zo te lezen gaat de bruiloft niet meer door ???
boeiende info heb jij op je profiel
mijn god dat ga je niet menen...
we zijn een beetje moe van het oefenen voor een baby maken
NEEEEEEEEEEEEEEee!!!!
bah.....
je zou bijna denken dat het een dikke grap is van die twee, maar die foto maakt het wel heel serieus.....
19-43
boeiende info heb jij op je profiel
ze had laatst een foto op haar profiel waar ze haar vriend pijpte
bah.....
je zou bijna denken dat het een dikke grap is van die twee, maar die foto maakt het wel heel serieus.....
gadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadvergadver
ps. gadver!
pps. niet meer dat soort foto's okay?
ja lach maar echt te ranzig *kotst*
jij blij dat je een zoon hebt
breek alsnog ze benen
nah, doe nou niet of je er vies van bent he?
"ja inderdaad, mijn zoon zal jouw dochter een hoer maken"
Had iemand die foto stiekem zelf opgeslagen?
dat wel, maar ze moet wel de helft afstaan aan die van mij
gek? nee
terecht? Ja
ik dat dan weer niet
kijk die leeftijd dan joh freak
... wat wil je mij aandoen ..
da's vragen om mij te veranderen in een kasplantje ...
jonger jonger jonger
vreemdgaan
dat doe je niet anders moet je vrijgezel blijven
als je een relatie hebt moet je trouw blijven
ja toch?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
vreemdgaan
ben zelf wel 2x in de fout gegaan
Maar eens een vreemdgaander,blijft een vreemdgaander!!!
Je hebt vreemdgangers die gewoon echt niet monogaam kunnen zijn en alles neuken wat los en vast zit, en degenen die gewoon een (stomme,domme, en onnodige) fout gemaakt hebben en die daarvan leren...
vreemdgaan
Je hebt vreemdgangers die gewoon echt niet monogaam kunnen zijn en alles neuken wat los en vast zit,
en degenen die gewoon een (stomme,domme, en onnodige) fout gemaakt hebben en die daarvan leren...
maar als het 1x gebeurt valt het nog wel mee
Nou dan nog had je je die ene x wel in de hand kunnen houden
Je weet gewoon wat de concequenties zijn
moet wel zeggen, mijn ex had 9 maanden een affaire met een meid (eigenlijk dus gewoon 2 relaties !) Maar had het makkelijker gevonden als het een slippertje was geweest.
Gewoon bewust herhaaldelijk dezelfde streek leveren kwam net effe wat harder aan
Idd. Ik ben zelf ook wel eens vreemd gegaan, maar zal het nu echt niet meer doen. Mijn ex is ook vreemd gegaan bij mij, en dat deed me echt kei veel pijn. Vandaar dat ik nu ook 100% zeker kan zeggen dat ik het nooit meer zal doen.
dat is al 1x teveel
dd. Ik ben zelf ook wel eens vreemd gegaan, maar zal het nu echt niet meer doen. Mijn ex is ook vreemd gegaan bij mij, en dat deed me echt kei veel pijn. Vandaar dat ik nu ook 100% zeker kan zeggen dat ik het nooit meer zal doen.
dat zijn trieste figuren
gewoon stom...
nou
ten eerste ben ik geen vrijgezel
en ten tweede dan botvier ik dat wel op jou uit
Maar het kan gebeuren. Ongeacht wat de reden is, en het is natuurlijk áltijd fout. Maar dat betekend niet meteen dat je altijd vreemdgaat
had het niet tegen jou , maar over in t algemeen met vreemdgaan
verheug me er wederom op
Ik kan dat echt niet nog een keer naast me neerleggen hoor
is t echt einde verhaal
nee betekend het ook niet per definitie,
maar je relatie loopt een deuk op
Ik kan dat echt niet nog een keer naast me neerleggen hoor
is t echt einde verhaal
vast niet zoveel als die don mega
Maar ik weet uit ervaring dat het niet meer werkt dan,ik ga er geen moeite meer voor doen. Gaat toch niet goed.
en als mensen denken dat je bent vreemdgegaan is dat meteen ook zo
als ik weet dat een meid een relatie heeft dan hoef ik al nieteens meer
zolang ik vrijgezel ben, dan maakt het mij niks uit hoor
ik heb niks te verliezen,
als die gene iets op het spel wil zetten dan is dat zijn ding toch ?
ik vind hem erg leuk maar een relatie hoef ik niet ( hahaha hij zou me toch bedonderen )
als een man de smaak heeft te pakken van het vreemd gaan dan blijven ze het doen,
als hij lekker is, waarom niet met mij hahaha
als een man de smaak heeft te pakken van het vreemd gaan...
gewoon gebruiken zoals hij jou wilde gebruiken...
jij hebt hem door
vreemdgaan sucks, maar gek genoeg zijn er ook mensen die zelf vreemdgaan, maar t niet kunnen hebben als ze zelf bedonderd worden?
jij bent rot tot op het bot
rara wie me geleerd heeft,........? juist mannen
nee misschien wel niet, maar ik betaal met gelijke munt terug.
mij verneuken ze niet meer, de rollen zijn omgedraaid.
ik hoef geen relatie, maar klooi liever wat aan.
helemaal mee eens!!!
ik hoef geen relatie, maar klooi liever wat aan
ik hoef geen relatie, maar klooi liever wat aan.
Het is dat op je profiel staat dat je 35 bent..
Maar met dit soort uitspraken lijk je net op mn jonge broertje..
zonde...maar ik kan t wel begrijpen...maar als je dan straks wel een trouwe toffe gozert heb verneuk jij hem....doe je hetzelfde
ja als je een relatie aangaat moet je trouw blijven
ja maar dan moeten jullie je vriendje of vriendinnetje ook tevreden houden, dan gaan zo ook niet vreemd
ja maar dan moeten jullie je vriendje of vriendinnetje ook tevreden houden,
das niet altijd waar
ontevredenheid is niet altijd de schuld van de andere partij
Je hebt namelijk ook nog de verwaande types die gewoon alles willen
zoals zij het willen
en wanneer zij het willen
dat werkt niet
en bij sommigen vinden het vreemdgaan gewoon leuk...
die verdienen stokslagen
ja maar dan moeten jullie je vriendje of vriendinnetje ook tevreden houden, dan gaan zo ook niet vreemd
ja maar ik leef, zoals ik dat wil, en ben daar eerlijk over, ik zeg wat ik denk, en maak daar niet altijd vriendjes mee ( maar die heb ik ook genoeg hahahah )
Maar ik had een stuk minder kortzichtige antwoorden van iemand verwacht, die waarschijnlijk het dubbele aan levenservaring heeft? Ik bedoel, dit soort opmerkingen hoorde ik in de brugklas al..
zo wil ik ( als ik er aan toe ben ) een vriend die mee wil naar kinkyfeesten en parenclubs,
Ik vraag me af uit welk krop sla jij komt
1000000000000000000000000ste topic over dit
en dus??
joh laat gewoon mij mn ding doen en als een vent vreemd wil gaan met mij dan is dat toch lekker zijn probleem, hij heeft thuis iets uit te leggen .....ik niet ...!!!
Dat daar een zoekfunctie voor is.
joh laat gewoon mij mn ding doen en als een vent vreemd wil gaan met mij dan is dat toch lekker zijn probleem, hij heeft thuis iets uit te leggen .....ik niet ...!!!
t'is ook niet zo dat ik dagelijks met mannen in bed lig die bezet zijn hoor hahahah
met wie ben je het eens???
waar is je zelfrespect dan vraag ik me af...
Ik ben 1x de fout in gegaan, en dat was voor mij pijnlijk genoeg om te zeggen dat ik dit nooit meer mee wil maken.. En dan ging het niet eens om het feit dat het de dag erna uit was, maar meer om het feit dat ik de gene om wie ik gaf bedonderd heb.. It hurts..
maar goed het ging hier over vreemd gaan......heb jij nog nooit gedaan zeker ???
durven jullie echt te beweren dat jullie nog nooit vreemd zijn gegaan ...?
voor mij was het zo'n 9 jaar geleden...
toen was ik 15.
sindsdien niet meer vreemdgegaan
kijk daar is het bij mij ook mee begonnen, nu heb ik zoiets ...ik doe het gewoon, maar niet als ik zelf een goeie relatie heb, maar die wil ik niet
ik kan me de gedachte voorstellen hoor
ze hebben t bij mij ook gedaan, dus schijt... maar toch
andere kant is dat ik weet hoe het voelt
1x...
maar ik voelde me daarna zo schuldig dat ik het zelf eerlijk heb verteld...
daarna niet meer gedaan
ja das ook zo, en tuurlijk is het niet leuk voor die meid die thuis zit, maar de verantwoording ligt toch bij de man hoor ( in mijn geval dan )ik ben zelden op de versiertoer
als je van iemand houdt
dan wil je die toch niet zo'n fucked up klote kutgevoel geven als die je destijds toen zelf heb gevoeld
en toch he?
al is ie nog zo leuk, als ik zou weten dat ie een wijf thuis heb zitten zou ik me omdraaien en weglopen
(desnoods nog me string omhoog trekken indien het al zover was)
Zeker.
Of het nu alleen voor de sex is of dat ik er serieus wat mee wil, ik wil niet met een ander delen
Nee je kan het ook niet maken, wil niet de aanleiding zijn voor de ondergang van een relatie oid.
ach soms moet je het niet zo nauw nemen hoor, ik moet zeggen dat ik jullie best een beetje schijnheilig over vind komen, durven jullie echt te beweren dat jullie nog nooit vreemd zijn gegaan ...? ( en pas op he die mannen die het hardst roepen ........)
tuurlijk midas met jouw altijd
ff dan he want ben net thuis
en beetje dronken
dus nu anders gaak slapen
1x...
daarna niet meer gedaan
toen was ik 15.
maar de reden dat ik nooit meer vreemd zou gaan is dat ik ook weet hoe het is om bedrogen te worden...
dat gevoel wil ik niemand aandoen
ik ga niet meewerken als iemand vreemd wil gaan
1x...
daarna niet meer gedaan
weet je dat wel zeker walter??
Uitspraak van Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 22:20:
toen was ik 15.
vorig jaar nog........
Uitspraak van Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 22:39:
maar de reden dat ik nooit meer vreemd zou gaan is dat ik ook weet hoe het is om bedrogen te worden...
dat gevoel wil ik niemand aandoen
huh? je hebt dat wijf anders wel genaaid!!
Uitspraak van Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 22:39:
ik ga niet meewerken als iemand vreemd wil gaan
inderdaad daaro wou ze je ook niet meer!
ik blijf erbij dat vreemdgaan stijlloos is
Het is een laffe daad
Waar je heel veel schade mee aanricht.
Het is een laffe daad
Waar je heel veel schade mee aanricht.
ja vind ik ook......walter,
als jouw andwoorden nou ook eens overeenkwamen met je verleden?!?
juist ja
als ik zo je profiel zag kan dit 2 dingen betekenen
optie 1: je bent vanessa en heb een nieuw profiel gemaakt om mij weer te kunnen volgen en zwartmaken op het forum...
optie 2: je bent door vanessa ingeschakeld om mij weer zwart te maken op het forum...
ik ga uit van optie 1
allebij fout!!
had vanessa nog willen bellen, zodat ze zelf een stukje had kunnen tikken........maar die zal al wel slapen aangezien die morgen moet werken, die bel ik morgen dus nog wel.
zal wel geen verassing voor d'r zijn.
Vreemdgaan is wel het stomste wat je kan doen....
tsja...ben het er mee eens dat als je een relatie hebt je niet vreemd moet gaan maar daar denken er heel veel toch anders over he...
Dat zegt iedereen, maar er word vreemgegaan aan de lopende band...
Dan klopt er iets niet
mensen zijn ook laag....
iedereen zegt braaf te zijn
en zeggen dat vreemdgaan slecht is...
maar ondertussen maken ze zich er zelf ook schuldig aan...
er klopt wel meer niet
er waren afspraken gemaakt...
iedereen zegt braaf te zijn
Uitspraak van Maximusop maandag 1 mei 2006 om 12:47:
Vreemdgaan is laag
klopt, maar jah:
Dat zegt iedereen, maar er word vreemgegaan aan de lopende band...
Dan klopt er iets niet
vreemdgaan
vreemdgaan
Ik ga al vreemd sinds mijn 13e, anders zou ik het echt geen 11 jaar volhouden hoor. Heerlijk toch een ander poesje, die spanning van de eerste keer sex, platte sex, naaien en weg gaan.
vreemdgaan
Idd mee eens, je moet gewoon trouw blijven aan je partner, als er iets niet goed zit in de relatie kan je er altijd over praten. en als je weer vrijgezel wilt zijn of perse sex wilt met een ander dan moet je het idd maar eerst uit maken. vreemd gaan is gewoon laf.
Is heel simpel, het moet niet eens in je opkomen
hoe lang zou het duren voor deze dicht gaat???
iedereen zegt hier gewoon braafjes dat vreemdgaan slecht is...
ohhh ohh ohhh wat klinken aldie meisjes braaf hier.....maar als ze dan een paar wijntjes op hebben lopen ze weer bij een andere jongen te klagen dat hun vriendje zo snel jaloers is en zo bezitterig....oftewel ze zijn toe aan een lekker beurtje maar niet van hun vriend en dus gaan ze stiekem vreemd.....en dan de volgende dag weer braaf hier op zon forum schrijven dat vreemdgaan niet kan bla bla...LOL