Onderwerp is dubbel!
Zie "Vreemdgaan do of don´t" voor eenzelfde onderwerp.
kijk die leeftijd dan joh freak
whahahhahahaahhahhhaha
... wat wil je mij aandoen ..
da's vragen om mij te veranderen in een kasplantje ...
jonger jonger jonger
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 10:11:als je een relatie hebt moet je trouw blijven
ja toch?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
normaal gesproken wel ja, maar wat is normaal tegenwoordig
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 10:11:als je een relatie hebt moet je trouw blijven
ja toch?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
...als iedereen dat deed bestond het woord vreemdgaan toch niet???
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 22 april 2006 om 17:21:ik wil vreemd gaan
Maar niemand wil me helpen
????????????????????????????????????????????????????????????
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 20:48:MIJN GOD.....!
MOET DAT NOU ECHT....??!!
nix mis mee toch vind wel grappig en durf hebben om um derop te zetten
Ja en anders begin je niet aan een relatie!!!
Vreemdgaan....tja....leuk als je relatie is gebasseerd op een leugen...!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 18:26:Want je leeft maar 1 keer en ik vind dan moet je genieten van alles wat er op je pad komt
Ja dat kan....maar dan moet je niet aan een relatie beginnen en gewoon vrij blijven....dan kun je doen wat je wilt en met wie je wilt!! hahaha
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 15:38:dan kun je doen wat je wilt en met wie je wilt!! hahaha
ja maar dan heet het geen vreemd gaan hahhah
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 16:32:als je niet trouw kan zijn moet je geen relatie aangaan.. makkelijk zat !!
Juist
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 16:32:als je niet trouw kan zijn moet je geen relatie aangaan.. makkelijk zat
Precies zo is het helemaal,en niet anders!!! Lekker vrijgezel blijven!!!
Uitspraak van verwijderd op zondag 23 april 2006 om 17:25:helemaal met leo eens
Is best wel lekker toch,geen gezeur aan je hoofd!! Maar moet eerlijk zijn toch mis je wel wat!!!
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 21 april 2006 om 07:37:Jezus he zo'n foto zet je toch niet op internet..
Uitspraak van verwijderd op maandag 24 april 2006 om 11:01:dus ook je ware liefde tegen komen tijdens het vreemd gaan.