Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Hallo zwangere dames en niet zwangere dames!
Heb op het moment weinig te vertellen over mn eigen zwangerschap,behalve dat die kleine er nog steeds zit
Maar lees elke dag jullie verhaaltjes weer!
Vooral dat er eentje binnenkort moet bevallen,ben echt benieuwd!!!
Hopelijk worden we allemaal goed op de hoogte gehouden...
En voor de rest allemaal gefeliciteerd met jullie zwangerschap!!!
Ik duim tot 2 aug. dan ben ik als het goed is 12 weken!
Heb op het moment weinig te vertellen over mn eigen zwangerschap,behalve dat die kleine er nog steeds zit
ik ook ik ook ... 25 weekjes al... en het word........een ventje!!
gefeliciteerd
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 23:46:Hallo zwangere dames en niet zwangere dames!
haha het is wel de bedoeling he dat de kleine er nog zit
Ja nou ik ben ook benieuwd of Shir inmiddels bevallen is.
We duimen zeker met je mee
Zo nou hier heb heel veel last van me liezen en schaambot
Hij zit lekker te drukken erop en hij is een partij druk aan het doen...oefff
ja alweer 34 weken en 1 dag haha
Tja ik heb ook niet veel te melden eigenlijk...ik lees wel iedere dag hier de berichten om natuurlijk op de hoogte te blijven.
Heeft er trouwens inmiddels al zijn geboortje kaartje klaar ??
Die van ons zijn al klaar we hoeven alleen de gegevens nog door te geven als hij geboren word.
Nou ga maar weer ff wat doen...
hoi meiden
Allemaal van harte gefeliciteerd.
Ben zelf ook zwanger (19weken nu)
Heel veel succes allemaal.!!!
dank je wel, jij ook gefeliciteerd
Uitspraak van verwijderd op zondag 9 juli 2006 om 23:46:Vooral dat er eentje binnenkort moet bevallen,ben echt benieuwd!!!
ja ikke, alleen meneertje is al een week te laat
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyJa nou ik ben ook benieuwd of Shir inmiddels bevallen is.op maandag 10 juli 2006 om 07:37:
We duimen zeker met je mee
pff hij is er nog niet
Als ik er ineens een week niet ben, dan is het zover en dan is hij geboren
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyZo nou hier heb heel veel last van me liezen en schaambotop maandag 10 juli 2006 om 07:37:
Hij zit lekker te drukken erop en hij is een partij druk aan het doen...oefff
ja alweer 34 weken en 1 dag haha
ik weet het meis en dat word steeds erger, heb de hele nacht weinig tot niet geslapen. Omdat ie erg aan het drukken is en lopen gaat ook weinig tot niet dan. (althans dat heb ik hoor)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 09:28:Nog steeds niet bevallen?
nee
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 10:34:shirley schiet is op joh hahahaha
word nu wel tijd dat je je kleine ventje in je armen ken nemen he
hahaha ik wou dat hij eens opschoot
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 10:34:btw ik krijg ook weer een ventje heb er al 1 van
leuk leuk leuk
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 11:51:hahaha zou het shirley
nou ben wel blij met weer een mannetje hoor
maar hoe is het bij jou??al het idee dat het komt
hmm misschien wel. Heb wel hier en daar krampjes en ik voel me rug nog steeds, maar ik weet het echt niet meer hoor haha
Ik merk het wel wanneer het dalijk ontzettend pijn gaat doen en ik niet meer weet waar ik het zoeken moet (en dat achter mekaar) dan zal het wel zover wezen denk ik
Ik vertrouw me eigen gevoel niet meer hoor, dacht gisteren ook nu is het zover en dan stopt het ermee
Die knul van mij, zit me gewoon te treiteren haha nu al!!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 11:59:je moet wel je eigen gevoel volgen joh als je het niet zeker weet bel je gewoon de vk daar zijn ze voor hahaha
hoop voor je dat het nu toch doorzet
heb je ook gelijk in
Heerlijk,zit daar echt naar uit te kijken
heeee Jolanda ook hier 
welkom welkom
Jeetje Shir jij kan je lol op als hij dalijk geboren is haha
Hij zit je nu al te pesten nou laat staan inderdaad wat hij doet als hij geboren is hihi.
Zo ja het lopen gaat hier ook bijna niet
klote gevoel is dat he...
Nou ik moet zeggen ik kijk er ook naar uit hoor om te mogen maar ja moet nog zo dikke 5 weken.
Nou ga maar eens een beschuitje maken.
welkom welkom
Jeetje Shir jij kan je lol op als hij dalijk geboren is haha
Hij zit je nu al te pesten nou laat staan inderdaad wat hij doet als hij geboren is hihi.
Zo ja het lopen gaat hier ook bijna niet
Nou ik moet zeggen ik kijk er ook naar uit hoor om te mogen maar ja moet nog zo dikke 5 weken.
Nou ga maar eens een beschuitje maken.
hey wendy ja ik ook hier...
hoor ook bij al de zwangere he hahaha
hoe is het nu bij jou wen??
hier alles lekker mag gelukkig weer lopen en dingen doen die week plat was echt een ramp zeg met enrico ook nog is om men benen heen...
hoe gaat het eigenlijk met slapen bij jullie??ik slaap over dag omdat ik snachts niet ken slapen zo is men ventje bezig haha lijkt nu al op zen vader hihih houd me nu al uit men slaap...
hoor ook bij al de zwangere he hahaha
hoe is het nu bij jou wen??
hier alles lekker mag gelukkig weer lopen en dingen doen die week plat was echt een ramp zeg met enrico ook nog is om men benen heen...
hoe gaat het eigenlijk met slapen bij jullie??ik slaap over dag omdat ik snachts niet ken slapen zo is men ventje bezig haha lijkt nu al op zen vader hihih houd me nu al uit men slaap...
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:hey wendy ja ik ook hier...
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:hoor ook bij al de zwangere he hahaha
Tuurlijk hoor je erbij !!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:hoe is het nu bij jou wen??
Mjah gaat...veel last he maar ja niks aan te doen.
Ik hoop dat mijn ventje eerder komt dan gepland
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:hier alles lekker mag gelukkig weer lopen en dingen doen die week plat was echt een ramp zeg met enrico ook nog is om men benen heen...
Zo nou gelukkig ja !!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:hoe gaat het eigenlijk met slapen bij jullie??
Slapen ?? wat is dat ??
Ja slapen gaat moeizaam hoor zo op het eind oefff
op me rug liggen doet veel pijn en ja op me zij kan ik niet te lang liggen dan gaan me heupen ontzettend steken
het is dus een hoop draaien en woelen en daar komt bij dan die kleine de laatste week alleen maar bezig is met draaien en schoppen dus ja slapen zit er niet echt in...helaas.
ik probeer wel op de dag altijd nog even een uurtje te pikken maar ja dat gaat niet altijd omdat alles ook door blijft gaan natuurlijk.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:zo is men ventje bezig haha lijkt nu al op zen vader
hahahahahaha
Nou dan lijkt die van mij totaal niet op ze vader want ze vader slaapt het liefste de hele dag en die kleine echt niet hahaha
Zo en nu ga ik ff bijkomen want heb net de honden uitgelaten oefff dat valt toch vies tegen zo op het einde van een zwangerschap.
Doeggiesss
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyZo ja het lopen gaat hier ook bijna nietop maandag 10 juli 2006 om 12:07:
Nou ik moet zeggen ik kijk er ook naar uit hoor om te mogen
nou lopen doe ik ook weinig tot niet meer hoor jakkes. En ga al helemaal de deur niet meer uit. Durf dus echt niet meer en dan moet ik als hij er nog niet is a.s donderdag weer naar de verloskundige pfff en zit daar dus nu al zwaar tegen op
nou shirley ik hoop dat je snel gaat bevallen,zo over tijd lopen is ook nix he
Ik hoop het ook ja
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:hoe gaat het eigenlijk met slapen bij jullie??ik slaap over dag omdat ik snachts niet ken slapen
ehm ik slaap eigenlijk over de hele dag wel op moment, ik word snacht om het uur echt wakker verschrikkelijk. En juist. Dus slaap ik meestal smiddags ook nog even een paar uurtjes.
snacht heb ik ook meer kramp hoor als overdag, vooral in me benen en dan die pijnscheut in me...auw en dan is meneertje lekker bezig met zijn moeder te pijnigen haha gek word je daar van
( volgens mij zijn alle baby's aktief snachts )
Alle nieuwe zwangeren gefeliciteerd 
Jeempie shirley heb met je te doen meid, hij mag nu wel komen
Ik ben morgen 33 weken en heb het ook al helemaal gehad, pfff... Die van mij mag ook stiekem wel ffies eerder komen
haha slapen... nou dat doe ik al mijn hele zwangerschap bijna niet.
Ik ben om het uur wakker en overdag kan ik gewoon niet inslaap vallen omdat het licht is. Soms slaap ik 1 of 2 hele nachten niet
en de volgende dag voel ik me nog fit ook, echt heel raar.
Ben van mezelf al een hele moeilijke slaper, kan niet tegen licht en geluid. Lig standaard 2 uur wakker voor ik inslaap, echt een drama. En dan heb ik een vriend die snurkt en knarsetand als ie op zijn rug ligt dus dat helpt ook niet mee
Als ik shirley zo hoor wordt het nog erger dus dat slapen... Aarrghh... nog maar ff niet aan denken
Ben wel al blij dat hij snachts niet zo actief is en ik ook nog wel redelijk kan liggen op mijn zij
Morgen weer naar het ziekenhuis gaan ze een groeiecho doen, ben benieuwd!
Jeempie shirley heb met je te doen meid, hij mag nu wel komen
Ik ben morgen 33 weken en heb het ook al helemaal gehad, pfff... Die van mij mag ook stiekem wel ffies eerder komen
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 12:52:hoe gaat het eigenlijk met slapen bij jullie??
haha slapen... nou dat doe ik al mijn hele zwangerschap bijna niet.
Ik ben om het uur wakker en overdag kan ik gewoon niet inslaap vallen omdat het licht is. Soms slaap ik 1 of 2 hele nachten niet
Ben van mezelf al een hele moeilijke slaper, kan niet tegen licht en geluid. Lig standaard 2 uur wakker voor ik inslaap, echt een drama. En dan heb ik een vriend die snurkt en knarsetand als ie op zijn rug ligt dus dat helpt ook niet mee
Als ik shirley zo hoor wordt het nog erger dus dat slapen... Aarrghh... nog maar ff niet aan denken
Ben wel al blij dat hij snachts niet zo actief is en ik ook nog wel redelijk kan liggen op mijn zij
Morgen weer naar het ziekenhuis gaan ze een groeiecho doen, ben benieuwd!
laatste aanpassing
Uitspraak van inactief op maandag 10 juli 2006 om 13:54:Morgen weer naar het ziekenhuis gaan ze een groeiecho doen, ben benieuwd!
Waarom krijg je een groei echo?
Zo ik ben net naar cb geweest omdat voor ik op de 4 voedingen zou overstappen ff moest wegen. Drie weken geleden woog ze 6 kilo en nog wat en nu al 6730
Dus nu 4 voedingen, maar de fles inhoud mag ik niet veel aan veranderen. Logisch ook
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:38:nou lopen doe ik ook weinig tot niet meer hoor jakkes. En ga al helemaal de deur niet meer uit. Durf dus echt niet meer en dan moet ik als hij er nog niet is a.s donderdag weer naar de verloskundige pfff en zit daar dus nu al zwaar tegen op maar goed ik weet het het is voor mezelf en me kleine mannetje en hoor ik zijn hartje ook weer maar heb hem nu toch liever in me armen. Echt ik hoop voor jou dat hij een beetje optijd komt en geen week te laat is hoor pff het is gewoon echt zwaar nu en het is warmpjes hier ook nog jakkes.
Maar de verloskundige kan ook kijken hoe het met het weken van de baarmoermond staat en of je ontsluiting hebt en hoeveel, want dat scheelt misschien wel met de bevalling, maar goed je loopt ook extra lang met weeen natuurlijk
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:38:ehm ik slaap eigenlijk over de hele dag wel op moment, ik word snacht om het uur echt wakker verschrikkelijk. En juist. Dus slaap ik meestal smiddags ook nog even een paar uurtjes.
Wel erg jammer, je kunt de slaap nu zo hard gebruiken. Ik zou als ik jou was ook maar doen smiddags. Ik heb het neit echt gedaan toen, maar ben erachter gekomen dat datw el heel verstandig was geweest, omdat als je bevallen bent je het echt druk krijgt die eerste maand. En je weet nooit wat voor soort baby het wordt.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 13:38:Volgens mij hebben ze gewoon verkeerd gerekend
Dat hoop ik niet voor je shir want bij 42 weken gaan ze inleiden dus dat houdt in dat je dan nog eens 2 weken extra langer kan lopen
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:12:Maar de verloskundige kan ook kijken hoe het met het weken van de baarmoermond staat en of je ontsluiting hebt en hoeveel, want dat scheelt misschien wel met de bevalling, maar goed je loopt ook extra lang met weeen natuurlijk
gaat ze ook doen hoor
Dat wou ze vorige week al doen, maar vond dat in eerste instantie niet nodig,omdat ik dacht dat hij er dan al zou wezen. (had ik het nou maar laten doen)
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:12:Wel erg jammer, je kunt de slaap nu zo hard gebruiken. Ik zou als ik jou was ook maar doen smiddags. Ik heb het neit echt gedaan toen, maar ben erachter gekomen dat datw el heel verstandig was geweest, omdat als je bevallen bent je het echt druk krijgt die eerste maand. En je weet nooit wat voor soort baby het wordt
Daarom smiddags lekker tukkie doen
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:36:Je kan ook beter natuurlijk bevallen, want inleiden is best wel heftig, als de weeen dan niet sterk genoeg zijn of vaak genoeg komen voeren ze de boel lekker op
Daarom dat wil ik juist ook
Dus er is nog hoop haha misschien vanavond of morgen
Shir, ik wens je veel succes ...
Vertrek morgen op vakantie maar ik ga t zeker in de gaten houden!
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Raileyjeetje dat lijkt me ook geen prettig gevoel neeop maandag 10 juli 2006 om 14:44:
Nou ik hoop dat ik een lekker eigenwijs kind heb en dat hij eerder komt omdat hij er zo graag uit wilt
Haha vast wel gebeurd toch alleen bij complicaties en dat overleef je heus ook wel, kijk maar naar mij. Ze zeiden me dat als ik nu nog een keer zou bevallen het een eitje voor me zou zijn (als dat gebeurd hoop ik dat ze gelijk hadden).
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:44:gaat ze ook doen hoor
Dat wou ze vorige week al doen, maar vond dat in eerste instantie niet nodig,omdat ik dacht dat hij er dan al zou wezen. (had ik het nou maar laten doen)
Ja nieuwsgierig he, zou ik ook zijn!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:44:Daarom dat wil ik juist ook vind dat maar helemaal niks,maar ja als hij dalijk niet wilt komen dan zal ik eraan moeten geloven. maar ik blijf nog postitief nadenken. kan deze week nog een hoop gebeuren, kan zo ineens omslaan. Bij me zusje braken haar vliezen 41 weken en een dag en dat laat op de middag
Ja maar wie weet is dat wel gewoon normale tijd... Ze kunnen naturlijk naast zitten met schatten. Ik weet bijna zeker dat mijn kleintje 2 wken jonger was dan ze dachten, omdat we dat ongelukje toen hebben gehad, twee weekjes later nog een keer, maar daar tussenin ben ik gewoon ongesteld geweest.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:12:Waarom krijg je een groei echo?
eerlijk gezegd geen idee
Heb 2 weken terug nog een 3D echo gehad en het wordt een lekker jochie al, net een boeddhaatje haha
Volgens mij groeit ie prima
laatste aanpassing
Shir, ik wens je veel succes ... Vertrek morgen op vakantie maar ik ga t zeker in de gaten houden!
dank je wel meis, jij een hele fijne vakantie
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 14:58:Ja maar wie weet is dat wel gewoon normale tijd... Ze kunnen naturlijk naast zitten met schatten. Ik weet bijna zeker dat mijn kleintje 2 wken jonger was dan ze dachten, omdat we dat ongelukje toen hebben gehad, twee weekjes later nog een keer, maar daar tussenin ben ik gewoon ongesteld geweest
Dat vermoede heb ik dus ook, zei het gisteren tegen me vriend
Uitspraak van inactief op maandag 10 juli 2006 om 13:54:Morgen weer naar het ziekenhuis gaan ze een groeiecho doen, ben benieuwd
heb ik ook gehad hoor, alleen met 30 weken.
xtra checken of het goed ging,omdat ik niet zo voldragen ben
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:12:heb ik ook gehad hoor, alleen met 30 weken.
xtra checken of het goed ging,omdat ik niet zo voldragen ben (bij mij althans hoor)
Ja maar het is toch raar dat zei niet weet waarom? want volgensmij doen ze dat niet zomaar? Ik heb er ook 1 gehad, maar met een goede reden hoor... Maar goed ze zal wel niks achter houden lijtk mij
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:12:Dat vermoede heb ik dus ook, zei het gisteren tegen me vriend
Ja ik denk dat als ik niet het hellp sydroom had gehad dat ikd an ook lang met dat ding had lopen zuilen hoor.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:18:Ja maar het is toch raar dat zei niet weet waarom? want volgensmij doen ze dat niet zomaar? Ik heb er ook 1 gehad, maar met een goede reden hoor... Maar goed ze zal wel niks achter houden lijtk mij . Ik heb trouwens met 20 weken ook 1 gehad, dus misschien is het ook zoiets?
ik denk dat het gewoon xtra controle is! toen met die 3d echo kijken ze toch niet naar de grote van je baby enzo? Ik weet het niet hoor, heb geen 3d echo laten doen?
Anders moet ze het even vragen waarom dat is? ben nu wel nieuwsgierig haha
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:18:Ja ik denk dat als ik niet het hellp sydroom had gehad dat ikd an ook lang met dat ding had lopen zuilen hoor.
haha ja dat denk ik ook
nou ik ben er weer..
heb weer lekker geslapen van 13 tot 15 uur

ik ga gelukkig die problemen die shirley heeft niet krijgen mijn kindje word gehaald maximaal 2 weken eerder..
heb bij enrico een keizersnede gehad en die krijg ik nu ook weer dus eigenlijk moet ik ipv 16 weken nog max 14 weken lopen
maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook leuk zou vinden om een voldragen zwangerschap te hebben hoor enrico had ik met 32 weken in men armen en dat is toch ook niet echt fijn dan schrik je je dood ....
heb weer lekker geslapen van 13 tot 15 uur
ik ga gelukkig die problemen die shirley heeft niet krijgen mijn kindje word gehaald maximaal 2 weken eerder..
heb bij enrico een keizersnede gehad en die krijg ik nu ook weer dus eigenlijk moet ik ipv 16 weken nog max 14 weken lopen
maar moet eerlijk zeggen dat ik het ook leuk zou vinden om een voldragen zwangerschap te hebben hoor enrico had ik met 32 weken in men armen en dat is toch ook niet echt fijn dan schrik je je dood ....
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:18:Ja maar het is toch raar dat zei niet weet waarom? want volgensmij doen ze dat niet zomaar? Ik heb er ook 1 gehad, maar met een goede reden hoor... Maar goed ze zal wel niks achter houden lijtk mij
Ze zullen het denk ook niet zomaar doen, ik loop ook niet bij VK maar de gynaecoloog.
Voor mijn zwangerschap heb ik medicijnen geslikt en de laatste tijd heb ik een paar nare dingen meegemaakt (veel stress daardoor gehad enzo). Denk dat ze gewoon ff willen zien dat alles goed gaat
Maar ze zei echt zo van: oh gewoon is toch leuk ff kijken
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:12:xtra checken of het goed ging,
dat denk ik dus ook, maar dan denk ik vanwege de stress die ik gehad heb.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:31:als het iets is om je druk om te maken dan zeggen ze je dat zeker..
en juist leuk toch een echo met 30 weken krijg ik ook weer dit inverband met de bevalling van men andere binkie..
Ik krijg dat ook als ik weer zwanger wordtd an houden ze alles precies bij.
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:31:als het iets is om je druk om te maken dan zeggen ze je dat zeker..
Ik zeg niet dat ze zich druk moet maken hoor, het is alelen niet zomaar denk ik
Uitspraak van inactief op maandag 10 juli 2006 om 15:27:Ze zullen het denk ook niet zomaar doen, ik loop ook niet bij VK maar de gynaecoloog.
Voor mijn zwangerschap heb ik medicijnen geslikt en de laatste tijd heb ik een paar nare dingen meegemaakt (veel stress daardoor gehad enzo). Denk dat ze gewoon ff willen zien dat alles goed gaat
Maar ze zei echt zo van: oh gewoon is toch leuk ff kijken Niet dat ik me zorgen hoefde te maken ofzo
Oh op die manier, dan snap ik het. MAar dan is het ook wel fijn nietwaar?
Ik hoefde me ook idd niet druk te maken
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 15:44:Oh op die manier, dan snap ik het. MAar dan is het ook wel fijn nietwaar?
Ja ik vind het ook helemaal niet erg, maak me er ook niet druk om, het gaat nu de laatste tijd wel weer beter
laatste aanpassing
ik kies zelf voor het kraamhotel.
Het is daar veel rustiger en daar komt bij dat je thuis veel sneller geneigd bent om te zeggen even de was doen of even dat doen en dan kan daar niet en ik heb er voor gekozen omdat ik honden heb en aangezien het al een verwarring is voor ze dat er ineens een gezinslid bij is gekomen dan vind ik dat ik ook rekening met hun moet houden wat betrefd kraam visite.
Het is voor hun ook raar als er constant mensen op bezoek komen en geen aandacht voor hun hebben maar alleen voor de kleine en dan ook de kraamhulp nog eens (wat ik de kraamhulp ook niet wil aan doen haha
) dus daarom ga ik 10 dagen naar het kraamhotel en daar komt bij je heb daar 24 uur per dag hulp en dat heb je thuis niet.
Ervaring heb ik er nog niet mee omdat dit me eerste kindje is.
Het is daar veel rustiger en daar komt bij dat je thuis veel sneller geneigd bent om te zeggen even de was doen of even dat doen en dan kan daar niet en ik heb er voor gekozen omdat ik honden heb en aangezien het al een verwarring is voor ze dat er ineens een gezinslid bij is gekomen dan vind ik dat ik ook rekening met hun moet houden wat betrefd kraam visite.
Het is voor hun ook raar als er constant mensen op bezoek komen en geen aandacht voor hun hebben maar alleen voor de kleine en dan ook de kraamhulp nog eens (wat ik de kraamhulp ook niet wil aan doen haha
Ervaring heb ik er nog niet mee omdat dit me eerste kindje is.
ik moet in het ziekenhuis bevallen..
moet daar 5 dagen blijven en ga dan lekker naar ons eigen huissie..
ook ik heb honden dus heb gekozen om geen kraamhulp te nemen dit inverband met het ras hond dat we hebben dan staat de kraam hulp op men bed te springen denk ik haha
ook wil ik gewoon lekker met mijn oudste bink samen zijn en dat ken niet daar..
dus wij gaan het samen doen
moet daar 5 dagen blijven en ga dan lekker naar ons eigen huissie..
ook ik heb honden dus heb gekozen om geen kraamhulp te nemen dit inverband met het ras hond dat we hebben dan staat de kraam hulp op men bed te springen denk ik haha
ook wil ik gewoon lekker met mijn oudste bink samen zijn en dat ken niet daar..
dus wij gaan het samen doen
ik moet ook in het ziekenhuis bevallen ben er ook blij om ook eigelijk en daarna ga ik ook lekker naar huis,maar dat duurd nog ff voor het zo ver is....
shirley hoe gaat ie nu????????
shirley hoe gaat ie nu????????
nou men hond staat op men eigen tekst...
heb er 2 van en nee hoor heb nog een zoon en dat gaat top moet alleen wel meteen men beesjes er bij als ik en de kleine thuis komen...
maar dat is niet meer dan logies vind ik..
je houd je oudste kind ook niet weg bij de baby dan word de oudste jaloers nou men honden moeten ook meteen kennis maken met de baby dan is het goed...
heb er 2 van en nee hoor heb nog een zoon en dat gaat top moet alleen wel meteen men beesjes er bij als ik en de kleine thuis komen...
je houd je oudste kind ook niet weg bij de baby dan word de oudste jaloers nou men honden moeten ook meteen kennis maken met de baby dan is het goed...
ja ik ben het ook van plan en je vriend kan gewoon bij je slapen daar, maar wat zijn de kosten, krijg je daar nog iets van terug??
ik beval in het kraamhotel en ben lig daar 4 dagen...bij mij word alles vergoed door mijn verzekering. Hoef gelukkig niks te betalen. Ja als je daar eet en als je partner er ook verblijft. In kraamhotel rdam NOORD is het 8 euro nog wat als je partner blijft slapen.
Maar meer info vind je op www.kraamhotel.nl in rotterdam is dat he
Uitspraak van TaMamashirley hoe gaat ie nu????????Casper&Dano
op maandag 10 juli 2006 om 17:06:
Goed hoor, zit er nog steeds. Heb zelfs al me avond eten gegeten haha Denk voordat hij denkt ineens te komen
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 17:17:nou men hond staat op men eigen tekst...
Ik vroeg het alleen maar omdat je zei dat de kraamhulp dan op je bed zou staan te springen. Ik dachtals die het al doet, wat moet de baby dan
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 17:53:ik beval in het kraamhotel en ben lig daar 4 dagen...bij mij word alles vergoed door mijn verzekering. Hoef gelukkig niks te betalen. Ja als je daar eet en als je partner er ook verblijft. In kraamhotel rdam NOORD is het 8 euro nog wat als je partner blijft slapen.
Ik had er nog nooit van gehoord maar het is wel leuk als dat kan!
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:59:gelukkig zitten mijn papa en mama niet op partyflock
haha en heb je men hondje gezien??
nee de kraamhulp houd je beesten angstvallig bij je baby vandaan en ik vind dat men honden meteen kennis moeten maken met de baby en dat is de rede dat ik geen kraamhulp neem men honden horen net zo goed bij men gezin als men kids...
daarbij zijn mijn honden natuurlijk wel iets groter dan een poedeltje en ik zie het al voor me dat ik dus een kraam hulp heb die panies is voor men beestjes en dan staat ze op men bed haha
nee de kraamhulp houd je beesten angstvallig bij je baby vandaan en ik vind dat men honden meteen kennis moeten maken met de baby en dat is de rede dat ik geen kraamhulp neem men honden horen net zo goed bij men gezin als men kids...
daarbij zijn mijn honden natuurlijk wel iets groter dan een poedeltje en ik zie het al voor me dat ik dus een kraam hulp heb die panies is voor men beestjes en dan staat ze op men bed haha