Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van Joyce €nJoy$ op woensdag 21 juni 2006 om 10:49:Ik ben al over de helft dus het aftellen is voor mij begonnen!
Heel veel sterkte!!Dat het een gezond kindje mag zijn met alles erop en eraan!!
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 21:16:Ben alleen benieuwd hoe die tattoo het uithoud..
Meid, daar komt het echt wel goed mee
En gefeli
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyIk heb zelf nog 8 weken te gaanop zaterdag 24 juni 2006 om 00:30:
Spannend!!De laatste loodjes
Succes en veel plezier met de kleine!
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 01:44:Spannend!!De laatste loodjes
Succes en veel plezier met de kleine!
Ja zeker de laatste loodjes
Dank je wel
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 14:27:ben zelf ook weer zwanger en over de helft
veel sterkte en dat het een mooi meissie of binkie mag worden
Van hetzelfde!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 25 juni 2006 om 20:10:Hoe voel je je?
* ik word over max 4,5 week tante
Het voelt heel apart!
Vond het al zeer bijzonder dat ik tante werd,
maar ik denk dat ik het pas besef als die kleine
bij me op de borst ligt
Jij veel plezier met je neefje of nichtje!
Gefeliciteerd!!! Geniet Lekker van je zwangerschap!
Voor je het weet breng je net als ik je kindje al naar de kleuterschool.
Voor ons is de tweede op komst! En meid!
Voor je het weet breng je net als ik je kindje al naar de kleuterschool.
Voor ons is de tweede op komst! En meid!
gefeliciteerd
en valt het allemaal een beetje mee?

Uitspraak van xxxsylvanaxxx op dinsdag 27 juni 2006 om 15:01:gefeliciteerd en valt het allemaal een beetje mee?
Dank je wel!
Ja nu valt het allemaal wel mee,maar ik weet niet hoe de rest van de maanden gaan verlopen..
Maar laat het allemaal maar over me heen komen!
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:16:Maar laat het allemaal maar over me heen komen!
moet je ook doen
ik vond het een hele leuke tijd ,en heb er ook erg van genoten!!!
was in totaal 7 kilo aangekomen(is er gelukkig al weer vanaf)
en ben jij al veel aangekomen?
lekker genieten hoor voor je het weet zit je op de bank heerlijk van je kindje te genieten
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 20:35:Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!
Ben zelf nog nooit zwanger geweest, maar heb op het moment genoeg vriendinnen die zwanger zijn
Vind het echt tof, ook omdat je het van de daken af kan schreeuwen!
Uitspraak van xxxsylvanaxxx op dinsdag 27 juni 2006 om 15:36:ik vond het een hele leuke tijd ,en heb er ook erg van genoten!!!
was in totaal 7 kilo aangekomen(is er gelukkig al weer vanaf)
en ben jij al veel aangekomen?
lekker genieten hoor voor je het weet zit je op de bank heerlijk van je kindje te genieten
7 kilo is niet veel!Mijn zus was 20 kilo aangekomen en mn vriendin 30,ik nu ongeveer 3 kilo,ik weet ook totaal niet hoeveel kilo's me nog te wachten staan...haha
Maar maakt me ook niks uit,als mn kindje maar gezond is
Uitspraak van SpringDing op dinsdag 27 juni 2006 om 15:45:Vind het echt tof, ook omdat je het van de daken af kan schreeuwen!
Idd,vond het ook heel moeilijk om het eerst stil te houden in de onzekere periode!
Maar al snel wist iedereen het!Haha
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:49:als mn kindje maar gezond is
precies dat is het aller belangrijkste
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:49:7 kilo is niet veel!Mijn zus was 20 kilo aangekomen en mn vriendin 30,ik nu ongeveer 3 kilo,ik weet ook totaal niet hoeveel kilo's me nog te wachten staan...haha
Maar maakt me ook niks uit,als mn kindje maar gezond is
Gezond blijven eten
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 15:50:Idd,vond het ook heel moeilijk om het eerst stil te houden in de onzekere periode!
Maar al snel wist iedereen het!Haha
Dat is begrijpelijk
Had je niet dat mensen het aan je zagen?
ik weet nog dat ik een vriendin in de appie tegen kwam en voordat ze het vertelde zag ik het al aan haar
Uitspraak van SpringDing op dinsdag 27 juni 2006 om 16:00:Had je niet dat mensen het aan je zagen?
Ja mn ouders zagen het al,mensen vonden dat ik er anders uit zag,een andere uitstraling enzo,maar die gaven die link niet van zwanger zijn.
Mijn ouders wisten het voordat ik het zelf wist,ik dacht gewoon dat ik weer eens laat was met mn menstruatie,haha.
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 27 juni 2006 om 16:18:Mijn ouders wisten het voordat ik het zelf wist,ik dacht gewoon dat ik weer eens laat was met mn menstruatie,haha.laatste aanpassing 27 juni 2006 16:19

![[renate]](/images/user/255840_359843.jpg)