3838x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
laatste aanpassing
dat wordt je toch wel. Met of zonder een kind van hem.
met kind alleen maar meer.... je probeerd het op 1 of andere manier toch een "beetje" te kunne vergeten, maar met een kleine om je heen van die vent staat die gedachten altijd op nummer 1
met kind alleen maar meer.... je probeerd het op 1 of andere manier toch een "beetje" te kunne vergeten, maar met een kleine om je heen van die vent staat die gedachten altijd op nummer 1
We verschillen van mening.
Een kind heeft 2 ouders nodig,
al ben ik persoonlijk tegen abortus (word je ongewenst zwanger had je maar moeten uitkijken, moet je maar veilig vrijen) maar in geval van verkrachting ligt het iets anders,
en het is moeilijk om daar antwoord op te geven als je zelf niet voor die keuze staat,
En hoe leg je het kind uit dat hij voort is gekomen uit een verkrachting? stel je zelf de vraag of je had willen leven als je wist dat je vader een verkrachter is,
niet alleen aan je eigen belang denken maar aan dat van het kind dacht ik zo.
al ben ik persoonlijk tegen abortus (word je ongewenst zwanger had je maar moeten uitkijken, moet je maar veilig vrijen) maar in geval van verkrachting ligt het iets anders,
en het is moeilijk om daar antwoord op te geven als je zelf niet voor die keuze staat,
En hoe leg je het kind uit dat hij voort is gekomen uit een verkrachting? stel je zelf de vraag of je had willen leven als je wist dat je vader een verkrachter is,
stel je zelf de vraag of je had willen leven als je wist dat je vader een verkrachter is,
Belachelijk! Dus kinderen die zijn voortgekomen uit een verkrachting vind jij dat zij niet hadden mogen leven. Die kinderen kunnen er niets aan doen dat hun vader dat heeft gedaan. Zij hebben net zoveel recht op het leven als een kind wat wel gewenst was.
Een kind wat is voortgekomen uit een verkrachting hoeft zihc niet te schamen voor zijn vader.
idd, ik zou het dan ook weglaten halen, het idee alleen al dat je iets van je verkrachter in je buik zit
Kan je toch niet mee leven denk ik word wel lastig elke keer als je je kind ziet word je eraan herrinerd
Een kind wat is voortgekomen uit een verkrachting hoeft zihc niet te schamen voor zijn vader.
dus jij zou je niet schamen als je wist dat jou vader een verkrachter is
Kan je toch niet mee leven denk ik word wel lastig elke keer als je je kind ziet word je eraan herrinerd
ja zo denk ik er ook over
laatste aanpassing
Belachelijk! Dus kinderen die zijn voortgekomen uit een verkrachting vind jij dat zij niet hadden mogen leven. Die kinderen kunnen er niets aan doen dat hun vader dat heeft gedaan. Zij hebben net zoveel recht op het leven als een kind wat wel gewenst was.
Een kind wat is voortgekomen uit een verkrachting hoeft zihc niet te schamen voor zijn vader
Mischien goed lezen wat ik zeg..................
Dat is moord
minder erg als verkrachten
dus jij vind het normaal als dat de vader van jou kind een verkrachter zal zijn
aanpassing
Je kunt niet beslissen over iemands leven, maar je moet wel je een aantal dingen afvragen, het is een moeilijk onderwerp, waar je nooit de juiste beslissing in kan nemen denk ik,
Ben ik helemaal met je eens.
dus jij vind het normaal als dat de vader van jou kind een verkrachter zal zijn
Uitspraak van >>>Malibabe<<< op dinsdag 29 augustus 2006 om 13:22:
aanpassing
??? Schamen of iets normaal vinden is niet hetzelfde als je dat soms bedoeld.
En nee niemand zou het normaal vinden als de vader van haar kind een verkrachter is.
donateur
daar zou ik niet over hoeven nadenken, ik zou het weg laten halen!
maar jij zou je dus niet schamen als jou vader een verkrachter blijkt te zijn
Ik zou het heel erg vinden als dat zo zou zijn maar wat kan dat kind er verder aan doen? Vind jij dat zo'n kind zich zou MOETEN schamen?
geen ruzie mensen!
Heb ook geen zin in ruzie.
nou IK zou me iig wel heel erg schamen als blijkt dat mijn vader een verkrachter zou zijn...
tis gewoon te moeilijk om er zo ff een beslissing over te nemen, en zeker nie door ons, achter ons pc'tje
nou IK zou me iig wel heel erg schamen als blijkt dat mijn vader een verkrachter zou zijn...
nou inderdaad! je wéét dat het kind zich nooit zal hoeven schamen, tuurlijk niet, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want als het jezelf overkomt zal je je zeker wel schamen!! Ik wel in ieder geval.
Als mijn vader een verkrachter zou zijn en ik daar uit voort zou zijn gekomen?
......dan heb je heel wat jaartjes prof.hulp nodig hebben...
Persoonlik weet ik niet wat ik zou doen, maar het kan je kindje geestelijk beschadigen. Stel je vertelt het niet, dan heb je kans dat als het kind wat ouder is, met vragen komt...en dan?
......dan heb je heel wat jaartjes prof.hulp nodig hebben...
Persoonlik weet ik niet wat ik zou doen, maar het kan je kindje geestelijk beschadigen. Stel je vertelt het niet, dan heb je kans dat als het kind wat ouder is, met vragen komt...en dan?
Ik ben zelf tegen abortus, maar als je bent verkracht dan ligt het wel wat anders!
Als je het kind wel geboren laat worden zal je er altijd aan herrinerd blijven..
En leg een klein kind uit zat zijn vader een verkrachter is?
Weg halen
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. De 1 wel de ander niet.
En leg een klein kind uit zat zijn vader een verkrachter is?
Wie gaat dat nou aan een klein kind vertellen? Dat doe je pas als je kind ouder is. Als een kind dingen kan relativeren. Ik zou het pas na de pubertijd vertellen want dat is ook zo'n periode dat kinderen onstabiel zijn.
tis gewoon te moeilijk om er zo ff een beslissing over te nemen, en zeker nie door ons, achter ons pc'tje
idd. Laten we hopen dat niemand het mee hoeft te maken.
Keuzes maken is makkelijker als je er niets van weet als dat je in zo'n situatie zit.
Wie gaat dat nou aan een klein kind vertellen? Dat doe je pas als je kind ouder is. Als een kind dingen kan relativeren. Ik zou het pas na de pubertijd vertellen want dat is ook zo'n periode dat kinderen onstabiel zijn.
en wat ga je daarvoor zeggen dan als ze erom vragen.... daar hoeven ze nog niet eens puber voor te zijn, op school zien ze al klasgenootjes met vaders.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. De 1 wel de ander niet.
en toch "denk" ik dat jij 1 van de weinige bent die zo denkt...
Ik zou het pas na de pubertijd vertellen want dat is ook zo'n periode dat kinderen onstabiel zijn.
Lijkt me niet, denk je niet dat dat kind het al eerder hoort van andere?
je weet toch hoe prettig sommige mensen zijn in hun uitspraken, al was het alleen maar om te stangen.....
en wat ga je daarvoor zeggen dan als ze erom vragen.... daar hoeven ze nog niet eens puber voor te zijn, op school zien ze al klasgenootjes met vaders.
Pffffff daar vraag je me wat. Geen idee. Zou wel een zoethoudertje verzinnen. Dat zou anders betekenen dat ik mijn zoontje die nu 4,5 jaar is en op school zit moet gaan uitleggen wat een verkrachting is en dat zijn vader dat gedaan heeft. (even voor alle duidelijkheid, mijn kind komt niet voort uit een verkrachting voor het geval mensen dit verkeerd opvatten)
Ik weet niet wat ik zou zeggen.
en toch "denk" ik dat jij 1 van de weinige bent die zo denkt...
Ja dus? Is het erg dat ik in dit geval "anders" denk dan de meeste?
Lijkt me niet, denk je niet dat dat kind het al eerder hoort van andere?
je weet toch hoe prettig sommige mensen zijn in hun uitspraken, al was het alleen maar om te stangen.....
Dat zou dan alleen van familie af kunnen komen. Een verkrachting hang je nooit aan de grote klok.
laatste aanpassing
ik zou het gelijk weghalen in iedergeval.
Same here waarschijnlijk, en niet alleen om de verkrachting, maar ook om het feit dat ik gewoon geen kind erbij wil
Sowieso lijkt het me een moeilijke situatie.
Meeste vrouwen houden wel een trauma over aan een verkrachting, de een kan het wel aan daarmee elke dag geconfronteerd te worden de ander niet... moeilijk in te schatten van tevoren lijkt me
Ja kom maar op met jullie commentaar
laatste aanpassing
Ja dus? Is het erg dat ik in dit geval "anders" denk dan de meeste?
hoor je mij dat zeggen dan dat dat erg is
(even voor alle duidelijkheid, mijn kind komt niet voort uit een verkrachting voor het geval mensen dit verkeerd opvatten) dat kan niet. Daar maak je een kind helemaal kapot mee.
huh nu snap ik je eff niet hoor
Ik ben principieel tegen abortus, maar vind dat het in zo'n geval moet kunnen.
Hoop dat ik zelf de keuze nooit zal hoeven maken, heb er nu ook niet gelijk een antwoord op. Weet hoe mooi het is om zwanger te zijn en kindjes te hebben, dus ik denk dat ik het heel moeilijk zal vinden om daarover te beslissen!
Hoop dat ik zelf de keuze nooit zal hoeven maken, heb er nu ook niet gelijk een antwoord op. Weet hoe mooi het is om zwanger te zijn en kindjes te hebben, dus ik denk dat ik het heel moeilijk zal vinden om daarover te beslissen!
Uitspraak van cyberangel op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:00:
als je het weghaald blijf je er ook aan denken
dat vergeet je sneller dan dat je de vader ineens aan de deur hebt staan
Denk niet dat een verkrachter zo gauw bij je aan de deur komt voor zn kind hoor
En een abortus is een lichamelijk en geestelijk zeer zware ingreep, dat doe je ook niet zomaar.
Mensen denken er zo makkelijk over, net of het een voorbehoedsmiddel is ofzo.
En een abortus is een lichamelijk en geestelijk zeer zware ingreep, dat doe je ook niet zomaar.
Ik denk dat een verkrachting lichamelijk en geestelijk ook erg zwaar is..
En ik denk dat dat, in combinatie met een kind krijgen VAN je verkrachter, zwaarder weegt dan een abortus.. Hoe zwaar dat ook is..
Denk dat dat wel meevalt.. Als het puntje bij het paaltje komt, is de beslissing minder snel gemaakt..
Denk niet dat een verkrachter zo gauw bij je aan de deur komt voor zn kind hoorBeetje kromme redenatie!
nee psies! Haha.. Zie je t voor je?
Abortus is héél zwaar, ook van een ongewenste zwangerschap. Dat vergeet je echt niet zomaar. Idd, mensen denken er veels te licht over!
dat is onzin! Een alleenstaande ouder kan een kind net zo goed opvoeden als twee ouders. In sommige gevallen nog wel beter! Als kind opgroeien in een liefdeloos gezin, waar altijd ruzie is of zelfs geslagen word is vele malen erger. Het kind groeit dan op in een wereld die geen voorbeeld is voor de maatschappij. Daar kan je kinderen van krijgen die niet weten hoe een gezin in elkaar zit, dat papa en mama van elkaar houden enz enz. Ik ben van mening dat je beter alleen je kind in een stabiele, veilige omgeving kan op laten groeien dan maar samen blijven omdat dat zogenaam sociaal wenselijk gedrag is.
Of ik zelf het kindje zou laten weghalen? Dat weet ik niet. Een kind is geen kopie van zijn ouders. Een kind is een opzichzelf staand persoontje. Ik denk dat het mogelijk moet zijn om van een kind te houden zonder daar per definitie je verkrachter in te zien. Je zou het zelfs nog kunnen zien als iets moois wat uit iets vreselijks is gekomen. Nee, het is niet leuk om als kind te horen dat je uit een verkrachting bent voortgekomen. Maar als je liefdevol bent opgevoed zou je moeten kunnen inzien dat je niet die verkrachting bent, maar een opzichzelf staand persoon met bestaansrecht
Uitspraak van Evil Pussy op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:12:
Ik denk dat een verkrachting lichamelijk en geestelijk ook erg zwaar is..
En ik denk dat dat, in combinatie met een kind krijgen VAN je verkrachter, zwaarder weegt dan een abortus.. Hoe zwaar dat ook is..
Uitspraak van Evil Pussy op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:12:
Denk dat dat wel meevalt.. Als het puntje bij het paaltje komt, is de beslissing minder snel gemaakt..
Ik kan je vertellen dat een verkrachting lichamelijk en geestelijk ook héél zwaar ís. MAAAAAAAR als je abortus laat plegen krijg je dus trauma op trauma. Terwijl je van het kind toch nog heel veel kunt gaan houden, ondanks dat je de vader haat. Oók dat kan ik je uit ervaring vertellen aangezien de vader van mijn oudste dochter ook een enorme galbak is voor wie ik ook gas geef als ik m voor mn auto krijg... Je moet het niet van één kant bekijken!
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:21:
Abortus is héél zwaar, ook van een ongewenste zwangerschap. Dat vergeet je echt niet zomaar. Idd, mensen denken er veels te licht over!
een kind opvoeden is ook zwaar onderschatdat vergeten er ook veel..
Tggg ik heb mn oudste dochter ook meer dan een jaar alleen opgevoed. Opvoeden gaat op een gegeven moment vanzelf, net als de rest van je leven. En natuurlijk zijn er punten die af en toe wat denkwerk en een beetje feedback van een ander vereisen, maar daar kun je ook bijv je moeder voor bellen!
Terwijl je van het kind toch nog heel veel kunt gaan houden, ondanks dat je de vader haat.
Dat geloof ik ook wel
Je moet het niet van één kant bekijken!
Dat doe ik ook niet
Geef alleen mn mening
ik ben toch benieuwd dan hoe men reageert als het echt zo ver is. Niet dat ik hoop dat jullie verkracht worden.. Maar verreweg de meesten zijn nog nooit zwanger geweest, hebben geen kinderen.. Als je zwanger bent word je, of je t wil of niet, toch vergiftigt zal maar zeggen met hormonen. Maakt niet uit, het gaat om je KIND! En dat het niks is, is onzin. Na ongeveer zes weken klopt er al een hartje, bewegen armpjes en beentjes.. en ookal is het maar een klompje cellen, dat is een kind in wording...
een kind opvoeden is ook heel zwaar ja, maar daar krijg je zóveel voor terug.. dat is natuurlijk een beetje rare vergelijking
was geen vergelijking maar een opmerking
ggg ik heb mn oudste dochter ook meer dan een jaar alleen opgevoed. Opvoeden gaat op een gegeven moment vanzelf, net als de rest van je leven. En natuurlijk zijn er punten die af en toe wat denkwerk en een beetje feedback van een ander vereisen, maar daar kun je ook bijv je moeder voor bellen!
jij wel.. niet iedereen is daar zo goed in, en niet iedereen heeft een (geschikte) moeder ter beschikking ofzo
en in mijn ogen kun je niet in je eentje voor een klein kind zorgen en tegelijkertijd werken/carriere opbouwen (ik heb het hier dus niet over het ideale beeldje dat je ouders helpen, maar die situatie's dat je er ECHT alleen voorstaat!)
kinderopvang is in mijn ogen niet een juiste manier van.. maargoed dat is dan weer een mening hè..
Niks onzin
De natuur heeft het zo geregeld dat je 2 mensen nodig hebt om een nieuw leven te maken,
dus hoor je ook met zijn tweeen te zijn!!!
PUNT
ok, dus als jouw vrouw vreemdgaat bij t leven, niet goed voor haar kinderen zorgt, schreeuwt en krijst, totaal er een potje van maakt blijf je toch bij haar omdat je vind dat de natuur dat zo beslist heeft? dat is toch ONZIN.. wat geef je die kinderen dan voor toekomst mee. Dat ze straks ook hun man/vrouw als een stuk stront behandelen omdat ze denken dat het zo hoort?
ik ben toch benieuwd dan hoe men reageert als het echt zo ver is. Niet dat ik hoop dat jullie verkracht worden.. Maar verreweg de meesten zijn nog nooit zwanger geweest, hebben geen kinderen.. Als je zwanger bent word je, of je t wil of niet, toch vergiftigt zal maar zeggen met hormonen. Maakt niet uit, het gaat om je KIND! En dat het niks is, is onzin. Na ongeveer zes weken klopt er al een hartje, bewegen armpjes en beentjes.. en ookal is het maar een klompje cellen, dat is een kind in wording...
ja daar heb je ook wel gelijk in... maar het gaat ook niet alleen om het kindje... het gaat ook om je zelf.... je weet niet hoe je je voeld als het je overkomen is, je kan mischien wel een emotioneel wrak worden om wat er gebeurd is, en dan merk je later ook nog eens dat je er zwanger van bent, ik denk toch dat het dan beter is om het weg te laten halen voor jou en voor de kleine zelf, hoe moeilijk het ook zal zijn
ij wel.. niet iedereen is daar zo goed in, en niet iedereen heeft een (geschikte) moeder ter beschikking ofzo
en in mijn ogen kun je niet in je eentje voor een klein kind zorgen en tegelijkertijd werken/carriere opbouwen (ik heb het hier dus niet over het ideale beeldje dat je ouders helpen, maar die situatie's dat je er ECHT alleen voorstaat!)
kinderopvang is in mijn ogen niet een juiste manier van.. maargoed dat is dan weer een mening hè..
Oke, ik begrijp wat je bedoelt.
Meestal begin je ook samen met een kindje krijgen/maken met het ideaalbeeld dat je het ook samen gaat opvoeden. Soms lukt dat niet door omstandigheden.
Zoals Fairytale zegt:
Een alleenstaande ouder kan een kind net zo goed opvoeden als twee ouders. In sommige gevallen nog wel beter! Als kind opgroeien in een liefdeloos gezin, waar altijd ruzie is of zelfs geslagen word is vele malen erger. Het kind groeit dan op in een wereld die geen voorbeeld is voor de maatschappij. Daar kan je kinderen van krijgen die niet weten hoe een gezin in elkaar zit, dat papa en mama van elkaar houden enz enz. Ik ben van mening dat je beter alleen je kind in een stabiele, veilige omgeving kan op laten groeien dan maar samen blijven omdat dat zogenaam sociaal wenselijk gedrag is.
Mijn ex vond het ook nodig zijn handen te laten wapperen, ook tijdens mijn zwangerschap. Had ik dan het kind moeten laten aborteren omdat híj zich niet kon gedragen?
Zelfde idee als een verkrachting.... Dan weet de vader zich ook niet 'sociaal wenselijk' te gedragen.
En om even over je ideaalbeeld verder te gaan:
Ik vind kinderopvang ook geen ideale manier, maar ben er wel van afhankelijk om mijn eigen doelen na te streven!
Mijn vriend werkt ook, kan ook thuis blijven zitten, maar daar schieten we allemaal niks mee op.
Dus moet je een afweging maken wat goed is voor jezelf en het kind. Kind vindt het prachtig met al die kindjes, dus is er geen probleem toch?
laatste aanpassing
ok, dus als jouw vrouw vreemdgaat bij t leven
Dan heb je niet de goede keuze gemaakt!
mensen denken tegenwoordig niet meer na als ze gana trouwen, iedereen doet maar wat, als je goed trouwt sta je nooit voor die keuze,
en je kunt met honderdduizend andere argumenten komen, ik denk zo, en zal ook altijd zo blijven denken
Waarom hebben mensen het over een carriére.. Misschien vinden sommigen een carriére wel niet nodig. Ik hoef ook geen flitsende loopbaan. daar ben ik niet geinteresseerd.
En er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de zin of de onzin van kinderopvang en er is bewezen dat kinderen die wel enkele dagen naar een kinderdagverblijf gaan sociaal sterker zijn, beter ontwikkeld en sterkere persoonlijkheden zijn. Omdat ze op vroege leeftijd al een hele hoop dingen leren, die je mist als je met je moeder thuis bent.
Dan heb je niet de goede keuze gemaakt!
sommige dingen weet je niet van te voren..
Ik hoop dat jij dan wel de juiste keuze maakt
laatste aanpassing
En dat het niks is, is onzin
een condoom gebruiken is ook moord
het is in principe nog niets nee.. het word natuurlijk wel wat.. logisch lijkt me, anders viel d'r niets weg te halen
maar ik baal af en toe wel dat ik niet diegene zou zijn die zwanger moest worden, want ik zou het 200% zkr weg laten halen als het niet:
- gewenst was
- niet genoeg geld binnenkomt om voor het kind te zorgen
- van diegene is waar ik de rest van mijn leven mee kan/wil zijn en die persoon het ook wilt!!
ik zou never en nooit geen kind willen van iemand die het niet wilt.. en ik ben ook van mening dat er 2 ouders nodig zijn (in 95% van de gevallen iig)
Mijn ex vond het ook nodig zijn handen te laten wapperen, ook tijdens mijn zwangerschap. Had ik dan het kind moeten laten aborteren omdat híj zich niet kon gedragen?
dat is ook niet ongewenst zwanger raken.. maar er achteraf "spijt" van krijgen dat het van de verkeerde persoon afkomt
Uitspraak van Fairytale op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:33:
En dat het niks is, is onzin
een condoom gebruiken is ook moord
Ik gebruik een spiraal.
Sommige mensen zijn daar ook principieel op tegen omdat het eitje wel bevrucht kan worden (en sommige mensen dan dus spreken van leven) maar niet kan innestelen...
Heb ik ook al eens een discussie over gehad!
kan mischien wel een emotioneel wrak worden om wat er gebeurd is,
Ja ook dat..
Ik denk niet dat IK een kind goed op kan voeden als ik na zo'n gebeurtenis alles op een rijtje moet zetten! Ben liever 100% met de zwangerschap en mn kindje bezig ipv de gebeurtenis die ervoor heeft gezorgd te verwerken..
Ken mezelf, na zoiets sta ik iig niet sterk genoeg om zwanger te zijn of een kind te krijgen..
Zelfde idee als een verkrachting....
Ik weet niet hoe het bij jou is gegaan, daar wil ik ook niet over oordelen.. Maar zoals ik het nu zie, vind ik het niet hetzelfde idee als verkrachting.. De sex met de vader van het kind (ook al had hij losse handjes) zal ik de meeste gevallen vrijwillig zijn geweest en door een verkrachter dus niet..
Maar goed ik weet natuurlijk niet hoe dat in jouw situatie was..
het is in principe nog niets nee.. het word natuurlijk wel wat.. logisch lijkt me, anders viel d'r niets weg te halen
hahaha tssss... een zaadje en een eitje an sich zijn nog niks. Maar een klompje cellen is al wel wat. Een boterham en kaas zijn zonder dat ze samen gevoegd zijn ook nog geen boterham met kaas natuurlijk..
- gewenst was
- niet genoeg geld binnenkomt om voor het kind te zorgen
- van diegene is waar ik de rest van mijn leven mee kan/wil zijn en die persoon het ook wilt!!
En wat dacht je van eigen verantwoordelijkheid? Dat kind kan er niks aan doen dat jij zo stom bent om niet goed op te letten, moet het daarvoor boeten?
Overigens, geld is een issue maar niet het belangrijkste. Een kind is echt niet zo duur. Ja, als ze gaan studeren maar in 18 jaar kan je heel wat sparen. Borstvoeding is gratis, en geloof me, goedkopere luiers zijn beter dan die vieze stink pampers. Ik noem maar wat. Je hoeft geen 1000enden euro's uit te geven aan babyzooi.
Ik werk gewoon, heb ook geen topsalaris maar mijn zoon heeft mooie spulletjes, schone kleren, eten genoeg en vooral HEEL VEEL liefde.. Materialistische dingen zijn in mijn ogen geen reden om een zwangerschap af te breken..
Uitspraak van Evil Pussy op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:36:
dat is ook niet ongewenst zwanger raken.. maar er achteraf "spijt" van krijgen dat het van de verkeerde persoon afkomt
Zo zou je het ook kunnen zien, maar aan de andere kant kun je ook heel bot zeggen dat als je aan de pil bent of een spiraal hebt en verkracht wordt, ook niet zwanger zou moeten worden (op die ene procent na dan die wél zwanger wordt ondanks voorbehoedsmiddelen)
Waarom hebben mensen het over een carriére.. Misschien vinden sommigen een carriére wel niet nodig. Ik hoef ook geen flitsende loopbaan. daar ben ik niet geinteresseerd.
En er is wetenschappelijk onderzoek gedaan naar de zin of de onzin van kinderopvang en er is bewezen dat kinderen die wel enkele dagen naar een kinderdagverblijf gaan sociaal sterker zijn, beter ontwikkeld en sterkere persoonlijkheden zijn. Omdat ze op vroege leeftijd al een hele hoop dingen leren, die je mist als je met je moeder thuis bent.
ik zij niet dat je een carriere hoeft te maken.. maar werken zul je toch moeten, en dat in combinatie met WEL kind.. GEEN vriend.. oid. vind ik niet verantwoord (omdat je gewoon niet voldoende tijd in je kind kan steken (als je er in je eentje voorstaat dus) in mijn ogen)
en ik heb nooit in een opvang oid gezeten, en als ik mezelf vergelijk met diegene hier die dat wel hebben gehad, ben ik een socialer iemand hehe... en die andere waar ik het over had allemaal van die asociale randdebielen/pestkoppen
niet dat dat persee daaraan ligt, maar wie voeden op de opvang jou kind op? juist.. vaak: kinderen zonder kinderen...
Ik weet niet hoe het bij jou is gegaan, daar wil ik ook niet over oordelen.. Maar zoals ik het nu zie, vind ik het niet hetzelfde idee als verkrachting.. De sex met de vader van het kind (ook al had hij losse handjes) zal ik de meeste gevallen vrijwillig zijn geweest en door een verkrachter dus niet..
idd.... en vergeet niet dat verkrachters je meestal ook bond en blauw slaan omdat je naar hun zin niet genoeg mee werkt..
Ik vind dat je een kind altijd moet laten komen. of je het houd moet je zelf weten. maar ieder kind heeft recht op een eerlijk leven 
Als ik zou worden verkracht en zwanger zou worden, dan zou ik het denk ik wel laten komen. het is wel makkelijker gezegt dan gedaan..
zoiets beslis je niet zomaar in 2 minuten. ik denk dat ik het kind zou houden of voor adoptie afstaan.
Als ik zou worden verkracht en zwanger zou worden, dan zou ik het denk ik wel laten komen. het is wel makkelijker gezegt dan gedaan..
zoiets beslis je niet zomaar in 2 minuten. ik denk dat ik het kind zou houden of voor adoptie afstaan.
(omdat je gewoon niet voldoende tijd in je kind kan steken (als je er in je eentje voorstaat dus) in mijn ogen)
ik vind het heel knap dat jij kan oordelen of ik genoeg tijd aan mijn kind besteed... héél knap. Heb je daar dan maatstaven voor, dan wil ik ze graag even inzien..
niet dat dat persee daaraan ligt, maar wie voeden op de opvang jou kind op? juist.. vaak: kinderen zonder kinderen...
dan kies je geen goede opvang. Op mijn kdv zijn het gekwalificeerde juffen, vaak met zelf kinderen, enorm veel toewijding en liefde voor de kindjes. Als je je kind naar een opvang stuurt waar de jouw beschreven juffen werken ben je niet goed bij je hoofd.
Ik hoop dat jij dan wel de juiste keuze maakt anders krijg je t nog flink zwaar en zou t sneu zijn voor je kindjes als ze opgroeien in een onstabiele omgeving omdat papa vind dat je hoe dan ook altijd bij elkaar moet blijven..
Daarom blijf ik ook alleen
mensen zijn niet meer te vertrouwen tegenwoordig
dan vind ik je ook zielig. Dat iets jouw vertrouwen in de mensheid zo geschaad heeft, dat je zo verbitterd bent!
Sorry hoor,
kijk eens om je heen, tv, kranten, internet
iedereen belazerd iedereen.
En verbitterd klinkt wel erg cru, ik noem het meer teleurgesteld
O en ik ben wel de laatste die je zielig moet vinden....
laatste aanpassing
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:41:
idd.... en vergeet niet dat verkrachters je meestal ook bond en blauw slaan omdat je naar hun zin niet genoeg mee werkt..
Je hoeft mij ook niks te vertellen daarover hoor
Ik weet héél erg goed hoe zoiets in zn werking gaat!
Ja dus?
Het ging er toch over dat een kind in een sociaal onwenselijke situatie ter wereld kwam, vader voor de deur enz. Het ging inmiddels ook al over carrieres en alleenstaande ouders.... Dan vind ik dit best in het plaatje passen. Als je tijdens je zwangerschap achter de ware aard van je 'partner' komt kun je hem net zo goed haten als wanneer je tijden de bevruchting al achter zijn aard gekomen bent. En kun je dan nog van het kind houden? Wil je dan zijn 'product' nog wel hebben? Dat was toch de vraag?
Als dat de issues zijn vind ik de twee vergelijkingen best in dit verhaal passen!
Heb ik ook al eens een discussie over gehad!
is toch je eigen keus / mening
ik ben niet gelovig.. kan je ook eeuwig over doorgaan rofl
een zaadje en een eitje an sich zijn nog niks
ik vind het weghalen van een zojuist bevrucht eitje net zo ernstig als een brok cellen wat NOG geen levensfuncties heeft..
het word namelijk in beide gevallen iets dat volgroeit.. dus als je A wel weg wilt/kunt halen.. zie ik geen verschil in B ook weghalen.. of alles.. of niets!
En wat dacht je van eigen verantwoordelijkheid? Dat kind kan er niks aan doen dat jij zo stom bent om niet goed op te letten, moet het daarvoor boeten?
daarom weghalen, iets dat nog niet leeft.. kun je niet vermoorden
Ik werk gewoon, heb ook geen topsalaris maar mijn zoon heeft mooie spulletjes, schone kleren, eten genoeg en vooral HEEL VEEL liefde.. Materialistische dingen zijn in mijn ogen geen reden om een zwangerschap af te breken..
vind ik heel knap van je dat je dat doet/kunt etc. maar ik zou dat dus nooit willen (in mijn eentje iig ZKR niet) en ik hoef ook zonder kind geen topsalaris.. maar in je eentje moeten zorgen voor 2 mensen (waarvan 1 naar school moet op een gegeven moment.. en jij geen tijd hebt om een degelijk salaris te werven.. tsja.. dat is ook niet leuk (voor beide niet)
ik denk dat ik men zwangerschap uit zou dragen en dan dat kindje (spreek dan denk ik niet over mijn kindje)
zou afstaan..
zijn heel veel mensen die graag kinderen willen en ze niet kunnen krijgen dus ja dan zou ik het DENK ik op die manier doen..
wel zou ik dan dus men hele zwangerschap wijde kleding etc dragen en ik denk dat je je aan zo een kindje niet zal hechten maar ja dat DENK ik he
abortus zou ik dus ook niet doen net als ruige
hoi ruige ik ben weer terug
zou afstaan..
zijn heel veel mensen die graag kinderen willen en ze niet kunnen krijgen dus ja dan zou ik het DENK ik op die manier doen..
wel zou ik dan dus men hele zwangerschap wijde kleding etc dragen en ik denk dat je je aan zo een kindje niet zal hechten maar ja dat DENK ik he
abortus zou ik dus ook niet doen net als ruige
hoi ruige ik ben weer terug
laatste aanpassing
Je hoeft mij ook niks te vertellen daarover hoor
Ik weet héél erg goed hoe zoiets in zn werking gaat!
ik had het ook niet tegen jou
Het ging er toch over dat een kind in een sociaal onwenselijke situatie ter wereld kwam, vader voor de deur enz. Het ging inmiddels ook al over carrieres en alleenstaande ouders.... Dan vind ik dit best in het plaatje passen.
nee het ging er over dat je zwanger word van je verkrachter.
ik vind het heel knap dat jij kan oordelen of ik genoeg tijd aan mijn kind besteed... héél knap. Heb je daar dan maatstaven voor, dan wil ik ze graag even inzien..
ik wil ook geen kinderen ofzo, hehe..
maar mijn ouders hebben toen gezegt: 1 gaat opvoeding doen.. en 1 werken..
als je alleen bent moet je dus alles alleen doen:
(full time) werken
huishouden
opvoeding
knap!
dan kies je geen goede opvang
ik zou ALS ik dan toch kinderen kreeg ooit, de opvoeding niet aan een ander willen overlaten, dat doe ik dan zelf.. of mijn partner waar ze vanaf komen.. of samen..
een ander.. in deze tijden zkr
ik vind het weghalen van een zojuist bevrucht eitje net zo ernstig als een brok cellen wat NOG geen levensfuncties heeft..
Als je erachter komt dat je zwanger bent, ben je in de meeste gevallen al minimaal 5 a 6 weken onderweg.
Bij mijn jongste dochter heb ik een echo gehad met 6 weken. Die had toen al een hartslag.
Stel, jij bent 6 weken zwanger als je er achter komt, ga je naar een abortuskliniek, krijg je 5 dagen bedenktijd en kun je terugkomen.
Dan ben je al 7 weken zwanger!
Week 7
Moeder:
Je gezicht kan wat oneffenheden vertonen door de veranderingen in je hormoonpeil. Hierdoor kan je ineens teruggezet worden in je pubertijd! Al een beetje gewend aan de gedachte van je zwangerschap? Kom je in aanmerking voor een vlokkentest informeer nu dan alvast bij je verloskundige. De test vind later in de zwangerschap plaats
Baby:
De handpalmen van je kindje worden deze week zichtbaar, de baby is ongeveer 7-9 mm (kruin-stuit) aan het eind van deze week. Er word nu ook hard gewerkt aan het geslacht van je kindje. Ook al is dit nu nog niet zichtbaar, de organen zijn in aanbouw. Ook krijgt je kindje nu neusgaten. Bij een vaginale echo zul je nu ook heel duidelijk het hartje van je kindje zien kloppen.![[img width=219 height=270]http://www.kindjeopkomst.nl/images/images/img.zwanger/week7.jpg[/img]](http://www.kindjeopkomst.nl/images/images/img.zwanger/week7.jpg)
Moeder:
Je gezicht kan wat oneffenheden vertonen door de veranderingen in je hormoonpeil. Hierdoor kan je ineens teruggezet worden in je pubertijd! Al een beetje gewend aan de gedachte van je zwangerschap? Kom je in aanmerking voor een vlokkentest informeer nu dan alvast bij je verloskundige. De test vind later in de zwangerschap plaats
Baby:
De handpalmen van je kindje worden deze week zichtbaar, de baby is ongeveer 7-9 mm (kruin-stuit) aan het eind van deze week. Er word nu ook hard gewerkt aan het geslacht van je kindje. Ook al is dit nu nog niet zichtbaar, de organen zijn in aanbouw. Ook krijgt je kindje nu neusgaten. Bij een vaginale echo zul je nu ook heel duidelijk het hartje van je kindje zien kloppen.
![[img width=219 height=270]http://www.kindjeopkomst.nl/images/images/img.zwanger/week7.jpg[/img]](http://www.kindjeopkomst.nl/images/images/img.zwanger/week7.jpg)
Bron:www.kindjeopkomst.nl
Kun je toch nauwelijks niet levend noemen of wel?
**Is overigens niet aanvallend bedoeld hoor, voor we dat straks weer krijgen
laatste aanpassing
vind ik heel knap van je dat je dat doet/kunt etc. maar ik zou dat dus nooit willen (in mijn eentje iig ZKR niet) en ik hoef ook zonder kind geen topsalaris.. maar in je eentje moeten zorgen voor 2 mensen (waarvan 1 naar school moet op een gegeven moment.. en jij geen tijd hebt om een degelijk salaris te werven.. tsja.. dat is ook niet leuk (voor beide niet)
ik verdien een prima salaris. Maar geen 2,5 duizend per maand nee. We redden ons prima maar nee, ik draag geen merkkleding ofzo. Maar heb een mooie flat, een barreltje voor de deur. Niks aan t handje. Maar de gemiddelde carriére-jager zou het niet redden met mijn salaris nee. Ik bedoel alleen dat een carriére geen vereiste is voor een kind. Waar láát je dat kind trouwens als je 40 uur minimaal druk bent met je carriére in stand houden?
Uitspraak van Evil Pussy op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:48:
Het ging er toch over dat een kind in een sociaal onwenselijke situatie ter wereld kwam, vader voor de deur enz. Het ging inmiddels ook al over carrieres en alleenstaande ouders.... Dan vind ik dit best in het plaatje passen.
nee het ging er over dat je zwanger word van je verkrachter.
De discussie die inmiddels was ontstaan ging over de door mij aangegeven onderwerpen. Als je je daarin wil mengen, moet je niet zo gaan reageren. Degenen die deelnamen aan die discussie weten namelijk wel heel goed wat en hoe ik het bedoel, lees maar terug
minimaal 5 a 6 weken onderweg
uhm.. meeste meisjes zijn dacht ik om de 4 weken ongesteld? 5 weken kan me dan nog voorstellen.. en dan nog..
het is nooit NIETS dat je weghaalt.. dat kan namelijk niet..
mijn mening is gewoon dat je het moet laten weghalen als je het niet wilt.. ongeacht of het nu 1 dag/1week/1 maand overweg is
Ja dus?
Goed gelezen
Het ging er toch over dat een kind in een sociaal onwenselijke situatie ter wereld kwam
Het ging erover dat ik dat niet hetzelfde idee vond, zoals jij zei
Plus dat het erover ging dat je na zo'n zwaar emotionele gebeurtenis eerst voor jezelf moet kiezen, omdat ik vind dat je niet én met jezelf én de verwerking én je kind bezig kan zijn.. Ik vind dat je 100% voor je kind moet gaan en dat vind ik niet kunnen als je zelf niet goed in je vel zit..
Dat was toch de vraag?
Lieve schat, daar had ik allang iets over gezegd, maar je leest blijkbaar niet zo goed
De discussie die inmiddels was ontstaan ging over de door mij aangegeven onderwerpen.
off topic dus
Waar láát je dat kind trouwens als je 40 uur minimaal druk bent met je carriére in stand houden?
bij de partner die geen/minder behoefte heeft aan carriere
ik zei net al.. ik zou het weg laten halen als ik er alleen voor stond.. dus ik kom niet in die situatie (al ben ik dan een jongen maar toch, kan ik er nog wel een mening over hebben
als je alleen bent moet je dus alles alleen doen:
(full time) werken
huishouden
opvoeding
knap!
ik ben ook heel erg goed!
ik zou ALS ik dan toch kinderen kreeg ooit, de opvoeding niet aan een ander willen overlaten, dat doe ik dan zelf.. of mijn partner waar ze vanaf komen.. of samen..
ze voeden mijn kind niet op hoor. Dat doe ik. Bas is daar 2 dagen en word weliswaar in het gareel gehouden mocht dat nodig zijn, maar opgevoed word er niet als zodanig. Beetje cru ook om dat zo te stellen... Hij speelt daar, knutselt, eet een broodje, doet een slaapje en gaat weer naar huis. Daar is mama die hem opvoed. En als hij bij zijn papa is, doet die het. Mensen denken ten onrechte dat als je kind niet 27/7 bij de ouders is dat 'anderen' dan de opvoeding doen. Leraren op school voeden toch ook niet op
laatste aanpassing
Plus dat het erover ging dat je na zo'n zwaar emotionele gebeurtenis eerst voor jezelf moet kiezen, omdat ik vind dat je niet én met jezelf én de verwerking én je kind bezig kan zijn.. Ik vind dat je 100% voor je kind moet gaan en dat vind ik niet kunnen als je zelf niet goed in je vel zit..
En dát is per persoon verschillend.
Ik ben ook principieel tegen abortus, maar vind dat het in deze situatie wel moet kunnen, voor mensen die het absoluut niet willen of niet aankunnen....
maar je leest blijkbaar niet zo goed
Same to you
ze begrijpt het alleen niet zo ....
ik doelde meer op: daar krijg je dan dikke vette vieze spijt van!
daar ben ik het niet mee eens...
ik zou men kindje niet in de ogen kunnen kijken en moeten vertellen dat zen vader hem heeft verwekt door zen moeder te verkrachten..
ik denk dat dat kindje dan beter*ouders*kan hebben die dit niet hebben meegemaakt
mijn mening is gewoon dat je het moet laten weghalen als je het niet wilt..
daar ben ik het niet mee eens.. als je het geen stabiliteit kan bieden dan vind ik dat je het weg kan laten halen niet omdat je ht niet wilt.. dan had je maar beter op moeten letten en pil/condoom moeten gebruiken.. dan maar op de blaren zitten.. eigen schuld!
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:57:
ze begrijpt het alleen niet zo ....
Er zijn ook andere dingen die heel erg zwaar kunnen zijn en die je moet verwerken terwijl je bezig bent met een kind te krijgen danwel op te voeden.
Ik vind dat geen reden om een kind te aborteren. Jullie blijkbaar wel en dat is je goed recht.
Godzijdank mogen we een eigen mening hebben!
bij de partner die geen/minder behoefte heeft aan carriere
dan zet je dus een kind op de wereld, maar mis je er vervolgens alles van omdat je een carriére moet najagen
off topic dus
nee, het is topic gerelateerd en als gaandeweg een topic de discussie een andere aard krijgt, echter wel binnen de regels van PF is dat niet erg. Jammer he, argumentje weg
Nee! Een kind moet je ook willen, anders heeft het kind zelf er ook niks aan. Als je er niet 100% zeker van bent dat je het kind ook echt wil en als je er niet 100% voor kan zorgen kan je het toch veel beter laten weghalen.
Als je het laat weghalen geef je toe dat het ongewenst is, maar dat doe je ook als je er niet goed voor kan zorgen.. Zo hoeft het kind iig niet te lijden

Als je het laat weghalen geef je toe dat het ongewenst is, maar dat doe je ook als je er niet goed voor kan zorgen.. Zo hoeft het kind iig niet te lijden
Leraren op school voeden toch ook niet op
helaas niet nee hehe.. is wel eens nodig
dan had je maar beter op moeten letten en pil/condoom moeten gebruiken.. dan maar op de blaren zitten.. eigen schuld!
tsja.. met condoom voel ik dus helemaal niets zinnigs.. en met de pil.. als de meiden die 100% goed zouden nemen.. en de handleiding volgen.. is die ook 100% safe (ja 99.9.. vanwege de MENSELIJKE fouten!)
enne.. jij zou een kind willen zijn van ouders die jou eigenlijk helemaal niet willen/wilden? seen that.. and believe me.. that sucked
dan zet je dus een kind op de wereld, maar mis je er vervolgens alles van omdat je een carriére moet najagen lekker is dat...
kunt ook beide part time gaan werken he.. ik zei al dat ik geen behoefte heb aan een kind.. waarom zou ik er dan voor thuisblijven? (niet lullig bedoelt.. maar het is gewoon zo en ik zeg het tenminste eerlijk.. en dat is ook de leeftijd lijkt mij nog! maar dat maakt het op dit moment niet anders.. ik zou niet stoppen met school als ik een vriendin had die d'r pil d'r uitkotst en dan dom is en gewoon sex wilt.. dom dom dom
En dát is per persoon verschillend.
Daarom staat er ook: ik vind.. Ik geef mn mening he
voor mensen die het absoluut niet willen of niet aankunnen....
Ik denk toch precies hetzelfde als jij dan?
Same to you
Hoezo dat nou weer
Er zijn ook andere dingen die heel erg zwaar kunnen zijn en die je moet verwerken terwijl je bezig bent met een kind te krijgen danwel op te voeden.
Ja maar dat weet je niet van tevoren als je zwanger wordt toch?
Verkrachting in dit geval dus wel, dus je moet ervoor kiezen of je het tegelijk wil doen of dat je abortus laat plegen..
Godzijdank mogen we een eigen mening hebben!
Inderdaad..
nee, het is topic gerelateerd en als gaandeweg een topic de discussie een andere aard krijgt, echter wel binnen de regels van PF is dat niet erg. Jammer he, argumentje weg
het is alleen jammer dat er al weet ik het hoeveel forums zijn over arbortus en nog geen 1 over verkrachting en hoe verder...
jammer dat mensen het dan weer over iets anders gaan hebben
de meeste komen er achter rond 6 tot 8 weken zwangerschap
is beetje dom van die persoon dan he? ik heb een vriendin gehad die was toen 1 dag overtijd en die zei dat als het niet die dag gebeurde dat ze die dag.. of erna een test ging halen.. dan was ze max 4.5 weken geweest..
dat de test dan mischien een foute uitslag kan geven heb ik het ff niet over.. maar na 7/8 weken pas test halen vind ik gewoon laks
Dat is moord
Dat vind ik onzin
Ik vind het pas moord als het gemeend was en dan zonder condoom dan vind ik het pas moord maar als je verkracht bent vind ik dat wel eeen heel ander verhaal
jammer dat mensen het dan weer over iets anders gaan hebben
Nou ja misschien niet jammer dat ze het erover hebben..
Maar wel jammer dat er op zo'n manier gereageerd wordt als iemand terecht zegt dat het offtopic is
Irritaties
Dat vind ik onzin
Ik vind het pas moord als het gemeend was en dan zonder condoom dan vind ik het pas moord maar als je verkracht bent vind ik dat wel eeen heel ander verhaal
of het moord is laat ik er ff buiten.. dat is voor iedereen persoonlijk..
maar als iemand mij verkracht.. en ik vermoord hem
of ik vermoord iemand..
word ik voor beide vervolgd, alleen bij de 1e minder erg..
dus.. of het nu gewenst is.. van een gewenst persoon.. of niet.. het blijft hetzelfde.. moord is moord!
Dat vind ik onzin
ja idd... mensen denken vaak te makkelijk over verkrachtingen... dat het wel weer over gaat na een tijdje, en dat je dan makkelijk de kleine van je verkrachter kan opvoeden
Hoezo dat nou weer
Omdat zij mijn reply blijkbaar ook niet zo goed had gelezen
Ja maar dat weet je niet van tevoren als je zwanger wordt toch?
Verkrachting in dit geval dus wel, dus je moet ervoor kiezen of je het tegelijk wil doen of dat je abortus laat plegen..
Dan kun je toch ook een morning-after-pil nemen? Ja sorry hoor, misschien klinkt het cru, maar dat zou ik als allereerste doen als ik verkracht zou worden, plus een soa en aids-test. Dat doen ze standaard bij de politie maar als je geen aangifte wil doen, kun je dat ook bij de huisarts doen!
ik denk dat je pas kan oordelen over zo een situatie als je het zelf mee maakt
ik gun het echt niemand natuurlijk
maar mensen hebben zo snel een oordeel
verder wou ik even kwijt dat je heel goed alleen een kindje kan opvoeden
ik doe het al 6 maaden
ik werk
ik doe het huishouden
en ik zorg voor me binkie
zoiets gaat bijna vanzelf
en je vecht/zorgt er wel voor dat het goed gaat
ik gun het echt niemand natuurlijk
maar mensen hebben zo snel een oordeel
verder wou ik even kwijt dat je heel goed alleen een kindje kan opvoeden
ik doe het al 6 maaden
ik werk
ik doe het huishouden
en ik zorg voor me binkie
zoiets gaat bijna vanzelf
en je vecht/zorgt er wel voor dat het goed gaat
dat de test dan mischien een foute uitslag kan geven heb ik het ff niet over.. maar na 7/8 weken pas test halen vind ik gewoon laks
ha ja jou mening
ik dee men test bij 6 weken zwangerschap
wist ik tenminste zeker dat de uitslag niet fout kon zijn...
ik ben van mening dat je ook als je de pil slik wel is later ongesteld kan worden dus vandaar dat ik niet meteen de dag er op een test zou doen
ja idd... mensen denken vaak te makkelijk over verkrachtingen... dat het wel weer over gaat na een tijdje, en dat je dan makkelijk de kleine van je verkrachter kan opvoeden
Mag ik jou een ontzettend lompe vraag stellen?
Ben jij wel eens verkracht?
Ik ben geen vrouw, maar ik denk als iets 9 maanden in je heeft gezeten, je als het geboren er zeker wel van gaat houden,
Dan kun je toch ook een morning-after-pil nemen
nou ik denk dat ik daar niet bij stil zou staan hoor als ik verkracht ben
maar als iemand mij verkracht.. en ik vermoord hem
of ik vermoord iemand..
word ik voor beide vervolgd, alleen bij de 1e minder erg..
Uh die snap ik even niet?
Als iemand mij zou verkrachten en ik doe iets bij hem waaraan die dood zou gaan zouden mensen dat ook als zelf verdediging zien lijkt mij?
dus.. of het nu gewenst is.. van een gewenst persoon.. of niet.. het blijft hetzelfde.. moord is moord!
Ik vind het ook sowieso moord alleen vind het ik het met een verkrachting iets anders tuurlijk je vermoord wel een levend wezen maar ik zou ook geen kind willen van een verkrachter maar dit is iets voor ieder voor zichzelf want de andere houd het wel en de ander niet ik neem pas mensen een abortus kwalijk als het niet om een verkrachting zou gaan
ha ja jou mening
ik dee men test bij 6 weken zwangerschap
wist ik tenminste zeker dat de uitslag niet fout kon zijn...
tis gewoon zo.. je kan er na een tijdje ook NOG eentje doen, of naar je huisarts gaan
gewoon maar 7/8 weken wachten en dan roepen: het is al wat.. dus moord.. vind ik iets wat hypocriet
als je nu na 4 weken meteen handelt.. en ondanks alles blijkt dat je na 6/7 weken alsnog zwanger blijkt te zijn.. en het dan niet meer wilt weghalen.. een ander verhaal als"
ik w88 gewoon telang zodat ik het niet meer kon
Dan kun je toch ook een morning-after-pil nemen? Ja sorry hoor, misschien klinkt het cru, maar dat zou ik als allereerste doen als ik verkracht zou worden, plus een soa en aids-test. Dat doen ze standaard bij de politie maar als je geen aangifte wil doen, kun je dat ook bij de huisarts doen!
daar denk jij niet gelijk aan hoor, ik denk dat je dan helemaal in een waas zit... waar je eff niet meer uit komt.... je denk na over waarom ik... hoe is het gebeurd... heb ik het zelf uitgelokt, aan wie kan ik het vertellen, wil ik het wel vertellen... denk niet dat je gelijk denkt aan een morning afterpil.. en zeker niet gelijk aan de politie waar je weer HEEEEEEL je verhaal tot in de puntjes moet gaan vertellen.
Mag ik jou een ontzettend lompe vraag stellen?
Ben jij wel eens verkracht?
nee maar ik zeg toch "IK DENK" dat ik dat ik dat niet zo kunnen, verkrachting gebeurd de laatste tijd veelst vaak in mijn vrienden/ kennise groep zijn er zo al 3 die het hebben meegemaakt.
*reactie op verwijderd bericht*
alvorens de seks vraag ik altijd WAT ze wilt doen ALS het fout zou gaan..
weet niet: safe of niet.. of alleen oraal
weghalen: no problemo
houden: zelfde als weet niet..
en nee.. ik snap dat een verkrachter het niet vragen zal, maar als je voor jezelf weet als je in het geval DAT het kind wilt houden ja of nee.. ben je net zover
Als je gewoon goed nadenkt over wat je doet Dan is het goed
alvorens de seks vraag ik altijd WAT ze wilt doen ALS het fout zou gaan..
weet niet: safe of niet.. of alleen oraal
weghalen: no problemo
houden: zelfde als weet niet..
en nee.. ik snap dat een verkrachter het niet vragen zal, maar als je voor jezelf weet als je in het geval DAT het kind wilt houden ja of nee.. ben je net zover
laatste aanpassing door een beheerder
nou uberhaupt.. ik vind niet dat je een discussie kan voeren over een verkrachting als je het zelf niet heb megemaakt.. worden allerlei leuzenop tafel gelegd over hoe iemand zich wel niet moet voelen en blablabla...

Praat hier pas over als je het zelf mee hebt gemaakt
dat vraag je niet aan iemand!
mag ze best vragen hoor, antwoorden staat vrij. En ik schaam me er niet voor. Zie mezelf niet als slachtoffer
laatste aanpassing
daar denk jij niet gelijk aan hoor, ik denk dat je dan helemaal in een waas zit... waar je eff niet meer uit komt.... je denk na over waarom ik... hoe is het gebeurd... heb ik het zelf uitgelokt, aan wie kan ik het vertellen, wil ik het wel vertellen... denk niet dat je gelijk denkt aan een morning afterpil.. en zeker niet gelijk aan de politie waar je weer HEEEEEEL je verhaal tot in de puntjes moet gaan vertellen.
nee maar ik zeg toch "IK DENK" dat ik dat ik dat niet zo kunnen, verkrachting gebeurd de laatste tijd veelst vaak in mijn vrienden/ kennise groep zijn er zo al 3 die het hebben meegemaakt.
Hmmz, nou ik kan je vertellen dat ik wél eens verkracht ben en ik dus mijn eigen tips wel ter harte heb genomen. Alleen het naar de politie gaan heb ik later pas gedaan.
Ik dacht er aan om mezelf te beschermen.
Zo reageert iedereen anders en zullen jouw vriendinnen dat misschien niet hebben gedaan. De vragen kwamen bij mij later pas.
En het is nu 5 jaar geleden, maar het is echt niet zo dat ik jáááááren bezig ben geweest met verwerken. En ook dát is per persoon verschillend.
Maar omdat jij het allemaal zo goed wist, wilde ik wel eens weten of je het zelf had meegemaakt
Ja
Ok das naar dan is het waar jij kan er over mee kan praten maar niet iedereen is verkracht dus niet iedereen ziet het zoals jij het ziet leer daarmee leven
Anders geven een mening en baseer het op een feit want hun zouden doen als het hun zou gebeuren
Oraal.. Nee dankje
anaal voor jou dan
maar je snapt mijn punt hoop ik..
als het anders is gekomen dan door verkrachting, dus door een foutje, en je weet dat je het houd.. of niet zkr dat je het weghaalt.. zou ik er als jongen voor zorgen dat er GEEN enkele kans is op zwangerschap! omdat ik het niet wil.. en geen risico wil nemen.. condooms kunnen ook scheuren.. en pillen worden vergeten.. duss
Hmmz, nou ik kan je vertellen dat ik wél eens verkracht ben en ik dus mijn eigen tips wel ter harte heb genomen. Alleen het naar de politie gaan heb ik later pas gedaan.
Zo reageert iedereen anders en zullen jouw vriendinnen dat misschien niet hebben gedaan. De vragen kwamen bij mij later pas.
En het is nu 5 jaar geleden, maar het is echt niet zo dat ik jáááááren bezig ben geweest met verwerken. En ook dát is per persoon verschillend.
quote]
nee ik begrijp het wel maar zo is ieder mens anders en denk idd ook ieder mens anders op dat momend
[quote element=message id=26012925]{element is niet toegankelijk}Maar omdat jij het allemaal zo goed wist, wilde ik wel eens weten of je het zelf had meegemaakt
ja maar al was ik het wel had ik het ook niet gezecht, zo zie je maar iedereen is gewoon anders , en respect voor de mensen die er wel voor uit komen
maar niet iedereen is verkracht dus niet iedereen ziet het zoals jij het ziet leer daarmee leven
ging echt niet zonder slag of stoot hoor, jaren therapie voor gehad
Anders geven een mening en baseer het op een feit want hun zouden doen als het hun zou gebeuren
dan moeten ze misschien eens een keer goed nadenken voordat ze dingen gaan roepen die kwetsend voor iemand anders kunnen zijn, zijn impulsieve gedachttes die hier ff neer gekwakt worden
Ok das naar dan is het waar jij kan er over mee kan praten maar niet iedereen is verkracht dus niet iedereen ziet het zoals jij het ziet leer daarmee leven
pcies! en daarom moeten ze hun domme meningen niet hier op tafel neerleggen als ze die ervaring niet hebben gehad.. ze lopen lukraak te speculeren...
nee ik begrijp het wel maar zo is ieder mens anders en denk idd ook ieder mens anders op dat momend
ging echt niet zonder slag of stoot hoor, jaren therapie voor gehad
Wat ik net als zei dat ik het niet bot bedoelde en ik snap jou heus wel.
dan moeten ze misschien eens een keer goed nadenken voordat ze dingen gaan roepen die kwetsend voor iemand anders kunnen zijn, zijn impulsieve gedachttes die hier ff neer gekwakt worden
Welkom op Partyflock
Ik geef ook mn mening hoe ik er over denk maar dat betekent niet dat jou bij wijze uitlach zo komt het bij jou wel over ik vind het verschrikkelijk als er zoiets gebeurd maar ik praat voor MEZELF en niet voor die het mee hebben gemaakt voor mij is het anders praten dan voor jou das logisch.
Precies
Daarom heeft Eviltje ook jarenlang therapie gehad en heb ik meer moeite gehad met de relatie met mn ex dan met de verkrachting
Precies
Daarom heeft Eviltje ook jarenlang therapie gehad en heb ik meer moeite gehad met de relatie met mn ex dan met de verkrachting
ja idd... ieder mens verwerkt het anders, en voor ieder respect daar voor als je er zo boven op komt
tsja.. moeten ze dat maar in het topicnaampje verwerken 
en dan nog.. kan het kind er wat aan doen door wie die word verwekt?
dus maakt het in het belang uit voor het kind of de vader een verkrachter is of niet?
een niet verkrachter kan er ook uitnaaien en dan ben je alsnog alleenstaand ouder
maar ik ga weer.. want mijn mening is toch te diep voor een aantal hier en die voelen zich (vaak ook nog onterecht) aangesproken
greetz
en dan nog.. kan het kind er wat aan doen door wie die word verwekt?
dus maakt het in het belang uit voor het kind of de vader een verkrachter is of niet?
een niet verkrachter kan er ook uitnaaien en dan ben je alsnog alleenstaand ouder
maar ik ga weer.. want mijn mening is toch te diep voor een aantal hier en die voelen zich (vaak ook nog onterecht) aangesproken
greetz
ja ik denk
denken moeten jullie allemaal aan een paard over laten, die heeft een grotere hoofd!!
vrienden/ kennise groep zijn er zo al 3 die het hebben meegemaakt.
en hoeveel zijn er daarvan zwanger geraakt???
net alsof je ala minute weet of je zwanger ben...bij mij waren de eerste 2 zwangerschapstesten ook negatief ......

Hallo?? laten we het wel normáál houden?
iedereen heeft recht op zijn eigen mening en manier van doen.. maar hier zeikt iedereen alleen maar elkaar af.. waarom?
hier zeik iedereen elkaar altijd af...ik vind het alleen beetje ziekelijke gedachtes...
ik ga dus echt niet zitten stel dat ik verkracht word?? en ik word zwanger...zal ik het dan weg laten halen...wilde fantasie vind ik et
ik ga dus echt niet zitten stel dat ik verkracht word?? en ik word zwanger...zal ik het dan weg laten halen...wilde fantasie vind ik et
stel je bent zwanger geraakt door je verkrachter,
moet je dus duidelijk NIET hier wezen
Ik heb dit gelukkig nog nooit meegemaakt mar denk dat je pas echt een oordel heb als het je daadwerkelijk overkomt.
Zoals ik er nu over denk zou ik het ook weg laten halen. Zal je altijd ernstig achtervolgen en wat moet je later tegen je kind zeggen als het vraagt naar de papa. Dat mama verkracht is en je maar gehouden heeft, ik geloof niet dat het kind een lekker gevoel er bij zal hebben, denk dat het zelf ook erg het gevoel krijgt dat het niet gewenst was.
Zoals ik er nu over denk zou ik het ook weg laten halen. Zal je altijd ernstig achtervolgen en wat moet je later tegen je kind zeggen als het vraagt naar de papa. Dat mama verkracht is en je maar gehouden heeft, ik geloof niet dat het kind een lekker gevoel er bij zal hebben, denk dat het zelf ook erg het gevoel krijgt dat het niet gewenst was.
zou als ik zwanger was door een verkrachting abortus doen en dan die verkrachter laten aborteren 

Ontopic blijven s.v.p. Elkaar afzeiken is niet hip 
laatste aanpassing
donateur
zouden jullie hem dan gelijk weghalen, of zou je er toch nog over moeten nadenken.
Hell yeah dat ik het weg laat halen
Ik wil nu sowieso al geen kinderen en mss over 10 jaar ook wel niet dus een kind van mn verkrachter moet ik al helemaal niet
Ik ben sowieso voor abortus ik vind dat iedereen die keuze heeft en iedereen die keuze mag maken en dat mensen eens op moeten houden met dat gezeik dat het moord is! Want als jij niet voor je kind kan zorgen om weet ik wat voor reden dan ook je abortus mag plegen, zie dit topic als voorbeeld om geen kind te krijgen!
Dus kom maar op met jullie commentaar, dit is mijn mening en jullie kunnen gaan mekkeren wat jullie willen ik zal me er vrij weinig van aantrekken
Ik ben sowieso voor abortus ik vind dat iedereen die keuze heeft en iedereen die keuze mag maken en dat mensen eens op moeten houden met dat gezeik dat het moord is!
oke ik was eerst tegen abortus en dacht altijd. Je bent toch zo wijs om te n..... en volwassen genoeg daarvoor dus draag ook de verantwoording. Maar nu paar jaar verder denk ik er toch anders over. Want er is een groot verschil tussen sex hebben op jonge leeftijd en volwassen zijn.
Of wat dacht je ervan als het kindje heel ziek is en in je buik zit. Want wees eerlijk naar jezelf toe, wil een kindje wat heel erg ziek is en waar je niets mee kan.
Voordat er mensen nu over hun nek gaan. Ik zeg niet dat je alle down kinderen moet verwijderen enzo en dat ze het niet verdienen om te leven. Maar als ik 8 weken zwanger zou zijn en het heeft down, tja dan laat ik het verwijderen.
donateur
*reactie op verwijderd bericht*
Ja idd als je vet jong bent mag je best neuken en ja het kan gebeuren dat je zwanger raakt en dan
Je bent 16?17?18? zwanger, woont nog thuis zit nog opschool werkt in het weekend bij de AH? En wil jij dan je kindje laten komen? Stoppen met school? Fulltime bij de AH werken en je ouders laten oppassen zoooo dom vind ik dat.
En idd wat als je kindje ernstig ziek is
down is idd een voorbeeld je hebt helemaal gelijk meid

Je kan me namelijk niet vertellen dat mensen graag een ziek kind op de wereld willen zetten en een paar jaar later je kindje moet begraven en zo zijn er nog wel 1000 andere voorbeelden!
oke ik was eerst tegen abortus en dacht altijd. Je bent toch zo wijs om te n..... en volwassen genoeg daarvoor dus draag ook de verantwoording. Maar nu paar jaar verder denk ik er toch anders over. Want er is een groot verschil tussen sex hebben op jonge leeftijd en volwassen zijn.
Of wat dacht je ervan als het kindje heel ziek is en in je buik zit. Want wees eerlijk naar jezelf toe, wil een kindje wat heel erg ziek is en waar je niets mee kan.
Voordat er mensen nu over hun nek gaan. Ik zeg niet dat je alle down kinderen moet verwijderen enzo en dat ze het niet verdienen om te leven. Maar als ik 8 weken zwanger zou zijn en het heeft down, tja dan laat ik het verwijderen.
Ja idd als je vet jong bent mag je best neuken en ja het kan gebeuren dat je zwanger raakt en dan
Je bent 16?17?18? zwanger, woont nog thuis zit nog opschool werkt in het weekend bij de AH? En wil jij dan je kindje laten komen? Stoppen met school? Fulltime bij de AH werken en je ouders laten oppassen zoooo dom vind ik dat.
En idd wat als je kindje ernstig ziek is
Je kan me namelijk niet vertellen dat mensen graag een ziek kind op de wereld willen zetten en een paar jaar later je kindje moet begraven en zo zijn er nog wel 1000 andere voorbeelden!
(permanent verbannen)
(permanent verbannen)
Gewoon weg laten halen wijffie
"mamma, wie is nou eigenlijk mijn pappa."
"Weet ik niet lieverd. ben ´m één keer in het bos tegengekomen"
Ja hoezo niet!
eerlijkheid duurt het langst!
who's your daddy?
uhmmm ja weet ik niet
Lekker boeind!!!!
zijn genoeg kinderen zonder vader
(permanent verbannen)
Eerlijkheid duurt het langst zeg je
"lieverd, je bent nu 10. Je bent nu oud en wijs genoeg om het te weten.
Je bent voortgekomen uit een verkrachting 11 jaar geleden.
Het was het ergste wat ik ooit heb meegemaakt"
nee, gezellig voor zón kind
ja ik vind dat goed!
waarom niet!
Bericht verwijderd
donateur
ik vind dat een kind toch wel 2 ouders moet hebben, of het nou bloed is of niet.
dus als de biologisch vader overlijd
moet ik maar een vent gaan zoeken
want mijn kind heeft een vader nodig?
en als je nah te lelijk bent en niemand wil je?
dan wordt het kind bij voorbaat al slecht opgevoed?
laatste aanpassing
dus als de biologisch vader overlijd
moet ik maar een vent gaan zoeken
want mijn kind heeft een vader nodig?
en als je nah te lelijk bent en niemand wil je?
dan wordt het kind bij voorbaat al slecht opgevoed?
nee joh gekkie, ik bedoel dat ik twee ouders toch wel belangrijk vind voor een KIND. als pappie overlijd,.. tja, dat is weer wat anders. ligt aan de situatie zelf denk ik. dit ging over verkrachting, niet over een dooie papa.
en als jij te lelijk bent en niemand wil je hoef jij je kind niet per defenitie slecht op te voeden. waar haal je dat nou weer vandaan?
donateur
ik vind dat een kind toch wel 2 ouders moet hebben, of het nou bloed is of niet.
Ik vind van niet
donateur
en weer terug ot??
Oja.. nou goed ik heb mn mening al gegeven
Al wil ik nog wel zeggen dat het weinig uitmaakt of een kind nou 2 ouders heeft of niet. Tuurlijk is het wel een stuk moeilijker om in je 1tje een kind op te voeden maar het is best te doen hoor met en beetje hulp van je familie
die keuze heb je niet altijd.....

Goed, het topic is nu voor de 3e keer aangeveegd. Graag ontopic blijven en stoppen met dat gerel. Zodra het weer gebeurd gaat dit topic dicht en blijft die dicht. Heb er nu genoeg van. 
donateur
donateur
nee joh gekkie, ik bedoel dat ik twee ouders toch wel belangrijk vind voor een KIND. als pappie overlijd,.. tja, dat is weer wat anders. ligt aan de situatie zelf denk ik. dit ging over verkrachting, niet over een dooie papa.
en als jij te lelijk bent en niemand wil je hoef jij je kind niet per defenitie slecht op te voeden. waar haal je dat nou weer vandaan?
oke
ja ik zat ff onzin te lullen, moet af en toe kunnen toch
donateur
Dit is niet ontopic he?
sorry
zouden jullie hem dan gelijk weghalen, of zou je er toch nog over moeten nadenken.
ff serieus
het is heel moeilijk en per persoon verschillend
ik weet echt niet wat ik zou doen
ligt helemaal aan de situatie
en wat voor verkrachting het is
Het is ook heel moeilijk om dat nu te zeggen. Als het je overkomt denk je er misschien heel anders over. Ik wil zelf geen kinderen (zoals ik er nu over denk tenminste) en doe er dan ook alles aan om dat te voorkomen. Maar ja, als je verkracht wordt heb je daar weinig over te zeggen. Ik zou het dan denk ik weg laten halen. Ten eerste omdat ik geen kinderwens heb en ten tweede herinnerd het je waarschijnlijk elke dag aan wat er gebeurd is. Lullig voor het kind die er niets aan kan doen maar beter dat dan dat je het houdt en uiteindelijk niet op kan voeden omdat je er niet van kan houden.
en wat voor verkrachting het is
Verkrachting = verkrachting

Is het nou echt zo moeilijk om normaal met elkaar om te gaan en ontopic te blijven? Als iemand een andere mening heeft dan jou hoef je diegene niet meteen voor loser uit te maken hoor. Dit is echt de laatste waarschuwing want ik ben jullie echt zat op dit moment.
donateur
Zitten er verschillende gradaties in verkrachtingszaken?
je bent en blijft wel een neatherthaler he
het gaat toch om het houden van een kind of niet?
als het een groepsverkrachtig is
hou ik het niet, maar is het een ander soort verkrachting dan is het voor MIJ een ander verhaal
en het is mijn mening dus ga lekker knikkeren ofzo
groepsverkrachting, een verkrachting door een bekende
of door je eigen vriend
het ligt aan de situatie
beetje dom ben je wel he?
Dom nee hoor, want als je nou goed kijkt naar je eigen tekst dan zie je dat het toch allemaal verkrachting is...
dan is het voor MIJ een ander verhaal
Dus als jij verkracht bent door je eigen vriend, dan hou je het kind wat daaruit voortkomt...
Lekker dan...
ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen om (als ik het kind zou houden) in mijn kindje altijd die verkrachter terug te zien..
ook al hoeft je kindje niet op hem te lijken, dan zit er toch altijd die gedachte achter en dat zou ik nooit willen
donateur
ik zeg niks meer 
Dus als jij verkracht bent door je eigen vriend, dan hou je het kind wat daaruit voortkomt...
Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders. Het maakt het niet minder erg, absoluut niet, maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt. Ik vind dat wat anders dan dat je verkracht wordt door een onbekende.
Alleen jammer dat iedereen na een paar seconden gewoon op elkaar gaan schelden, ipv dat ze t over t onderwerp hebben...
ja dat was gisteren ook zo.... mensen accepteren elkaars mening niet, het gaat er hier toch om wat JIJ zal doen als de situatie zo zal zijn.
donateur
Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders. Het maakt het niet minder erg, absoluut niet, maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt. Ik vind dat wat anders dan dat je verkracht wordt door een onbekende.
idd dat heb ik dus ook, ik zeg niet dat ik het hou
maar zoals ik er nu over denk lijkt het me een andere situatie als dat ik wordt verkracht door een vreemde
maar ja misschien als het ooit gebeurd dat ik heel anders reageer
Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders
Het blijft dan toch verkrachting...
maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt
Het is je vriend! En je vriend hoort je sowieso niet te verkrachten! Onbekenden ook niet!
laatste aanpassing
maar zoals ik er nu over denk lijkt het me een andere situatie als dat ik wordt verkracht door een vreemde
het lijkt me juist nog erger: je vriend/ex vertrouw je (tenminste, meestal wel..) en dan wordt óók nog eens je vertrouwen beschaamd..
een vreemde vertrouw je sowieso niet
Het blijft dan toch verkrachting...
Je hebt mij ook niet horen zeggen dat het geen verkrachting is. Hij hoort met zijn poten van je af te blijven als jij niet wil. Maar als je na een verkrachting zwanger zou zijn van je verkrachter vind ik het iets anders als het door een vreemde is dan een partner waar je een tijdje mee samen bent geweest. Ligt natuurlijk ook even aan wat er gebeurd want als het je ex is die je stalkt (bijvoorbeeld) is het weer wat anders. Pff, ingewikkeld allemaal.
dan een partner waar je een tijdje mee samen bent geweest
Je vertrouwt je partner, je wordt door je partner verkracht, je vertrouwen is door je partner beschaamd, en dan tsja houd je het kind wat daaruit voortgekomen is...
laatste aanpassing
Als je ´n beetje mensenkennis hebt dan weet je waar je je mee in laat!
Nou dat is ook niet helemaal waar hoor. Hoevaak gebeurd het wel niet dat mensen 360 graden veranderen op het moment dat het uitgaat?
Je vertrouwt je partner, je wordt verkracht, je vertrouwen is (denk ik wel...) beschaamd, en dan tsja houd je het kind wat daaruit voortgekomen is
Tuurlijk is je vertrouwen beschaamd maar je hebt toch ook goede dingen met hem gedeeld? Dan heb ik het wel over een lange relatie he, niet over een relatie van 3 maanden.
Uitspraak van Kansloosop woensdag 30 augustus 2006 om 16:28:
Wat zou je eigenlijk kunnen ondernemen, als je als man verkracht zou worden, en de vrouwelijke verkrachter word zwanger van jou?
Daar zeg je wat. Nou zou mijn portemonnee maar opentrekken want dat wordt allimentatie betalen
Nou, ik zou niet graag in een americaanse gevangenis willen zitten
Ghehe, maar dan heb je het over een man-man verkrachting. Zij heeft het over een vrouw-man verkrachting. Snap je hem nog?
Ja en dat heeft ie gelijk teniet gedaan door je te verkrachten! Maar tsja de goede dingen tellen natuurlijk veel zwaarder dan verkrachting!
Ja daar heb je dan wel gelijk in.
wat valt er te neuken met een slappe lul?? en als ie wel stijf is, vind ie het leuk en is het geen verkrachting meer
´n vrouw zou de man in kwestie kunnen vastbinden en ´m met een voorbinddildo kunnen bewerken.
Geef maar een suggestie
en nou niet allemaal in opstand komen en de verloren schade terughalen he
laatste aanpassing
wat valt er te neuken met een slappe lul?? en als ie wel stijf is, vind ie het leuk en is het geen verkrachting meer
wat een onzin
als een hele mooie vrouw aan je ballen loopt te zuigen, kan je zo hard nee roepen als je wilt, maar opgewonden word een man wel.. zwakheid van de man
als een hele mooie vrouw aan je ballen loopt te zuigen, kan je zo hard nee roepen als je wilt, maar opgewonden word een man wel.. zwakheid van de man
en als ie wel stijf is, vind ie het leuk en is het geen verkrachting meer
een lelijke vrouw kan het ook voor elkaar krijgen, als ze maar goed zuigt
nou dat word in een verkrachtingszaak, een moeilijke kwestie, maar je weet nooit
donateur
nou dat word in een verkrachtingszaak, een moeilijke kwestie, maar je weet nooit
hoezo
als je een man vastbindt
en je begint te zuigen
hij gaat toch een keer oomhoog
en als je er dan bovenop gaat zitten verkracht je hem toch
of je nah lelijk ben of niet
donateur
Nou..
Ik vind abortus moord.. Maar van een verkrachter
Dan kijk ik dat 'moord'echt wel ff door de vingers!
Wil geen kind dat niet uit liefde is gemaakt!
Je spreekt jezelf wel tegen
Je vind het moord maar als dit of dat het geval is mag het wel
Abortus is een goed recht!
als je een man vastbindt
en je begint te zuigen
hij gaat toch een keer oomhoog
en als je er dan bovenop gaat zitten verkracht je hem toch
of je nah lelijk ben of niet
maar als de man in kwestie naar beneden kijkt en ziet daar een echt lelijke griet, is dat niet stimulerend voor de pielemans
Je spreekt jezelf wel tegen
Niet waar..
Ik zeg dat ik het dan wel ff door de vingers zie toch.. Dan spreek ik mezelf niet tegen
maar als de man in kwestie naar beneden kijkt en ziet daar een echt lelijke griet, is dat niet stimulerend voor de pielemans
Blinddoeken
donateur
Wil jij een kind van je verkrachter?
Nee dat heb ik al eerder gezegd
Wil jij een kindje met downsyndroom? Of een kindje die zo erg ziek is dat hij of zij niet ouders zal worden dan 1 of 2?
Vind je abortus dan nog moord? Of als je kindje zwaar gehandicapt zou zijn en geen normaal leven zou hebben bijv blind zijn en niet kunnen praten en verlamd vanaf zn nek?
Is dat moord?
donateur
als je goed kan zuigen krijgt een vrouw hem echt wel omhoog
zullen we het uitproberen bij je
ga ik op zoek naar een lelijk wijf
Als je ´n beetje mensenkennis hebt dan weet je waar je je mee in laat!
Maar goed, je hebt ook meisjes die komen ALTIJD weer bij foute mannen terecht
net alsof je je verkrachter uitzoekt. Meestal gebeurd het onverwacht en door een wildvreemde hoor....
Meestal gebeurd het onverwacht en door een wildvreemde hoor....
niet waar.....meeste verkrachtingen worden gepleegd door bekenden...familie ect ect...
Meestal gebeurd het onverwacht en door een wildvreemde hoor....
Ik begreep juist altijd dat het meerendeel van de verkrachtingen door een bekende gebeurde
ullen we het uitproberen bij je
ga ik op zoek naar een lelijk wijf
ik ben een zwak voorbeeld
En je vriend hoort je sowieso niet te verkrachten!
zeg dat maar tegen de 10 duizend meiden hier in nederland die dat in hun relatie meemaken........
volgens mij kunnen mannen niet verkracht worden
euhm hoe wil je het dan noemen als je gedwongen sex moet hebben met een man/vrouw?
Zelfs dieren kunnen verkracht worden.
Ja duh..
Als je een levend wezen het leven ontneemt is het moord
maar is het ook moord als je geen andere keuze heb dan abortus??
(en kom nu niet met verhalen dat ieder mens een keuze heeft en dat God deze voor je uitstippeld bladiblaa, want als je verkracht ben door familielid en zwanger blijkt te zijn is het anders. Ook als je nog jong ben, vind ik dat meiden makkelijker moeten kunnen zeggen, ik pleeg abortus. Tuurlijk zal dit een pijnlijke beslissing zijn.
Maar vind die mensen die blijven hameren op moord nog veel erger...
Die zien je liever met je kind, gezond of niet, bij de sociale dienst aankloppen en desnoods wonend op straat!
Nee, dan zie ik abortus als een wijze beslissing
laatste aanpassing
wijs of niet daar verschillen de meningen over....het blijft jouw beslissing...belangrijk is dat d'r mensen zijn die je steunen.....lijkt me...toch?
dat het moord wordt genoemd, is ook een beslissing en een mening.
Wat ik ermee bedoel te zeggen is dat iedereen moet weten wat die wil en een abortus laat je niet zomaar doen, daar denk je van te voren heus wel overna. Die mensen die dan nog blijven stoken over t feit dat ze besloten hebben abortus te plegen zijn het ergst.
Steun deze mensen of houdt gwoon je muil
Die zien je liever met je kind, gezond of niet, bij de sociale dienst aankloppen en desnoods wonend op straat!
idd... soms is dat zeker een goede keuze.
Het recht op abortus is een goed recht...
donateur
(en kom nu niet met verhalen dat ieder mens een keuze heeft en dat God deze voor je uitstippeld bladiblaa, want als je verkracht ben door familielid en zwanger blijkt te zijn is het anders. Ook als je nog jong ben, vind ik dat meiden makkelijker moeten kunnen zeggen, ik pleeg abortus. Tuurlijk zal dit een pijnlijke beslissing zijn.
Ja zo is het maar net
Fok dat gezeik over moord
zozo, ik verbaas me er over dat je daadwerkelijk begrijpt wat ik zeg
Je ziet zelf dus ook wel in dat je niet de makkelijkste bent om te begrijpen, pff gelukkig heb je nog een beetje werkend verstand
Goed hoor, vader therresa
Thnx
tja, dat is nou het verschil tussen jou en mij he
Jij bent echt zo grappig als je slim bent, en echt grappig ben je niet
Maar goed, je begrijpt vast wel wat ik bedoel. Ik neem aan dat je niet helemaal brainless bent toch
Nee ik ben niet zo kortzichtig dat ik ga proberen te begrijpen wat jij misschien bedoelde, ik ga af op wat men zegt, en de mensen die wat minder serieus ingesteld zijn, die pik ik er zo uit
wooow gevat ben jij man
Hier heb ik echt niet van terug. Wat een scherpe opmerking
thnx man, lief van je dat je dat zegt
Kortzichtig is het waarneer iemand een mening van een ander niet respecteerd.
hahahah, ben je nou echt zo dom als je er uit ziet
zou ik ook zeggen als ik een minderwaardigheidscomplex had!
Maakt niet uit hoor, ook daarvoor bestaan er therapietjes
maare, nu weer even ontopic blijven he
Ik zal het even anders voor je formuleren.
IK ben van MENING dat je ´n kindje weg mag laten halen omdat het bezef er dan nog niet is.
`n boom leeft ook, ´n plant leeft ook.
Het voelt geen pijn.
Als je ´n eitje bakt voelt het ongeboren kuikentje daar niets van.
Daarbij wilt degene het kindje eigenlijk helemaal niet en ik kan me voorstellen dat als een meisje een kindje wilt het van iemand moet zijn waar ze van houd.
Zo informatief genoeg voor je of ga je weer met suffe opmerkingen smijten
ehmmm dit heeft weinig met minderwaardigheidscomplexjes te maken, maar meer op het feit, dat jij de betekenissen van grote mensen woorden niet kent
dat jij je zo druk maakt over, wat ik wel en niet zeg, zegt meer over jouw onzekerheid dan over mij
Ik ga hier maar niet meer op in.
Misschien dat je bij de tomingroep wel mensen hebt die jou lage denkniveau kunnen begrijpen, ik betwijfel het maar goed.
Maar wat vind JIJ er nou eigenlijk van?
Wees maar niet bang dat ik je op je mening ga afzeiken hoor, Ik ben niet zoals de lulletjes die dat WEL doen
laatste aanpassing
Maakt niet uit hoor, ook daarvoor bestaan er therapietjes
dat jij je zo druk maakt over, wat ik wel en niet zeg, zegt meer over jouw onzekerheid dan over mij
ehmmm dit heeft weinig met minderwaardigheidscomplexjes te maken, maar meer op het feit, dat jij de betekenissen van grote mensen woorden niet kent
zo ik lees alleen de laatste berichten en zie dat het weer errrruuug ONtopic gaat?????
Maar wat vind JIJ er nou eigenlijk van?
Ik zelf kan er niet over oordelen, aangezien ik nooit in die positie kan komen te staan. Iedere vrouw zou dat het beste voor zichzelf moeten beslissen
o ik lees alleen de laatste berichten en zie dat het weer errrruuug ONtopic gaat?????
goh meen je niet
Abortus van een kind verwekt door een verkrachter is zeker geen moord
En als het niet door een verkrachting gekomen is is het wel moord?
Of je vind het moord of niet.
Maar of het moord is hangt niet af van de manier hoe het verwekt is hoor...
donateur
nah ja wat ben jij een zwart wit meisje
Heeft er niets mee te maken.
Op het moord is of niet bepaal je toch niet aan de hand daarvan?
Als je abortus moord vind, dan is dat het nog steeds als het kind verwekt is door een verkrachter. Het word namelijk moord genoemt omdat je het weg laat halen weetjewel
laat maar ik ga niet met domme mensen in discussie
Oh you are so smart...
donateur
Oh you are so smart...
slimmer als jij, ik kraam geen onzin uit
Moord is een veelste groot woord voor abortus.
is het ook, en iedereen bepaalt zelf of ze het weghalen of niet, ik ben erop tegen.
ik vind het alleen een ander geval als je verkracht word
donateur
ik vind het alleen een ander geval als je verkracht word
Ik niet.
Er zijn gevallen waarbij de keuze om het weg te laten halen verstandiger is.
Niet alleen verkrachting kan het 'goed' praten. Zelfs als je aan de pil bent, of een condoom om zijn leuter had zitten of welke vorm van anticonceptie dan ook gebruikt kan het gebeuren dat je toch zwanger wordt, ongewenst.
Wat als je hele thuis situatie, alles erom heen alles tegen heeft zitten waardoor jij het echt niet ziet zitten om een kind ter wereld te brengen.. Dan is abortus geen slechte keuze..
donateur
Wat als je hele thuis situatie, alles erom heen alles tegen heeft zitten waardoor jij het echt niet ziet zitten om een kind ter wereld te brengen.. Dan is abortus geen slechte keuze..
ben ik het ook mee eens, het ligt aan de situatie
alleen ik ben er over het ALGEMEEN op tegen...
donateur
alleen ik ben er over het ALGEMEEN op tegen...
Gelukkig is het een mening en kan elke vrouw zelf de keuze maken wat zij wilt.
Abortus is niet
Typisch gevalletje bullshit. Moord is een veelste groot woord voor abortus.
Vind ik ook hoor, maargoed...
het selectief moord noemen slaat al helemaal nergens op.
slimmer als jij, ik kraam geen onzin uit
Een mening noem je zoiets,, dat jij andermans meningen meteen als bullshit en dom bestempelt zegtmeer over jezelf denk ik
laatste aanpassing
donateur
Maar met tegenzin een kind ter wereld brengen is ook niet
zeker niet, ik zei ook al het ligt aan de situatie
maar ik ben er gewoon over het algemeen op tegen.
Een mening noem je zoiets,, dat jij andermans meningen meteen als bullshit en dom bestempelt zegtmeer over jezelf denk ik
heb ik dat gedaan dan???
jij begint over moord te praten terwijl het over een heel ander onderwerp gaat
ik noemde je alleen zwart wit, jij gaat zo fel in op ander mans mening
beetje zielig, je hoeft niemand je mening op te dringen
laatste aanpassing
donateur
zeker niet, ik zei ook al het ligt aan de situatie
maar ik ben er gewoon over het algemeen op tegen.
Oke
En verder heeft moord er geen zak mee te maken
jij begint over moord te praten terwijl het over een heel ander onderwerp gaatdus wie is er nu weer dom
uh, lezen is ook niet je sterkste punt hé.
Ik was niet diegene die over moord begon hoor
heb ik dat gedaan dan???
dus wie is er nu weer dom
Heb ik ergens gezegd dat jij dom bent?
ik noemde je alleen zwart wit, jij gaat zo fel in op ander mans mening
beetje zielig, je hoeft niemand je mening op te dringen
Oh get a grip.
Ik hoef ook niemand mijn mening op te dringen hoor, het is alleen maar goed dat mensen verschillende meningen hebben. En daar heb je topics voor en daar discussier je dan over
Kan interessant wezen
*voegt zielig toe aan lijstje
En als het niet door een verkrachting gekomen is is het wel moord?
Of je vind het moord of niet.
Maar of het moord is hangt niet af van de manier hoe het verwekt is hoor...
ik vind abortus sowieso geen moord maar daar gaat t topic niet over. Mensen die wel t kindje houden en er niet voor zorgen laten t ook langzaam sterven, alleen van binnen dan.
donateur
En verder heeft moord er geen zak mee te maken
idd niet, ik vind abortus ook geen moord, het is iedereen zijn keuze, ik zou het zelf nooit doet, maar ik heb alles om een kind al een goede basis te geven
*voegt zielig toe aan lijstje
Heb ik ergens gezegd dat jij dom bent?
hahahahah doe jij dat lekker
en probeer via partyflock nog ff een lekker mannetje te versieren
ik ben er weg van, ik hou niet van discussieren met mensen die een lager niveau hebben
laatste aanpassing
ik vind abortus sowieso geen moord maar daar gaat t topic niet over. Mensen die wel t kindje houden en er niet voor zorgen laten t ook langzaam sterven, alleen van binnen dan.
Vind ik ook hoor
Niemand begrijpt gewoon wat ik met die post bedoelde
ik ben er weg van, ik hou niet van discussieren met mensen die een lager niveau hebben
Helaas, aan jezelf kan je niet ontsnappen
doe es ff in jip en janneke taal dan, heb mn weekend iq al aanstaan
Never mind
Het schiet toch niet op
ben jij schrizofreen dan? dat je met jezelf in discussie gaat?
Als je toch mensen af gaat lopen zeiken, zorg dan eerst dat je spelling in orde is
En ik hoef niet met mezelf in discussie, daar heb ik jou toch voor
laatste aanpassing
hey moppie
Hey reldel
alles goed?
kom je de 14e nog naar het hooker en pimp feest?
donateur
Als je toch mensen af gaat lopen zeiken, zorg dan eerst dat je spelling in orde is
zeik ik je af dan
je voelt je nogal aangevallen he
kan ik begrijpen als je op het uiterlijk afgaat
ik heb vaker dat effect op mensen, dat ze dan erg onzeker worden enzo
ik ga op jou ook niet meer door
Hey reldel
ik ben lief
de 14e is op donderdag try my hardest, we nog wat in te halen ivm gemist kreta he
ik bedoel 14 okt
https://partyflock.nl/party/69354
wordt een gezellig feestje
laatste aanpassing
ik ben lief heb er vandaag geen zin in, in die jankende meiden
oke, ben al weg
ik bedoel 14 okt
ik ga op jou ook niet meer door
Op gegeven moment zijn jouw stompzinnige opmerkingen natuurlijk op, kan ik begrijpen hoor, kost natuurlijk heel veel moeite van die armetierige hersentjes van jou om ze te verzinnen
My god, I just wetted my pants
whehehe ik ga het proberen
whehehe nee maar komen veel van pf wordt wel gezellig maar je wel aan de dresscode houden he
dresscode al klaar dan
whehehe nee maar komen veel van pf wordt wel gezellig
donateur
laatste aanpassing
en kijk wat daar van kwam
donateur
ja dus kom je ook de 14e
whehehehe
ze is bang voor soepie
whehehehe
ze is bang voor soepie
ja dat was ik eerst ook
hoeso dan
ja dus kom je ook de 14e
nu durf ik helemaal niet meer
ze is bang voor soepie
Uitspraak van Eviltje op vrijdag 1 september 2006 om 11:10:
schiet hij met scherp?
ja dus kom je ook de 14e
Waarom zou je nie durven
spare me
die achter ze computer hele grote mond heeft
joh
borsch bolletje
die zijn vies
Uitspraak van**AngelBrit**
op vrijdag 1 september 2006 om 11:55:
En verkrachting en daarvan zwanger zijn vind je geen goede reden om het weg te laten halen?
ik denk dat jij wat beter moet gaan lezen, voordat je wat neerzet
zo snapt zelfs zij het:
Ik nIeT.
eR ZiJn gEvAlLeN \/\/AaRbIj dE KeUzE 0m hEt \/\/eG Te lAtEn hAlEn vEr$tAnDiGeR I$.
NiEt aLlEeN VeRkRa©hTiNg kAn hEt 'G0Ed' PrAtEn. ZeLf$ Al$ JuH AaN De pIl bEnT, 0F EeN ©0Nd00M 0m zIjN LeUtEr hAd zItTeN 0f \/\/eLkE V0Rm vAn aNtI©0n©ePtIe dAn 00k gEbRuIkT KaN HeT GeBeUrEn dAt jUh t0©H Z\/\/aNgEr \/\/0RdT, 0NgE\/\/eN$T.
wAt aL$ jUh hElE ThUi$ $iTuAtIe, AlLe$ Er0m hEeN AlLe$ TeGeN HeEfT ZiTtEn \/\/aArD00r jUh hEt e©hT NiEt zIeT ZiTtEn 0M EeN KiNd tEr \/\/eReLd tE BrEnGeN.. DaN I$ aB0RtU$ gEeN $lE©HtE KeUzE..
Ik nIeT.
eR ZiJn gEvAlLeN \/\/AaRbIj dE KeUzE 0m hEt \/\/eG Te lAtEn hAlEn vEr$tAnDiGeR I$.
NiEt aLlEeN VeRkRa©hTiNg kAn hEt 'G0Ed' PrAtEn. ZeLf$ Al$ JuH AaN De pIl bEnT, 0F EeN ©0Nd00M 0m zIjN LeUtEr hAd zItTeN 0f \/\/eLkE V0Rm vAn aNtI©0n©ePtIe dAn 00k gEbRuIkT KaN HeT GeBeUrEn dAt jUh t0©H Z\/\/aNgEr \/\/0RdT, 0NgE\/\/eN$T.
wAt aL$ jUh hElE ThUi$ $iTuAtIe, AlLe$ Er0m hEeN AlLe$ TeGeN HeEfT ZiTtEn \/\/aArD00r jUh hEt e©hT NiEt zIeT ZiTtEn 0M EeN KiNd tEr \/\/eReLd tE BrEnGeN.. DaN I$ aB0RtU$ gEeN $lE©HtE KeUzE..
breeeeeeeeeeezaaaaaaaaaaaah sletje
ik denk dat jij wat beter moet gaan lezen, voordat je wat neerzet
Ik vraag het gewoon...
een bejaarde dan, ben je toch maar tot 18
zo snapt zelfs zij het:
Ik nIeT.
Nou dit kan ik dus echt niet lezen...!
als je goed had gelezen had je het ook niet hoeven vragen
Vragen mag altijd
domme vragen niet, dan zet je je eigen zo voor lul
Mag ook...
domme vragen niet
domme vragen bestaan niet,
alleen domme antwoorden...
dan zet je je eigen zo voor lul
Vind ik niet erg...
donateur
domme vragen bestaan niet,
alleen domme antwoorden...
domme vragen bestaan zeker wel
toen je moeder vroeg aan je vader zullen we een kind nemen...
en je vader zei ja...
toen wist die al in zijn achterhoofd dat het resultaat van de domste vraag ooit, ook het domste kon zijn wat die ooit zou maken
laatste aanpassing
en je vader ja zei...
toen wist die al in zijn achterhoofd dat het resultaat van de domste vraag ooit, ook het domste kon zijn wat die ooit zou maken
Gaan we weer, mens zoek een leven,
word je nou echt niet moe van jezelf om elke keer
op alles en iedereen af te geven?
lekker ophoeren...
donateur
Gaan we weer, mens zoek een leven,
word je nou echt niet moe van jezelf om elke keer
op alles en iedereen af te geven?
ik heb geen leven, partyflock is mijn leven
lekker ophoeren...
en je vader zei ja...
Waarom altijd zo'n grove reply op dingen?
Ach ja...
nou ik ook.....zou daar niet mee kunnen leven, het idee alleen al dat je elke dag aan je verkrachting herrinnerd wordt, en dat je je kind op een dag de waarheid moet vertellen. zie ik niet zitten.
je weet er weinig van he
Tja jij zult er wel heel veel vanaf
weten he...
je weet er weinig van he
ik hoef er ook niet veel van te weten
en ik hoorde ook alleen maar van mensen dat jij het juist leuk vind, en trots op jezelf ben..als er weer een topic is dicht gegooit... als jij het leuk vind om mensen uit te schelden, en hun ouders erbij halen..moet jezelf weten..
maar ik weet er idd nie heel erg veel van, omdat ik niet zo slim ben
donateur
en ik hoorde ook alleen maar van mensen dat jij het juist leuk vind, en trots op jezelf ben..als er weer een topic is dicht gegooit
trots
ach hahahaha als ik daar trots op zou moeten zijn
ik ben trots als 1 van mijn feesten goed loopt
en ik ben trots op al mijn vrienden omdat ze haags bloed hebben...
ik denk niet dat ik trots zou zijn op iemand met jouw niveau
maar dat maakt niet uit
ik heb geen hekel aan je
laatste aanpassing
waar scheld ik iemand uit
tja... waar niet?
meelopertje
herrineren dat je wel vaker woorden
als hoer enz. gebruikt...
en je vader zei ja...
zijn normale opmerkingen toch....
denk je der ook wel is over na dat niet iedereen meer ze ouders heeft.
ik denk niet dat ik trots zou zijn op iemand met jouw niveau
maar dat maakt niet uit
altijd dat niveau erbij halen?
en je hoef ook niet trots op mij te zijn..daar heb ik gelukkig me eigen mensen voor
Ja dat is echt een goede reden om trots op iemand te zijn
OT: meteen weg laten halen
laatste aanpassing
en ik ben trots op al mijn vrienden omdat ze haags bloed hebben
Haags bloed...?
laatste aanpassing
donateur
zijn normale opmerkingen toch....
denk je der ook wel is over na dat niet iedereen meer ze ouders heeft
jezus ben je nah zo dom
er moet toch echt een vader en een moeder geweest zijn hoor
toen ze werd gemaakt
wat heb ik er nah mee te maken of ze er nu nog zijn?
niet echt, kan mezelf nog simpel
herrineren dat je wel vaker woorden
als hoer enz. gebruikt...
citeer dan...
want dat kan je niet
want ik noem niemand een hoer, waarom zou ik spotten met mijn beroep
want ik noem niemand een hoer, waarom zou ik spotten met mijn beroep
donateur
want waarom moet je dan iemand ze ouders erbij halen? als je zoo slim ben?
ik geef alleen een feit
haal niks of niemand erbij
feiten zijn er om je mening te onderbouwen
dus dat deed ik
Ja dat is echt een goede reden om trots op iemand te zijn
100% trots idd, maar dat kennen jullie niet
laatste aanpassing
want ik noem niemand een hoer
doe je wel
en dat topic is ondertussen gesloten...
Maakt ook niet uit, als jij het
normaal vind om zo te reageren op
mensen die je niet kent...
donateur
doe je wel
en dat topic is ondertussen gesloten...
ja liegebeestje zo ken ik het ook
Maakt ook niet uit, als jij het
normaal vind om zo te reageren op
mensen die je niet kent...
ik vind zoveel dingen normaal
alleen jij valt daar niet echt onder
meestal met die rotterdamse hoertjes
??
nou dat heb ik even voor jou geciteerd
niks.
maar wij zijn allemaal dom, nou als jij dan zo slim ben, dan kan je er toch over nadenken...en kan je toch met slimmere opmerkingen komen
??
niks.
maar wij zijn allemaal dom, nou als jij dan zo slim ben, dan kan je er toch over nadenken...en kan je toch met slimmere opmerkingen komen
ik vind zoveel dingen normaal
alleen jij valt daar niet echt onder
Zo, gelukkig zeg!!!
laatste aanpassing
Kwestie van een beetje medeleven en respect voor je medemens...
Heel moelijk issue, moet een kind de dupe worden van een smerige verkrachter en ontnomen worden van het voortzetten van zijn bestaan vanwege de omstandigheden waaronder hij verwekt is?
Daarintegen, een kind van een verkrachting is dan een 'productie' van een misdaad van een van zijn bloedverwanten.
Verkrachting is erger dan moord, bij verkrachters zou het zaakje moeten verwijderd worden.
Daarintegen, een kind van een verkrachting is dan een 'productie' van een misdaad van een van zijn bloedverwanten.
Verkrachting is erger dan moord, bij verkrachters zou het zaakje moeten verwijderd worden.
donateur
nou nou wat kan jij goed citeren
welk topic madam?
dan kan je er toch over nadenken...en kan je toch met slimmere opmerkingen komen
het intresseerd me niet
dan heeft niks met slimheid te maken
hahahaah jullie zitten er zeker pas 2 maanden op of niet
Nee hoor al wat langer...
donateur
Ik ben trots op mezelf dat ik nie rel
nou mijn familie kan zichzelf prima redden
ja toch...mijn oma kan zich zelf ni redden hoor als ze hart infarct krijg
donateur
ik wou even de groeten doen aan me vader en me oma
me broertjes en me zusje
en me neef in afghanistan
whehehehe vergeet je oom in mongolie niet
mijn oma kan zich zelf ni redden hoor als ze hart infarct krijg
nee maar daar zijn mijn ooms weer voor
hun als arts kunnen vast mijn oma wel redden
zoals ik al zei
mijn familie kan zichzelf prima redden
je familie wel ?
nee daarom zette ik ook al dat ik niet alleen, trots was op mensen met rotterdams bloed, maar op mensen die mijn familie de leven redden...
tja ook erg goed, als er iets in het buitenland gebeurd en ze er glijk bij zijn...
respect voor hoor
nee maar daar zijn mijn ooms weer voor
En wat nou als ze met ze alle in een auto zitte, je oom is op slag dood, die andere mist een arm en je oma krijgt een hart infarct?
Redden ze zich dan ook zo goed?
Denk het niet
laatste aanpassing
haags bloed...wtf is dat...kruising tussen een man/vrouw en een ooievaar?
kweenie hoor, maar iedereens bloed heeft de zelfde samenstelling
donateur
En wat nou als ze met ze alle in een auto zitte, je oom is op slag dood, die andere mist een arm en je oma krijgt een hart infract?
Redden ze zich dan ook zo goed?
dan worden ze naar mijn vaders ziekenhuis gebracht
waar mijn andere oom en neef hun vast wel zal helpen
tja ook erg goed, als er iets in het buitenland gebeurd en ze er glijk bij zijn...
respect voor hoor
wij gaan nooit ergens heen
wij mogen dat niet
heey versterking erbij gehaald
mensen even ontopic!
look who's talking
donateur
en heb je dna ook nog een tandarts in de familie... die eventueel bij een ernstig ongeluk gelijk..het zooitje kan trekken, en dicht kan naaien...
ben je echt zo geintresseerd in mijn familie?
we hebben idd een aangetrouwde neef die tandarts is
misschien wat voor jou? echt een mooi gebit heb je niet
nou nee heur
Jawel hoor, tenzij je een zeldzame bloedziekte hebt maar laten we maar hopen van niet hé
haags bloed...wtf is dat...kruising tussen een man/vrouw en een ooievaar?
we hebben idd een aangetrouwde neef die tandarts is
misschien wat voor jou? echt een mooi gebit heb je niet
mischien ken je IVM in den haag, op de regenbooglaan, hobbemastraat, gevers deynootweg??? daar werkte ik
heey versterking erbij gehaald
Zit al de hele dag op PF hoor, alleen kan ik soms niet laten om op jou debiele antwoorden te reageren, iedereen heeft iemand nodig, slap gelul wat je daar weer heb
ben je echt zo geintresseerd in mijn familie?
ja dat ben ik, ik vind het gewoon goed...dat jullie echt helemaal niemand nodig hebben...hoor je niet vaak toch
Zit al de hele dag op PF hoor, alleen kan ik soms niet laten om op jou debiele antwoorden te reageren
dat is het...
wat moet dat zijn dan?
tandartsenpraktijken
donateur
eeeh....wat denk je zelf?
nee ik zeg het verkeerd
maar wat zei zegt klopt niet
heeft die het weg laten halen?
ik heb mijn dokter bibber spel dr bij gepakt en hebben de embryos verwijderd , en de eierstokken verwijderd
bij de rest van de vrouwelijke hamsters heb ik een spiraaltje geplaatst
ff serieus niemand heeft toch dezelfde bloedstelling?
Dat is DNA.
Ik heb het over de bloedsamenstelling.
al het bloed bestaat uit bloedcellen en plasma.
(witte en rode bloedlichaamjes en bloedplaatjes)
- Einde biologie-les
eeeh....wat denk je zelf?
euh ik denk van niet ieder heb ander dna,
dna zit in oa bloed
dus denk niet dat t opgaat allemaal
donateur
oke zo zeg je het goed
ik dacht idd DNA
Hoppa! weer iets geleerd
wist je dat nog niet
dat is wel heel zielig
laatste aanpassing
oke zo zeg je het goed
net zei ik ook al bloedsamenstelling hoor
Dat is DNA.
- Einde biologie-les-
zit toch dna in bloed ?
is dat geen samenstelling dan ?
dus bloed bestaat alleen uit bloedcellen en plasma ?
donateur
zit toch dna in bloed ?
is dat geen samenstelling dan ?
dus bloed bestaat alleen uit bloedcellen en plasma ?
nee dna is wat anders
niet iedereen heeft ook dezelfde samenstelling
de 1 heeft meer witte dan rode bloedlichaampjes
en andersom
maar we dwalen af
wist je dat nog niet
dat is wel heel zielig
hehehe
donateur
bijvoorbeeld charisteas kopen
whehehehe
bijvoorbeeld charisteas kopen
Krijg een ziekte...
nee dna is wat anders
niet iedereen heeft ook dezelfde samenstelling
de 1 heeft meer witte dan rode bloedlichaampjes
en andersom
maar we dwalen af
ik had wat meer moeten opletten vroeger
op de les ipv van de juf
Nee dna zit weer in de bloedcellen, dat is weer een stapje verder
ik ga graag diep
Dna wordt toch gevormd door bloedcellen en alles?
Of heb ik niet goed opgelet?
jij zat dus naar de meester te gluren de hele les
donateur
wordt nooit gescholden enzo..
dan vraag ik het nog een keer heel vriendelijk
waar wordt er gescholden?
en wie zit er steeds op de envelopjes te klikken?
jij zat dus naar de meester te gluren de hele les
Nee hoor ik was er nooit
hij gluurde alleen niet terug
Als je er niet ben kan iemand ook niet glure..
hij gluurde alleen niet terug
nee stel je voor had het een klik geworden, had ze verkracht geweest, zwanger geworden...weg moeten laten halen
ok das wel weer netjes van je!
ja t was een flinke klus , maar we hebben t gered
dan zal ik zelf voor die waarschuwing gaaaaan nou nee
dan vraag ik het nog een keer heel vriendelijk
waar wordt er gescholden?
Volgens mij kan je beter vragen waar niet?
Heb jij een meter dikke plaat voor je kop ofzo?
Van de week was jij het, zou me niets verbazen als je het weer bent
Dna wordt toch gevormd door bloedcellen en alles?
dna is te vinden in de celkernen van de bloedcellen
En voor meer informatie zie wikipedia oid
donateur
Van de week was jij het, zou me niets verbazen als je het weer bent
misschien was dat toch sarcastisch bedoeld
maar dat woord ken je natuurlijk niet
als het een klik is
wordt ze toch niet verkracht maar wil ze het toch zelf ook
Dus omdat ik een klik heb met iemand wil ik ook meteen maar met iemand het nest induiken?
Wie is hier nou dom?! Maar dit zegt wel weer genoeg over jou...
dit bedoel ik dus met een beetje dom
ik heb al eerder in het topic vermeld dat ik niet echt slim ben...maar ik bedoelde ermee...dat zij kijk...mnr kijk trug...en wil gelijk vieze dingen doen...maar had geen zin om het allemaal te typen...ik zou dus niet graag met 1 van mij ouwe leraren sex gehad willen hebbe....
schelden op pf is toch een soort van (cyber)pesten...en volgens mij weet iedereen wel, waarom een pester anderen pest
waar zie jij 1 scheldwoord staan dan deze pagina ?
want er wordt weer druk op het envelopje geklikt
goh en wie zal er nu drukken ..
ben jij toch zo een ster in als je het niet meer ken winnen
donateur
Dus omdat ik een klik heb met iemand wil ik ook meteen maar met iemand het nest induiken?
Wie is hier nou dom?! Maar dit zegt wel weer genoeg over jou
zo jezus
ik ga daar niet eens op in
ik heb al eerder in het topic vermeld dat ik niet echt slim ben...maar ik bedoelde ermee...dat zij kijk...mnr kijk trug...en wil gelijk vieze dingen doen...maar had geen zin om het allemaal te typen...ik zou dus niet graag met 1 van mij ouwe leraren sex gehad willen hebbe....
oke
donateur
goh en wie zal er nu drukken ..
ben jij toch zo een ster in als je het niet meer ken winnen
whahaha nog meer versterking
jij kent mij zo goed
hahahah en wanneer zou ik het niet winnen
ik zit al 4 jaar op pf
lijkt me leuk als dat een keer zou gebeuren
en ik ben toch wel redelijk slim
jij ben heel slim....
maar echte studie bollen zitten met de 30ste nog met de neus in de boeken, heel de leven trouwens...als je dokter ofzo ben ken je niet even je school afmaken en je boeken dicht slaan blijven nieuwe ziektes enzo komen...
maar ja gelukkig ben ik niet slim! want zal hier alleen maar slimme opmerkingen staan en eerlijk gezegd zie ik er geen 1
hahahah en wanneer zou ik het niet winnen
ik zit al 4 jaar op pf
lijkt me leuk als dat een keer zou gebeuren
zo nou ben je stoer joh met je 4 jaar op pf echt een stoere meid ben jij he..
o ja komt natuurlijk omdat je een hagenees ben whahahhaha
o ja komt natuurlijk omdat je een hagenees ben whahahhaha
beter dan denken dat je een lad bent een engelse hooligan
wel lachuh heej je bent vat bekend in engeland nu familiefotos op je engelse hooliganforum plaatsen
donateur
jij ben heel slim....
weet ik
maar echte studie bollen zitten met de 30ste nog met de neus in de boeken,
zou het
dus ik kan niet afgestudeerd zijn op de Haagse Hoge school
met de opleiding Management Economie en Recht?
hahahahahha
want zal hier alleen maar slimme opmerkingen staan en eerlijk gezegd zie ik er geen 1
ja je moet je aanpassen aan het niveau toch
laatste aanpassing
donateur
ja stoer he
ik zie de vergelijking stoer en 4 jaar op pf ook echt
ik zie wel verschil tussen jou en mij
dat is dat je je nogal aangevallen voelt door mij
omdat je nogal onzeker bent, en het is logisch want ik ben ook wel errug lekker vergeleken jou
en qua intelligentie ga ik niet eens beginnen
donateur
dat is het verschil met de rest mijn MAN is niet bang om bekent te zijn whaha
whahahahahahaahhahaha kappuh hoor
bekend
Gedraag je eens als een mama
kan ze niet
dus ik kan niet afgestuurd zijn
Ik geloof best dat ze jou eraf hebben gestuurd
Uitspraak van mama jolanda op vrijdag 1 september 2006 om 13:38:
ja stoer he
ik zie de vergelijking stoer en 4 jaar op pf ook echt
ik zie wel verschil tussen jou en mij
dat is dat je je nogal aangevallen voelt door mij
omdat je nogal onzeker bent, en het is logisch want ik ben ook wel errug lekker vergeleken jou
ja lekker voor een hoer misschien maar verder nee niet echt hoor whaha
donateur
Ik geloof best dat ze jou eraf hebben gestuurd
haha je blijft in je rol he , zijn de internet tikken nog niet op in de inrichting waar je zit?
1 euro voor 20 min toch ?
whahahahahahaahhahaha kappuh hoor
bekendjezus ze snapt het echt niet he
je weet toch elke hooligan wil bekend zijn en met ze kop op een website
om t nog eff makkelijker te maken voor je tegenstander gooi je dr een hoop prive dingen op zoals fotos van je familie enzo
zo hoort t toch
donateur
hey talluk ik denk dat ik me meer gedraag als jij
maar ja jij zal dan ook nooit mama worden oja wel als je verkracht bent toch?
dat is namelijk je enigste kans op het moederschap bet je rot kop...
ja denk het ook
nu gaan we schelden toch? omdat je het verbaal niet aan kan
donateur
je weet toch elke hooligan wil bekend zijn en met ze kop op een website
om t nog eff makkelijker te maken voor je tegenstander gooi je dr een hoop prive dingen op zoals fotos van je familie enzo
zo hoort t toch
ja een ECHTE hooligan doet dat ja
haha je blijft in je rol he , zijn de internet tikken nog niet op in de inrichting waar je zit?
1 euro voor 20 min toch ?
Oeee gaan we lelijk doen?
donateur
nee, ik hoop niet dat je kindje net zo "intelligent" wordt
ben bang dat het met hun niveau niks anders wordt
Oeee gaan we lelijk doen?
deed het pijn dan?
sorry
het kan de beste overkomen, een inrichting is bedoeld om mensen te helpen
ach weer men kindje er bij halen
echt zijn jullie goed in he ongeboren kindjes er bij halen..
en ja hoop zeker dat mijn kindje zo word ja is namelijk slimmer als jullie bij elkaar
ja leest maar een end heen whahha
en komiek??
tja denk jij en dat boeit me niks
ik weet het wel zeker
hij blowt te veel bubbles
sorry hoor! Je zou maar met een hooligan hebben.
na 10 jaar relatie heb je het nog steeds alleen over voetbal en hoe stoer het is om iemand in elkaar te trappen.
kijk als dat de cultuur is waar die vent graagt in leeft ok
hieruit kan je al opmaken dat die jongen niks meegemaakt heb nog
mwah mischien een ritje draaimolen op piccalily circus
of hoe je dat ook noemt
donateur
en ja hoop zeker dat mijn kindje zo word ja is namelijk slimmer als jullie bij elkaar
mwah mischien een ritje draaimolen op piccalily circus
of hoe je dat ook noemt
haahahahaha
donateur
Ik mis weer alle gezelligheid 
donateur
Ik mis weer alle gezelligheid
ja idd
jammer dat jij daar niet over kan mee praten en een verkrachting moet doen om nageslacht op de wereld te zetten
hahahhaah oh oh oh
je zet je eigen nu weer zo voor lul
misschien heeft die wel nageslacht
maar hij is een nephooligan
die wil niet dat andere mensen zijn gezin zien
want stel je voor
nee mijn kinderen zijn uit echte liefde gemaakt
jammer dat jij daar niet over kan mee praten en een verkrachting moet doen om nageslacht op de wereld te zetten
jammer dat ej uitgaat van mijn profiel ik in tegenstelling tot jouw vroend gooi niet alles de wereld in
maar ik had t over jouw vroend of die is verkracht en zwanger geraakt
weet niet wellke zin je niet snapte hoor
hijs nie breed trouwens maar wel goed met gewichten
kijk ze eigen text
omnog maar te zwijgen over ukhooligan website van m :
ik heb sinds tijden nie zon lol gehad joh

Het schijnt weer moeilijk te zijn om normaal tegen elkaar te doen. Jammer dat het topic nu door jullie dichtmoet.

![[NL]TRAUMEN :bier: [NL]](/images/user/424660_602909.gif)