Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Dit is niet ontopic he?
stel je bent zwanger geraakt door je verkrachter,
zouden jullie hem dan gelijk weghalen, of zou je er toch nog over moeten nadenken.
en wat voor verkrachting het is

Zitten er verschillende gradaties in verkrachtingszaken?
je bent en blijft wel een neatherthaler he
groepsverkrachting, een verkrachting door een bekende
of door je eigen vriend
het ligt aan de situatie
beetje dom ben je wel he?
dan is het voor MIJ een ander verhaal
ik zou het gelijk weghalen in iedergeval.
Dus als jij verkracht bent door je eigen vriend, dan hou je het kind wat daaruit voortkomt...
Alleen jammer dat iedereen na een paar seconden gewoon op elkaar gaan schelden, ipv dat ze t over t onderwerp hebben...
Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders. Het maakt het niet minder erg, absoluut niet, maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt. Ik vind dat wat anders dan dat je verkracht wordt door een onbekende.
Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders
maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt
maar zoals ik er nu over denk lijkt het me een andere situatie als dat ik wordt verkracht door een vreemde
Het blijft dan toch verkrachting...
dan een partner waar je een tijdje mee samen bent geweest
Als je ´n beetje mensenkennis hebt dan weet je waar je je mee in laat!
Je vertrouwt je partner, je wordt verkracht, je vertrouwen is (denk ik wel...) beschaamd, en dan tsja houd je het kind wat daaruit voortgekomen is
Uitspraak van Kansloosop woensdag 30 augustus 2006 om 16:28:
Wat zou je eigenlijk kunnen ondernemen, als je als man verkracht zou worden, en de vrouwelijke verkrachter word zwanger van jou?
Daar zeg je wat. Nou zou mijn portemonnee maar opentrekken want dat wordt allimentatie betalen