Partyflock

Forumonderwerp · 897373

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
stel je bent zwanger geraakt door je verkrachter,
zouden jullie hem dan gelijk weghalen, of zou je er toch nog over moeten nadenken.

ik zou het gelijk weghalen in iedergeval.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 14:25:
Dit is niet ontopic he?

sorry

Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:57:
stel je bent zwanger geraakt door je verkrachter,
zouden jullie hem dan gelijk weghalen, of zou je er toch nog over moeten nadenken.

ff serieus

het is heel moeilijk en per persoon verschillend
ik weet echt niet wat ik zou doen
ligt helemaal aan de situatie
en wat voor verkrachting het is
Waarschuw beheerder
donateur
Het is ook heel moeilijk om dat nu te zeggen. Als het je overkomt denk je er misschien heel anders over. Ik wil zelf geen kinderen (zoals ik er nu over denk tenminste) en doe er dan ook alles aan om dat te voorkomen. Maar ja, als je verkracht wordt heb je daar weinig over te zeggen. Ik zou het dan denk ik weg laten halen. Ten eerste omdat ik geen kinderwens heb en ten tweede herinnerd het je waarschijnlijk elke dag aan wat er gebeurd is. Lullig voor het kind die er niets aan kan doen maar beter dat dan dat je het houdt en uiteindelijk niet op kan voeden omdat je er niet van kan houden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van M. :') op woensdag 30 augustus 2006 om 13:56:
Mooi want het is best een interessant onderwerp

Alleen jammer dat iedereen na een paar seconden gewoon op elkaar gaan schelden, ipv dat ze t over t onderwerp hebben...:P

Waarschuw beheerder
Ik zou t in ieder geval weg laten halen...:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op woensdag 30 augustus 2006 om 14:35:
en wat voor verkrachting het is

Verkrachting = verkrachting
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:51:

ze heeft er wel genoeg verstand van :O
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:51:

tuurlijk dom mokkel

:looser:

groepsverkrachting, een verkrachting door een bekende
of door je eigen vriend :s

het ligt aan de situatie

beetje dom ben je wel he?

Waarschuw beheerder
Zitten er verschillende gradaties in verkrachtingszaken? :no:

je bent en blijft wel een neatherthaler he :bye:
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Is het nou echt zo moeilijk om normaal met elkaar om te gaan en ontopic te blijven? Als iemand een andere mening heeft dan jou hoef je diegene niet meteen voor loser uit te maken hoor. Dit is echt de laatste waarschuwing want ik ben jullie echt zat op dit moment.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:23:
Zitten er verschillende gradaties in verkrachtingszaken?

je bent en blijft wel een neatherthaler he

het gaat toch om het houden van een kind of niet?
als het een groepsverkrachtig is

hou ik het niet, maar is het een ander soort verkrachting dan is het voor MIJ een ander verhaal

en het is mijn mening dus ga lekker knikkeren ofzo

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op woensdag 30 augustus 2006 om 15:20:
groepsverkrachting, een verkrachting door een bekende
of door je eigen vriend

het ligt aan de situatie

beetje dom ben je wel he?

Dom nee hoor, want als je nou goed kijkt naar je eigen tekst dan zie je dat het toch allemaal verkrachting is...:yes:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op woensdag 30 augustus 2006 om 15:32:
dan is het voor MIJ een ander verhaal

Dus als jij verkracht bent door je eigen vriend, dan hou je het kind wat daaruit voortkomt...
Lekker dan...:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op dinsdag 29 augustus 2006 om 12:57:
ik zou het gelijk weghalen in iedergeval.

ik denk dat ik er niet tegen zou kunnen om (als ik het kind zou houden) in mijn kindje altijd die verkrachter terug te zien..
ook al hoeft je kindje niet op hem te lijken, dan zit er toch altijd die gedachte achter en dat zou ik nooit willen :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:35:
Dus als jij verkracht bent door je eigen vriend, dan hou je het kind wat daaruit voortkomt...

Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders. Het maakt het niet minder erg, absoluut niet, maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt. Ik vind dat wat anders dan dat je verkracht wordt door een onbekende.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 14:50:
Alleen jammer dat iedereen na een paar seconden gewoon op elkaar gaan schelden, ipv dat ze t over t onderwerp hebben...

ja dat was gisteren ook zo.... mensen accepteren elkaars mening niet, het gaat er hier toch om wat JIJ zal doen als de situatie zo zal zijn.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 15:41:
Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders. Het maakt het niet minder erg, absoluut niet, maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt. Ik vind dat wat anders dan dat je verkracht wordt door een onbekende.

idd dat heb ik dus ook, ik zeg niet dat ik het hou
maar zoals ik er nu over denk lijkt het me een andere situatie als dat ik wordt verkracht door een vreemde

maar ja misschien als het ooit gebeurd dat ik heel anders reageer

Waarschuw beheerder
Nou..
Ik vind abortus moord.. Maar van een verkrachter:nee:
Dan kijk ik dat 'moord'echt wel ff door de vingers!
Wil geen kind dat niet uit liefde is gemaakt!

Waarschuw beheerder
Ik ben ECHT van mening dat als je verkracht bent het kind weg moet kunnen laten halen.
1/ je wilt het niet
2/ het is blijkbaar van een psycho

(mijn mening zal ik er maar even bijzeggen)

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
en ik ben het helemaal met je eens

Waarschuw beheerder
Nou als het door je ex of vriend is gebeurd vind ik het ook wat anders

Het blijft dan toch verkrachting...:yes:
maar je hebt toch een tijd goede en slechte dingen met elkaar meegemaakt

Het is je vriend! En je vriend hoort je sowieso niet te verkrachten! Onbekenden ook niet!
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 15:51:
2/ het is blijkbaar van een psycho

En als je vriend/ex je verkracht dan is t ook n Psyho! :vaag:

Waarschuw beheerder
Dan zijn t volgens mij ook nou niet echt bepaald hele goede vrienden, want die verkrachten je niet...:P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van :respect: HaagseTalluk op woensdag 30 augustus 2006 om 15:46:
maar zoals ik er nu over denk lijkt het me een andere situatie als dat ik wordt verkracht door een vreemde

het lijkt me juist nog erger: je vriend/ex vertrouw je (tenminste, meestal wel..) en dan wordt óók nog eens je vertrouwen beschaamd..

een vreemde vertrouw je sowieso niet :nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:20:
Het blijft dan toch verkrachting...

Je hebt mij ook niet horen zeggen dat het geen verkrachting is. Hij hoort met zijn poten van je af te blijven als jij niet wil. Maar als je na een verkrachting zwanger zou zijn van je verkrachter vind ik het iets anders als het door een vreemde is dan een partner waar je een tijdje mee samen bent geweest. Ligt natuurlijk ook even aan wat er gebeurd want als het je ex is die je stalkt (bijvoorbeeld) is het weer wat anders. Pff, ingewikkeld allemaal. :P

Waarschuw beheerder
Als je ´n beetje mensenkennis hebt dan weet je waar je je mee in laat!
Maar goed, je hebt ook meisjes die komen ALTIJD weer bij foute mannen terecht :S

kijk nou, bianca! Wat leuk :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:25:
dan een partner waar je een tijdje mee samen bent geweest

Je vertrouwt je partner, je wordt door je partner verkracht, je vertrouwen is door je partner beschaamd, en dan tsja houd je het kind wat daaruit voortgekomen is...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:23:
het lijkt me juist nog erger: je vriend/ex vertrouw je (tenminste, meestal wel..) en dan wordt óók nog eens je vertrouwen beschaamd..

:yes:(Y)

Waarschuw beheerder
Wat zou je eigenlijk kunnen ondernemen, als je als man verkracht zou worden, en de vrouwelijke verkrachter word zwanger van jou?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:25:
Als je ´n beetje mensenkennis hebt dan weet je waar je je mee in laat!

Nou dat is ook niet helemaal waar hoor. Hoevaak gebeurd het wel niet dat mensen 360 graden veranderen op het moment dat het uitgaat?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:27:
Je vertrouwt je partner, je wordt verkracht, je vertrouwen is (denk ik wel...) beschaamd, en dan tsja houd je het kind wat daaruit voortgekomen is

Tuurlijk is je vertrouwen beschaamd maar je hebt toch ook goede dingen met hem gedeeld? Dan heb ik het wel over een lange relatie he, niet over een relatie van 3 maanden.

Waarschuw beheerder
Wat zou je eigenlijk kunnen ondernemen, als je als man verkracht zou worden, en de vrouwelijke verkrachter word zwanger van jou?

Dan moet je maken dat je wegkomt want dan is de kans groot dat je later ook nog eens door je dochter verkracht wordt :/
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben het voor een groot deel eens met Angelbrit.
Groepsverkrachting, verkracht worden door een ex, het is allemaal verkrachting, en niet normaal.

Ik zou in geval van verkrachting zeker weten het kindje laten weghalen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:28:

Daar zeg je wat. Nou zou mijn portemonnee maar opentrekken want dat wordt allimentatie betalen. :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:32:
Uitspraak van Kansloos :$ op woensdag 30 augustus 2006 om 16:28:
Daar zeg je wat. Nou zou mijn portemonnee maar opentrekken want dat wordt allimentatie betalen

:/ volgens mij kunnen mannen niet verkracht worden

Waarschuw beheerder
volgens mij kunnen mannen niet verkracht worden

ow nee? Nou, ik zou niet graag in een americaanse gevangenis willen zitten :(

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:30:
maar je hebt toch ook goede dingen met hem gedeeld?

Ja en dat heeft ie gelijk teniet gedaan door je te verkrachten! Maar tsja de goede dingen tellen natuurlijk veel zwaarder dan verkrachting!
Waarschuw beheerder
donateur
Ik heb het weleens in de krant zien staan. Vraag me af hoe ze dat dan doen want als een vent geen stijve heeft valt er volgens mij weinig te neuken. :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:33:
volgens mij kunnen mannen niet verkracht worden

waarom niet?

Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:32:
Daar zeg je wat.

wettelijk gezien kan ze het kind gewoon houden, discriminatie :@

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 30 augustus 2006 om 16:35:
ow nee?

wat valt er te neuken met een slappe lul?? en als ie wel stijf is, vind ie het leuk en is het geen verkrachting meer :/

Waarschuw beheerder
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:30:
Dan heb ik het wel over een lange relatie he, niet over een relatie van 3 maanden.

Maakt niet uit hoelang die relatie heeft geduurd: of het nou 3 maanden duurt of 3 jaar, hij heeft gewoon af te blijven van je...:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van B-Flock :bounce: op woensdag 30 augustus 2006 om 16:36:
Ik heb het weleens in de krant zien staan. Vraag me af hoe ze dat dan doen want als een vent geen stijve heeft valt er volgens mij weinig te neuken. :/

Daar zijn pilletjes voor :x

Waarschuw beheerder
Volgens mij kunnen mannen wel verkracht worden door andere mannen, maar niet door vrouwen..