Onderwerp is gesloten!
Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 11:07:Oh das nog wel ff en nu al last er van?
Ja indd nog ff het mag wel wat sneller gaan van mij.
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 11:07:Maar goed misschien doe je nu al weel wat ligt voorwerk voor straks
Nou ik kan niet wachten op het echte werk haha
ben nog niet aan het bevallen hoor
Wel meer krampies gehad en om het uur werd ik wakker. drukt hij lekker tegen me schaambeen aan en die trok zo boven me kont richting me benen naar me tenen pffff en dat een paar keer. was niet lekker.
En veel last van kramp in me onderbuik, dus moet nou toch niet lang meer duren
Wel meer krampies gehad en om het uur werd ik wakker. drukt hij lekker tegen me schaambeen aan en die trok zo boven me kont richting me benen naar me tenen pffff en dat een paar keer. was niet lekker.
En veel last van kramp in me onderbuik, dus moet nou toch niet lang meer duren
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 16:44:ben nog niet aan het bevallen hoor
He jammer nou
Uitspraak van verwijderd op donderdag 6 juli 2006 om 16:44:En veel last van kramp in me onderbuik, dus moet nou toch niet lang meer duren
Ja nou hopen dat hij onderweg is
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyJa nou hopen dat hij onderweg isop donderdag 6 juli 2006 om 20:33:
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyHe jammer nouop donderdag 6 juli 2006 om 20:32:
vind ik ook en maar wachten, wachten
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyJa nou hopen dat hij onderweg isop donderdag 6 juli 2006 om 20:33:
hij is nog steeds onderweg, alleen blijft ie lekker vastzitten. Hij heeft er volgens mij geen zin in
we duimen voor je
dank je wel
Zo stom zo keek ik er zwaar tegen op om te bevallen, maar nu wil ik echt dat me vliezen breken en de weeen goed doorzetten, dan weet ik dat hij er aan komen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 11:06:Kun je ze zelf neit breken
hahaha als ik wist hoe dat moest haha
Dat zei ik gisteren tegen me vriend ook, ik wou dat is ze zelf kon breken nou
met 30 weken was ik het ook al zat hoor en vooral met dit benauwde weer en dan komt hij ook nog eens een beetje te laat.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 14:06:hahaha als ik wist hoe dat moest haha
Dat zei ik gisteren tegen me vriend ook, ik wou dat is ze zelf kon breken nou
Ik zal het in elk geval maa rniet zelf proberen
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 14:06:met 30 weken was ik het ook al zat hoor en vooral met dit benauwde weer en dan komt hij ook nog eens een beetje te laat.
Ik leef met je mee, maar je beeb komt wel met mooi weer te voorschijn. geen gezeik met te koud.. Alleen meot je dan weer opassen dat het neit te warm is
Hai Meiden 
Hoe staat het leven hier ??
Tja hier zwaar
Bleeeh ik ben het zat...
Ben zondag 34 weken en van mij mag het eruit komen hoor.
Shir jeetje is hij er nou nog niet
Hij vind het wel heel lekker daar binnen haha
Carina gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoever ben je ?? wanneer ben je uitgerekend ??
Hoe staat het leven hier ??
Tja hier zwaar
Bleeeh ik ben het zat...
Ben zondag 34 weken en van mij mag het eruit komen hoor.
Shir jeetje is hij er nou nog niet
Carina gefeliciteerd met je zwangerschap
Hoever ben je ?? wanneer ben je uitgerekend ??
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 14:32:Ik zal het in elk geval maa rniet zelf proberen
nee dat durf ik niet hoor hahaha
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyShir jeetje is hij er nou nog nietop vrijdag 7 juli 2006 om 14:37:
hoe is het met jou?
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 14:52:nee dat durf ik niet hoor hahaha
Misschien kan je man/vriend hem in prikken
Grapje hoor....
MAar met vliezen brekenhoeft het toch neit altijd op gang te komen? je kan beter hebben dat de boel op gang komt en dat ze de vliezen later nog meoten breken.
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 14:52:hoe is het met jou?
Ja gaat wel hier.
slecht geslapen
veel kramp in me kuiten en de kleine man is nu al voor de 3de dag bezig met druk zijn hij neemt echt geen minuutje rust.
Hij schopt en schopt en schopt maar
Maaruh Shir...ik heb toen ergens gelezen dat als je brood met pindakaas eet dat het de bevalling stimuleerd ofzo haha
dussuh ik zou zeggen pak die pot pindakaas en lepel hem uit of smeer ff een broodje ermee hahaha.
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyMaaruh Shir...ik heb toen ergens gelezen dat als je brood met pindakaas eet dat het de bevalling stimuleerd ofzo hahaop vrijdag 7 juli 2006 om 15:11:
dussuh ik zou zeggen pak die pot pindakaas en lepel hem uit of smeer ff een broodje ermee hahaha
hmm dat is dus wat ik al 3 weken eet hahaha helpt dus niet
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 15:08:je kan beter hebben dat de boel op gang komt en dat ze de vliezen later nog meoten breken
dat lijkt mij ook hoor, me moeder vertelde ook dat ze eerst de weeen kreeg en toen moesten ze in het ziekenhuis haar vliezen nog breken.
Me zusje heeft dr eigen laten strippen.
Dus er is nog hoop hahaha
voelde jij trouwens ook, prescies op het einde in je onderbuik.
ja hoe leg je dat uit ehm...soort van bubbels net boven je schaambeen zeg maar en tegen je liezen aan! ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel haha dat heb ik namelijk sinds een uur ineens. En dan het gevoel alsof je weer naar de w.c moet om te plassen verschrikkelijk, dan ga je zitten en dan komt er maar niks haha
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyJa gaat wel hier.op vrijdag 7 juli 2006 om 15:11:
slecht geslapen
veel kramp in me kuiten en de kleine man is nu al voor de 3de dag bezig met druk zijn hij neemt echt geen minuutje rust.
Hij schopt en schopt en schopt maar pijnlijk word dat
ja ik weet het, net wanneer jezelf eindelijk even rustig ligt. Dat heb ik ook hoor, oke die van mij beweegt niet heel veel meer, maar als hij beweegt. oeiii
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 16:15:hmm dat is dus wat ik al 3 weken eet hahaha helpt dus niet
haha nou dan weten we gelijk dat het een fabeltje is
zo en ik ga zo gelijk een boterham met pindakaas maken want krijg daar toch ineens trek in
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 16:16:net wanneer jezelf eindelijk even rustig ligt
ja het is echt een ramp pfff
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 16:16:oke die van mij beweegt niet heel veel meer,
zo nou hier blijft hij bewegen...ik zou willen dat hij eens even ophoudt.
Zo ik heb toch last van me onderbuik...
nu al paar dagen (zo 3 dagen) dan krijg ik het ineens super warm ga ik helemaal zweten en begint het te trekken in me onderbuik oefff echt geen lekker gevoel
Iemand dit ook ????
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 16:15:dat lijkt mij ook hoor, me moeder vertelde ook dat ze eerst de weeen kreeg en toen moesten ze in het ziekenhuis haar vliezen nog breken.
Me zusje heeft dr eigen laten strippen.
Dus er is nog hoop hahaha
voelde jij trouwens ook, prescies op het einde in je onderbuik.
ja hoe leg je dat uit ehm...soort van bubbels net boven je schaambeen zeg maar en tegen je liezen aan! ik hoop dat je begrijpt wat ik bedoel haha dat heb ik namelijk sinds een uur ineens. En dan het gevoel alsof je weer naar de w.c moet om te plassen verschrikkelijk, dan ga je zitten en dan komt er maar niks haha
Ik weet het niet meis. Ik ben tot 36 weken zwanger geweest toen werd ik ingeleid. mijn baarmoedermond was helemaal niks verweekt en ik heb daarvoor elke 4 uur 4 tabletjes ingebracht gekregen zodat ik iets ontsluiting zou krijgen, want de volgende dag wilden ze mijn vliezen breken. Ik heb dus geen last gehad van voorwerk. Maar er rommelt in elk geval wat in je lichaam. Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Misschien dat ze dan kan voelen of er wat gebeurd is?
Uitspraak van Motheroftwo op vrijdag 7 juli 2006 om 20:49:Ik ben morgen jarig
gefeliciteerd
Uitspraak van Motheroftwo op vrijdag 7 juli 2006 om 20:49:Welk kindje wordt er morgen geboren op mijn verjaardag!!!
We hopen die van Shirley
Uitspraak van Motheroftwo op vrijdag 7 juli 2006 om 20:49:Ik ben een a.s. Oma
Spannend...
Uitspraak van Motheroftwo op vrijdag 7 juli 2006 om 20:49:Ik ben morgen jarig. Welk kindje wordt er morgen geboren op mijn verjaardag!!! Ik ben een a.s. Oma
Nou misschien die van shirley wel ja. Laten we het hopen
voor die van mij is het nog ff te vroeg he, tot morgen Oma
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 juli 2006 om 18:10:Wanneer moet je weer naar de verloskundige? Misschien dat ze dan kan voelen of er wat gebeurd is
pas a.s donderdag weer, maar heb al heel veel last van rugweeen.
En hij zat gisteren aardig door te douwen daar beneden, tegen me schaambeen aan, dus hij is onderweg denk ik.
Me katten zijn ook waakzaam tegen over mij en heel onrustig. Dus ik vertrouw erop dit weekend nog
Uitspraak van Motheroftwo op vrijdag 7 juli 2006 om 20:49:Welk kindje wordt er morgen geboren op mijn verjaardag!!!
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyWe hopen die van Shirleyop vrijdag 7 juli 2006 om 21:01:
ik hoop het ook, maar morgen is me schoonzus ook jarig haha ik zei net nog, zou toch een stunt wezen als die kleine op haar verjaardag geboren word!!
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 08:48:ik hoop het ook, maar morgen is me schoonzus ook jarig haha ik zei net nog, zou toch een stunt wezen als die kleine op haar verjaardag geboren word!!
Dan zal je zien dat hij inderdaad op haar verjaardag word geboren
Meiden me kleine vent gaat in december gelijk voor het eerst op vakantie
ik heb zo super aanbod gehad van me ouders dat ik niet kan wachten tot het zover is haha.
December zijn ze 25 jaar samen en dat willen ze vieren in spanje (benidorm) dus we zijn uitnodigd voor 2 weken om daar te verblijven
zo lief van ze
Ik ben zo blij ervan dat ik het even wilden delen hoor sorry hahaha
Hoe is het verder ?
ja hier weer een moeizame nacht gehad...
paar keer kramp gehad in me benen en ontzettend last van me rug bleeeeh.
Motheroftwo van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Shirrrr is hij al onderweg ?? naja onderweg is hij wel maar is hij er al ?? hoop het zo
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Raileypaar keer kramp gehad in me benen en ontzettend last van me rug bleeeehop zaterdag 8 juli 2006 om 09:38:
pff ik ken het en die komen straks veel vaker, althans bij mij wel
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyShirrrr is hij al onderweg ?? naja onderweg is hij wel maar is hij er al ?? hoop het zoop zaterdag 8 juli 2006 om 09:38:
nee nog niet, maar ben een party misselijk getver zeg, voel me echt niet zo lekker in me vel
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 11:31:pff ik ken het en die komen straks veel vaker, althans bij mij wel had er gisteren tot een uur of 2.00 nog last van auw
Nog erger
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 11:31:nee nog niet, maar ben een party misselijk getver zeg, voel me echt niet zo lekker in me vel
Nou misschien komt hij er nu wel uit dan maar ja laten we het hopen want het lijkt me helemaal niks zo.
Nou succes
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyNog erger jeetjeop zaterdag 8 juli 2006 om 11:37:
ja echt, verschrikkelijk. Komt omdat hij de uitweg al aan het zoeken is. Dus duwt hij lekker tegen je schaambeen aan en ja dat doet zeer
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyNou misschien komt hij er nu wel uit dan maar ja laten we het hopen want het lijkt me helemaal niks zo.op zaterdag 8 juli 2006 om 11:37:
Nou succes
inderdaad dat heb ik dus ook pff je word er zo moe van. Maar als ik er na het avond eten nog last van heb, bel ik gewoon even de vk.
hallo iedereen
heb eigelijk nog geen bericht hierachter gelaten maar volg het om het uur zeker!!!bij deze iedereen gefeliciteerd!
elke keer denk ik ff lezen of shirley al bevallen is zo spannend!!!
heb eigelijk nog geen bericht hierachter gelaten maar volg het om het uur zeker!!!bij deze iedereen gefeliciteerd!
elke keer denk ik ff lezen of shirley al bevallen is zo spannend!!!
Uitspraak van TaMamaelke keer denk ik ff lezen of shirley al bevallen is zo spannend!!!Casper&Dano
op zaterdag 8 juli 2006 om 12:35:
is ook heftig spannend ik lees ook meer hier dan dat ik hier neerzet haha
heey tammy jij bent ook zwanger of niet???dacht dat ik het ergens had gelezen??
Uitspraak van TaMamaelke keer denk ik ff lezen of shirley al bevallen is zo spannend!!!Casper&Dano
op zaterdag 8 juli 2006 om 12:35:
nog niet hoor
Uitspraak van TaMamaheey tammy jij bent ook zwanger of nietCasper&Dano
op zaterdag 8 juli 2006 om 14:27:
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 juli 2006 om 15:27:nog niet hoor
pfff je maakt t wel spannend haha
en je weet nog niet hoelang je bent dan??
ik ben ook pas 6weken hoor heb me eerste echo al gehad de 2de krijg ik 2aug omdat ik in feb ben bevallen van een dood kindje wordt ik nu heel goed in de gaten gehouden wel goed geregeld!
ik ben ook pas 6weken hoor heb me eerste echo al gehad de 2de krijg ik 2aug omdat ik in feb ben bevallen van een dood kindje wordt ik nu heel goed in de gaten gehouden wel goed geregeld!
pfff je maakt t wel spannend haha
haha ja hij mij ook..word er best moe van, van dat gewacht zeg!
En die katten maken me nu ook hyper nerveus, een van de 6 maakte toevallig nu net een huppeltje (heel stom gezicht) en begon te mauwen en door de kamer heen te rennen haha.
We zullen het wel zien
Ben het nu echt wel beu
Uitspraak van TaMamaik ben ook pas 6weken hoor heb me eerste echo al gehad de 2de krijg ik 2aug omdat ik in feb ben bevallen van een dood kindje wordt ik nu heel goed in de gaten gehouden wel goed geregeld!Casper&Dano
op zaterdag 8 juli 2006 om 20:05:
pff jeetje zeg, krijg er gewoon kippenvel van
Veel sterkte meis. Weet ook echt niet wat ik moet zeggen, maar toch heel leuk dat je weer zwanger bent!
Uitspraak van TaMamaen je weet nog niet hoelang je bent dan??Casper&Dano
ja de dokter denkt als ik de 20ste deze maand mn eerste echo heb dat ik dan op de 12 weken zit maja s afwachten tot dan.... daarom vind ik t ook zo langzaam gaan voordat het eindelijk 20 juli is haha en natuurlijk of alles een beetje goed zit
Uitspraak van TaMamaomdat ik in feb ben bevallen van een dood kindjeCasper&Dano
ow spijt me heel erg voor je
Uitspraak van TaMamawordt ik nu heel goed in de gaten gehouden wel goed geregeld!Casper&Dano
o goed zo dat is heel fijn heb je tenminste wat meer rust erover en gaat wel allemaal goed komen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 15 juni 2006 om 20:35:Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!
Gefeliciteerd
hoi hoi
Nou hier gaat het nog steeds goed hoor, meneer wil nog steeds niet komen
pff verschrikkelijk is dit
Me katten vertrouw ik dus ook niet meer haha
Heb wel buikpijn, maar ja dat zal ook wel niks betekenen. Echt bij elk pijntje die ik krijg, denk ik dat het zover is. Maar goed, loop er al bijna weer 41 mee rond haha alles staat al klaar. zelfs me tas staat voor de deur en die van hem
Maar goed, hij moet toch echt gaan komen anders is het dalijk kraamhotel af! Kan ik daar niet bevallen, word het alsnog een ziekenhuis en dat wil ik dus eigenlijk echt niet! Maar goed, als het goed is staat dat in me dossier en kunnen ze daar geen fouten overmaken
sorry voor mijn geklaag zeg, heb er vandaag echt last van
Komt ben het ook zo zat en ik weet dat ik geduld moet hebben, maar die is op dit moment heel ver te zoeken.
Ik kom af en toe wel even kijken hoor

Nou hier gaat het nog steeds goed hoor, meneer wil nog steeds niet komen
Me katten vertrouw ik dus ook niet meer haha
Heb wel buikpijn, maar ja dat zal ook wel niks betekenen. Echt bij elk pijntje die ik krijg, denk ik dat het zover is. Maar goed, loop er al bijna weer 41 mee rond haha alles staat al klaar. zelfs me tas staat voor de deur en die van hem
Maar goed, hij moet toch echt gaan komen anders is het dalijk kraamhotel af! Kan ik daar niet bevallen, word het alsnog een ziekenhuis en dat wil ik dus eigenlijk echt niet! Maar goed, als het goed is staat dat in me dossier en kunnen ze daar geen fouten overmaken
sorry voor mijn geklaag zeg, heb er vandaag echt last van
Ik kom af en toe wel even kijken hoor
nou nou shirley nog steeds niet???
pfff kan ook niet wachten op me 2de echo wil weten of alles goed is,nog 3weken wachten.
pfff kan ook niet wachten op me 2de echo wil weten of alles goed is,nog 3weken wachten.
Owww Shir ik leef zo met je mee.
Ik heb al sinds gisteren avond vreselijk last van voor weeen
ik dacht vanacht helemaal dat ik gek werd oefff.
Shir jij gaat toch ook naar Noord ?
hoelang ga jij nou ?
Ik heb gekozen voor 10 dagen...lekker hoor
even uitrusten 
Tamara je moet er vanuit gaan dat alles goed is.
ja het klinkt lang en lijkt lang 3 weken maar eigenlijk zijn ze zo voorbij hihi
Nou meiden succes weer voor vandaag.
Ik heb al sinds gisteren avond vreselijk last van voor weeen
ik dacht vanacht helemaal dat ik gek werd oefff.
Shir jij gaat toch ook naar Noord ?
hoelang ga jij nou ?
Ik heb gekozen voor 10 dagen...lekker hoor
Tamara je moet er vanuit gaan dat alles goed is.
ja het klinkt lang en lijkt lang 3 weken maar eigenlijk zijn ze zo voorbij hihi
Nou meiden succes weer voor vandaag.
ga er ook wel vanuit dat alles goed komt,maar je weet het nooit he als mensen een kindje verliezen hoor je dat ze dat vaker mee maken en die 3weken duren nu lang ja maar als je zo terug kijkt gaat het zeker snek was ook toen ik de eerste keer zwanger was leek het allemaal lang maar als je dan terug ging kijken vloog de tijd voorbij!had ik maar zelf zon echo apparaat denk dat ik heel de dag zal kijken haha
en shirley het volgende bericht van jou moet zijn ik ga bevallen!!!!!!!!!!of ik ben bevalllen!!!
en shirley het volgende bericht van jou moet zijn ik ga bevallen!!!!!!!!!!of ik ben bevalllen!!!
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & RaileyShir jij gaat toch ook naar Noord ?op zondag 9 juli 2006 om 11:26:
hoelang ga jij nou
ja ik ga ook naar noord, ik ga daar bevallen en blijf dan 4 dagen. De andere 4 dagen krijg ik kraamzorg thuis.
Uitspraak van TaMamaen shirley het volgende bericht van jou moet zijn ik ga bevallen!!!!!!!!!!of ik ben bevalllen!!!Casper&Dano
op zondag 9 juli 2006 om 11:37:
ik hoop het
Ow ow ow, spannend allemaal!!!
Veel succes met bevallen, hoop dat het snel en gezond geboren wordt !!!
Ik hou het in de gaten hier!
Veel succes met bevallen, hoop dat het snel en gezond geboren wordt !!!
Ik hou het in de gaten hier!