/hebben.
En als je dan bepaald werk te min vind, ja dan zal je niet snel iets naar je zin vinden.
En als je dan bepaald werk te min vind, ja dan zal je niet snel iets naar je zin vinden.
Lastig ja, inderdaad. Maar ik heb met zat mensen gewerkt die een gehoor- of oogbeschadiging hadden/hebben.
Hoeveel geld verneuken die verzekeraars wel niet met beleggingen, onozele reclame uitingen e.d.
Ik vind het zo onzinnig dat ik eerst bedrag A moet betalen en vervolgens bedrag B terugkrijg, dan hadden ze dat beter in 1x kunnen verrekenen.
Scheelt ook in de administratie en het word efficienter (goh, ik lijk Balkenende wel).
Gewoon de premie naar draagkracht berekenen en inhouden
waarom moeten rijke mensen meer betalen voor zorg terwijl de onderkant van de samenleving het meest ongezond leeft? that ain't fair.
waarom moeten rijke mensen meer betalen voor zorg terwijl de onderkant van de samenleving het meest ongezond leeft? that ain't fair.