Partyflock

Forumonderwerp · 880924
65086x bekeken

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
Moet het toch ff kwijt!!

Wij worden papa en mama,en dat vinden we helemaal geweldig!
Dus iedereen mag het weten!!!:jaja: :D

Zo dat is eruit.....

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 18:53:
Ik had er nog nooit van gehoord maar het is wel leuk als dat kan

ja zeker, ben er ook heel blij mee.
wou zo ie zo thuisbevallen, maar met 6 katten zie je het al voor je hahaha.
Ze zijn zo lief dat ze de hele dag bij me liggen en als er wat met me aan de hand is, ben niet lekker of zo,komen ze ook bij me liggen en lekker kroelen:D

Dus jah..dat kan dan niet als ik lig te bevallen. Weet ook niet hoe ze er dan op gaan reageren! Daarom heb ik dus gekozen voor 4 dagen haha kan niet zo lang zonder me poesen hoor, heb zelfs een fotoalbum van ze in me tas gestopt anders kan ik niet slapen.(is dat erg dan haha)

Maar zodra me ventje er is en hij heeft meteen iets aangehad, moet john (me vriend) het meenemen en aan ze geven en laten ruiken. Wil ze er echt bij betrekken!!! Vind dat zo belangrijk, met alles wat ik gekocht heb, mochten de katten ook ruiken en even aanraken:D

Nee dan ligt er een kat in zijn badje haha ik zo: wacht maar tot hij vol ligt met water dan lig je er niet meer in en dat deed ik dus. Ze mogen alles hier, maar sommige dingen kan gewoon echt niet:no:
Uitspraak van Floeps op maandag 10 juli 2006 om 16:44:
ja ik ben het ook van plan en je vriend kan gewoon bij je slapen daar, maar wat zijn de kosten, krijg je daar nog iets van terug??

Bij mij word ook alles vergoed door me verzekering :)
ja alleen je eten moet je betalen zoals Shir al zei en als je partner wilt blijven slapen maar verder vergoeden ze bij mij alles.

Je moet gewoon eens je verzekering bellen om te vragen wat ze voor jou vergoeden want het ligt eraan welke verkering je heb afgesloten.

Als je zilverenkruis heb en je heb 4 sterren dan word het allemaal vergoed :)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:22:
Daarom heb ik dus gekozen voor 4 dagen haha kan niet zo lang zonder me poesen hoor, heb zelfs een fotoalbum van ze in me tas gestopt anders kan ik niet slapen.(is dat erg dan haha)

haha leuk jij bent ook zo gek van katten dus :D
Ik ben er ook zo 1, kan echt niet zonder ze, zijn net me kindjes.

Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:22:
Wil ze er echt bij betrekken!!! Vind dat zo belangrijk, met alles wat ik gekocht heb, mochten de katten ook ruiken en even aanraken:D

Nee dan ligt er een kat in zijn badje haha ik zo: wacht maar tot hij vol ligt met water dan lig je er niet meer in en dat deed ik dus. Ze mogen alles hier, maar sommige dingen kan gewoon echt niet:no:

Vind ik ook heel belangrijk, ze mogen van mij ook overal aan snuffelen, ze mogen van alles, behalve de normale dingen dan niet, zoals op de tafel en aanrecht enzo dat vind ik vies.

Uitspraak van Floeps op maandag 10 juli 2006 om 16:26:
kraamhotel of thuis.. wat vinden jullie, iemand ervaring ermee ??

Ik ga in het ziekenhuis bevallen, misschien dat ik een paar nachtjes in het ziekenhuis moet blijven voor controle maar heb me kraambed verder gewoon thuis.
Ik ga ook zeker me katten missen als ik te lang weg ben haha :D

Waarschuw beheerder
Nog 21 nachies.... En dan voor t eerst naar de verloskundige, schiet nie op, ben zo benieuwd!

Zaterdag nog naar sensation geweest, voorzichtig geknalt, haha.. :)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op maandag 10 juli 2006 om 21:59:
Nog 21 nachies.... En dan voor t eerst naar de verloskundige, schiet nie op, ben zo benieuwd!

En voor je het weet is het weer voorbij,ik had het ook,ik wist het 6 juni en 5 juli ging ik naar de verloskundige,nu pas weer 2 aug!

Je onthoudt ook opeens alle datums!!!Haha

Maar goed,wachten duurt altijd lang.

Laat je wel weten hoe het is gegaan??
Waarschuw beheerder
heej bedank jongens, dan ga ik denk ik maar eens met de verzekering bellen ;) haha en 8 euro per nacht als je partner blijft slapen is natuurlijk ook niet duur :) ik denk dat het het kraamhote; voor mij word want in mijn huisje zitten ook trappen dus dan moet je ook elke keer op en neer en heen en weer en daar word je ook niet goed van als je net bevallen bent denk ik

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op maandag 10 juli 2006 om 21:57:
haha leuk jij bent ook zo gek van katten dus
Ik ben er ook zo 1, kan echt niet zonder ze, zijn net me kindjes.

ja erg hoor en nu is de kleinste een beetje ziekjes,denk door de warmte en hij voeld de verandering aankomen. Dus moet hem vandaag in de gaten houden,al 3 keer overgegeven en daar kan ik dus niet tegen he..

Uitspraak van inactief op maandag 10 juli 2006 om 21:57:
zoals op de tafel en aanrecht enzo dat vind ik vies

dat mogen ze bij mij ook niet hoor, keuken deur staat altijd dicht haha op de tafel proberen ze wel iedere keer. pakken wij de plantenspuit haha weten ze hoe laat het is!! tik geven ofzo doen wij niet, gewoon water straf je ze meer mee :d

spannend, ben benieuwd:d

Uitspraak van Floeps op maandag 10 juli 2006 om 23:41:
in mijn huisje zitten ook trappen dus dan moet je ook elke keer op en neer en heen en weer en daar word je ook niet goed van als je net bevallen bent denk ik

ik ken het:jaja: nu al word ik er moe van en vooral omdat er geen w.c is boven:S en ik moet al op moment heeeel erg vaak.

Uitspraak van Floeps op maandag 10 juli 2006 om 23:41:
ik denk dat het het kraamhote;

:D ja en ze leggen je nog alles goed uit ook. aangezien ik bv ga geven, vind ik het belangrijk dat het wel goed gaat. Kijk ik weet dat als een baby 6 luiers vol heeft, hij genoeg heeft binnen gekregen, maar ik ben best een nerveus mens haha dus wou daar wat meer hulp bij en dat schrijven ze dan op in het dossier:D En ze zijn er 24 uur pd voor je, dus je kan altijd wat vragen.

Normaal als je thuis bent (dat heb ik althans) dan had je zoveel vragen en dan vergeet je de helft haha..en dan hoef je dus niet meteen naar de foon te grijpen.

succes :d

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 08:43:
ja en ze leggen je nog alles goed uit ook. aangezien ik bv ga geven, vind ik het belangrijk dat het wel goed gaat. Kijk ik weet dat als een baby 6 luiers vol heeft, hij genoeg heeft binnen gekregen, maar ik ben best een nerveus mens haha dus wou daar wat meer hulp bij en dat schrijven ze dan op in het dossier En ze zijn er 24 uur pd voor je, dus je kan altijd wat vragen.

En zolang je baby niet afvalt krijgt het ookgenoeg binnen. Ik was daar neit bang voor met bv, alleen het was mij een teveel gedoe na alles. Ik vind het knap hoor als ejd at lukt!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 09:36:
Ik vind het knap hoor als ejd at lukt!

Ik kan alleen maar hopen;)
Heb sinds vanochtend 'echte' weeen pff alsof ik zwaar ongsteld moet worden en die trekken lekker naar me rug toe pff en me buik is dan hard als dat gebeurd :d

Dus binnen enkele dagen zal hij er zeker zijn:cheer:

pff wat doet dat zeer zeg, maar hij komt......:cheer:

Ik hou jullie op de hoogte hoor, kan nog heen en weer lopen haha dus komt goed.(blijf ook naar de w.c lopen zeg irritant)

Waarschuw beheerder
donateur

Spannend!! gefeliciteerd :cheer:

ja erg hoor en nu is de kleinste een beetje ziekjes,denk door de warmte en hij voeld de verandering aankomen. Dus moet hem vandaag in de gaten houden,al 3 keer overgegeven en daar kan ik dus niet tegen he..

ach gossie... ik heb er ook 1 die ziek thuis zit. Hij is van het weekend van het dak afgevallen en heeft zijn gehemelte gescheurd, echt heel zielig! Gelukkig leeft ie nog, en gaat het goed met hem :)
Ben vorige maand al 2 poezen verloren, de 1 van ouderdom en de ander is overgereden. Heb het er nog moeilijk mee :cry:

dat mogen ze bij mij ook niet hoor, keuken deur staat altijd dicht haha op de tafel proberen ze wel iedere keer. pakken wij de plantenspuit haha weten ze hoe laat het is!! tik geven ofzo doen wij niet, gewoon water straf je ze meer mee :d

Ze kunnen bij mij wel in de keuken, maar ze zijn zo braaf O:) dat ze niet op het aanrecht komen.
Plantenspuit werkt bij mij niet, ik heb een kat die vindt water helemaal te gek en douched ook elke dag met me :S gekke kat :D
Maar als ik "af" zeg en met me vingers knip luisteren ze wel gelijk :D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 10:43:
Dus binnen enkele dagen zal hij er zeker zijn:cheer:

pff wat doet dat zeer zeg, maar hij komt......:cheer:

zo dat klinkt denk wel goed, misschien vandaag wel, heerlijk koel weer om te bevallen, ik ga weer duimen :yes:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Ik laat t jullie zeker weten.. Nog 20 nachies :p

Hmm, shirley, misschien gaat t vandaag wel gebeuren, lekker koel inderdaad!
Sterkte meid! :flower:

(moet er nog effe nie aan denken)

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 10:43:
Ik kan alleen maar hopen
Heb sinds vanochtend 'echte' weeen pff alsof ik zwaar ongsteld moet worden en die trekken lekker naar me rug toe pff en me buik is dan hard als dat gebeurd

Ik ga zelfs voor vandaag ;) Komen ze een beetje regelmatig?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van inactief op dinsdag 11 juli 2006 om 11:28:
ach gossie... ik heb er ook 1 die ziek thuis zit. Hij is van het weekend van het dak afgevallen en heeft zijn gehemelte gescheurd, echt heel zielig! Gelukkig leeft ie nog, en gaat het goed met hem
Ben vorige maand al 2 poezen verloren, de 1 van ouderdom en de ander is overgereden. Heb het er nog moeilijk mee

ahhh kan er wel om janken:S
Moest net ook hoor, gaat een andere kater van me over zijn nek. volgens mij is het gewoon spanning. pff

Uitspraak van inactief op dinsdag 11 juli 2006 om 11:28:
zo dat klinkt denk wel goed, misschien vandaag wel, heerlijk koel weer om te bevallen, ik ga weer duimen

ja daarom, van het weekend word het weer warm. Als hij voor donderdag geboren is, ben ik zondag lekker thuis :cheer:

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 11:48:
Hmm, shirley, misschien gaat t vandaag wel gebeuren, lekker koel inderdaad!
Sterkte meid!

(moet er nog effe nie aan denken)

pff best pijnlijk hoor. Je hebt hevige menstruatie pijn alleen 10keer erger. Althans in mijn geval;)
Geniet jij nog maar even van het zwanger zijn:D

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 11:58:
Ik ga zelfs voor vandaag Komen ze een beetje regelmatig?

Om de 7/8 minuten..pfff me vriend is ook al onderweg naar huis:d je weet niet wanneer het helemaal omslaat. En nu zit hij nog hier in rotterdam:d

Waarschuw beheerder
oh geniet maar van die tussen;pozen, straks heb je amper tijd bij te komn ;)

Spannend he, ik wens je alvast succes voorgeval jeniet meer kan typen en j in dat kraamhotel ligt ;)

Waarschuw beheerder
shirley sterkte mop!!!!!
om de 8 min ik denk dat hij vandaag komt:cheer:
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 12:15:
oh geniet maar van die tussen;pozen, straks heb je amper tijd bij te komn

Spannend he, ik wens je alvast succes voorgeval jeniet meer kan typen en j in dat kraamhotel ligt

pff ze komen nu op verschillende tijden...5 min 3 min heb zelfs al 2 min gehad pfff

Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 13:05:
shirley sterkte mop!!!!!
om de 8 min ik denk dat hij vandaag komt

haha dat denken we hier ook.

Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op dinsdag 11 juli 2006 om 13:38:
Shir meid heel veel succes en ik hoop dat hij vandaag komt al denk ik zelf van wel.

Doe je best

ik denk het ook hoor:D
eindelijk, kan wel janken van de pijn. Maar ik heb zijn shirtje vast om me er aan te herinneren waar ik het voor doet. probeer af en toe even te reageren hoor zolang ik thuis ben:D

liggen kan ik niet, doet het alleen maar meer pijn. Ik moet gaan zitten en wiebelen,hahahaha

Waarschuw beheerder
shirl ga anders ff lekker onder de douche staan/zitten dat vond ik zalig toen ik moest bevallen van enrico dat verlicht de pijn mop

:cheer:binki van shirley komt er aan:cheer:

(K)(K)(K)(K)enne je weet het he je doet het om hem in je armen te hebben meid(K)(K)(K)
Waarschuw beheerder
donateur
joehoe!!!spannend!!!!!
dan zal hij vandaag wel komen denk ik ja
ik wacht je volgende bericht af!!
owww shir ik leef met je mee meid
en ik denk echt dat hij gaat komen.

ik hoop dan John inmiddels al thuis is.

Nou als we je niet meer spreken tot over een week dan en we willen snel foto's zien van de kleine man.

Sterkte en succes (K)

Waarschuw beheerder
zal shirley al weg zijn??

Waarschuw beheerder
Spannend!!!!!!!
Waarschuw beheerder
shirley,heel veel suc6 vandaag,denk ook echt dat je je kindje snel in je armen zult hebben.Wacht met spanning af.
Waarschuw beheerder
donateur
denk dat ze aan he bevallen is nu!!!
hoop het voor haar!!
echt spannend!!

Waarschuw beheerder
Hoop het voor dr, zo leuk, en spannend! :D

Waarschuw beheerder
:jaja: het is zover! het heeft 11 minuten geduurt. maar charley is geboren!!!!
Waarschuw beheerder
das echt super nieuws.Nou meid,van harte gefeliciteerd,geniet er maar lkkr van.Enne,hou ons op de hoogte van je kraamweek he.(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Gefeliciteerd met je zoon :cheer:

Dat heb je toch ff snel gedaan zeg :D

Jullie maken het goed neem ik aan, doe maar lekker rustig aan en geniet er van!!

(k)
Jeeeeeeeeeh :cheer:

Shirley en John van harte gefeliciteerd met de geboorte van Charley en ik wens jullie heel veel geluk met jullie zoon !!!

John doe shir de groetjes van ons hier.

Waarschuw beheerder
gefeli met de geboorte van jullie zoon:cheer:

(K)(K)jolanda
Waarschuw beheerder
donateur
joehoe!!!!
gefeliciteerd!!!!!!!!!!
heel veel geluk en geniet er van!

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 11 juli 2006 om 22:08:
het is zover! het heeft 11 minuten geduurt. maar charley is geboren!!!!

:cheer: Gefeliciteerd :cheer: Geniet lekker van jullie kleine ;-)

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!:D

Waarschuw beheerder
gefeliciteerd:D

Waarschuw beheerder
ja wie is de volgende???

ik nog maar ff niet hoor haha

Waarschuw beheerder
Gefeliciteerd!!!!! :cheer:

Waarschuw beheerder
het is zover! het heeft 11 minuten geduurt. maar charley is geboren!!!!

[img width=143 height=200]http://www.animaatjes.nl/gifplaatjes2/g/geboorte/2.gif[/img]

van harte meizzzzz .. veel geluk met jullie kindje (k)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bradley, Jeffrey, Sidney & Railey (L) op woensdag 12 juli 2006 om 06:37:
Nou en wie is de volgende ??? :P

Nou ik zou wel willen...:yes:

Jij eerst maar en dan ik :yes:
Ik weet niet hoever iedereen is. Ik ben vandaag 33 weken en 1 dag en jullie?

Gister een groeiecho gehad, alles was in orde :) wat ik al wel dacht hoor...

Waarschuw beheerder
ik ben 24 weken en 2 dagen zwanger:cheer:

dus ik mag nog wel even
hoop dat het niet al te heet gaat worden deze zomer:S
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Van harte Shirley!!!!! :) :D

En je moest wellicht lang wachten, maar daarna was ie rap zat!!! Jeetje, 11 minuten.... pfoe!!!
Uitspraak van inactief op woensdag 12 juli 2006 om 11:27:
Jij eerst maar en dan ik

ja ik hoop het :yes:

ik ben nu 34 weken en 3 dagen :D

Uitspraak van verwijderd op woensdag 12 juli 2006 om 11:32:
hoop dat het niet al te heet gaat worden deze zomer

Ik hoop het ook niet :no:

Uitspraak van inactief op woensdag 12 juli 2006 om 11:27:
Gister een groeiecho gehad, alles was in orde

Mooi (Y) fijn om te horen :)

Waarschuw beheerder
:cheer: GEFELICITEERD :cheer:!!!!!!

Waarschuw beheerder
Zo leuk!
Gefeliciteerd Shirley en John!!! :flower: :flower:

:D

:aai: Snel een foto van de kleine Charley! :)
Waarschuw beheerder
donateur
maar charley is geboren!!!!

gefeliciteerd (F) wat leuk en wat was de bevalling snel gegaan zeg :D

Waarschuw beheerder
Gefeli :bah: