3838x bekeken
Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
laatste aanpassing
dat wordt je toch wel. Met of zonder een kind van hem.
met kind alleen maar meer.... je probeerd het op 1 of andere manier toch een "beetje" te kunne vergeten, maar met een kleine om je heen van die vent staat die gedachten altijd op nummer 1
met kind alleen maar meer.... je probeerd het op 1 of andere manier toch een "beetje" te kunne vergeten, maar met een kleine om je heen van die vent staat die gedachten altijd op nummer 1
We verschillen van mening.
Een kind heeft 2 ouders nodig,
al ben ik persoonlijk tegen abortus (word je ongewenst zwanger had je maar moeten uitkijken, moet je maar veilig vrijen) maar in geval van verkrachting ligt het iets anders,
en het is moeilijk om daar antwoord op te geven als je zelf niet voor die keuze staat,
En hoe leg je het kind uit dat hij voort is gekomen uit een verkrachting? stel je zelf de vraag of je had willen leven als je wist dat je vader een verkrachter is,
niet alleen aan je eigen belang denken maar aan dat van het kind dacht ik zo.
al ben ik persoonlijk tegen abortus (word je ongewenst zwanger had je maar moeten uitkijken, moet je maar veilig vrijen) maar in geval van verkrachting ligt het iets anders,
en het is moeilijk om daar antwoord op te geven als je zelf niet voor die keuze staat,
En hoe leg je het kind uit dat hij voort is gekomen uit een verkrachting? stel je zelf de vraag of je had willen leven als je wist dat je vader een verkrachter is,
stel je zelf de vraag of je had willen leven als je wist dat je vader een verkrachter is,
Belachelijk! Dus kinderen die zijn voortgekomen uit een verkrachting vind jij dat zij niet hadden mogen leven. Die kinderen kunnen er niets aan doen dat hun vader dat heeft gedaan. Zij hebben net zoveel recht op het leven als een kind wat wel gewenst was.
Een kind wat is voortgekomen uit een verkrachting hoeft zihc niet te schamen voor zijn vader.
idd, ik zou het dan ook weglaten halen, het idee alleen al dat je iets van je verkrachter in je buik zit
Kan je toch niet mee leven denk ik word wel lastig elke keer als je je kind ziet word je eraan herrinerd
Een kind wat is voortgekomen uit een verkrachting hoeft zihc niet te schamen voor zijn vader.
dus jij zou je niet schamen als je wist dat jou vader een verkrachter is
Kan je toch niet mee leven denk ik word wel lastig elke keer als je je kind ziet word je eraan herrinerd
ja zo denk ik er ook over
laatste aanpassing
Belachelijk! Dus kinderen die zijn voortgekomen uit een verkrachting vind jij dat zij niet hadden mogen leven. Die kinderen kunnen er niets aan doen dat hun vader dat heeft gedaan. Zij hebben net zoveel recht op het leven als een kind wat wel gewenst was.
Een kind wat is voortgekomen uit een verkrachting hoeft zihc niet te schamen voor zijn vader
Mischien goed lezen wat ik zeg..................
Dat is moord
minder erg als verkrachten
dus jij vind het normaal als dat de vader van jou kind een verkrachter zal zijn
aanpassing
Je kunt niet beslissen over iemands leven, maar je moet wel je een aantal dingen afvragen, het is een moeilijk onderwerp, waar je nooit de juiste beslissing in kan nemen denk ik,
Ben ik helemaal met je eens.
dus jij vind het normaal als dat de vader van jou kind een verkrachter zal zijn
Uitspraak van >>>Malibabe<<< op dinsdag 29 augustus 2006 om 13:22:
aanpassing
??? Schamen of iets normaal vinden is niet hetzelfde als je dat soms bedoeld.
En nee niemand zou het normaal vinden als de vader van haar kind een verkrachter is.
donateur
daar zou ik niet over hoeven nadenken, ik zou het weg laten halen!
maar jij zou je dus niet schamen als jou vader een verkrachter blijkt te zijn
Ik zou het heel erg vinden als dat zo zou zijn maar wat kan dat kind er verder aan doen? Vind jij dat zo'n kind zich zou MOETEN schamen?
geen ruzie mensen!
Heb ook geen zin in ruzie.
nou IK zou me iig wel heel erg schamen als blijkt dat mijn vader een verkrachter zou zijn...
tis gewoon te moeilijk om er zo ff een beslissing over te nemen, en zeker nie door ons, achter ons pc'tje
nou IK zou me iig wel heel erg schamen als blijkt dat mijn vader een verkrachter zou zijn...
nou inderdaad! je wéét dat het kind zich nooit zal hoeven schamen, tuurlijk niet, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan, want als het jezelf overkomt zal je je zeker wel schamen!! Ik wel in ieder geval.
Als mijn vader een verkrachter zou zijn en ik daar uit voort zou zijn gekomen?
......dan heb je heel wat jaartjes prof.hulp nodig hebben...
Persoonlik weet ik niet wat ik zou doen, maar het kan je kindje geestelijk beschadigen. Stel je vertelt het niet, dan heb je kans dat als het kind wat ouder is, met vragen komt...en dan?
......dan heb je heel wat jaartjes prof.hulp nodig hebben...
Persoonlik weet ik niet wat ik zou doen, maar het kan je kindje geestelijk beschadigen. Stel je vertelt het niet, dan heb je kans dat als het kind wat ouder is, met vragen komt...en dan?
Ik ben zelf tegen abortus, maar als je bent verkracht dan ligt het wel wat anders!
Als je het kind wel geboren laat worden zal je er altijd aan herrinerd blijven..
En leg een klein kind uit zat zijn vader een verkrachter is?
Weg halen
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. De 1 wel de ander niet.
En leg een klein kind uit zat zijn vader een verkrachter is?
Wie gaat dat nou aan een klein kind vertellen? Dat doe je pas als je kind ouder is. Als een kind dingen kan relativeren. Ik zou het pas na de pubertijd vertellen want dat is ook zo'n periode dat kinderen onstabiel zijn.
tis gewoon te moeilijk om er zo ff een beslissing over te nemen, en zeker nie door ons, achter ons pc'tje
idd. Laten we hopen dat niemand het mee hoeft te maken.
Keuzes maken is makkelijker als je er niets van weet als dat je in zo'n situatie zit.
Wie gaat dat nou aan een klein kind vertellen? Dat doe je pas als je kind ouder is. Als een kind dingen kan relativeren. Ik zou het pas na de pubertijd vertellen want dat is ook zo'n periode dat kinderen onstabiel zijn.
en wat ga je daarvoor zeggen dan als ze erom vragen.... daar hoeven ze nog niet eens puber voor te zijn, op school zien ze al klasgenootjes met vaders.
Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde. De 1 wel de ander niet.
en toch "denk" ik dat jij 1 van de weinige bent die zo denkt...
Ik zou het pas na de pubertijd vertellen want dat is ook zo'n periode dat kinderen onstabiel zijn.
Lijkt me niet, denk je niet dat dat kind het al eerder hoort van andere?
je weet toch hoe prettig sommige mensen zijn in hun uitspraken, al was het alleen maar om te stangen.....
en wat ga je daarvoor zeggen dan als ze erom vragen.... daar hoeven ze nog niet eens puber voor te zijn, op school zien ze al klasgenootjes met vaders.
Pffffff daar vraag je me wat. Geen idee. Zou wel een zoethoudertje verzinnen. Dat zou anders betekenen dat ik mijn zoontje die nu 4,5 jaar is en op school zit moet gaan uitleggen wat een verkrachting is en dat zijn vader dat gedaan heeft. (even voor alle duidelijkheid, mijn kind komt niet voort uit een verkrachting voor het geval mensen dit verkeerd opvatten)
Ik weet niet wat ik zou zeggen.
en toch "denk" ik dat jij 1 van de weinige bent die zo denkt...
Ja dus? Is het erg dat ik in dit geval "anders" denk dan de meeste?
Lijkt me niet, denk je niet dat dat kind het al eerder hoort van andere?
je weet toch hoe prettig sommige mensen zijn in hun uitspraken, al was het alleen maar om te stangen.....
Dat zou dan alleen van familie af kunnen komen. Een verkrachting hang je nooit aan de grote klok.
laatste aanpassing
ik zou het gelijk weghalen in iedergeval.
Same here waarschijnlijk, en niet alleen om de verkrachting, maar ook om het feit dat ik gewoon geen kind erbij wil
Sowieso lijkt het me een moeilijke situatie.
Meeste vrouwen houden wel een trauma over aan een verkrachting, de een kan het wel aan daarmee elke dag geconfronteerd te worden de ander niet... moeilijk in te schatten van tevoren lijkt me
Ja kom maar op met jullie commentaar
laatste aanpassing

![[NL]TRAUMEN :bier: [NL]](/images/user/424660_602909.gif)