Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 20:38:dat het maar een mooi en gezond kind word
Gaan we wel vanuit ja
Dank jullie wel!
Leuk zeg die reacties,helemaal niet verwacht
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 21:01:Gefeliciteerd, ik mag me eind augustus hopelijk vader noemen
Gefeliciteerd!!
Succes en veel plezier met de kleine!
Uitspraak vanme vriendin is ook zwangerMiss Angelique
op donderdag 15 juni 2006 om 21:08:
Maak je het van dichtbij mee,Leuk!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 21:16:Ben alleen benieuwd hoe die tattoo het uithoud..
Ben je niet de enige
je opent een topic dat je zwanger bent....wat had je dan gedacht dat volkomen vre
[quote element=message id=24346933]{element is niet toegankelijk}je opent een topic dat je zwanger bent....wat had je dan gedacht dat volkomen vreemden je zouden condoleren?
als je niks normaals kan zeggen zeg dan helemaal niks
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 21:02:Ben er niet zo bekend mee,met het forum....Dacht dat mensen het gewoon niet zouden boeie en niks neer zouden zetten,sorry hoor....
trek je er niks van aan joh er zijn altijd van die gasten die niet altijd normaal een antw kunnen geven
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 21:25:trek je er niks van aan joh er zijn altijd van die gasten die niet altijd normaal een antw kunnen geven
Ja normaal zou ik er ook niks over zeggen en om lachen,maar hormonen spelen nu de baas he,dan wordt je zo'n labiele emotionele muts,haha....
Ach ja,poep gebeurd!
Thnks anyway....
Gefeliciteerd...
Mijn zus is ook zwanger...morgen 30 weekjes alweer...
Geniet ervan! Gaat super snel!

Mijn zus is ook zwanger...morgen 30 weekjes alweer...
Geniet ervan! Gaat super snel!
Hoe lang ben je nu zwanger???
Goed zo!
Weet nog goed dat mijn zus het vertelde...was toen nog maar 5 weekjes
!!!
Veel geluk met zn 3tjes straks
Weet nog goed dat mijn zus het vertelde...was toen nog maar 5 weekjes
Veel geluk met zn 3tjes straks
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 22:31:Bijna 3 maanden!
je moet dus nog wel een poosje?
wanneer mag je je kleine verwachten dan?
Thanks zal met de tijd wel een fotootje posten 
ps. love your tattoos!
ps. love your tattoos!