Partyflock

Forumonderwerp · 895889

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
DEN HAAG - 'Eén NL' is de naam van de politieke partij waarmee Marco Pastors en Joost Eerdmans een tweede fortuynistische revolutie willen ontketenen.

"De naam staat voor wat wij willen, namelijk dat we met zijn allen als één man achter ons land gaan staan", aldus lijsttrekker Pastors. Varianten als 'de Pastorale Partij' en 'Nederland Eén' die via een prijsvraag bij de partij binnenkwamen, haalden het niet. Pastors zal vandaag samen met Eerdmans de naam van de partij, die de LPF moet doen vergeten, deponeren bij de Kiesraad.

De partij zal met vijf kernpunten de verkiezingsstrijd ingaan: sociale zekerheid, veiligheid, onderwijs, bureaucratie en integratie. Het aantal geweldsmisdrijven moet omlaag, de overheid moet meer gaan doen met minder ambtenaren en iedereen die in ons land wil wonen moet accepteren dat er één overheersende cultuur is: de westerse.

Anti-Europees
Op deze punten willen Pastors en Eerdmans afgerekend worden, al zullen ze ook op andere onderwerpen stelling nemen. Als voorbeeld noemt de lijsttrekker Europa. De regering moet 'Brusselse' beslissingen die niet in het belang van ons land zijn niet langer volgen, maar naast zich neerleggen, vindt hij. "Als je hier in de politiek zit, moet je ook opkomen voor Nederlandse belangen. Wil je voor Europa opkomen, ga dan het Europees Parlement in." Pastors wil zijn partij niet anti-Europees noemen maar "vóór Nederland."

Pastors en Eerdmans rekenen op minstens 15 zetels, en zullen regeringsdeelname niet schuwen. Als het nodig is zijn ze ook bereid een eventueel minderheidskabinet te steunen maar een rol zoals die van D66 weigeren ze pertinent.

"Wel meedoen, maar niets realiseren. Dan blijf je wel veertig jaar van de straat maar zo gaan wij het dus niet doen", aldus Pastors. Hij verwacht de zetels "links en rechts" weg te halen bij partijen zoals SP, PvdA, CDA en VVD. Pastors betreurt het dat Rita Verdonk bij de VVD is gebleven en zich niet bij hem heeft aangesloten. "Ik denk niet dat ze daar gelukkig is." Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-contact, maar Pastors heeft zich neergelegd bij de keuze van Verdonk. Wilders is ook in beeld geweest, maar viel af omdat met hem niet viel samen te werken. Van Nawijn wil 'Eén NL' niets weten. Van de zittende Kamerleden van de LPF heeft nog niemand gesolliciteerd naar een plek op de kandidatenlijst.

Pastors, een slimme kerel waar we veel van gaan horen !![img width=29 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/worshippy.gif[/img]
Waarschuw beheerder
heeft nederland weer geluk.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:35:
ho ho... hou het wel ff je eigen mening hè.... en post het niet als bewezen feit. hou ik niet zo van

Jij beweerd dat de SP,GL en PvdA communistisch zijn, GL en PvdA staan heel ver weg van communisme en de SP is het pur sang ook niet echt, maar daar kan je over twisten.

Maar de GL en PvdA...dan weet je echt niet waar je over praat als je deze 2 partijen communistisch noemt.

waarom vind je mij een domme idioot?

Op basis van de inhoud die je hier schrijft.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:39:
Jij beweerd dat de SP,GL en PvdA communistisch zijn

nee Rood... (mijn tweede post) rood is per definitie NIET communistisch.. dat jij communistisch leest is je eigen probleem. maar trek dan niet mijn woorden uit hun verband.

ik denk dat je gewoon een mannetje bent wat zichzelf graag hoort en daarbij de woorden van een ander niet voldoende absorbeert en meeneemt in een antwoord.. m.a.w. je mag graag je eigen waarheid horen..

Waarschuw beheerder
donateur
nee Rood... (mijn tweede post) rood is per definitie NIET communistisch.. dat jij communistisch leest is je eigen probleem. maar trek dan niet mijn woorden uit hun verband.

Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 13:41:
Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:29:
Ja hoor, we hebben zoveel communisten in NL
---
PVDA, GL, SP etc.. etc..

Jij reageert duidelijk op het woord communisten en eerder zei je "de rode maffia" en dat is een benaming voor communisten.
Waarschuw beheerder
Eindelijk!!! De lang verwachte opvolgers van Pimmetje. De Heer Pastors heeft heel goed werk geleverd in Rotterdam en de Heer Eerdmans als (jammer genoeg) 1 vd weinigen vd LPF. Joost is de man die zich vorige week nog vrijwillig heeft laten opsluiten in een gesloten inrichting, om eens van dichtbij mee te maken hoe het er daar aan toegaat.. En dan dus ook met ideeen komt ter verbetering. Mijn stem krijgt de heer Eerdmans en als mensen willen dat er echt iets gedaan gaat worden, raad ik ze aan op hem te stemmen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:43:
ik denk dat je gewoon een mannetje bent wat zichzelf graag hoort en daarbij de woorden van een ander niet voldoende absorbeert en meeneemt in een antwoord.. m.a.w. je mag graag je eigen waarheid horen..

Ik lees wat er letterlijk staat en als je dingen niet zo bedoelt dan moet je het niet zeggen.
Daarnaast is GL niet eens een rode partij, dus zelfs dan nog heb je ongelijk.

Waarschuw beheerder
Juist, hij leest van alles wat er niet staat en maakt er gewoon iets van !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:48:
Juist, hij leest van alles wat er niet staat en maakt er gewoon iets van !

knurft, lees dan zelf eens goed, ik lees letterlijk zoals het er staat.
Dat jij daar een probleem mee hebt is jouw eigen gebrek aan intelligentie.

Waarschuw beheerder
Begrijpend lezen is niet moeilijk… goed oefenen !!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:54:
Begrijpend lezen is niet moeilijk… goed oefenen !!

Doe het dan?
Want als jij beweerd dat hij niet zegt dat de SP,GL en PvdA communisten zijn, waarna hij refereerde met "de rode maffia" dan mag je zelfs wel eens een boekje NL voor beginners pakken.

Waarschuw beheerder
donateur
[img width=200 height=171]http://www.kitestailstoys.com/pranks/images/poop.jpg[/img]

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 09:08:
Er is weer hoop voor Nederland

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:47:
Jij reageert duidelijk op het woord communisten

ik probeer je duidelijk te maken dat links op de loer ligt.. jij leest bij rood gelijk communisten..
Iemand met een beetje inzicht en verstand weet ook dat communistme in het oude westen slechts verworden is tot splinterpartijen zonder enige vorm van betekenis (heel misschien lokaal, maar nationaal zeker niet)
(zijn de belgische Rode Duivels trouwens ook communistische voetballers??)

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:47:
dus zelfs dan nog heb je ongelijk.

want jouw gelijk is de enige waarheid..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:49:
knurft, lees dan zelf eens goed,

waarom mensen knurft of domme idioot noemen.. ik noem jou toch ook geen stumper, dyslect (want je spelling laat hier en daar wat te wensne over vooral t, d of dt..) of kansloze? of wel soms?
vind ik jammer van je
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
"Ik denk niet dat ze daar gelukkig is." Ze hebben nog wel eens telefoon- en sms-sex,

Waarschuw beheerder
Wil iedereen mij een plezier doen en even zeggen: "Vip je hebt gelijk" !!

Is ie ook weer blij....

Vip je hebt gelijk !!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:57:
Wil iedereen mij een plezier doen en even zeggen: "Vip je hebt gelijk" !!

Is ie ook weer blij....

Vip je hebt gelijk !!

:aai:

Kan je voortaan ff voor jezelf praten?
Jij bent met een discussie bezig of heb je een gespleten persoonlijkheid?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:56:
ik probeer je duidelijk te maken dat links op de loer ligt.. jij leest bij rood gelijk communisten..

Jij noemt het "rode maffia" dat is wat anders dan gewoon "rood".

Iemand met een beetje inzicht en verstand weet ook dat communistme in het oude westen slechts verworden is tot splinterpartijen zonder enige vorm van betekenis (heel misschien lokaal, maar nationaal zeker niet)

Ook niet helemaal waar, communistische partijen trekken weer veel leden, voornamelijk jongeren.

(zijn de belgische Rode Duivels trouwens ook communistische voetballers??)

Rode "duivels" is iets anders dan rode "maffia" lastig he, dat een woordje de hele betekenis kan veranderen?

want jouw gelijk is de enige waarheid..

Wil je hiermee zeggen dat GL een rode partij is dan?

vind ik jammer van je

Mijn fout, komt door de ontiegelijk $&(@ reacties die hier staan, niet persoonlijk bedoelt.
Maar als jij schrijft "rode maffia" en dan vervolgens "sp,gl,pvda" opnoemt dan ben je gewoon aan het beledigen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 14:13:
Ik niet hoor Pastors noemt iedereen met een kleurtje buitenlands en crimineel, terwijl die al honderden jaren in NL wonen, dan lijkt het me behoorlijk duidelijk dat hij discrimineert op basis van uiterlijk.

Niet waar. De heer Pastoors is gewoon eerlijk en word bij voorbaat al de mond gesnoert. Ik heb ook die bewuste uitzending gezien, waarin een achterlijk, overspannen, Antilliaans wijf liep te gillen tegen die man.
Als allochtoon zijnde vind ik dat hij groot gelijk heeft.

En wat dat rascisme betreft, VIP: als er iemand is die discrimineert, dan ben jij het. Want jij blijft bewust je ogen dicht doen voor wat er gaande is in Nederland, jij snoert bewust die mensen de mond die aangeven dat er iets mis is bij bepaalde jongeren en blijft maar zielig komen met stukjes tekst uit de linkse media.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:03:
Wil je hiermee zeggen dat GL een rode partij is dan?

Ik vindt in de politieke zin wel erg rood ja.

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:03:
Ook niet helemaal waar, communistische partijen trekken weer veel leden, voornamelijk jongeren

Zeer slechte zaak, en toch wordt dit blijkbaar meer getollereerd dan het andere uiterste genaamd extreem-rechts.

Beide zijn eigenlijk best wel erg :s
Uitspraak van Danamylo op woensdag 23 augustus 2006 om 14:47:
Eindelijk!!! De lang verwachte opvolgers van Pimmetje. De Heer Pastors heeft heel goed werk geleverd in Rotterdam

Indd, hij heeft het inderdaad helemaal niet slecht gedaan, hij was cht een toevoeging voor de politiek in Rotterdam.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:08:
En wat dat rascisme betreft, VIP: als er iemand is die discrimineert, dan ben jij het. Want jij blijft bewust je ogen dicht doen voor wat er gaande is in Nederland, jij snoert bewust die mensen de mond die aangeven dat er iets mis is bij bepaalde jongeren en blijft maar zielig komen met stukjes tekst uit de linkse media.

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Rafa op woensdag 23 augustus 2006 om 15:02:
Kan je voortaan ff voor jezelf praten?
Jij bent met een discussie bezig of heb je een gespleten persoonlijkheid?

Discussiëren met iemand die zijn ongelijk nooit zal toegeven heeft weinig zin !

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:08:
Niet waar. De heer Pastoors is gewoon eerlijk en word bij voorbaat al de mond gesnoert.

Owja, daarom is hij weggestuurd als Wethouder omdat hij eerlijk was en zijn werk goed deed ;)

Zeer slechte zaak, en toch wordt dit blijkbaar meer getollereerd dan het andere uiterste genaamd extreem-rechts.

Het word niet meer of minder getollereerd hoor, alleen mensen lopen er minder mee te koop communistisch te zijn. Ik schrok best wel toen ik zag wie er bij ons in de wijk communistisch zijn.

jij snoert bewust die mensen de mond die aangeven dat er iets mis is bij bepaalde jongeren en blijft maar zielig komen met stukjes tekst uit de linkse media.

Nu.nl is uiteraard een erg linkse website, ja

:s

Ik vindt in de politieke zin wel erg rood ja.

Onzin, iedereen weet dat GROENlinks een groene links-liberale partij is.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 13:25:
Uitspraak van Roel63 op woensdag 23 augustus 2006 om 11:16:
Hopelijk gaat ook deze partij uit als een nachtkaarsje...

zodat de rode maffia aan de macht kan?

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:29:
zodat de rode maffia aan de macht kan?

Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:29:

PVDA, GL, SP etc.. etc..

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:44:
PVDA, GL, SP etc.. etc..

Met dit antwoord geef je aan dat je gewoon een domme idioot bent die wat roept.

Uitspraak van De Vetnek op woensdag 23 augustus 2006 om 14:35:
Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:44:
Met dit antwoord geef je aan dat je gewoon een domme idioot bent die wat roept.

ho ho... hou het wel ff je eigen mening hè.... en post het niet als bewezen feit. hou ik niet zo van

Maar nu we het er toch over hebben.. waarom vind je mij een domme idioot?

Uitspraak van Vip op woensdag 23 augustus 2006 om 13:57:
Want? Moet ik me nu geintimeerd voelen door iemand die zomaar wat roept?

intiem zal ik wel nooit met je worden maat..

Zit ff te lezen en lach me rot :D

Kan alleen V.I.P gelijk geven ;p

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:18:
Owja, daarom is hij weggestuurd als Wethouder omdat hij eerlijk was en zijn werk goed deed

Weggestuurd omdat Laf Nederland nu eenmaal alles aangrijpt om mensen die rechts zijn de mond te snoeren.

Nu.nl is uiteraard een erg linkse website, ja

Die gele glazen helpen dan misschien tegen nachtblindheid, maar snap niet waarom je uberhaupt een bril draagt als je toch blind gehouden wilt worden. Luister maar naar het journaal, lees de leugens van de media en wentel je zalig in onwetendheid, jongen!

Waarschuw beheerder
donateur
daarom is hij weggestuurd als Wethouder omdat hij eerlijk was en zijn werk goed deed

toevallig ergens nog een lijst waarom vip
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 09:08:
Pastors, een slimme kerel

die zal waarschijnlijk ook wel weer vermoord worden door een of andere mafketel.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Zoepoog82 op woensdag 23 augustus 2006 om 15:30:
die zal waarschijnlijk ook wel weer vermoord worden door een of andere mafketel.

daar zorgt de media wel weer voor (n)

Waarschuw beheerder
Van 1.500 nieuwe woningen per jaar naar 3.000. En ook nog eens vooral voor de midden- en hogere inkomens. Target gehaald. Nog maar een paar jaar geleden lag de nieuwbouw in Rotterdam min of meer op apegapen. De komst van nieuwe woningen werd stelselmatig geblokkeerd door een prop aan bouwprojecten in de onderbuik van de gemeente, onverkoopbare woningen en een slecht imago in de bouwwereld. Een drieluik over de opmerkelijke omslag die bouwgemeente Rotterdam de laatste jaren gemaakt heeft.

Wethouder Leefbaar Rotterdam verbaast zich over bouwsucces
‘Ik ben geschrokken’

Voor gek werd hij verklaard, in 2002. De nieuwe wethouder van Leefbaar Rotterdam begaf zich volgens zijn hoogste ambtenaren op glad ijs door de kiezers –geheel in stijl van de nieuwe politiek- een verdubbeling van de woningbouwproductie te beloven. Anno 2005 is de verdubbeling een feit. “Dat het zo snel zo veel beter is gegaan, daar ben ik wel van geschrokken, ja.”

Marco Pastors -want zo heet hij- noemt dat een blamage voor zijn voorgangers en andere gemeenten in Nederland die het niet voor elkaar krijgen. “Volgens mij was er een cirkel ontstaan van zelfverklaarde onmacht, waarin iedereen zich er bij neergelegd had dat die dingen nu eenmaal langzaam gaan en moeilijk zijn.” Veel meer dan een hard getal noemen en er heel serieus bij kijken, heeft hij eigenlijk voor zijn gevoel niet gedaan.

Het probleem was Pastors van het begin af aan duidelijk: Rotterdam heeft de onaantrekkelijkste woningvoorraad van Nederland. 72 procent van de totale woningvoorraad (260.000 huizen) behoorde bij zijn aantreden tot de goedkope klasse. Met name de woningen die meteen na de oorlog massaal nieuw gebouwd werden, waren volgens Pastors eigenlijk al jaren rijp voor de sloop. Niet omdat de huizen slecht zijn, maar omdat het zo’n enorme eenzijdige woningvoorraad is.
Met alle gevolgen vandien. “Als mensen zich verbeterden, carrière maakten, stond hun nieuwe huis niet hier, maar in Barendrecht of Spijkenisse.” Zo zijn er de laatste tien jaar heel veel kansen gemist, denkt hij. “Het had bakken met belastinggeld kunnen schelen in wijken die nu echt in de problemen zijn.”

Zijn hoogste bouwambtenaren raadden hem aanvankelijk af een getal te noemen. “De reactie was toch dat de gemeente niet bouwt, dat doen de ontwikkelaars en dat je daar dus nooit je nek voor kunt uitsteken.” En als er dan toch een getal genoemd moest worden, dan was 2.500 eerder op zijn plaats.
Maar een team van jonge, frisse ambtenaren -op speciaal verzoek van Pastors geformeerd- kwam met een ander advies. Zij vonden dat Pastors eigenlijk wel gewoon een getal moest noemen: 3000, als hij echt lef had.
En dat was het getal dat er kwam. Het heeft volgens één van de sceptici, OBR-directeur Willem van Vliet, uiteindelijk een heilzame werking gehad. “Het is een verademing scherp te kunnen zeilen en precies te weten waar je heen moet. Zo heb ik het ervaren.” Onduidelijkheid heeft vaak tot gevolg dat iedereen maar een beetje zijn gang kan gaan, weet Van Vliet: “Maar niet iedere hobby is een prioriteit.”

Rotterdam is soepeler geworden als het om bouwen gaat. Pastors: “Het verschil is dat we nu de regels toepassen om wél iets voor elkaar te krijgen.”
De ‘loopgravenoorlogen’ (citaat Pastors) zijn voorbij. Rotterdam probeert volgens hem niet langer altijd het onderste uit de kan te halen, en net even wat meer te krijgen voor de grond dan eerder uitonderhandeld. Pastors: “De grondprijs is maar zo’n klein deel van de bouwsom. Dan ga je een heel groot project tegenhouden omdat je uit de grondprijs net iets meer wilt halen. Als je ziet wat voor mensen er dan in die huizen komen, en wat ze jarenlang in de stad steken qua inkomen zodra ze er wonen, dan zit je te onderhandelen over marginale bedragen. En we halen nu ook nette grondprijzen, nog steeds meer dan andere steden.”

Op andere gebieden is de gemeente harder geworden. Voorverkooppercentages moeten lager, en bouwdata gegarandeerd. “Dus dat gedoe van we lanceren het op een persconferentie en we zien wel of het aanslaat, is verleden tijd.”
Marktpartijen die vroeger aan het lijntje zouden zijn gehouden, krijgen nu te horen dat ze op z’n vroegst pas in 2010 aan de beurt zijn. Want tot die tijd zit het wel snor met de planvoorraad. “Ontwikkelaars doen er alles aan om interesse te wekken, want wie weet wordt het wat. Dat is hun businessmodel, dat snap ik ook wel. Bij ons werd echter aan alles met een aardig verhaal meegeholpen dus we hadden een overvloed aan bouwplannen.”
Dat niet iedereen meer evenveel aandacht krijgt, levert hooguit teleurgestelde reacties op. Boze gezichten heeft Pastors nog niet gezien. “Het zijn over het algemeen toch wel zakelijke mensen, die snappen dat ook wel.”

De wethouder -zelf afkomstig uit de automatiseringsbranche- vindt de werkwijze van de bouwwereld wel vaag, subjectief ook omdat je plannen vaak niet langs de meetlat kunt leggen. “Je hebt duizend mogelijkheden om de stad in te richten. Wie bepaalt er nou of ergens kantoren moeten komen met een paar woningen ernaast of iets heel anders?”
Het zou helpen als de kinnesinne tussen architecten over wat mooi en lelijk is, uit de wereld zou verdwijnen. “Je zou eigenlijk moeten kunnen zeggen: ik wil hier een markthal bouwen, doe mij maar een Mercedes. Dat je weet wat je krijgt. Dan is de kans op teleurstellingen ook kleiner. Als je nu namelijk niet uitkijkt krijg je eerst hele mooie plaatjes, maar uiteindelijk deuren en kozijnen van waaibomenhout. Er is veel teveel speelruimte.” Dan, berustend: “Maar deze sector is nu eenmaal niet professioneler dan dat, op dit moment.”

Artikel V&O Rotterdam

Einde discussie of hij wel of niet iets goed gedaan heeft voor Rotterdam lijkt me !!! [img width=15 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/wink.gif[/img]

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:36:
Einde discussie of hij wel of niet iets goed gedaan heeft voor Rotterdam lijkt me !!!

:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 13:44:
Welnee, veel mensen willen dat die 220 miljard beter verdeeld word, waardoor burgers weer ademruimte krijgen ipv dat het geld in doelloze projecten word gestopt.

Je bedoelt waar de PVDA altijd zo goed in was.(betuwelijntje):respect:

Waarschuw beheerder
:respect: :respect: :respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 15:39:
Je bedoelt waar de PVDA altijd zo goed in was.(betuwelijntje)

Haha, inderdaad !!

Waarschuw beheerder
donateur
Van 1.500 nieuwe woningen per jaar naar 3.000. En ook nog eens vooral voor de midden- en hogere inkomens

en alles eronder staat nu leeg of is in elkaar aan het zakken, erg sociaal van hem als wethouder zijnde.

Rotterdam is soepeler geworden als het om bouwen gaat. Pastors: “Het verschil is dat we nu de regels toepassen om wél iets voor elkaar te krijgen.”

vandaar dat hij extra bouwrestricties wilde invoeren die zijn afgekeurd door de raad?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:47:
Haha, inderdaad !!

hebben we hem weer hoor, ondersteund een uitspraak die kant nog wal raakt.
Waarschuw beheerder
donateur
Onzin, iedereen weet dat GROENlinks een groene links-liberale partij is

Ze zijn maar heel soms een beetje liberaal, maar liberaal is nou niet bepaald het eerst wat in me op komt als ik naam groen-links hoor, ik denk dan toch echt eerder aan andere dingen.

Einde discussie of hij wel of niet iets goed gedaan heeft voor Rotterdam lijkt me !!!

Jep inderdaad.

Op dit moment wordt er een inhaalslag gemaakt mt de bouw in Rotterdam, de (woon) wolkenkrabbers schieten nu weer links en rechts uit de grond, en er hoeft relatief weinig tot geen natuur opgeofferd te worden voor deze ontwikkelingen, wel zijn natuurlijk een paar Groen-links-zeikerds en SP-Clowns die tegen hoogbouw zijn vanwege dommeredeneringen zoals Schaduw enz.

Hulde aan pastors voor zijn daarkrachtige optreden, dankzij hem zie ik vanuit de slaapkamer en keuken steeds meer hoogbouw in de alsmaar groeiende skyline van Rotterdam.
Waarschuw beheerder
Weer hoop voor NL? haha laat me niet lachen. Gewoon de zoveelste Wannabee Pim Fortuyn :p

Ik denk dat deze partij blij mag zijn met 1 zetel.
Je ziet toch ook hoe het met wilders is afgelopen.
Weinig stemmen en wordt door de meeste mensen uitgelachen.
Vrees dat hetzelfde zal gebeuren met deze partij over een tijdje.
Komop mensen we weten allemaal wel welke partij de verkiezingen gaat winnen he (pvda) ;)

Grtz
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Azizz op woensdag 23 augustus 2006 om 15:50:
Weer hoop voor NL? haha laat me niet lachen. Gewoon de zoveelste Wannabee Pim Fortuyn

Ik denk dat deze partij blij mag zijn met 1 zetel.
Je ziet toch ook hoe het met wilders is afgelopen.
Weinig stemmen en wordt door de meeste mensen uitgelachen.
Vrees dat hetzelfde zal gebeuren met deze partij over een tijdje.
Komop mensen we weten allemaal wel welke partij de verkiezingen gaat winnen he (pvda)

Grtz

Pastors heeft volgens mij een dubbel zo hoog IQ als Wilders, dus misschien dat Pastors zich niet laat pakken door de media, daar was Pim ook te slim voor.

Waarschuw beheerder
donateur
Komop mensen we weten allemaal wel welke partij de verkiezingen gaat winnen he (pvda)

ik ween al voor de jeugd die de rentelasten moeten ophoesten wanneer de sinterklaassen aan de macht komen

Waarschuw beheerder

Haha, ja, dat is waar. Aangezien er teveel Nederlanders gelijk Vip bestaan, zal het daar wel op uitdraaien. Hetzelfde soort volk dat met zijn allen achter de rattenvanger van Hamelen danst, vanwege de mooie praatjes die verkondigt worden.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:47:
en alles eronder staat nu leeg of is in elkaar aan het zakken, erg sociaal van hem als wethouder zijnde.

PFFF.... Ik was er al bang voor

Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:48:
hebben we hem weer hoor, ondersteund een uitspraak die kant nog wal raakt.

En dat zeg je tegen mij...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 23 augustus 2006 om 15:53:
Pastors heeft volgens mij een dubbel zo hoog IQ als Wilders, dus misschien dat Pastors zich niet laat pakken door de media, daar was Pim ook te slim voor.

Kijk nou eens naar die kop van die vent. Vind hem op geen enkele manier uitstraling hebben en heeft net zo'n domme kop als Wilders :D
Maarja de meeste rechtsen zijn zwakke mannetjes ; Inspelen op de gevoelens van het volk met mooie praatjes. Maar de uitvoering ervan? Die is belabberd idd :)
Wordt weer tijd voor een links kabinet, wordt weer tijd dat ouderen die rond moeten komen van een aowtje niet gekort worden, het wordt weer tijd dat de hardwerkende arbeider niet meer naar de voedselbank hoeft te gaan, het wordt weer tijd dat de mensen die GELD hebben, maar eens wat meer moeten gaan afdragen, en de mensen die WEINIG geld hebben weer eens wat meer overhouden. Het moet allemaal wat socialer :) Daarom stem ik dus pvda :D

Grtz

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Thijs-BK op woensdag 23 augustus 2006 om 15:49:
Ze zijn maar heel soms een beetje liberaal, maar liberaal is nou niet bepaald het eerst wat in me op komt als ik naam groen-links hoor, ik denk dan toch echt eerder aan andere dingen.

milieu, pacifisme..maar socialistisch? De LPF is socialistischer dan GroenLinks...

Op dit moment wordt er een inhaalslag gemaakt mt de bouw in Rotterdam, de (woon) wolkenkrabbers schieten nu weer links en rechts uit de grond,

En waar gaat de overige 55% van Rotterdam wonen?

Hulde aan pastors voor zijn daarkrachtige optreden, dankzij hem zie ik vanuit de slaapkamer en keuken steeds meer hoogbouw in de alsmaar groeiende skyline van Rotterdam

Pastors wilde restricties zetten op hoogbouw, dat is hem niet gelukt.

ik ween al voor de jeugd die de rentelasten moeten ophoesten wanneer de sinterklaassen aan de macht komen

Je bedoelt het CDA die 1,2 miljard naar het volk toe wilden schuiven ten koste van de economie en de lastenverlichting voor ouderen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 15:48:
een uitspraak die kant nog wal raakt

Ga je dit ontkennen,VIP???

Waarschuw beheerder
donateur
Hier een mooi stukje over het sociale hart van Pastors :
De gemeente leg het accent niet op de sociale woningbouw. De corporaties moeten hiertoe het initiatief nemen. De aandacht gaat vooral uit naar de middeldure huur. Pastors is dan ook een voorstander van het nieuwe huurbeleid van minister Dekker. Van het totale aantal van 170.000 sociale huurwoningen wil Pastors er 25.000 te koop aan bieden. Zo kan hij voldoen aan de grote behoefte aan middeldure koopwoningen

Iedereen weet dat woningbouwco's niet uit zichzelf goedkopere woningen gaan bouwen, dus dat word ook middenklasse, die voornamelijk leeg bleef staan, nog geen 60% van deze woningen zijn opgeleverd en de woningbouw wil dan ook niet verder bouwen.
Er is in Rotterdam een gruwelijke vraag naar sociale woningbouw en daar heeft Pastors een slot op gegooid, sterker het totale aanbod van sociale huurwoningen wil hij nóg kleiner maken door een groot deel te gaan verkopen.

Elk klein kind weet dat als je ergens een tekort van hebt en je gaat hier meer vanaf halen dat je tekorten groeien en in een stad wil dat zeggen : verpaupering en leegstand.

Pastors was niet geintresseerd in sociaal zijn, wel in geld binnenslepen van ontwikkelaars.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van an[n]o73niem op woensdag 23 augustus 2006 om 16:02:
Ga je dit ontkennen,VIP???

Wat ga ik ontkennen? Ik vind dat jij iets wat tientallen jaren heeft gelopen bij verschillende ministers en door 3 partijen is gesteund (PvdA,VVD en D66) wel érg makkelijke conclusies trekt, conclusies die in strijd zijn met de uitslag van de enquete-commissie.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:01:
Haha, ja, dat is waar. Aangezien er teveel Nederlanders gelijk Vip bestaan, zal het daar wel op uitdraaien

Jammer voor jou dat het grootste gedeelte van NL niet geintresseerd is in extreem-rechtse troep. ;)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Azizz op woensdag 23 augustus 2006 om 16:01:
Kijk nou eens naar die kop van die vent. Vind hem op geen enkele manier uitstraling hebben en heeft net zo'n domme kop als Wilders

En heb je wel eens goed naar Wouter 'ik lik ieders reet wel'Bos zijn gezicht gekeken? Die kijkt echt alleen maar tevreden als de camera op hem gericht is, hoor. Wat dat betreft heeft hij veel weg van Bush jr...

Maarja de meeste rechtsen zijn zwakke mannetjes ; Inspelen op de gevoelens van het volk met mooie praatjes. Maar de uitvoering ervan? Die is belabberd idd

PVDA heeft net zoveel beloofd de laatste jaren. Ze zijn alleen maar 'vriendelijk' naar allochtonen omdat ze denken dat ze daar nu maar de rest van de kiezers moeten gaan halen. Bij de rest hebben ze het nl al verknald...

wordt weer tijd dat ouderen die rond moeten komen van een aowtje niet gekort worden, het wordt weer tijd dat de hardwerkende arbeider niet meer naar de voedselbank hoeft te gaan, het wordt weer tijd dat de mensen die GELD hebben, maar eens wat meer moeten gaan afdragen, en de mensen die WEINIG geld hebben weer eens wat meer overhouden.

Dacht het niet!!! Ik ken geen HARDWERKENDE ARBEIDER, die naar de voedselbank moet, hoor. tenzij hij bij schuldsanering zit, misschien. En ouderen worden nu eenmaal gekort op hun aow, wat denk je, met een vergrijzing in zicht?????? Liever nu dan straks. En hebben we niet al genoeg afgedragen aan junks, werkelozen en buitenlanders? Ik denk dat er eerst maar eens goed moet gekeken waar al het uitkeringsgeld nu werkelijk heen gaat, en medicijnverstrekking, etc etc.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:08:
Wat ga ik ontkennen? Ik vind dat jij iets wat tientallen jaren heeft gelopen bij verschillende ministers en door 3 partijen is gesteund (PvdA,VVD en D66) wel érg makkelijke conclusies trekt, conclusies die in strijd zijn met de uitslag van de enquete-commissie

Tuurlijk,VIP.

Ook het paarse kabinet van PvdA, VVD en D66 zette de plannen door. Een commissie - dit keer onder leiding van VVD-coryfee Loek Hermans - moest de vroegere tegenstanders VVD en D66 duidelijk maken dat die lijn er moest komen. Hoe dun het advies ook was, de VVD ging om en D66 haalde honderden miljoenen euro's binnen voor aanpassingen om lokale pijn en milieu te sparen.

Duur
Coalitiekabinetten zijn duur door al dat geven en nemen. Dat bewijst de absurde aanleg van een tunnel onder het Groene Hart. Na lang soebatten kreeg de PvdA - de partij die haar gezicht als milieupartij moest redden - in 1996 van de VVD gedaan dat die 9 kilometer lange en een half miljard euro kostende tunnel er kwam. 'Paars op zijn best,' noemde PvdA-premier Wim Kok dat kabinetsbesluit. PvdA-minister Margreeth de Boer (Ruimtelijke Ordening en Milieu) verzuchtte dat ze zulke milieubesluiten voor 'de helspoorten' moest wegslepen.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:07:
Pastors was niet geintresseerd in sociaal zijn, wel in geld binnenslepen van ontwikkelaars.

Of om te zorgen dat mensen met een normaal tot hoog inkomen in Rotterdam blijven of juist komen wonen.
Is financieel goed voor Rotterdam !

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:10:
Jammer voor jou dat het grootste gedeelte van NL niet geintresseerd is in extreem-rechtse troep.

Joh, en wat is extreem-rechts volgens jou dan, als je zo goed weet wat mijn interesses zijn?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 23 augustus 2006 om 16:01:
Je bedoelt het CDA die 1,2 miljard naar het volk toe wilden schuiven ten koste van de economie en de lastenverlichting voor ouderen?

ja dat kan je verwachten wanneer de economie veel beter loopt na een recessie en er veel meer inkomsten uit belastingen en baten

met de rest wordt gewoon weer staatsschuld afbetaald waar links weer om zat te zeuren dat die plussen ook bij de lastenverlichting moest komen om populair over te komen