Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
aangezien er nog nooit van portugal is gewonnen
ik wil nederland - engeland in gelsirkircheng
In 1991 was Nederland in De Kuip met 1-0 te sterk, dankzij een doelpunt van Richard Witschge.
Kwalificatieronde EK 92.
Nederland - Portugal 1-0. Rotterdam. De Kuip.
heb er wel meer vertrouwen in, goed stand gehouden tegen de Argentijnen, met wat missende krachten toch goed de wedstrijd doorgekomen
nog een appeltje te schillen trouwens met portugal sinds EK 2004
Overwinning NL hoeveel maakt me niet uit
Daarna Engeland, moet ook te doen zijn, slecht team, zonder Owen, Boulie op Rooney zetten..
. . . . . .Edwin van der Sar
Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen ,van Bronckhorst
Cocu, kuyt , van der Vaart
van Persie, van Nistelrooy, Robben
maar heitinga verdiend het ook om er in te staanlaatste aanpassing 22 juni 2006 12:09
. . . . . .Edwin van der Sar
Boulahrouz, Ooijer, Mathijsen ,van Bronckhorst
Cocu, kuyt , van der Vaart
van Persie, van Nistelrooy, Robben
maar heitinga verdiend het ook om er in te staanlaatste aanpassing 22 juni 2006 12:09
Gewoon Laten staan
ok ik snap dit niet helemaal
allemaal zijn ze het zo eens met van basten dat ie van nistelrooy eruit haalt
misschien moet ie dan van persi er ook uit halen ? speelde gister ook dramatisch
volgens mij is het eerder ons middenveld dat nogal dramatisch is en waar het meest balverlies wordt geleden, en dat niet gegoeg zorgt voor aanvoer van de spitsen..
wij missen gewoon echt een man als riqelme , die de argentijnen wel hebben
probleem ligt em naar mijn idee niet zo bij onze spitsen
dan mag hij bij mij komen uithuilen
prachtig die actie van boulahrouz
Robben speelt echt kut zeg
die 10 man defensie gaat straks kapotgebeukt worden
alleen robben zeg je????
als 1 van de meneertjes van NL die al geel hebben er niet nog 1 bij krijgenZal me niets verbazen.
alleen robben zeg je????
WAT een hoerenscheids
wat een niveau weer van die scheidsrechter
heb et ff voor je opgezocht:
Ik flip em
torrada is beschuit in et portugees
torrada
hoerenscheids
geweldig hoe Figo die kaart uitlokt.....
nederland laat zich flink uit de tent lokken zeg
en nu kunnen ze het wel schudden 10 tegen 10
verklaar eens waarom dan!?
idd sneijder moest rood krijge
ALS er een verlenging komt blijft niemand meer over
![[img width=24 height=15]https://partyflock.nl/images/light/smileys/bye.gif[/img]](https://partyflock.nl/images/light/smileys/bye.gif)
Zowat elke scheidsrechter heeft elke wedstijd verneukt. Er loopt er geen enkele meer bij die de wedstrijd in de hand kan houden. Schande voor het voetbal!!!
Morgen zijn de wuppies uit de schappen
Morgen is al het Oranje uit de straat
Morgen is de misselijk makende Oranje koorts afgelopen
Morgen haat iedereen weer voetbal
Morgen is alles weer zoals het hoort...
Hulde aan Oranje voor deze uitschakeling.. kunnen ze weer bakken met geld bij Ajax gaan verdienen door op de bank te zitten![]()
krijg een de-ja-vu.. advocvaat robben Van basten v nistelrooy ongeloogfelijk dan zet je die vennegoor derin van basten bedankt en u kunt ook wel gaan !
van basten,
jammer van basten, v de Sar en v Persie....
dat zijn mensen die alles hebben gegeven alle wedstrijden!!!!
Zow morgen alle oranje weer weg!! En weer normaal leven!!
11 gele voor Portugal
9 gele voor Nederland
4 rode in totaal.....
maar wel ondertussen staan juichen als ze het wel gehaald hadden
die arme v/d sar
Inderdaad..k kan gvd wel janken..niet te geloven dit
Mooi dus je bent het toch met me eens
we liggen er gewoon uit, lekker nu in een weekje alles weer normaal bij het oude
ik ben al tevreden ook al had die oranjegekte ook nog wel 2 weken mogen duren
zit je dan tezeuren over van basten?? de spelers moeten het doen maar het waren gewoon een stel ouwe wijven die achter een bal aan het rennen waren en maar schieten op het doel
Heeft er misschien iemand op het gelet dat het overgrote deel van die kaarten terecht was ?
wat heeft ie laten zien dan? schwalbes en een 300% kans die hij recht op de keeper schiet. Bij Oranje heeft hij nog nooit iets laten zien dus het is wel degelijk ergens op gebasseerd.
Cruyf samen met hiddink
Ja als het langer had geduurt had ik het veel leuker gevonden natuurlijk.. Maar dat zat er gewoon niet in.
Hopelijk verliezen ze dik van Engeland in de kwartfinale!!
Een trainer hoort ze spelers te motiveren en te inspireren, te verbeteren en er een team van te maken. Ze scherp te stellen en er voor te zorgen dat ie de juiste keuzes maakt kwa selectie beleid. Van basten heeft in de meeste dingen gefaald nog voordat ie aan het wk begon.
Een aantal waren zeker terecht maar het meerendeel hoef je gewoon geen kaart voor te geven. En dat doe je normaal gezien als scheids ook niet in zo'n beladen wedstrijd.
wat een onzin joh de enigste die steeds op het doel aan het schieten was die van bommel die sneijder en dikke vetzak vd vaart
nu heeft ie gefaald waarom omdat we dr uit liggen als we door waren geweest had je dan ook zoveel kritiek??
Kan iemand die gast ontslaan O_o
Figo vuile gluiperd
Waarom zou die... top trainer is het...
heb er nog 1 te koop
400 euro!
Hij heeft genoeg tijd gehad om er een goed elftal van te smeden.
kuyt, v persie en huntelaar in de voorhoede
en we zijn klaar met al het gezei
hij hoeft niet uit de basis, maar flink op zn tering krijgen moet ie zeker
wat denk je van mij en iedereen heb et halve dorp al afgebroken
gio en cocu zijn er in 2008 niet meer bij denk ik, en de toekomst ligt er toch echt niet voor deze defensie
magoed, we zien het in de komende twee jaar wel
heb et halve dorp al afgebroken
Godverdomme zeg.. Wat heb ik me zitten opfokken!
We speelden wel beter, maar hun gewoon slimmer!
Nederland speelde zeker beter, maar KUIJT
maar KUIJT tering jantje die moet zich schamen
Portu dacht slim te zijn, maar eindigen beroerd met 2 topspelers op de bank en 5 spelers die op hete kolen zitten met hun gele kaart!!
Nederland speelde zeker beter, maar KUIJT tering jantje die moet zich schamen! Verder vond ik Nederland echt wel oke spelen vooral van Persie!
Ik weet niet of Nistelrooy wel had gescoord.
wat was Robben daar aan het doen
Zaterdag naar Gelsenkirchen...Engeland steunen tegen die fucking apen.
en?
Collina
in zo'n wedstrijd hoort trouwens een echte scheidsrechter
Collina
hij was gestopt omdat de italiaanse bond moeilijk deed over die reclame voor opel.
Engeland steunen
hij was gestopt omdat de italiaanse bond moeilijk deed over die reclame voor opel.
Daar gaat t niet om. Samen met Engeland hopen dat die apen eruit vliegen.
Dat zei die aap toch altijd bij de smaakpolitie!!
heb nog nooit een voetballer zo gehaat
de Portugezen zijn toch door
volgende wedstrijd
Ok oranje voorbij, nu kan ik tenminste gaan genieten hoe Ajax kampioen gaat worden
die boula marokkaan moet z`n vieze actie`s maar thuis laten trouwens, mede door hem is het vuurtje aangestoken.
Als Marco blijft wel ja
ohhhh, genoeg andere klasse spelers op de bank. Vergeet niet dat portugal van mexico won met het b-team.
Het mexico waar de waarschijnlijke WK winner argentinie, het zo moeilijk mee had, remember?
ohhhh, genoeg andere klasse spelers op de bank. Vergeet niet dat portugal van mexico won met het b-team.
Het mexico waar de waarschijnlijke WK winner argentinie, het zo moeilijk mee had, remember?

mooi om te zien dat de spelers buiten de lijnen goeie vrienden zijn, de meeste zijn team genoten.. Fair play!
die boula marokkaan moet z`n vieze actie`s maar thuis laten trouwens, mede door hem is het vuurtje aangestoken.laatste aanpassing 26 juni 2006 00:48
volgens mij was figo gisteren een winnaar en liepen de loosertjes bij nederland.
volgens mij was figo gisteren een winnaar en liepen de loosertjes bij nederland.
maar op het moment dat er een vijandelijk armpje in de buurt komt, liggen ze een beroerte te faken.
Zoveel heeft ie er weer net niet gegeven, al kom je in de buurt
mooi om te zien dat de spelers buiten de lijnen goeie vrienden zijn, de meeste zijn team genoten.. Fair play!
die boula marokkaan moet z`n vieze actie`s maar thuis laten trouwens, mede door hem is het vuurtje aangestoken
lopen nml in beide teams een paar snel opgefokte haantjes en dan krijg je zo'n wedstrijd
Scheids heeft niet begrepen dat je je armen (en dus ook je ellebogen) beweegt als je rent, en daardoor de sprint van Khalid als een elleboogstoot zag en hem prompt z'n 2e gele kaart geeft. En die Figo daarna 'behandeld' werd met een zak ijs op z'n hoofd terwijl 4 miljard mensen hebben gezien dat hij helemaal niet geraakt werd. Het is toch bekend dat de Portugezen zulke enorme acteurs zijn en het is bekend dat die scheids altijd met gele en rode kaarten strooit. Waarom heeft de FIFA dan in vredesnaam voor deze scheids gekozen?! Zelfs een 10-jarige begrijpt nog wel dat je die scheids niet eens de F-jes mag laten fluiten! Heb me helemaal op zitten vreten, wat een verschrikkelijke wedstrijd! In de 2e helft zijn ze volgens mij maar een minuut of 25 echt aan voetballen toegekomen, omdat de scheids de wedstrijd steeds stillegde om gele en rode kaarten uit te delen en omdat die Portugezen last hadden van de zwaartekracht, waarom krijg je dan niet 20 minuten extra blessuretijd?!
volgens mij was figo gisteren een winnaar en liepen de loosertjes bij nederland.laatste aanpassing 26 juni 2006 10:38
Nee wat ik al zeg. Omdat op de grond vallen en halfuur janken nutteloos dan is, word het niet gebruikt. Ik bedoel.. Al dat gejank en gerel van Portugesen kwam alleen omdat ze bang waren dat NL zou scoren. En wat is mis mee als wedstrijd 30min langer duurt? En als het zo ver is dat vet veel speler van veld word gestuurd is er dan niet iets mis met Arbitrage?? Misschien moet het dan opnieuw gespeeld worden.
volgens mij was figo gisteren een winnaar en liepen de loosertjes bij nederland
Hij krijgt van mij een oscar voor zn acteerprestatie...net als de rest van het team. Maar qua voetbal waren ze echt drama. Daarom gingen ze iedere 10 seconden op de grond liggen en probeerde ze zo de tijd vol te maken..omdat ze het met normaal voetbal lang niet zouden redden
als je met een man minder speelt, ga je je voorsprong verdedigen, doet elke ploeg tegenwoordig, alle middelen zet je in , het gaat om het WK. figo acteur. pff van bommel lag ook te huilen op de grond
Je bent in mijn ogen een winnaar, als je met sportief gedrag, en beter spel wint van de ander, niet door de tegenstander te naaien en te janken en je onsportief te gedragen, dan ben je in mijn ogen juist een loser
Dat al die spelers maar achter elkaar neer mogen donderen!!!!!
zoals die gast al vanaf de 1e (!!!) minuut met kaarten liep te strooien.
Mensen als jij horen geen mening te hebben over voetbal, want je snapt er geen moer van
ik denk dat je het zelf niet begrijpt... hier op dit WK zijn er nog te weinig spelers die zich profileren als zijnde top. Iedereen loopt te mekkeren over blessures of niet-in-vorm. Het enige wat opvalt is hoe de scheidsrechters zich onderscheiden door blunder na blunder te maken. De ene doet het nog slechter dan de ander. Ik ben een liefhebber van voetbal, niet van scheidsrechters die een hoofdrol op eisen.
Nee dan kijk ik liever naar een evenement zoals de Olympische Spelen waar vele sporten in de schijnwerpers worden gezet die anders veel minder aandacht krijgen. Daar komen de individuen van de sporttalenten veel beter naar boven
nou ja die 1e kaart voor van bommel die was wel terecht hoor en die voor boulahrouz was ook terecht, zoals de meeste kaarten wel terecht waren, dus snap niet echt waarom iedereen er zo'n drama van maakt........
itspraak van Delta 9-THC Banisch! op maandag 26 juni 2006 om 13:35:
Ook leuk het gastenboek van Figo
http://luisfigo.hihome.com/guestbd.htm
Wat een onzin toch over figo. Alsof we de wedstrijd dan wel met 2-1 of 3-1 gewonnen hadden . Iedereen doet het in het heetst van de strijd. Boela had in de eerste 5 minuten al rood moeten hebben dus wees blij dat die nog 50 minuten gespeeld heeft.
maar geeft dat iemand als Figo het recht om het initiatief in eigen handen te nemen en hem die alsnog aan te naaien?
al die beelden die wij op ytv zien dat ziet tie scheids niet wij zien dat hij fout zat idd
maja die beelden die wij zien ziet die scheids niet
duss is voor een scheids ook moeilij
als ik deze pagina open staat er kan de server niet vinden
Weet iemand waardoor dat komt?
of hoe ik wel ik t gastenboek kan komen
kansloos.....
Figo is gewoon een top voetballer die idd ging liggen, net zoals robben dat het hele jaar in engeland al doet en op het wk ook.
Ga jij maar figo aanprijzen...
Makkelijk om de tegenstander de schuld tegeven van je eigen fouten.
Ik heb het er niet over dat Nederland niks verkeerd heeft gedaan. Ik heb het alleen over Figo..dat hij niet wordt geraakt, dan gaat liggen en ook nog een zak ijs op z'n hoofd wil hebben omdat die pijn heeft...
Hoe triest ben je dan??
Portugal speelde beter en mooier voetbal terwijl Nederland niet meer kon brengen dan wat afstandsschoten. In plaats van meer langs de flanken te spelen(de weinige keren dat dit gebeurde bracht het wel gevaar via Van Persie) speelde Oranje telkens door het centrum zonder enig gevaar.
Grappig om die reacties allemaal te lezen maar eigenlijk moeten jullie niet zeuren.
was het een nederlander dan werd ie nu zwaar bejubeld
Ook Australië de dupe geworden van een arbitrale blunder
hoeveel minuten speeltijd zijn er nu werkelijk gespeeld?
ah joh portugal had meer rooie kaarten moete krijgen zoals
Al die kansloze mensen die posten in gastenboek van figo dat die eraan gaat enz enz zijn echt dom. Sorry hoor maar als het andersom was geweest hadden we het nergens overgehad
kansloos.....
De uitschakeling heeft Nederland aan zichzelf te danken, ik heb hen dit wk geen enkele goeie match zien spelen.
Deco kreeg onterecht rood.
Je kan zeuren over Figo die zich laat vallen na de elleboog
Ik ga niet eens in op die Belgen.
Brul maar lekker verder hier patattekes.
wtf weten jullie nou van voetbal
Ik ga niet eens in op die Belgen. Die doen 1 keer in de 10 jaar eens mee met een toernooi en prestreren bij voorbaat niets. Brul maar lekker verder hier patattekes.
Nu kan je wel gefrustreerd kutbelg gaan roepen
maar je moet eerlijk toegeven dat Nederland wel de terechte winnaar geweest zou zijn tegen portugal
an moet ik toch ook echt toegeven dat ze Engeland ook wel hadden gewonnen want wat zijn díe gasten slecht zeg
De eerste gele kaart van Deco kwam er trouwens ook uit reactie op het meest onsportieve dat ik de laatste jaren in het topvoetbal gezien heb
En als ik het heb over arrogantie heb ik het over bepaalde spelers
logisch dat de bal niet werd teruggegeven..
nederland had ook wel door dat portugal geen zin meer had om te voetballen... waarom dan nog aan fairplay doen ?
Omdat voetbal nu eenmaal fair play is. En als je daar niet aan deelneemt krijg je een harde tackel
Als jullie nu is de herhaling even terug bekijken is duidelijk te zien dat Deco de bal vast neemt en op de plaats legt waar de overtreding echt gebeurd was en niet waar Cocu de bal legde
De eerste gele kaart van Deco kwam er trouwens ook uit reactie op het meest onsportieve dat ik de laatste jaren in het topvoetbal gezien heb(bal had moeten teruggeven worden aan Portugal).
BTW om even op de 2e gele kaart van Deco terug te komen:
Als jullie nu is de herhaling even terug bekijken is duidelijk te zien dat Deco de bal vast neemt en op de plaats legt waar de overtreding echt gebeurd was en niet waar Cocu de bal legde, en Cocu vloog er meteen op. Dus eigenlijk is het Cocu die minstens geel verdiende in die situatie.
De eerste gele kaart van Deco kwam er trouwens ook uit reactie op het meest onsportieve dat ik de laatste jaren in het topvoetbal gezien heb(bal had moeten teruggeven worden aan Portugal).
Je kan zeuren over Figo die zich laat vallen na de elleboog van weer die Boulablabla die hij wel degelijk in z'n gezicht krijgt, wie dat niet ziet is stekeblind, maar Van Bommel deed net hetzelfde ervoor en Robben die ligt meer op de grond dan dat die voetbalt zonder dat hij aangeraakt wordt(Mourinho, z'n eigen trainer, zei het ook al).
Hoop dat zowel Portugal, Italie en Deutschland er volgende wedstrijd allemaal uitvliegen!!!!!!!!!!!
net zoals Boularouz in de 7de minuut
http://www.youtube.com/watch?v=ku57D1k78Vo
was niet op zijn plaats geweest
te eerste omdat de wedstrijd dan direct kapot zou zijn gegaan..
ten 2e omdat er duidelijk geen opzet in het spel was
We zijn de oorlog aangegaan met portugal en dat winnen wij niet.
Diep rood maal 4.
overdrijven is ook een vak
En die vreselijke scheidsrechters moeten ze verplicht een jaar in een isoleercel naar de wedstrijd laten kijken!
We winnen het toneelspel van zo'n grote acteur als Figo niet..
Zal brazilie wel worden tegen duitsland
net als 4 jaar terug toch ?
Waar is colina
Ze hebben het hele WK verprutst!!
Wat een honde scheids egt waar:
Jaa idd.. Echt een graf kop had die man. En dat niet alleen!
Waar is colina
omkoopschandaal mag niet fluiten is toch de beste scheids die dr is