Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
17.20 ziekenhuis.
17.30 persweeen
17.41 PLOPPERDEPLOP!!! daar was ie dan!!!
2750 gram en kerngezond
thnx voor de felicitaties en zal ze aan shir door geven
17.20 ziekenhuis.
17.30 persweeen
17.41 PLOPPERDEPLOP!!! daar was ie dan!!!
2750 gram en kerngezond
Maar euh, wat heeft iedereen t over kleintje en ukkie??
Er is toch nog geen foto van de kleine vent?
hij weegt 2750 gram dat is niet zoveel hoor, je zal maar een 8 of 9 ponder hebben pfff...
Dinsdag heb ik een groeiecho gehad en daar woog de mijne al zeker 2000 gram en ik moet nog 2 maanden.
Ben ook wel benieuwd naar een foto
hij weegt 2750 gram dat is niet zoveel hoor, je zal maar een 8 of 9 ponder hebben pfff...
alsjeblieft een foto!!!
verslag is onderweg, maar kan nog niet zitten
Ach kan je niet zitten ?
Oeff nou dan weet ik wat mij te wachten staat hihi
Nou heb me eigen nog even gewogen en ik ben totaal 11 kilo aangekomen waar de vk heel te vreden mee is want je moet zo 12 kilo aankomen.
Netjes hoor! ik was wel 20 kilo aangekomen, dankzij de vocht
Wendy, ik ben ook in het St Franciscus geboren. Mijn mams heeft ook O neg en ik A pos, dus die moest ook een spuitje destijds. Grappig
wat een toeter! weet je zeker dat er geen 2 in zitten?
Net gemaakt...34 weken en 5 dagen zwanger
wen lekkere toeter hoor haha je zal hem nog gaan missen als je bevallen bent
wauw beste buik
nog effies!
he meis, hoe is het en verwennen ze je in het kraamhotel?
Haha ach en je hebt nog wel een kleintje uitgepoept
Hai Shir
Hoe is het nou ??
Oww ik ben zo benieuwd
ik zag net de foto van shirs baby wat een lekkertje
ja met voeden doet het nu een beetje zeer. Maar goed dat komt wel goed,moet even doorbijten. Al zak ik af en toe door de grond, heb al een tepelkloof..geen pretje kan ik zeggen
ehm ben daar 2 dagen geweest en toen wou ik naar huis...de muren kwamen op me af en miste me katten
En ik had aangegeven dat ze me zelf de dingen moesten laten doen, wat betreft verzorging van charley. De eerste dag is begrijpelijk, maar de volgende dag deden ze dat ook, ik zat me kapot te ergeren.
Alsof ik een klein kind was zo deden ze daar, dus me zwager is me op komen halen en heb nu een leuk grietje als kraamhulp. Laat me de dingen zelf doen. Over de thuishulp ben ik dus zeer tevreden, maar over het kraamhotel pfff ja als je van rust houd en de hele dag t,v kijken dan is het misschien uit te houden,maar ik ben een bezige bij haha dus verveelde me dood.
alleen ontzettend last van vermoeide benen
Hoe is het bij jou ??
vind ik rot voor je meid maar nog ff door de zure appel heen bijten je krijgt er iets moois voor terug
met mij gaat alles goed nog maar 4 dagen en dan heb ik mn echo ben alleen vrijdag flauw gevallen maja komt goed
bij de vk wel even zeggen hoor !
laat je ons wel even weten hoe je echo was
Gefeliciteerd met Charley,een vriendin van me had het ook heel erg maar die heeft van die plastic tepelhoedjes bij de drogist gekocht die je eroverheen legt en ze was er bijna gelijk vanaf dus misschien een tip voor je
Ik had bephanten zalf en dat werkte ook wel goed tegen tepelkloven
Nou zo ging het dus ook in het ziekenhuis, ligt ook beetje aan de zuster. Daasrom heb ik gevraagd of ik alsjeblieft naar huis mocht, want anders zou ik niks leren. MAar die mensne zijn er daar om voor je te zorgen enzo.. wat moeten ze daar anders doen
absoluut zal t jullie meteen laten weten
alleen ontzettend last van vermoeide benen