Partyflock

Forumonderwerp · 895889

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG - 'Eén NL' is de naam van de politieke partij waarmee Marco Pastors en Joost Eerdmans een tweede fortuynistische revolutie willen ontketenen.

"De naam staat voor wat wij willen, namelijk dat we met zijn allen als één man achter ons land gaan staan", aldus lijsttrekker Pastors. Varianten als 'de Pastorale Partij' en 'Nederland Eén' die via een prijsvraag bij de partij binnenkwamen, haalden het niet. Pastors zal vandaag samen met Eerdmans de naam van de partij, die de LPF moet doen vergeten, deponeren bij de Kiesraad.

De partij zal met vijf kernpunten de verkiezingsstrijd ingaan: sociale zekerheid, veiligheid, onderwijs, bureaucratie en integratie. Het aantal geweldsmisdrijven moet omlaag, de overheid moet meer gaan doen met minder ambtenaren en iedereen die in ons land wil wonen moet accepteren dat er één overheersende cultuur is: de westerse.

Anti-Europees
Op deze punten willen Pastors en Eerdmans afgerekend worden, al zullen ze ook op andere onderwerpen stelling nemen. Als voorbeeld noemt de lijsttrekker Europa. De regering moet 'Brusselse' beslissingen die niet in het belang van ons land zijn niet langer volgen, maar naast zich neerleggen, vindt hij. "Als je hier in de politiek zit, moet je ook opkomen voor Nederlandse belangen. Wil je voor Europa opkomen, ga dan het Europees Parlement in." Pastors wil zijn partij niet anti-Europees noemen maar "vóór Nederland."

Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels, en zullen regeringsdeelname niet schuwen. Als het nodig is zijn ze ook bereid een eventueel minderheidskabinet te steunen maar een rol zoals die van D66 weigeren ze pertinent.

"Wel meedoen, maar niets realiseren. Dan blijf je wel veertig jaar van de straat maar zo gaan wij het dus niet doen", aldus Pastors. Hij verwacht de zetels "links en rechts" weg te halen bij partijen zoals SP, PvdA, CDA en VVD. Pastors betreurt het dat Rita Verdonk bij de VVD is gebleven en zich niet bij hem heeft aangesloten. "Ik denk niet dat ze daar gelukkig is." Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-contact, maar Pastors heeft zich neergelegd bij de keuze van Verdonk. Wilders is ook in beeld geweest, maar viel af omdat met hem niet viel samen te werken. Van Nawijn wil 'Eén NL' niets weten. Van de zittende Kamerleden van de LPF heeft nog niemand gesolliciteerd naar een plek op de kandidatenlijst.

Pastors, een slimme kerel waar we veel van gaan horen !![img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 09:08:
Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels

:roflol:.

Waarschuw beheerder
Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-contact

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht wel op het partijprogram
Waarschuw beheerder
donateur
laat ze dan maar eens echt wat aan het onderwijs doen!

Waarschuw beheerder
Voor mijn werk heb ik hem een aantal keer mogen ontmoeten. Dat programma zal denk ik wel goed zitten. Hij zat in het bestuur van leefbaar Rotterdam. Daar heeft hij goede dingen gedaan. Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.
Mijn stem heeft hij in ieder geval !!

Waarschuw beheerder
Nieuwe partijen zomaar uit de grond stampen heeft volgens mij weinig zin. Volgens mij heeft een politieke partij, die al vele jaren bestaat, een veel duidelijkere lijn, en meer kans op slagen.

Bij een nieuwe partij komen allemaal aandachtsgeile mensen aankloppen. Of dat nou goed is voor een partij?!

Kijk naar de LPF, dat is nu ook niks meer...

Waarschuw beheerder
Dat zou betekenen dat we voor altijd CDA, VVD of PVDA (enz.) zouden moeten stemmen.
Daar word ik niet echt happy van. Als je het mij vraagt (over het algemeen) 1 pot nat.

LPF is een klote zooi geworden !! Wellicht door het gebrek aan een sterke leider. De ideeën waren ooit goed…….
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het idd tijd voor een nieuwe politieke partij, een gedachten stroom in de politiek.

maar soms heb ik idd het gevoel dat de mensen die het aandurven iets nieuws op te zetten alleen op macht uit zijn, behalve Wilders. maarja, die heeft weer hele andere idealen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:26:
De ideeën waren ooit goed…….

de ideeen zijn nog steds hetzelfde, alleen de uitvoering is waardeloos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 10:16:
Nieuwe partijen zomaar uit de grond stampen heeft volgens mij weinig zin. Volgens mij heeft een politieke partij, die al vele jaren bestaat, een veel duidelijkere lijn, en meer kans op slagen.

Je moet ze natuurlijk wel de kans geven :yes:
Waarschuw beheerder
donateur

grappemakers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:26:
LPF is een klote zooi geworden !! Wellicht door het gebrek aan een sterke leider. De ideeën waren ooit goed…….

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:13:
Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.

Iemand die uit de partij wordt geschopt, en wel om zulke denkbeelden en uitlatingen. Ja jongens, daar moeten we het van hebben.

Hopelijk gaat ook deze partij uit als een nachtkaarsje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op woensdag 23 augustus 2006 om 11:16:
en wel om zulke denkbeelden en uitlatingen

???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht weer rustig af wanneer het eerste schandaal van deze partij komt... 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels,

HAHAHAHAHHAHAHAHA

Waarschuw beheerder
Voor mijn werk heb ik hem een aantal keer mogen ontmoeten. Dat programma zal denk ik wel goed zitten. Hij zat in het bestuur van leefbaar Rotterdam. Daar heeft hij goede dingen gedaan. Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.

ik heb een keer Henk Kamp van defensie ontmoet, vond t altijd een dikke droogkloot en bla bla zie je hem staan en dan is het opeens een boom van een kerel die heel rustig en duidelijk spreekt en dan heb je opeens veel vertrouwen in m.

behoorlijk vaag en dit hele verhaal is maar om te laten zien dat mensen in het echt heel overtuigend kunnen zijn terwijl hun beleid ook niet alles is.

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.

Je hebt wel een spectaculair motief hoor!! Hij is eruit getrapt vanwege discriminerende opmerkingen en daarom heeft ie jouw stem!

Goed van je hoor (y), zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 12:49:
Goed van je hoor , zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

sarcast :) maar kijk wat het is, als je een hekel hebt aan kutmarokkaantjes (dit woord hoef ik niet meer te specificeren toch?) en dat ligt erg in je eigen focus dan stem je op diegene die er het hardste stelling tegen neemt. Dingen als gezondheidszorg worden uiteindelijk toch altijd wel geregeld of dan moet je opeens 4 euro per jaar meer betalen.

beetje nutteloze toevoeging, maar ik dacht ik post het toch even.

Waarschuw beheerder
donateur
vind die pastors wel een goede politicus die goede resultaten schijnbaar heeft geboekt in rotterdam in tegenstelling tot de linkse b&w's voorgaande jaren

misschien een frisse oppositie partij die door de kleine verschillen tussen rechts en links qua zetels een controlerende rol van betekenis kan spelen

maar idd, eerst maar eens programma zien
iedereen die in ons land wil wonen moet accepteren dat er één overheersende cultuur is: de westerse.

wil niet zeggen dat islamieten hun geloof niet mogen beleiden maar met hun cultuur wil ik zo min mogelijk te maken hebben. kan hierachter staan dus

maar tot nu toe heeft rouvoet nog steeds me stem
Waarschuw beheerder
donateur

zodat de rode maffia aan de macht kan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 13:22:
in rotterdam in tegenstelling tot de linkse b&w's voorgaande jaren

De B is een VVD'er, dus dit geeft wel weer aan hoe goed jij de situatie kan inschatten daar.
Misschien toch maar even nadenken voordat je gaat stemmen?

misschien een frisse oppositie partij die door de kleine verschillen tussen rechts en links qua zetels een controlerende rol van betekenis kan spelen

Wilders, Nawijn en Pastors zeker ;P

maar idd, eerst maar eens programma zien

Die komt er niet Pastors heeft al gezegd programma's onzinnig te vinden.

Ja hoor, we hebben zoveel communisten in NL ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:29:
De B is een VVD'er, dus dit geeft wel weer aan hoe goed jij de situatie kan inschatten daar.
Misschien toch maar even nadenken voordat je gaat stemmen?

sinds wanneer maakt de b het beleid :vaag:
Wilders, Nawijn en Pastors zeker

van wilders moet ik niks hebben, nawijn is wel een goeie en pastors vind ik een goede politicus die ook heel goed vond overkomen tijdens buitenhof
Die komt er niet Pastors heeft al gezegd programma's onzinnig te vinden.

das wel jammer, zou graag zijn plan van aanpak willen weten
Ja hoor, we hebben zoveel communisten in NL

wel een boel mensen die willen dat de regering veel geld gaat lenen zodat zij weer het een stuk makkelijker krijgen
Waarschuw beheerder
donateur

PVDA, GL, SP etc.. etc..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 13:38:
sinds wanneer maakt de b het beleid

De B is meestal de voorzitter van Bestuur en Veiligheid, dus dat is de bestuurder EN verantwoordelijke voor de veiligheid van de stad.

Dus veel ;)

das wel jammer, zou graag zijn plan van aanpak willen weten

Dat zou iedereen wel eens willen weten, vooral na de belachelijke vertoning in Rotterdam waarbij hij mensen die heel hun leven en al generaties lang in NL verblijven, buitelanders noemde.
Toen kwam de ware aard van het beestje boven, namelijk dat het kleurtje van je huid heel bepalend is voor mijnheer Pastors in welke groep jij precies past.

wel een boel mensen die willen dat de regering veel geld gaat lenen zodat zij weer het een stuk makkelijker krijgen

Welnee, veel mensen willen dat die 220 miljard beter verdeeld word, waardoor burgers weer ademruimte krijgen ipv dat het geld in doelloze projecten word gestopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 13:41:
PVDA, GL, SP etc.. etc..

Met dit antwoord geef je aan dat je gewoon een domme idioot bent die wat roept.

Jij bent duidelijk de zwakste schakel :)

Waarschuw beheerder
Goed van je hoor , zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

Beetje een domme opmerking. Ik denk dat je (wanneer je mijn foto's ziet) mij moeilijk voor racist kan uitmaken. Droplul !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:44:
De B is meestal de voorzitter van Bestuur en Veiligheid, dus dat is de bestuurder EN verantwoordelijke voor de veiligheid van de stad.

niet dus qua geld en sociaal vlak

veiligheid en voorzitter b&w idd, niet het beleid dus!
namelijk dat het kleurtje van je huid heel bepalend is voor mijnheer Pastors in welke groep jij precies past.

wat heeft kleur met cultuur te maken????? jij bent degene hier die met huidskleuren begint(n)
graag wat info svp over
220 miljard

en de volgens jou
doelloze projecten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:49:
Beetje een domme opmerking. Ik denk dat je (wanneer je mijn foto's ziet) mij moeilijk voor racist kan uitmaken. Droplul !

doen alle linkse mensen he..deden ze voor fortuyn ook al

Waarschuw beheerder
donateur

Jij bent duidelijk de zwakste schakel

hopelijk kom je algert nooit in het echt tegen :aai:

Waarschuw beheerder
is de tweede keer alweer...

het lukt ze dit keer echt niet nog een keer...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:49:

Alsof je uiterlijk wat zegt over je innerlijk, dat is de basis van racisme. Dus eigenlijk geef je me alleen maar gelijk :)

niet dus qua geld en sociaal vlak

veiligheid en voorzitter b&w idd, niet het beleid dus!

Wel het beleid op onder andere Veiligheid, iets wat toch het speerpunt van Rotterdam was.
Op alle andere vlakken heeft hij als voorzitter uiteraard wel invloed, maar het ligt het inderdaad bij de wethouders die worden gecontroleerd door de raad en geadviseerd door de commissies.

wat heeft kleur met cultuur te maken????? jij bent degene hier die met huidskleuren begint
graag wat info svp over

Ehrm, dat is wat Pastors in Rotterdam beweerde...

Als je hiermee bedoelt dat links een oordeel velt op inhoud in plaats van op uiterlijk heb je helemaal gelijk.

hopelijk kom je algert nooit in het echt tegen

Want? Moet ik me nu geintimeerd voelen door iemand die zomaar wat roept?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 13:51:

Tja, dat is helemaal waar !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:58:
Tja, dat is helemaal waar !!

Als je hiermee bedoelt dat links een oordeel velt op inhoud in plaats van op uiterlijk heb je helemaal gelijk

Goed dat je dat ook inziet !!! :) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:57:
Ehrm, dat is wat Pastors in Rotterdam beweerde...

jij zat mij persoonlijk ervan te beschuldigen
Toen kwam de ware aard van het beestje boven, namelijk dat het kleurtje van je huid heel bepalend is voor mijnheer Pastorsin welke groep jij precies past

ik ben niet degene die mensen op hun huidskleur of cultuur discrimineerd.....ik heb alleen geen behoefte aan islamitische cultuur maar dat is mijn voorkeur wat ik wel of niet in mijn leven wil

en jij gooit het meteen op rasicme en discriminatie

dat is best gemeen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:02:
Goed dat je dat ook inziet !!!

Je snapt het geloof ik niet helemaal he ?
Maakt niet uit hoor !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:07:
jij zat mij persoonlijk ervan te beschuldigen

Waarvan? Ik beschuldig jou helemaal nergens, ik geef alleen maar aan hoe mijnheer Pastors de samenleving indeelt.

ik ben niet degene die mensen op hun huidskleur of cultuur discrimineerd

Dat zeg ik toch ook nergens? Het is een onderdeel van de zin, als je de volledige zin leest en daarop reageert is het verhaal anders he ;)

en jij gooit het meteen op rasicme en discriminatie

dat is best gemeen

Ik niet hoor :) Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk.

Je snapt het geloof ik niet helemaal he ?
Maakt niet uit hoor !

Jawel hoor, ik reageer op wat iemand zegt, ik krijg als verwijt dat ik niet naar zijn uiterlijk kijk.
Vervolgens word er gezegd dat dit typisch links is.

Dus het is volgens jullie typisch links om te reageren op inhoud en niet op uiterlijk.

En dan kan ik uiteraard niets anders doen dan jullie gelijk te geven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:13:
Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk.

bron? heb je die toevallig nog...ik wil zijn precieze bewoordingen lezen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:15:
bron? heb je die toevallig nog...ik wil zijn precieze bewoordingen lezen

Ik zal even kijken, het is toen behoorlijk in het nieuws geweest eigenlijk....

Zijn wethouderschap kwam in gevaar toen hij in oktober 2005 in het katholieke informatieblad IDee de volgende uitspraak deed: "Bij christelijke migranten zie ik achterstanden die we gewend zijn te repareren. Zij delen dezelfde cultuurwaarden. Ik weet, ik generaliseer, maar een Antiliaan of Kaapverdiaan weet dat stelen nooit mag. De criminele probleemgroep daarbinnen maakt geen onderscheid tussen gelovigen en niet- of anders-gelovigen. Ze stelen van iedereen! Bij moslims wordt veel van wat zij doen verklaard vanuit hun religie. Het geloof wordt door henzelf als relevant ingebracht. Antilianen of Kaapverdianen gebruiken hun religie niet als verklaring voor hun (wan)gedrag. Moslims gebruiken hun religie wel vaak als reden voor hun gedrag, en om zich van deze maatschappij af te keren. Zo is het bijvoorbeeld onvoorstelbaar voor veel moslims om met een niet-moslim te trouwen. Dat maakt het lastiger om er iets aan te doen."

Dit is was de druppel waarom hij weggestuurd is, de voorgane berichten waar hij antillianen "immigranten" noemt kan ik zo even niet vinden, alleen dat hij op die woorden was teruggekomen.

Overigens was Pastors wethouder van Infrastructuur, dus hij persoonlijk heeft niets bij Rotterdam bijgedragen, wat ook een reden is dat hij is weggestuurd.

Dit is de selectie die word gehanteerd of je wel of niet een huis mag kopen in Rotterdam :
"Het gaat niet om een selectie op huidskleur. Je moet kijken naar de taalachterstand die nieuwkomers hebben, hun inkomen en of ze in de criminaliteit zitten. Ja, dan heb je het vaak over allochtonen.'

Onnodig om te zeggen dat hij dit heeft moeten intrekken.
Ben je allochtoon? Pech gehad. Heb je een smalle beurs? Ook pech gehad. De helft van Rotterdam is inmiddels tot ongewenst persoon verklaard en komt niet meer in aanmerking voor een woning. Bericht uit een stad in verwarring.

De doelgroep van de partij Pastors :
De helft van de VVD-stemmers ziet hem graag naar Den Haag gaan, en tweederde van de aanhang van LPF en de Groep Wilders

Dus eigenlijk is de komst van Pastors in Den Haag verschrikkelijk goed nieuws voor linkse partijen :P

En als laatste nog wat getalletjes van de gemeente Rotterdam :
Bevolking Totaal 599.859
Autochtonen 318.672
Surinamers 52.377
Turken 43.550
Marokkanen 34.281
Antillianen/Arubanen 20.390
Noord-mediterranen 18.127
Kaapverdianen 14.919
Overige allochtonen 97.543

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:23:
Overigens was Pastors wethouder van Infrastructuur, dus hij persoonlijk heeft niets bij Rotterdam bijgedragen, wat ook een reden is dat hij is weggestuurd.

Klopt ook niet !! Fysieke Infrastructuur, dus verantwoordelijk voor nieuwbouw in Rotterdam. Zijn taak was o.a. de woningbouwproductie te verdubbelen naar 3000 nieuwbouw woningen per jaar. Dit is ieder jaar gelukt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:15:
Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk

hier lees ik toch

bij
migranten

De criminele probleemgroep daarbinnen

en dan begint hij toch zijn verhaal en verschillen tussen migrante antillianen kaapverdianen en migrante moslims die de criminele probleemgroep vormen

hier heeft hij het toch niet over alle migranten maar de criminele probleemgroep daarbinnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bevolking Totaal 599.859

zo weinig :o

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dan heb je het vaak over allochtonen.'

beetje onnodige opmerking idd, zeer suggestief
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:30:
en dan begint hij toch zijn verhaal en verschillen tussen migrante antillianen kaapverdianen en migrante moslims die de criminele probleemgroep vormen

hier heeft hij het toch niet over alle migranten maar de criminele probleemgroep daarbinnen

Zoals ik al zei, eerder heeft hij verklaard dat alle allochtonen een probleem vormen, toen vroeg in de persconferentie een antilliaanse vrouw of zij ook werd gezien als allochtoon, toen zei Pastors "ja".
Toen ontstond er een rel die op NOS-nieuws is uitgezonden, dit was vlak nadat hij als wethouder was weggestuurd.

Maar ik kan het even niet zo snel vinden, anders moet je even zelf zoeken in de NOS-archieven :)

Hij is niet weggestuurd op dat stukje, maar dat was de druppel die de emmer deed overlopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:34:
Hij is niet weggestuurd op dat stukje, maar dat was de druppel die de emmer deed overlopen.

kan me er wel wat van herinneren

weet ook nog dat een pvda lid enkele weken daarna precies dezelfde opmerkingen maakte waarvan ik versteld stond
Waarschuw beheerder
donateur

ho ho... hou het wel ff je eigen mening hè.... en post het niet als bewezen feit. hou ik niet zo van

Maar nu we het er toch over hebben.. waarom vind je mij een domme idioot?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:57:

intiem zal ik wel nooit met je worden maat..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:30:
Klopt ook niet !! Fysieke Infrastructuur, dus verantwoordelijk voor nieuwbouw in Rotterdam. Zijn taak was o.a. de woningbouwproductie te verdubbelen naar 3000 nieuwbouw woningen per jaar. Dit is ieder jaar gelukt.

Nee, Fysieke Infrastructuur is Ruimtelijke Ordening en hij heeft gezorgd voor een ongelooflijke leegstand en alleen de bouw van nieuwe woningen is gelukt.
Ook hier heeft hij voor op zn flikker gekregen.

zo weinig

Ehrm, in Rotterdam zelf wonen niet zoveel mensen (nou ja, meer dan een half miljoen), maar in de gemeenten erom heen wel.

beetje onnodige opmerking, zeer suggestief

Dat is een van de opmerkingen waarmee Pastors over de scheef ging. Staat gewoon op de website van LeefBaar Rotterdam.
Waarschuw beheerder
heeft nederland weer geluk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:35:
ho ho... hou het wel ff je eigen mening hè.... en post het niet als bewezen feit. hou ik niet zo van

Jij beweerd dat de SP,GL en PvdA communistisch zijn, GL en PvdA staan heel ver weg van communisme en de SP is het pur sang ook niet echt, maar daar kan je over twisten.

Maar de GL en PvdA...dan weet je echt niet waar je over praat als je deze 2 partijen communistisch noemt.

waarom vind je mij een domme idioot?

Op basis van de inhoud die je hier schrijft.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:39:
Jij beweerd dat de SP,GL en PvdA communistisch zijn

nee Rood... (mijn tweede post) rood is per definitie NIET communistisch.. dat jij communistisch leest is je eigen probleem. maar trek dan niet mijn woorden uit hun verband.

ik denk dat je gewoon een mannetje bent wat zichzelf graag hoort en daarbij de woorden van een ander niet voldoende absorbeert en meeneemt in een antwoord.. m.a.w. je mag graag je eigen waarheid horen..

Waarschuw beheerder
donateur
nee Rood... (mijn tweede post) rood is per definitie NIET communistisch.. dat jij communistisch leest is je eigen probleem. maar trek dan niet mijn woorden uit hun verband.

Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:29:
---
PVDA, GL, SP etc.. etc..

Jij reageert duidelijk op het woord communisten en eerder zei je "de rode maffia" en dat is een benaming voor communisten.
Waarschuw beheerder
Eindelijk!!! De lang verwachte opvolgers van Pimmetje. De Heer Pastors heeft heel goed werk geleverd in Rotterdam en de Heer Eerdmans als (jammer genoeg) 1 vd weinigen vd LPF. Joost is de man die zich vorige week nog vrijwillig heeft laten opsluiten in een gesloten inrichting, om eens van dichtbij mee te maken hoe het er daar aan toegaat.. En dan dus ook met ideeen komt ter verbetering. Mijn stem krijgt de heer Eerdmans en als mensen willen dat er echt iets gedaan gaat worden, raad ik ze aan op hem te stemmen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:43:
ik denk dat je gewoon een mannetje bent wat zichzelf graag hoort en daarbij de woorden van een ander niet voldoende absorbeert en meeneemt in een antwoord.. m.a.w. je mag graag je eigen waarheid horen..

Ik lees wat er letterlijk staat en als je dingen niet zo bedoelt dan moet je het niet zeggen.
Daarnaast is GL niet eens een rode partij, dus zelfs dan nog heb je ongelijk.

Waarschuw beheerder
Juist, hij leest van alles wat er niet staat en maakt er gewoon iets van !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:48:
Juist, hij leest van alles wat er niet staat en maakt er gewoon iets van !

knurft, lees dan zelf eens goed, ik lees letterlijk zoals het er staat.
Dat jij daar een probleem mee hebt is jouw eigen gebrek aan intelligentie.

Waarschuw beheerder
Begrijpend lezen is niet moeilijk… goed oefenen !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:54:
Begrijpend lezen is niet moeilijk… goed oefenen !!

Doe het dan?
Want als jij beweerd dat hij niet zegt dat de SP,GL en PvdA communisten zijn, waarna hij refereerde met "de rode maffia" dan mag je zelfs wel eens een boekje NL voor beginners pakken.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=171]http://www.kitestailstoys.com/pranks/images/poop.jpg[/img]

Er is weer hoop voor Nederland

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:47:
Jij reageert duidelijk op het woord communisten

ik probeer je duidelijk te maken dat links op de loer ligt.. jij leest bij rood gelijk communisten..
Iemand met een beetje inzicht en verstand weet ook dat communistme in het oude westen slechts verworden is tot splinterpartijen zonder enige vorm van betekenis (heel misschien lokaal, maar nationaal zeker niet)
(zijn de belgische Rode Duivels trouwens ook communistische voetballers??)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:47:
dus zelfs dan nog heb je ongelijk.

want jouw gelijk is de enige waarheid..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:49:
knurft, lees dan zelf eens goed,

waarom mensen knurft of domme idioot noemen.. ik noem jou toch ook geen stumper, dyslect (want je spelling laat hier en daar wat te wensne over vooral t, d of dt..) of kansloze? of wel soms?
vind ik jammer van je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"Ik denk niet dat ze daar gelukkig is." Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-sex,

Waarschuw beheerder
Wil iedereen mij een plezier doen en even zeggen: "Vip je hebt gelijk" !!

Is ie ook weer blij....

Vip je hebt gelijk !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:57:
Wil iedereen mij een plezier doen en even zeggen: "Vip je hebt gelijk" !!

Is ie ook weer blij....

Vip je hebt gelijk !!

:aai:

Kan je voortaan ff voor jezelf praten?
Jij bent met een discussie bezig of heb je een gespleten persoonlijkheid?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:56:
ik probeer je duidelijk te maken dat links op de loer ligt.. jij leest bij rood gelijk communisten..

Jij noemt het "rode maffia" dat is wat anders dan gewoon "rood".

Iemand met een beetje inzicht en verstand weet ook dat communistme in het oude westen slechts verworden is tot splinterpartijen zonder enige vorm van betekenis (heel misschien lokaal, maar nationaal zeker niet)

Ook niet helemaal waar, communistische partijen trekken weer veel leden, voornamelijk jongeren.

(zijn de belgische Rode Duivels trouwens ook communistische voetballers??)

Rode "duivels" is iets anders dan rode "maffia" lastig he, dat een woordje de hele betekenis kan veranderen?

want jouw gelijk is de enige waarheid..

Wil je hiermee zeggen dat GL een rode partij is dan?

vind ik jammer van je

Mijn fout, komt door de ontiegelijk $&(@ reacties die hier staan, niet persoonlijk bedoelt.
Maar als jij schrijft "rode maffia" en dan vervolgens "sp,gl,pvda" opnoemt dan ben je gewoon aan het beledigen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:13:
Ik niet hoor Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk.

Niet waar. De heer Pastoors is gewoon eerlijk en word bij voorbaat al de mond gesnoert. Ik heb ook die bewuste uitzending gezien, waarin een achterlijk, overspannen, Antilliaans wijf liep te gillen tegen die man.
Als allochtoon zijnde vind ik dat hij groot gelijk heeft.

En wat dat rascisme betreft, VIP: als er iemand is die discrimineert, dan ben jij het. Want jij blijft bewust je ogen dicht doen voor wat er gaande is in Nederland, jij snoert bewust die mensen de mond die aangeven dat er iets mis is bij bepaalde jongeren en blijft maar zielig komen met stukjes tekst uit de linkse media.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:03:
Wil je hiermee zeggen dat GL een rode partij is dan?

Ik vindt in de politieke zin wel erg rood ja.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:03:
Ook niet helemaal waar, communistische partijen trekken weer veel leden, voornamelijk jongeren

Zeer slechte zaak, en toch wordt dit blijkbaar meer getollereerd dan het andere uiterste genaamd extreem-rechts.

Beide zijn eigenlijk best wel erg :s
Uitspraak van Danamylo op woensdag 23 augustus 2006 om 14:47:
Eindelijk!!! De lang verwachte opvolgers van Pimmetje. De Heer Pastors heeft heel goed werk geleverd in Rotterdam

Indd, hij heeft het inderdaad helemaal niet slecht gedaan, hij was cht een toevoeging voor de politiek in Rotterdam.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:08:
En wat dat rascisme betreft, VIP: als er iemand is die discrimineert, dan ben jij het. Want jij blijft bewust je ogen dicht doen voor wat er gaande is in Nederland, jij snoert bewust die mensen de mond die aangeven dat er iets mis is bij bepaalde jongeren en blijft maar zielig komen met stukjes tekst uit de linkse media.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 23 augustus 2006 om 15:02:
Kan je voortaan ff voor jezelf praten?
Jij bent met een discussie bezig of heb je een gespleten persoonlijkheid?

Discussiëren met iemand die zijn ongelijk nooit zal toegeven heeft weinig zin !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:08:
Niet waar. De heer Pastoors is gewoon eerlijk en word bij voorbaat al de mond gesnoert.

Owja, daarom is hij weggestuurd als Wethouder omdat hij eerlijk was en zijn werk goed deed ;)

Zeer slechte zaak, en toch wordt dit blijkbaar meer getollereerd dan het andere uiterste genaamd extreem-rechts.

Het word niet meer of minder getollereerd hoor, alleen mensen lopen er minder mee te koop communistisch te zijn. Ik schrok best wel toen ik zag wie er bij ons in de wijk communistisch zijn.

jij snoert bewust die mensen de mond die aangeven dat er iets mis is bij bepaalde jongeren en blijft maar zielig komen met stukjes tekst uit de linkse media.

Nu.nl is uiteraard een erg linkse website, ja

:s

Ik vindt in de politieke zin wel erg rood ja.

Onzin, iedereen weet dat GROENlinks een groene links-liberale partij is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 13:25:

Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:29:

PVDA, GL, SP etc.. etc..

PVDA, GL, SP etc.. etc..

Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:35:
Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:44:

Maar nu we het er toch over hebben.. waarom vind je mij een domme idioot?

Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:57:

intiem zal ik wel nooit met je worden maat..

Zit ff te lezen en lach me rot :D

Kan alleen V.I.P gelijk geven ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:18:
Owja, daarom is hij weggestuurd als Wethouder omdat hij eerlijk was en zijn werk goed deed

Weggestuurd omdat Laf Nederland nu eenmaal alles aangrijpt om mensen die rechts zijn de mond te snoeren.

Nu.nl is uiteraard een erg linkse website, ja

Die gele glazen helpen dan misschien tegen nachtblindheid, maar snap niet waarom je uberhaupt een bril draagt als je toch blind gehouden wilt worden. Luister maar naar het journaal, lees de leugens van de media en wentel je zalig in onwetendheid, jongen!

Waarschuw beheerder
donateur
daarom is hij weggestuurd als Wethouder omdat hij eerlijk was en zijn werk goed deed

toevallig ergens nog een lijst waarom vip
Waarschuw beheerder
Pastors, een slimme kerel

die zal waarschijnlijk ook wel weer vermoord worden door een of andere mafketel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 23 augustus 2006 om 15:30:
die zal waarschijnlijk ook wel weer vermoord worden door een of andere mafketel.

daar zorgt de media wel weer voor (n)

Waarschuw beheerder
Van 1.500 nieuwe woningen per jaar naar 3.000. En ook nog eens vooral voor de midden- en hogere inkomens. Target gehaald. Nog maar een paar jaar geleden lag de nieuwbouw in Rotterdam min of meer op apegapen. De komst van nieuwe woningen werd stelselmatig geblokkeerd door een prop aan bouwprojecten in de onderbuik van de gemeente, onverkoopbare woningen en een slecht imago in de bouwwereld. Een drieluik over de opmerkelijke omslag die bouwgemeente Rotterdam de laatste jaren gemaakt heeft.

Wethouder Leefbaar Rotterdam verbaast zich over bouwsucces
‘Ik ben geschrokken’

Voor gek werd hij verklaard, in 2002. De nieuwe wethouder van Leefbaar Rotterdam begaf zich volgens zijn hoogste ambtenaren op glad ijs door de kiezers –geheel in stijl van de nieuwe politiek- een verdubbeling van de woningbouwproductie te beloven. Anno 2005 is de verdubbeling een feit. “Dat het zo snel zo veel beter is gegaan, daar ben ik wel van geschrokken, ja.”

Marco Pastors -want zo heet hij- noemt dat een blamage voor zijn voorgangers en andere gemeenten in Nederland die het niet voor elkaar krijgen. “Volgens mij was er een cirkel ontstaan van zelfverklaarde onmacht, waarin iedereen zich er bij neergelegd had dat die dingen nu eenmaal langzaam gaan en moeilijk zijn.” Veel meer dan een hard getal noemen en er heel serieus bij kijken, heeft hij eigenlijk voor zijn gevoel niet gedaan.

Het probleem was Pastors van het begin af aan duidelijk: Rotterdam heeft de onaantrekkelijkste woningvoorraad van Nederland. 72 procent van de totale woningvoorraad (260.000 huizen) behoorde bij zijn aantreden tot de goedkope klasse. Met name de woningen die meteen na de oorlog massaal nieuw gebouwd werden, waren volgens Pastors eigenlijk al jaren rijp voor de sloop. Niet omdat de huizen slecht zijn, maar omdat het zo’n enorme eenzijdige woningvoorraad is.
Met alle gevolgen vandien. “Als mensen zich verbeterden, carrière maakten, stond hun nieuwe huis niet hier, maar in Barendrecht of Spijkenisse.” Zo zijn er de laatste tien jaar heel veel kansen gemist, denkt hij. “Het had bakken met belastinggeld kunnen schelen in wijken die nu echt in de problemen zijn.”

Zijn hoogste bouwambtenaren raadden hem aanvankelijk af een getal te noemen. “De reactie was toch dat de gemeente niet bouwt, dat doen de ontwikkelaars en dat je daar dus nooit je nek voor kunt uitsteken.” En als er dan toch een getal genoemd moest worden, dan was 2.500 eerder op zijn plaats.
Maar een team van jonge, frisse ambtenaren -op speciaal verzoek van Pastors geformeerd- kwam met een ander advies. Zij vonden dat Pastors eigenlijk wel gewoon een getal moest noemen: 3000, als hij echt lef had.
En dat was het getal dat er kwam. Het heeft volgens één van de sceptici, OBR-directeur Willem van Vliet, uiteindelijk een heilzame werking gehad. “Het is een verademing scherp te kunnen zeilen en precies te weten waar je heen moet. Zo heb ik het ervaren.” Onduidelijkheid heeft vaak tot gevolg dat iedereen maar een beetje zijn gang kan gaan, weet Van Vliet: “Maar niet iedere hobby is een prioriteit.”

Rotterdam is soepeler geworden als het om bouwen gaat. Pastors: “Het verschil is dat we nu de regels toepassen om wél iets voor elkaar te krijgen.”
De ‘loopgravenoorlogen’ (citaat Pastors) zijn voorbij. Rotterdam probeert volgens hem niet langer altijd het onderste uit de kan te halen, en net even wat meer te krijgen voor de grond dan eerder uitonderhandeld. Pastors: “De grondprijs is maar zo’n klein deel van de bouwsom. Dan ga je een heel groot project tegenhouden omdat je uit de grondprijs net iets meer wilt halen. Als je ziet wat voor mensen er dan in die huizen komen, en wat ze jarenlang in de stad steken qua inkomen zodra ze er wonen, dan zit je te onderhandelen over marginale bedragen. En we halen nu ook nette grondprijzen, nog steeds meer dan andere steden.”

Op andere gebieden is de gemeente harder geworden. Voorverkooppercentages moeten lager, en bouwdata gegarandeerd. “Dus dat gedoe van we lanceren het op een persconferentie en we zien wel of het aanslaat, is verleden tijd.”
Marktpartijen die vroeger aan het lijntje zouden zijn gehouden, krijgen nu te horen dat ze op z’n vroegst pas in 2010 aan de beurt zijn. Want tot die tijd zit het wel snor met de planvoorraad. “Ontwikkelaars doen er alles aan om interesse te wekken, want wie weet wordt het wat. Dat is hun businessmodel, dat snap ik ook wel. Bij ons werd echter aan alles met een aardig verhaal meegeholpen dus we hadden een overvloed aan bouwplannen.”
Dat niet iedereen meer evenveel aandacht krijgt, levert hooguit teleurgestelde reacties op. Boze gezichten heeft Pastors nog niet gezien. “Het zijn over het algemeen toch wel zakelijke mensen, die snappen dat ook wel.”

De wethouder -zelf afkomstig uit de automatiseringsbranche- vindt de werkwijze van de bouwwereld wel vaag, subjectief ook omdat je plannen vaak niet langs de meetlat kunt leggen. “Je hebt duizend mogelijkheden om de stad in te richten. Wie bepaalt er nou of ergens kantoren moeten komen met een paar woningen ernaast of iets heel anders?”
Het zou helpen als de kinnesinne tussen architecten over wat mooi en lelijk is, uit de wereld zou verdwijnen. “Je zou eigenlijk moeten kunnen zeggen: ik wil hier een markthal bouwen, doe mij maar een Mercedes. Dat je weet wat je krijgt. Dan is de kans op teleurstellingen ook kleiner. Als je nu namelijk niet uitkijkt krijg je eerst hele mooie plaatjes, maar uiteindelijk deuren en kozijnen van waaibomenhout. Er is veel teveel speelruimte.” Dan, berustend: “Maar deze sector is nu eenmaal niet professioneler dan dat, op dit moment.”

Artikel V&O Rotterdam

Einde discussie of hij wel of niet iets goed gedaan heeft voor Rotterdam lijkt me !!! [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/wink.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:36:
Einde discussie of hij wel of niet iets goed gedaan heeft voor Rotterdam lijkt me !!!

:)
Waarschuw beheerder
Welnee, veel mensen willen dat die 220 miljard beter verdeeld word, waardoor burgers weer ademruimte krijgen ipv dat het geld in doelloze projecten word gestopt.

Je bedoelt waar de PVDA altijd zo goed in was.(betuwelijntje):respect:

Waarschuw beheerder
:respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 15:39:
Je bedoelt waar de PVDA altijd zo goed in was.(betuwelijntje)

Haha, inderdaad !!

Waarschuw beheerder
donateur
Van 1.500 nieuwe woningen per jaar naar 3.000. En ook nog eens vooral voor de midden- en hogere inkomens

en alles eronder staat nu leeg of is in elkaar aan het zakken, erg sociaal van hem als wethouder zijnde.

Rotterdam is soepeler geworden als het om bouwen gaat. Pastors: “Het verschil is dat we nu de regels toepassen om wél iets voor elkaar te krijgen.”

vandaar dat hij extra bouwrestricties wilde invoeren die zijn afgekeurd door de raad?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:47:
Haha, inderdaad !!

hebben we hem weer hoor, ondersteund een uitspraak die kant nog wal raakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Onzin, iedereen weet dat GROENlinks een groene links-liberale partij is

Ze zijn maar heel soms een beetje liberaal, maar liberaal is nou niet bepaald het eerst wat in me op komt als ik naam groen-links hoor, ik denk dan toch echt eerder aan andere dingen.

Einde discussie of hij wel of niet iets goed gedaan heeft voor Rotterdam lijkt me !!!

Jep inderdaad.

Op dit moment wordt er een inhaalslag gemaakt mt de bouw in Rotterdam, de (woon) wolkenkrabbers schieten nu weer links en rechts uit de grond, en er hoeft relatief weinig tot geen natuur opgeofferd te worden voor deze ontwikkelingen, wel zijn natuurlijk een paar Groen-links-zeikerds en SP-Clowns die tegen hoogbouw zijn vanwege dommeredeneringen zoals Schaduw enz.

Hulde aan pastors voor zijn daarkrachtige optreden, dankzij hem zie ik vanuit de slaapkamer en keuken steeds meer hoogbouw in de alsmaar groeiende skyline van Rotterdam.
Waarschuw beheerder
Weer hoop voor NL? haha laat me niet lachen. Gewoon de zoveelste Wannabee Pim Fortuyn :p

Ik denk dat deze partij blij mag zijn met 1 zetel.
Je ziet toch ook hoe het met wilders is afgelopen.
Weinig stemmen en wordt door de meeste mensen uitgelachen.
Vrees dat hetzelfde zal gebeuren met deze partij over een tijdje.
Komop mensen we weten allemaal wel welke partij de verkiezingen gaat winnen he (pvda) ;)

Grtz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op woensdag 23 augustus 2006 om 15:50:
Weer hoop voor NL? haha laat me niet lachen. Gewoon de zoveelste Wannabee Pim Fortuyn

Ik denk dat deze partij blij mag zijn met 1 zetel.
Je ziet toch ook hoe het met wilders is afgelopen.
Weinig stemmen en wordt door de meeste mensen uitgelachen.
Vrees dat hetzelfde zal gebeuren met deze partij over een tijdje.
Komop mensen we weten allemaal wel welke partij de verkiezingen gaat winnen he (pvda)

Grtz

Pastors heeft volgens mij een dubbel zo hoog IQ als Wilders, dus misschien dat Pastors zich niet laat pakken door de media, daar was Pim ook te slim voor.

Waarschuw beheerder
donateur
Komop mensen we weten allemaal wel welke partij de verkiezingen gaat winnen he (pvda)

ik ween al voor de jeugd die de rentelasten moeten ophoesten wanneer de sinterklaassen aan de macht komen

Waarschuw beheerder

Haha, ja, dat is waar. Aangezien er teveel Nederlanders gelijk Vip bestaan, zal het daar wel op uitdraaien. Hetzelfde soort volk dat met zijn allen achter de rattenvanger van Hamelen danst, vanwege de mooie praatjes die verkondigt worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:47:
en alles eronder staat nu leeg of is in elkaar aan het zakken, erg sociaal van hem als wethouder zijnde.

PFFF.... Ik was er al bang voor

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:48:
hebben we hem weer hoor, ondersteund een uitspraak die kant nog wal raakt.

En dat zeg je tegen mij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 23 augustus 2006 om 15:53:
Pastors heeft volgens mij een dubbel zo hoog IQ als Wilders, dus misschien dat Pastors zich niet laat pakken door de media, daar was Pim ook te slim voor.

Kijk nou eens naar die kop van die vent. Vind hem op geen enkele manier uitstraling hebben en heeft net zo'n domme kop als Wilders :D
Maarja de meeste rechtsen zijn zwakke mannetjes ; Inspelen op de gevoelens van het volk met mooie praatjes. Maar de uitvoering ervan? Die is belabberd idd :)
Wordt weer tijd voor een links kabinet, wordt weer tijd dat ouderen die rond moeten komen van een aowtje niet gekort worden, het wordt weer tijd dat de hardwerkende arbeider niet meer naar de voedselbank hoeft te gaan, het wordt weer tijd dat de mensen die GELD hebben, maar eens wat meer moeten gaan afdragen, en de mensen die WEINIG geld hebben weer eens wat meer overhouden. Het moet allemaal wat socialer :) Daarom stem ik dus pvda :D

Grtz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 23 augustus 2006 om 15:49:
Ze zijn maar heel soms een beetje liberaal, maar liberaal is nou niet bepaald het eerst wat in me op komt als ik naam groen-links hoor, ik denk dan toch echt eerder aan andere dingen.

milieu, pacifisme..maar socialistisch? De LPF is socialistischer dan GroenLinks...

Op dit moment wordt er een inhaalslag gemaakt mt de bouw in Rotterdam, de (woon) wolkenkrabbers schieten nu weer links en rechts uit de grond,

En waar gaat de overige 55% van Rotterdam wonen?

Hulde aan pastors voor zijn daarkrachtige optreden, dankzij hem zie ik vanuit de slaapkamer en keuken steeds meer hoogbouw in de alsmaar groeiende skyline van Rotterdam

Pastors wilde restricties zetten op hoogbouw, dat is hem niet gelukt.

ik ween al voor de jeugd die de rentelasten moeten ophoesten wanneer de sinterklaassen aan de macht komen

Je bedoelt het CDA die 1,2 miljard naar het volk toe wilden schuiven ten koste van de economie en de lastenverlichting voor ouderen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:48:
een uitspraak die kant nog wal raakt

Ga je dit ontkennen,VIP???

Waarschuw beheerder
donateur
Hier een mooi stukje over het sociale hart van Pastors :
De gemeente leg het accent niet op de sociale woningbouw. De corporaties moeten hiertoe het initiatief nemen. De aandacht gaat vooral uit naar de middeldure huur. Pastors is dan ook een voorstander van het nieuwe huurbeleid van minister Dekker. Van het totale aantal van 170.000 sociale huurwoningen wil Pastors er 25.000 te koop aan bieden. Zo kan hij voldoen aan de grote behoefte aan middeldure koopwoningen

Iedereen weet dat woningbouwco's niet uit zichzelf goedkopere woningen gaan bouwen, dus dat word ook middenklasse, die voornamelijk leeg bleef staan, nog geen 60% van deze woningen zijn opgeleverd en de woningbouw wil dan ook niet verder bouwen.
Er is in Rotterdam een gruwelijke vraag naar sociale woningbouw en daar heeft Pastors een slot op gegooid, sterker het totale aanbod van sociale huurwoningen wil hij nóg kleiner maken door een groot deel te gaan verkopen.

Elk klein kind weet dat als je ergens een tekort van hebt en je gaat hier meer vanaf halen dat je tekorten groeien en in een stad wil dat zeggen : verpaupering en leegstand.

Pastors was niet geintresseerd in sociaal zijn, wel in geld binnenslepen van ontwikkelaars.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 16:02:
Ga je dit ontkennen,VIP???

Wat ga ik ontkennen? Ik vind dat jij iets wat tientallen jaren heeft gelopen bij verschillende ministers en door 3 partijen is gesteund (PvdA,VVD en D66) wel érg makkelijke conclusies trekt, conclusies die in strijd zijn met de uitslag van de enquete-commissie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:01:
Haha, ja, dat is waar. Aangezien er teveel Nederlanders gelijk Vip bestaan, zal het daar wel op uitdraaien

Jammer voor jou dat het grootste gedeelte van NL niet geintresseerd is in extreem-rechtse troep. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 23 augustus 2006 om 16:01:
Kijk nou eens naar die kop van die vent. Vind hem op geen enkele manier uitstraling hebben en heeft net zo'n domme kop als Wilders

En heb je wel eens goed naar Wouter 'ik lik ieders reet wel'Bos zijn gezicht gekeken? Die kijkt echt alleen maar tevreden als de camera op hem gericht is, hoor. Wat dat betreft heeft hij veel weg van Bush jr...

Maarja de meeste rechtsen zijn zwakke mannetjes ; Inspelen op de gevoelens van het volk met mooie praatjes. Maar de uitvoering ervan? Die is belabberd idd

PVDA heeft net zoveel beloofd de laatste jaren. Ze zijn alleen maar 'vriendelijk' naar allochtonen omdat ze denken dat ze daar nu maar de rest van de kiezers moeten gaan halen. Bij de rest hebben ze het nl al verknald...

wordt weer tijd dat ouderen die rond moeten komen van een aowtje niet gekort worden, het wordt weer tijd dat de hardwerkende arbeider niet meer naar de voedselbank hoeft te gaan, het wordt weer tijd dat de mensen die GELD hebben, maar eens wat meer moeten gaan afdragen, en de mensen die WEINIG geld hebben weer eens wat meer overhouden.

Dacht het niet!!! Ik ken geen HARDWERKENDE ARBEIDER, die naar de voedselbank moet, hoor. tenzij hij bij schuldsanering zit, misschien. En ouderen worden nu eenmaal gekort op hun aow, wat denk je, met een vergrijzing in zicht?????? Liever nu dan straks. En hebben we niet al genoeg afgedragen aan junks, werkelozen en buitenlanders? Ik denk dat er eerst maar eens goed moet gekeken waar al het uitkeringsgeld nu werkelijk heen gaat, en medicijnverstrekking, etc etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:08:
Wat ga ik ontkennen? Ik vind dat jij iets wat tientallen jaren heeft gelopen bij verschillende ministers en door 3 partijen is gesteund (PvdA,VVD en D66) wel érg makkelijke conclusies trekt, conclusies die in strijd zijn met de uitslag van de enquete-commissie

Tuurlijk,VIP.

Ook het paarse kabinet van PvdA, VVD en D66 zette de plannen door. Een commissie - dit keer onder leiding van VVD-coryfee Loek Hermans - moest de vroegere tegenstanders VVD en D66 duidelijk maken dat die lijn er moest komen. Hoe dun het advies ook was, de VVD ging om en D66 haalde honderden miljoenen euro's binnen voor aanpassingen om lokale pijn en milieu te sparen.

Duur
Coalitiekabinetten zijn duur door al dat geven en nemen. Dat bewijst de absurde aanleg van een tunnel onder het Groene Hart. Na lang soebatten kreeg de PvdA - de partij die haar gezicht als milieupartij moest redden - in 1996 van de VVD gedaan dat die 9 kilometer lange en een half miljard euro kostende tunnel er kwam. 'Paars op zijn best,' noemde PvdA-premier Wim Kok dat kabinetsbesluit. PvdA-minister Margreeth de Boer (Ruimtelijke Ordening en Milieu) verzuchtte dat ze zulke milieubesluiten voor 'de helspoorten' moest wegslepen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:07:
Pastors was niet geintresseerd in sociaal zijn, wel in geld binnenslepen van ontwikkelaars.

Of om te zorgen dat mensen met een normaal tot hoog inkomen in Rotterdam blijven of juist komen wonen.
Is financieel goed voor Rotterdam !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:10:
Jammer voor jou dat het grootste gedeelte van NL niet geintresseerd is in extreem-rechtse troep.

Joh, en wat is extreem-rechts volgens jou dan, als je zo goed weet wat mijn interesses zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:01:
Je bedoelt het CDA die 1,2 miljard naar het volk toe wilden schuiven ten koste van de economie en de lastenverlichting voor ouderen?

ja dat kan je verwachten wanneer de economie veel beter loopt na een recessie en er veel meer inkomsten uit belastingen en baten

met de rest wordt gewoon weer staatsschuld afbetaald waar links weer om zat te zeuren dat die plussen ook bij de lastenverlichting moest komen om populair over te komen

Waarschuw beheerder
donateur
PVDA heeft net zoveel beloofd de laatste jaren. Ze zijn alleen maar 'vriendelijk' naar allochtonen omdat ze denken dat ze daar nu maar de rest van de kiezers moeten gaan halen. Bij de rest hebben ze het nl al verknald...

Het overgrote gedeelte van de PvdA-stemmers zijn autochtonen en dat veel werkende allochtonen de moeite nemen om naar de stembus te gaan kan je alleen toch maar toejuichen, met het oog gericht op integratie?

Ik ken geen HARDWERKENDE ARBEIDER, die naar de voedselbank moet, hoor

Bij welke voedselbank heb jij dan gestaan om te kijken wie er allemaal komen?

tenzij hij bij schuldsanering zit, misschien.

Dat is nou net de groep die niet naar voedselbanken toe gaat.

En ouderen worden nu eenmaal gekort op hun aow, wat denk je, met een vergrijzing in zicht?????? Liever nu dan straks

Want nu heb jij er geen last van? Erg sociaal van je!

En hebben we niet al genoeg afgedragen aan junks, werkelozen en buitenlanders?

Feit dat je die 3 in een adem noemt zegt al genoeg over jouw racistische ideetjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 16:15:
ja dat kan je verwachten wanneer de economie veel beter loopt na een recessie en er veel meer inkomsten uit belastingen en baten

De VVD heeft die 1,2miljard alweer ingetrokken.
Dus daar gaat de rest van je onderbouwing.

Of om te zorgen dat mensen met een normaal tot hoog inkomen in Rotterdam blijven of juist komen wonen.
Is financieel goed voor Rotterdam !

Het was al jaren duidelijk dat dit niet het geval zou zijn en dat is bij geen enkele metropool het geval.
Huizen bouwen die leeg blijven staan terwijl er heel veel mensen nodig een andere woning nodig hebben heeft niets te maken met inzicht, wel met geld vangen.

Waarschuw beheerder
Vanuit rechts kritiek op links = Racist???
Waarschuw beheerder
Kinderachtig VIP.....als iemand de waarheid spreekt negeer je diegene.:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:18:
De VVD heeft die 1,2miljard alweer ingetrokken.
Dus daar gaat de rest van je onderbouwing.

bron svp?
de regering bestaat toch uit vvd en CDA
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van inactief op woensdag 23 augustus 2006 om 16:18:
Vanuit rechts kritiek op links = Racist???

Nee, buitenlanders gelijktrekken aan junks en werklozen is racistisch.
Maar dat had je vast ook wel uit de tekst kunnen opmaken.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 16:21:
Kinderachtig VIP.....als iemand de waarheid spreekt negeer je diegene

Wie negeer ik nou weer :s

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:16:
Bij welke voedselbank heb jij dan gestaan om te kijken wie er allemaal komen?

Ik heb idd gezien wat voor volk er daar naar toe gaat. En ik zeg niet dat die mensen daar geen recht op hebben, want het is in en intriest als je al zover moet gaan voor je eten.
maar dat waren geen mensen die zich het leplazerus aan het werken waren, maat!

Dat is nou net de groep die niet naar voedselbanken toe gaat.

Nee, tuurlijk niet. Als je met 30 euro toe kan komen per week voor een gezin met honden... Je weet er echt geen druif van, he???

En ouderen worden nu eenmaal gekort op hun aow, wat denk je, met een vergrijzing in zicht?????? Liever nu dan straks

Want nu heb jij er geen last van? Erg sociaal van je!

Ja, ik ben idd heel sociaal. Maar ik sta nu al genoeg af en ik spaar nu al genoeg voor later. Die zielige mensen met hun AOW-tje hebben dat vroeger ook al aan zien komen, en hebben toen net zo sociaal gereageert.

Feit dat je die 3 in een adem noemt zegt al genoeg over jouw racistische ideetjes.

Nou, als dat racistisch is, dan weet ik het niet meer.Ik heb het niet over gekleurde medemensen, ik heb het niet over mensen die tegen hun wil ontslagen zijn, ik heb het niet over mensen die er gewoon recht op hebben. Maar ik heb het wel over diegenen die nu aan het genieten zijn van de mazen in onze wet.
En wat dat betreft ben jij blijkbaar nog echt ENORM naief, ventje.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 16:21:
bron svp?
de regering bestaat toch uit vvd en CDA

woensdag 16 augustus 2006 16:46

Zalm: Reken niet op extra lastenverlichting
Meer dan de al afgesproken 1,2 miljard euro aan lastenverlichting voor burgers en bedrijven zit er niet in. Minister van Financiën Gerrit Zalm (VVD) geeft zijn collega-ministers geen ruimte voor extraatjes.

CDA-bronnen zeiden de afgelopen dagen dat er mogelijk nog wat meer belastingverlaging in het vat zit. Door financiële meevallers voor de schatkist zouden er enkele honderden miljoenen extra te besteden zijn.

CDA-minister Aart Jan de Geus (Sociale Zaken) wilde woensdag niet reageren op de woorden van Zalm.

Het gaat om 1,4 miljard bovenop de 1,2 miljard, dus niet zoals ik eerder zei dat 1,2 miljard niet doorgaat.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:23:
Nee, buitenlanders gelijktrekken aan junks en werklozen is racistisch

Rot op man!!! Ik heb het in deze zin niet over onze allochtone medelanders, maar over die klojo's die in bv Frankrijk of weet ik het wat wonen en toch van ONS geld uitkeringen krijgen etc.
Daar is dus verdomme NIETS rasistisch aan, want daar moeten we ALLEMAAL voor betalen. Tenzij je uiteraad zelf een uitkering hebt.

Sukkel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:25:
Meer dan de al afgesproken 1,2 miljard euro aan lastenverlichting voor burgers en bedrijve

dus gaat die 1,2 mijard lastenverlichting toch door

en de rest voor andere doeleinden en zalm kennende staatsschuld
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:23:
Wie negeer ik nou weer

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:08:
Wat ga ik ontkennen? Ik vind dat jij iets wat tientallen jaren heeft gelopen bij verschillende ministers en door 3 partijen is gesteund (PvdA,VVD en D66) wel érg makkelijke conclusies trekt, conclusies die in strijd zijn met de uitslag van de enquete-commissie

Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 16:11:
Tuurlijk,VIP.

Ook het paarse kabinet van PvdA, VVD en D66 zette de plannen door. Een commissie - dit keer onder leiding van VVD-coryfee Loek Hermans - moest de vroegere tegenstanders VVD en D66 duidelijk maken dat die lijn er moest komen. Hoe dun het advies ook was, de VVD ging om en D66 haalde honderden miljoenen euro's binnen voor aanpassingen om lokale pijn en milieu te sparen.

Duur
Coalitiekabinetten zijn duur door al dat geven en nemen. Dat bewijst de absurde aanleg van een tunnel onder het Groene Hart. Na lang soebatten kreeg de PvdA - de partij die haar gezicht als milieupartij moest redden - in 1996 van de VVD gedaan dat die 9 kilometer lange en een half miljard euro kostende tunnel er kwam. 'Paars op zijn best,' noemde PvdA-premier Wim Kok dat kabinetsbesluit. PvdA-minister Margreeth de Boer (Ruimtelijke Ordening en Milieu) verzuchtte dat ze zulke milieubesluiten voor 'de helspoorten' moest wegslepen.

Reactie graag aangezien dit volgens jou onzin was.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:24:
Nee, tuurlijk niet. Als je met 30 euro toe kan komen per week voor een gezin met honden... Je weet er echt geen druif van, he???

Bij een sanering word er altijd gekeken naar je leefomstandigheden en je krijgt voldoende om van rond te komen, het is niet veel maar je hoeft niet de voedselbank te gaan, je hebt immers geen schulden meer, maar je staat onder curatele.

Ja, ik ben idd heel sociaal. Maar ik sta nu al genoeg af en ik spaar nu al genoeg voor later. Die zielige mensen met hun AOW-tje hebben dat vroeger ook al aan zien komen, en hebben toen net zo sociaal gereageert.

De AOW is nog uit de tijd dat mensen geen pensioen hadden.

Nou, als dat racistisch is, dan weet ik het niet meer.Ik heb het niet over gekleurde medemensen, ik heb het niet over mensen die tegen hun wil ontslagen zijn, ik heb het niet over mensen die er gewoon recht op hebben. Maar ik heb het wel over diegenen die nu aan het genieten zijn van de mazen in onze wet.
En wat dat betreft ben jij blijkbaar nog echt ENORM naief, ventje.

En dat is jouw omschrijving van "junks, werklozen en buitenlanders"?
laatste aanpassing door een beheerder

Waarschuw beheerder
Jammer voor jou dat het grootste gedeelte van NL niet geintresseerd is in extreem-rechtse troep

en nog een keer, wat is volgens jou extreem=rechts?
En wat maakt jou aan het denken dat ik extreem-rechts ben?? Omdat ik niet jou zielige lulverhaaltjes voor waar aanneem?
Omdat ik niet in verwarring raak door ellelange stukken gekopieerde tekst?
Omdat ik een andere kijk op alles heb dan dat jouw verhalen mij zouden moeten vertellen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 16:27:
Reactie graag aangezien dit volgens jou onzin was.

Door te stellen dat de PvdA als partij hier de schuldige aan was, de kas werd beheerd door de VVD. Beide zijn vrijgepleit door de enquetecommissie omdat de stijgingen niet hoger waren dan bij projecten in het buitenland, het was zelfs dat de kosten redelijk binnen de perken werd gehouden in vergelijking met Frankrijk en Duitsland.

Alleen het was on-nederlands en daarom is gezegd dat dit soort projecten, verspreid over verschillende kabinetten beter niet meer gedaan kunnen worden.

Bij aanvang was het een succesverhaal, toen werd het een horrorverhaal en nu is het lesmateriaal.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:30:
en nog een keer, wat is volgens jou extreem=rechts?
En wat maakt jou aan het denken dat ik extreem-rechts ben?? Omdat ik niet jou zielige lulverhaaltjes voor waar aanneem?
Omdat ik niet in verwarring raak door ellelange stukken gekopieerde tekst?
Omdat ik een andere kijk op alles heb dan dat jouw verhalen mij zouden moeten vertellen?

laat ik jouw meest recente vergelijking er even bijpakken :
"junks, werklozen en buitenlanders".

Waarschuw beheerder
donateur
Wicked Witch Noemy

volgens mij heb jij die uitzending gezien van netwerk van turkse en marokkaanse families die in het buitenland wonen die kinderbijslag vangen voor kinderen die niet bestaan

of bijvoorbeeld die handel in somalische kinderen die tot aan groep 8 in nederland blijven voor kinderbijslag en dan op vliegtuig terug worden gezet omdat ze dan te duur zijn

het is niet dat iedereen van die afkomst dat doet alleen dat het wel wordt gedaan

of zoals in den helder sommige antillianen die uitkering vangen en daarnaast hun handeltje hebben in drugs en tussendoor breezahsletjes prostitueren in garageboxen...dat is trouwens niet officieel maar aangezien we in een dorp wonen iedereen ervan weet wat de politie weet
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:27:
Rot op man!!! Ik heb het in deze zin niet over onze allochtone medelanders, maar over die klojo's die in bv Frankrijk of weet ik het wat wonen en toch van ONS geld uitkeringen krijgen etc.
Daar is dus verdomme NIETS rasistisch aan, want daar moeten we ALLEMAAL voor betalen. Tenzij je uiteraad zelf een uitkering hebt.

Ow ja, natuurlijk.

Als jij zegt "junks,werklozen en buitenlanders", dan bedoel jij mensen die in Frankrijk wonen en ons geld gebruiken.

Tuurlijk...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:29:
Ik ben een druif en jij bent een hoer, oke?

Zielig, op PF iemand voor hoer uitmaken !!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 16:32:
volgens mij heb jij die uitzending gezien van netwerk van turkse en marokkaanse families die in het buitenland wonen die kinderbijslag vangen voor kinderen die niet bestaan

Laten we het ten eerste beperken tot Marokkaanse families en laten ten tweede niet vergeten dat dit door NL destijds aangeboden is als "terugkeer-garantie".

of bijvoorbeeld die handel in somalische kinderen die tot aan groep 8 in nederland blijven voor kinderbijslag en dan op vliegtuig terug worden gezet omdat ze dan te duur zijn

Of de 6jarige jongetjes die uit asielzoekercentra's verdwijnen en de engelse homo-prostitutie worden ingestopt met medeweten van Verdonk, die weer eens vergat de kamer te informeren.

of zoals in den helder sommige antillianen die uitkering vangen en daarnaast hun handeltje hebben in drugs en tussendoor breezahsletjes prostitueren in garageboxen...dat is trouwens niet officieel maar aangezien we in een dorp wonen iedereen ervan weet wat de politie weet

Of die Nederlandse militairen die drugs smokkelen en bij gebrek aan porno vrouwelijke collega's lastig vallen en verkrachten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:34:
Zielig, op PF iemand voor hoer uitmaken !!!

Koop een woordenboek kom dan weer terug, we hebben al gezien dat je problemen hebt met lezen.
Waarschuw beheerder
"Save de buitenlanders......"

Waarschuw beheerder

Ik ben blij dat je je in een hoek gezet voelt worden, waardoor je je toevlucht begint te nemen tot het uiten van loze opmerkingen.

Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 16:32:
Wicked Witch Noemy

het is niet dat iedereen van die afkomst dat doet alleen dat het wel wordt gedaan

Dat zijn idd voorbeelden. Maar dat wilt niet zeggen dat het alleen maar over Antilianen, Marokanen en Turken gaat. Dit soort verhalen gaat ook over gewone witte Nederlanders.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:31:
junks, werklozen en buitenlanders".

Je wilt echt niet weten hoeveel geld er naar deze doelgroepen gaat. Er is een kant aan deze maatschappij die jij niet zou kan begrijpen, Vip, en daarom probeer je daar met alle macht je ogen voor te sluiten.
Welterusten dan maar.

Waarschuw beheerder

Aan enthousiasme onbreekt het in ieder geval niet 8)

Voor de rest lees ik niet veel nieuws :Gaap:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:38:
Dat zijn idd voorbeelden. Maar dat wilt niet zeggen dat het alleen maar over Antilianen, Marokanen en Turken gaat. Dit soort verhalen gaat ook over gewone witte Nederlanders

En dat zijn dan de "junks, werklozen en buitenlanders"?

Je wilt echt niet weten hoeveel geld er naar deze doelgroepen gaat. Er is een kant aan deze maatschappij die jij niet zou kan begrijpen, Vip, en daarom probeer je daar met alle macht je ogen voor te sluiten.
Welterusten dan maar.

Ga jij maar dromen over "junks, werklozen en buitenlanders" waarmee je bedoelt : fransen die nederlands geld gebruiken.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:33:
Als jij zegt "junks,werklozen en buitenlanders", dan bedoel jij mensen die in Frankrijk wonen en ons geld gebruiken.

Als ik het daarin heb over buitenlanders wel, ja. Jij denkt met je zielige 'ik ben niet rascist'ideeen, dat iedereen die anders denkt, dat wel is.

Ik ben verdomme zelf een allochtoon, ik heb allochtone vrienden, ik denk VERDOMME dat ik wel weet waat ik het over heb, ja?!

En wil je eens ervaring opdoen in het echte leven? ga eens op bezoek op de PAAZ, daar heb je een heleboel verhalen over een heel ander leven in Nederland dan dat van jou. En niet alleen verteld door gekleurde mensen, maar ook door wit. Want drugs is niet kleurenblind.

Waarschuw beheerder
:D ik stem sociaal ik stem sp...

:D

Waarschuw beheerder
Er is weer hoop voor Nederland

Als er "weer" hoop is voor Nederland, dan wil ik daar graag afstand van nemen. Ik heb altijd al hoop gehad, daar heb ik geen aandachtsgeil clubje dat graag op de staatskas wil teren voor nodig.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:35:
Of die Nederlandse militairen die drugs smokkelen en bij gebrek aan porno vrouwelijke collega's lastig vallen en verkrachten

je moet eens weten hoeveel macht vrouwen nu hebben vanwege de omgekeerde bewijsvoering

bij een aanklacht ben je schuldig tot je onschuld is bewezen als manzijnde

er reken maar dat die vrouwen er misbruik van maken, als ze je niet moeten hang je

Waarschuw beheerder
Je valt hierbij wel echt door de mand, Vip.
Wat ben jij zielig. En dat over die 'hoer' dat neem ik je dus echt enorm kwalijk.

Waarschuw beheerder
donateur
Of die Nederlandse militairen die drugs smokkelen en bij gebrek aan porno vrouwelijke collega's lastig vallen en verkrachten

integratie he ;)

alles voor poen he

met medeweten van Verdonk,

ben niet zo'n fan van verdonk :no; te overhaastige beslissing en geen goede "span fo control"

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:43:
Als ik het daarin heb over buitenlanders wel, ja. Jij denkt met je zielige 'ik ben niet rascist'ideeen, dat iedereen die anders denkt, dat wel is.

Ik denk dat mensen die "buitenlanders" op hetzelfde niveau zetten als "junks, werklozen" wel degelijk racistische ideeen hebben.

Dat jij er vervolgens van maakt dat ik jou racistisch zou vinden omdat je een andere mening hebt, is jouw eigen denkfout, niet de mijne.

je moet eens weten hoeveel macht vrouwen nu hebben vanwege de omgekeerde bewijsvoering

bij een aanklacht ben je schuldig tot je onschuld is bewezen als manzijnde

er reken maar dat die vrouwen er misbruik van maken, als ze je niet moeten hang je

Natuurlijk, die vrouw deed maar alsof.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:31:
Door te stellen dat de PvdA als partij hier de schuldige aan was, de kas werd beheerd door de VVD. Beide zijn vrijgepleit door de enquetecommissie omdat de stijgingen niet hoger waren dan bij projecten in het buitenland, het was zelfs dat de kosten redelijk binnen de perken werd gehouden in vergelijking met Frankrijk en Duitsland.

Alleen het was on-nederlands en daarom is gezegd dat dit soort projecten, verspreid over verschillende kabinetten beter niet meer gedaan kunnen worden.

Bij aanvang was het een succesverhaal, toen werd het een horrorverhaal en nu is het lesmateriaal

VVD en D66 zijn overgehaald door Premier Kok.....heb je de tekst wel gelezen?
Niet alleen financieel een fiasco maar dat Duitsland niet meedoet met deze Duitsland-Rotterdamlijn is nog een blunder.
Je lult er weer aardig omheen en schuift de schuld af en je bent wat mij betreft geslaagd om de politiek in te gaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:45:
En dat over die 'hoer' dat neem ik je dus echt enorm kwalijk

aan je persoonlijke tekst te zien wel meer dan alleen kwalijk
OmxvbDo

Waarschuw beheerder
Triest figuur ja !!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:47:
Ik denk dat mensen die "buitenlanders" op hetzelfde niveau zetten als "junks, werklozen" wel degelijk racistische ideeen hebben.

Whaha, dus als jij het over Belgen, Engelsen, Ieren, Amerikanen en alles wat maar van over de grens komt hebt, dan spreek jij PRECIES uit van welke landen dat ze komen? Ik heb het dan gewoon in het algemeen over buitenlanders ja. Dat schijnt nog altijd gewoon ploitiek correct te zijn, hoor.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 16:47:
VVD en D66 zijn overgehaald door Premier Kok.....heb je de tekst wel gelezen?
Niet alleen financieel een fiasco maar dat Duitsland niet meedoet met deze Duitsland-Rotterdamlijn is nog een blunder.

Dat klopt.
Maar zo hebben wij Belgie ook al een keer voor miljarden genaaid met de A4, dus ach jah.

en je bent wat mij betreft geslaagd om de politiek in te gaan

Dankjewel :)

Maar even alle onzin op een stokje, bij dit soort projecten kan je niet simpel zeggen "dat was de schuldige" daar is het veel te omvangrijk voor en dan kan jij het "schuld afschuiven" noemen maar zo werkt het niet, in...inderdaad...de politiek.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 16:47:
aan je persoonlijke tekst te zien wel meer dan alleen kwalijk

;P

Nou, zou je door zulke figuren als hem voo rminder gaan dan ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:50:
Whaha, dus als jij het over Belgen, Engelsen, Ieren, Amerikanen en alles wat maar van over de grens komt hebt, dan spreek jij PRECIES uit van welke landen dat ze komen? Ik heb het dan gewoon in het algemeen over buitenlanders ja. Dat schijnt nog altijd gewoon ploitiek correct te zijn, hoor.

Niet als je dat in 1 zin noemt met "junks" en "werklozen" Daarnaast lijkt het me niet dat je westerse-allochtonen bedoelde want die leveren voornamelijk geld op.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:47:
Natuurlijk, die vrouw deed maar alsof.

pa van een vriendin van me is commandant van een marineschip

een matroos zei dat hij bedreigd werd door zijn vrouwelijke collega's dat als hij niet alles deed wat zij wilden zij een klacht tegen hem indiende wegens ongewenste sex. intimiteiten

die commandant had zich toen verstopt in een kast met een opname recorder in een ruimte waar die matroos en zijn vrouwelijke zouden vergaderen en daar bedreigde zijn collega's de matroos weer en toen stapte de commandant uit de kast en die wijfen waren op staande voet ontslagen

die matroos had vet mazzel met zijn commandant zeg maar
Waarschuw beheerder
donateur
Hij verwacht de zetels "links en rechts" weg te halen bij partijen zoals SP,

8)

Yeah right :D
Waarschuw beheerder
Er is weer hoop hehehehehehe. De Messias is terug. Zonder Hem gaat Nederland ten onder!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van OBL op woensdag 23 augustus 2006 om 16:55:
De Messias is terug

:o

die is er niet alleen voor NL
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 11:41:
en wel om zulke denkbeelden en uitlatingen

???

Zie je eigen tekst in je posting van 10:13.

Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 13:25:

Nee zodat we niet weer een partij in de regering krijgen met een hoog "Zeven jongens en een ouwe schuit" gehalte (lees: LPF).

Ik ben overigens helemaal geen voorstander voor wat voor rood gevaar/mafia dan ook, maar zo'n nationalistische sukkel gun ik 0,00 zetels.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:51:
Niet als je dat in 1 zin noemt met "junks" en "werklozen" Daarnaast lijkt het me niet dat je westerse-allochtonen bedoelde want die leveren voornamelijk geld op.

:gaap:

Nee, hoor. En ik had het niet over werklozen, maar over werkElozen, mensen die geen zin hebben om te werken. Ik heb het alleen over die buitenlanders in het buitenland die op een legale manier geld innen, zonder daar daadwerkelijk ercht op te hebben. Dus ja, dan heb ik het ook over westerse allochtonen, beterwetertje.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:50:
Maar even alle onzin op een stokje, bij dit soort projecten kan je niet simpel zeggen "dat was de schuldige" daar is het veel te omvangrijk voor en dan kan jij het "schuld afschuiven" noemen maar zo werkt het niet, in...inderdaad...de politiek.

Kortom.....geld pompen in nutteloze projecten is ook de PVDA debet aan.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
fake reageren is (n)

:looser:
Waarschuw beheerder
donateur
voedselbank

voedselbank

voedselbank

voedselbank

voedselbank

Daar istie weer, het eeuwige PvdA paradepaardje des zieligheid, "de voedselbank"

natuurlijk loopt ook 5% van de volking bij de voedselbank natuurlijk :s

Ik vindt het een overtrokken gedoe, de meeste mesnen ide bij de voedselbank lopen komen daar vanwege PERSOONLIJKE omstandigheden, dat is meestal niet iets waar een tegering direct invloed op heeft :nee:

Het is triest dat zer nodig zijn, maar tegelijk zullen ze toch blijven bestaan.

Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 18:23:
Kortom.....geld pompen in nutteloze projecten is ook de PVDA debet aan

Nu ook weer in Rotterdam, allochtonen op de fiets helpen door ze een fiets te geven :s hoezo verspeling van gemeenschapsgeld :/, ik ga denk ik maar een potje bruine verf halen, dan krijg ik ook een nieuwe fiets....
Dat noemt men positieve discriminatie :(

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 23 augustus 2006 om 20:29:
Daar istie weer, het eeuwige PvdA paradepaardje des zieligheid, "de voedselbank"

Dat was een reactie op iemand en ze zijn allemaal uit hetzelfde bericht.
Ik ga nu toch ook niet zeggen "de lafheid en onzorgvuldigheid van rechts"?

Het is triest dat zer nodig zijn, maar tegelijk zullen ze toch blijven bestaan

Waarom zouden ze blijven bestaan?
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 20:34:
Dat was een reactie op iemand en ze zijn allemaal uit hetzelfde bericht.
Ik ga nu toch ook niet zeggen "de lafheid en onzorgvuldigheid van rechts"?

Maar toch, het is een nonnozel agendapunt, en je wil toch niet zeggen dat het beleid van links is gebaseerd op de voedselbank? aangezien je het vergelijkt met "de lafheid en onnozelheid van rechts" :/

Omdat mensen door persoonlijke situaties erin terrecht komen, en de regering heeft geen invloed op alle aspecten van ons priveleven in de zin van dat mensen fouten maken of niet goed om kunnen gaan met geld of gewoon niet gemotiveerd genoeg zijn om te werken, of dit niet kunnen.

Daarom zal het altijd nodig zijn, en daarom vindt ik het een onnozel standpunt, proberen te beperken is okay, maar als ik de PvdA soms zo hoor dan lijkt het net of half Nederland bij de voedselbank zit, terwijl er veel minder van 1% van de semenleving ermee te maken heeft.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 23 augustus 2006 om 20:39:
Maar toch, het is een nonnozel agendapunt, en je wil toch niet zeggen dat het beleid van links is gebaseerd op de voedselbank?

Nee, daar is geen beleid voor voedselbanken en ik mag hopen dat geen enkele partij voor instandhouding van voedselbanken is.

aangezien je het vergelijkt met "de lafheid en onnozelheid van rechts"

Jij pakt 1 reply van mij en doet alsof ik het als argumentatie gebruik, wat niet zo is.
Vandaar mijn reactie.

Omdat mensen door persoonlijke situaties erin terrecht komen, en de regering heeft geen invloed op alle aspecten van ons priveleven in de zin van dat mensen fouten maken of niet goed om kunnen gaan met geld of gewoon niet gemotiveerd genoeg zijn om te werken, of dit niet kunnen

Er zijn ook andere vormen denkbaar, maar die houd ik momenteel even voor mijzelf.

Daarom zal het altijd nodig zijn, en daarom vindt ik het een onnozel standpunt, proberen te beperken is okay, maar als ik de PvdA soms zo hoor dan lijkt het net of half Nederland bij de voedselbank zit, terwijl er veel minder van 1% van de semenleving ermee te maken heeft.

Dat is helemaal niet waar, het enige waar de PvdA een nummer heeft genoemd met voedselbanken is dat er in de regio Rotterdam 20 zijn/waren.
That's it.

Daarnaast heeft de PvdA en met name Wouter Bos diverse malen gezegd dat "het best goed gaat met NL". Dit is al in december 2005 gezegd, dus nogal erg oud nieuws.
Waarschuw beheerder
Pastors kan zelf niet eens normaal Nederlands spreken..

edit: ben in de war met de heer van As..
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:43:
Ik ben verdomme zelf een allochtoon

Ben blij dat je hetzelf ook door heb...

Uitspraak van OBL op woensdag 23 augustus 2006 om 16:55:
Er is weer hoop hehehehehehe. De Messias is terug. Zonder Hem gaat Nederland ten onder!!!!

ook fijn om te weten, was al ongerust

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:30:
En wat maakt jou aan het denken dat ik extreem-rechts ben??

Als ik je flock bericht goed lees is je vriend wel Extreem rechts!?
Alleen als jij werkelijk zijn vriendin ben kan hij misschien beter 'extreem' weglaten!

Ik bedoel daar mee te zeggen als je vriend extreem rechts is zal jij vast ook zulke ideeen hebben anders zal het niet lang goed gaan samen
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Is de gemeentepolitiek niet iets voor Vip.. de plaat voor zijn hoofd is dik genoeg om zo de politiek in te kunnen..

Waarschuw beheerder
donateur

kapitalisme

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op donderdag 24 augustus 2006 om 07:44:
de plaat voor zijn hoofd is dik genoeg om zo de politiek in te kunnen

Intussen heb je 0,0 argumenten gegeven die overeenkomen met de werkelijkheid, dus als je mij iets kwalijk neemt, zoek de fout dan bij jezelf.

kapitalisme

Kapitalisme is slechts een systeem, geen losgeslagen manier van leven die we niet onder controle hebben.

Waarschuw beheerder
donateur
kapitalisme= de dood van de 1 is het brood van de ander
Waarschuw beheerder
Jammer dat die Eerdmans erbij zit. Vind ik een heel goed politicus
Uitspraak van actief op donderdag 24 augustus 2006 om 10:47:

dan pleur je toch op naar het oostblok of naar dat land in azië :looser:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 24 augustus 2006 om 10:47:

Dat zijn alle stelsels, dat zit in de natuur.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Puntenbokser op donderdag 24 augustus 2006 om 10:49:
dan pleur je toch op naar het oostblok of naar dat land in azië

anders lees jij effe goed terug :looser:

en er is geen communisme in het oostblok slimpie :looser:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 10:50:
Dat zijn alle stelsels, dat zit in de natuur.

behalve socialisme maar idd

zulke systemen zijn eigenlijk tegen de natuurdrang van de mens

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op donderdag 24 augustus 2006 om 11:13:
behalve socialisme maar idd

Socialisme is geen tegenhanger van kapitalisme, ik denk dat je zonder kapitalisme weinig socialisme hebt.

zulke systemen zijn eigenlijk tegen de natuurdrang van de mens

Een conservatieve dictator is eigenlijk de meest natuurlijke vorm die er is en toch is dat een vorm die niet zal werken voor veel mensen, ik persoonlijk ben van mening dat geen enkel stelsel goed functioneert, maar dat het een combinatie zal moeten zijn.

Geen enkel probleem is conservatief, progressief, links, rechts, liberaal of sociaal. Problemen bestaan gewoon alleen de manier van oplossen verschild.
Dit wil zeggen dat de ene keer socialisme de oplossing is en bij een ander probleem is een liberale houding beter, dat wil ook in principe zeggen dat je geen goede of fouten manieren zijn, alleen dat de resultaten uiteindelijk niet zijn wat je wil.
Meestal is het zo dat in NL progressieve ideeen het beste werken en als dit niet het gewenste resultaat heeft, komen de conservatieve ideeen om de hoek kijken, dit is onafhankelijk van welke partij dan ook.
Neem het onderwijs, het beleid is al tientallen jaren progressief maar de kans zit er dik in dat dit binnenkort gaat omslaan naar een conservatief beleid omdat het gewoon niet goed werkt.
Let maar op, er komen eerst altijd vernieuwende inzichten en ideeen en pas later, als het allemaal niet het gewenste resultaat heeft, komen repressie en oplossingen uit de oude doos boven tafel.
Veiligheid was eerst bijzonder progressief, nu conservatief en omdat we er allemaal wel tevreden over zijn zal het straks weer de progressieve kant op gaan, dat is een golfbeweging die al tientallen jaren in NL zit.
Hoe komt dat? Omdat NL een progressief-liberaal land is, de VVD vinden we erg rechts, maar als je dat vergelijkt met landen als Engeland, Frankrijk en de VS dan is ook de VVD in vergelijking redelijk links ;)
Waarom conservatieven als Wilders, Eerdmans, Pastors en Verdonk geen lang politiek leven zullen hebben lijkt me vrij duidelijk als je he zo bekijkt, ze komen met conservatieve oplossingen voor zaken die al gebeurd zijn, nieuwe zaken zullen ze nimmer in NL conservatief kunnen oppakken en problemen waar zij een kans voor krijgen met conservatieve ideeen, zullen uit hun vingers glippen zodra het resultaat acceptabel is.
NL heeft geen behoefte aan politici die zuiver conservatief denken (Wilders, LPF maar ook mijn inziens de SP), NL heeft behoefte aan politici die zich kunnen aanpassen, aan partijen met voldoende vermogen en kwaliteit om deze veranderingen het hoofd te kunnen bieden en als je het zo bekijkt zijn er eigenlijk maar 3 partijen die hier de manschappen en middelen voor hebben (CDA,PvdA,VVD) en najuist door het niet vasthouden aan 1 punt zullen deze 3 er voorlopig nog wel zijn en de rest zal opkomen en weer wegspoelen, want eerlijk is eerlijk...eigenlijk hebben we helemaal geen behoefte aan nieuwe partijen met oude ideeen.
Waarschuw beheerder
die vip toch. feiten verdraaien zodat je tog nog je gelijk krijgt, denken te weten hoe de maatschappij in elkaar steekt door wat boekjes en dingen op internet te lezen, iemand uitschelden als ie het niet met je eens is. Wat dat betreft lijk je net op kattivo, jullie zouden zo broertjes kunnen zijn
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 01:09:
Uitspraak van Wicked Witch Noemy op woensdag 23 augustus 2006 om 16:30:
En wat maakt jou aan het denken dat ik extreem-rechts ben??

Alleen als jij werkelijk zijn vriendin ben kan hij misschien beter 'extreem' weglaten!

Ik bedoel daar mee te zeggen als je vriend extreem rechts is zal jij vast ook zulke ideeen hebben anders zal het niet lang goed gaan samenlaatste aanpassing 24 augustus 2006 01:12

uhmmm, hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Je vriend voert discussie’s over Rudolf Hess op zijn werk?
Je vriend of Een vriend heeft rechtse tattoo’s?

Pretendeer je nou dat je zooooo ruimdenkend bent dat je met alles en iedereen omgaat?
Ik vind het persoonlijk nogal dom overkomen…
Ik heb geen idee waarom jij jezelf allochtoon noemt, 1 van je ouders is misschien van buitenlandse komaf? Schijten in je eigen nest noemen we dat.

Als ik en mijn vriend kinderen krijgen zullen dat kwart-Molukse kinderen zijn,
Ik kan je wel vertellen dat er bij mij geen mensen in huis komen met rechtse tattoo’s en een discussie over Rudolf Hess ga ik al helemaal niet aan met evt vrienden van mijn kinderen.
Kort gezegd…ik zou me als ouder serieus afvragen waar ik gefaald heb als mijn “allochtone” kind met mensen omgaat die er bepaalde ideeen op nahouden.
En die ideeen an sich maken me dan een worst uit…ook als ze met extremistische moslims of Joden om zouden gaan zou ik me eens achter mijn oren krabben…..
Waarschuw beheerder
Heerlijke discussies hier... Dit is precies wat de heren Pastors en Eerdmans willen! Dat er weer openlijk over onvrede en onderbuik-gevoelens gesproken wordt. Het heeft even geduurd maar de tijd is rijp. De gevoelens die in de tijd van Pimmetje's dood leefden bij mensen, leeft bij een groot deel van die mensen nog steeds. Er is alleen vanalles misgegaan bij voornamelijk de LPF, waardoor mensen het vertrouwen en de interesse in de politiek zijn verloren. Mensen zijn ontevreden en ongeinteresseerd. Ze zullen wakker geschopt moeten worden. Deze heren kunnen daarvoor gaan zorgen!
En VIP hou op over dit onderwerp als je er niets van snapt! Echt heel triest jongen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danamylo op donderdag 24 augustus 2006 om 12:59:
En VIP hou op over dit onderwerp als je er niets van snapt! Echt heel triest jongen...

Dat jij mijn stuk tekst niet snapt kan ik niets aan doen, maar dat ligt toch echt aan jou.
Als je zo intelligent bent als je zelf voordoet, reageer dan op een fatsoenlijke, onderbouwde manier of hou de eer aan jezelf.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 01:09:

Ik bedoel daar mee te zeggen als je vriend extreem rechts is zal jij vast ook zulke ideeen hebben anders zal het niet lang goed gaan samen

Fake-account reageer ik niet, je hebt nogal de tijd genomen om al mijn forumverhalen door te spitten en op te reageren, laat je kop dan ook gewoon zien.

Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 24 augustus 2006 om 12:03:
uhmmm, hier ben ik ook wel benieuwd naar.
Je vriend voert discussie’s over Rudolf Hess op zijn werk?
Je vriend of Een vriend heeft rechtse tattoo’s?

Pretendeer je nou dat je zooooo ruimdenkend bent dat je met alles en iedereen omgaat?
Ik vind het persoonlijk nogal dom overkomen…
Ik heb geen idee waarom jij jezelf allochtoon noemt, 1 van je ouders is misschien van buitenlandse komaf? Schijten in je eigen nest noemen we dat.

Als ik en mijn vriend kinderen krijgen zullen dat kwart-Molukse kinderen zijn,
Ik kan je wel vertellen dat er bij mij geen mensen in huis komen met rechtse tattoo’s en een discussie over Rudolf Hess ga ik al helemaal niet aan met evt vrienden van mijn kinderen.
Kort gezegd…ik zou me als ouder serieus afvragen waar ik gefaald heb als mijn “allochtone” kind met mensen omgaat die er bepaalde ideeen op nahouden.
En die ideeen an sich maken me dan een worst uit…ook als ze met extremistische moslims of Joden om zouden gaan zou ik me eens achter mijn oren krabben…..

Offtopic. Maar idd: jij zal wel zo'n blanke kut zijn die zich aan wilt passen aan de buitenlander, ja.
Ik ben Molukse, idd. En daar ben ik heel trots op, maar ik ben het ook beu om constant aan te moeten zien dat het een godsschande is idd tegenwoordig om te kunnen zeggen dat je trots bent op je Nederlandse cultuur.
Vroeger al op school: nee, een NLvlag op je mouw mocht niet, want dat was rascistisch, maar ja, een RMSvlag mocht wel, want dan had je tenminste een ideaal.
En zo gaat het nog steeds. Hier in NL mag je wel trots zijn op je buitenlandse afkomst, maar ben je een Hollander, dan hoor je je daar voor te schamen, of je moet toch in ieder geval in je achterhoofd houden wat voor misdaden je voorouders 400 jaar geleden hebben uitgehaald.

Als ik dan extreem-rechts (whahaha) word verklaard, dan zal het zo zijn. Ik noem het ogen openen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 16:29:

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 13:13:
reageer dan op een fatsoenlijke, onderbouwde manier of hou de eer aan jezelf.

hihi :D
Waarschuw beheerder
@ wicked witch

Om maar even jouw eigen stukje tekst erbij te pakken mbt tot je beschulding “blanke kut die het buitenlanders naar de zin wil maken”

"Ik ben blij dat je je in een hoek gezet voelt worden, waardoor je je toevlucht begint te nemen tot het uiten van loze opmerkingen."

Wij verschillen inderdaad nogal mbt opvattingen, overduidelijk.
Plus dat je me niet begrepen hebt.Tuurlijk mag je trots zijn op je afkomst.
Ook als die Nederlands is…Ik vind het zelf misplaatste trots, maar goed, dat zal wel aan mij liggen. Niemand hoeft trots te zijn…je mag blij zijn in mijn ogen.
Ik ben blij dat ik hier geboren ben…maar trots? Waar moet ik dan trots op zijn?
Ik ben trots op mensen die iets presteren of op mezelf als iets voor elkaar heb gekregen, ik ben niet trots op een natie in het algemeen.

En dat het idd krom is dat je wel met een grote RMS vlag op je jas mag lopen , maar niet met Nederlandse vlag, dat ben ik met je eens.
Antilianen onder elkaar roepen ook weleens niggaaaa naar elkaar…vind ik ook om onpasselijk van te worden, maar wederom, dat zal wel aan mij liggen.

He, en zal ik je eens verrassen? Ik heb mijn ogen ook open hoor.
Ik ben alles behalve een buitenlander-knuffelaar.
Juist doordat mijn zwager uit Afrika komt heb ik een heel aardig zicht op hoe het hier in Nederland werkt met buitenlanders.
En zelfs mijn zwager ergert zich dood aan het hoge knuffelgehalte hier.
In de buurt waar mijn zus woont lopen verschillende buren rond die hem graag zouden bombarderen tot persoonlijke knuffel-neger…want och gossie…een neger die werkt, een gezin heeft en Nederlands spreekt is toch wel erg leuk om mee te kokketteren naar je andere buren en familie toe…”kijk mij goed overweg kunnen met mijn neger-buurman”
Maar mijn zwager past ervoor.

Ik weet heel goed wat de problematiek is, en ik op mijn beurt, kan ook heel hard en kort door de bocht zijn bij bepaalde dingen…
Maar extreem blijft extreem…of dat nou links-rechts-moslim-Jood of wat dan ook is.
Ik heb er niets mee en wil er ook niets mee te maken hebben.

Maar blijf jij je eigen straatje maar schoonvegen zou ik zeggen…
Vermaak jij je fijn met Rudolf Hess discussie’s zou ik zeggen…
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
hoop is wat we nodig heben dezen tijden. het wordt tijd als moslim en niet moslims weer digter naar elkaar groeie late gewon al die nazi/skinheads en moslim extremiste op en eiland gooie

of iederen int weekend aan de pille ipv alcohol dan zou het ook en stuk gezeliger worde :p
Waarschuw beheerder
Nogmaals @ Wicked witch

Je zult ongetwijfeld geschiedenis les gehad hebben…op school, van je ouders, etc.
Die misdaden zijn nog geen 400 jaar oud * knipoog *
Vraag je Opa-Oma of ouders eens wat voor belofte hun gedaan is? Een jaartje of 50 geleden…
En als je dan toch met jaren gaat strooien…

Over afschaffing van slavernij:

Willem I tekende het verdrag namens Nederland in 1814. De feitelijke afschaffing van de slavernij kende nog een lange geschiedenis.

Maar dit soort dingen onthouden en weten? Dat vind ik belangrijk ja...
Je hoeft je er niet voor te schamen...dat is iets anders.
Maar ik zou zeggen: "Ken je geschiedenis"
Daar mogen we hopelijk van leren.
En Rudolf Hess idealen...ik mag toch echt hopen dat we daar ook van geleerd hebben.
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 24 augustus 2006 om 14:42:
Maar extreem blijft extreem…of dat nou links-rechts-moslim-Jood of wat dan ook is.
Ik heb er niets mee en wil er ook niets mee te maken hebben.

Maar blijf jij je eigen straatje maar schoonvegen zou ik zeggen…
Vermaak jij je fijn met Rudolf Hess discussie’s zou ik zeggen…

Dat is jouw mening idd.
Ik heb niet alleen maar donkere of blanke kennissen, linkse of rechtse rakkers. Ik hoef geen straatjes schoon te vegen of nesten te bevuilen. Ik schaam me niet voor wie ik ben, ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen dat wel doen. Ik vind het jammer dat zoveel mensen een vooroordeel hebben over anderen gebasseerd op kleur, uiterlijk, weet ik het wat.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 24 augustus 2006 om 14:56:
Nogmaals @ Wicked witch

Je zult ongetwijfeld geschiedenis les gehad hebben…op school, van je ouders, etc.
Die misdaden zijn nog geen 400 jaar oud * knipoog *
Vraag je Opa-Oma of ouders eens wat voor belofte hun gedaan is? Een jaartje of 50 geleden…
En als je dan toch met jaren gaat strooien…

Over afschaffing van slavernij:

Willem I tekende het verdrag namens Nederland in 1814. De feitelijke afschaffing van de slavernij kende nog een lange geschiedenis.

Meisje, dat weet ik. Dit jaar is het 55 jaar geleden dat de Molukkers naar hier gebracht zijn. Over 2 weken word eindelijk het 1e monument ter gedachtenis van onze opa's en oma's onthuld. Vertel mij niets over slavernij en onrecht, want ik weet het allemaal. Ik hoef niet met jaren enz te gaan strooien, daar heb je andere mensen hier op PF voor, die dat heel erg goed kunnen.
Zolang geleden is het niet, dat een Nederlandse officier opdracht gaf om een heel dorp uit te moorden in Indonesie. Maar moeten zijn kleinkinderen zich daar nu nog voor schamen? Net zoals de kleinkinderen van nazi's en NSB-ers dat nu nog zouden moeten doen? Dat slaat nergens op. Want met haat kom je echt niet verder, mijn inziens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 14:57:
Dat is jouw mening idd.
Ik heb niet alleen maar donkere of blanke kennissen, linkse of rechtse rakkers. Ik hoef geen straatjes schoon te vegen of nesten te bevuilen. Ik schaam me niet voor wie ik ben, ik vind het alleen jammer dat zoveel mensen dat wel doen. Ik vind het jammer dat zoveel mensen een vooroordeel hebben over anderen gebasseerd op kleur, uiterlijk, weet ik het wat.

En HIER zijn we het zowaar eens met elkaar.
Want ook ik vind het jammer dat mensen zich schamen. En ook ik vind het jammer dat mensen vooroordelen hebben over anderen gebasseerd op kleur, etc.

Je hoeft je niet te schamen voor waar je vandaan komt, niet voor je achtergrond, niet voor je geschiedenis, niet voor je voorouders...
Ken gewoon de feiten en ken de geschiedenis.
Houdt die in ere en vergeet hem niet...wat ik al zei...die geschiedenis is om van te leren.

En vooroordelen met betrekking tot kleur, uiterlijk etc.?
Ik ben inmiddels de hoop dat dat ooit anders wordt wel verloren hoor hahahahahaha.
Ik ben allang geen idealist meer...
maar ik maak me wel des duivels als 5 kinderen tussen 3-10 jaar oud in een speeltuintje een ijsje krijgen van een overbuurvrouw en er 1 overgeslagen wordt die MIDDEN tussen die andere kinderen staat...
En dan aan zijn oppas vraagt: "waarom krijg ik geen ijsje"
Weet je hoe dat jongetje van drie eruit ziet?

ZO

[img width=389 height=519 cacheid=001289bc0024e2e64231b4ab1a018b5983]http://img.photobucket.com/albums/v290/Hilje24/weblog%20deel%205/DSC03185.jpg[/img]

Een ander jongetje vroeg ook waarom Moussa geen ijsje kreeg...antwoord? een zuur gezicht dat zegt: "daarom niet!!!!"

Dat er in de winkel kinderen bij hem vandaan getrokken worden die hem een handje willen geven...
Ja...ga dat straks een kind maar eens uitleggen!
Ik wacht op de dag dat ik met mijn neefje Moussa (hierboven voornoemd) ZO'n soort actie meemaak. Ik sta serieus niet voor mezelf in.
Dus forgive me dat ik wat fel reageren kan,maar ik wordt echt woest als ik geconfronteerd wordt met ZULKE ACHTERLIJKHEID en STOMHEID ....

En helaas is die achterlijkheid en stomheid alleen maar toegenomen...want "dat kind is van een zwarte neger die daar achter woont" EN "oh ja...hij is ook Moslim"
"Nou kijk maar uit dat hij de boel niet opblaast" hahahahaah wat een lol...

Na het hele Pim Fortuin gebeuren is er een algehele discussie op gang gekomen.
waar politiek eerst alleen gespreksonderwerp was bij mensen die het echt interesseerde en wisten waar ze het over hadden, mocht nu ineens heel achterlijk Nederland ook zijn bek lostrekken.
Het stoort me mateloos dat mensen Pim Fortuin aangrijpen om vervolgens op buitenlanders te schijten.
DAT is in mijn ogen NOOIT zijn bedoeling geweest.
:Politiek moet idd naar de mens toe, maar als de mens er niet normaal over praten kan moeten ze hun knar houden...

Wat er nu soms geroepen wordt door mensen, de discussie's die je soms aan moet horen tussen twee buurmannen op een opritje..
Nou jongens...dat hadden ze 10 jaar geleden moeten doen...dan was je een racist eerste klas...maar tegenwoordig noemen we het "politieke bewustwording"
Ja, mijn reet....
het is gewoon interssant doenerij van mensen die totaal geen kaas gegeten hebben van politiek en feilloos de Telegraaf opdreunen en Hart van nederland napraten...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 14:23:
Fake-account reageer ik niet, je hebt nogal de tijd genomen om al mijn forumverhalen door te spitten en op te reageren, laat je kop dan ook gewoon zien.

Iets klopt niet in je verhaal, vandaar ik reageer, waarom voert je vriend discussies over R. Hess.? ik neem aan dat hij dan een voorstander is van hem.
Nou Ik ken Hess zijn idealen ongeveer, maar die komen dan zeker niet overeen met die van je vriend! Ik bedoel bv gemengde huwelijken? En dat is wel jullie bedoeling maak ik op uit je profiel.
Maak mij verders niet uit hoor, maar vind je het zelf niet een beetje vreemd?
Misschien dat je vriend ook Moluks is dan wordt het weer een ander verhaal!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Waarom is het zo belangrijk wat iemand zijn/haar afkomst is als het gaat over idealen?

Als je "vreemde discussies" voert of standpunten inneemt die tegen de heersende ethiek is, waarom zou dat opeens veranderen als blijkt dat die persoon een andere afkomst heeft?

Misschien ben ik zo ruimzichtig dat het mij geen bal uitmaakt of een extremist allochtoon, autochtoon, wit, zwart, nederlands of niet is, maar wel wat voor ideeen er worden gepresenteerd.

Zaken als religie, afkomst, leeftijd, overige ervaringen kunnen een mening zeker kleuren, maar indien deze mening niet ethisch is, dan is het ook niet met deze argumenten goed te praten.

Waarschuw beheerder
Kijk het gaat er mij om dat zij tegen alles aan loopt te schoppen op forums , maar blijkbaar in haar echte leven een hele andere rol speelt!

Ze hekelt (nep)neo nazi's, maar haar eigen vriend is een Hess aanhanger!! voor mij ook een neo nazi! zij is molukker dus dat gaat mijns inziens niet samen zeker niet gezien de nationaal socialistische opvattingen van Hess en dus ook haar vriend!
Wel lopen zeiken op alles en iedereen, maar totaal geen goed argument voor deze vage relatie heeft!

Als je er iets van zeg is het gelijk van fake account reageer ik niet op!
Nou doe het dan voor de andere medelezers van dit forum.
Misschien heb ik het mis, zeg het dan en gebruik goede argumenten.

Voor mij komt dit over als bv ik met white P tattoo zou lopen en me vriendin is een afrikaan. tegenstrijdig toch?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:37:
Ze hekelt (nep)neo nazi's

Doen wel meer neo-nazi's die vinden dat extreem-rechts ze ten schande maakt en andersom. Daarom zullen ze ook nooit wat bereiken, omdat ze al niet met hun eigen soort genoten gezien willen worden.

Voor mij komt dit over als bv ik met white P tattoo zou lopen en me vriendin is een afrikaan. tegenstrijdig toch?

Mwah, veel racisten hebben een gekleurde vriendin en dan zeggen ze dat het lekker is om met een , voor hun, minderwaardig iemand om te gaan.

Als je mij vraagt is het allemaal lulkoek en flauwekul. Het boeit me geen flikker wat haar afkomst, religie of kleurtje is, het gaat me erom wat ze zegt. Het gaat me niet zozeer om de persoon, maar om de inhoud.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:42:
maar om de inhoud

Die heeft voor mij dus geen waarde meer op deze manier!

Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:42:
Mwah, veel racisten hebben een gekleurde vriendin en dan zeggen ze dat het lekker is om met een , voor hun, minderwaardig iemand om te gaan.

Raar..! maar zijn het dan nog wel rascisten vraag ik me af, of dus gewoon meelopers?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:53:
of dus gewoon meelopers?

Zijn ze dat niet stiekem allemaal?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 00:02:
Zijn ze dat niet stiekem allemaal?

moet jij jouwn bril niet ens poetse je ziet anders zo weinig. je heb ook wazies ja maar ook echte naziste nog steeds hoe ken je da meelopers noeme zij zijn gewoon rechts en da wil nie zege da het dan gelijk meelopers zijn is onzin

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op donderdag 24 augustus 2006 om 12:59:
Heerlijke discussies hier... Dit is precies wat de heren Pastors en Eerdmans willen! Dat er weer openlijk over onvrede en onderbuik-gevoelens gesproken wordt. Het heeft even geduurd maar de tijd is rijp. De gevoelens die in de tijd van Pimmetje's dood leefden bij mensen, leeft bij een groot deel van die mensen nog steeds. Er is alleen vanalles misgegaan bij voornamelijk de LPF, waardoor mensen het vertrouwen en de interesse in de politiek zijn verloren. Mensen zijn ontevreden en ongeinteresseerd. Ze zullen wakker geschopt moeten worden. Deze heren kunnen daarvoor gaan zorgen!

[img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ABFAB2 op vrijdag 25 augustus 2006 om 08:10:
je heb ook wazies ja maar ook echte naziste nog steeds hoe ken je da meelopers noeme zij zijn gewoon rechts en da wil nie zege da het dan gelijk meelopers zijn is onzin

En het verschil is dus?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 25 augustus 2006 om 09:45:
En het verschil is dus?

Jij vind iedereen die rechts is een meeloper ??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 09:52:
Jij vind iedereen die rechts is een meeloper ??

Dan zou ik zelf ook een meeloper zijn ;)

Ik vind iedere n/wazi een meeloper.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ABFAB2 op vrijdag 25 augustus 2006 om 08:10:
heb ook wazies ja maar ook echte naziste nog steeds hoe ken je da meelopers noeme zij zijn gewoon rechts

Dus volgens jou is iedereen die rechts is een nazi of een wazi?

Ik denk niet dat veel mensen het met jou eens zullen zijn hoor, sterker...veel zal je beledigen hehe.
Nazi/Wazi zijn heeft geen zak te maken met "gewoon rechts".
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 11:58:

Hey heb je het verschil eindelijk geleerd ??? :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Vetnek op donderdag 24 augustus 2006 om 07:44:
Is de gemeentepolitiek niet iets voor Vip.. de plaat voor zijn hoofd is dik genoeg om zo de politiek in te kunnen..

Volgens mij heb ik hier ergens gelezen dat hij ook echt in de politiek zit :roflol:

Zeg het maar als ik fout zit VIP
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:20:
Hey heb je het verschil eindelijk geleerd ???

We wachten Vip's antwoord even af.

Ik hoop intussen dat JIJ gaat inzien dat niet iedereen die NIET extreem-rechts is meteen voor links mag worden uitgemaakt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:20:
Hey heb je het verschil eindelijk geleerd ???

Ik heb 8 jaar de VVD aangehangen, ik weet het verschil, ja.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:58:
k heb 8 jaar de VVD aangehangen, ik weet het verschil, ja.

:aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 11:58:
Ik denk niet dat veel mensen het met jou eens zullen zijn hoor, sterker...veel zal je beledigen hehe.

wtf heb jij het over. jij moet en beter gaan leze. jij had ut over raciste dus ik zzeg dat je da nazies/wazies bij heb ja. heb nie gezegd dat alle rechtse mense wazie of nazi zijn dus ga mijn geen woorde in de mond legge die nie kloppe

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van ABFAB2 op vrijdag 25 augustus 2006 om 13:15:
dus ga mijn geen woorde in de mond legge die nie kloppe

Dat doe ik niet, je zegt zelf wat nazi's en wazi's gewoon rechts zijn en ik ben het daar sterk mee oneens.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:58:
Ik heb 8 jaar de VVD aangehangen, ik weet het verschil, ja.

1: ik weet niet of ik je kan geloven.

2: Je hebt mij en anderen regelmatig al voor wazi's uitgemaakt omdat je het effe niet kon winnen met je linkse mening.

3: En dat terwijl je weet dat niet iedereen die rechts is gelijk extreem rechts is.
Uitspraak van Roel63 op vrijdag 25 augustus 2006 om 12:55:
Ik hoop intussen dat JIJ gaat inzien dat niet iedereen die NIET extreem-rechts is meteen voor links mag worden uitgemaakt

doe ik dat dan? :/ beetje vreemde opmerking. en trouwens nog smaad ook. alsof ik iedereen links vindt die niet extreem rechts is, en dus suggereren dat ik extreem rechts ben :nee:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 25 augustus 2006 om 14:19:
1: ik weet niet of ik je kan geloven

Ik zou zeggen, dat is jouw probleem, maar je kan uiteraard ook in de historie van partyflock gaan zoeken ;)

2: Je hebt mij en anderen regelmatig al voor wazi's uitgemaakt omdat je het effe niet kon winnen met je linkse mening.

Nee, omdat je met discriminerende uitspraken komt

3: En dat terwijl je weet dat niet iedereen die rechts is gelijk extreem rechts is.

Ja en? Rechts is niet gelijk aan racisme en discriminatie, iets wat jij regelmatig wel doet.

doe ik dat dan?

Ja.

en trouwens nog smaad ook

Nee hoor, want smaad is niet te bewijzen, jouw reacties over links slaan 9 van de 10 keer helemaal nergens op.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 14:29:
Ik zou zeggen, dat is jouw probleem, maar je kan uiteraard ook in de historie van partyflock gaan zoeken

Okay wat jij wil. :/ waar is het dan verkeerd gegaan?

Nee, omdat je met discriminerende uitspraken komt

zoals welke? heb er nooit een waarschuwing voor gehad, jij toen wel met het feit dat je toen een aantal mensen nazi's noemde zonder gegronde redenen. wie is hier dan de Nazi?
Ja en? Rechts is niet gelijk aan racisme en discriminatie, iets wat jij regelmatig wel doet

Waaruit blijkt dit?
Ja.

Kom maar eens op, dan wil het zien ook.
jouw reacties over links slaan 9 van de 10 keer helemaal nergens op

dat is jouw mening, geen feit, dat het smaad was meer een feit, geen mening.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:25:
dat het smaad was meer een feit, geen mening

Wat is smaad dan volgens jou?

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat je mensen wel erg snel racist noemt vip !
Dat heb je bij mij ook al gedaan...

Ik zou daar toch mee opletten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:25:
waar is het dan verkeerd gegaan?

Toen de VVD geen volkspartij meer wilde zijn.

Waaruit blijkt dit?

hoe jij over "de moslims" praat, alsof het 1 groep is welke los staat van de Nederlandse samenleving.

Ik zou daar toch mee opletten.

Of jij let beter op je uitspraken met betrekking tot andere mensen.

Waarschuw beheerder
Geef 1 voorbeeld van een discriminerende opmerking van mij hier op PF !!

Ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:09:
Geef 1 voorbeeld van een discriminerende opmerking van mij hier op PF !!

Ben benieuwd...

Mijn reactie was daar niet op gebasseerd.

Momenteel ben jij nu degene die de boel zit te verdraaien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:50:

Hier maak je mij toch echt uit voor racist !?!
En ik heb je al eens verteld dat ik geen absoluut geen racist ben !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 24 augustus 2006 om 15:09:
En HIER zijn we het zowaar eens met elkaar.
Want ook ik vind het jammer dat mensen zich schamen. En ook ik vind het jammer dat mensen vooroordelen hebben over anderen gebasseerd op kleur, etc.

Ik maak me ook ontzettend kwaad over bepaalde dingen. Ik keer me ook tegen mensen (zgn 'vrienden') die kinderen en mensen belasteren terwijl die nergens schuld aan hebben. Naar mijn idee keren die mensen zich dan immers uiteindelijk ook tegen jou en schiet je er absoluut niets mee op.

Maar ik heb wel een rothekel aan die lui die bewust bezig zijn het te verknallen voor anderen. En het spijt me, maar een kleurtje of een ander geloof valt dan toch echt wel op.
Iedereen met familie van buitenlandse afkomst weet dat onze ouders en opa's en oma's hard hebben moeten werken voor een plaatsje in deze maatschappij. Ik kan het dan ook niet aanzien dat er figuren zijn die daar zo respectloos mee omgaan, die lopen te janken dat ze 'gediscrimineerd' worden. Nee, dat is geen discriminatie. Als jij je gewoon aanpast, dwz Nederlands spreekt bij mensen die Nederlands spreken, niet met groepjes mensen lastig valt, geen ruzie loopt te zoeken (omdat iemand je aankijkt, omdat iemand je niet met 'respect' behandeld, omdat iemand niet helemaal om wilt lopen als je met 10 man naast elkaar door de winkelstraat loopt), een gewone baan hebt of zoekt, etc etc dan heb ik totaal geen problemen met je. En dat geld niet alleen voor gekleurde mensen, dat heb ik net zo goed bij blanken.
Alleen mag je het in Nederland wel over blanken hebben, maar als je het over iemand hebt met een kleurtje, dan valt iedereen direct over je.

Ja, mijn vriend is rechts. Niet extreem, denk ik. Wat is immers extreem? En wat is eigenlijk tegenwoordig rechts? Hij gunt een ander het licht in de ogen en respecteerd de mening van een ander. Dat is al heel wat meer dan anderen hier op het forum doen, omdat ze zgn zo links zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:11:
Iets klopt niet in je verhaal, vandaar ik reageer, waarom voert je vriend discussies over R. Hess.? ik neem aan dat hij dan een voorstander is van hem.
Nou Ik ken Hess zijn idealen ongeveer, maar die komen dan zeker niet overeen met die van je vriend! Ik bedoel bv gemengde huwelijken? En dat is wel jullie bedoeling maak ik op uit je profiel.
Maak mij verders niet uit hoor, maar vind je het zelf niet een beetje vreemd?
Misschien dat je vriend ook Moluks is dan wordt het weer een ander verhaal!!!

Nee, Rik heeft zich altijd geinteresseerd in bepaalde onderwerpen. En je hoeft toch geen Hess-aanhanger te zijn om het over hem te hebben? Wie is er nu echt fan van Paris Hilton? Toch word er veel over haar gepraat.
Niet alles hoeft zo zwart-wit te zijn als het soms lijkt. Kijk maar naar het geloof, daar hebje toch ook enorm veel stromingen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:16:

Ik zou die uitspraak nog verder verdraaien als ik jou was ;)

En jou ken ik niet persoonlijk, kan je alleen beoordelen op basis van inhoud.

En als jij schrijft dat je het jammer vind dat Pastors moest opstappen vanwege zijn discriminerende en racistische uitspraken en dat je dit topic "er is weer hoop voor Nederland noemt" omdat hij landelijk de politiek in gaat door zijn discriminerende uitspraken die jij blijkbaar goedkeurt, dan is het voor mij makkelijk om daar een oordeel over te velden, vind je niet?

Waarschuw beheerder
Keur ik zijn uitspraken goed ?
Nee hoor, staat nergens ! Jij kan dus niet weten wat ik van zijn uitspraken vind... lijkt me !!

Ik vind het jammer dat hij weg moest uit de Rotterdamse politiek omdat hij (in Rotterdam) veel goede dingen heeft gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:28:
Nee hoor, staat nergens !

Waarom heeft hij dan jouw stem?

En als jouw stem niets te maken heeft met zijn uitlatingen over allochtonen, waarom zet je dat er dan expliciet bij?

Ik vind het jammer dat hij weg moest uit de Rotterdamse politiek omdat hij (in Rotterdam) veel goede dingen heeft gedaan

Zoals? Hij stapt niet bepaalt naar Den Haag met zijn "kennis" over ruimtelijke ordening.

En wat hij zoal in Rotterdam heeft gedaan is erg discutabel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:37:
Als je er iets van zeg is het gelijk van fake account reageer ik niet op!
Nou doe het dan voor de andere medelezers van dit forum.
Misschien heb ik het mis, zeg het dan en gebruik goede argumenten.

Je kan dan wel een naam en een baantje neppen, vind je verder het lullen niet waard. Ik heb gereageerd en verduidelijkt, hoop dat je nu genoeg met jezelf gespeeld hebt.
Wil wel kwijt dat ik jou ENORM zielig en laf vind en ga er dan gemakshalve maar vanuit dat je denkt dat je een HELE STOERE jongen met een verstandelijke beperking bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:23:
En je hoeft toch geen Hess-aanhanger te zijn om het over hem te hebben

Dit schrijf jij:
"Mijn vriend draagt ook alles gewoon naar zijn werk. Dan heeft hij bv wel een discussie over Rudolph Hess, maar zijn collega's accepteren hem gewoon hoe hij is."

Nee hoor daar begin je zomaar over he? en wat draat hij dan als je spontaan een discussie over Hess krijg?

En dan de Tattoo's van je 'vriend (en)' Als dat extreem rechtse tattoo's zijn, dan betekent dat voor mij dat ze ook extreem rechts zijn! en dus andere rassen niet tolereren behalve die van hunzelf(dat is EXTREEM rechts dus) In dit geval een beetje vreemd want jij bent een ander ras dan hun, maar ze accepteren je wel toch!?

Dit zijn dus weer die nep nazi's waar jij zo'n hekel aan heb.

Conclusie:
Je heb gewoon een hekel aan je eigen vrienden, of je loop hier gewoon de boel een beetje voor de gek te houden?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:38:
Wil wel kwijt dat ik jou ENORM zielig en laf vind en ga er dan gemakshalve maar vanuit dat je denkt dat je een HELE STOERE jongen met een verstandelijke beperking bent

Kan, maar misschien is de waarheid te hard voor je...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 20:21:
Mijn vriend draagt ook alles gewoon naar zijn werk. Dan heeft hij bv wel een discussie over Rudolph Hess, maar zijn collega's accepteren hem gewoon hoe hij is."

Nee hoor daar begin je zomaar over he? en wat draat hij dan als je spontaan een discussie over Hess krijg?

En dan de Tattoo's van je 'vriend (en)' Als dat extreem rechtse tattoo's zijn, dan betekent dat voor mij dat ze ook extreem rechts zijn! en dus andere rassen niet tolereren behalve die van hunzelf(dat is EXTREEM rechts dus) In dit geval een beetje vreemd want jij bent een ander ras dan hun, maar ze accepteren je wel toch!?

Dit zijn dus weer die nep nazi's waar jij zo'n hekel aan heb.

Conclusie:
Je heb gewoon een hekel aan je eigen vrienden, of je loop hier gewoon de boel een beetje voor de gek te houden?

Zoals ik al zei, alles hoeft niet zo zwart-wit te zijn als jij denkt.

Waarschuw beheerder
donateur
Het ergste zijn nazi's die zichzelf niet extreem-rechts vinden, omdat het heel normaal is om andere mensen te haten, om Hitler te vereeren en om WP-tattoo's te hebben, hun vrienden hebben die immers ook, dus wat is er zo fout aan dan?

Dus ach, laat haar in de waan dat het heel normaal is om buitenlanders te vergelijken met junks en werklozen, om een vriend te hebben die Hess een intressant persoon vind en die rondloopt met extreem-rechtse tattoo's.

Als zij maar weet dat ze zichzelf belazerd, ons heb je er niet mee.

Waarschuw beheerder
Oewwwwwww, DAT is de slagroom op de taart, he, links lulletje van me? ;p
Vul datgeen wat ik NIET heb gezegd maar lekker voor me in, jongen. Daaaar ben je idd wel goed in. 7 jaar in de politiek. Als schoonmaker zeker?

IK heb nog geen een keer buitenlanders vergeleken met junks en werkElozen, dat zijn JOUW woorden. En tuurlijk, lees maar telkens over datgeen wat ik daarover te zeggen had heen. Nee, door mensen zoals jij is idd het wiel niet uitgevonden, alleen maar het gezegde 'bord voor je kop'.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 21:51:
Vul datgeen wat ik NIET heb gezegd maar lekker voor me in, jongen. Daaaar ben je idd wel goed in

nee hoor, ik pak alles wat wél gezegd is en dat het totaalbeeld je niet bevalt kan ik weinig aan veranderen :)

Wie zegt dat ik 7 jaar in de politiek zit? Dat is iets wat ik nooit gezegd heb en ik ben inderdaad schoonmaker geweest, is dat te min voor je?

IK heb nog geen een keer buitenlanders vergeleken met junks en werkElozen, dat zijn JOUW woorden

Nog mooier, gisteren maakte je die vergelijking zelf.

Nee, door mensen zoals jij is idd het wiel niet uitgevonden, alleen maar het gezegde 'bord voor je kop'.

Moet jij vooral zeggen met je neo-vriendjes.

Waarschuw beheerder
donateur

Maar goed, jij hebt het niet gezegd hoor :P

Waarschuw beheerder
Rot op, man. Ik heb die uitspraak al genoeg verduidelijkt, mijns inziens. Maar ga maar weer lekker met uitspraken verkrachten, teksten kopieeren en doen alsof je het allemaal zo goed weet, terwijl je niet alleen maar 'nachtblind' bent, maar gewoon echt STEKEBLIND.

Nu, Vip, graaf je zelf maar weer lekker terug in je holletje, zielig klein molletje, en ga weer snel mensen uitschelden als je geen gelijk meer krijgt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 22:31:
Rot op, man. Ik heb die uitspraak al genoeg verduidelijkt, mijns inziens

ja, met een lulverhaal over fransen die nederlands geld opmaken, erg geloofwaardig.

Maar ga maar weer lekker met uitspraken verkrachten, teksten kopieeren

Ik verkracht niets, ik pak gewoon de tekst zoals jij die schrijft.

maar gewoon echt STEKEBLIND.

Mijn vrienden zijn geen neo's met tattoo's en overmatige interesse in Hess. dus wie is hier nou precies blind?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:28:
Nee hoor, staat nergens ! Jij kan dus niet weten wat ik van zijn uitspraken vind... lijkt me !!

Ik vind het jammer dat hij weg moest uit de Rotterdamse politiek omdat hij (in Rotterdam) veel goede dingen heeft gedaan.

Nou bij deze ik ben het met hem eens !!
En daarom ben ik een racist volgens jou ???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 22:59:
Nou bij deze ik ben het met hem eens !!

Last van MPS?
Of vind je jezelf gewoon zo goed? :P :P

Waarschuw beheerder
Haha, vrij goed ja....

Maar ben ik daarom een racist was de vraag !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:10:
Maar ben ik daarom een racist was de vraag !!

Die vraag heb ik al beantwoord.

Waarschuw beheerder
Ja of nee... is toch niet zo moeilijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:19:
Ja of nee... is toch niet zo moeilijk

Zoals ik al zei, dat was mijn reactie op een andere stelling van jou, dat je nu de vraag bij mij terug wil leggen met een andere stelling moet je zelf weten.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook nooit geschreven dat ik op hem stem OMDAT hij uit de partij is gezet door zijn uitspraken...

Daar doel je toch op ???

Waarschuw beheerder
Mijn uitspraak:

Jou vertaling:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:23:
En als jij schrijft dat je het jammer vind dat Pastors moest opstappen vanwege zijn discriminerende en racistische uitspraken en dat je dit topic "er is weer hoop voor Nederland noemt" omdat hij landelijk de politiek in gaat door zijn discriminerende uitspraken die jij blijkbaar goedkeurt, dan is het voor mij makkelijk om daar een oordeel over te velden, vind je niet?

Niet echt hetzelfde he !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:25:
Ik heb ook nooit geschreven dat ik op hem stem OMDAT hij uit de partij is gezet door zijn uitspraken...

Je zegt dat je op hem stemt en je vind het jammer dat hij is weggestuurd door zijn uitspraken, alsof het een gemiste kan is.

Maar misschien dat ik het compleet verkeerd heb, waarom stem je dan precies op hem, als dat het absoluut niet is?

Waarschuw beheerder
Ik neem aan om dezelfde redenen als dat jij (neem ik aan) links stemt. Deze persoon of partij heeft dezelfde gedachtegang als jij.
Dat heb ik dus met Pastors !!

Maar ga nu pitten, ik wens je een prettige nacht.

Ps. Ik ga altijd aan de rechter kant van het bed liggen... zou dat iets betekenen. Geintje moet kunnen !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:38:
Ik neem aan om dezelfde redenen als dat jij (neem ik aan) links stemt. Deze persoon of partij heeft dezelfde gedachtegang als jij.
Dat heb ik dus met Pastors !!

Nou tadaaa, zo ver zat ik er dus niet naast.

Ps. Ik ga altijd aan de rechter kant van het bed liggen... zou dat iets betekenen

Weet niet, rukken doe je vast ook met rechts maar ik zie de samenhang niet ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 21:01:
Zoals ik al zei, alles hoeft niet zo zwart-wit te zijn als jij denkt.

makkelijk antwoordt ja zeker als je hier geen duidlijk antwoordt op kan geven.

en dat ze alles niet zo zwart-wit zien als ik denk, daar was ik al wel achter ja!

Ben zelf ook een Hitler aanhanger hoor en me vrouw is Joods ;P
Ik bedoel je moet het niet te zwart-wit zien he.

Praat niet zo dom en zie nou gewoon in daar er iets niet klopt in je bovenkamer, of je vrienden zijn een stel meelopers die het gewoon stoer vinden zich een beetje extreem te gedragen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:00:
Toen de VVD geen volkspartij meer wilde zijn

Ach ja ik heb mijn vertrouwen in de PvdA verloren doordat ze geen partij van de arbeider meer wilden zijn....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:00:
hoe jij over "de moslims" praat, alsof het 1 groep is welke los staat van de Nederlandse samenleving

Dat maak jij ervan, terwijl ik gvd altijd erbij zeg dat het over de fanatiekelingen en extremsiten heb, als ik het een keer vergeet erbij te zetten dan is dat ergt jammer voor jou, maar kom dan niet janken. Je weet hoe ik het bedoel, of vind thet leuk om met een grote stempel rond te lopen en iedereen die effe niet links genoeg is gelijk het stempel "RACIST" op te drukken, want daar kot het wel op neer.
Hoezo meneer verlangt terug naar de tijd van politieke correctheid :/

Dat maakt niet uit voor VIP, als hij je eenmaal een racist vindt dan blijf je dat ook, je hebt nou eenmaal die "stempel" gekregen en die gaat van leven niet meer weg (in zijn koppige ogen dan)

Maar ik heb wel een rothekel aan die lui die bewust bezig zijn het te verknallen voor anderen. En het spijt me, maar een kleurtje of een ander geloof valt dan toch echt wel op.
Iedereen met familie van buitenlandse afkomst weet dat onze ouders en opa's en oma's hard hebben moeten werken voor een plaatsje in deze maatschappij. Ik kan het dan ook niet aanzien dat er figuren zijn die daar zo respectloos mee omgaan, die lopen te janken dat ze 'gediscrimineerd' worden. Nee, dat is geen discriminatie. Als jij je gewoon aanpast, dwz Nederlands spreekt bij mensen die Nederlands spreken, niet met groepjes mensen lastig valt, geen ruzie loopt te zoeken (omdat iemand je aankijkt, omdat iemand je niet met 'respect' behandeld, omdat iemand niet helemaal om wilt lopen als je met 10 man naast elkaar door de winkelstraat loopt), een gewone baan hebt of zoekt, etc etc dan heb ik totaal geen problemen met je. En dat geld niet alleen voor gekleurde mensen, dat heb ik net zo goed bij blanken

:respect:

That's the spirit.

Gelukkig zijn er wel veel allochtonen die zich wel gewoon aan kunnen passen, maar een veel te grote groep ook niet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:33:
Zoals? Hij stapt niet bepaalt naar Den Haag met zijn "kennis" over ruimtelijke ordening.

En wat hij zoal in Rotterdam heeft gedaan is erg discutabel

Nou ik heb meer vooruitgang gezien on Rotterdam toen het college van Rotterdam van Leefbaar-Rotterdam (incl pastors dus) aan het roer stond, er zijn veel projecten opgestart, en er zijn sinds WOII niet zo veel woningen in het centrum opgeleverd, werkgelegenheid floreerd ook mede dankzij hun beleid, inkomend toerisme is nog nooit zo goed geweest, (mede dankzij openleuke steun voor luchtvaart) en dat is ook weer erg goed voor de werkgelegenheid. Zo zijn er nog wel meer dingen te noemen.

Ik weet trouwens nog niet of ik op Een-NL ofzo ga stemmen, ik neig toch meer richting de meer gevestige VVD, ik mis een goed economisch beleid bij de meeste van die nieuwe rechtse partijen.
Waarschuw beheerder
die jongens zijn meelopers.
willen heel graag de rechtse jongens uithangen , maar ondertussen halen ze hun dope bij buitenlanders en worden verliefd op bv een meisje van molukse komaf.
pure nepperij.
helaas zijn er heeeel veeeeel van zulke personen.
ik heb dan nog meer "respect" voor iemand die ECHT zo is , en achter zn idealen staat al keur ik die af.
alles beter dan mensen die zich zo voordoen maar eigenlijk niet zo zijn.

Waarschuw beheerder
Niet weer zo'n Pim Fortuyn he :nosmile:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 11:05:
er zijn veel projecten opgestart, en er zijn sinds WOII niet zo veel woningen in het centrum opgeleverd

Allemaal middenklasse voor particuliere projecten, hij heeft de sociale woningbouw stopgezet en zelfs sociale woningen verkocht zonder dat er nieuwe kwamen.
60% van de middenklasse woningen zijn verkocht, de overige 40% niet dus het heeft helemaal niet zoveel opgeleverd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 09:50:
Ben zelf ook een Hitler aanhanger hoor en me vrouw is Joods

Zal ze blij mee zijn dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 14:06:
Allemaal middenklasse voor particuliere projecten, hij heeft de sociale woningbouw stopgezet en zelfs sociale woningen verkocht zonder dat er nieuwe kwamen

Wiust je dat niet de hele wereld om "sociaal"draait qua woningbouw, daar hebben we hier al meer dan genoeg van, er waren juist wat veel woningen nodig om de midenklasse weer terug te krigjen naar het centrum van Rotterdam ,dan krijg je een evenwichtigere samenstelling van de bevolking.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 14:06:
60% van de middenklasse woningen zijn verkocht, de overige 40% niet dus het heeft helemaal niet zoveel opgeleverd

Wat is jouw bron hiervoor?

Verreweg de meeste woningen in de grote nieuwe wolkekrabbers zijn al verkocht, de verkoop loopt immers redelijk tot zeer goed (afhankelijk van de lokatie) want als het zo slecht zou lopen als dat jij zegt dan zouden projectontwikkelaars niets zien in nieuwe hoogbouw voor appartementen, en dat is wel het geval, op dit moment zijn er 7 nieuwe woon-wolkenkrabbers in voorbereiding / aanbouw en er volgen spoedig nog meer. Er was een jaar of 5 gelden nog niets mogleijk geweest op dat gebied, en het is ook ter verdienste van mr Pastors dat er weer schot zitin de aanbouw van nieuwe woningen in het centrum, die overigens ook te huur zijn voor de mensen met een iets lager dan gemiddeld inkomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 15:34:
Wiust je dat niet de hele wereld om "sociaal"draait qua woningbouw, daar hebben we hier al meer dan genoeg van, er waren juist wat veel woningen nodig om de midenklasse weer terug te krigjen naar het centrum van Rotterdam ,dan krijg je een evenwichtigere samenstelling van de bevolking.

Rotterdam staat niet bekend om zijn rijke bevolking en najuist in Rotterdam is er veel noodzaak aan sociale huurwoningen en aan het opknappen van oude wijken, nu loopt er een halve stad te verpauperen en de leegstand word steeds groter.

Als overheid heb je de taak om voor je bevolking te zorgen en dat doe je niet door geld van projectontwikkelaars te incasseren.

want als het zo slecht zou lopen als dat jij zegt dan zouden projectontwikkelaars niets zien in nieuwe hoogbouw voor appartementen, en dat is wel het geval, op dit moment zijn er 7 nieuwe woon-wolkenkrabbers in voorbereiding / aanbouw en er volgen spoedig nog meer

De bouw is najuist gestagneert door de slechte verkoopresultaten.

en het is ook ter verdienste van mr Pastors dat er weer schot zitin de aanbouw van nieuwe woningen in het centrum, die overigens ook te huur zijn voor de mensen met een iets lager dan gemiddeld inkomen

Dat is niet waar, als je op de site van Pastors kijkt dan zie je stukjes van hem waar hij vol trots vermeld dat de sociale woningbouw maar zelf woningen moet gaan bouwen, maar tegelijk verkoopt hij van diezelfde woningbouw duizenden woningen.

Alleen mensen die geld hebben, hebben iets gehad aan de bouwwoede van Pastors, maar de grootste groep mensen is er alleen maar slechter van geworden en voor studenten had hij rampzalige plannen zoals het verbieden van kraak/anti-kraak.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 15:44:
Rotterdam staat niet bekend om zijn rijke bevolking en najuist in Rotterdam is er veel noodzaak aan sociale huurwoningen en aan het opknappen van oude wijken, nu loopt er een halve stad te verpauperen en de leegstand word steeds groter.

Er is inderdaad vraag, maar er is vraag naar alles, in het centrum volstaat de bouw van dit soort woningen voor de middenklasse, of wil je van het centrum ook 1 grote wijk maken met mensen met een lager inkomen, met de problemen van dien? Dacht het niet.

En nieuwe wijken aanleggen voor de sociale woningbouw kan ook niet, mede dankzij de linkse zeiklijsters, en dat is misschien nog wel logisch ook, want rond Rotterdam heb je niet zo heel erg veel groen meer over, hoogbouw is daarbij een erg nuttige oplossing.

De bouw is najuist gestagneert door de slechte verkoopresultaten

GVD VIP lul niet als je er geen verstand van hebt, loser

Helaas is de Site van Skyscrapercity effe down, maar als daar bij Rotterdam bij de projecten kijkt die in aanbouw zijn / binnenkort in aanbouw gaan.
Voor woontorens is de markt redelijk tot zeer goed goed te noemen, uit mijn hoofd weet ik dat o.a. de volgende woontorens in aanbouw zijn / of gaan (er is al groen licht gegeven)

-The Red Apple, 120 meter hoog
-Scheepmakerstoren, 90 meter hoog.
-New Orleans, 165 meter hoog
-Havanna , rond de 150 meter hoog
-De Rotterdam (mix van woon/werk/vermaak, 120 meter hoog
-Wijnhaven toren, 100 meter hoog, woningen
-En nog een toren bij de veerhav en in de buurt die ongeveer 160 meter hoog wordt, ik weet de naam effe niet meer.

Dus als het echt sl;echt zou gaan dfan zouden deze torens ook niet worden gebouwd aangezien projectontwikkelaars geen risico's nemen als een toren naar verwachting leeg blijft staan.

-
Alleen mensen die geld hebben, hebben iets gehad aan de bouwwoede van Pastors, maar de grootste groep mensen is er alleen maar slechter van geworden en voor studenten had hij rampzalige plannen zoals het verbieden van kraak/anti-kraak.

Doemdenker.

Alsof we het allemaal zo slecht hebben in Rotterdam :/ je kan wel eeuwig aandacht blijven besteden aan sociale woningbouw, maar wat bereik je daarmee, ook geen ene hol. Dan moeten de mesnen maar wat harder werken..... o nee dat kan natuurlijk niet, want de PvdA beknopt de grootste potentiele banenmotoren in de regio Rotterdam...

Al met al is de sociale woningbouw echt niet zo slecht eraan toe, en waar wil je dan in hemelsnaam in Rotterdam nog meer sociale woningbouw neer zetten? Als jij de ruimte ervoor kan vidnen zonder dat groen links op je donder spingt dan ben jij een knappe jongen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:13:
of wil je van het centrum ook 1 grote wijk maken met mensen met een lager inkomen, met de problemen van dien? Dacht het niet

Er is meer dan alleen het centrum.
Kijk naar Den Haag waar de schilderswijk helemaal opgeknapt word bijvoorbeeld, het is een start naar een betere leefwereld voor veel mensen.

kan wel eeuwig aandacht blijven besteden aan sociale woningbouw, maar wat bereik je daarmee, ook geen ene hol. Dan moeten de mesnen maar wat harder werken

Tuurlijk, dat is altijd makkelijk roepen.

o nee dat kan natuurlijk niet, want de PvdA beknopt de grootste potentiele banenmotoren in de regio Rotterdam...

De haven en het vliegveld zijn er beide nog en draaien nog steeds sterk, ook door een jarenlang PvdA beleid.

Al met al is de sociale woningbouw echt niet zo slecht eraan toe, en waar wil je dan in hemelsnaam in Rotterdam nog meer sociale woningbouw neer zetten?

Leegstand tegengaan en buurten opknappen zou al veel schelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:16:
Kijk naar Den Haag waar de schilderswijk helemaal opgeknapt word bijvoorbeeld, het is een start naar een betere leefwereld voor veel mensen

Dat doen ze toch ook in Rotterdam, zoals bijv in het westen lande binnenweg en rond marconiplein enz.
De haven en het vliegveld zijn er beide nog en draaien nog steeds sterk, ook door een jarenlang PvdA beleid

Het vliegveld draait op dit moment helemaal niet sterk, mede dankzij het PvdA beleid. En de haven had ook wel beter gekunt.

En als het aan de PvdA had gelegen was Rotterdam Airport al lang weg. Maar die discussie hebben we al vaker gehad.
Leegstand tegengaan en buurten opknappen zou al veel schelen.

Dat deed leefbaar toch ook al?

je moet jezelf wel goed informeren :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:20:
Dat deed leefbaar toch ook al?

je moet jezelf wel goed informeren

Door het beleid van Pastors is de leegstand alleen maar groter geworden.

Waarschuw beheerder
donateur
En daarbij, stel dat hij DE wethouder van RO was die het goed heeft gedaan, waarom staat er dan nauwelijks een RO-punt op zijn agenda?

Bedoel, als hij nou zoooooo goed was in Rotterdam, dan had hij dat echt wel vermeld, dat doet ie niet...goh ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:25:
Door het beleid van Pastors is de leegstand alleen maar groter geworden.

Ja ok VIP je hebt al gelijk hoor je krijgt je zin van me, wat jij wil...............

Zo lang ik maar weet dat de vork anders in de steel steekt :jaja:
Waarschuw beheerder
klinkt niet verkeerd

Waarschuw beheerder
VIP lijkt wel anti Nederlands :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:28:
Zo lang ik maar weet dat de vork anders in de steel steekt

Laat maar zien dan :)

Waarschuw beheerder
Hey Wicked witch noemy, wat ben je stil nu!

wordt het te heet onder je voeten??

Waarschuw beheerder
Helaba, hoezo te heet onder mijn voeten? Zijn toch uitgepraat over ons onderwerp? We verschillen van mening, dus ja.
en ja, ik ben stil, ik ben ondertussen discussies aan het volgen, waar ik verder geen kennis van heb. Dus dan gooi ik mijn grote smoel er niet tussen :)

Waarschuw beheerder
een slimme kerel waar we veel van gaan horen

Hoop t voor Nederland
Waarschuw beheerder
- 'Eén NL'

assimilate or die ?
Waarschuw beheerder
@ Noemy :

Heb dit een beetje gevolgd en net zoals wat andere personen hier ben ook ik erg benieuwd naar deze vage relatie , maar zelf gaf je daar geen antwoord op , dus daarom kaart ik het nog eens aan.

Jij als molukse zit dus met een jongen die rechtse tatoos heeft en dus eigenlijk een soort van skinhead achtige persoon is , vaag tog??
Waarschuw beheerder
wat klopt er niet op deze foto????

http://kleine-fuhrer.lenin.ru/imgs/nigger.jpg

wat klopt er niet in jullie relatie???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bongow op zondag 27 augustus 2006 om 14:41:
Jij als molukse zit dus met een jongen die rechtse tatoos heeft en dus eigenlijk een soort van skinhead achtige persoon is , vaag tog??

Nee, klopt niet. Je hebt het verhaal dus verkeerd begrepen. Vaag, he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:37:

leg het dan eens duidelijk uit voor ons allemaal!

Wat is de kleding die je vriend draag waardoor hij discussies over R. Hess krijgt op zn werk?

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:37:

Zou het niet kunnen zijn dat jij en je vriendjes het allemaal niet snappen?

Waarschuw beheerder
Geen zin meer om hier over door te lullen. Ik vraag ook niet waarom jij en Sammy B een fake-account openen en daarna gaan lopen dissen. Daar zullen jullie je eigen laffe redenen wel voor hebben.

Zoals ik al eerder zei:

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:14:
Zijn toch uitgepraat over ons onderwerp? We verschillen van mening, dus ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:48:
Uitspraak van Wicked Witch Noemy op zondag 27 augustus 2006 om 14:14:
Zijn toch uitgepraat over ons onderwerp? We verschillen van mening, dus ja.

misschien schillen we helemaal niet van mening, maar geef dan antwoordt op me vraag!

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:48:
Geen zin meer om hier over door te lullen

Dit zeg je omdat er iets niet klopt bij jouw!! duidelijk

Je heb overal een duidelijke mening over en grote smoel, maar nu er een beetje wordt doorgevraagd wil je niets meer zeggen!

Post dan geen teksten waarover je zulke vragen kan verwachten!! Maar als je wel zulke dingen zeg verklaar je dan ook nader.
Waarschuw beheerder
Fake account of geen fake account daar gaat het niet om , ik zag deze postings , en wilde je wat vragen , net als PietjePuk iets aan je vraagt.

Maar je kan niet echt een antwoord geven , iedereen weet nl dat je vriendje en zijn vriendjes de NeoNazi lopen uit te hangen , het vreemde er aan is echter dat jij daar ook tussen loopt , jij als kleurling , volgens hun tatoos kledingstijl en image zou je er juist NIET bij moeten lopen!

dus verklaar je nader!

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige vrouwen vinden het prettig om vernederd te worden, beter dit soort aandacht dan geen aandacht.
Misschien is dat het gewoon, kan me wel voorstellen dat ze daar niets over durft te zeggen, maar dan had ze idd ook niet moeten zeggen dat dr vriend een neo is.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Ja nu zit je in een moeilijk hoekje he...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 17:26:
Misschien is dat het gewoon, kan me wel voorstellen dat ze daar niets over durft te zeggen, maar dan had ze idd ook niet moeten zeggen dat dr vriend een neo is.

Ook erg vreemd dat ze gesignaleerd is op een extreem rechtse bbq...(zal de foto niet plaatsen voor je)En dat als Pro-Molukker!!

Een dubbel leven misschien!

Wicked Witch Noemy:

"Ik hoorde dat er vanaf augustus een herdenkingsmonument komt voor Molukse KNIL-soldaten in Moordrecht. Is dat nu het eerste monument voor onze opa's of zijn er al meer?"

Zijn je vrienden hier ook weer aanwezig met de mooie tattoo's en kleding?
Zal je je opa gelukkig meemaken he, mocht hij in leven zijn!
Waarschuw beheerder
Ja , idd hoe zit dat met die foto op nationalealliantie.COM van de vleesbraai?
dat ben jij , tussen de jongens van de nationale alliantie

lees maar eens een stukje over deze partij , surf dan niet naar nationale alliantie .COM maar naar nationale alliantie.NL
daar kun je van alles lezen over deze brave patriotten , bv dat de voorzitter Jan Theijn wel eens gearresteerd is voor de verspreiding van Nazi muziek! en nog veel meer!

ook heb ik een passage gekopieerd van het forum waarop ze ingaan op de barbeque , lees maar even :

""Een vleesbraai in Zeeland bijvoorbeeld, waar gelijkgestemde mensen elkaar treffen en u van de buitenlucht kunt genieten tussen mensen van Uw eigen volk, terwijl Uw kinderen spelen in een onbesmette (multiculturele) omgeving. Uiteraard zullen er buiten de braai de multiraciale stelletjes te vinden zijn, en zult u wellicht in Uw rit naar de vleesbraai toe nog wat geleuter in het Turks of anders kunnen waarnemen in de treinen of bussen, maar op de vleesbraai, op een bijeenkomst waar wij allen bijeenkomen, zult u dit niet horen. En dat alleen al, moet de moeite waard zijn"""

wat deed jij daar in hemelsnaam?

Waarschuw beheerder
Heb het idd opgezocht. Knap dat je ergens een foto van een meisje hebt kunt vinden met rood geverfd haar, die kom je niet zo vaak tegen inderdaad. Of denk je mij zo goed te kennen? Want dan mag je het ook wel recht in mijn gezicht zeggen als ik je tegen kom, hoor.
Zal mijn verhaal dan maar even doen, als jullie dat zo graag willen.

Inderdaad, mijn vriend is extreem-rechts. Hij heeft een tattoo met Hijl Hidler op zijn kale achterhoofd, en nee, dat is geen spelfout van mijn kant.
Verder is hij nazi geworden, omdat hij ooit op zijn hoofd is gevallen en zo'n groot gat in zijn hoofd kreeg dat hij nooit meer haar kon laten groeien. Hij wilde toch graag bij een groep en aangezien skinheads toch nog gemilimeterd zijn, is hij dan daar maar bij gegaan. Hij had ook een goede reden om extreem-rechts te worden, want toen hij 5 was, is ooit een Turks jongetje op zijn plek in de klas gaan zitten.
Verder heeft hij zijn linkerarm af laten hakken, omdat men dan ECHT kan zien dat hij rechts is.

Nou, hoop dat dit voldoende uitleg voor jullie is. Ruk ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 23:23:
Inderdaad, mijn vriend is extreem-rechts

Fout antwoordt, zijn vriendin (jij dus) is van Molukse komaf dus hij snap het niet haha en jij ook niet

Of denk je mij zo goed te kennen? Want dan mag je het ook wel recht in mijn gezicht zeggen als ik je tegen kom, hoor.

mocht ik je ooit tegenkomen zal ik dat graag doen!

Heb het idd opgezocht. Knap dat je ergens een foto van een meisje hebt kunt vinden met rood geverfd haar

Ben jij het niet dan of schaam je je ?

omdat hij ooit op zijn hoofd is gevallen en zo'n groot gat in zijn hoofd kreeg

Dat was ons allen vrij duidelijk en verklaard een hoop...

Maar vind je het niet een beetje zielig antwoordt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij had ook een goede reden om extreem-rechts te worden, want toen hij 5 was, is ooit een Turks jongetje op zijn plek in de klas gaan zitten.

HAHAHHAHAHAHAHAAAA :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Knap dat je ergens een foto van een meisje hebt kunt vinden met rood geverfd haar, die kom je niet zo vaak tegen inderdaad.

Dan houden we het toch gewoon bij dingen die je zelf gezegd hebt?

Wicked Witch Noemy - 21 juni 2006 12:23

Wij luisteren thuis veel hatecore

Lijkt me toch lastig combineren met dit:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 14:57:
Ik vind het jammer dat zoveel mensen een vooroordeel hebben over anderen gebasseerd op kleur, uiterlijk, weet ik het wat.

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
"At your serveice" :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 08:41:
Lijkt me toch lastig combineren met dit:

je moet het niet zo zwart -wit zien zegt ze dan! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:41:
Nou tadaaa, zo ver zat ik er dus niet naast.

Dus... iedereen die dezelfde gedachtegang heeft als Pastors is een racist ???
Waarschuw beheerder
Jij bent goed bezig Daniel! Ik bekijk dit allemaal redelijk van een afstandje, maar wat leven er veel (rooie) stakkers in dit land. Dit komt nooit meer goed. Gelukkig zijn er nog mensen als jij en Thijs!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op maandag 28 augustus 2006 om 14:44:
Jij bent goed bezig Daniel! Ik bekijk dit allemaal redelijk van een afstandje, maar wat leven er veel (rooie) stakkers in dit land. Dit komt nooit meer goed. Gelukkig zijn er nog mensen als jij en Thijs!!

Thanks !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danamylo op maandag 28 augustus 2006 om 14:44:
Dit komt nooit meer goed.

Doemdenkertje? :[
Waarschuw beheerder
en weer lul je er maar slap overheen pfff

je bent gewoon een dom wicht die niet weet wat ze wil of wat ze is , en waait daarom maar met alle winden mee , maar IK WEET dat er vrienden van jou zwaar lid zijn van de NA

ik stop met jou , ik ga hier geen seconde meer insteken , dat je maar weet dat er mensen zijn binnen dit forum die precies weten hoe het zit

de groetjes ermee

Waarschuw beheerder
En dan dat vriendje van je staat toevallig ook hier op PF op een foto zag ik??

Of is dat toevallig iemand anders!!2-ling broer?

leuk t-shirt hoor "Division 88" Je weet ook vast waar 88 voor staat? of daar heb je zeker geen idee van!?

Nou als hij met zulke kleding rond loop, betekend dat dus dat hij tegen halfbloedjes is, wat zoek jij dan in Gods naam bij hem!!en andersom!

Hij zou je moeten haten anders loop je niet met zulke kleding! was carnaval zeker zal je wel als antwoordt geven!!

oww wat zijn jullie een stelletje ongeloofelijke hypocriete domme sukkels!

Maar goed ik heb het ook wel gehad met jouw, stook maar lekker verder hier op de forums en doe maar lekker je eigen als een ander voor Daaaag

Stoer hoor allemaal!
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de discussie nu wel persoonlijk genoeg is geweest