| Betreft: | evenement: Underground Shock, dinsdag 3 oktober 2006 om 17:00 |
Het evenement duurt maar liefst 12 uur lang, dus in de avond is er ook tijd!
Gratis entree!
Leidens Ontzet..... Mijn feest
Bert, als je nog zaken wil regelen wat betreft flyers of weet ik wat
Waar blijven dies topppers van name hoewel ut er nu ook goed uit siet maar mis togg nog name zoals noize supressor
Het zullen artiesten zijn uit de omgeving van Leiden en waarschijnlijk al eens op een van onze evenementen hebben gedraaid!
Het gaat wel gezellig worden...
wordt wel zwaar feest zo
mooi
HARDCORE in LEIDEN!
Lunatic & Miss Hysteria, Chosen Few, Champ-e-on en Miss Zelda
Underground Shock - Hardcore will never die
ZORG DAT JE ERBIJ BENT EN LAAT HARDCORE IN LEIDEN NIET UITSTERVEN!!
eerders gaan we weer ff bierviltjes gooien
Hoop ik wel voor je anders ga je over de knie
Jeeeeeeeeeeeeeeeeeeej....
HARDCORE in LEIDEN!
Lunatic & Miss Hysteria, Chosen Few, Champ-e-on en Miss Zelda
Underground Shock - Hardcore will never die
ZORG DAT JE ERBIJ BENT EN LAAT HARDCORE IN LEIDEN NIET UITSTERVEN!!
Haha, echt helemaal geweldig dit! Jongens, mijn respect naar jullie kant
Hopen dat er nog een paar leuke namen bijkomen..
Day-mar komt toch ook wel gezellig langs een plaatje draaien?
Zwaar klote dat het voor 18 jaar en ouder is .. maak het 16+ en k krijg incasa vol (a)
clone v.s. olash + no-tolerance v.s. geilmo
hij vergeet alleen erbij te zeggen dat dit om een de underground shock gaat die een paar weken later is in de incasa en niet de outdoor party tijdens leidens ontzet
Day-mar komt toch ook wel gezellig langs een plaatje draaien?
elmo is slijmjurk
Bertram, gaat het lukken om goed geluid neer te zetten?!
Ik hoop het wel in ieder geval.. en probeer ook lekker veel te promoten hè. Zodat we daar straks met een echte "Army of Hardcore" hebben..
Geluid zit wel goed, dankzij EK-Entertainment!
Komen er nog bekende dj's of niet dan?
ik zeg toch ook niet dat die onaardig is
word weer zo leuk. leiden knalle
Wow! Het is jullie dan eindelijk gelukt, na jaren van frustratie...
Eindelijk Hardcore op 3 oktober. Succes mannen!!
klopt weekendje weg met moeders
Wat nou hopen... het word super!!
x2 zou dik zijn
Mmm, 6 speakers voor de hele kaasmarkt?
Ik kan jullie garanderen dat die 6 speakers behoorlijk wat herrie kunnen maken. Het gaat ook niet om de hoeveelheid speakers maar om wat ze aan geluid produceren.
Dus kom 3 okt maar gewoon eerst luisteren en daarna kan je je mening geven!
Mmm, 6 speakers voor de hele kaasmarkt?
Het gaat ook niet om de hoeveelheid speakers maar om wat ze aan geluid produceren.
het moet wel goed klinken
geloof me op mijn woord... dat doet het zeker
enigste wat nu nog belangrijk is, is de lokatie en de tijden die we krijgen
dat is het enigste spannendste nog
want DAN kunnen we de line-up ook in elkaar knutselen (we hebben nu al enkele top namen weten te strikken)
Waar in Leiden is de Kaasmarkt?
Ik heb al zo'n donkerbruin vermoeden
waar jullie wel komen te staan
Maarre wanneer zijn jullie van plan de lokatie
bekend te maken? Is wel zo handig lijkt mij zo..
Dat zou knap zijn.
Als alles op papier rond is.
en je weet hoe snel de gemeente werkt....
Ik kan jullie garanderen dat die 6 speakers behoorlijk wat herrie kunnen maken. Het gaat ook niet om de hoeveelheid speakers maar om wat ze aan geluid produceren.
Wij gaan deze dag ook uitzenden op www.strictly-hardcore.nl/radio
Hier kan je 24 uur per hardcore beluisteren en op 3 okt live @ Leidens ontzet 2006
Das ook een kleine ruimte sukkel..
hoop dat het julie lukt want mij is het voorgaande jaren op andere lokaties niet gelukt vandaar dat we in de morstraat voor cafe de kater staan omdat hun een horeca vergunning hebben. de gemeente zegt dat je overal mag staan zolang je maar een horeca vergunning heb want anders mag er geen drank worden geschonken en ook geen feest worden gegeven.
misschien dat de geemnte nu wat toleranter is geworden en niet meer zo loopt te zeiken.
sterkte en hopen dat julie het voor mekaar krijgen.
kunnen we wel een keer hier bij mij thuis testen
zetten we er meteen een BBQ-tje bij
goed idee
Hier kan je 24 uur per hardcore beluisteren en op 3 okt live @ Leidens ontzet 2006
Hoorde dat je in middelburg een kerel heb opgepikt ?
Het was maar een grapje natuurlijk
Met de gemeente is alles al rond alleen over de locatie zijn we nog in overleg. Dit jaar doen ze helemaal niet moeilijk met vergunningen weggeven, waarschijnlijk omdat ze voorgaande jaren veel klachten hierover hebben gekregen.
Met alle respect maar dit klinkt wel erg vreemd, wat voor vergunning heb je dan precies geregeld? Die moeten volgens mij toch echt worden afgegeven voor een bepaalde locatie.
Het lijkt me ook zeer sterk dat de gemeente soepeler wordt in het beleid (en daarmee spreek ik uit Beschuitsteeg ervaring)... sterker nog, iedereen gaat een dB-meter op bezoek krijgen dit jaar en er komen echt flinke boetes voor iedereen die zich niet aan de limieten houdt. Dial T for Techno was daar vorig jaar proefkonijn voor.
snel veranderen he slimpie
Ga er maar vanuit dat alles mondeling al rond is.
Uitspraak van Elmo! (SQ-E) op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:03:
Dat weet ik ja!
Uitspraak van frens da silva op dinsdag 15 augustus 2006 om 17:36:
hoop dat het julie lukt want mij is het voorgaande jaren op andere lokaties niet gelukt vandaar dat we in de morstraat voor cafe de kater staan omdat hun een horeca vergunning hebben. de gemeente zegt dat je overal mag staan zolang je maar een horeca vergunning heb want anders mag er geen drank worden geschonken en ook geen feest worden gegeven.
misschien dat de geemnte nu wat toleranter is geworden en niet meer zo loopt te zeiken.
sterkte en hopen dat julie het voor mekaar krijgen.
Met de gemeente is alles al rond alleen over de locatie zijn we nog in overleg. Dit jaar doen ze helemaal niet moeilijk met vergunningen weggeven, waarschijnlijk omdat ze voorgaande jaren veel klachten hierover hebben gekregen.
Uitspraak van Elmo! (SQ-E) op dinsdag 15 augustus 2006 om 18:02:
kunnen we wel een keer hier bij mij thuis testen
zetten we er meteen een BBQ-tje bij
Kan ook bij mij thuis!
Uitspraak van Papa Emile op dinsdag 15 augustus 2006 om 18:30:
goed idee
Goed plan!![]()
Uitspraak van Kronox op dinsdag 15 augustus 2006 om 19:20:
Hoorde dat je in middelburg een kerel heb opgepikt ?
Uitspraak van Kronox op dinsdag 15 augustus 2006 om 20:23:
Het was maar een grapje natuurlijk
Ja idd, want het waren 2 gasten!
Bij mij wek je er anders de indruk mee dat er het nog niet geregeld is, maar dat zal mijn aard dan wel zijn. Ik begrijp de geheimzinnigheid hierom niet helemaal.
In zo'n smalle steeg kan veel gebeuren, misschien dat de gemeente er dan xtra hard op let. Zoals voorheen de Chillout.
er is toch duidelijk gezegd dat we toestemming van de gemeente hebben, alleen zij moeten ons nog een plek aanwijzen waar we herrie mogen maken...
In zo'n smalle steeg kan veel gebeuren,
ja okeej, maar underground shock heeft natuurlijk een goeie naam opgebouwd in leiden...
Bij mij wek je er anders de indruk mee dat er het nog niet geregeld is, maar dat zal mijn aard dan wel zijn. Ik begrijp de geheimzinnigheid hierom niet helemaal.
er is toch duidelijk gezegd dat we toestemming van de gemeente hebben, alleen zij moeten ons nog een plek aanwijzen waar we herrie mogen maken...
verder is alles al geregeld.... incl. licht + geluid + dj's en alles
Ben benieuwd wat deze organisatie ons voor herrie gaat brengen..
geniaal
geheel nieuwe organisatie
dus moet wel serieuzer worden nu
nu ook online: http://www.sweetlake-events.nl/
goed zo... want jullie hoeven ook nog niks zien
bezoekers aantal stijgt wel zeg
kaasmarkt -> wel netjes ..
het is vanaf? 12:00? of 15:00? tot 0:00?
ik ben pas om 12 uur s'avonds aanwezig man dan word het pas gezellig
Is er al meer bekend?
Bertje, waar blijft de info
zo word weer een mooi feesie
Kan zo mn bedje uitkruipen en dan ben ik op de plek des onheils .
inderdaad... hij is terug van vakantie mensen
ik moet zeker een half uur rijden
kunnen we je ouders ook weer zieken
en kim en je broertje en zijn vriendin en iedereen![]()
Vanaf jou is t nog steeds een pokke-eind fietsen!
Wat we jullie alvast kunnen vertellen is dat er zowieso 3 bekende dj's aanwezig zullen zijn. Wie gaan we lekker nog niet vertellen, maar ze hebben eerder op onze feesten gedraaid of staan in de toekomst op een van onze feesten.
Wat we jullie alvast kunnen vertellen is dat er zowieso 3 bekende dj's aanwezig zullen zijn. Wie gaan we lekker nog niet vertellen, maar ze hebben eerder op onze feesten gedraaid of staan in de toekomst op een van onze feesten.
niet zo lopen vissen dametjuh
er komen toch wel mensen
3 weken alweer?
organisatie is anders wel lame. nog 3 weken (erg kort) met kans dat het alsnog niet doorgaat, line-up is nu ook nog niets. En ja, ik snap eigenlijk ook niet dat het al gepromoot wordt voordat iets zeker is
wie had je dan liever gezien op een GRATIS evenement?????
De gemeente werkt namelijk met ambtenaren en dat verhaal kennen jullie wel.
Voor zover kan ik jullie wel alvast wat informatie verschaffen, namelijk de (bekende) artiesen welke langs zullen komen: Chosen Few, Day-Mar, Meagashira en s'Aphira.
Daarbij zullen er ook nog 2 live-acts optreden en nog een aantal lokale artiesten.
Vooralsnog kan ik jullie nog geen 100% duidelijkheid geven over de exacte locatie. De gemeente werkt namelijk met ambtenaren en dat verhaal kennen jullie wel. Het zal iig zeker doorgang vinden!
Nee, daar ligt het dus niet aan. Leiden heeft het beleid niet gewijzigd en het is echt geen pesterij. Volgend jaar inderdaad een horecazaak regelen van tevoren en het nog maar een keer proberen.
Wij van Underground Shock zouden dit evenement graag door willen laten gaan (zonder toestemming), maar helaas hebben wij hiervoor dan geen geluidsinstallatie ter beschikking.
Helaas moeten we mededelen dat Gemeente Leiden tijdens de 3 oktober viering helemaal geen houseparty's toestaat. (een dance evenement in de buitenlucht ziet Gemeente Leiden als een houseparty)
Wat een gelul. Stadhuisplein en Beschuitsteeg zijn zeker geen houseparty's?
Pfff, dit zat er echt dik aan te komen. De hele tijd maar geen locatie bekend maken, overal 'n btje omheen draaien etc. Lekker geregeld allemaal.
bedankt voor de mooie beloftes...
k neem aan dat je Dial T For Techno bedoeltDat is er niet. Er is wel Complexed voor de techno liefhebbers.
Helaas moeten we mededelen dat Gemeente Leiden tijdens de 3 oktober viering helemaal geen houseparty's toestaat. (een dance evenement in de buitenlucht ziet Gemeente Leiden als een houseparty)
Maar om de organisatieS gelijk af te schrijven vind ik niet terecht.
De gemeente leiden heeft dit soort dingen meer geflikt, voorbeelden nodig??
Bovendien vind ik niet dat je geen kritiek mag hebben als je zelf geen ervaring hebt met organiseren. Ik mag tegen de bakker ook zeggen dat z'n brood ranzig is zonder het zelf te kunnen bakken
Underground Shock in In Casa en in Alphen aan de Rijn waren geslaagd.
Regel je zaakjes dan beter voordat je het online zet of toezeggingen doet in welke vorm dan ook
Ik mag tegen de bakker ook zeggen dat z'n brood ranzig is zonder het zelf te kunnen bakken.
Geen Dial T for Techno omdat we wel eens zelf ongestoord wilden feesten dit jaar.. we hebben twee jaar lang niets anders gezien dan de beschuitsteeg tijdens de 3 Oktober feesten en daarom dit jaar een keertje niet. Misschien volgend jaar weer!
onzin! Organisatie voor zover er enige sprake van is, is waardeloos! Er zijn hier door Clone dingen gepost die alles min of meer keer op keer twijfelers de mond snoeide. Helaas waren dit dus leugens want op het laatste moment wordt zoals door vele verwacht alles afgekapt. Uiteraard zal de organisatie zelf ook balen maar de negatieve publiciteit hebben ze verdiend, dit met name door alle promotie en beloftes die veelvuldig zijn bevestigd door de organisatie! ga eerst iets regelen voor 100% voordat je iets toekent, of zeg van het begin dat t OPTIONEEL is ipv dat het zeker is! Open kaart spelen heet dat, dit is mensen (500+) voor de gek houden.
waarom staat er geen streep doorheen in ieders agenda?!!
Beetje lullig voor iedereen die hier niet meeleest...
He mensen, volgende maand een optioneel feest in de stationstunnel. We wachten nog even op goedkeuring van de gemeente, blijven jullie 500+ man netjes wachten op verdere info? Oh en als het feest niet doorgaat wegens geschatte geluidsoverlast, dan hangen we een Phillips CD-Speler met limiter aan het plafond en noemen we het feest Crash Dummie 2006. Jullie komen alle 318 toch gewoon? Oh sorry het gaat niet door want we hebben geen cd-speler. In plaats daarvan staat Henk-Jan met zijn met kurken dichtgestopte doedelzak en een krat Heineken onder zijn kilt op de busbrug van de Stevenshof. Maar jullie komen alle 125 toch gewoon? Oh, we hebben geen drankvergunning dus kan iedereen van de brug springen en een slok fris eendenkroos naar binnen slurpen. Want we zijn eerlijk en spelen open kaart. Huh komt er niemand? Oh jullie balen maar zijn wel blij dat het geen organisatorische fout is. Gelukkig!
Helaas moeten we mededelen dat Gemeente Leiden tijdens de 3 oktober viering helemaal geen houseparty's toestaat
Dial T for Techno outdoor georganiseerd en die vergunningen kwamen altijd zonder problemen door.
Stadhuisplein en Beschuitsteeg zijn zeker geen houseparty's?
Ik noem een "Chill-out" een aantal jaren terug tijdens de 3 okt. feesten.
ga eerst iets regelen voor 100% voordat je iets toekent, of zeg van het begin dat t OPTIONEEL is ipv dat het zeker is!
Die andere organistaties trokken zich ineens allemaal terug toen ze te horen hadden gehad dat het niet door ging, dat noem ik nou nog is een TEAM.
want 3oktober leiden kan je geen illegaale party's houden denk ik...toch?
Was ut ook nie gemeente leiden die geen vergunning gaf aan HARDCORE TOT THE BONE 2004??? kut gemeente
en armin van buren dan op garenmarkt das toch ook via een organisatie
Word dus een saaie je 3 okt
zal wel via een kroeg ofzo geregeld zijn..
Jawel, dat is om een andere rede niet doorgegaan.
Ja, sommige vriendelijke buurtbewoners wonende in Leiden-Noord zaten blijkbaar niet te wachten op duizenden hardcore vrienden.
Dat feest van Armin van Buuren was i.s.m. Armada Music, Fresh FM en *gasp* de gemeente Leiden. Tenminste dat kan ik uit de flyer van dat feest ophalen (kijk maar ff in archief). Verder nog sponsoringen van Heineken en Seat. Ook was de hele Garenmarkt afgesloten met evenementenhekken, aparte in- en uitgang en portiertjes erbij. Dus ja, dat dan weer wel
Zou het feest niet doogestreept moeten worden in de agenda?? anders staan er volgende week een hoop kwade mensen op de kaasmarkt!
Nee, De organistatie zoekt nog hard naar oplossingen, en naar wat ik zo nu en dan hoor, gaat dat goed!
Houd het forum in de gaten voor updates
Dit zei je op Lo ?
is hier nog een leeftijd aan verbonden??
en zoals het er nu uitziet zal de leeftijd voor deze 1 keer 16 jaar bedragen!
Underground shock heeft Incasa berijd gevonden om van 5 tot 10 hun zaak beschikbaar te stellen en zoals het er nu uitziet zal de leeftijd voor deze 1 keer 16 jaar bedragen!
de kans is heel klein dat het NIET doorgaat
ik vind het onwijs kut dat het feest op de kaasmarkt niet door gaat
Eej bertjuhh,btr gaat t door al is t in incasa.Jammer dat t nie in open air kan,was wel vet geweest,en we gaan tog geen kindjes van 16 naar binnen laten,en dan nog es gratis,dan staat fucking incasa helemaal prop vol met kindjes die op en HC feesie komenMja btr gaat t wel door,heb wel zin in HC op 3oktober.Is er al wat meer bekend over de line-up(qua bekende dj's dan)
Eej bertjuhh,btr gaat t door al is t in incasa.Jammer dat t nie in open air kan,was wel vet geweest,en we gaan tog geen kindjes van 16 naar binnen laten,en dan nog es gratis,dan staat fucking incasa helemaal prop vol met kindjes die op en HC feesie komen Mja btr gaat t wel door,heb wel zin in HC op 3oktober.Is er al wat meer bekend over de line-up(qua bekende dj's dan)
Lekker boeiend wat de gemiddelde leeftijd is binnen. Het gaat mij om de sfeer, muziek en gezelligheid! Niet om hoe oud iemand is..
Helaas moeten wij jullie mededelen dat het contract is getekend en dit feest dus gewoon door zal gaan!
Het feest zal plaatsvinden op dinsdag 3 oktober 2006 in Danssalon In Casa van 17:00 t/m 22;00 (met mogelijk uitloop). De minimum leeftijd zal 16 jaar bedragen.
Wij hopen jullie allen te mogen verwelkomen. De toegang is gratis, maar een consumptie is verplicht.
Euhhhhh? Dat heb ik ook gemist?
ik ook?
Helaas moeten wij jullie mededelen dat het contract is getekend en dit feest dus gewoon door zal gaan!
Het feest zal plaatsvinden op dinsdag 3 oktober 2006 in Danssalon In Casa van 17:00 t/m 22;00 (met mogelijk uitloop). De minimum leeftijd zal 16 jaar bedragen.
Wij hopen jullie allen te mogen verwelkomen. De toegang is gratis, maar een consumptie is verplicht.
elmo
Elmo draait niet toch
Elmo!
Uuhh iemand had het erover eerder in dit topic
Zal wel van vorig jaar geweest zijn?
Ik denk dat je Koninginnendag bedoelt?
Armin's Queensday party
Uuhh iemand had het erover eerder in dit topic
Zal wel van vorig jaar geweest zijn?
et feest zal plaatsvinden op dinsdag 3 oktober 2006 in Danssalon In Casa van 17:00 t/m 22:00 (met mogelijk uitloop). De minimum leeftijd zal 16 jaar bedragen.
Eh valt er wat hier te knagen dan?
Mensen nu niet meer zeiken want er is oa gewoon weer hardcore tijdens 3 okt!!
ik ben op de hoogte
nou .... ik zou ff voorbij huppellen als het op dat parkeerplaats werd gehouden .... in de middag ...
maar nu
Zodra deze gevalideerd is kun je je hier weer aanmelden: Underground Shock - Leidens ontzet 2006
Ja dat was ik ook, en dat ging toen idd over Armin
beter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!111111 Knalle met 3oktober(2oktober ook alleen dan geen hardcore
volgens mij ben ik de enige nuchtere in heel leiden 2 en 3 okt. zo te zien
volgens mij ben ik de enige nuchtere in heel leiden 2 en 3 okt. zo te zien
2oktober ook alleen dan geen hardcore
volgens mij ben ik de enige nuchtere in heel leiden 2 en 3 okt. zo te zien haha lol
ik drink al een paar jaar niet meer
Wat is de minimumlieeftijd dan, 12 plus???
dus hij heeft t eindelijk voorelkaar
Tsja... en ik snap nu ook nog steeds niet hoe hij aan zijn fans komt!
hij heeft al een keer met haar meegedraaid maar ja toen was de set aardig verkracht
Best makkelijk om iemand publiekelijk af te zeiken dat is ook niet leuk als je begrijpt wat ik bedoel
lef heeft ie wel.
dat je moet je m wel geven
elmo?? zoetermeer het hardste???
waar dan?? ik heb niets gehoord...
gouda/waddinxveen was harder
Was een gezellige avond...
wie weet hoe dat nummer heet dat werd gedraaid met het stuk van AM to PM..
wie weet hoe dat nummer heet dat werd gedraaid met het stuk van AM to PM..
en dan te bedenken dat iedereen ze eerst stond uit te fluiten en nu hoor ik meerdere mensen dat ze die toch wel graag op hun pc willen hebben
Tja bij de eerste kick zijn ze het begin al vergeten
Net goudvissen geloof me