Partyflock

Forumonderwerp · 895889

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG - 'Eén NL' is de naam van de politieke partij waarmee Marco Pastors en Joost Eerdmans een tweede fortuynistische revolutie willen ontketenen.

"De naam staat voor wat wij willen, namelijk dat we met zijn allen als één man achter ons land gaan staan", aldus lijsttrekker Pastors. Varianten als 'de Pastorale Partij' en 'Nederland Eén' die via een prijsvraag bij de partij binnenkwamen, haalden het niet. Pastors zal vandaag samen met Eerdmans de naam van de partij, die de LPF moet doen vergeten, deponeren bij de Kiesraad.

De partij zal met vijf kernpunten de verkiezingsstrijd ingaan: sociale zekerheid, veiligheid, onderwijs, bureaucratie en integratie. Het aantal geweldsmisdrijven moet omlaag, de overheid moet meer gaan doen met minder ambtenaren en iedereen die in ons land wil wonen moet accepteren dat er één overheersende cultuur is: de westerse.

Anti-Europees
Op deze punten willen Pastors en Eerdmans afgerekend worden, al zullen ze ook op andere onderwerpen stelling nemen. Als voorbeeld noemt de lijsttrekker Europa. De regering moet 'Brusselse' beslissingen die niet in het belang van ons land zijn niet langer volgen, maar naast zich neerleggen, vindt hij. "Als je hier in de politiek zit, moet je ook opkomen voor Nederlandse belangen. Wil je voor Europa opkomen, ga dan het Europees Parlement in." Pastors wil zijn partij niet anti-Europees noemen maar "vóór Nederland."

Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels, en zullen regeringsdeelname niet schuwen. Als het nodig is zijn ze ook bereid een eventueel minderheidskabinet te steunen maar een rol zoals die van D66 weigeren ze pertinent.

"Wel meedoen, maar niets realiseren. Dan blijf je wel veertig jaar van de straat maar zo gaan wij het dus niet doen", aldus Pastors. Hij verwacht de zetels "links en rechts" weg te halen bij partijen zoals SP, PvdA, CDA en VVD. Pastors betreurt het dat Rita Verdonk bij de VVD is gebleven en zich niet bij hem heeft aangesloten. "Ik denk niet dat ze daar gelukkig is." Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-contact, maar Pastors heeft zich neergelegd bij de keuze van Verdonk. Wilders is ook in beeld geweest, maar viel af omdat met hem niet viel samen te werken. Van Nawijn wil 'Eén NL' niets weten. Van de zittende Kamerleden van de LPF heeft nog niemand gesolliciteerd naar een plek op de kandidatenlijst.

Pastors, een slimme kerel waar we veel van gaan horen !![img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 09:08:
- 'Eén NL'

assimilate or die ?
Waarschuw beheerder
@ Noemy :

Heb dit een beetje gevolgd en net zoals wat andere personen hier ben ook ik erg benieuwd naar deze vage relatie , maar zelf gaf je daar geen antwoord op , dus daarom kaart ik het nog eens aan.

Jij als molukse zit dus met een jongen die rechtse tatoos heeft en dus eigenlijk een soort van skinhead achtige persoon is , vaag tog??
Waarschuw beheerder
wat klopt er niet op deze foto????

http://kleine-fuhrer.lenin.ru/imgs/nigger.jpg

wat klopt er niet in jullie relatie???

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Bongow op zondag 27 augustus 2006 om 14:41:
Jij als molukse zit dus met een jongen die rechtse tatoos heeft en dus eigenlijk een soort van skinhead achtige persoon is , vaag tog??

Nee, klopt niet. Je hebt het verhaal dus verkeerd begrepen. Vaag, he?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:37:

leg het dan eens duidelijk uit voor ons allemaal!

Wat is de kleding die je vriend draag waardoor hij discussies over R. Hess krijgt op zn werk?

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:37:

Zou het niet kunnen zijn dat jij en je vriendjes het allemaal niet snappen?

Waarschuw beheerder
Geen zin meer om hier over door te lullen. Ik vraag ook niet waarom jij en Sammy B een fake-account openen en daarna gaan lopen dissen. Daar zullen jullie je eigen laffe redenen wel voor hebben.

Zoals ik al eerder zei:

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 14:14:
Zijn toch uitgepraat over ons onderwerp? We verschillen van mening, dus ja.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:48:
Uitspraak van Wicked Witch Noemy op zondag 27 augustus 2006 om 14:14:
Zijn toch uitgepraat over ons onderwerp? We verschillen van mening, dus ja.

misschien schillen we helemaal niet van mening, maar geef dan antwoordt op me vraag!

Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 15:48:
Geen zin meer om hier over door te lullen

Dit zeg je omdat er iets niet klopt bij jouw!! duidelijk

Je heb overal een duidelijke mening over en grote smoel, maar nu er een beetje wordt doorgevraagd wil je niets meer zeggen!

Post dan geen teksten waarover je zulke vragen kan verwachten!! Maar als je wel zulke dingen zeg verklaar je dan ook nader.
Waarschuw beheerder
Fake account of geen fake account daar gaat het niet om , ik zag deze postings , en wilde je wat vragen , net als PietjePuk iets aan je vraagt.

Maar je kan niet echt een antwoord geven , iedereen weet nl dat je vriendje en zijn vriendjes de NeoNazi lopen uit te hangen , het vreemde er aan is echter dat jij daar ook tussen loopt , jij als kleurling , volgens hun tatoos kledingstijl en image zou je er juist NIET bij moeten lopen!

dus verklaar je nader!

Waarschuw beheerder
donateur
Sommige vrouwen vinden het prettig om vernederd te worden, beter dit soort aandacht dan geen aandacht.
Misschien is dat het gewoon, kan me wel voorstellen dat ze daar niets over durft te zeggen, maar dan had ze idd ook niet moeten zeggen dat dr vriend een neo is.

Waarschuw beheerder
:gaap:

Waarschuw beheerder
Ja nu zit je in een moeilijk hoekje he...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 17:26:
Misschien is dat het gewoon, kan me wel voorstellen dat ze daar niets over durft te zeggen, maar dan had ze idd ook niet moeten zeggen dat dr vriend een neo is.

Ook erg vreemd dat ze gesignaleerd is op een extreem rechtse bbq...(zal de foto niet plaatsen voor je)En dat als Pro-Molukker!!

Een dubbel leven misschien!

Wicked Witch Noemy:

"Ik hoorde dat er vanaf augustus een herdenkingsmonument komt voor Molukse KNIL-soldaten in Moordrecht. Is dat nu het eerste monument voor onze opa's of zijn er al meer?"

Zijn je vrienden hier ook weer aanwezig met de mooie tattoo's en kleding?
Zal je je opa gelukkig meemaken he, mocht hij in leven zijn!
Waarschuw beheerder
Ja , idd hoe zit dat met die foto op nationalealliantie.COM van de vleesbraai?
dat ben jij , tussen de jongens van de nationale alliantie

lees maar eens een stukje over deze partij , surf dan niet naar nationale alliantie .COM maar naar nationale alliantie.NL
daar kun je van alles lezen over deze brave patriotten , bv dat de voorzitter Jan Theijn wel eens gearresteerd is voor de verspreiding van Nazi muziek! en nog veel meer!

ook heb ik een passage gekopieerd van het forum waarop ze ingaan op de barbeque , lees maar even :

""Een vleesbraai in Zeeland bijvoorbeeld, waar gelijkgestemde mensen elkaar treffen en u van de buitenlucht kunt genieten tussen mensen van Uw eigen volk, terwijl Uw kinderen spelen in een onbesmette (multiculturele) omgeving. Uiteraard zullen er buiten de braai de multiraciale stelletjes te vinden zijn, en zult u wellicht in Uw rit naar de vleesbraai toe nog wat geleuter in het Turks of anders kunnen waarnemen in de treinen of bussen, maar op de vleesbraai, op een bijeenkomst waar wij allen bijeenkomen, zult u dit niet horen. En dat alleen al, moet de moeite waard zijn"""

wat deed jij daar in hemelsnaam?

Waarschuw beheerder
Heb het idd opgezocht. Knap dat je ergens een foto van een meisje hebt kunt vinden met rood geverfd haar, die kom je niet zo vaak tegen inderdaad. Of denk je mij zo goed te kennen? Want dan mag je het ook wel recht in mijn gezicht zeggen als ik je tegen kom, hoor.
Zal mijn verhaal dan maar even doen, als jullie dat zo graag willen.

Inderdaad, mijn vriend is extreem-rechts. Hij heeft een tattoo met Hijl Hidler op zijn kale achterhoofd, en nee, dat is geen spelfout van mijn kant.
Verder is hij nazi geworden, omdat hij ooit op zijn hoofd is gevallen en zo'n groot gat in zijn hoofd kreeg dat hij nooit meer haar kon laten groeien. Hij wilde toch graag bij een groep en aangezien skinheads toch nog gemilimeterd zijn, is hij dan daar maar bij gegaan. Hij had ook een goede reden om extreem-rechts te worden, want toen hij 5 was, is ooit een Turks jongetje op zijn plek in de klas gaan zitten.
Verder heeft hij zijn linkerarm af laten hakken, omdat men dan ECHT kan zien dat hij rechts is.

Nou, hoop dat dit voldoende uitleg voor jullie is. Ruk ze.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 27 augustus 2006 om 23:23:
Inderdaad, mijn vriend is extreem-rechts

Fout antwoordt, zijn vriendin (jij dus) is van Molukse komaf dus hij snap het niet haha en jij ook niet

Of denk je mij zo goed te kennen? Want dan mag je het ook wel recht in mijn gezicht zeggen als ik je tegen kom, hoor.

mocht ik je ooit tegenkomen zal ik dat graag doen!

Heb het idd opgezocht. Knap dat je ergens een foto van een meisje hebt kunt vinden met rood geverfd haar

Ben jij het niet dan of schaam je je ?

omdat hij ooit op zijn hoofd is gevallen en zo'n groot gat in zijn hoofd kreeg

Dat was ons allen vrij duidelijk en verklaard een hoop...

Maar vind je het niet een beetje zielig antwoordt?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Hij had ook een goede reden om extreem-rechts te worden, want toen hij 5 was, is ooit een Turks jongetje op zijn plek in de klas gaan zitten.

HAHAHHAHAHAHAHAAAA :D :D :D

Waarschuw beheerder
donateur
Knap dat je ergens een foto van een meisje hebt kunt vinden met rood geverfd haar, die kom je niet zo vaak tegen inderdaad.

Dan houden we het toch gewoon bij dingen die je zelf gezegd hebt?

Wicked Witch Noemy - 21 juni 2006 12:23

Wij luisteren thuis veel hatecore

Lijkt me toch lastig combineren met dit:
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 14:57:
Ik vind het jammer dat zoveel mensen een vooroordeel hebben over anderen gebasseerd op kleur, uiterlijk, weet ik het wat.

Artiest Chris tc
Waarschuw beheerder
"At your serveice" :P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 28 augustus 2006 om 08:41:
Lijkt me toch lastig combineren met dit:

je moet het niet zo zwart -wit zien zegt ze dan! :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:41:
Nou tadaaa, zo ver zat ik er dus niet naast.

Dus... iedereen die dezelfde gedachtegang heeft als Pastors is een racist ???
Waarschuw beheerder
Jij bent goed bezig Daniel! Ik bekijk dit allemaal redelijk van een afstandje, maar wat leven er veel (rooie) stakkers in dit land. Dit komt nooit meer goed. Gelukkig zijn er nog mensen als jij en Thijs!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Danamylo op maandag 28 augustus 2006 om 14:44:
Jij bent goed bezig Daniel! Ik bekijk dit allemaal redelijk van een afstandje, maar wat leven er veel (rooie) stakkers in dit land. Dit komt nooit meer goed. Gelukkig zijn er nog mensen als jij en Thijs!!

Thanks !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Danamylo op maandag 28 augustus 2006 om 14:44:
Dit komt nooit meer goed.

Doemdenkertje? :[
Waarschuw beheerder
en weer lul je er maar slap overheen pfff

je bent gewoon een dom wicht die niet weet wat ze wil of wat ze is , en waait daarom maar met alle winden mee , maar IK WEET dat er vrienden van jou zwaar lid zijn van de NA

ik stop met jou , ik ga hier geen seconde meer insteken , dat je maar weet dat er mensen zijn binnen dit forum die precies weten hoe het zit

de groetjes ermee

Waarschuw beheerder
En dan dat vriendje van je staat toevallig ook hier op PF op een foto zag ik??

Of is dat toevallig iemand anders!!2-ling broer?

leuk t-shirt hoor "Division 88" Je weet ook vast waar 88 voor staat? of daar heb je zeker geen idee van!?

Nou als hij met zulke kleding rond loop, betekend dat dus dat hij tegen halfbloedjes is, wat zoek jij dan in Gods naam bij hem!!en andersom!

Hij zou je moeten haten anders loop je niet met zulke kleding! was carnaval zeker zal je wel als antwoordt geven!!

oww wat zijn jullie een stelletje ongeloofelijke hypocriete domme sukkels!

Maar goed ik heb het ook wel gehad met jouw, stook maar lekker verder hier op de forums en doe maar lekker je eigen als een ander voor Daaaag

Stoer hoor allemaal!
laatste aanpassing
→ als beheerder
Waarschuw beheerder
Ik denk dat de discussie nu wel persoonlijk genoeg is geweest