Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
minimaal 5 a 6 weken onderweg
Ja dus?
Het ging er toch over dat een kind in een sociaal onwenselijke situatie ter wereld kwam
Dat was toch de vraag?
De discussie die inmiddels was ontstaan ging over de door mij aangegeven onderwerpen.
Waar láát je dat kind trouwens als je 40 uur minimaal druk bent met je carriére in stand houden?
als je alleen bent moet je dus alles alleen doen:
(full time) werken
huishouden
opvoeding
knap!
ik zou ALS ik dan toch kinderen kreeg ooit, de opvoeding niet aan een ander willen overlaten, dat doe ik dan zelf.. of mijn partner waar ze vanaf komen.. of samen..
Plus dat het erover ging dat je na zo'n zwaar emotionele gebeurtenis eerst voor jezelf moet kiezen, omdat ik vind dat je niet én met jezelf én de verwerking én je kind bezig kan zijn.. Ik vind dat je 100% voor je kind moet gaan en dat vind ik niet kunnen als je zelf niet goed in je vel zit..
maar je leest blijkbaar niet zo goed
Plus dat het erover ging dat je na zo'n zwaar emotionele gebeurtenis eerst voor jezelf moet kiezen, omdat ik vind dat je niet én met jezelf én de verwerking én je kind bezig kan zijn.. Ik vind dat je 100% voor je kind moet gaan en dat vind ik niet kunnen als je zelf niet goed in je vel zit..
ik doelde meer op: daar krijg je dan dikke vette vieze spijt van!
mijn mening is gewoon dat je het moet laten weghalen als je het niet wilt..
Uitspraak van Sannemeisje op dinsdag 29 augustus 2006 om 14:57:
ze begrijpt het alleen niet zo ....
bij de partner die geen/minder behoefte heeft aan carriere
off topic dus
Leraren op school voeden toch ook niet op
dan had je maar beter op moeten letten en pil/condoom moeten gebruiken.. dan maar op de blaren zitten.. eigen schuld!
dan zet je dus een kind op de wereld, maar mis je er vervolgens alles van omdat je een carriére moet najagen lekker is dat...
En dát is per persoon verschillend.
voor mensen die het absoluut niet willen of niet aankunnen....
Same to you
Er zijn ook andere dingen die heel erg zwaar kunnen zijn en die je moet verwerken terwijl je bezig bent met een kind te krijgen danwel op te voeden.
Godzijdank mogen we een eigen mening hebben!
nee, het is topic gerelateerd en als gaandeweg een topic de discussie een andere aard krijgt, echter wel binnen de regels van PF is dat niet erg. Jammer he, argumentje weg
de meeste komen er achter rond 6 tot 8 weken zwangerschap
Dat is moord
jammer dat mensen het dan weer over iets anders gaan hebben
Dat vind ik onzin
Ik vind het pas moord als het gemeend was en dan zonder condoom dan vind ik het pas moord maar als je verkracht bent vind ik dat wel eeen heel ander verhaal
Dat vind ik onzin
Ik vind het pas moord als het gemeend was en dan zonder condoom dan vind ik het pas moord maar als je verkracht bent vind ik dat wel eeen heel ander verhaal
Hoezo dat nou weer
Ja maar dat weet je niet van tevoren als je zwanger wordt toch?
Verkrachting in dit geval dus wel, dus je moet ervoor kiezen of je het tegelijk wil doen of dat je abortus laat plegen..
dat de test dan mischien een foute uitslag kan geven heb ik het ff niet over.. maar na 7/8 weken pas test halen vind ik gewoon laks
ja idd... mensen denken vaak te makkelijk over verkrachtingen... dat het wel weer over gaat na een tijdje, en dat je dan makkelijk de kleine van je verkrachter kan opvoeden
ja idd... mensen denken vaak te makkelijk over verkrachtingen... dat het wel weer over gaat na een tijdje, en dat je dan makkelijk de kleine van je verkrachter kan opvoeden
Dan kun je toch ook een morning-after-pil nemen
maar als iemand mij verkracht.. en ik vermoord hem
of ik vermoord iemand..
word ik voor beide vervolgd, alleen bij de 1e minder erg..
dus.. of het nu gewenst is.. van een gewenst persoon.. of niet.. het blijft hetzelfde.. moord is moord!
ha ja jou mening
ik dee men test bij 6 weken zwangerschap
wist ik tenminste zeker dat de uitslag niet fout kon zijn...
Dan kun je toch ook een morning-after-pil nemen? Ja sorry hoor, misschien klinkt het cru, maar dat zou ik als allereerste doen als ik verkracht zou worden, plus een soa en aids-test. Dat doen ze standaard bij de politie maar als je geen aangifte wil doen, kun je dat ook bij de huisarts doen!
Mag ik jou een ontzettend lompe vraag stellen?
Ben jij wel eens verkracht?
Als je gewoon goed nadenkt over wat je doet Dan is het goed
Praat hier pas over als je het zelf mee hebt gemaakt