Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
Ik had er nog nooit van gehoord maar het is wel leuk als dat kan
ja ik ben het ook van plan en je vriend kan gewoon bij je slapen daar, maar wat zijn de kosten, krijg je daar nog iets van terug??
Daarom heb ik dus gekozen voor 4 dagen haha kan niet zo lang zonder me poesen hoor, heb zelfs een fotoalbum van ze in me tas gestopt anders kan ik niet slapen.(is dat erg dan haha)
Wil ze er echt bij betrekken!!! Vind dat zo belangrijk, met alles wat ik gekocht heb, mochten de katten ook ruiken en even aanraken
Nee dan ligt er een kat in zijn badje haha ik zo: wacht maar tot hij vol ligt met water dan lig je er niet meer in en dat deed ik dus. Ze mogen alles hier, maar sommige dingen kan gewoon echt niet
kraamhotel of thuis.. wat vinden jullie, iemand ervaring ermee ??
Nog 21 nachies.... En dan voor t eerst naar de verloskundige, schiet nie op, ben zo benieuwd!
haha leuk jij bent ook zo gek van katten dus
Ik ben er ook zo 1, kan echt niet zonder ze, zijn net me kindjes.
zoals op de tafel en aanrecht enzo dat vind ik vies
Nog 21 nachies.... En dan voor t eerst naar de verloskundige, schiet nie op, ben zo benieuwd!
in mijn huisje zitten ook trappen dus dan moet je ook elke keer op en neer en heen en weer en daar word je ook niet goed van als je net bevallen bent denk ik
ik denk dat het het kraamhote;
ja en ze leggen je nog alles goed uit ook. aangezien ik bv ga geven, vind ik het belangrijk dat het wel goed gaat. Kijk ik weet dat als een baby 6 luiers vol heeft, hij genoeg heeft binnen gekregen, maar ik ben best een nerveus mens haha dus wou daar wat meer hulp bij en dat schrijven ze dan op in het dossier En ze zijn er 24 uur pd voor je, dus je kan altijd wat vragen.
Ik vind het knap hoor als ejd at lukt!
ja erg hoor en nu is de kleinste een beetje ziekjes,denk door de warmte en hij voeld de verandering aankomen. Dus moet hem vandaag in de gaten houden,al 3 keer overgegeven en daar kan ik dus niet tegen he..
dat mogen ze bij mij ook niet hoor, keuken deur staat altijd dicht haha op de tafel proberen ze wel iedere keer. pakken wij de plantenspuit haha weten ze hoe laat het is!! tik geven ofzo doen wij niet, gewoon water straf je ze meer mee
Dus binnen enkele dagen zal hij er zeker zijn
pff wat doet dat zeer zeg, maar hij komt......
ach gossie... ik heb er ook 1 die ziek thuis zit. Hij is van het weekend van het dak afgevallen en heeft zijn gehemelte gescheurd, echt heel zielig! Gelukkig leeft ie nog, en gaat het goed met hem
Ben vorige maand al 2 poezen verloren, de 1 van ouderdom en de ander is overgereden. Heb het er nog moeilijk mee
zo dat klinkt denk wel goed, misschien vandaag wel, heerlijk koel weer om te bevallen, ik ga weer duimen
Hmm, shirley, misschien gaat t vandaag wel gebeuren, lekker koel inderdaad!
Sterkte meid!
(moet er nog effe nie aan denken)
Ik ga zelfs voor vandaag Komen ze een beetje regelmatig?
oh geniet maar van die tussen;pozen, straks heb je amper tijd bij te komn
Spannend he, ik wens je alvast succes voorgeval jeniet meer kan typen en j in dat kraamhotel ligt
shirley sterkte mop!!!!!
om de 8 min ik denk dat hij vandaag komt
Shir meid heel veel succes en ik hoop dat hij vandaag komt al denk ik zelf van wel.
Doe je best
shir ik leef met je mee meid
Nou en wie is de volgende ???
Nou ik zou wel willen...
Jij eerst maar en dan ik
hoop dat het niet al te heet gaat worden deze zomer
Gister een groeiecho gehad, alles was in orde