| Betreft: | evenement: Emporium, zaterdag 20 mei 2006 om 12:00 |
Ik keek net bij waardering, zag ik.. zeer slecht!?!
de mensen die de waardering " waardeloos " hebben gegeven om de reden dat het heel de dag regent moeten nog een keer nadenken.. omdat het regent wil niet zeggen dat het feest ook waardeloos is.. het is gewoon klote en de sfeer zal daardoor ook wel wat minder zijn dat zeker, maar daar kan de organisatie ook niks aan doen.. die hebben ook liever zon en 20 graden..
dus vind het onterrecht om daarvoor het feest te onderwaarderen..
de mensen die de waardering " waardeloos " hebben gegeven om de reden dat het heel de dag regent moeten nog een keer nadenken.. omdat het regent wil niet zeggen dat het feest ook waardeloos is.. het is gewoon klote en de sfeer zal daardoor ook wel wat minder zijn dat zeker, maar daar kan de organisatie ook niks aan doen.. die hebben ook liever zon en 20 graden..
dus vind het onterrecht om daarvoor het feest te onderwaarderen
ik denk dat er nog een heeeeeeeeeele boel terug moeten komen en dan zal de waardering vast anders zijn
En de gemiddelde waardering is al gestegen naar "slecht"
En de gemiddelde waardering is al gestegen naar "slecht"
maar is daardoor het feest zelf slecht.?
Ben uiteindelijk een half uur "binnen" geweest. Je kon niet meer in de tenten (het regende pijpestelen!), die stonden helemaal vol. Dus werd je gedwongen om buiten te staan.
En dit heeft echt wél met de organisatie te maken!
Genoeg plek in de tenten, genoeg drank en genoeg eten, zelfs genoeg kluisjes te huur en gratis ponchos werden uitgedeeld. Al die lui die zeiken moeten maar gewoon naar andere feestjes gaan. Jankerds.
hmmm wie heeft hier wat op te zeggen.
ik denk dat het ook door het weer komt!
Ja misschien lomp uitgedrukt, maar er zijn altijd lui die moeten zeiken maar niet verder kijken dan hun neus lang is.
ik weet zeker vorig jaar was het beter
Gewoon volgende week naar X-Qlusive waar bijna dezelfde DJS komen!!
Al die lui die zeiken moeten maar gewoon naar andere feestjes gaan. Jankerds.
Al die lui die zeiken moeten maar gewoon naar andere feestjes gaan. Jankerds.
Dat is de enige reden die je kunt geven... niet zo heel bagger dus... heb bij veel meer feestjes een uur tot anderhalf uur staan wachten...
hmm ga je wel eens na feestendat is nieuw tegenwoordig
maar waarom zo lang wachten en fouilleren als er toch bijna iemand lang bleef
Ligt ook een beetje aan jezelf wat je er van maakt!
De echte die-hards waren er! Goeie muziek, gezellige mensen ondanks de regen!
Organistatie zwaar kut!
Ow ow wat een gezever zeg..! Iedereen wist dat het kutweer werd, nouja als je daar problemen mee hebt dan ga je toch gewoon niet ! En tja, de organisatie had misschien wat beter gekund ja (meer tenten, niet die kutbussen..) maargoed, gewoon verstand op 0, poncho aan en hakken in de modder ! Was gewoon vet iedereen helemaal los !
Ow ow wat een gezever zeg..! Iedereen wist dat het kutweer werd, nouja als je daar problemen mee hebt dan ga je toch gewoon niet ! En tja, de organisatie had misschien wat beter gekund ja (meer tenten, niet die kutbussen..) maargoed, gewoon verstand op 0, poncho aan en hakken in de modder ! Was gewoon vet iedereen helemaal los
Kaplaarzen aan en gaan met die banaan
Mijn poncho was wel geel heb je me niet zien lopen dan
Grimmig ???
Ik vond het juist super
Kaplaarzen aan en gaan met die banaan
Laat ik maar niets zeggen over de pendelbussen,
Wat ik ook zeer vreemd vond was dat bij het fouilleren de mannen en vrouwen apart moesten
Hoeveel mensen hebben nog filmpjes "van die vage gast" die in de modder stond te springen bij The Temple Of Horus; Powered by Xxlerator
Nobody like the records that i play...." -> Nobody likes you when you play that record!
haha nou kan nog wel even doorgaan hoor!
hele terrein alleen maar blubber, bij de regen geen plek in de tenten! bij droog weer kon je net staan in de tenten! iedereen wilde steeds dwars door je heen lopen! iedereen was geirriteerd door het weer!
Was dat dat oudere stel waarvan die vent helemaal los ging?
Ik heb er wel meer oudere mensen gezien.
Zooitje ongeregeld was het!
Dit was een mooi moment, de zon brak door en iedereen begon te juigen. De temperatuur schoot ook even flink omhoog
enige minpunt is eigenlijk dat de organisatie veel te weinig heeft gedaan om het slechte weer te verzachten (meer houtsnippers, meer overdekt, etc) terwijl dat er toch al zeker een week aan zat te komen..
Ik kreeg echter het idee dat de organisatie het wel best vond. Geld was binnen (uitverkocht!) en dus lekker achter over leunen. Decoratie (welke?) + lichtshows (welke?) + geluid in sommige area's waren gewoon slecht.
als vip hadde wij een aparte parkeerplek naast Emporium 2 min lopen en we waren binnen
Ik heb het heel erg naar mijn zin gehad. Heb vooral in de techno tent gestaan geloof ik. Na het feest ook nog in de Matrixx geweest.
Ik keek net bij waardering, zag ik.. zeer slecht!?! Opzich geen vertegenwoordigend beeld om 17:38 uur Dusss... doe maar even vertellen hoe het was!
Magic moment!
en geen agressieve security gezien
Ben benieuwd hoe dat er moet hebben uitgezien. Toch best een nette club en dan komt iedereen daarbinnen met de bagger tot achter zn oren
Ik ben toch eerst effe gaan douchen toen ik thuiskwam en heb gelijk al mn kleren in de wasmachine gedouwd, dat was hard nodig
weet iemand de site van die vrouwelijke fotograaf die witte kaartjes had met een gezicht erop?
Allereerst wil ik even melden dat ik me goed vermaakt heb! In alle area's geweest en overal een leuke sfeer en muziek meegekregen. Maar toch wil ik even mijn beklag doen over de organisatie.
had me dr op ingesteld en me felgroene badjas maar meegenomen
Lijkt erop dat wij het feest hetzelfde beleefd hebben. Ben het ook met je punten eens (al denk ik dat dat van die busschauffeur wellicht komt omdat ze halsoverkop meer bussen hebben moeten inzetten toen bleek dat het zo'n chaos was en er gasten zijn opgepiet die geen idee hadden hoe of wat...ofzo )
En ook nog bij veel dezelfde DJ's geweest....
Alleen elkaar dus niet gezien! Krijgen we dat voor elkaar zeg!
En het leukste was nog..de terugweg..in de pendelbus, bij een chauffeur die de weg niet wist Anderhalf uur rondgereden en stil gestaan in Wijchen!! Heel slecht geregeld..daarna werden we eruit gelaten aan één of andere snelweg waar we over de sloot moesten springen om bij de auto's te komen.
Beetje jammer!!
Die waren er wel meer, vooral toen The Prophet ging draaien en het zo hard regende en de eerste mensen met poncho's kwamen, deed de sfeer veel goeds.
Dat mag ik wel, zulke acties!
Ik kwam ook een gast tegen met een duikbril op een compleet met snorkel en al
Van het weer was dan wel misschien wel een beetje jammer, maar dat kon je van te voren weten. Als je niet nat wilt worden op een buitenfeest, koop dan gewoon geen kaartje!
Haha die blikken van sommige mensen,wat moet je met een badjas?!
Maar met mooi weer had je niks kunnen aanmerke op het feest, dan was het geweldig geweest
3. De opzet van sommige tenten was ook niet al te florisant(pg) De technotent had alleen vooraan in de zaal geluid, de lichteffecten reikte voor het merendeel niet verder als de helft van de tent. En het aantal movingheads was ook erg minimaal. Wat ze dan weer gaan compenseren met veel te veel blinders. Maar goed misschien ben ik daar ook wel weer te verwend in Verder hier en daar veel te weinig barren wat zorgde voor 3 rijen dik aan de bar.
*kippenvelmomenten*
Elk moment dat het met bakken uit de hemel kwam en de mensen bij de Temple of Horus blijven gaan met die banaan,modder of niet!
Van het weer was dan wel misschien wel een beetje jammer, maar dat kon je van te voren weten. Als je niet nat wilt worden op een buitenfeest, koop dan gewoon geen kaartje!
Maar om vervolgens binnen te komen en GEEN poncho te krijgen.. Te zien dat de Matrixx ook NIKS extra's geregeld heeft voor het weer..
Haha, wist jij bij het kopen van je kaartje dat het zulk weer zou worden????
Het enige feest/terrein dat ik ken dat droog bleef na lange regenval was Dominator.
Er was op zich genoeg plek om te schuilen al dan niet in een tent of onder een boom, alhoewel de echte diehards gewoon bleven modderbaden
zonder een kritische blik geen goede feesten
Dat weet je nooit vantevoren dus zoiets moet je altijd incalculeren. Een paar dagen vantevoren wist je het wel en als je echt moeite hebt met kou en regen denk ik dat je dan beter je kaartje kunt verkopen.
zonder een kritische blik geen goede feesten
nou probeer maar eens een tent in te komen bij de regen.. dat lukte dus niet!
Ik ga niet naar een feestje om te kijken wat wel en niet goed is! Ik ga om te feesten en dat is meer dan gelukt!
De organisatie zal misschien niet perfect zijn maar je moet blijven wijzen op de eigen verantwoordelijkheid van de bezoeker. Dus weerbericht zelf checken en 'uitrusting' erop aanpassen. Met natte voeten én alleen een t-shirt aan is de kans op ziek worden natuurlijk wel erg groot.
De matrixx ziet ook overal geld in.
http://koopjes.marktplaats.nl/ ... 32ec8abcec6942c75b14eef6ae9f5
Als het goed is zit de mijne er ook nog bij.
Als het goed is zit de mijne er ook nog bij.
Dus weerbericht zelf checken en 'uitrusting' erop aanpassen
Verder zijn er al zoveel "bagger"feesten geweest, dat is wat ik bedoelde met mijn topic: Bereid jezelf dan iig een beetje voor. En yep, kritiek mag altijd. Niets mis mee. Maar probeer er zelf dan ook het beste van te maken en ga niet met een chaggo kop rondlopen omdat je je slippertje bent kwijtgeraakt.
ik had mijn regenlaarzen.
Weten jullie waar allemaal foto's komen te staan?
ze wisten van te voren dat het slecht weer zou worden..strooi dan houtsnippers of meer zand..
Ik had dezelfde zie ik. Paarse laarsjes!
2,50 waren ze in de winkeltjes ook te koop
Ik ben zelf niet geweest maar de politie is wel tevreden!
http://www.politie.nl/gelderla ... loop_tweede_dancefestival.asp
- Eten.
Voor een op-z'n-hollands-gierig bakje patat betaal je drie munten (3 euro!!). Bovendien kon je de muntjes per vijf kopen en wat the fuck, voor twee keer vreten moet je dus twee strippen kopen. Maar wat een verrassing, ook dan hou je altijd nog muntjes over. Vieze strategie van de organisatie, eten is al schandalig duur, maar met de munt-verkoop wordt je ook nog eens diep genaaid
"Laten we ons tegenhouden door een beetje regen,dacht het niet!!"
Opvallendste feit aan Emporium:
DJ Remy die ook echt REMY was.
Sta je dan.....op de mainstage......op een groot zomerfestival....en dan voor 15 man te draaien
Vreselijk Wat een noodweer kwam er toen in ene uit de hemel. Regen stond pal op die stage. Wind over het water...het was gewoon geen doen daar. Ik stond te schuilen achter het vip deck, dus ik kon nog wel lekker genieten van zijn muziek, maar boy...wat was dat een triest gezicht, dat lege veld
Remy is gewoon een UberHeld.
hardstyle tent,
Maar het blijft eng in zo n tent
Toegeven, ik let er tegenwoordig ook beter op, op die MC's maar had in die plensbui bij Zany zekert wel toegevoegde waarde. Bij Remy stond geen MC (althans, niet gezien) en daar stonden maar 15 mensen te dansen nog ofzo, bij Zany beelf iedereen gewoon staan.
Niet dat dat alleen door de MC komt hoor (voor Carlos naast zn schoenen gaat lopen), maar toch.
Uitspraak van D-Vino op zondag 21 mei 2006 om 13:21:
*kippenvelmomenten*
Elk moment dat het met bakken uit de hemel kwam en de mensen bij de Temple of Horus blijven gaan met die banaan,modder of niet!
hahah ik ken het, ook hele tijd door blijven in de modder, vond het wel wat hebben. witte schoenen die bruin werken en me spijkerbroek ook. was wel leuk, beter als een gladde vloer van alle drank waar je op uitglijdlaatste aanpassing 21 mei 2006 13:39
Uitspraak van D-Vino op zondag 21 mei 2006 om 13:21:
*kippenvelmomenten*
hahah ik ken het, ook hele tijd door blijven in de modder, vond het wel wat hebben. witte schoenen die bruin werken en me spijkerbroek ook. was wel leuk, beter als een gladde vloer van alle drank waar je op uitglijdlaatste aanpassing 21 mei 2006 13:39
iets voor 11 viel de stroom ff uit bij temple of horus toen daly tom bezig was met haar set. iedreen was aan het zingen en met aanstekers bezig. eg ook een super moment!!
wie was die knakker die met zijn vage bakkes ff dacht te kunnen gaan zwemmen........leeft ie nog?.......k heb er in ieder geval echt natte kleren aan over gehouden.......typische was dat wederom niemand wat deed.......stond dr bij en keek dr naar
wie was die knakker die met zijn vage bakkes ff dacht te kunnen gaan zwemmen........leeft ie nog?.......k heb er in ieder geval echt natte kleren aan over gehouden
Ik heb in ieder geval wel 3 mensen met onderkoelingsverschijnselen afgevoerd zien worden..
wie was die knakker die met zijn vage bakkes ff dacht te kunnen gaan zwemmen
die tegen het vallen van de avond nog steeds met alleen een shirtje rondliepen
Dan wil ik jou bij deze alvast inhuren als persoonlijke kachel voor in mijn bed a.s. winte
Do you have hard nipples already? Don't let the rain wreck this party!!!
![[img width=640 height=427]http://www.pvdplanet.net/images/ruffian.jpg[/img]](http://www.pvdplanet.net/images/ruffian.jpg)
Bloedzuigers in je schoenen?
plu inleveren
maar liefst 1000 poncho's geregeld
Laat 1 ding duidelijk zijn: Dit nooooit meer
Snap niet dat mensen na alle dramabeelden van DV 2001 nog niet snappen dat je gewoon echt een jas ofzo mee moet nemen.
Er stond trouwens een vrouw in de jump tent, die was echt eng lang. Niet normaal meer. Ik denk dat ze wel 2 meter was.
Een beer van een vrouw die overal bovenuit stak.
Kon het wel allemaal goed bekijken, kan jij niet zeggen!
EMPORIUM-II CD VANAF A.S. VRIJDAG IN DE WINKEL.
Het was opnieuw een doorslaand succes: Emporium, The Rise of the Pharao’s. De beste muziek op één van de mooiste locaties van Nederland
die hebben de reacties hier nog niet gelezen zeker
weet zeker dat als het met Defqon zulk tyfusweer is dat iedereen ook opeens een stuk minder over Defqon is te spreken.
Aan het einde van het feest stond de rode tent in brand, weet iemand wat daar de oorzaak van was? Het vuurwerk of een stel maloten die niks te doen hadden.
Meesterlijk was dat als je bij de mainstage stond dat het geluid van xxlerator overheerste!
Ik wordt wel een tikkeltje moe van de organisatie kut en verrot dat. Vorig jaar was het natuurlijk allemaal perfect tot in de puntjes geregeld omdat 't lekker weer was (ben er niet bijgeweest dus ik denk het) en dit jaar is het kut omdat het regent.
Ik heb zelf m'n poncho's aangeschaft voor 50 cent per stuk, oude schoenen aangedaan, oude broek aangetrokken zodat het niet uit zo maken als het vies zou worden. Dat het blubber zou worden wist iedereen van te voren, zelfs ik al was dit m'n eerste buiten festival ooit.
Natuurlijk had Matrixx er goed aangedaan om een podium á la Matrixx Labyrinth bij de zomerfeesten neer te zetten, dat ben ik met iedereen eens maar ik vond de blubber ook wel weer zo zijn charme hebben. Dit maak je ook niet gauw meer mee!
Bovendien vond ik de sfeer ook wel goed, had wel het idee dat iedereen het naar z'n zin had. Vond het in de Oldschool tent tijdens Panic, Viper, Buzz Fuzz en Dana ook wel verrot druk, ik heb nog nooit in m'n leven met zoveel mensen op 1 klein stukje gestaan.
Maarja wat moet ik er nog meer van zeggen.. ohja, we waren er rond half 2 en heb maximaal een half uur in de rij gestaan bij fouilleren. Wat ik ook goed vond was het geluid, goede bass en aan de harde kant. Meesterlijk was dat als je bij de mainstage stond dat het geluid van xxlerator overheerste! Remy draaide toen en je hoorde voornamelijk Zany draaien!
Voor de rest wel lekker veel vage mensjes, had eigenlijk verwacht dat het op een overdag feest minder zou zijn dan bijvoorbeeld In Qontrol. Maar weer een ilusie minder haha.
Vond de organisatie btje tegenvallen ( hadden een duitse buschauffeur op de terug weg die weg geeneens wist.....)
Remy draaide toen en je hoorde voornamelijk Zany draaien!
Als het mooi weer is misschien maar ik vond het gisteren nou niet zo'n prachtige locatie
die hebben de reacties hier nog niet gelezen zeker
weet zeker dat als het met Defqon zulk tyfusweer is dat iedereen ook opeens een stuk minder over Defqon is te spreken.
Nee, want van Q-Dance weet ik zeker dat ze bijv. zeilen over de open area's spannen, houtsnippers op wandelpaden strooien (of metalen platen leggen), open area's een vloer hebben en dat HET GELUID GOED IS
Al met al, ik heb me meer dan prima vermaakt, zolang je je er maar op voorbereid maakt de regen en blubber geen fuck uit en is het gaan met die banaan!
Uitspraak van *Lady_C* op zondag 21 mei 2006 om 16:51:
iets voor 11 viel de stroom ff uit bij temple of horus toen daly tom bezig was met haar set. iedreen was aan het zingen en met aanstekers bezig. eg ook een super moment!!
daar hing ook voglens mij de beste sfeer!!
Als het ging regenen bleef iedereen gewoon staan springen
Zo hoort het ook
Heb verslag gemaakt:
https://partyflock.nl/report/commit
eindhovense deligatie heeft zich goed vermaakt
Ik heb The Matrixx nog een mailtje gestuurd en gevraagd naar maatregelen omtrent het weer. Kreeg de reactie dat er natuurlijk de nodige maatregelen waren. WELKE? Ze deelden enkel binnen poncho's uit als het regende, 200 man die op 1 persoon afrennen voor zo'n ding. Geef dan gewoon iedereen zo'n poncho na de 1ste ingang ofzo, iedereen blij en geen gedrang. Maakt het wachten ook dragelijker..
blijf dan de volgende keer lekker weg dan had mijn maatje jou kaartje kunnen hebben OF DIE VAN NOG MEER mensen die het feest laten verknallen door te w88
TUURLIJK IS HET KUT TUURLIJKbaal je er van maar toen ik ook na 1,5 uur binnen was WAS ik ook echt alles vergeten en gelijk lekker biertje tent in en feesten
mjaaa zo zie ik het gelukkiglaatste aanpassing 21 mei 2006 22:38
Nee, want van Q-Dance weet ik zeker dat ze bijv. zeilen over de open area's spannen, houtsnippers op wandelpaden strooien (of metalen platen leggen), open area's een vloer hebben en dat HET GELUID GOED IS
Poncho's laten uitdelen door de EHBO zijn geen maatregelen treffen tegen slecht weer
Dat zeg ik niet, het uitdelen van poncho's is een voorbeeld van hoe het beter kàn. Het is natuurlijk niet dé oplossing.
Tijdschema's(
Ook niet gekregen. Terwijl ik die speciaal niet had uitgedraaid omdat hun aangaven dat ze daar uitgedeeld zouden worden. Maar goed, dat was mijn minste probleem.
uhh ik kan me een feest van Q-dance herinneren op 18 sep 2004 waar de organisatie ook wist dat er een grote kans op slecht weer was en daar ook weinig maatregelen voor had getroffen, en waar men het vervoer van de bezoekers naar het terrein ook totaal niet aan kon
uhh ik kan me een feest van Q-dance herinneren op 18 sep 2004 waar de organisatie ook wist dat er een grote kans op slecht weer was en daar ook weinig maatregelen voor had getroffen, en waar men het vervoer van de bezoekers naar het terrein ook totaal niet aan kon
enige wat ik erg jammer vond is dat ze uitgebreid zijn naar 20.000 bezoekers, vond dat dat het feest totaal niet ten goede kwam, gewoon terug naar de 12.500 bezoekers
Ja okee, maar bij Defqon vorig jaar kon je duidelijk merken dat ze er iets van geleerd hebben.
Matrixx plaatst een bericht dat het weer een succes was.
ik zei tog kk zwemporium niks aan is met die klubkutten en mietjes voor mij alleen maar snoeiharde terror
ik stond even een uurtje bij mijn broer die zat bij de beveiliging daar en die kreeg echt om de 5 minuten melding dat het weer matten was in de jump/early hardcore.
Was een super sfeer daar. Echt toppie verlopen daar ondanks de drukte soms
iemand tracklist van activator??
Hoe was Benny Rodrigues???
( hadden een duitse buschauffeur op de terug weg die weg geeneens wist.....)
EMPORIUM WAS GEWOON VET !
Wegens een paar omstandigheden laat ik mijn dag niet verpesten.
Mensen die niet tegen regen kunnen, moeten beter thuisblijven en dit vette feest missen.
En als je komt, vind ik gewoon niet zeuren !
Oke oke, organisatie was slecht, Stomme bussen !
Honderden mensen staan er te wachten op een paar bussen die ook nog eens binnen een minuut vol zitten. Ik ben maar lekker gaan lopen naar de weilanden.
En politie met paarden, die konden ook wegblijven. stom paard was volgens mij zat ! Gaat die wat zitten waggelen tussen al die mensen, politie schreeuwen, mensen schreeuwen.
EN waarom zooooo lang voordat ik binnenkwam? Meer personeel alstublieft !
Maar voor de rest. Emporium zelf was in een woord: GEWELDIG !laatste aanpassing 22 mei 2006 02:25
Hoor net op de radio 75 aanhoudingen voor drugsbezit danwel handel en 16.000 mensen. Moet je na gaan, als iedereen was gekomen waren er nog 4.000 mensen meer
mixtechnisch wel wat fouten gehoord, overslaan van plaat enz
Hoe was Benny Rodrigues???
Als er een kras op je plaat zit kan je daar moeilijk wat tegen doen
Of als 1 of andere imbeciel tegen de dj-booth aanloopt
op naar volgend jaar, en beter blijven de jankerds dan thuis.. klagen dat de matrixx dit al n week wist... Dan wist je zelf toch ook al n week dat t weer slecht zou zijn... neem dan zelf maatregelen
getuigd van een slechte voorbereiding kan je platen en ken je krassen. Zeker op groot feest hoort een gerespecteerd dj te zorgen voor schone en "zuivere" platen.
in de krant stond vandaag dat er volgend jaar gewoon weer een Emporium komt.
wat mij betreft goed nieuws, hopelijk plannen ze het volgend jaar alleen wat later in het jaar
het kan aan mij liggen maar volgens mij zijn de meesten die aan t klagen zijn de liefhebbers van de hardstyle area.
Ingang: fouileren ging inderdaad wel traag, die gast was meer aan het buurten dan aan het werken.. irrtant dus!
Door die lamstraal Showtek LIVE gemist
en beter blijven de jankerds dan thuis.. klagen dat de matrixx dit al n week wist... Dan wist je zelf toch ook al n week dat t weer slecht zou zijn... neem dan zelf maatregelen.. stel
Emporium kon een goed feest zijn met of zonder regen als ze het beter hadden door genomen.
Naast al het andere slechte, kon ik niet echt een egyptische sfeer ontdekken. Meer circustenten met tekst aan de zijkanten met valley of the pharao's. Gewoon om te lachen.
Maar goed ook niet mis mee, je komt voor de muziek. Nou om te huilen! De dj's waren goed maar het geluid uit de boxen? Het klonk net of het uit een goedkoop aiwa setje kwam. Ik had het meteen gehad.
Het terrein was slecht ingedeeld. Muziek van verschillende area's klonken door elkaar heen als of je in een drukke straat liep midden in een stad voor kroegen.
Emporium kan beter leren van Defqon/awakenings/Dance Valley en Mystery Land.
ik zou het wel weten om te decoreren
begin je eigen feest als je het allemaal zo goed weet
heb jij het geld
dan leen je geld, jij kan hendig winst maken met je mooie shows enz
uhmm ja...naast wat oudere kleren heb ik ook mn eigen stukje dansvloer meegenomen(plankje van m2 is prima te doen;s
Maar een paar platen neerleggen bij de hardstyle area was best een goed idee geweest.
Ow ow wat een gezever zeg..! Iedereen wist dat het kutweer werd, nouja als je daar problemen mee hebt dan ga je toch gewoon niet ! En tja, de organisatie had misschien wat beter gekund ja (meer tenten, niet die kutbussen..) maargoed, gewoon verstand op 0, poncho aan en hakken in de modder ! Was gewoon vet iedereen helemaal los !
maar oldschool op het laatst
Lag missch aan je instelling, voorbereid zijn op regen en wat kou, dan komt alles goed heb t super naar mn zin gehad
Ik vond die regen zelfs wel wat hebben
Al met al een gezellig, leuk feestje gehad
stond je ook bij die 20 man die gewoon bleven staan in die enorme regenbui? haha we stonden daar echt met 20 man los te gaan terwijl de rest vlug een schuilplaats zocht.... sissy's!
Ik vond het feest wel goed... maar het weer heeft het toch 'n stuk minder gemaakt... en het geluid stond echt MEGA ZACHT bij de hardstyle openlucht!!
is er nog iemand bij genius wezen kijken???
was er zoiezo toen al iemand aanwezig daaro??
In de Techno was ruimte zat.
Op EDefQon MOET gewoon de zon schijnen trouwens. Al regent het op ieder ander feest dit jaar, dat maakt me niets uit. Dat gaat sowieso het vetste festival worden, kan niet missen.
Zo zag het eruit (8mb)
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Video004.mpg
(600kb)
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=mov&file=Video004.3gp
Zo zag het eruit (8mb)
http://www.yourfilehost.com/media.php?cat=video&file=Video004.mpg
ik zie alleen maar zwart beeld
ik hoor alleen:
lekkere wijven he
weet iemand trouwens ook welke site's er allemaal foto's hebben gemaakt. ben 1 kaartje kwijt namelijk ik weet dat:
- partyflock
- matrixx
- superfeesten
- travel 2 dance
- phone.nl
foto's gemaakt hebben, maar die waren het niet weet nog precies heo het kaartje eruit zag (wit, met een gezicht erop)
kan iemand mij helpen?laatste aanpassing 22 mei 2006 18:45
dancelinx.com
clubjudge.com
xfactorevents.nl
link2party.nl
Ben ik ook nog tegen gekomen iig!
Kweet niet of je er wat aan hebt
neej ook niej . heb ik ook net al gekeken. toch bedankt.
eg klote joh da da kaatje mee de wasmachine in is gegaan
weet iemand trouwens ook welke site's er allemaal foto's hebben gemaakt. ben 1 kaartje kwijt namelijk ik weet dat:
weet nog precies heo het kaartje eruit zag (wit, met een gezicht erop)
Ik heb een tijdje achterin de Exxellent tent gestaan, ook daar was ruimte zat. En bovendien was de muziek daar ook bijzonder goed te pruimen, maar dat was eigenlijk overal wel zo
Wij hebben maar 1 foto van een fotograaf voor de rest geen tegengekomen eigenlijk.
Plus dat de sfeer eigenlijk altidj top is in de techno.
En verder niet verkouden, alleen SPIERPIJN, niet te zuinig
Alleen jammerd at er zo weinig DJ-foto's gemaakt zijn.
Op EDefQon MOET gewoon de zon schijnen trouwens.
En verder niet verkouden, alleen SPIERPIJN, niet te zuinig Haha het voelt alsof ik een vrachtwagen heb aangeduwd met mn benen ofzo
Dat was bewust, er was geen backstage access en niet iedereen heeft er trek in om met een telelens een of ander halfgaar foto'otje te trekken van een dj waarbij je maar moet raden waar die mee bezig is (omdat je de apparatuur meestal niet meer ziet als je van onderaf fotografeert).
En vervolgens een zooitje springende mensen om je heen hebben staan die ook op de foto willen maar dat helemaal niet kan omdat je lens al in telelens mode begint en eindigt (niemand snapt dat, maar dat geeft niet).
Vandaar... Gaat wel vaker gebeuren met festivals denk ik, tis niet anders
Maarrem goed opgemerkt! Je vraagt je wel eens af of organisaties het zelf wel snappen
zijn er verder nog meer mensen in de sloot gevallen van die bus die een uur zat rond te touren
ik was vanmorgen lichtelijk stijf en heb vreselijke/gruwelijke spierpijn
Hoe kan het dan dat die jongen van Superfeesten dan wel op het hs-podium stond?
Dit was mijn stekkie. Hier heb ik de hele dag op gestaan. Heerlijk lopen stampen daar
Wij werden echter op het laatste moment voor het blok gezet doordat de politie een veel scherpere controle eiste dan was voorzien. Bovendien voerde de politie geregeld een tweede controle uit, waardoor de snelheid er nog verder uit ging.
Wij werden echter op het laatste moment voor het blok gezet doordat de politie een veel scherpere controle eiste dan was voorzien.
Inderdaad. Dat bewijst toch weer dat ze luisteren naar het publiek, en nog belangrijker, maatregelen treffen volgende keer.
Geloof ik geen ene flikker van... Waarom zou de politie op het laatste moment opeens scherpere controle eisen? Is geen beveiliging van John F. Kennedy. Weet niet precies hoe het werkt, maar als jij, waar nodig, in samenspraak met de politie, op tijd, duidelijke afspraken maakt (wat in vaktaal 'professionaliteit' heet), het gewoon goed organiseerd (wat dus NIET het geval was), dan hoef je ook niet te zeggen:
Nog ff respect:
Bij de hardstyle liep zo'n kerel helemaal vaag heen en weer te zwalken, viel al in de modder.. Iedereen lachen enzo, goed prima, neem dan niet zoveel drugs . Maar toen die kerel het water inliep en ook daar niet meer op zijn benen kon blijven staan verzoop ie zowat. Sprong direct iemand achter hem aan het water in om hem eruit te slepen Goeie actie .. Sneu als je zoveel moet nemen dat je zover heen bent dat anderen je leven min of meer moeten redden...laatste aanpassing 21 mei 2006 11:00
ook raar dat je dan maar 15.000 poncho's uitdeelt. Wat maakt de ene 2.000 op zulk een groot budget nou uit?
Nice statement
mis alleen iets over het regelen met de pendelbussen terug.
die held was ik....hehe....leeft ie nog???
mis alleen iets over het regelen met de pendelbussen terug. was ook 1 grote ramp. iedereen toelaten tot bij de bussen zorgt voor een chaos en getrek en geduw. heb er meer dan 1.5 uur gestaan en heb elk plekje wel gezien. beetr volgende keer bij ingang iedereen tegen houden en in groepjes naar de bussen laten gaan.
mis alleen iets over het regelen met de pendelbussen terug. was ook 1 grote ramp. iedereen toelaten tot bij de bussen zorgt voor een chaos en getrek en geduw. heb er meer dan 1.5 uur gestaan en heb elk plekje wel gezien. beetr volgende keer bij ingang iedereen tegen houden en in groepjes naar de bussen laten gaan.
heerlijk staan in de modder bij de hardstyle
en dat ondanks de regen er geen problemen met geluid en licht zijn geweest....
Uitspraak van *Lady_C* op maandag 22 mei 2006 om 18:44:
weet nog precies heo het kaartje eruit zag (wit, met een gezicht erop)
Wit met een vrouwengezicht zeker.
http://www.brainlessblond.nl
moet dat geweest zijn denk ik. Op de achterkant een reclame van rodecolaatste aanpassing 22 mei 2006 19:18
Wie van jullie is er trouwens naar de afterparty geweest in de Matrixx?? was dat wat?
Vriendin van me is geweest, maar die vond er geen zak aan. De meesten waren zo hard de weg kwijt, dat er geen fuck aan was, zei ze.
Uitspraak van Ukkie 080 op dinsdag 23 mei 2006 om 09:30:
De meesten waren zo hard de weg kwijt, dat er geen fuck aan was, zei ze.
Ja, het regende ook zo hard...zag geen hand voor ogen
EEN VERREGEND, MAAR TOCH MOOI EMPORIUM
ja dan ben je inderdaad dom als je onvoorbereid erheen gaat.
denk maar niet dat IK extra ga uitgeven voor een feest
waar ik al voor betaald heb. ZIJ regelen het maar. Ze lopen zo over ons heen en lachen iedereen uit, omdar iedereen het maar pikt. Zij zitten lekker op het strand en wij lopen te snotteren in NL.
Is ook te zien aan de foto's...alle schuilende mensen fotograferen voor de kluisjes is ook wel erg boeiend..weer een goede impressie van het feest...tja de fotografen moeten wat als ze staan te schuilen he... maar goed dit ter zijde
Wat wil je nog meer ? Je geld terug ofzo, of ben je gewoon jaloers op ze ?
jaloers? Op wat? Dat trieste gedoe?
Ik heb awakenings2004 en defqon2004 met regen mee
gemaakt en was als nog een goed feest!
Maar naast het regen wat het sfeerloos en de muziek kwaliteit om te huilenTe schel.
Neemt niet weg dat Awakenings en Q-dance ook grove fouten heeft gemaakt in den beginne, maar daar hoor je nu natuurlijk niemand meer over..
en dan zijn ze ook nog es te kkgierig om houtsnippers of platen neer te gooien op de grond waardoor het 1 grote modderzooi was (kunne ze wel zeggen dat ze dat gedaan hebben maar ik heb dus NIX gezien)
DV 2001 blijft nog altijd in onze geheugen?
Hopen dat ze volgend jaar het beter doen, maar hou er rekening mee dat ze meer mensen uitnodigen + dat het kaartje nog duurder wordt.
Ik zal er volgend jaar niet zijn.
Volgens mij hoef je geen Einstein te zijn om uit te puzzelen dat drie rijen met drie uitsmijters die fouilleren niet voldoende is om een continue stroming van 17.500 mensen
en de poncho's die op een gegeven moment op waren
denk maar niet dat IK extra ga uitgeven voor een feest
waar ik al voor betaald heb. ZIJ regelen het maar. Ze lopen zo over ons heen en lachen iedereen uit, omdar iedereen het maar pikt. Zij zitten lekker op het strand en wij lopen te snotteren in NL.
kijk hier dan.....
http://www.marktplaats.nl/inde ... 32ec8abcec6942c75b14eef6ae9f5
al onze plu's verkopen ze gewoon
Wel heb ik me rot gelachen om iemand voor ons in de rij die flink aan het spacen was lol..Ketamine ofzow ??
Het was zeker wel een vet feest het had gewoon iets unieks in de regen de meeste mensen gingen gewoon lekker door met feesten was echt relaxt om te zien,Alleen die buschaufeur op de terugreis wist de weg niet dus gingen we maar ff ouwehoeren met em,stopt tie opeens de bus en stapt tie uit en belt de politie voor escorte nou toen brak mijn klomp en daarna toen we uit de bussen stapte voor de sloten viel ik ook nog eens in zon sloot CHAUFEUR BEDANKT
Het was zeker wel een vet feest het had gewoon iets unieks in de regen de meeste mensen gingen gewoon lekker door met feesten was echt relaxt om te zien,Alleen die buschaufeur op de terugreis wist de weg niet dus gingen we maar ff ouwehoeren met em,stopt tie opeens de bus en stapt tie uit en belt de politie voor escorte nou toen brak mijn klomp en daarna toen we uit de bussen stapte voor de sloten viel ik ook nog eens in zon sloot CHAUFEUR BEDANKT
haha ja jij ook al,dat water was koud he ik rende gelijk naar de auto
Volgens mij vind je dat wel stoer, want ik heb het nu al 100x gelezen in diverse topics
En dan geef je mij een ?
Maar om nou in ieder topic te roepen dat je in de sloot hebt gelegen, en daar nog een speciaal topic over te openen.....
al onze plu's verkopen ze gewoon
Heel even toch reageren. Het lijkt me sterk dat ze de paraplu's verkopen. Ik denk dat het een 'geintje' is van iemand...iedereen kan het telefoonnummer achterhalen van de Matrixx...de info op de site is zi summier dat ik echt mijn bedenkingen heb of de matrixx dat zelf heeft gedaan, maar kja, dat is mijn mening
Boeie ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar wist je al dat ik in de sloot ben gevallen he
In elk geval zullen we volgend jaar bij slechte weersverwachting die hele toegangspoort overdekken en nog meer poortjes plaatsen.
vet feessie maar slecht geregeld zooitje bij de ingang
En wat heeft het strenge fouilleren voor'n zin?
Geen reet want iedereen liep leip rond binnen.
moet tog ieder voor zich weten? liever een feest vol met xtcslikkers dan met een hoop zatte irritante mensen
iedereen liep leip rond binnen.
moet tog ieder voor zich weten? liever een feest vol met xtcslikkers dan met een hoop zatte irritante mensen
drugs enzo op feesten moeten ze gewoon geen aandacht aan besteden
drugs enzo op feesten moeten ze gewoon geen aandacht aan besteden het gebeurd toch wel laat gewoon iedereen zijn gang gaan,en ik zie liever drugsgangers voorbij komen dan van die agresieve dronkenlappen.Laat die politie nou maar is gewoon echte criminelen op pakken dan al die aandacht aan ons besteden
haha jah zo is dat..
klopt helemaal
Mensen moeten niet zeiken, je wist al een hele week van te voren dat 't slecht weer zou worden dus dan had je gewoon niet moeten gaan. Simpel.
Ik heb net een vriend van me gesproken. Die vertelde me dat de politie inderdaad de teugels strakken trok. Elke x als de beveiliging soepeler werd met controleren kwam de polite erbij om te zeggen dat het beter moest. Dit is betrouwbare info. ik geloofde de matrixx in eerste instantie ook niet, maar het klopt dus gewoon. Lang leven de wouten
nou ik heb gezien met fouleren dat ze een jongen met 5 buisjes g in de hand gewoon binnen lieten.... stop maar vlug weg werd er gezegt....
dus dat fouleren sloeg gewoon nergens op, hebben we zo lang voor piet snot gewacht. je mag toch naar binnen.
o gelukkig, denk je echt???
http://www.superfeesten.tv/videosfotos_s.php?id=
En is er ook 1 van eXXelent
http://www.superfeesten.tv/videosfotos_s.php?id=701
ok ok
maar zet er dan meer mensen neer om te foulleren
ze wisten ook al dagen van te voren dat t zou gaan regenen
heb gvd bijna 3 uur in de rij gestaan