Partyflock

Forumonderwerp · 895889

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG - 'Eén NL' is de naam van de politieke partij waarmee Marco Pastors en Joost Eerdmans een tweede fortuynistische revolutie willen ontketenen.

"De naam staat voor wat wij willen, namelijk dat we met zijn allen als één man achter ons land gaan staan", aldus lijsttrekker Pastors. Varianten als 'de Pastorale Partij' en 'Nederland Eén' die via een prijsvraag bij de partij binnenkwamen, haalden het niet. Pastors zal vandaag samen met Eerdmans de naam van de partij, die de LPF moet doen vergeten, deponeren bij de Kiesraad.

De partij zal met vijf kernpunten de verkiezingsstrijd ingaan: sociale zekerheid, veiligheid, onderwijs, bureaucratie en integratie. Het aantal geweldsmisdrijven moet omlaag, de overheid moet meer gaan doen met minder ambtenaren en iedereen die in ons land wil wonen moet accepteren dat er één overheersende cultuur is: de westerse.

Anti-Europees
Op deze punten willen Pastors en Eerdmans afgerekend worden, al zullen ze ook op andere onderwerpen stelling nemen. Als voorbeeld noemt de lijsttrekker Europa. De regering moet 'Brusselse' beslissingen die niet in het belang van ons land zijn niet langer volgen, maar naast zich neerleggen, vindt hij. "Als je hier in de politiek zit, moet je ook opkomen voor Nederlandse belangen. Wil je voor Europa opkomen, ga dan het Europees Parlement in." Pastors wil zijn partij niet anti-Europees noemen maar "vóór Nederland."

Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels, en zullen regeringsdeelname niet schuwen. Als het nodig is zijn ze ook bereid een eventueel minderheidskabinet te steunen maar een rol zoals die van D66 weigeren ze pertinent.

"Wel meedoen, maar niets realiseren. Dan blijf je wel veertig jaar van de straat maar zo gaan wij het dus niet doen", aldus Pastors. Hij verwacht de zetels "links en rechts" weg te halen bij partijen zoals SP, PvdA, CDA en VVD. Pastors betreurt het dat Rita Verdonk bij de VVD is gebleven en zich niet bij hem heeft aangesloten. "Ik denk niet dat ze daar gelukkig is." Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-contact, maar Pastors heeft zich neergelegd bij de keuze van Verdonk. Wilders is ook in beeld geweest, maar viel af omdat met hem niet viel samen te werken. Van Nawijn wil 'Eén NL' niets weten. Van de zittende Kamerleden van de LPF heeft nog niemand gesolliciteerd naar een plek op de kandidatenlijst.

Pastors, een slimme kerel waar we veel van gaan horen !![img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 09:08:
Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels

:roflol:.

Waarschuw beheerder
Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-contact

:roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
ik wacht wel op het partijprogram
Waarschuw beheerder
donateur
laat ze dan maar eens echt wat aan het onderwijs doen!

Waarschuw beheerder
Voor mijn werk heb ik hem een aantal keer mogen ontmoeten. Dat programma zal denk ik wel goed zitten. Hij zat in het bestuur van leefbaar Rotterdam. Daar heeft hij goede dingen gedaan. Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.
Mijn stem heeft hij in ieder geval !!

Waarschuw beheerder
Nieuwe partijen zomaar uit de grond stampen heeft volgens mij weinig zin. Volgens mij heeft een politieke partij, die al vele jaren bestaat, een veel duidelijkere lijn, en meer kans op slagen.

Bij een nieuwe partij komen allemaal aandachtsgeile mensen aankloppen. Of dat nou goed is voor een partij?!

Kijk naar de LPF, dat is nu ook niks meer...

Waarschuw beheerder
Dat zou betekenen dat we voor altijd CDA, VVD of PVDA (enz.) zouden moeten stemmen.
Daar word ik niet echt happy van. Als je het mij vraagt (over het algemeen) 1 pot nat.

LPF is een klote zooi geworden !! Wellicht door het gebrek aan een sterke leider. De ideeën waren ooit goed…….
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind het idd tijd voor een nieuwe politieke partij, een gedachten stroom in de politiek.

maar soms heb ik idd het gevoel dat de mensen die het aandurven iets nieuws op te zetten alleen op macht uit zijn, behalve Wilders. maarja, die heeft weer hele andere idealen...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:26:
De ideeën waren ooit goed…….

de ideeen zijn nog steds hetzelfde, alleen de uitvoering is waardeloos
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 10:16:
Nieuwe partijen zomaar uit de grond stampen heeft volgens mij weinig zin. Volgens mij heeft een politieke partij, die al vele jaren bestaat, een veel duidelijkere lijn, en meer kans op slagen.

Je moet ze natuurlijk wel de kans geven :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels

grappemakers
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:26:
LPF is een klote zooi geworden !! Wellicht door het gebrek aan een sterke leider. De ideeën waren ooit goed…….

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:13:
Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.

Iemand die uit de partij wordt geschopt, en wel om zulke denkbeelden en uitlatingen. Ja jongens, daar moeten we het van hebben.

Hopelijk gaat ook deze partij uit als een nachtkaarsje...

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Roel63 op woensdag 23 augustus 2006 om 11:16:
en wel om zulke denkbeelden en uitlatingen

???
Waarschuw beheerder
donateur
Ik wacht weer rustig af wanneer het eerste schandaal van deze partij komt... 8)

Waarschuw beheerder
donateur
Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels,

HAHAHAHAHHAHAHAHA

Waarschuw beheerder
Voor mijn werk heb ik hem een aantal keer mogen ontmoeten. Dat programma zal denk ik wel goed zitten. Hij zat in het bestuur van leefbaar Rotterdam. Daar heeft hij goede dingen gedaan. Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.

ik heb een keer Henk Kamp van defensie ontmoet, vond t altijd een dikke droogkloot en bla bla zie je hem staan en dan is het opeens een boom van een kerel die heel rustig en duidelijk spreekt en dan heb je opeens veel vertrouwen in m.

behoorlijk vaag en dit hele verhaal is maar om te laten zien dat mensen in het echt heel overtuigend kunnen zijn terwijl hun beleid ook niet alles is.

Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.

Je hebt wel een spectaculair motief hoor!! Hij is eruit getrapt vanwege discriminerende opmerkingen en daarom heeft ie jouw stem!

Goed van je hoor (y), zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 12:49:
Goed van je hoor , zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

sarcast :) maar kijk wat het is, als je een hekel hebt aan kutmarokkaantjes (dit woord hoef ik niet meer te specificeren toch?) en dat ligt erg in je eigen focus dan stem je op diegene die er het hardste stelling tegen neemt. Dingen als gezondheidszorg worden uiteindelijk toch altijd wel geregeld of dan moet je opeens 4 euro per jaar meer betalen.

beetje nutteloze toevoeging, maar ik dacht ik post het toch even.

Waarschuw beheerder
donateur
vind die pastors wel een goede politicus die goede resultaten schijnbaar heeft geboekt in rotterdam in tegenstelling tot de linkse b&w's voorgaande jaren

misschien een frisse oppositie partij die door de kleine verschillen tussen rechts en links qua zetels een controlerende rol van betekenis kan spelen

maar idd, eerst maar eens programma zien
iedereen die in ons land wil wonen moet accepteren dat er één overheersende cultuur is: de westerse.

wil niet zeggen dat islamieten hun geloof niet mogen beleiden maar met hun cultuur wil ik zo min mogelijk te maken hebben. kan hierachter staan dus

maar tot nu toe heeft rouvoet nog steeds me stem
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Roel63 op woensdag 23 augustus 2006 om 11:16:
Hopelijk gaat ook deze partij uit als een nachtkaarsje...

zodat de rode maffia aan de macht kan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 13:22:
in rotterdam in tegenstelling tot de linkse b&w's voorgaande jaren

De B is een VVD'er, dus dit geeft wel weer aan hoe goed jij de situatie kan inschatten daar.
Misschien toch maar even nadenken voordat je gaat stemmen?

misschien een frisse oppositie partij die door de kleine verschillen tussen rechts en links qua zetels een controlerende rol van betekenis kan spelen

Wilders, Nawijn en Pastors zeker ;P

maar idd, eerst maar eens programma zien

Die komt er niet Pastors heeft al gezegd programma's onzinnig te vinden.

zodat de rode maffia aan de macht kan?

Ja hoor, we hebben zoveel communisten in NL ;P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:29:
De B is een VVD'er, dus dit geeft wel weer aan hoe goed jij de situatie kan inschatten daar.
Misschien toch maar even nadenken voordat je gaat stemmen?

sinds wanneer maakt de b het beleid :vaag:
Wilders, Nawijn en Pastors zeker

van wilders moet ik niks hebben, nawijn is wel een goeie en pastors vind ik een goede politicus die ook heel goed vond overkomen tijdens buitenhof
Die komt er niet Pastors heeft al gezegd programma's onzinnig te vinden.

das wel jammer, zou graag zijn plan van aanpak willen weten
Ja hoor, we hebben zoveel communisten in NL

wel een boel mensen die willen dat de regering veel geld gaat lenen zodat zij weer het een stuk makkelijker krijgen
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, we hebben zoveel communisten in NL

PVDA, GL, SP etc.. etc..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 13:38:
sinds wanneer maakt de b het beleid

De B is meestal de voorzitter van Bestuur en Veiligheid, dus dat is de bestuurder EN verantwoordelijke voor de veiligheid van de stad.

Dus veel ;)

das wel jammer, zou graag zijn plan van aanpak willen weten

Dat zou iedereen wel eens willen weten, vooral na de belachelijke vertoning in Rotterdam waarbij hij mensen die heel hun leven en al generaties lang in NL verblijven, buitelanders noemde.
Toen kwam de ware aard van het beestje boven, namelijk dat het kleurtje van je huid heel bepalend is voor mijnheer Pastors in welke groep jij precies past.

wel een boel mensen die willen dat de regering veel geld gaat lenen zodat zij weer het een stuk makkelijker krijgen

Welnee, veel mensen willen dat die 220 miljard beter verdeeld word, waardoor burgers weer ademruimte krijgen ipv dat het geld in doelloze projecten word gestopt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 13:41:
PVDA, GL, SP etc.. etc..

Met dit antwoord geef je aan dat je gewoon een domme idioot bent die wat roept.

Jij bent duidelijk de zwakste schakel :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 12:49:
Goed van je hoor , zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

Beetje een domme opmerking. Ik denk dat je (wanneer je mijn foto's ziet) mij moeilijk voor racist kan uitmaken. Droplul !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:44:
De B is meestal de voorzitter van Bestuur en Veiligheid, dus dat is de bestuurder EN verantwoordelijke voor de veiligheid van de stad.

niet dus qua geld en sociaal vlak

veiligheid en voorzitter b&w idd, niet het beleid dus!
namelijk dat het kleurtje van je huid heel bepalend is voor mijnheer Pastors in welke groep jij precies past.

wat heeft kleur met cultuur te maken????? jij bent degene hier die met huidskleuren begint(n)
graag wat info svp over
220 miljard

en de volgens jou
doelloze projecten

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:49:
Beetje een domme opmerking. Ik denk dat je (wanneer je mijn foto's ziet) mij moeilijk voor racist kan uitmaken. Droplul !

doen alle linkse mensen he..deden ze voor fortuyn ook al

Waarschuw beheerder
donateur

Jij bent duidelijk de zwakste schakel

hopelijk kom je algert nooit in het echt tegen :aai:

Waarschuw beheerder
is de tweede keer alweer...

het lukt ze dit keer echt niet nog een keer...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:49:

Alsof je uiterlijk wat zegt over je innerlijk, dat is de basis van racisme. Dus eigenlijk geef je me alleen maar gelijk :)

niet dus qua geld en sociaal vlak

veiligheid en voorzitter b&w idd, niet het beleid dus!

Wel het beleid op onder andere Veiligheid, iets wat toch het speerpunt van Rotterdam was.
Op alle andere vlakken heeft hij als voorzitter uiteraard wel invloed, maar het ligt het inderdaad bij de wethouders die worden gecontroleerd door de raad en geadviseerd door de commissies.

wat heeft kleur met cultuur te maken????? jij bent degene hier die met huidskleuren begint
graag wat info svp over

Ehrm, dat is wat Pastors in Rotterdam beweerde...

Als je hiermee bedoelt dat links een oordeel velt op inhoud in plaats van op uiterlijk heb je helemaal gelijk.

hopelijk kom je algert nooit in het echt tegen

Want? Moet ik me nu geintimeerd voelen door iemand die zomaar wat roept?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 13:51:

Tja, dat is helemaal waar !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:58:
Tja, dat is helemaal waar !!

Als je hiermee bedoelt dat links een oordeel velt op inhoud in plaats van op uiterlijk heb je helemaal gelijk

Goed dat je dat ook inziet !!! :) :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:57:
Ehrm, dat is wat Pastors in Rotterdam beweerde...

jij zat mij persoonlijk ervan te beschuldigen
Toen kwam de ware aard van het beestje boven, namelijk dat het kleurtje van je huid heel bepalend is voor mijnheer Pastorsin welke groep jij precies past

ik ben niet degene die mensen op hun huidskleur of cultuur discrimineerd.....ik heb alleen geen behoefte aan islamitische cultuur maar dat is mijn voorkeur wat ik wel of niet in mijn leven wil

en jij gooit het meteen op rasicme en discriminatie

dat is best gemeen

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:02:
Goed dat je dat ook inziet !!!

Je snapt het geloof ik niet helemaal he ?
Maakt niet uit hoor !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:07:
jij zat mij persoonlijk ervan te beschuldigen

Waarvan? Ik beschuldig jou helemaal nergens, ik geef alleen maar aan hoe mijnheer Pastors de samenleving indeelt.

ik ben niet degene die mensen op hun huidskleur of cultuur discrimineerd

Dat zeg ik toch ook nergens? Het is een onderdeel van de zin, als je de volledige zin leest en daarop reageert is het verhaal anders he ;)

en jij gooit het meteen op rasicme en discriminatie

dat is best gemeen

Ik niet hoor :) Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk.

Je snapt het geloof ik niet helemaal he ?
Maakt niet uit hoor !

Jawel hoor, ik reageer op wat iemand zegt, ik krijg als verwijt dat ik niet naar zijn uiterlijk kijk.
Vervolgens word er gezegd dat dit typisch links is.

Dus het is volgens jullie typisch links om te reageren op inhoud en niet op uiterlijk.

En dan kan ik uiteraard niets anders doen dan jullie gelijk te geven :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:13:
Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk.

bron? heb je die toevallig nog...ik wil zijn precieze bewoordingen lezen

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:15:
bron? heb je die toevallig nog...ik wil zijn precieze bewoordingen lezen

Ik zal even kijken, het is toen behoorlijk in het nieuws geweest eigenlijk....

Zijn wethouderschap kwam in gevaar toen hij in oktober 2005 in het katholieke informatieblad IDee de volgende uitspraak deed: "Bij christelijke migranten zie ik achterstanden die we gewend zijn te repareren. Zij delen dezelfde cultuurwaarden. Ik weet, ik generaliseer, maar een Antiliaan of Kaapverdiaan weet dat stelen nooit mag. De criminele probleemgroep daarbinnen maakt geen onderscheid tussen gelovigen en niet- of anders-gelovigen. Ze stelen van iedereen! Bij moslims wordt veel van wat zij doen verklaard vanuit hun religie. Het geloof wordt door henzelf als relevant ingebracht. Antilianen of Kaapverdianen gebruiken hun religie niet als verklaring voor hun (wan)gedrag. Moslims gebruiken hun religie wel vaak als reden voor hun gedrag, en om zich van deze maatschappij af te keren. Zo is het bijvoorbeeld onvoorstelbaar voor veel moslims om met een niet-moslim te trouwen. Dat maakt het lastiger om er iets aan te doen."

Dit is was de druppel waarom hij weggestuurd is, de voorgane berichten waar hij antillianen "immigranten" noemt kan ik zo even niet vinden, alleen dat hij op die woorden was teruggekomen.

Overigens was Pastors wethouder van Infrastructuur, dus hij persoonlijk heeft niets bij Rotterdam bijgedragen, wat ook een reden is dat hij is weggestuurd.

Dit is de selectie die word gehanteerd of je wel of niet een huis mag kopen in Rotterdam :
"Het gaat niet om een selectie op huidskleur. Je moet kijken naar de taalachterstand die nieuwkomers hebben, hun inkomen en of ze in de criminaliteit zitten. Ja, dan heb je het vaak over allochtonen.'

Onnodig om te zeggen dat hij dit heeft moeten intrekken.
Ben je allochtoon? Pech gehad. Heb je een smalle beurs? Ook pech gehad. De helft van Rotterdam is inmiddels tot ongewenst persoon verklaard en komt niet meer in aanmerking voor een woning. Bericht uit een stad in verwarring.

De doelgroep van de partij Pastors :
De helft van de VVD-stemmers ziet hem graag naar Den Haag gaan, en tweederde van de aanhang van LPF en de Groep Wilders

Dus eigenlijk is de komst van Pastors in Den Haag verschrikkelijk goed nieuws voor linkse partijen :P

En als laatste nog wat getalletjes van de gemeente Rotterdam :
Bevolking Totaal 599.859
Autochtonen 318.672
Surinamers 52.377
Turken 43.550
Marokkanen 34.281
Antillianen/Arubanen 20.390
Noord-mediterranen 18.127
Kaapverdianen 14.919
Overige allochtonen 97.543

laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:23:
Overigens was Pastors wethouder van Infrastructuur, dus hij persoonlijk heeft niets bij Rotterdam bijgedragen, wat ook een reden is dat hij is weggestuurd.

Klopt ook niet !! Fysieke Infrastructuur, dus verantwoordelijk voor nieuwbouw in Rotterdam. Zijn taak was o.a. de woningbouwproductie te verdubbelen naar 3000 nieuwbouw woningen per jaar. Dit is ieder jaar gelukt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:15:
Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk

hier lees ik toch

bij
migranten

De criminele probleemgroep daarbinnen

en dan begint hij toch zijn verhaal en verschillen tussen migrante antillianen kaapverdianen en migrante moslims die de criminele probleemgroep vormen

hier heeft hij het toch niet over alle migranten maar de criminele probleemgroep daarbinnen
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Bevolking Totaal 599.859

zo weinig :o

Waarschuw beheerder
donateur
Ja, dan heb je het vaak over allochtonen.'

beetje onnodige opmerking idd, zeer suggestief
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op woensdag 23 augustus 2006 om 14:30:
en dan begint hij toch zijn verhaal en verschillen tussen migrante antillianen kaapverdianen en migrante moslims die de criminele probleemgroep vormen

hier heeft hij het toch niet over alle migranten maar de criminele probleemgroep daarbinnen

Zoals ik al zei, eerder heeft hij verklaard dat alle allochtonen een probleem vormen, toen vroeg in de persconferentie een antilliaanse vrouw of zij ook werd gezien als allochtoon, toen zei Pastors "ja".
Toen ontstond er een rel die op NOS-nieuws is uitgezonden, dit was vlak nadat hij als wethouder was weggestuurd.

Maar ik kan het even niet zo snel vinden, anders moet je even zelf zoeken in de NOS-archieven :)

Hij is niet weggestuurd op dat stukje, maar dat was de druppel die de emmer deed overlopen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:34:
Hij is niet weggestuurd op dat stukje, maar dat was de druppel die de emmer deed overlopen.

kan me er wel wat van herinneren

weet ook nog dat een pvda lid enkele weken daarna precies dezelfde opmerkingen maakte waarvan ik versteld stond
Waarschuw beheerder
donateur

ho ho... hou het wel ff je eigen mening hè.... en post het niet als bewezen feit. hou ik niet zo van

Maar nu we het er toch over hebben.. waarom vind je mij een domme idioot?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:57:
Want? Moet ik me nu geintimeerd voelen door iemand die zomaar wat roept?

intiem zal ik wel nooit met je worden maat..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:30:
Klopt ook niet !! Fysieke Infrastructuur, dus verantwoordelijk voor nieuwbouw in Rotterdam. Zijn taak was o.a. de woningbouwproductie te verdubbelen naar 3000 nieuwbouw woningen per jaar. Dit is ieder jaar gelukt.

Nee, Fysieke Infrastructuur is Ruimtelijke Ordening en hij heeft gezorgd voor een ongelooflijke leegstand en alleen de bouw van nieuwe woningen is gelukt.
Ook hier heeft hij voor op zn flikker gekregen.

zo weinig

Ehrm, in Rotterdam zelf wonen niet zoveel mensen (nou ja, meer dan een half miljoen), maar in de gemeenten erom heen wel.

beetje onnodige opmerking, zeer suggestief

Dat is een van de opmerkingen waarmee Pastors over de scheef ging. Staat gewoon op de website van LeefBaar Rotterdam.