Partyflock

Forumonderwerp · 875349

Onderwerp is gesloten!

Dit gebeurt meestal omdat een of meerdere personen het beleid hebben overtreden.
Het kan natuurlijk ook zijn dat er al een actieve discussie over hetzelfde onderwerp was.
Dit soort situaties zijn te voorkomen door op de hoogte te blijven van het beleid.

Waarschuw beheerder
[img width=480 height=640 cacheid=0000e1fb0001d705a32e9a091a016a91e5]http://www.dawnofdance.com/flyers/ddod14.jpg[/img]
Flyer designed by Sonic-XL Artwork by Mr. E

Mei was een spannende maand voor Dawn of Dance, afgelopen vrijdag vond namelijk de premiere plaats van Out of the blue, hetzelfde concept als in Amsterdam, alleen in een andere locatie en buiten Amsterdam. Dankzij de aanwezigheid van de Blue Monkeys, de grootste feestbeesten van De Meern en omstreken, die de sponsors zijn van deze avond, www.bluemonkeys.nl, was de gezelligheid eigenlijk al gegarandeerd. Het was aan de DJ’s Raine, Tim S, First-Base, Nazzz en The Dawn om deze eerste editie van Out of the blue muzikaal in te luiden en er is geen warming up op deze avonden dus vanaf tien uur was het meteen gas erop en het dak eraf! En dat hebben we geweten; van begin tot het einde was het genieten van heerlijke muziek en een geweldige sfeer. Het geluid was hard en zuiver, zoals het hoort en de sfeer zat er gelijk al goed in.
De vuurdoop is genomen en de basis voor een gezellige avond is nu ook in DJ Café [location=6005]{Locatie met ID 6005 bestaat niet!} in De Meern gelegd, dus is het tijd om weer uit te kijken naar de aankomende editie van D.D.O.D. in De Trappist in Amsterdam.

Twee juni is het tijd voor D.D.O.D. – Sacred Of Summer met een wel hele bijzondere gast uit de UK. Naast Dawn of Dance residents Cill, Jim Justice en The Dawn zal namelijk niemand minder dan DJ/producer/engineer Chris Hoff achter de decks plaats nemen. Dawn of Dance is verschrikkelijk trots dat dit veelzijdige en pas 20 jarige talent uit Lincoln in Engeland de Trappist volledig op zijn kop wil gaan zetten. Chris Hoff heeft al een enorme staat van dienst en wordt in Engeland geprezen vanwege zijn veelzijdige producties van Electro House, tot Techno, Trance en Harddance, zo heeft hij inmiddels al meer dan 70 producties op zijn naam staan. Vanaf zijn 15e is hij al bezig met draaien en produceren en heeft hij onder andere met Lee Haslam, Tidy Boys, Judge Jules, Ingo, Andy Farley, Nick Sentience, Phil Reynolds, Wid & Ben, Alex Kidd, Colin Barratt, M.D.A & Spherical, Dark by Design en Carl Nicholson samen gewerkt om er maar een paar te noemen. In Engeland stond hij al op verschillende bekende feesten, waaronden Tidy Weekender NYE en Hardhouse Academy 25 februari jongstleden en draaide hij onder andere samen met Digital Kid, (back to back V’s Production sets), Amber D, Andy Farley, Caroline Banx, JP and Jukesy, DJGRH, Lee Pasch en zo kunnen we nog wel even doorgaan, het ziet er naar uit dat 2006 het jaar van Chris Hoff zal gaan worden.

Voor de 25 jarige Cill was zijn eerste optreden op D.D.O.D. 2 – New Years Bang in januari vorig jaar zijn debuut op een ‘echt’ feestje, het publiek was dolenthousiast en terecht. Sindsdien staan er al diverse optredens op zijn naam en heeft hij samen met Co-Ak het duo C. + C. gevormd, samen staan zij garant voor harde en snelle UK Hardhouse gecombineerd met een spetterende performance. Jim Justice schitterde afgelopen zaterdag nog op Round Bass, deze DJ staat bekend om zijn feilloze mixtechnieken en zijn brede muzieksmaak, van UK Hardhouse tot en met Hardcore, Jim Justice draait het allemaal en heeft al menigmaal op D.D.O.D. laten zien dat hij heel goed weet wat het publiek wil horen. The Dawn tot slot is ook een vaste verschijning in de Trappist en zal deze editie wederom openen op haar eigen manier om het publiek al langzaam op te warmen voor wat er nog zal komen. Natuurlijk is D.D.O.D. niet compleet zonder MC Budha die deze editie wederom vocaal zal ondersteunen van begin tot het eind. Met zijn onvervalste Engelse accent weet hij keer op keer de ultieme sfeer van D.D.O.D. te verwoorden en zorgt hij ervoor dat je als bezoeker zijnde net dat kleine beetje kippevel extra krijgt.

De draaitijden van deze avond:

[img width=600 height=399]http://www.idc-quest.com/cpg133/albums/MEI%20-%2012%20-%202006%20-%20DDOD%20meets%20Hardhouse%20Revolution%20Second%20coming%20-%20Dawn%20of%20Dance%20-%20Cafe%20De%20Trappist%20Amsterdam/DDODmHRSC081.jpg[/img]

22:00 - 23:00 The Dawn

[img width=660 height=465 cacheid=000000360023a7842be3c5531a016a91e5]http://i4.tinypic.com/10eosit.jpg[/img]

23:00 - 00:00 Cill

[img width=678 height=452 cacheid=000000360023a7908f3c13f01a016a91e5]http://i4.tinypic.com/10eosw8.jpg[/img]

00:00 - 01:00 Jim Justice

[img width=464 height=503 cacheid=000000360023a797604772c31a016a91e5]http://i4.tinypic.com/10eovhc.jpg[/img]

01:00 - 03:00 Chris Hoff
http://www.chrishoff.co.uk/

De entree bedraagt 3 EUR, inclusief één gratis bier/wijn of frisdrank. Het maximum aantal mensen voor café de Trappist 100 man, dus zou je willen langskomen, stuur dan een mailtje naar info@dawnofdance.com om teleurstellingen te voorkomen. Voor meer informatie kan je de site van Dawn of Dance www.dawnofdance.com bezoeken.

[img width=300 height=237 cacheid=0000e91e0001e796fb63acd31a016a91e5]http://tinypic.com/y095k[/img]

We take no prisoners... We only convert......

Other Upcoming Dawn of Dance events

D.D.O.D. Borderline invites UK Hardgrooves - The UK Reunion 16th of June in DJ Café [location=6005]{Locatie met ID 6005 bestaat niet!} in De Meern

Former editions of D.D.O.D.

D.D.O.D. - Dance 2 The Dawn
D.D.O.D. 2 - New Year's Bang
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 1
D.D.O.D. 3 - Lucid Acid
D.D.O.D. 4 - Fairy Wicked
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves- Chapter 2
D.D.O.D. 5 - Divine Harddance
D.D.O.D. 6 - Twisted Dawn
D.D.O.D. 7 - Angeldust.
D.D.O.D. Meets UK Hardgrooves - Chapter 3
D.D.O.D. 8 - Disturbed Dreams
D.D.O.D. - In Overdrive 12 Hour Renegade
D.D.O.D. - New Beginnings
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution- First Impression
D.D.O.D. - Lost In Love
D.D.O.D. - Just Come
D.D.O.D. Meets Hardhouse Revolution - Second Coming
D.D.O.D. Borderline Presents Out Of The Blue

[img width=320 height=288 cacheid=0001853c000371a29f3b90ab1a016a91e5]http://tinypic.com/eslr0y.jpg[/img]
The Dawn Of Harddance Has Begun

Waar is Café de Trappist?

[img width=400 height=400 cacheid=0000342800006559837288a21a016a91e5]http://tinypic.com/16mg4i[/img]

Vanaf het Leidseplein, als je dan de Melkweg rechts hebt, ga je naar links de grotere weg af, waar onder andere de trams zeven en tien rijden.
Deze weg loop je af totdat je aan je rechterkant het Rijksmuseum ziet, dan sla je de weg recht tegenover deze poort in (met de rug naar het Rijksmuseum gezien). Daar zit ook een eetcafe aan de overkant dat Hans en Grietje heet.
Voor de gracht nog ga je meteen naar links de Zieseniskade op dan heb je eerst een restaurantje en daarnaast is de Trappist
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Vind de flyer echt super :yes:

Denk wel dat ik aanwezig ben.
Waarschuw beheerder
donateur
:D

potverdikkie, dit vind ik de vetste flyer tot nu toe!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ben wel weer aanwezig.

Site van Chris Hoff is natuurlijk http://www.chrishoff.co.uk waar men alvast wat samples kan beluisteren om te horen wat de Hoffer al allemaal heeft gedaan. :)
Waarschuw beheerder
Pat thanx (f)

Snap niet waarom die van mij het niet deed :vaag:

Je kan ook electro house dingen van hem beluisteren op www.myspace.com/christianhoff

(hoop dat ie het nu wel doet :roflol: )

Zal het aan Erwin doorgeven, vind de tekening ook erg vet, maar ik zit elke keer weer met mijn ogen te knipperen als ik de tekening de 1e keer zie :o

Werkzaam bij Wijgevenfeestjes
Artiest BeNRG
Waarschuw beheerder
donateur
Zeker present en aanwezig (lees; soms afwezig) :D!!! Strakke flyer ook!! Puik werk
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 22 mei 2006 om 22:17:
Zeker present

Je gaat toch niet komen he ;)

Waarschuw beheerder
donateur
eeeeeh in welk opzicht?????;)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik mag hier geen antwoord op geven :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ook leuk gedaan dat Mr.E zelf ook op de flyer staat.
Waarschuw beheerder
even kijken wat mijn twee werkgevers met m'n rooster gaan doen, maar ik hoop echt dat ik er bij kan zijn!

gave flyert (y)
Waarschuw beheerder
Fucking hell
Chris Hoff :kwijl: :kwijl: :kwijl:
Zeker weten aanwezig!
Wederom :respect: to mr. E
laatste aanpassing
donateur
:D:D

Gooooooooodmorning deze bijzonder mooie dinsdagmorgen
Heb er weer zin in hoor en jullie :cheer: ;p ;p

Uitspraak van Eleentje op dinsdag 23 mei 2006 om 00:35:
Fucking hell
Chris Hoff :kwijl: :kwijl: :kwijl:

:D:D Ben ook supertrots dat ie komt draaien, errug relaxte gast is het ook (y) :yes:

Shoobedoo ben lekker vrolijk hoei :woep: *doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest* en vet veel zin in deze DDOD :lief: Gaat sowieso een superweekend worden het PInksterweekend :cheer:
Waarschuw beheerder
Gasten, die poster is weer verschrikkelijk :)
Waarschuw beheerder
Heb er weer zin in, lekkere feestjes altijd dit
Waarschuw beheerder
donateur
:cheer: gezellig dat je ook komt, al weet ik nog steeds niet wie je bent!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 23 mei 2006 om 12:19:
gezellig dat je ook komt, al weet ik nog steeds niet wie je bent!

Ik dacht t zelfde. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 23 mei 2006 om 12:23:
Ik dacht t zelfde.:)

Ik niet:nee:

Ik denk FAKE:p
Waarschuw beheerder
Stel ons de volgende keer dan ff voor. :)
donateur
Ik ken haar ook niet hoor, heb alleen weleens gezien dat ze iets post en kennelijk weleens op DDOD is geweest

Maar vraag me soms weleens af hoe het eventueel over zou komen met dat fake gedoe en die persoon denkt dan misschien ook lekkere mensen daar op een DDOD, daar ga ik niet meer heen
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind het grappig dat sommige fakers steeds weer terugkomen in bepaalde topics.
Waarschuw beheerder
donateur
heey Maryah, zoals je ziet zijn we allemaal heel erg nieuwsgierig naar je...Ik ben degene links op de foto, leuk als je je even voor komt stellen. Tenslotte is ddod zooo klein, je moet me kunnen vinden :D
Waarschuw beheerder
donateur
Jij kent ook iedereen he Kjellie ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Daarom heet ie ook VRIENDJE Kjell :yes: Een echte allemans vriend ;)
Waarschuw beheerder
Nogmaals hele mooie flyer :respect: voor Mr. E

En ja we zijn weer aanwezig, neem ook nog wat vriendjes mee :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
mag van my na dit weekend, gelijk weer vrijdag worden:jaja: wel eerst op zondag nog me vlucht terug pakken :-)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 23 mei 2006 om 16:19:
Nogmaals hele mooie flyer :respect: voor Mr. E

Zal het doorgeven :yes:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op dinsdag 23 mei 2006 om 16:19:
En ja we zijn weer aanwezig, neem ook nog wat vriendjes mee :cheer:

Ik zeg GEZELLIGHEID

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 23 mei 2006 om 17:25:
volgende week alweer?

nu je het zegt, ja man

Uitspraak van LIBOH op dinsdag 23 mei 2006 om 17:54:
Tijd gaat snel. :)

Zeker als je plezier hebt :cheer:
laatste aanpassing
donateur
Goedemorgen zonder zorgen op deze mooie woensdag bezorgen :cheer:

Lekker vrij morgen, nu al zin in ;p en het zonnetje schijnt hieperdepiep hoi hoi lalalalala LA!!!
beetje laat mijn bed uitgekomen en nu gaat de tijd snel lalalala NOU EN!!! als die trend zich vandaag de hele dag doorzet vind ik alles best joehoe de hoehoe
donateur
Komt wel weer terug :yes:

Maar tis inderdaad ineens een stukkie frisser

Oh had nog een verzoekje aan degeen die ook op Q-Dance zitten, ik heb namelijk weer topicje over a.s. DDOD geopend in overige evenementen en als jullie iets leuks zouden willen posten, heel erg graag (f)
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar laminaat:p
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 24 mei 2006 om 17:49:
Wat is het precies voor baan Daan?

Management Assistente, echt een baan die geknipt voor mij is :yes: Lekker veel verschillende dingen doen tegelijkertijd :cheer:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 24 mei 2006 om 17:49:
Ook weer bedrijfs uitjes naar DV?

:roflol: wie weet, maar zo niet dan regel ik wel wat anders :) Sowieso die baas van me is dat uitje echt niet waard :no:

Waarschuw beheerder
donateur
Is het al vrijdag over een week :D???????????
Artiest {SHOWLIST artist 13109, 55359, 47652}
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 22:54:
Is het al vrijdag over een week

Nee over een week is het al bijna vrijdag :roflol: Alles goed Nel?
Waarschuw beheerder
donateur
Bennyyyyyyyyyyyyyy:lief:

Je mix is top! :D

En idd...de Fire in the Sky is niet de beste (paul :lief: ) maar hij is wel lekker anders dan anders.

(f) Thanx he Ben ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
:O Helemaal vergeten die mix te luisteren :$ Eerste wat ik morgen ga doen :yes: (na opstaan, toiletteren, douchen en eten natuurlijk)
Waarschuw beheerder
Welke mix? :/
Waarschuw beheerder
donateur
De mix die Benny gister in mijn brievenbus heeft gegooid :cheer:

:O laat ik uitkijken...voor je het weet heb je een naam ;)
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 24 mei 2006 om 22:54:
Is het al vrijdag over een week :D???????????

bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna!

Yeah

:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Pat ik stuur je de yousendit link per pb oke?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 24 mei 2006 om 23:06:
Je mix is top

Dank :)
Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 24 mei 2006 om 23:11:
Helemaal vergeten die mix te luisteren

:X grrrrrrrrr!! ;)
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 24 mei 2006 om 23:19:
bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna, bijna!

maar nog niet helemaal :( :P
donateur
Uitspraak van verwijderd op donderdag 25 mei 2006 om 06:18:
maar nog niet helemaal :( :P

Voor je het weet is het zover :cheer:
Nog maar 8 nachtjes hoezeee

Shoobedoo wap waaa, wat een heerlijke dag wederom tralalala *doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeest*
Vanavond lekker naar TWSTD, altijd leuk en gezellig yeah :woep:
Waarschuw beheerder
donateur
Bij mij is het al weekend hoor:p
donateur
Hieha goodmorning, over een weekje is het alweer zover :cheer: en heb er alweer erg veel zin in yeah :cheer:

Zo ff 4 uurtjes werken en dan heb ik ook mijn '2e' weekend van deze week
En wat blijft TWSTD toch een leuke tent zeg :yes: waren er al veels te lang weer niet geweest, alleen de electro was niet de electro waar ik op gehoopt had, maar ja je kan niet alles hebben lalalalala LA! LA! LALALA!!!

I'm so happy I could dance joehoe de hoehoe

Anyways, ik vind het een beetje fris, zo voelt het in ieder geval en eigenlijk wil ik ook nog wel slapen, maar ja zoals ik al zei je kan niet alles hebben, maar wel bijna alles :roflol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op woensdag 24 mei 2006 om 23:19:

Volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week, volgende week :cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
rugtasje inpakken en vanavond maar eens een pint pakken in een pub:cheer:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Jij gaat zeker naar de Academy morgen? Kreeg een mailtje zag er inderdaad erg lekker uit :D
Waarschuw beheerder
donateur
wou dat ik erbij was man :(
Waarschuw beheerder
donateur
Anders ik wel, maar die vliegtickets waren me net ff te prijzig:(

Waarschuw beheerder
donateur
HHA in oktober!!! Il presento :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 22:14:
HHA in oktober!!! Il presento

Uiteraard! :woep:

En Godskitchen! :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 26 mei 2006 om 22:14:
HHA in oktober!!! Il presento

En nog 2 zieltjes verkocht aan de duivel ;)

Hmmm ik word dit jaar al HHA queen! Maar heb straks ook al 4 mensen naar HHA weten te krijgen...krijg je daar ook wat voor ;p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 26 mei 2006 om 23:25:
Maar heb straks ook al 4 mensen naar HHA weten te krijgen...krijg je daar ook wat voor

Extra Marco zegels. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Wat krijg je dan als je die zegels inlevert?
Waarschuw beheerder
donateur
Een borreltje:)

Waarschuw beheerder
donateur
+ 50 cent korting! :D

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 26 mei 2006 om 23:25:
En nog 2 zieltjes verkocht aan de duivel

Ik ben de duivel! :cheer: :D
Waarschuw beheerder
donateur
Oh dan krijg ik nog geld van je....2 zieltjes a 500 euro....kunnen we vrijdag even afrekenen ;)

Waarschuw beheerder
donateur
cheque of creditcard?? Zegeltjes?? :D

Waarschuw beheerder
donateur
no prob, ga zo ff naar de bank! Je weet wel met zo'n bivakmuts op en speelgoedpistooltje!
Waarschuw beheerder
Aaaah, Daniel is dus naar de Supernova, mazzelpik!
Nou ja ik hopelijk begin juli daar, daarna misschien naar Timeless, Tidy Weekender en hardhouse academy (da's vanzelfsprekend)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op zaterdag 27 mei 2006 om 11:26:
daarna misschien naar Timeless

Wanneer is dat weer dan?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op zaterdag 27 mei 2006 om 14:01:
Tering ram bam

Wat een uberlekker setje van BeNRG

Thnx darling :lief: ,ietsies harder geworden dan de bedoeling was, maar voor mij zijn dit echt de platen which I love so much!!!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zaterdag 27 mei 2006 om 12:45:
Wanneer is dat weer dan

Weet ik nog niet, ergens begin oktober?
donateur
Wahoooooooooo nog maar 5 nachtjes shoobedoo wap waaa en dan weer lekker DDOD-en en ik heb er echt superveel zin in lalalalala LA!!

*doet een dansje en vieieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

Waarschuw beheerder
donateur
Here here!!!! Ook namens de mrs!! :) :bounce:
donateur
Hans, hoe was het zaterdag gegaan? Vertel! Vertel! Vertel!!

Joehoe en een goedemorgen deze bijzonder mooie maandagmorgen waar ik zin in heb oh yeah! Was het maar donderdag alvast whaoo o:) zin zin zin erin suikerspin binnenin lalalalalala

I FEEL LIKE STRAWBERRIES TODAY OEOEOEOEOEOEOEOEOEH

Oh wat een dag, noem het een dag oh wat een dag lalalalala joehoe de shoobedoo wap waaaa :cheer:
En wat doet het zonnetje zijn best joehoe de hoehoe
Van het weekend grote schoonmaak gedaan mbv Erwin en mijn hele huisje is zoooooooooo netjes en lekker schoon nu joehoe
Het weekend kan wat mij betreft al beginnen hoorrrrrrr

*doet een dansje en vieieieiert wel heel uitbundig feest ;p*
donateur
Very goodmorning to you too :cheer:

Heb net ook de donderdag maar vrij genomen, kan ik lekker op mijn gemak boodschappen voor het weekend ook halen enzo, moet tenslotte goed voor mijn gast(en) zorgen :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Heb waarschijnlijk de komende 5 weken elke maan- en vrijdag vrij omdat ik mijn uren moet opmaken voor ik de dienst uitga. Kan niet eerer de dienst uit, dus dan maar zo :S
Waarschuw beheerder
donateur
Vergeet je je plantjes niet Kjell ;)
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 29 mei 2006 om 11:29:
Zeker, maar heb toch liever 3 weken eerder vakantie..

Ja, daar kan ik me wel wat bij voorstellen ja, jammer dat dat niet mogelijk was.
Weet je al wat je daarna wilt gaan doen?

Mag van mij wel woensdag zijn btw joehoe :cheer:

Tis ook best redelijk weer ook he zo met dat zonnetje heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk
I feel good lalalalala :cheer: :cheer:

Ben ook best wel melig dus zitten Chiang en ik hier te werken bij Paperjob uitzendbureaueaueaueaueaueaueau lalalalala

LA!!
Waarschuw beheerder
donateur
OM half 6 ben ik al lang thuis, ik wil dat het half 4 is.
Zit hier toch maar te nixen...
Waarschuw beheerder
donateur
Doe mij maar zes uur, dan mag ik hier the building leften.
donateur
Ja, wrijf het er nog maar ff in haha

Nixen is echt gaar dan gaat de tijd helemaal langzaam :(
Ik doet maar een beetje wat ook hier hoor
Straks ff lekker naar huis in mijn pauze, vind ik echt superrelaxed :)
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 29 mei 2006 om 12:09:
Denk dat ik na m'n werk maar ff naar de Makro ga.

Ga je nog iets bijzonders halen?

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 12:11:
Kan je een jointje roken

:no: doe ik niet onder werktijd, nooit gedaan ook, vind ik echt niet kunnen.

Enige keer dat ik dat onder werktijd gewoon mocht is alweer jaren geleden, deed ik langs de deur verkopen en daar mocht echt alles, zolang je maar verkocht :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Oh toen ik 17 was en in een winkel werkte op zaterdag, rookte ik echt wel voor tijdens en na mijn werk :yes: Dat dat eventueel niet kon interesseerde mij toen echt voor geen meter. Het interesseerde hen tenslotte ook niet dat je voor een schijntje stond te werken ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 29 mei 2006 om 12:16:
:nee:doe ik niet onder werktijd

Ik ook niet, heb het een paar jaar terug een keer gedaan. Ze beweerden dat ze dat heus wel aan me zouden merken. Niet dus:)

En toen ik vroeger nog op zaterdag bij AH in het distributiecentrum werkte, lekker stoned buiten op de heftruck rijden:)
donateur
Zeiden mijn ouders en zus en zwager ook altijd dat ze dat heus wel zouden zien, toen heb ik ze maar eens fijntjes verteld dat ik zo vaak stoned bij ze had gezeten en dat ze dus helemaal niets zien :roflol:

Maar onder werktijd, nee, ga toch ook niet een paar biertjes in mijn pauze drinken ofzo (zou wel lekker zijn overigens :roflol: )

SHOOBEDOO WAP WAAAAA
Tiedelie kwart voor 1 alweer, het si tijd voor een pafke, een gewone sigaret that is ;p ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Zo heey, zit toch ff een beetje te kijken om eind het jaar op vakantie te gaan(mits dat mogelijk is ivm vader) en heb nu toch wel iets heel moois gevonden. Koh Tao (klein duikeilandje bij Thailand) :kwijl:

Ga ik weer lekker duiken! En genieten van witte zandstranden, palmen en thaise whisky :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Dan zou ik als ik jou was gelijk ook maar ff een full moon party meepakken op Kho Phangan;)
Waarschuw beheerder
donateur
Tja dat is maar 1 eilandje verder :D Dus moet te doen zijn he!

Ik ga kijken of ik oud en nieuw daar kan doen. Mijn duikbuddy heeft evt ook nog interesse om oud en nieuw daar te vieren. En misschien kan ik Marleen en Sean ook warm maken voor 2 weekjes thailand. Die hebben O&N afgelopen keer ook in thailand gevierd, en wat ik ervan begrepen had, was dat erg lekker!
Waarschuw beheerder
donateur
Mocht ik de staatsloterij winnen, dan ga ik ook wel mee. Alleen dat duiken sla ik over dan.
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker Singha bier drinken en de godganse dag thais eten eten....héérlijk!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Daar heb ik altijd zin in:jaja: Woensdag nog bij paps en mams gehad, met slagroom:kwijl:
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 29 mei 2006 om 17:39:
Ja dat zeker weten :yes:

Neem jij Joris ook mee vridag? (als ik zijn naam goed onthouden heb :$ )

Uitspraak van X-Field op maandag 29 mei 2006 om 17:41:
Ik denk dat ik net zo veel bier als normaal zal drinken.

hihihihi
Drink jij anders net zoveel woca als ik bier ga drinken of als wij allemaal bier gaan drinken, zijn alleen wel Engelsen dus weet waar je aan begint :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
BTW ook wel zin in vrijdag :cheer:

Ga eerst bij Benny en Deborah wat drinken en dan naar ddod :D

En zaterdag naar Oud Hollandsch Acid feest in Paradiso :cheer:
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 18:59:
Waar? Waarom? Waarmee?

Daar ben ik ook wel nieuwsgierig naar ja :cheer:

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 19:06:
BTW ook wel zin in vrijdag :cheer:

Ik ga nu eigenlijk al voor de donderdag o:)

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 29 mei 2006 om 19:44:
Helemaal goed onthouden :) Ja en ik hoefde hem niet eens te smeken om mee te gaan, ik vroeg het hem en hij zei ja is goed lijkt me gezellig :cheer: Helaas kunnen die andere mensen niet dus kom ik alleen met hem

Superleuk, vind het ook cool om hem te ontmoeten enzo :yes: En ja het wordt GEZELLIGHEID

Waarschuw beheerder
jaja, het wordt heel gezellie a.s vrijdag!! :yes:
heb r vreselijk veel zin in, ook om iedereen weer eens te zien! ik zeg gezelligheid! joepie! :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Lekker Singha bier drinken en de godganse dag thais eten eten....héérlijk!!!

Sssssssssssssst, nou krijg ik heimwee :( :(
I :lief: Thailand!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 20:43:
jaja, het wordt heel gezellie a.s vrijdag!!:yes:

Ik verheug me op onze pre-borrel :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 19:06:
En zaterdag naar Oud Hollandsch Acid feest in Paradiso

Ah ook leuk feestje, zit zelf weer in de HMH, vondt t wel weer tijd voor een trance feestje; ISOS release party Tiësto.

heb r vreselijk veel zin in, ook om iedereen weer eens te zien! ik zeg gezelligheid! joepie!

Of om mensen te zien die je helemaal nog niet heb ontmoet. ;)

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 20:51:
Ik verheug me op onze pre-borrel

Dr zal eens niet ge-pre-borreld worden. ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op maandag 29 mei 2006 om 21:06:
Dr zal eens niet ge-pre-borreld worden. ;p

Maar een pre-borrel met Benny en Debora heb ik nog niet eerder gehad ;)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 21:09:
Maar een pre-borrel met Benny en Debora heb ik nog niet eerder gehad

Dus eigenlijk dubbel feest. :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
En daar ben ik altijd wel voor te porren :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op maandag 29 mei 2006 om 21:06:
Of om mensen te zien die je helemaal nog niet heb ontmoet.

jammer dat we je niet zien vrijdag! maar r komen nog genoeg andere feestjes dat we je zien! :yes:

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 20:51:
Ik verheug me op onze pre-borrel

ik ook, heb r erg veel zin in! fijn gezellig borrelen! :cheer:

Waarschuw beheerder
jaja, wij ook! fijn die gezellige dubbele feestjes! ;)

Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 21:28:
En daar ben ik altijd wel voor te porren

dus ik zeg gezelligheid, joepie! :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 21:37:
jammer dat we je niet zien vrijdag! maar r komen nog genoeg andere feestjes dat we je zien!

jaja, het wordt heel gezellie a.s vrijdag!!
heb r vreselijk veel zin in, ook om iedereen weer eens te zien! ik zeg gezelligheid! joepie!

Euhm, mis ik iets, je had t toch over DDOD. :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op maandag 29 mei 2006 om 21:33:
Das verdorie uitverkocht!!! :[

:yes: binnen een uur al, zoals ieder jaar. Gelukkig stond mijn ex vriendje op tijd in de rij en belde mij om te vertellen dat ie 10 kaarten had gekocht. Onder andere 1 voor mij :cheer:

Ik ben 2 x eerder geweest, en eerlijk is eerlijk, wat een topfeest is dat. En....in Paradiso :woop: Toch wel een van de mooiste locaties in Nederland :yes:

Waarschuw beheerder
hihihihihi,moet ik maar niet 3 dingen tegelijk doen! :bloos:
tuurlijk zien we je! :bloos: ik was r ff niet helemaal bij geloof ik,hihihihihi! :yes:
tot vrijdag na mn pre borrel! :bounce:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op maandag 29 mei 2006 om 21:50:
hihihihihi,moet ik maar niet 3 dingen tegelijk doen!

:aai:

Waarschuw beheerder
thanks! :) lief hoor! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 29 mei 2006 om 19:47:
Superleuk, vind het ook cool om hem te ontmoeten enzo :yes: En ja het wordt GEZELLIGHEID

Kijk das mooi nou ik kijk er ook naar uit hoor :P

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 29 mei 2006 om 19:54:
hihihi, ik geloof dat hij het ook wel leuk gaat vinden :yes:

Zou je denken ;) nou dat denk ik ook wel :D heb er zeer zeker zin in :)
Waarschuw beheerder
jaja, het wordt heel gezellie a.s vrijdag!! :yes:

En dat wordt het zeker :) Weet niet echt super veel meer van onze vorige ontmoeting dus doen het gewoon nog een keertje over :P

Uitspraak van Nr. 18 op maandag 29 mei 2006 om 22:08:
Zou je denken ;)

Ik denk het wel ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Het ligt aan het water, dus je kan makkelijk met je kano komen.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 29 mei 2006 om 22:18:
Het ligt aan het water, dus je kan makkelijk met je kano komen.

Kijk dus jullie hebben nog aan mij gedacht ook kijk dat vind ik tof :) Kan ik ook ergens me natte spullen uithangen? of kom ik niet binnen in me zwembroek:P

Waarschuw beheerder
donateur
Pre-borrel+DDOD=:bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op maandag 29 mei 2006 om 22:22:
of kom ik niet binnen in me zwembroek:p

Een Speedo?:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 29 mei 2006 om 22:39:
Een Speedo?:kwijl:

ik heb der ergens wel 1 maar die heb ik al niet meer aan gehad since me afzwemmen dus weet niet of dat nog gaat passen.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op maandag 29 mei 2006 om 22:39:
Een Speedo?

Ahh bah, nare beelden van dikke behaarde mannen op het strand :no:

Lieve mensjes ik ga mijn bedje opzoeken morgen weer vroeg dag bah!
Dus trusten en Adios :flower:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach Kjell geeft iig weer zijn eigen plantjes water.

Nee hoor liefste Kjell, voor jou altijd :D

Ow wacht, je bent geen DJ he Kjell?

;p
laatste aanpassing
donateur
Zo kan ie wel weer he?

Gie ga goedemorgen lalalalalala falderie faldera
Ik werd vanmorgen wakker en wat denk je?
De hele wereld ligt gewoon op mijn stoep joehoe
Nog maar lekker twee daagjes werken en dan wie wa woe weekend, al moet ik dus wel al om 6 uur s'ochtends op Schiphol zijn donderdagochtend :vaag:
Dus dat wordt niet uitslapen donderdag :no: Maar ja dan kruip ik naderhand nog wel mijn bed in ofzo enzo lalalala LA!

shoobedoo wap waaa, zin in het weekend shoobedooo wap waaaaa wat een mooie dag en vrolijke vogeltjes vliegen verder lalalala

*Doet een dansje en vieieiert feeeeeeeeeeeeest*

Is het al donderdag? ;p
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 29 mei 2006 om 23:08:
Ow wacht, je bent geen DJ he Kjell?

Dit :)

Bedoel niemand heeft het er meer over, maar jij maakt nog steeds van die opmerkingen in verschillende topics en ik vraag eigenlijk vriendelijk aan je om dat niet te doen in deze topic :)
It all about DDOD babe
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 30 mei 2006 om 09:32:
Ik zie het je nergens vragen hoor

Staat toch een vraagteken achter?

en als je dat dan niet goed vindt dan vraag ik het in mijn tweede post dan weer okaaaaaaaaaaaaayyyyyyyyyyyyyyyyy
Waarschuw beheerder
donateur
Maar ondertussen heb je nog niets gevraagd.
Waarschuw beheerder
donateur
Daar wordt geen vraag gesteld:nee:
Waarschuw beheerder
donateur
Jeetje Daan, waar maak je je nou druk over... tis maar een grapje :lol:

Als mensen mogen posten wat ze van je vinden of hoe ze je zien, mag je er toch zeker ook wel grapjes over maken.
donateur
Er staat toch echt dat ik ergens vriendelijk om vraag :)

En ik zeg nergens dat het niet mag, ik vraag alleen of je het niet zou willen doen hier in deze topic, thats all en als je dat niet wilt doen heb ik gewoon pech gehad.
En ik maak me nergens druk om hoor, geloof me als ik me ergens druk om maak reageer ik wel heel anders :) Integendeel ben juist supervrolijk en heb heeeeeel veel zin in donderdag en DDOD en Summerdance en zondag en maandag :lief:
Waarschuw beheerder
Hee Daan maak je nu druk om...jij bent toch ook 'DJ'?

Tja ben geen DJ en kan vrijdag ook niet...maar succes vrijdag en veel plezier!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 30 mei 2006 om 10:01:
Er staat toch echt dat ik ergens vriendelijk om vraag:)

Ik zie toch echt geen vraagteken.

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 30 mei 2006 om 10:01:
En ik zeg nergens dat het niet mag, ik vraag alleen of je het niet zou willen doen hier in deze topic, thats all en als je dat niet wilt doen heb ik gewoon pech gehad.

Je lijkt m'n ouders wel vroeger: je mag wel weg, maar we zouden het leuk vinden als je een keertje thuis blijft:s
Waarschuw beheerder
donateur
Best wel ja, anders had ik ook zo een shirt voor je gemaakt. Maar ja, kan wel gaan rondlopen met een Marco 001 shirt, maar dat slaat natuurlijk nergens op:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 30 mei 2006 om 10:05:
Je lijkt m'n ouders wel vroeger: je mag wel weg, maar we zouden het leuk vinden als je een keertje thuis blijft

RJ dat noem je geen 'ouders' maar 'vrouw' :-)
donateur
Uitspraak van MJL op dinsdag 30 mei 2006 om 10:02:
Hee Daan maak je nu druk om...jij bent toch ook 'DJ'?

Tja ben geen DJ en kan vrijdag ook niet...maar succes vrijdag en veel plezier!

Nogmaals ik maak me niet druk :)
En nee ik ben geen DJ, ik ben iemand die het leuk vindt om te draaien als hobby/passie

Jammer dat je niet kan en dank je wel (f)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op dinsdag 30 mei 2006 om 10:14:
Best wel ja, anders had ik ook zo een shirt voor je gemaakt. Maar ja, kan wel gaan rondlopen met een Marco 001 shirt, maar dat slaat natuurlijk nergens op

Marco 4 Life yeah! B)

Werkzaam bij 2dj2 Events
Waarschuw beheerder
donateur
Zit vrijdag reserve voor mijn werk. Als ik niet opgeroepen wordt draai ik eerst een paar plaatjes op sonicradio en daarna kom ik ff naar Ams. :bounce:
Waarschuw beheerder
Wat een gezelligheid hier weer :D Ik heb ook zin in vrijdag en zaterdag ook wel :D

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op dinsdag 30 mei 2006 om 08:12:
zijn jullie ook de dagen na een weekend londen ook zo depri?

Een beetje!Maar als ik terug zou komen om te horen dat ik halve liter ijs had gewonnen, zou het een mooie troost kunnen zijn :D
Hoe waren Fasuto en Tommy trouwens?
Waarschuw beheerder
donateur
Toppie, ik zou nu 10 juni wel over kunnen slaan:p Op naar het volgende feestje in the Frigde :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
:cry: ILHH gaat niet door :cry:

Ik had Ben Stevens wel willen zien :yes: Nou ja, horen meer!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ach, dan verzinnen we wel wat anders die avond;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 30 mei 2006 om 13:36:
Wist je dat nog niet dan?

Tuurlijk wel...Maar zoals jij laatst zelf al zei over giginfo van Charel: daar hoef ik niet zo mee te koop te lopen ;p

En bovendien maakt dat ik het al weet het niet minder triest :no:
laatste aanpassing
donateur
Vond het wel een vrij logische optelsom aangezien je CB Bookings de dag erna had, kon me niet voorstellen dat ze een ILHH de dag ervoor zouden plannen dan :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 30 mei 2006 om 13:37:
Ach, dan verzinnen we wel wat anders die avond

volgende avond is er een leuk feestje in Haarlem ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 30 mei 2006 om 13:44:
Vond het wel een vrij logische optelsom aangezien je CB Bookings de dag erna had, kon me niet voorstellen dat ze een ILHH de dag ervoor zouden plannen dan

Dat is volgens zeggen totaal de reden niet. Maar goed, daar ga ik me maar verder niet over uitlaten.

Is niet aan mij om mede te delen.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 30 mei 2006 om 13:37:
Ach, dan verzinnen we wel wat anders die avond;)

Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 30 mei 2006 om 13:46:
volgende avond is er een leuk feestje in Haarlem;)

Waar ging het mis Charel?
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 30 mei 2006 om 13:48:
Dat is volgens zeggen totaal de reden niet. Maar goed, daar ga ik me maar verder niet over uitlaten.

Is niet aan mij om mede te delen.

Als ik heel eerlijk ben kan de reden waarom me eigenlijk niet boeien, maar vind het wel jammer :) Zijn altijd erg leuke feesten.
Plus dat ik ook aannam dat de promo ook wel wat eerder was begonnen, dus vandaar dat ik tot de conclusie gekomen was :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 30 mei 2006 om 13:51:
Waar ging het mis Charel?

3 november 1983, ziekenhuis Rivierenland te Tiel
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 30 mei 2006 om 13:54:
Als ik heel eerlijk ben kan de reden waarom me eigenlijk niet boeien

Tis ook totaal niet boeiend, maar jij zei
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 30 mei 2006 om 13:44:
Vond het wel een vrij logische optelsom aangezien je CB Bookings de dag erna had

en dat schijnt het dus niet te zijn.

Maar idd niet boeiend, het gaat niet door, en dat is jammer :(
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Charly Rocks op dinsdag 30 mei 2006 om 13:56:
3 november 1983, ziekenhuis Rivierenland te Tiel

Je bent dus toch gewoon geboren?:o Ik dacht altijd dat ze jou uit een houten plank hadden gezaagd:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op dinsdag 30 mei 2006 om 14:15:
Je bent dus toch gewoon geboren? Ik dacht altijd dat ze jou uit een houten plank hadden gezaagd

nee ben gemaakt op de afdeling Houtbewerking van ons plaatselijke ziekenhuis :P
Waarschuw beheerder
donateur
ja, op een vrijdag:jaja: en daarna is het verplaats naar aan andere datum, welke weet ik niet meer:no: en nu ben ik het spoor bijster.

stampie, stampie, stampie:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
stampie, stampie, stampie in the Goose! nummer one pub in the Brixton:cheer: cheap beer b-)
Waarschuw beheerder
donateur
No more drugs for that man!
Waarschuw beheerder
donateur
dat ik zaterdagnacht nuchter was? dat was uit vrij wil. de afgelopen keren dat ik in de academy was weet ik weinig meer van af en nu weet ik alles wat er is gebeurt afgelopen academy b-)
Waarschuw beheerder
donateur
Hopen dat het net zulk mooi weer wordt als afgelopen jaar :)
Waarschuw beheerder
donateur
Ik denk iig dat ik iets minder drink dit jaar:x
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol:

Gelukkig hebben we de foto's en het filmpje nog :x
Waarschuw beheerder
donateur
Whoohoo Wooferland op 2 sept

Gesjellig! :D

Ik denk iig dat ik iets minder drink dit jaar

Ik ook :) En moet dit jaar weer op tijd weg, want zit dan weer in M'tricht. Helaas geen zomervakantie tot oktober voor mij dit jaar :(
Waarschuw beheerder
donateur
Eg wel! :yes: Maar misschien kunnen we dit jaar iets nieuws proberen. Volleyballen ofzo :)

Wat me ook leuk lijkt is trampoline springen :bounce:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 30 mei 2006 om 21:13:
Wat me ook leuk lijkt is trampoline springen

Maar dan wel voor het flesje spa blauw+ ;)

Anders springen we straks zo met ons beentjes tussen de veren :/

Misschien ik zo'n springkussen (of kasteel) een beter idee :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ja dat moet je inderdaad wel in een min of meer nuchtere staat doen. Mooi opwarmertje toch?

Edit; terwijl mijn post verwerkt werd, dacht ik dus dat een luchtkussen beter zou zijn. En wat zie ik vervolgens toen ik 'terug in het topic kwam': dat jij hetzeflde idee had! :D
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Springkussen:lief:
Waarschuw beheerder
donateur
We zitten dus op 1 ________________

Hmmm lijntje ;)

Geintje natuurlijk, tis tenslotte dinsdag!
Waarschuw beheerder
donateur
Dat zitten we toch wel vaker Daf. Nu zouden we echter op 1 springkussen moeten zitten :)
Waarschuw beheerder
donateur
Dus? Als je dan gaat zitten snuiven ben je niet bepaald een weekendgebruiker meer he?!
Waarschuw beheerder
donateur
Correct, dan ben je een dinsdaggebruiker.
Waarschuw beheerder
donateur
Niet echt iets om trots op te zijn :no:
Waarschuw beheerder
Of je hebt een balansdag. ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Of je hebt een balansdag.

Omdat je in het weekend al zo weinig gebruikt had? Yeah right! :/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 30 mei 2006 om 21:54:
Niet echt iets om trots op te zijn:nee:

Dat hangt maar net van de situatie af.
Waarschuw beheerder
donateur
En als je het opsnuift, van je neusholte je keelholte in en dan eens lekker kauwt, ben je een herkauwer ;p

Dat hangt maar net van de situatie af.

In een normale situatie vind ik snuiven op dinsdag niet iets om trots op te zijn. (en daar hadden we het hier voglens mij over)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op dinsdag 30 mei 2006 om 22:22:
In een normale situatie vind ik snuiven op dinsdag niet iets om trots op te zijn. (en daar hadden we het hier voglens mij over)

In je eentje op een normale dinsdag een pakkie wegwerken is vrij kansloos inderdaad. Maar als bijvoorbeeld een etentje met vrienden erg gezellig is en je zit daarna nog lekker met een borreltje te ouwehoeren. Dan moet een pakkie erbij ook kunnen.
laatste aanpassing
Artiest Raven
Waarschuw beheerder
Hhm.. Weet nog niet of ik kom. Heb avond dienst dus ik ben er dan pas om 1:45 ~ 2:00... Eerlijk gezegd ook weinig zin in feestjes op het moment ( in welk feest dan ook ). Maar wil opzich wel ff chris hoff zien aangezien ik hem op protocol aardig gemist heb denk ik zo :X :P
laatste aanpassing
donateur
Poehe Goooooooooooooooodmorning everyone :cheer:

Echt erg, ga ik beetje bijtijds mijn bed in, blijf ik er alleen maar langer nog inliggen sochtends ;p :gaap:
Een voordeel ik hoef morgenochtend gelukkig niet zo vroeg op te staan als ik dacht, maar wel nog steeds vroeger dan wanneer ik gewoon naar mijn werk zou moeten. ;p
Heb echt superveel zin in vrijdag yeah :cheer:
*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeeeest*

MAKE ME FEEL BABE :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van ®aven op woensdag 31 mei 2006 om 01:55:
aangezien ik hem op protocol aardig gemist heb denk ik zo

Hij was er toch gewoon? :S
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 mei 2006 om 11:58:
Hij was er toch gewoon? :S

Ja maar ik heb niet echt veel van de muziek in de hardhouse zaal mee gekregen die avond :P
Waarschuw beheerder
het regent UK djs op DDOD ;)
Ik heb evt ook een candidaat :D
Waarschuw beheerder
ja, weet ik! heb m al gewaarschuwd :) maar hij vindt het prima, zo lang dat ie bij mij mag gratis logeren. Ik zal eens zijn demotje op cdtje branden.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 mei 2006 om 14:14:
maar hij vindt het prima, zo lang dat ie bij mij mag gratis logeren

Dus het gaat helemaal niet om het draaien:p
donateur
Uitspraak van Eleentje op woensdag 31 mei 2006 om 14:14:
ja, weet ik! heb m al gewaarschuwd maar hij vindt het prima, zo lang dat ie bij mij mag gratis logeren. Ik zal eens zijn demotje op cdtje branden.

Super!! Maar als jij zegt dat het goed zit met het draaien hoef ik niet perse ook een demootje hoor, dan ga ik gewoon op jou af, al is een demootje natuurlijk wel altijd leuk en welkom :D
Waarschuw beheerder
donateur
Als het zo doorgaat kunnen we vast wel eens een DDOD in Londen houden b-)
Waarschuw beheerder
donateur
liever onder een dak. met het engels klote weer weet je eigenlijk nooit.
Waarschuw beheerder
donateur
Nou in NL ook niet echt hoor. Tis nou bijna juni en ik ga weer met mijn winterjas aan naar buiten :s
donateur
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 31 mei 2006 om 16:40:
ik ken wel iemand in Londen die wel bereid is om iets regelen.

Hmmmm dat zou wel supertof zijn :yes:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 31 mei 2006 om 16:45:
En misschien wel een DDOD open air

Daar moet ik nog steeds eens achteraan, lijkt me wel wat namelijk
Zal eens kijken of ik via via bv geen mensen ken die bij de gemeente werken bv :9

Uitspraak van Jim_Justice op woensdag 31 mei 2006 om 17:38:
dan word het echt ddod across the border!

Hell yes
And we WILL continue ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op woensdag 31 mei 2006 om 17:11:
liever onder een dak. met het engels klote weer weet je eigenlijk nooit

Zeg ook niet dat het dan persee in de UK moet worden gehouden :P Als we toch plekjes gaan verzinnen zeg ik wel DDOD in italie of frankrijk misschien wel een tropisch warm, zonnige, mooi eiland natuurlijk zonder enge beesten.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Die engelsen zijn inderdaad behoorlijke enge beesten:s
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Daffie Am*dam op dinsdag 23 mei 2006 om 13:02:
heey Maryah, zoals je ziet zijn we allemaal heel erg nieuwsgierig naar je...Ik ben degene links op de foto, leuk als je je even voor komt stellen. Tenslotte is ddod zooo klein, je moet me kunnen vinden

Met alle respect en niet zozeer tegen een bepaald iemand gericht, maar als ik zie hoe jullie hier soms tegen elkaar te keer gaan, terwijl jullie elkaar kennen/vrienden zijn heb ik geen behoefte om jullie te leren kennen. Met zulke vrienden zou ik geen vijanden nodig meer hebben.
Ik kom voor de gezelligheid en de muziek niet om mensen te leren kennen (f)

Moet ook kijken of ik het wel red, heb al tijd niets aan de studie gedaan en heb wel afgelopen weekend al zitten blokken, maar ben nog niet helemaal bij en misschien ga ik nog wel een weekend me in de boeken verstoppen

Waarschuw beheerder
donateur
The Dawn of Dawns Valley, Klinkt wel aardig!! En dat 3 dagen lang :D

Waarschuw beheerder
donateur
Dawn of Dance Valley, bedoel ik
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I love my Drugs op woensdag 31 mei 2006 om 19:29:
Met alle respect en niet zozeer tegen een bepaald iemand gericht, maar als ik zie hoe jullie hier soms tegen elkaar te keer gaan, terwijl jullie elkaar kennen/vrienden zijn heb ik geen behoefte om jullie te leren kennen. Met zulke vrienden zou ik geen vijanden nodig meer hebben.
Ik kom voor de gezelligheid en de muziek niet om mensen te leren kennen

Geeft ook niet. We weten of denken tenslotte allemaal al wie je bent ;) Tis dat ik geen verader ben...dus laat ik het envelopje maar zitten!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Wie ben ik dan volgens jou?
En dan druk je toch lekker op het envelopje, als ik zelf maar weet hoe het zit

Zal me niets verbazen als er straks niemand meer wilt komen naar ddod met hoe jullie doen
Waarschuw beheerder
donateur
Ach joh, is allemaal maar een beetje grappen en grollen. Als je je nou voorstelt snap je hoe het werkt.
Waarschuw beheerder
Zal wel aan mij liggen dat ik het niet echt grappig vindt dan
Waarschuw beheerder
[img width=468 height=292 cacheid=000c6f5600074b2042296dba1a016e1d29]http://www.foksuk.nl/imggif.php?i=/upload/d1154.gif[/img]

Tijd voor wat komisch. :p
Waarschuw beheerder
Mag je vinden, nogmaals als ik maar beter weet :)
Volgens mij hebben jullie hier allemaal last van te veel fantasie, ga anders een boek schrijven, doe je er iets nuttigs mee
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van I love my Drugs op woensdag 31 mei 2006 om 19:59:
En dan druk je toch lekker op het envelopje, als ik zelf maar weet hoe het zit

Zal me niets verbazen als er straks niemand meer wilt komen naar ddod met hoe jullie doen

wie moet er dan ddod organiseren O:)
donateur
Uitspraak van verwijderd op woensdag 31 mei 2006 om 19:35:
Dawn of Dance Valley, bedoel ik

Ik ben voor :cheer:

Uitspraak van Daffie Am*dam op woensdag 31 mei 2006 om 20:12:
wie moet er dan ddod organiseren O:)

Wat dacht je van ik?

Vind wel dat ze een punt heeft met dat als mensen hier komen in deze topic dat ze dan denken, nou leuk feest zal dat zijn
Vind echter ook dat ze niet kan oordelen over hoe wij zijn door alleen af te gaan op posts in een topic
Waarschuw beheerder
vind ik nou ook!we zijn af en toe nou niet bepaald aardig tegen elkaar maar ja kan wel eens voor komen.
ook vind ik dat zulke dingen ook wel via pb kunnen gezegt worden
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben bang dat ik morgen niet kan komen! Ben niet zo heel erg in de feeststemming :no:
Waarschuw beheerder
Ik ben gewoon verkouden. :/
Heb maar ff een halve aspirine genomen.

Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben helaas opgeroepen en kan morgen er niet bij zijn (balen want ik vind het een goede line up)...:nocheer:
donateur
shoobedoo wap waaa gutenmorgen diesen bijzondere mooie dag :cheer:
Ik blij dat ik toch kon uitslapen vandaag en pas vanavond naar Schiphol moet yeah :cheer:
Zo ff nog beetje laatste rommeltjes opruimen, boodschapjes halen en ff naar de Albert Cuyp om te shoppen tiedelie wahoooo

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 06:09:
Volgend jaar dan maar.......het ultieme feest :yes:

Stel je voor man met bijvoorbeeld dan 5 verschillende areas, een main, een hardhouse stage, een hardtrance stage, uk hardtrance stage en een chill met lekkere funky electro muziekjes of wacht Hank doen we er zes of zeven met dan een Round Bass stage en een Dawn of Dance stage ;p ;p

Uitspraak van Daffie Am*dam op donderdag 1 juni 2006 om 06:16:
Ik ben bang dat ik morgen niet kan komen! Ben niet zo heel erg in de feeststemming :no:

Kan ik me wel voorstellen ook hoor, hoop echt dat het snel iets beter gaat enz nogmaals veel sterkte toegewenst (f)

Uitspraak van LIBOH op donderdag 1 juni 2006 om 09:42:
Ik ben gewoon verkouden. :/

beterschap Pat altijd vervelend, ik ben zelf lekker aan het 'hooikoortsen' dus ga maar tabletjes halen straks, tis wel zo dat het dan in principe vaak beter weer gaat worden als ik daar weer last van begint te krijgen

Uitspraak van verwijderd op donderdag 1 juni 2006 om 10:33:
Ik ben helaas opgeroepen en kan morgen er niet bij zijn (balen want ik vind het een goede line up)...:nocheer:

Balen Hank :( maar ja niets aan te doen, ik wil Chris anders wel vaker vragen ook op DDOD :yes: Dus wie weet komt het dan nog wel een keertje :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van I love my Drugs op woensdag 31 mei 2006 om 20:08:
Zal wel aan mij liggen dat ik het niet echt grappig vindt dan

Ligt niet aan jou. Sommige mensen hebben gewoon een te grote bek op internet maar irl zijn ze dan opeens weer poeslief ;)

Anyway. Het ziet ernaar uit dat ik ms toch naar DDOD kom, Met een collega van mijn werk en zijn vriendin ( die woont in amsterdam ) :) Moet alleen nog kijken of ik dan morgen verschoven kan komen... Anders is het de moeite niet waard voor hem.
laatste aanpassing
donateur
Uitspraak van ®aven op donderdag 1 juni 2006 om 12:20:
Anyway. Het ziet ernaar uit dat ik ms toch naar DDOD kom, Met een collega van mijn werk en zijn vriendin ( die woont in amsterdam ) :) Moet alleen nog kijken of ik dan morgen verschoven kan komen... Anders is het de moeite niet waard voor hem.

:cheer: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ben gewoon verkouden.

Ben ook verkouwe, heb al een netje sinaasappels op en een tros bananen maar het blijft maar druppen uit mijn neus!
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op donderdag 1 juni 2006 om 12:56:
rompie, stompie, stompie

Ben je hardcore aan t luisteren Daniël? :)

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 1 juni 2006 om 11:50:
beterschap Pat altijd vervelend, ik ben zelf lekker aan het 'hooikoortsen' dus ga maar tabletjes halen straks, tis wel zo dat het dan in principe vaak beter weer gaat worden als ik daar weer last van begint te krijgen

Thanx. :)

Kreeg net een pakketje op t werk bezorgt met leuke plaatjes.
Was alweer vergeten dat ik wat had besteld.
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 1 juni 2006 om 13:17:
Ben ook verkouwe, heb al een netje sinaasappels op en een tros bananen maar het blijft maar druppen uit mijn neus!

ja maar die bananen moet je ook in je neusgaten steken ;p ;p

Uitspraak van LIBOH op donderdag 1 juni 2006 om 13:19:
Kreeg net een pakketje op t werk bezorgt met leuke plaatjes.
Was alweer vergeten dat ik wat had besteld.

Welke plaatjes?
Waarschuw beheerder
Ali Wilson & Matt Smallwood - Just Listen
Baby Doc - Ploughmans Lunch
DMF & Marc Johnson - Phatmatik
Ilogik - I Just Can't Stop 2006
K-Complex - Higher (Remixes)
James Lawson - World Series Vol 1 EP
Sandbox - You Don't Know
Valex - 4Gotten
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 1 juni 2006 om 13:47:
Ali Wilson & Matt Smallwood - Just Listen
Baby Doc - Ploughmans Lunch
DMF & Marc Johnson - Phatmatik
K-Complex - Higher (Remixes)
James Lawson - World Series Vol 1 EP
Sandbox - You Don't Know
Valex - 4Gotten

Ruilen voor een tros bananen?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op donderdag 1 juni 2006 om 13:59:
Ruilen voor een tros bananen?

Nee dank je, zit nu aan de Goedemorgen Fruit daar zit al een banaan in. :)

En ja ik weet dat t al middag is. :p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 1 juni 2006 om 14:07:
zit nu aan de Goedemorgen Fruit

Goedemiddag Fruit dus:p
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 1 juni 2006 om 14:07:
Nee dank je, zit nu aan de Goedemorgen Fruit daar zit al een banaan in. :)

En ja ik weet dat t al middag is. :p

:o
dat kan niet hoor, dat is net zoiets als als lunch ontbijtkoek eten ;p ;p
Waarschuw beheerder
donateur
Of in de zomer last van wintertenen hebben.
Waarschuw beheerder
als je maar niet van winterpenen last hebt in de zomer :P
Waarschuw beheerder
donateur
Winterpenen, daar kan je hutspot van maken:kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Daar kan jij zeker hele andere trucjes mee?:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op donderdag 1 juni 2006 om 11:50:
Stel je voor man met bijvoorbeeld dan 5 verschillende areas, een main, een hardhouse stage, een hardtrance stage, uk hardtrance stage en een chill met lekkere funky electro muziekjes of wacht Hank doen we er zes of zeven met dan een Round Bass stage en een Dawn of Dance stage

je vergeet de pornozaal/tent(y) en de industrial terror tent

Waarschuw beheerder
donateur
Stel je voor man met bijvoorbeeld dan 5 verschillende areas, een main, een hardhouse stage, een hardtrance stage, uk hardtrance stage en een chill met lekkere funky electro muziekjes of wacht Hank doen we er zes of zeven met dan een Round Bass stage en een Dawn of Dance stage

Droom, droom, het is nooit verkeerd om te dromen! Laat staan uitvoeren! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van CeLL op donderdag 1 juni 2006 om 18:49:
je vergeet de pornozaal/tent(y)

:respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op donderdag 1 juni 2006 om 13:47:

:respect: Had ikke ook besteld! Vette plaat met capitol V!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
En dan is het eindelijk toch vandaag geworden :bounce: en nu maar w8n tot het vanavond is! :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Jammer dat ik alleen een korte versie van de avond kan doen Benny! Maar zie je om 20.00 uur hoor! Even 2 uurtjes eruit moet kunnen :yes:
Waarschuw beheerder
donateur
Zat net op de fiets toch weer erg te twijfelen om toch even naar ddod te gaan. Hmmm twijfel twijfel twijfel.

Nou ja, de dag is nog jong, kan altijd later nog beslissen :D
Waarschuw beheerder
Kom maar gewoon ben je er eventjes uit, en trouwens een beetje gezelligheid zal je goed doen :yes:

Pffff waarom schiet de dag nou niet op :[
Ik heb nog nooit zoveel zin gehad in DDOD
Waarschuw beheerder
donateur
Dat krijg je vanavond wel te horen ;-)Dit word de goedkoopste DV voor my ooit :cheer:
donateur
Tralalalalalala Goedemorgen allemaal tezamen zo op de dag van DDOD tralalalalala Shoobedoo wap waaaaaaaaaaaaaa

*doet een dansje en vieieieieirt feeeeeeeeeeest*

en feest is het zeker

Toestraks mijn tweede gesprek gehad, die officieren van justitie waren leuk!!! Mag als ik daar ga werken ook niet over mijn werk praten b) Heb ook gezegd dat ik er heel graag wil werken en hoor het dinsdagochtend yeah joehoe de hoehoe lalalalala LA!!!
Waarschuw beheerder
spannend :cheer: zal voor je duimen (y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uiteraard zal je my bij de bar vinden, hoe dichter bij de biertap hoe beter :-)
Waarschuw beheerder
:bier:

bier=goed
goed=bier

(met dank aan Daan voor dit citaat (f) )
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Pfff nog ongeveer 3 uurtjes te gaan tot aan mijn weekend bleehg!! :nocheer:

Ik wordt echt dood moe van school eerst moesten we vandaag onze eind opdracht in leveren toen weer een week uitstel kom ik vandaag op school ja vandaag jullie presentatie in leveren :[ WAT MOETEN JULLIE nou..

Met veel gezeik mogen we hem dan eindelijk volgende week in leveren. Zal echt blij zijn als ik 19 JULI mijn diploma kan af halen.. schijt school :[

Maar er is toch nog een licht puntje strakjes lekker feesten :cheer:

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op vrijdag 2 juni 2006 om 11:45:
en hoor het dinsdagochtend yeah joehoe de hoehoe lalalalala LA!!!

Yeah babe, ga ook zeker voor je duimen!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
als je het telefoonnummer van je school geeft dan geef ik wel ff een belletje met een huishoudingemedeling 8-)

Waarschuw beheerder

halfe nog wel :lol:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 2 juni 2006 om 16:54:
halfe nog wel

Dacht doe ff ruig. B)

Waarschuw beheerder
olaatjes :lief: allemaal,
heb r zin in! joepie!
ga r helemaal voor vanavond! joepie!
heb zin in gezelligheid! gezellig hoor! hihihihihi!!!
tot straks allemaal!
(k) Debora
Waarschuw beheerder
donateur
En het besluit is genomen :D Ik kom toch mee naar ddod.

Waarschuw beheerder
joepie!!!!!!!!!!!
gezellig hoor :lief:!
heb r zin in!
we maken r n top avond van!
dikke (k)
Waarschuw beheerder
donateur
Begint toch pas om 10 uur?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Charly Rocks op vrijdag 2 juni 2006 om 18:29:
Begint toch pas om 10 uur?

DDOD begint nog steeds om 22.00 ja.

Daffie's pre-party om 20.00

Is iedereen weer bij. :p

Kom je dan ook vanaaf?
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
hihihihi lol!!!!!!!!
thanks! tot vanavond!
(k)

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op vrijdag 2 juni 2006 om 19:28:
ik kom....ahhhhhh

It's getting kinda ssllltuffie in here!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 2 juni 2006 om 20:06:
Daffie komt olé olé :cheer:

Mini-me :lief:

Het is hier reuze gezellig :yes:

De hardhousemuziek knalt uit de speakers...Live DJ BeNRG :woop: :bounce: :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Doe een dansje en de rest namens mij;)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op vrijdag 2 juni 2006 om 20:52:
Doe een dansje en de rest namens mij;)

*doet dansje voor RJ, en neemt er nog 1tje ;) )

*Debora danst ook een dansje voor RJ en Pat*
Waarschuw beheerder
het was weer leuk :cheer:

Chris Hoff.....niet veel van meegekregen, maar wat ik gehoord heb :respect:

ook :respect: voor Jim Justice en Cill....waren weer heerlijke setjes :cheer:

enne...Cill....iedereen maakt wel eens een foutje hoor, viel amper op joh.....en de rest van de tijd heb je het ruimschoots goedgemaakt (y)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Geslaagd feestje :)

Erg leuk en de muziek was ook niet verkeerd kortom heb me prima vermaakt...

Nou ik ga nu maar weer eens aan het werk :nocheer: hopelijk ben ik vroeg klaar kan ik nog even bij slapen...

Waarschuw beheerder
donateur
Dit was dus een supervette avond!!!!! :yes:

Als m'n kater nu ook ff verdwijnt is het leven weer helemaal fijn!
Waarschuw beheerder
donateur
Je bent al bijtijds weer wakker:o

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 09:57:
Als m'n kater nu ook ff verdwijnt

Maar voorlopig heb ik nog 154 bpm in m'n hoofd :X
Waarschuw beheerder
donateur
Ff Ibuprofen nemen, dan is het zo weer weg.

Waarschuw beheerder
donateur
Meteen maar ff een hele strip nemen en nog maar es een pot koffie zetten!:(
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 3 juni 2006 om 04:54:
Yes, yes! rompie, stompie, stompie :cheer:

:woop:

Heerlijke avond!! Ik heb echt genoten van Jim :yes: heb je moeten missen op RB maar dit maakte het toch zeker weer goed.
En inderdaad wat Fabienne zeg die fout van Cill viel niet eens op hihi.

En Chris Hoff was ook een topper..
Waarschuw beheerder
donateur
Het was inderdaad erg gezellig:yes:

Beetje brak, maar een kop koffie zal me wel goed doen :D
Waarschuw beheerder
tnx peeps!volgende keer weer! publiek was weer super als altijd!

en wat beNrg zegt, die chris heeft me wel een slapeloze nacht bezorgd man! boem shiki boem shiki boem shiki in mijn hoofd op mijn bed man.master
Waarschuw beheerder
Was een gezellig avondje! :D

Werd weer top gedraaid!
Cill dikke track hoor. (y) :)

Chris Hoff ook erg goed bezig, had van mij alleen wel wat eerder een tempo'tje omhoog geschroefd mogen worden.
Wat een klapper Sweet Dreams! :respect:

Hier wat foto's. :)

DDOD - Sacred Of Summer
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op zaterdag 3 juni 2006 om 12:29:
Hier wat foto's. :)

Leuke foto's :)
Waarschuw beheerder
donateur
Wat een onwijs leuke foto's weer Pat :yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op zaterdag 3 juni 2006 om 12:29:
Hier wat foto's

Coole foto's Pat!!!:yes:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op zaterdag 3 juni 2006 om 13:03:
Leuke foto's hoor Pat!

heb ik jou ff in een wurggreep zeg :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 13:10:

[img width=337 height=450 cacheid=000c723b0023d5a026d829581a016f13e8]http://pix.dontstayin.com/bc/51/bc517748-26bc-43dc-952e-387c30ec1719.jpg[/img]

je kijkt er wel een beetje ademloos bij nadia ;)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op zaterdag 3 juni 2006 om 13:13:
je kijkt er wel een beetje ademloos bij nadia

krrrggghhh :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 13:17:
krrrggghhh :roflol:

hier deden jullie nog wel lief :P
[img width=337 height=450 cacheid=000c72490023d5b7a1fb714a1a016f1582]http://pix.dontstayin.com/db/eb/dbebc092-7198-4a54-b572-4b6cf91f8efb.jpg[/img]
hoe heeft dit ooit kunnen uitdraaien tot een wurg party?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op zaterdag 3 juni 2006 om 13:30:

Tja,...........geen idee eigenlijk!! Ff checken of ik niet meer mensen vermoord heb! :D
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 13:34:
Tja,...........geen idee eigenlijk!! Ff checken of ik niet meer mensen vermoord heb! :D

lol, das mischien wel verstandig ;)
Waarschuw beheerder
wat een moeheid.....en dan nog werken vanavond....wil slapie doen :z
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Bumblebee (L) op zaterdag 3 juni 2006 om 13:38:
en dan nog werken vanavond

nou ik ben nu nog aan het werk maar ik stop er mee vind het wel weer mooi geweest nog even horizontaal

en dan op een stoeltje pilsners drinken bij me tentje:D
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je nog niet geslapen dan?
Waarschuw beheerder
ben echt blij dat ik niet vanmorgen of vanmiddag hoefde te werken, heb nou tenminste nog een beetje geslapen.....maar aan de andere kant, dan was ik wel zometeen vrij geweest.....moeilijk!!!

Uitspraak van Nr. 18 op zaterdag 3 juni 2006 om 13:41:
vind het wel weer mooi geweest

en terecht :jaja:
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 3 juni 2006 om 13:10:

Nou he, de tering echt een hoofd trek ik weer!

Uitspraak van Nr. 18 op zaterdag 3 juni 2006 om 13:13:
je kijkt er wel een beetje ademloos bij nadia ;)

Ik zeg niets :x

hier deden jullie nog wel lief :P

(L)

Nogmaals mijn naam is haas!!
Waarschuw beheerder
donateur
terror?
Waarschuw beheerder
donateur
OMG! anders sta je ff normaal op de foto:vaag:

Pat? die staan toch niet op HF???
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Ik vind de foto's maar een hoog " ik schiet maar wat " gehalte hebben. Maar ja, Wie ben ik om daar wat over te zeggen he ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Dat kan soms leuker zijn dan 80.000 foto's met dezelfde fish-eye lens of hoe zo'n ding ook mag heten:flower:
Waarschuw beheerder
donateur
hee hee hee lieve zeikbuiskinderen...
Waarschuw beheerder
donateur
Het is toch kijkbuiskinderen?O:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van X-Field op zondag 4 juni 2006 om 03:35:
Dat kan soms leuker zijn dan 80.000 foto's met dezelfde fish-eye lens of hoe zo'n ding ook mag heten:flower:

Overdrijven is ook een vak he (F)
Waarschuw beheerder
donateur
I know, ik zit erop;) Maar ik vind het wel af en toe te veel. Maar dat is mijn persoonlijke beleving. Ik zou je natuurlijk niet in je artistieke vrijheid willen belemmeren.

Waarschuw beheerder
donateur
:gaap: moggu.........
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op zondag 4 juni 2006 om 03:57:
Het is toch kijkbuiskinderen?

of was het dwangbuiskinderen?
Waarschuw beheerder
ik vind het hele leuke foto's...lekker spontaan :jaja: geeft goed de sfeer weer...gezelligheid, lol, goeie muziek etc....foto's hoeven wat mij betreft niet technisch perfect te zijn of goed gepland....hipshots leveren meestal ook hele leuke plaatjes op!
Waarschuw beheerder
Zoals ik al zei ; Wie ben ik er om wat over te zeggen. Bijna niemand op PF zal echt kritisch naar foto's kijken en dat word maar weer bewezen ;)

Uitspraak van Bumblebee (L) op zondag 4 juni 2006 om 14:44:
foto's hoeven wat mij betreft niet technisch perfect te zijn of goed gepland

Dat hoeft voor mij ook niet ; Sterker nog... Dat doe ik zelf ook geen eens. Op een feest is het bijna onmogelijk om een technisch perfecte foto te krijgen ; Laat staan om ze goed te plannen. Dit kun je alleen als je stil leven hebt of een model met alle juiste middelen.

Het gaat mij er gewoon om dat er bij de foto's niet is na gedacht. Het is allemaal van " Hey ik zie wat! " - Camera richten en schieten maar hoe en waarvandaan ik het ook neem.

Dat zie je gewoon zo overduidelijk terug in de foto's :)

Waarschuw beheerder
donateur
Professioneel of niet, het is altijd leuk om terug te kijken!!!! :D
Waarschuw beheerder
Ik heb niets gezegd over proffesioneel of niet ;)

Waarschuw beheerder
donateur
Pardon me than!! :D
Waarschuw beheerder
Goedemiddag allemaal.

Uitspraak van ®aven op zondag 4 juni 2006 om 14:54:
Het gaat mij er gewoon om dat er bij de foto's niet is na gedacht. Het is allemaal van " Hey ik zie wat! " - Camera richten en schieten maar hoe en waarvandaan ik het ook neem.

En wat is hier mis mee?

Ik kom natuurlijk wel op een feestje om te feesten niet om foto's te nemen. Als ik tussen mn loopjes door of gestamp toevallig wat leuks zie dan maak ik ff een foto; misschien leuk voor anderen om ook te zien, maar mer ook niet.
Je denkt toch niet echt dat ik me ga inspannen en ga nadenken met hoe/wat? :roflol:

Ik heb geen tijd om foto's van asbakken oid te maken. ;p

Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zondag 4 juni 2006 om 02:49:
Pat? die staan toch niet op HF???

Geen zorgen Daniël, staan er niet op. (y)

Oh en hier zijn de foto's van een avondje Tiësto voor wie t leukt lijkt om te zien. :)
http://www.dontstayin.com/netherlands/amsterdam/heineken-music-hall/2006/jun/03/gallery-98854/home/photok-2509958
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op zondag 4 juni 2006 om 16:18:
En wat is hier mis mee?

In mijn ogen is dat gewoon verloedering van foto's. Maar nogmaals ; Ik kijk nu eenmaal anders naar foto's dan een gemiddeld partyganger.

Uitspraak van LIBOH op zondag 4 juni 2006 om 16:18:
misschien leuk voor anderen om ook te zien, maar mer ook niet.

Juist ;)
donateur
Zo goedemorgen shoobedoo wap waa enzo

Ben een beetj eterug van mijn weekend weer geloof ik :roflol:

Man, ik vond het echt supervet vrijdag en Chris heeft het ook verschrikkelijk naar zijn zin gehad, hij wil ook zeker terugkomen op DDOD, dus over een paar maanden........
Sowieso was erg blij dat het alsnog druk werd, zeker ook omdat Chris er was, omdat je dan wel degelijk wilt dat het lekker druk is omdat ie tenslotte wel overkomt vanuit Engeland.

Ik vind de fotos super Pat!!! Hartstikke leuk, wat mij betreft zijn fotos gewoon een coole herinnering aan mooie avonden, boeit mij verder niet of mensen helemaal hun fotos plannen of niet ennuh sowieso ben blij dat jij fotos hebt genomen :yes: Thanx :lief:
Anders had ik helemaal geen herinneringen aan dit bijzonder mooie weekend :cheer:

Oh en zowel Chris als ik vonden Jaws 2 absoluut niet boeiend, aangezien we alletwee in slaap vielen zaterdagavond, al kwam het misschien ook wel door die 4534
9074056490.35646 biertjes die we gedronken hadden op Summer dance ;p

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeeeest yeah*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 5 juni 2006 om 11:03:
al kwam het misschien ook wel door die 4534
9074056490.35646 biertjes die we gedronken hadden op Summer dance

Jullie ook al?? :O Valt me nog mee dat wij dan met z'n drieen dat bier niet helemaal op hebben gedronken. ;)
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 5 juni 2006 om 11:22:
Jullie ook al?? :O Valt me nog mee dat wij dan met z'n drieen dat bier niet helemaal op hebben gedronken. ;)

Ik denk echt dat het op was rond een uurtje of 8 ofzo :roflol:

ah nee, ik herinner me nu dus ook dat Chris mij ertoe aangezet heeft om insectjes te vermoorden en te verbranden :x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vond die jointjes die Chris maakte van flyers en gras wel hip:)
donateur
Ja supervet he :yes:

Je kon me ook opvegen dat ie die snor en baard had getekend op zijn gezicht :roflol:
Vond dat ie dat eigenlijk altijd moest doen, hij werd er nog lekkerder van :kwijl:
Waarschuw beheerder
donateur
Smaken verschillen:s
Waarschuw beheerder
donateur
Liever helemaal niet, ken veel lekkeredere mannen.
Waarschuw beheerder
donateur
Heb je dat inmiddels nog niet gedaaan dan?
Waarschuw beheerder
donateur
En in de auto had je alweer trek in een biertje:)
Waarschuw beheerder
Nogmaals mijn naam is haas!!

En ik dacht muis?
:P
Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 5 juni 2006 om 11:22:
Jullie ook al??

bij mij was het op vrijdag het geval, en daarbij heeft iemand 2 keer mijn bier opgezopen!
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 5 juni 2006 om 11:35:
e kon me ook opvegen dat ie die snor en baard had getekend op zijn gezicht

De snor was trouwens mijn werk, omdat ik vond dat die bij de baard hoorde :)
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 5 juni 2006 om 12:00:
Heb je dat inmiddels nog niet gedaaan dan?

:):) :roflol:

Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 5 juni 2006 om 12:08:
:no: Ik heb nog wel tot een uur of 11 (of later??) bier gedronken.

Gelukkig, ik had niet gewild dat er geen bier meer voor jou zou zijn

Uitspraak van X-Field op maandag 5 juni 2006 om 12:12:
En in de auto had je alweer trek in een biertje:)

:D:D
Ik heb thuis volgens mij nog wel nog bier genomen, weet het alleen niet zo zeker meer :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 5 juni 2006 om 12:13:
en daarbij heeft iemand 2 keer mijn bier opgezopen!

Logisch, het is toch ONS bier:d
Waarschuw beheerder
heehehe heb trouwens nog een foto van jullie twee op mijn telefoon, waar Chris met zijn zelfgemaakte joint is.

Uitspraak van X-Field op maandag 5 juni 2006 om 12:18:
Logisch, het is toch ONS bier

:[ die onze bier mag je hebben, ik dronk heineken, en dat is MIJN bier!
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 5 juni 2006 om 12:27:
heehehe heb trouwens nog een foto van jullie twee op mijn telefoon, waar Chris met zijn zelfgemaakte joint is

Dat weet ik zowaar nog :roflol: Zou hem wel willen hebben :yes: Kan je hem mms-en (of hoe dat ook heet) voor mij?
En wat kon ie goed hakkuh he ;p ;p :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
ik dronk heineken, en dat is MIJN bier!

Ik heb hier ook nog Heineken in de koelkast, en die zijn mooi niet van jou:p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 5 juni 2006 om 12:29:
Kan je hem mms-en

ik schaam me dood maar ik weet dus nog steeds niet hoe je iets mmst. Volgens mij moet je daarvoor aan de netwerkinstellingen van je telefoon gaan sleutelen, en daar heb ik geen verstand van. Dus als iemand mij ermee kan helpen, graag.

Uitspraak van X-Field op maandag 5 juni 2006 om 12:33:
Ik heb hier ook nog Heineken in de koelkast, en die zijn mooi niet van jou

Dan heb ik volgende keer geen sprite en koek voor jou, maar alleen Melk en Fruit weer :P
Waarschuw beheerder
donateur
Helemaal niet erg, die melk & fruit was best lekker:9
donateur
Uitspraak van Eleentje op maandag 5 juni 2006 om 12:38:
ik schaam me dood maar ik weet dus nog steeds niet hoe je iets mmst. Volgens mij moet je daarvoor aan de netwerkinstellingen van je telefoon gaan sleutelen, en daar heb ik geen verstand van. Dus als iemand mij ermee kan helpen, graag.

Geen reden om je te schamen hoor :no: Ik weet zelf ook niet hoe ik dat zou moeten doen vanaf mijn mobieltje :roflol: Tis dat Reef het weleens doet, daar ken ik het eigenlijk van :roflol: :roflol:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 5 juni 2006 om 12:58:
Geen reden om je te schamen hoor Ik weet zelf ook niet hoe ik dat zou moeten doen vanaf mijn mobieltje Tis dat Reef het weleens doet, daar ken ik het eigenlijk van

Bij mij is het nóg erger: ik heb nog steeds zo'n nokia van 3 jaar geleden waar je alleen nog maar mee kan bellen :-)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op maandag 5 juni 2006 om 13:02:
Bij mij is het nóg erger: ik heb nog steeds zo'n nokia van 3 jaar geleden waar je alleen nog maar mee kan bellen:)

Niet liegen Henk, je kan ook sms'en:p
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van X-Field op maandag 5 juni 2006 om 12:12:
En in de auto had je alweer trek in een biertje

:D De volgende ochtend alleen niet meer :/

Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op maandag 5 juni 2006 om 12:15:
Gelukkig, ik had niet gewild dat er geen bier meer voor jou zou zijn

Is helemaal goed gekomen hoor!

Uitspraak van X-Field op maandag 5 juni 2006 om 12:33:
Ik heb hier ook nog Heineken in de koelkast, en die zijn mooi niet van jou

Die kom ik volgende week wel ff opzuipen dan! :p

Uitspraak van X-Field op maandag 5 juni 2006 om 13:05:
Niet liegen Henk, je kan ook sms'en

Ik verdenk Henk er anders nog steeds van dat hij Deb dat laat doen hoor :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 5 juni 2006 om 13:10:
Die kom ik volgende week wel ff opzuipen dan!:9

U bent altijd welkom:d

Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 5 juni 2006 om 13:10:
Ik verdenk Henk er anders nog steeds van dat hij Deb dat laat doen hoor:roflol:

Hahaha, zie die twee al voor me. Henk die dicteert wat Deb moet intikken:) Wacht ff Henk, niet zo snel:roflol:
Waarschuw beheerder
PDA= Personal Deb Assistent :p
donateur
Tracklistje nog van afgelopen vrijdag voor de geïnteresseerden, kan zijn dat ik wat vergeten ben of volgorde niet helemaal klopt :)

Annie Lennox - Wonderfull (Sander Kleineberg Remix)
Royal Gigolos - California Dreamin' (Clubhouse Extended)
Conjure One feat. Sinèad O'Connor - Tears From The Moon
DJ Sakin and Friends - Sometimes (4tothefloor Mix)
Motorcycle Gang - As The Rush Comes (Gabriel and Dresden Remix)
Scot Project - U (Got A Feeling) (V-Mix)
Reflekt feat Deline Bass - Need 2 Feel Loved
Ampire - Singularity
The Lost Boys - Cry Little Sister (Steve Murano Remix)
James Lawson & Steve Hill - Love Is The Drugs
???? - No Challenge No Succes
Don Diablo - Anarchy (Champagne Mix)
Ian Betts - Love Resurrection (Masif DJ's Mix)
donateur
Waty een mooie dag, wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag

Al was het weekend natuurlijk vele malen mooier nog shoobedoo wap waaaaa :lief:
Oooooooooooooh such a feeling, it's a feeling that I can't resist nomore :cheer:

Mijn fiets is btw wel gejat van het weekend, wel een beetje minder, maar ach NOU EN!!!

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 6 juni 2006 om 07:57:
ty een mooie dag, wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag wat een mooie dag

ckers!
Want ik ben geslaagd voor mijn examen :cheer:
donateur
Super zeg!!! Gefeliciteerd :cheer:

Ben helaas niet aangenomen bij die functie bij het functioneel parket :( Dus gaat lekker verder solliciteren
MOET WEG HIER!!!

Gelukkig ben ik vrolijk genoeg dat helpt wel een beetje mee
Waarschuw beheerder
donateur
Gefeli Rober:flower:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Eleentje op maandag 5 juni 2006 om 12:13:
En ik dacht muis?

Hihihi ja dat is het ook inderdaad.

die onze bier mag je hebben, ik dronk heineken, en dat is MIJN bier!

:no: Dat heb je helemaal fout Elena!! :[

Gefeliciteerd Rober!! :flower:

Waarschuw beheerder
fotows kome 1 deze dage online :woep:

http://www.idc-quest.com/
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 17:27:
fotows kome 1 deze dage online :woep:

ik ben benieuwd
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op dinsdag 6 juni 2006 om 17:27:
fotows kome 1 deze dage online :woop:

Ik hou mijn hart vast ;p

Waarschuw beheerder
:lol:
donateur
Sim sa la bin shoobedoo wap waaa lalalalala LA!!!

Een hele geile goedemorgen allemaal piew! Heerlijk geslapen :lief: en het is alweer woensdag shoobedoo JOEHOE

Ooooooooooooooh such a feeling

All my dreams came true when you walked in through that door
No more pain and sorrow where u go I follow
Hear me calling out your name :lief:

Wat een supervet nummer blijft het toch :D:D:D
You give me feeling, it's a feeling that I can't resist no more :cheer: :cheer:

*doet een dansje en vieieieiert lekker feeeeeeeeeeeeest*

*doet nog een dansje en viert nog meer feest*
donateur
Tiehie wederom een heerlijke nieuwe dag shoobedoo wap waa en een mooie heerlijke dag is het lalalalala LA!!!

Moet vanmiddag naar de tandarts ieieieuuuuuw maar ja moet ook gebeuren lalalala tralalalala

Zou best wel nog meer willen slapen eigenlijk maar ja de ja, ja je kan niet alles hebben en ach als weinig slaap het enige is valt er natuurlijk weinig te zeuren tiehie

*doet een dansje en vieieieieieiert feeeeeeeeeeeeeeest*
Waarschuw beheerder
donateur
zie net dat er foto's staan op

http://www.idc-quest.com/cpg133/thumbnails.php?album=161

Waarschuw beheerder
donateur
Nice pics!!! :yes:
donateur
Gie ga goedemorgen deze bijzonder mooie vrijdagmorgen die het begin van ons geweldige weekend is :cheer:

Die fotos :roflol: erg leuk, moest wel vet lachen dat ik die ene zag van Mallie en ik en dan Chris die de achtergrond opleukt :roflol: :roflol: Goed bezig (y)

Shoobedoo wap waaaa
Ga even de rest nog bekijken

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeeest*

Waarschuw beheerder
:cheer:
Waarschuw beheerder
Je staat er toch prima op Daniel? Maar dat doe je toch altijd alhoewel die foto's van HHA blijven leuk :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Ben je 1 van de weinige, dan sta ik er nog beter op HF tydens koningendag ( naar ik dacht dan!)
Waarschuw beheerder
donateur
Budha, jij moet niet te veel denken hoor ;)

BTW Tom is heel blij dat we komen, en nee ik kan geen kaartjes regelen, moet zelf ook halen.
Waarschuw beheerder
donateur
Zit zijn eigen geld in dus kan geen kaartjes regelen...maar dat maakt niet uit toch???? We gaan sowieso..beter dan naar de happy *kots* dayzzz
Waarschuw beheerder
donateur
ik vind dat geen leuke toko dat happy geval. We gaan ff Hotel Arena op z'n kop zetten b-)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind die vreetschuur ook niet echt geweldig :no:

Hotel Arena.....here we come :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Nog een paar weekjes :cheer: heb er echt helemaal zin in gekregen na het Free your mind festival, vorige week:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op vrijdag 9 juni 2006 om 17:14:
Oh dat ben jij?! Dacht al wie in nou die knappe jonge toch ;)

:bloos:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op zaterdag 10 juni 2006 om 07:26:
We gaan ff Hotel Arena op z'n kop zetten

Ah Scheidsrijders.

Zat ik zelf ook nog aan te denken, maar Matthew Dear draait dan ook in de 11.
donateur
:o

hoe kan dat dan? Had je zo een zin in de nieuwe mooie dag? Of dacht je des te eerder ik wakker ben des te eerder is de maandag ook weer voorbij? ;p

Joehoe :cheer:

*doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeest*

Gaat een lekker dagje worden :woep: :woep:
Waarschuw beheerder
Pfff had toch liever vrij geweest met dit weer, heb nog nooit in me hele leven zoveel gezweet als vandaag :S
Waarschuw beheerder
donateur
Niet? Moet je eens sex hebben in de sauna :D Dat is pas zweten :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Nou reken er maar op dat je in de sauna nog meer zweet ;p
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Ik ging met mijn vorige vriendje wel eens een weekendje naar een viphuisje in centerparcs...daar zit een sauna in :kwijl:

We kwamen over het algemeen ook weinig het huisje uit. Drank, eten, muziek, ehm drugs mee... en dan het hele weekend een privefeestje doen ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Mwah..kost wel wat. Maar dan krijg je de ochtendkrant op de mat en er worden 's ochtends broodjes gebracht! Kijk anders ff op www.centerparcs.nl :D

Soms hebben ze aanbiedingen :D
Waarschuw beheerder
Dat is zeker erg luxe!! Als ik aan centerparcs denk zie ik zo'n vreselijk huisje met van de nare bedden waar je amper een oog op dicht doet.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Daffie Am*dam op maandag 12 juni 2006 om 21:56:
Maar dan krijg je de ochtendkrant op de mat en er worden 's ochtends broodjes gebracht!

Nee daar heb je veel aan, die letters bewegen de hele tijd en je hebt toch geen honger:frusty:
Waarschuw beheerder
donateur
We gingen heus ook wel slapen hoor...en uitslapen ;) Dan eerst ontbijten en dan weer feest....:cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Nee daar heb je veel aan, die letters bewegen de hele tijd en je hebt toch geen honger

Hahahahaha, my thoughts exactly! :lol:
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Sunshine (An) op maandag 12 juni 2006 om 22:31:
Hahahahaha, my thoughts exactly!:lol:

Twee zieke geesten, 1 gedachte:d
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 12 juni 2006 om 21:49:
Uhm, sauna klinkt wel spannend eigenlijk :D

:jaja:

Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op maandag 12 juni 2006 om 22:04:
Dat is zeker erg luxe!! Als ik aan centerparcs denk zie ik zo'n vreselijk huisje met van de nare bedden waar je amper een oog op dicht doet.

je hoeft ook geen oog dicht te doen :P

centerparks is wel cool hebben ze ook vaak van die vette zwembaden (altans toen ik nog klein was wel :P)
donateur
:D:D:D En offie je heeft ;)

Lekker weer weer joehoe shoobedoo wap waaa *doet een dansje en vieieieiert feeeeeeeeeeest*

Heb echt zin in het weekend, feesten, feesten, feesten en nog eens feesten joehoe de hoehoe enzooi

Ik ben btw gek op sex in deze hitte, niets lekkerders dan heerlijk zweten en dan douchen en dan nog maar een keertje hoppatee Lang leve de hardcore PORN :cheer:

*doet nog een dansje en vieieieiert nog steeds feest en zal dat ook blijven doen ook*

:cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer: :cheer:

Helemaal verslaafd aan 'Such a feeling':lief: Hoe zou dat nou toch komen? ;p ;p hoeba hoeba cha cha cha
Waarschuw beheerder
Relaxt zeg!! Zou ik ook wel willen alleen mijn portomonee vind het niet zo leuk
donateur
Ik ga ook zuinig aan doen hoor :)
Sowieso Ruigoord waar ik zaterdagnacht en zondag overdag ben kost geen ene moer, drinken 1 euro ofzo en bier 1.50 dus doe gewoon beetje rustig aan
Kan sowieso al niet zwaar gaan zuipen anders ga ik het echt niet trekken dat hele weekend :)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 13 juni 2006 om 18:24:
Hoezo was dan?

Oh, was/is/ zou kunnen. :)

Ben er nog niet helemaal uit, moet nog ff op onderzoek uit, waar t precies is en hoe ik daar kom vanuit Defqon.
Heb jij toevallig al gekeken wat de route is daarnaar toe.
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Dé Daaan!!! a.k.a. The Fairy Wicked.... op dinsdag 13 juni 2006 om 16:43:
Sowieso Ruigoord waar ik zaterdagnacht en zondag overdag ben kost geen ene moer, drinken 1 euro ofzo en bier 1.50 dus doe gewoon beetje rustig aan
Kan sowieso al niet zwaar gaan zuipen anders ga ik het echt niet trekken dat hele weekend

Jaja Kjell en Sas zijn daar ook :jaja:

Bier 1,50 en een mixje 3e...

Alleen jammer dat het vaderdag is dan :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Vriendje Kjell ® op dinsdag 13 juni 2006 om 19:37:
Voor jouw jou!!

Ies niet goei ndrlandsch:nee:

Ik hecht daar wel waarde aan...!

Dan ga je niet naar Ruigoord, en verras je je pa met een heerlijk vaderdagontbijt:flower:
Waarschuw beheerder
Voor jouw jou!! Ik hecht daar wel waarde aan...!

Vier je vaderdag toch op de zaterdag. Je geeft er zoveel om, dat je niet tot zondag kon wachten. :)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op dinsdag 13 juni 2006 om 19:46:
Vier je vaderdag toch op de zaterdag

Sterker nog....denk dat het donderdag word :)

Uitspraak van X-Field op dinsdag 13 juni 2006 om 19:46:
Ies niet goei ndrlandsch

nou moet je es goed luisteren Claudiu!!!!
Waarschuw beheerder
donateur
Erger dan mijn vaderdag kan niet: ik doe dat op z'n vroegst op vrijdagavond 30 juni :vaag:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Never mind the Bollocks! op vrijdag 9 juni 2006 om 21:16:
ik in elke geval niet zoals ik kijk naar de foto's van pat.

So what!

[img width=480 height=640]https://partyflock.nl/images/album/272355.jpg[/img]

Kwam deze nog tegen.

Budha @ Legalize. :)
Waarschuw beheerder
donateur
:roflol: whahahahahahahahahahhahahahahahahahahahah­ahhahahahahahhahahaha :lol:

Sorry Budha, maar­:

whahahahahahahahhahahahahaha :roflol:
Waarschuw beheerder
donateur
Astoeblieve:o
Waarschuw beheerder
donateur
Ja hoor, ook bij de 2de keer kijken is ie grappig :D
Waarschuw beheerder
donateur
Hahaha:)
Waarschuw beheerder
donateur
Nadiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik moet al om 11:55 op de Purple Stage, ben je er dan al? Kan natuurlijk niet zonder je gaan draaien he :P
Waarschuw beheerder
Ja zag het net inderdaad!!

Probeer er dan al te zijn, maar natuurlijk ga ik met een grote groep en van die mensen weet ik niet wat de planning is :S Des noods ga ik er zelf al erg vroeg heen zodat ik jou kan mee maken.

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 14 juni 2006 om 12:23:
Kan natuurlijk niet zonder je gaan draaien he

:bloos: (L) Ik ga zeker mijn best doen!!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van partymuisje :woepwoep: op woensdag 14 juni 2006 om 12:31:
Des noods ga ik er zelf al erg vroeg heen zodat ik jou kan mee maken

(L) sweeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet ;)
Waarschuw beheerder
Des noods ga ik er zelf al erg vroeg heen zodat ik jou kan mee maken.

Dat lijkt me wel.

Probeer er dan al te zijn, maar natuurlijk ga ik met een grote groep en van die mensen weet ik niet wat de planning is

Planning is 11.30 daar, geef maar door. B)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van LIBOH op woensdag 14 juni 2006 om 12:42:
Planning is 11.30 daar

Mijn planning is dat ik me om dat tijdstip nog een keer omdraai en lekker verder slaap:)
Waarschuw beheerder
donateur
Top mensen, heb echt ff wat support nodig, vooral omdat het op dat tijdstip nog vrij rustig zal zijn denk ik. Zal ff kijken of ik voor jullie een biertje kan ritselen of zo ;)
Waarschuw beheerder
donateur
Probeer er dan al te zijn, maar natuurlijk ga ik met een grote groep en van die mensen weet ik niet wat de planning is

welke trein pakken we zaterdag ?
9:50 weg is 10:50 daar of
10:20 weg 11:20 daar.

dus dat moet wel lukken ;)

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 14 juni 2006 om 12:47:
heb echt ff wat support nodig

vraag wel of de hele groep komt kijken :) ik ben iig wel benieuwd:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Nr. 18 op woensdag 14 juni 2006 om 12:53:
vraag wel of de hele groep komt kijken

Muchos gracias amigo! (jaja mn Spaans wordt steeds beter)
Wordt iig een rammend setje :yes:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van LIBOH op woensdag 14 juni 2006 om 12:42:
Planning is 11.30 daar, geef maar door.

Zal het door geven!

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 14 juni 2006 om 12:47:
Top mensen, heb echt ff wat support nodig, vooral omdat het op dat tijdstip nog vrij rustig zal zijn denk ik. Zal ff kijken of ik voor jullie een biertje kan ritselen of zo

Ik zeg, Charel is ok ole ole, Charel is ok ole ole, Charel is ok, Charel is ok, Charel is ok ole ole :cheer: ;P
Heb ook een mini spandoekje voor je gemaakt.

Uitspraak van Nr. 18 op woensdag 14 juni 2006 om 12:53:
welke trein pakken we zaterdag ?

PBtje is onder weg

Uitspraak van Charly Rocks op woensdag 14 juni 2006 om 13:29:
Wordt iig een rammend setje

Ik wacht het af, heb er nou al zin in.

Hey maar je wou naar je setje meteen door naar de main :no: mooi niet je had belooft een ijsje te gaan eten en en en we zouden een speeltuin op zoeken met een wip
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Hm... main of wip en ijsje met Nadia... moeilijk... hahahaha :P Ben benieuwd wat er op dat mini spandoek staat :D
Waarschuw beheerder
donateur
Dat main je niet :P Tuurlijk kies ik voor jou! (L) :D