Ik heb in ieder geval wel 3 mensen met onderkoelingsverschijnselen afgevoerd zien worden..
Tja als je echt onderkoeld bent dat is kut hoor.

heb dat op LowLands gehad, maar dat kwam ook omdat ik al vier dagen weinig geslapen had (ik slaap gewoon alleen goed in mn eigen bed), drank, de laatste dag nog wat pep gehad ook omdat ik wist dat ik het tot maandagmorgen moest uitzingen en het eigenlijk al niet meer trok...niet zo heel erg snugger allemnaal. Too mucht for me ook.
En vorig jaar op DV ook behoorlijk koud gehad en naar de EHBO geweest om op te warmen. Brak me toen ook echt op dat ik nergens effe kon zitten. Maar goed, ook dat was de tweede dag. Speelde de vermoeidheid minstens een net zo grote rol.
Ik voel altijd heel goed aankomen als ik het echt koud ga krijgen en dan ga ik me ofwel opwarmen in een tent, ofwel linea recta richting huis.
Ik zag gisteren ook een meisje afgevoerd worden di echt alleen een t-shirtje aanhad en een spijkerbroek

Ik snap dat niet, d'r vriendje was d'r ook bij...hoe kun je in hemelsnaam je vriendin zo laten rondlopen? Ik heb ook veel mensen aangesproken gisteren hoor die tegen het vallen van de avond nog steeds met alleen een shirtje rondliepen. Zo loop je echt risico's.
Snap niet dat mensen na alle dramabeelden van DV 2001 nog niet snappen dat je gewoon echt een jas ofzo mee moet nemen.