Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
dat vraag je niet aan iemand!
daar denk jij niet gelijk aan hoor, ik denk dat je dan helemaal in een waas zit... waar je eff niet meer uit komt.... je denk na over waarom ik... hoe is het gebeurd... heb ik het zelf uitgelokt, aan wie kan ik het vertellen, wil ik het wel vertellen... denk niet dat je gelijk denkt aan een morning afterpil.. en zeker niet gelijk aan de politie waar je weer HEEEEEEL je verhaal tot in de puntjes moet gaan vertellen.
nee maar ik zeg toch "IK DENK" dat ik dat ik dat niet zo kunnen, verkrachting gebeurd de laatste tijd veelst vaak in mijn vrienden/ kennise groep zijn er zo al 3 die het hebben meegemaakt.
Ja
Oraal.. Nee dankje
Hmmz, nou ik kan je vertellen dat ik wél eens verkracht ben en ik dus mijn eigen tips wel ter harte heb genomen. Alleen het naar de politie gaan heb ik later pas gedaan.
Ik dacht er aan om mezelf te beschermen.
Zo reageert iedereen anders en zullen jouw vriendinnen dat misschien niet hebben gedaan. De vragen kwamen bij mij later pas.
En het is nu 5 jaar geleden, maar het is echt niet zo dat ik jáááááren bezig ben geweest met verwerken. En ook dát is per persoon verschillend.
quote]
nee ik begrijp het wel maar zo is ieder mens anders en denk idd ook ieder mens anders op dat momend
[quote element=message id=26012925]{element is niet toegankelijk}Maar omdat jij het allemaal zo goed wist, wilde ik wel eens weten of je het zelf had meegemaakt
maar niet iedereen is verkracht dus niet iedereen ziet het zoals jij het ziet leer daarmee leven
Anders geven een mening en baseer het op een feit want hun zouden doen als het hun zou gebeuren
Ok das naar dan is het waar jij kan er over mee kan praten maar niet iedereen is verkracht dus niet iedereen ziet het zoals jij het ziet leer daarmee leven
Hmmz, nou ik kan je vertellen dat ik wél eens verkracht ben en ik dus mijn eigen tips wel ter harte heb genomen. Alleen het naar de politie gaan heb ik later pas gedaan.
Ik dacht er aan om mezelf te beschermen.
Zo reageert iedereen anders en zullen jouw vriendinnen dat misschien niet hebben gedaan. De vragen kwamen bij mij later pas.
En het is nu 5 jaar geleden, maar het is echt niet zo dat ik jáááááren bezig ben geweest met verwerken. En ook dát is per persoon verschillend.
ging echt niet zonder slag of stoot hoor, jaren therapie voor gehad
dan moeten ze misschien eens een keer goed nadenken voordat ze dingen gaan roepen die kwetsend voor iemand anders kunnen zijn, zijn impulsieve gedachttes die hier ff neer gekwakt worden
nee ik begrijp het wel maar zo is ieder mens anders en denk idd ook ieder mens anders op dat momend
Precies
Daarom heeft Eviltje ook jarenlang therapie gehad en heb ik meer moeite gehad met de relatie met mn ex dan met de verkrachting
ja ik denk
vrienden/ kennise groep zijn er zo al 3 die het hebben meegemaakt.
ik zou het gelijk weghalen in iedergeval.