Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.
ja die heb ik ook gekregen van de kraamzorg,ben denk ik een beetje ongeduldig doet ook zon zeer.
dat denk ik ook hoor, ik had echt zon ouwe kenau. pff maar ja ben thuis en de kraamzorg die ik nu heb, is wel jonger als ik, pas 21. maar ze legt het wel goed uit en laat me zelf alles doen. Ze kijkt alleen en geeft wat tips. En doet het even voor. Perfect!!
Hoestie nou ?
en met Charley ??
hoe is het gegaan in het kraamhotel??
Ja ligt er misschien ook aan hoe erg die kloof is, maar pakt charley je tepel wel goed dan?
Wat een mooi ventje!
Nog ongeveer 11 weekjes en dan is het bij ons ook weer zover
Wow Daantjuh! Jij hebt ook al zo'n toeter!
ja ga gelukkig wel om de 4weken naar het ziekenhuis das dan wel beter meer kennen ze ook niet doen natuurlijk ze houden me gewoon extra in de gaten,maar ik heb een echo gehad toen was ik pas 5weken daar kan je niet veel o zien nu moet het hartje kloppen dus ben echt zenuwachtig,en ze hebben een fou gemaakt met de datum ik ben denk ik al 3weken terug naar het ziekenhuis geweest en nu moet ik nog 2weken en 1dag wachten dus ga gewoon ff bellen
zal ook voor iedereen hier duimen dat alles goed gaat!!
Word soms wel gek van mensen die denken dat ik over een week ofzo al moet bevallen...
Of dat ze vragen of het er wel echt 1 is...
Leuk die foto's bij je persoonlijke tekst shirley..
Wat een lekker ventje!
Kan me niet voorstellen dat ik over een half jaar (!@#$@##! ongeveer) ook zo'n lieverd in mn armen heb
Wat een leuke foto's shirley van je ventje
Voor de babytjes is het ook niet leuk nee...
nee zeker niet, die van mij is of heel erg huilerig of hij slaapt alleen maar. En dan te bedenken dat het morgen nog warmer gaat worden pff zit er zelf nu al tegen op!
Hoor net dat Helga van Leur zegt dat ze goed nieuws heeft voor de mensen die t weer een beetje zat worden....
Uitspraak vanDaantjuh!
op dinsdag 18 juli 2006 om 10:05:
Word soms wel gek van mensen die denken dat ik over een week ofzo al moet bevallen...
Of dat ze vragen of het er wel echt 1 is...
Dat ken ik, bij mij dachten ze dat weken terug ook al dat ik bijna moest bevallen of dat er misschien toch nog 1 in zit
Heb gewoon een hele grote buik, moet nog 6 weken vandaag.
Het aftellen is begonnen...
Als ze dan met het nieuws komt dat het gaan sneeuwen en vriezen
pfff wat ben ik het zat die hitte !!
Ik ben niet vooruit te branden en weet gewoon niet meer waar ik het zoeken moet.
ik kan wel janken er van
wen hoe is het met je buik haha
hier alles goed hoor ben weer rustig en laat der maar lullen ik heb alles zij niks hevan ons
Dat zei mn vriendin ook, maar iemand zei weer dat je pas kan bellen als je voor de 1e keer bij de verloskundige bent geweest... ?!?!
Hmm, das effe schrikken meid..
Gelukkig is alles goed gegaan, wat er had kunnen gebeuren moet je maar niet meer aan denken!
jee wendy,das zeker ff schrikken.Ik ben ook zo bang dat ik val,moet als kraamverzorgende veel trappen lopen en dat gaat altijd goed maar ik moet zeggen dat ik nu extra voorzichtig ben
ja dat was zeker even schrikken.
ik heb er nog last van hoor met lopen in me rug en heup maar ja gaat wel weer over.