Partyflock

Forumonderwerp · 892283

Artiest Clone
Waarschuw beheerder
Underground Shock · Leidens ontzet 2006

dinsdag 3 oktober 2006
12:00 - 00:00
Centrum
Leiden

Muziekstijlen
hardcore

Gratis entree!
laatste aanpassing
Artiest Jeeg
Waarschuw beheerder
hey bert dat is wel erg jammer voor jullie.dat word dan zeker wel een gekke boel maatje ik zou zeker extra beveileging regelen hahaha.gr
Waarschuw beheerder
Heyy Frens!

Alles lekker en ja we houden ons dit jaar rustig haha! Zou idd maar wat extra beveiliging inhuren want het lijkt erop dat jullie de enigen zijn met een buitenpodium met hardere stijlen muziek! Ik kom vast nog wel even langslopen dan!!
Waarschuw beheerder
daar hou ik je aan mark!
lijk me erg gezellig als je effe langs komt.

Waarschuw beheerder
Uitspraak van roXtreme op maandag 18 september 2006 om 14:19:
Maar om de organisatieS gelijk af te schrijven vind ik niet terecht.

onzin! Organisatie voor zover er enige sprake van is, is waardeloos! Er zijn hier door Clone dingen gepost die alles min of meer keer op keer twijfelers de mond snoeide. Helaas waren dit dus leugens want op het laatste moment wordt zoals door vele verwacht alles afgekapt. Uiteraard zal de organisatie zelf ook balen maar de negatieve publiciteit hebben ze verdiend, dit met name door alle promotie en beloftes die veelvuldig zijn bevestigd door de organisatie! ga eerst iets regelen voor 100% voordat je iets toekent, of zeg van het begin dat t OPTIONEEL is ipv dat het zeker is! Open kaart spelen heet dat, dit is mensen (500+) voor de gek houden.
Waarschuw beheerder
En dan gaan we aan de wal.. :D

hey Elo je brengt me op een idee :P

Als er geen locatie gevonden kan worden, waarom geen boot of sloep ofzo huren voor 500 man, bescheiden klein gezellig feest in de Leidse grachten :D
geen idee hoe duur dat huren is maar dat zou de organisatie mischien kunnen door berekenen naar de entree kaartjes.
Waarschuw beheerder
donateur
Beetje jammer dat jullie alleen Underground Shock alle slechte dingen naar het hoofd gooien.. Ik zou hier freelance foto´s komen maken, ben vaker op US feesten geweest en dat was altijd prima geregeld..

Die andere organistaties trokken zich ineens allemaal terug toen ze te horen hadden gehad dat het niet door ging, dat noem ik nou nog is een TEAM.

Ook leuk om te zien dat de mensen die het harst schelden op de organistie en met name op Clone, zelf geen deel uitmaken van een organistatie of ook maar is een groot feest hebben georganiseerd.. Ik heb dit jaar nog een feest voor 6500 studenten van een school in rotterdam mogen organiseren, denk je alles goed te hebben, locaties hebben toegezecht, blijkt ineens dat het daar toch niet door kan gaan.. maar je hebt wel al je reclame uitingen lopen :S

De gemeente leiden heeft dit soort dingen meer geflikt, voorbeelden nodig??

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Explosive op maandag 18 september 2006 om 18:30:
De gemeente leiden heeft dit soort dingen meer geflikt, voorbeelden nodig??

Jahoor, makkelijk. Zoals al meerdere keren is verteld is het echt wel mogelijk wat te regelen als je het een beetje slim aanpakt. In het begin van dit topic had men het over mondelinge overeenkomsten en vergunningen zonder locatie. Dat eerste is vreemd en dat tweede dus aantoonbaar gelogen.

Overigens snap ik wel op welke afgelastingen je doelt maar dat staat hier echt helemaal los van.

Bovendien vind ik niet dat je geen kritiek mag hebben als je zelf geen ervaring hebt met organiseren. Ik mag tegen de bakker ook zeggen dat z'n brood ranzig is zonder het zelf te kunnen bakken.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 18:44:
Bovendien vind ik niet dat je geen kritiek mag hebben als je zelf geen ervaring hebt met organiseren. Ik mag tegen de bakker ook zeggen dat z'n brood ranzig is zonder het zelf te kunnen bakken

whahaaa,inderdaad

Underground Shock in In Casa en in Alphen aan de Rijn waren geslaagd.

incasa was ik niet bij,maar alphen geslaagd?:O
lees de reacties nog maar eens

Uitspraak van Kronox op maandag 18 september 2006 om 14:48:
Regel je zaakjes dan beter voordat je het online zet of toezeggingen doet in welke vorm dan ook

inderdaad!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 18:44:
Ik mag tegen de bakker ook zeggen dat z'n brood ranzig is zonder het zelf te kunnen bakken.

Je mag het ook wel, maakt deel uit van de grondwet hier in Nederland ;).. maar het is voor iemand die er evaring mee heeft beter te begrijpen..

het voorbeeld wat ik wou geven slaat op mijn buurman.. deze persiche man heeft een eigen zaak op de hogerijndijk. Toen deze een tijd geleden zijn bedrijf opende en vergunningen haalde werd hem verteld dat die gewoon op zondag open mocht zijn, als die maar 1 dag in de week dicht was. Dit is die op maandag want dan is het toch niet druk.

Nu moet die ineens extra vergunningen hebben en mag die niet meer open op zondag.. ook moet die dicht op vrijdag omdat dat gebetsdag is, hij komt nooit in de moskee..

Leiden blijft gewoon kloten met regels en vergunningen, ook zeggen ze allemaal wat anders daar op het gemeentehuis..
Waarschuw beheerder
Beetje jammer dat jullie alleen Underground Shock alle slechte dingen naar het hoofd gooien.. Ik zou hier freelance foto´s komen maken, ben vaker op US feesten geweest en dat was altijd prima geregeld..

helemaal mee eens :jaja:

De vaste aanhang van US baalt, maar we zullen altijd achter de organisatie blijven staan !
Dit is gewoon superkut, voor de organisatie, de bezoekers en voor Leiden...

Kritiek is mischien deels terecht als het opbouwend en onderhoudende kritiek is.. dan kan US er mischien nog wat mee, maar meningen en uitingen zoals:
Exactly my thoughts... laatste keer dat ik een Underground Shock feestje bezoek..

Kan US niets mee. Je bereikt er zelf ook niets mee als je dit roept.
De eerst volgende feest van US word gewoon dik knallen, zoals altijd :jaja:
En dan ben je er dus niet bij? zonde man !

US doet er altijd alles aan om een goed GOED feest neer te zetten en dat lukt ook altijd ! kijk naar hoe goedkoop de entree kaartjes zijn, kijk naar de line up, kijk naar de decoratie, kijk naar de flyers, kijk naar de sfeer !

Het blijft moeilijk dit in Leiden voor elkaar te krijgen, en als je dan kritiek uit zorg dan teminste dat je ook de andere kant van het verhaal kent.
Als US er niet zou zijn blijft er in Leiden weinig over voor de mensen die van de hardere stylen houden.

:respect: US :respect:

verder dacht ik dat ik wel een mooi alternatief had gevonden voor het probleem zoals ik eerder hier had gepost :P
Als er geen locatie gevonden kan worden, waarom geen boot of sloep

laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waarom staat er geen streep doorheen in ieders agenda?!!
Beetje lullig voor iedereen die hier niet meeleest...

Tis dat ik het toevallig zag in dit forum...
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marqx op maandag 18 september 2006 om 15:26:
Geen Dial T for Techno omdat we wel eens zelf ongestoord wilden feesten dit jaar.. we hebben twee jaar lang niets anders gezien dan de beschuitsteeg tijdens de 3 Oktober feesten en daarom dit jaar een keertje niet. Misschien volgend jaar weer!

Jammer, zeker volgend jaar weer doen!

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 17:08:
onzin! Organisatie voor zover er enige sprake van is, is waardeloos! Er zijn hier door Clone dingen gepost die alles min of meer keer op keer twijfelers de mond snoeide. Helaas waren dit dus leugens want op het laatste moment wordt zoals door vele verwacht alles afgekapt. Uiteraard zal de organisatie zelf ook balen maar de negatieve publiciteit hebben ze verdiend, dit met name door alle promotie en beloftes die veelvuldig zijn bevestigd door de organisatie! ga eerst iets regelen voor 100% voordat je iets toekent, of zeg van het begin dat t OPTIONEEL is ipv dat het zeker is! Open kaart spelen heet dat, dit is mensen (500+) voor de gek houden.

Clone doet aanvraag, gemeente zegt toe en is ZELFS bereid naar een locatie te zoeken, gemeente komt te laat met aanvullende eisen/informatie of trekken zich terug. Schuld van de organisatie? Had Clone idd moeten wachten met het nieuws? Ik ben het er absoluut mee eens dat er meer dingen zwart-wit op papier in drievoud en gebrand met het gemeentelijke stempel er op moeten worden gezet, maar je moet op een gegeven moment wel wat doen aan marketing etc. als organisatie zijnde. Dan ga je geen reclame maken op 30 septmeber of als
ondertitel: optioneel.

Het blijkt in ieder geval dat mondeling afspreken niet meer telt. Laatste wat ik wil zeggen is dat het mij wel steekt dat toevallig steeds hardcore feestjes de grootste problemen
hebben in Leiden. En ook grotere organisaties hiermee te kampen hebben. Hardcore to the Bone anyone? (Met dank aan de bejaarden en hardcore-haters in Leiden Noord overigens ;))

Uitspraak van jessic@ op maandag 18 september 2006 om 22:42:
waarom staat er geen streep doorheen in ieders agenda?!!
Beetje lullig voor iedereen die hier niet meeleest...

Wellicht een back-up plan? Fingers crossed!
laatste aanpassing
Artiest {SHOWLIST artist 45555, 71383, 25959}
Waarschuw beheerder
:D

Waarschuw beheerder
het blijft een fiasco, als er vanaf het begin allemaal eerlijk dus als optie en open kaart werd gespeeld had ik mee kunnen leven en balen, wat er nu speelt is het gewoon een organisatorische fout
Waarschuw beheerder
He mensen, volgende maand een optioneel feest in de stationstunnel. We wachten nog even op goedkeuring van de gemeente, blijven jullie 500+ man netjes wachten op verdere info? Oh en als het feest niet doorgaat wegens geschatte geluidsoverlast, dan hangen we een Phillips CD-Speler met limiter aan het plafond en noemen we het feest Crash Dummie 2006. Jullie komen alle 318 toch gewoon? Oh sorry het gaat niet door want we hebben geen cd-speler. In plaats daarvan staat Henk-Jan met zijn met kurken dichtgestopte doedelzak en een krat Heineken onder zijn kilt op de busbrug van de Stevenshof. Maar jullie komen alle 125 toch gewoon? Oh, we hebben geen drankvergunning dus kan iedereen van de brug springen en een slok fris eendenkroos naar binnen slurpen. Want we zijn eerlijk en spelen open kaart. Huh komt er niemand? Oh jullie balen maar zijn wel blij dat het geen organisatorische fout is. Gelukkig!

;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roXtreme op dinsdag 19 september 2006 om 04:00:
He mensen, volgende maand een optioneel feest in de stationstunnel. We wachten nog even op goedkeuring van de gemeente, blijven jullie 500+ man netjes wachten op verdere info? Oh en als het feest niet doorgaat wegens geschatte geluidsoverlast, dan hangen we een Phillips CD-Speler met limiter aan het plafond en noemen we het feest Crash Dummie 2006. Jullie komen alle 318 toch gewoon? Oh sorry het gaat niet door want we hebben geen cd-speler. In plaats daarvan staat Henk-Jan met zijn met kurken dichtgestopte doedelzak en een krat Heineken onder zijn kilt op de busbrug van de Stevenshof. Maar jullie komen alle 125 toch gewoon? Oh, we hebben geen drankvergunning dus kan iedereen van de brug springen en een slok fris eendenkroos naar binnen slurpen. Want we zijn eerlijk en spelen open kaart. Huh komt er niemand? Oh jullie balen maar zijn wel blij dat het geen organisatorische fout is. Gelukkig!

:respect: jaja, zo is het wel ff op dit moment ;) Go Rolf, Go Rolf, Go Rolf !! :P
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van roXtreme op dinsdag 19 september 2006 om 04:00:
Want we zijn eerlijk en spelen open kaart

:respect:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 19:47:
Helaas moeten we mededelen dat Gemeente Leiden tijdens de 3 oktober viering helemaal geen houseparty's toestaat

Hoe wist ik et..

Uitspraak van Marqx op zondag 17 september 2006 om 20:43:
Dial T for Techno outdoor georganiseerd en die vergunningen kwamen altijd zonder problemen door.

Dta is techno.. Leiden is nogal tegen hardcore..

Uitspraak van [WZDG] Plank op maandag 18 september 2006 om 09:44:
Stadhuisplein en Beschuitsteeg zijn zeker geen houseparty's?

Het gaat om de MUZIEK die er gedraaid word..

Ik noem een "Chill-out" een aantal jaren terug tijdens de 3 okt. feesten.

Tsja, dat was wel verdoemt te mislukken.. dat zat
er dik aan te komen dat dat zou stoppen ;)

Uitspraak van verwijderd op maandag 18 september 2006 om 17:08:
ga eerst iets regelen voor 100% voordat je iets toekent, of zeg van het begin dat t OPTIONEEL is ipv dat het zeker is!

Ben ik zeker met je eens..

Heren van US.. wel erg jammer dat het niet door gaat,
hoewel ik eerlijk moet zeggen dat het me niet verbaast.
En dat heeft een groot deel met de Gemeente Leiden te
maken. Zoals al word gezegd.. volgend jaar net ff
iets anders regelen en wie weet komt er dan
wel een knallend feest.. Ik ga iig nog steeds
fuckin hard 3 oktober vieren :9
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Het gaat helemaal niet om de muziek die er gedraait wordt hoor.. dat kan ze bij de gemeente niet zo veel schelen.. house is house voor hun.. zij denken niet in de hokjesgeest.

Het verhaal is zoals al eerder gezegd heel simpel:

Een horeca gelegenheid moet bij de gemeente een vergunning aanvragen en aageven om wat voor soort muziek het gaat en dan bedoel ik: Bandjes, Dance, Hip Hop etc. daaraan worden de eisen vastgelegd m.b.t. beveiliging, geluidslimiten etc.

de vergunning wordt met 2, 3 oktober ALTIJD afgegeven aan de gelegenheid die hem aanvraagd mits ze akkoord gaan met de eisen.

De vergunningen moeten minimaal 2 maanden van te voren aangevraagd worden.

De gemeente Leiden is vrij streng maar met 2, 3 oktober kan je als je je aan de regels houd alles voor elkaar krijgen. Zelfs een hardcore feest!!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Marqx op dinsdag 19 september 2006 om 13:39:
Het gaat helemaal niet om de muziek die er gedraait wordt hoor..

Dat betwijfel ik heel erg.. ;)

Waarschuw beheerder
Nauw laat et dan maar Regen:[,! :x
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
echt niet :[
Waarschuw beheerder
beter lekker weer :D
Artiest {SHOWLIST artist 21901, 78274}
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Explosive op maandag 18 september 2006 om 18:30:
Die andere organistaties trokken zich ineens allemaal terug toen ze te horen hadden gehad dat het niet door ging, dat noem ik nou nog is een TEAM.

hohohoho... mijn crew heeft zich niet ineens terug getrokken!!!
wij zouden bepaalde dingen regelen en dat was binnen 2 weken gedaan...
tot nu toe is 1 van mijn 2 organisatie's betrokken bij dit feest en die heeft alles volgens afspraak geregeld...
maar om daar slechte reclame aan toe te voegen door toe doen van een gemeente (en misschien ook wel te laat contact zoeken van bepaalde mensen)?
neej bedankt... dan laat ik indd mijn organisatie er vanaf halen en die van EK-Entertainment ook (die zouden het geluid aanleveren en stond er alleen daarom bij)
gelukkig hebben we intern er al over gesproken en is alles weer koek en ei!!!
maar er flink van balen doe ik (en iedereen die hierbij betrokken was) nog steeds...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op dinsdag 19 september 2006 om 14:12:
Dat betwijfel ik heel erg.. ;)

Ben ik zeker met Elo eens... Mensen hebben standaard gewoon iets tegen onze 'herrie'. Dus is het voor hun ook moeilijker begrijpen en zullen ze eerder weigeren... :/
Waarschuw beheerder
wat een kk gemeente..
en iedereen maar zeiken op de organisatie (vooral Rastafragian met ze grote bek)..

bertram, elmo.. goed geprobeerd!!
enneh, volgende keer beter dan maar!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op dinsdag 19 september 2006 om 14:12:
Dat betwijfel ik heel erg

ik ben dit denk ik wel een beetje met elo eens!
misschien daarom volgende keer ook meerdere muziekstylen aanbieden?? kan ook wel eens helpen om mensen over stag te krijgen ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
ach mischien in zoetermeer dan maar wel weer een keer illegaal knallen! want 3oktober leiden kan je geen illegaale party's houden denk ik...toch?
Waarschuw beheerder
als je volgende jaar gewoon een tentje vind met een horeca vergunning kan je alle stylen draaien, al wil je keiharde terror draaien dat maakt dan niks uit.
Waarschuw beheerder
Was ut ook nie gemeente leiden die geen vergunning gaf aan HARDCORE TOT THE BONE 2004??? kut gemeente
Artiest FFect
Waarschuw beheerder
ik heb gehoord dat bert en olaf o van poison nog steeds bezig ijn om dit feest toch door te laten gaan!!!!!! :respect:

ik hoop dat het lukt :D:D:D

:bounce:
Artiest AXN
Waarschuw beheerder
donateur
Teller loopt alleen maar op... 560 nu al... die wss teleurgesteld worden..... of toch niet???? ik hoop t ...

Waarschuw beheerder
Kom op Bertram!!! Trek alles uit de kast jongen..
Waarschuw beheerder
:D
Waarschuw beheerder
Zo ja dan gaat het de vetste 3 oktober worden sinds tijden.... weer of geen weer altijd dat stampen weer!!!!
Waarschuw beheerder
Ik heb vertrouwen in Bertram.....gaat vast en zeker goedkomen...zodat er toch Hardcore is tijdens 3 oktober B)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Ferry Romijn op woensdag 20 september 2006 om 18:00:
want 3oktober leiden kan je geen illegaale party's houden denk ik...toch?

Ik geef het idd weinig kans dat ze er makkelijk
vanaf komen. Zou er geen poging aan wagen heren :no:

Uitspraak van INCORRECT DISTORTION op woensdag 20 september 2006 om 22:44:
Was ut ook nie gemeente leiden die geen vergunning gaf aan HARDCORE TOT THE BONE 2004??? kut gemeente

Jawel, dat is om een andere rede niet doorgegaan.
Waarschuw beheerder
en ook hier zijn mijn berichten weer verwijderd :S

Waarschuw beheerder
:/

Waarschuw beheerder
ik zie dit somber in allemaal..
Waarschuw beheerder
als het doorgaat kom ik ook ff kijken
:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Rauw Kind op vrijdag 22 september 2006 om 10:02:
als het doorgaat kom ik ook ff kijken

Ook, als in van je neemt heel veel mensen mee :P
Waarschuw beheerder
pogogogogo :D

beter gaat het door zou best wel jammer zijn , want anders heb ik niks te doen want de kermis is eentonig geworden:P

Waarschuw beheerder
Jaja,,,

Word dus een saaie je 3 okt:S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Woutie op vrijdag 22 september 2006 om 12:38:
Ook, als in van je neemt heel veel mensen mee

Ja hoor prima:D mannetje of 15 denk ik :)

Uitspraak van Wess! op vrijdag 22 september 2006 om 15:31:
pogogogogo

:/ ik ga wel ergens anders heen(Y)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zondag 17 september 2006 om 19:47:
Helaas moeten we mededelen dat Gemeente Leiden tijdens de 3 oktober viering helemaal geen houseparty's toestaat. (een dance evenement in de buitenlucht ziet Gemeente Leiden als een houseparty)

en armin van buren dan op garenmarkt:S das toch ook via een organisatie :S

Waarschuw beheerder
Uitspraak van prachie op vrijdag 22 september 2006 om 23:43:
en armin van buren dan op garenmarkt das toch ook via een organisatie

zal wel via een kroeg ofzo geregeld zijn..

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 22 september 2006 om 15:38:
Word dus een saaie je 3 okt

:roflol: tis maar net wat je ervan maakt whaha..
zal het even naar me zin hebben :d
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 23 september 2006 om 00:02:
zal wel via een kroeg ofzo geregeld zijn..

Dat feest van Armin van Buuren was i.s.m. Armada Music, Fresh FM en *gasp* de gemeente Leiden. Tenminste dat kan ik uit de flyer van dat feest ophalen (kijk maar ff in archief). Verder nog sponsoringen van Heineken en Seat. Ook was de hele Garenmarkt afgesloten met evenementenhekken, aparte in- en uitgang en portiertjes erbij. Dus ja, dat dan weer wel :):S

Uitspraak van actief op donderdag 21 september 2006 om 16:43:
Jawel, dat is om een andere rede niet doorgegaan.

Ja, sommige vriendelijke buurtbewoners wonende in Leiden-Noord zaten blijkbaar niet te wachten op duizenden hardcore vrienden.
Wel op de Davis Cup, de PC beurs en een aantal jaren terug de Veemarkten :)
laatste aanpassing