Partyflock

Forumonderwerp · 895889

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG - 'Eén NL' is de naam van de politieke partij waarmee Marco Pastors en Joost Eerdmans een tweede fortuynistische revolutie willen ontketenen.

"De naam staat voor wat wij willen, namelijk dat we met zijn allen als één man achter ons land gaan staan", aldus lijsttrekker Pastors. Varianten als 'de Pastorale Partij' en 'Nederland Eén' die via een prijsvraag bij de partij binnenkwamen, haalden het niet. Pastors zal vandaag samen met Eerdmans de naam van de partij, die de LPF moet doen vergeten, deponeren bij de Kiesraad.

De partij zal met vijf kernpunten de verkiezingsstrijd ingaan: sociale zekerheid, veiligheid, onderwijs, bureaucratie en integratie. Het aantal geweldsmisdrijven moet omlaag, de overheid moet meer gaan doen met minder ambtenaren en iedereen die in ons land wil wonen moet accepteren dat er één overheersende cultuur is: de westerse.

Anti-Europees
Op deze punten willen Pastors en Eerdmans afgerekend worden, al zullen ze ook op andere onderwerpen stelling nemen. Als voorbeeld noemt de lijsttrekker Europa. De regering moet 'Brusselse' beslissingen die niet in het belang van ons land zijn niet langer volgen, maar naast zich neerleggen, vindt hij. "Als je hier in de politiek zit, moet je ook opkomen voor Nederlandse belangen. Wil je voor Europa opkomen, ga dan het Europees Parlement in." Pastors wil zijn partij niet anti-Europees noemen maar "vóór Nederland."

Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels, en zullen regeringsdeelname niet schuwen. Als het nodig is zijn ze ook bereid een eventueel minderheidskabinet te steunen maar een rol zoals die van D66 weigeren ze pertinent.

"Wel meedoen, maar niets realiseren. Dan blijf je wel veertig jaar van de straat maar zo gaan wij het dus niet doen", aldus Pastors. Hij verwacht de zetels "links en rechts" weg te halen bij partijen zoals SP, PvdA, CDA en VVD. Pastors betreurt het dat Rita Verdonk bij de VVD is gebleven en zich niet bij hem heeft aangesloten. "Ik denk niet dat ze daar gelukkig is." Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-contact, maar Pastors heeft zich neergelegd bij de keuze van Verdonk. Wilders is ook in beeld geweest, maar viel af omdat met hem niet viel samen te werken. Van Nawijn wil 'Eén NL' niets weten. Van de zittende Kamerleden van de LPF heeft nog niemand gesolliciteerd naar een plek op de kandidatenlijst.

Pastors, een slimme kerel waar we veel van gaan horen !![img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Ik vind ook dat je mensen wel erg snel racist noemt vip !
Dat heb je bij mij ook al gedaan...

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 12:49:
Goed van je hoor , zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

Ik zou daar toch mee opletten.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:25:
waar is het dan verkeerd gegaan?

Toen de VVD geen volkspartij meer wilde zijn.

Waaruit blijkt dit?

hoe jij over "de moslims" praat, alsof het 1 groep is welke los staat van de Nederlandse samenleving.

Ik zou daar toch mee opletten.

Of jij let beter op je uitspraken met betrekking tot andere mensen.

Waarschuw beheerder
Geef 1 voorbeeld van een discriminerende opmerking van mij hier op PF !!

Ben benieuwd...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:09:
Geef 1 voorbeeld van een discriminerende opmerking van mij hier op PF !!

Ben benieuwd...

Mijn reactie was daar niet op gebasseerd.

Momenteel ben jij nu degene die de boel zit te verdraaien.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 15:50:
Goed van je hoor , zou je niet twijfelen tussen "moslimhaat" of "allochtonenhaat", lijkt me lastig als racist zijnde dat je opeens keuze krijgt!!

Hier maak je mij toch echt uit voor racist !?!
En ik heb je al eens verteld dat ik geen absoluut geen racist ben !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Mercedes26 op donderdag 24 augustus 2006 om 15:09:
En HIER zijn we het zowaar eens met elkaar.
Want ook ik vind het jammer dat mensen zich schamen. En ook ik vind het jammer dat mensen vooroordelen hebben over anderen gebasseerd op kleur, etc.

Ik maak me ook ontzettend kwaad over bepaalde dingen. Ik keer me ook tegen mensen (zgn 'vrienden') die kinderen en mensen belasteren terwijl die nergens schuld aan hebben. Naar mijn idee keren die mensen zich dan immers uiteindelijk ook tegen jou en schiet je er absoluut niets mee op.

Maar ik heb wel een rothekel aan die lui die bewust bezig zijn het te verknallen voor anderen. En het spijt me, maar een kleurtje of een ander geloof valt dan toch echt wel op.
Iedereen met familie van buitenlandse afkomst weet dat onze ouders en opa's en oma's hard hebben moeten werken voor een plaatsje in deze maatschappij. Ik kan het dan ook niet aanzien dat er figuren zijn die daar zo respectloos mee omgaan, die lopen te janken dat ze 'gediscrimineerd' worden. Nee, dat is geen discriminatie. Als jij je gewoon aanpast, dwz Nederlands spreekt bij mensen die Nederlands spreken, niet met groepjes mensen lastig valt, geen ruzie loopt te zoeken (omdat iemand je aankijkt, omdat iemand je niet met 'respect' behandeld, omdat iemand niet helemaal om wilt lopen als je met 10 man naast elkaar door de winkelstraat loopt), een gewone baan hebt of zoekt, etc etc dan heb ik totaal geen problemen met je. En dat geld niet alleen voor gekleurde mensen, dat heb ik net zo goed bij blanken.
Alleen mag je het in Nederland wel over blanken hebben, maar als je het over iemand hebt met een kleurtje, dan valt iedereen direct over je.

Ja, mijn vriend is rechts. Niet extreem, denk ik. Wat is immers extreem? En wat is eigenlijk tegenwoordig rechts? Hij gunt een ander het licht in de ogen en respecteerd de mening van een ander. Dat is al heel wat meer dan anderen hier op het forum doen, omdat ze zgn zo links zijn.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 19:11:
Iets klopt niet in je verhaal, vandaar ik reageer, waarom voert je vriend discussies over R. Hess.? ik neem aan dat hij dan een voorstander is van hem.
Nou Ik ken Hess zijn idealen ongeveer, maar die komen dan zeker niet overeen met die van je vriend! Ik bedoel bv gemengde huwelijken? En dat is wel jullie bedoeling maak ik op uit je profiel.
Maak mij verders niet uit hoor, maar vind je het zelf niet een beetje vreemd?
Misschien dat je vriend ook Moluks is dan wordt het weer een ander verhaal!!!

Nee, Rik heeft zich altijd geinteresseerd in bepaalde onderwerpen. En je hoeft toch geen Hess-aanhanger te zijn om het over hem te hebben? Wie is er nu echt fan van Paris Hilton? Toch word er veel over haar gepraat.
Niet alles hoeft zo zwart-wit te zijn als het soms lijkt. Kijk maar naar het geloof, daar hebje toch ook enorm veel stromingen?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:16:

Ik zou die uitspraak nog verder verdraaien als ik jou was ;)

En jou ken ik niet persoonlijk, kan je alleen beoordelen op basis van inhoud.

En als jij schrijft dat je het jammer vind dat Pastors moest opstappen vanwege zijn discriminerende en racistische uitspraken en dat je dit topic "er is weer hoop voor Nederland noemt" omdat hij landelijk de politiek in gaat door zijn discriminerende uitspraken die jij blijkbaar goedkeurt, dan is het voor mij makkelijk om daar een oordeel over te velden, vind je niet?

Waarschuw beheerder
Keur ik zijn uitspraken goed ?
Nee hoor, staat nergens ! Jij kan dus niet weten wat ik van zijn uitspraken vind... lijkt me !!

Ik vind het jammer dat hij weg moest uit de Rotterdamse politiek omdat hij (in Rotterdam) veel goede dingen heeft gedaan.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:28:
Nee hoor, staat nergens !

Waarom heeft hij dan jouw stem?

En als jouw stem niets te maken heeft met zijn uitlatingen over allochtonen, waarom zet je dat er dan expliciet bij?

Ik vind het jammer dat hij weg moest uit de Rotterdamse politiek omdat hij (in Rotterdam) veel goede dingen heeft gedaan

Zoals? Hij stapt niet bepaalt naar Den Haag met zijn "kennis" over ruimtelijke ordening.

En wat hij zoal in Rotterdam heeft gedaan is erg discutabel.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op donderdag 24 augustus 2006 om 22:37:
Als je er iets van zeg is het gelijk van fake account reageer ik niet op!
Nou doe het dan voor de andere medelezers van dit forum.
Misschien heb ik het mis, zeg het dan en gebruik goede argumenten.

Je kan dan wel een naam en een baantje neppen, vind je verder het lullen niet waard. Ik heb gereageerd en verduidelijkt, hoop dat je nu genoeg met jezelf gespeeld hebt.
Wil wel kwijt dat ik jou ENORM zielig en laf vind en ga er dan gemakshalve maar vanuit dat je denkt dat je een HELE STOERE jongen met een verstandelijke beperking bent.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:23:
En je hoeft toch geen Hess-aanhanger te zijn om het over hem te hebben

Dit schrijf jij:
"Mijn vriend draagt ook alles gewoon naar zijn werk. Dan heeft hij bv wel een discussie over Rudolph Hess, maar zijn collega's accepteren hem gewoon hoe hij is."

Nee hoor daar begin je zomaar over he? en wat draat hij dan als je spontaan een discussie over Hess krijg?

En dan de Tattoo's van je 'vriend (en)' Als dat extreem rechtse tattoo's zijn, dan betekent dat voor mij dat ze ook extreem rechts zijn! en dus andere rassen niet tolereren behalve die van hunzelf(dat is EXTREEM rechts dus) In dit geval een beetje vreemd want jij bent een ander ras dan hun, maar ze accepteren je wel toch!?

Dit zijn dus weer die nep nazi's waar jij zo'n hekel aan heb.

Conclusie:
Je heb gewoon een hekel aan je eigen vrienden, of je loop hier gewoon de boel een beetje voor de gek te houden?

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:38:
Wil wel kwijt dat ik jou ENORM zielig en laf vind en ga er dan gemakshalve maar vanuit dat je denkt dat je een HELE STOERE jongen met een verstandelijke beperking bent

Kan, maar misschien is de waarheid te hard voor je...
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 20:21:
Mijn vriend draagt ook alles gewoon naar zijn werk. Dan heeft hij bv wel een discussie over Rudolph Hess, maar zijn collega's accepteren hem gewoon hoe hij is."

Nee hoor daar begin je zomaar over he? en wat draat hij dan als je spontaan een discussie over Hess krijg?

En dan de Tattoo's van je 'vriend (en)' Als dat extreem rechtse tattoo's zijn, dan betekent dat voor mij dat ze ook extreem rechts zijn! en dus andere rassen niet tolereren behalve die van hunzelf(dat is EXTREEM rechts dus) In dit geval een beetje vreemd want jij bent een ander ras dan hun, maar ze accepteren je wel toch!?

Dit zijn dus weer die nep nazi's waar jij zo'n hekel aan heb.

Conclusie:
Je heb gewoon een hekel aan je eigen vrienden, of je loop hier gewoon de boel een beetje voor de gek te houden?

Zoals ik al zei, alles hoeft niet zo zwart-wit te zijn als jij denkt.

Waarschuw beheerder
donateur
Het ergste zijn nazi's die zichzelf niet extreem-rechts vinden, omdat het heel normaal is om andere mensen te haten, om Hitler te vereeren en om WP-tattoo's te hebben, hun vrienden hebben die immers ook, dus wat is er zo fout aan dan?

Dus ach, laat haar in de waan dat het heel normaal is om buitenlanders te vergelijken met junks en werklozen, om een vriend te hebben die Hess een intressant persoon vind en die rondloopt met extreem-rechtse tattoo's.

Als zij maar weet dat ze zichzelf belazerd, ons heb je er niet mee.

Waarschuw beheerder
Oewwwwwww, DAT is de slagroom op de taart, he, links lulletje van me? ;p
Vul datgeen wat ik NIET heb gezegd maar lekker voor me in, jongen. Daaaar ben je idd wel goed in. 7 jaar in de politiek. Als schoonmaker zeker?

IK heb nog geen een keer buitenlanders vergeleken met junks en werkElozen, dat zijn JOUW woorden. En tuurlijk, lees maar telkens over datgeen wat ik daarover te zeggen had heen. Nee, door mensen zoals jij is idd het wiel niet uitgevonden, alleen maar het gezegde 'bord voor je kop'.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 21:51:
Vul datgeen wat ik NIET heb gezegd maar lekker voor me in, jongen. Daaaar ben je idd wel goed in

nee hoor, ik pak alles wat wél gezegd is en dat het totaalbeeld je niet bevalt kan ik weinig aan veranderen :)

Wie zegt dat ik 7 jaar in de politiek zit? Dat is iets wat ik nooit gezegd heb en ik ben inderdaad schoonmaker geweest, is dat te min voor je?

IK heb nog geen een keer buitenlanders vergeleken met junks en werkElozen, dat zijn JOUW woorden

Nog mooier, gisteren maakte je die vergelijking zelf.

Nee, door mensen zoals jij is idd het wiel niet uitgevonden, alleen maar het gezegde 'bord voor je kop'.

Moet jij vooral zeggen met je neo-vriendjes.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:10:
En hebben we niet al genoeg afgedragen aan junks, werkelozen en buitenlanders?

Maar goed, jij hebt het niet gezegd hoor :P

Waarschuw beheerder
Rot op, man. Ik heb die uitspraak al genoeg verduidelijkt, mijns inziens. Maar ga maar weer lekker met uitspraken verkrachten, teksten kopieeren en doen alsof je het allemaal zo goed weet, terwijl je niet alleen maar 'nachtblind' bent, maar gewoon echt STEKEBLIND.

Nu, Vip, graaf je zelf maar weer lekker terug in je holletje, zielig klein molletje, en ga weer snel mensen uitschelden als je geen gelijk meer krijgt.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 22:31:
Rot op, man. Ik heb die uitspraak al genoeg verduidelijkt, mijns inziens

ja, met een lulverhaal over fransen die nederlands geld opmaken, erg geloofwaardig.

Maar ga maar weer lekker met uitspraken verkrachten, teksten kopieeren

Ik verkracht niets, ik pak gewoon de tekst zoals jij die schrijft.

maar gewoon echt STEKEBLIND.

Mijn vrienden zijn geen neo's met tattoo's en overmatige interesse in Hess. dus wie is hier nou precies blind?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:28:
Nee hoor, staat nergens ! Jij kan dus niet weten wat ik van zijn uitspraken vind... lijkt me !!

Ik vind het jammer dat hij weg moest uit de Rotterdamse politiek omdat hij (in Rotterdam) veel goede dingen heeft gedaan.

Nou bij deze ik ben het met hem eens !!
En daarom ben ik een racist volgens jou ???

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 22:59:
Nou bij deze ik ben het met hem eens !!

Last van MPS?
Of vind je jezelf gewoon zo goed? :P :P

Waarschuw beheerder
Haha, vrij goed ja....

Maar ben ik daarom een racist was de vraag !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:10:
Maar ben ik daarom een racist was de vraag !!

Die vraag heb ik al beantwoord.

Waarschuw beheerder
Ja of nee... is toch niet zo moeilijk

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:19:
Ja of nee... is toch niet zo moeilijk

Zoals ik al zei, dat was mijn reactie op een andere stelling van jou, dat je nu de vraag bij mij terug wil leggen met een andere stelling moet je zelf weten.

Waarschuw beheerder
Ik heb ook nooit geschreven dat ik op hem stem OMDAT hij uit de partij is gezet door zijn uitspraken...

Daar doel je toch op ???

Waarschuw beheerder
Mijn uitspraak:

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 10:13:
Voor mijn werk heb ik hem een aantal keer mogen ontmoeten. Dat programma zal denk ik wel goed zitten. Hij zat in het bestuur van leefbaar Rotterdam. Daar heeft hij goede dingen gedaan. Jammer dat ze hem uit de party hebben geschopt omdat hij zich regelmatig (negatief) uit liet over allochtonen.

Jou vertaling:
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:23:
En als jij schrijft dat je het jammer vind dat Pastors moest opstappen vanwege zijn discriminerende en racistische uitspraken en dat je dit topic "er is weer hoop voor Nederland noemt" omdat hij landelijk de politiek in gaat door zijn discriminerende uitspraken die jij blijkbaar goedkeurt, dan is het voor mij makkelijk om daar een oordeel over te velden, vind je niet?

Niet echt hetzelfde he !!!!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:25:
Ik heb ook nooit geschreven dat ik op hem stem OMDAT hij uit de partij is gezet door zijn uitspraken...

Je zegt dat je op hem stemt en je vind het jammer dat hij is weggestuurd door zijn uitspraken, alsof het een gemiste kan is.

Maar misschien dat ik het compleet verkeerd heb, waarom stem je dan precies op hem, als dat het absoluut niet is?

Waarschuw beheerder
Ik neem aan om dezelfde redenen als dat jij (neem ik aan) links stemt. Deze persoon of partij heeft dezelfde gedachtegang als jij.
Dat heb ik dus met Pastors !!

Maar ga nu pitten, ik wens je een prettige nacht.

Ps. Ik ga altijd aan de rechter kant van het bed liggen... zou dat iets betekenen. Geintje moet kunnen !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 23:38:
Ik neem aan om dezelfde redenen als dat jij (neem ik aan) links stemt. Deze persoon of partij heeft dezelfde gedachtegang als jij.
Dat heb ik dus met Pastors !!

Nou tadaaa, zo ver zat ik er dus niet naast.

Ps. Ik ga altijd aan de rechter kant van het bed liggen... zou dat iets betekenen

Weet niet, rukken doe je vast ook met rechts maar ik zie de samenhang niet ;P

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 21:01:
Zoals ik al zei, alles hoeft niet zo zwart-wit te zijn als jij denkt.

makkelijk antwoordt ja zeker als je hier geen duidlijk antwoordt op kan geven.

en dat ze alles niet zo zwart-wit zien als ik denk, daar was ik al wel achter ja!

Ben zelf ook een Hitler aanhanger hoor en me vrouw is Joods ;P
Ik bedoel je moet het niet te zwart-wit zien he.

Praat niet zo dom en zie nou gewoon in daar er iets niet klopt in je bovenkamer, of je vrienden zijn een stel meelopers die het gewoon stoer vinden zich een beetje extreem te gedragen!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:00:
Toen de VVD geen volkspartij meer wilde zijn

Ach ja ik heb mijn vertrouwen in de PvdA verloren doordat ze geen partij van de arbeider meer wilden zijn....
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:00:
hoe jij over "de moslims" praat, alsof het 1 groep is welke los staat van de Nederlandse samenleving

Dat maak jij ervan, terwijl ik gvd altijd erbij zeg dat het over de fanatiekelingen en extremsiten heb, als ik het een keer vergeet erbij te zetten dan is dat ergt jammer voor jou, maar kom dan niet janken. Je weet hoe ik het bedoel, of vind thet leuk om met een grote stempel rond te lopen en iedereen die effe niet links genoeg is gelijk het stempel "RACIST" op te drukken, want daar kot het wel op neer.
Hoezo meneer verlangt terug naar de tijd van politieke correctheid :/

Dat maakt niet uit voor VIP, als hij je eenmaal een racist vindt dan blijf je dat ook, je hebt nou eenmaal die "stempel" gekregen en die gaat van leven niet meer weg (in zijn koppige ogen dan)

Maar ik heb wel een rothekel aan die lui die bewust bezig zijn het te verknallen voor anderen. En het spijt me, maar een kleurtje of een ander geloof valt dan toch echt wel op.
Iedereen met familie van buitenlandse afkomst weet dat onze ouders en opa's en oma's hard hebben moeten werken voor een plaatsje in deze maatschappij. Ik kan het dan ook niet aanzien dat er figuren zijn die daar zo respectloos mee omgaan, die lopen te janken dat ze 'gediscrimineerd' worden. Nee, dat is geen discriminatie. Als jij je gewoon aanpast, dwz Nederlands spreekt bij mensen die Nederlands spreken, niet met groepjes mensen lastig valt, geen ruzie loopt te zoeken (omdat iemand je aankijkt, omdat iemand je niet met 'respect' behandeld, omdat iemand niet helemaal om wilt lopen als je met 10 man naast elkaar door de winkelstraat loopt), een gewone baan hebt of zoekt, etc etc dan heb ik totaal geen problemen met je. En dat geld niet alleen voor gekleurde mensen, dat heb ik net zo goed bij blanken

:respect:

That's the spirit.

Gelukkig zijn er wel veel allochtonen die zich wel gewoon aan kunnen passen, maar een veel te grote groep ook niet.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 25 augustus 2006 om 16:33:
Zoals? Hij stapt niet bepaalt naar Den Haag met zijn "kennis" over ruimtelijke ordening.

En wat hij zoal in Rotterdam heeft gedaan is erg discutabel

Nou ik heb meer vooruitgang gezien on Rotterdam toen het college van Rotterdam van Leefbaar-Rotterdam (incl pastors dus) aan het roer stond, er zijn veel projecten opgestart, en er zijn sinds WOII niet zo veel woningen in het centrum opgeleverd, werkgelegenheid floreerd ook mede dankzij hun beleid, inkomend toerisme is nog nooit zo goed geweest, (mede dankzij openleuke steun voor luchtvaart) en dat is ook weer erg goed voor de werkgelegenheid. Zo zijn er nog wel meer dingen te noemen.

Ik weet trouwens nog niet of ik op Een-NL ofzo ga stemmen, ik neig toch meer richting de meer gevestige VVD, ik mis een goed economisch beleid bij de meeste van die nieuwe rechtse partijen.
Waarschuw beheerder
die jongens zijn meelopers.
willen heel graag de rechtse jongens uithangen , maar ondertussen halen ze hun dope bij buitenlanders en worden verliefd op bv een meisje van molukse komaf.
pure nepperij.
helaas zijn er heeeel veeeeel van zulke personen.
ik heb dan nog meer "respect" voor iemand die ECHT zo is , en achter zn idealen staat al keur ik die af.
alles beter dan mensen die zich zo voordoen maar eigenlijk niet zo zijn.

Waarschuw beheerder
Niet weer zo'n Pim Fortuyn he :nosmile:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 11:05:
er zijn veel projecten opgestart, en er zijn sinds WOII niet zo veel woningen in het centrum opgeleverd

Allemaal middenklasse voor particuliere projecten, hij heeft de sociale woningbouw stopgezet en zelfs sociale woningen verkocht zonder dat er nieuwe kwamen.
60% van de middenklasse woningen zijn verkocht, de overige 40% niet dus het heeft helemaal niet zoveel opgeleverd.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 09:50:
Ben zelf ook een Hitler aanhanger hoor en me vrouw is Joods

Zal ze blij mee zijn dan :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 14:06:
Allemaal middenklasse voor particuliere projecten, hij heeft de sociale woningbouw stopgezet en zelfs sociale woningen verkocht zonder dat er nieuwe kwamen

Wiust je dat niet de hele wereld om "sociaal"draait qua woningbouw, daar hebben we hier al meer dan genoeg van, er waren juist wat veel woningen nodig om de midenklasse weer terug te krigjen naar het centrum van Rotterdam ,dan krijg je een evenwichtigere samenstelling van de bevolking.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 14:06:
60% van de middenklasse woningen zijn verkocht, de overige 40% niet dus het heeft helemaal niet zoveel opgeleverd

Wat is jouw bron hiervoor?

Verreweg de meeste woningen in de grote nieuwe wolkekrabbers zijn al verkocht, de verkoop loopt immers redelijk tot zeer goed (afhankelijk van de lokatie) want als het zo slecht zou lopen als dat jij zegt dan zouden projectontwikkelaars niets zien in nieuwe hoogbouw voor appartementen, en dat is wel het geval, op dit moment zijn er 7 nieuwe woon-wolkenkrabbers in voorbereiding / aanbouw en er volgen spoedig nog meer. Er was een jaar of 5 gelden nog niets mogleijk geweest op dat gebied, en het is ook ter verdienste van mr Pastors dat er weer schot zitin de aanbouw van nieuwe woningen in het centrum, die overigens ook te huur zijn voor de mensen met een iets lager dan gemiddeld inkomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 15:34:
Wiust je dat niet de hele wereld om "sociaal"draait qua woningbouw, daar hebben we hier al meer dan genoeg van, er waren juist wat veel woningen nodig om de midenklasse weer terug te krigjen naar het centrum van Rotterdam ,dan krijg je een evenwichtigere samenstelling van de bevolking.

Rotterdam staat niet bekend om zijn rijke bevolking en najuist in Rotterdam is er veel noodzaak aan sociale huurwoningen en aan het opknappen van oude wijken, nu loopt er een halve stad te verpauperen en de leegstand word steeds groter.

Als overheid heb je de taak om voor je bevolking te zorgen en dat doe je niet door geld van projectontwikkelaars te incasseren.

want als het zo slecht zou lopen als dat jij zegt dan zouden projectontwikkelaars niets zien in nieuwe hoogbouw voor appartementen, en dat is wel het geval, op dit moment zijn er 7 nieuwe woon-wolkenkrabbers in voorbereiding / aanbouw en er volgen spoedig nog meer

De bouw is najuist gestagneert door de slechte verkoopresultaten.

en het is ook ter verdienste van mr Pastors dat er weer schot zitin de aanbouw van nieuwe woningen in het centrum, die overigens ook te huur zijn voor de mensen met een iets lager dan gemiddeld inkomen

Dat is niet waar, als je op de site van Pastors kijkt dan zie je stukjes van hem waar hij vol trots vermeld dat de sociale woningbouw maar zelf woningen moet gaan bouwen, maar tegelijk verkoopt hij van diezelfde woningbouw duizenden woningen.

Alleen mensen die geld hebben, hebben iets gehad aan de bouwwoede van Pastors, maar de grootste groep mensen is er alleen maar slechter van geworden en voor studenten had hij rampzalige plannen zoals het verbieden van kraak/anti-kraak.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 15:44:
Rotterdam staat niet bekend om zijn rijke bevolking en najuist in Rotterdam is er veel noodzaak aan sociale huurwoningen en aan het opknappen van oude wijken, nu loopt er een halve stad te verpauperen en de leegstand word steeds groter.

Er is inderdaad vraag, maar er is vraag naar alles, in het centrum volstaat de bouw van dit soort woningen voor de middenklasse, of wil je van het centrum ook 1 grote wijk maken met mensen met een lager inkomen, met de problemen van dien? Dacht het niet.

En nieuwe wijken aanleggen voor de sociale woningbouw kan ook niet, mede dankzij de linkse zeiklijsters, en dat is misschien nog wel logisch ook, want rond Rotterdam heb je niet zo heel erg veel groen meer over, hoogbouw is daarbij een erg nuttige oplossing.

De bouw is najuist gestagneert door de slechte verkoopresultaten

GVD VIP lul niet als je er geen verstand van hebt, loser

Helaas is de Site van Skyscrapercity effe down, maar als daar bij Rotterdam bij de projecten kijkt die in aanbouw zijn / binnenkort in aanbouw gaan.
Voor woontorens is de markt redelijk tot zeer goed goed te noemen, uit mijn hoofd weet ik dat o.a. de volgende woontorens in aanbouw zijn / of gaan (er is al groen licht gegeven)

-The Red Apple, 120 meter hoog
-Scheepmakerstoren, 90 meter hoog.
-New Orleans, 165 meter hoog
-Havanna , rond de 150 meter hoog
-De Rotterdam (mix van woon/werk/vermaak, 120 meter hoog
-Wijnhaven toren, 100 meter hoog, woningen
-En nog een toren bij de veerhav en in de buurt die ongeveer 160 meter hoog wordt, ik weet de naam effe niet meer.

Dus als het echt sl;echt zou gaan dfan zouden deze torens ook niet worden gebouwd aangezien projectontwikkelaars geen risico's nemen als een toren naar verwachting leeg blijft staan.

-
Alleen mensen die geld hebben, hebben iets gehad aan de bouwwoede van Pastors, maar de grootste groep mensen is er alleen maar slechter van geworden en voor studenten had hij rampzalige plannen zoals het verbieden van kraak/anti-kraak.

Doemdenker.

Alsof we het allemaal zo slecht hebben in Rotterdam :/ je kan wel eeuwig aandacht blijven besteden aan sociale woningbouw, maar wat bereik je daarmee, ook geen ene hol. Dan moeten de mesnen maar wat harder werken..... o nee dat kan natuurlijk niet, want de PvdA beknopt de grootste potentiele banenmotoren in de regio Rotterdam...

Al met al is de sociale woningbouw echt niet zo slecht eraan toe, en waar wil je dan in hemelsnaam in Rotterdam nog meer sociale woningbouw neer zetten? Als jij de ruimte ervoor kan vidnen zonder dat groen links op je donder spingt dan ben jij een knappe jongen.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:13:
of wil je van het centrum ook 1 grote wijk maken met mensen met een lager inkomen, met de problemen van dien? Dacht het niet

Er is meer dan alleen het centrum.
Kijk naar Den Haag waar de schilderswijk helemaal opgeknapt word bijvoorbeeld, het is een start naar een betere leefwereld voor veel mensen.

kan wel eeuwig aandacht blijven besteden aan sociale woningbouw, maar wat bereik je daarmee, ook geen ene hol. Dan moeten de mesnen maar wat harder werken

Tuurlijk, dat is altijd makkelijk roepen.

o nee dat kan natuurlijk niet, want de PvdA beknopt de grootste potentiele banenmotoren in de regio Rotterdam...

De haven en het vliegveld zijn er beide nog en draaien nog steeds sterk, ook door een jarenlang PvdA beleid.

Al met al is de sociale woningbouw echt niet zo slecht eraan toe, en waar wil je dan in hemelsnaam in Rotterdam nog meer sociale woningbouw neer zetten?

Leegstand tegengaan en buurten opknappen zou al veel schelen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:16:
Kijk naar Den Haag waar de schilderswijk helemaal opgeknapt word bijvoorbeeld, het is een start naar een betere leefwereld voor veel mensen

Dat doen ze toch ook in Rotterdam, zoals bijv in het westen lande binnenweg en rond marconiplein enz.
De haven en het vliegveld zijn er beide nog en draaien nog steeds sterk, ook door een jarenlang PvdA beleid

Het vliegveld draait op dit moment helemaal niet sterk, mede dankzij het PvdA beleid. En de haven had ook wel beter gekunt.

En als het aan de PvdA had gelegen was Rotterdam Airport al lang weg. Maar die discussie hebben we al vaker gehad.
Leegstand tegengaan en buurten opknappen zou al veel schelen.

Dat deed leefbaar toch ook al?

je moet jezelf wel goed informeren :jaja:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:20:
Dat deed leefbaar toch ook al?

je moet jezelf wel goed informeren

Door het beleid van Pastors is de leegstand alleen maar groter geworden.

Waarschuw beheerder
donateur
En daarbij, stel dat hij DE wethouder van RO was die het goed heeft gedaan, waarom staat er dan nauwelijks een RO-punt op zijn agenda?

Bedoel, als hij nou zoooooo goed was in Rotterdam, dan had hij dat echt wel vermeld, dat doet ie niet...goh ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:25:
Door het beleid van Pastors is de leegstand alleen maar groter geworden.

Ja ok VIP je hebt al gelijk hoor je krijgt je zin van me, wat jij wil...............

Zo lang ik maar weet dat de vork anders in de steel steekt :jaja:
Waarschuw beheerder
klinkt niet verkeerd

Waarschuw beheerder
VIP lijkt wel anti Nederlands :/

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op zaterdag 26 augustus 2006 om 16:28:
Zo lang ik maar weet dat de vork anders in de steel steekt

Laat maar zien dan :)

Waarschuw beheerder
Hey Wicked witch noemy, wat ben je stil nu!

wordt het te heet onder je voeten??

Waarschuw beheerder
Helaba, hoezo te heet onder mijn voeten? Zijn toch uitgepraat over ons onderwerp? We verschillen van mening, dus ja.
en ja, ik ben stil, ik ben ondertussen discussies aan het volgen, waar ik verder geen kennis van heb. Dus dan gooi ik mijn grote smoel er niet tussen :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 09:08:
een slimme kerel waar we veel van gaan horen

Hoop t voor Nederland