Onderwerp is dubbel!
Zie "Vreemdgaan do of don´t" voor eenzelfde onderwerp.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 18:57:jij hebt hem door
jij bent rot tot op het bot
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 19:09:vreemdgaan sucks, maar gek genoeg zijn er ook mensen die zelf vreemdgaan, maar t niet kunnen hebben als ze zelf bedonderd worden?
die zijn er ook bij...
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 20:18:jij bent rot tot op het bot
rara wie me geleerd heeft,........? juist mannen
Uitspraak van verwijderd op donderdag 20 april 2006 om 10:11:vreemdgaan
dat doe je niet anders moet je vrijgezel blijven
als je een relatie hebt moet je trouw blijven
ja toch?!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
helemaal mee eens!
ps goed lezen he ~~
laatste aanpassing
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:27:rara wie me geleerd heeft,........? juist mannen
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:33:nee misschien wel niet, maar ik betaal met gelijke munt terug.
mij verneuken ze niet meer, de rollen zijn omgedraaid.
ik hoef geen relatie, maar klooi liever wat aan.
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:36:helemaal mee eens!!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:33:nee misschien wel niet, maar ik betaal met gelijke munt terug.
ik hoef geen relatie, maar klooi liever wat aan
Het is dat op je profiel staat dat je 35 bent..
Maar met dit soort uitspraken lijk je net op mn jonge broertje..
ik hoef geen relatie, maar klooi liever wat aan.
zonde...maar ik kan t wel begrijpen...maar als je dan straks wel een trouwe toffe gozert heb verneuk jij hem....doe je hetzelfde...
das nie cool
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:39:Het is dat op je profiel staat dat je 35 bent..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:39:Het is dat op je profiel staat dat je 35 bent..
weet je eigenlijk maakt het me helemaal niet uit wat een ander hier van denkt ( ik volg toch mn eigen kop )
het is niet zo dat ik achter mannen aan ga die een vriendin hebben, zo het is hun keus om vreemd te gaan niet de mijne......en als hij lekker is pfff dan denk ik alleen maar aan mezelf en speel het spel graag mee.......
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:43:ja als je een relatie aangaat moet je trouw blijven
pcies
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:41:zonde...maar ik kan t wel begrijpen...maar als je dan straks wel een trouwe toffe gozert heb verneuk jij hem....doe je hetzelfde
als ik echt voor iemand ga, ben ik 100% trouw, klinkt lullig uit mijn mond denk ik, maar als je een hele goeie relatie hebt, is er geen reden om vreemd te gaan, tuurlijk keur ik vreemd gaan niet goed, maar als het een lekker ding is kan ik de verleiding toch niet weerstaan hahaha
maar nee dan zou ik voor hem gaan, maar ik zit niet op vastigheid te wachten, dit bevalt me uitstekend zo,
over paar jaar kan ik zeggen ......ik heb heerlijk genoten
hahaha terwijl velen ongelukkig aan een relatie vast zitten
NO THNXX
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 20:43:ja als je een relatie aangaat moet je trouw blijven
ja maar dan moeten jullie je vriendje of vriendinnetje ook tevreden houden, dan gaan zo ook niet vreemd
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:46:ja maar dan moeten jullie je vriendje of vriendinnetje ook tevreden houden, dan gaan zo ook niet vreemd
das niet altijd waar
ontevredenheid is niet altijd de schuld van de andere partij
Je hebt namelijk ook nog de verwaande types die gewoon alles willen
zoals zij het willen
en wanneer zij het willen
dat werkt niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:49:Je hebt namelijk ook nog de verwaande types die gewoon alles willen
zoals zij het willen
dat werkt niet
ja das ook weer waar.
op dit moment ben ik relatie ongeschikt, want ik wil ook alles hahahaha
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:46:ja maar dan moeten jullie je vriendje of vriendinnetje ook tevreden houden,
dan moeten ze het wel laten merken als er iets niet goed is...
en bij sommigen vinden het vreemdgaan gewoon leuk...
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:49:das niet altijd waar
ontevredenheid is niet altijd de schuld van de andere partij
Je hebt namelijk ook nog de verwaande types die gewoon alles willen
zoals zij het willen
dat werkt niet
die verdienen stokslagen
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 20:54:en bij sommigen vinden het vreemdgaan gewoon leuk...
ja bij sommigen wel, het is natuurlijk ook wel spannend, maar er zijn meer dingen die je relatie spannend kunnen houden, zo wil ik ( als ik er aan toe ben ) een vriend die mee wil naar kinkyfeesten en parenclubs, en dat je elkaar dan gewoon vrij kunt laten, ik kom uit zo'n relatie en dat was super.
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 20:54:die verdienen stokslagen
lekkerrrrrrr
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:46:ja maar dan moeten jullie je vriendje of vriendinnetje ook tevreden houden, dan gaan zo ook niet vreemd
wil niet veel zeggen ben vrijgezel!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:58:wil niet veel zeggen ben vrijgezel!
zo dan ga jij ook niet vreemd.......haha ik ook niet
Jezus, ben jij wel echt 35?
Als dat de enige reden was, waren er een stuk minder mensen die vreemdgaan...
Volgens mij vergeet je de grootste redenen van het vreemdgaan.. Lust & spanning.. En bij sommige gevallen komt liefde om de hoek kijken..
Ik vraag me af uit welk krop sla jij komt
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:59:zo dan ga jij ook niet vreemd.......haha ik ook niet
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:00:Jezus, ben jij wel echt 35?
ja maar ik leef, zoals ik dat wil, en ben daar eerlijk over, ik zeg wat ik denk, en maak daar niet altijd vriendjes mee ( maar die heb ik ook genoeg hahahah )
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:04:ja maar ik leef, zoals ik dat wil, en ben daar eerlijk over, ik zeg wat ik denk, en maak daar niet altijd vriendjes mee ( maar die heb ik ook genoeg hahahah )
Eerlijk zijn is belangrijk...
Maar ik had een stuk minder kortzichtige antwoorden van iemand verwacht, die waarschijnlijk het dubbele aan levenservaring heeft? Ik bedoel, dit soort opmerkingen hoorde ik in de brugklas al..
No offence hoor..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:07:Maar ik had een stuk minder kortzichtige antwoorden van iemand verwacht, die waarschijnlijk het dubbele aan levenservaring heeft? Ik bedoel, dit soort opmerkingen hoorde ik in de brugklas al..
ik heb jaren lang achter de graniums gezeten, nu is het mijn beurt, tja en ik haal er uit wat er inzit.
en geniet elke dag
maar goed het ging hier over vreemd gaan......heb jij nog nooit gedaan zeker ???
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 20:57:zo wil ik ( als ik er aan toe ben ) een vriend die mee wil naar kinkyfeesten en parenclubs,
zou niets voor mij zijn
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:00:Ik vraag me af uit welk krop sla jij komt
mooi geformuleerd
Uitspraak van inactief op woensdag 26 april 2006 om 21:07:1000000000000000000000000ste topic over dit
en dus??
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 21:10:en dus??
Dat daar een zoekfunctie voor is.
Uitspraak van inactief op woensdag 26 april 2006 om 21:11:Dat daar een zoekfunctie voor is.
ik zoek jou!!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:13:joh laat gewoon mij mn ding doen en als een vent vreemd wil gaan met mij dan is dat toch lekker zijn probleem, hij heeft thuis iets uit te leggen .....ik niet ...!!!
dan nog vind ik dat je het niet kan maken
andersom zou je het ook niet waarderen
En tuurlijk, uiteindelijk heeft HIJ de eindverantwoording,
maar ik snap niet dat je dat over je hart kan verkrijgen
Uitspraak van inactief op woensdag 26 april 2006 om 21:11:Dat daar een zoekfunctie voor is.
dan gaan we even een leuk topic op google zoeken
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:13:joh laat gewoon mij mn ding doen en als een vent vreemd wil gaan met mij dan is dat toch lekker zijn probleem, hij heeft thuis iets uit te leggen .....ik niet ...!!!
t'is ook niet zo dat ik dagelijks met mannen in bed lig die bezet zijn hoor hahahah
ik vin het gewoon geen stijl om met iemand te gaan rotzooien terwijl je weet dat diegene nog iemand thuis heeft zitten...
dan ben je ook bezig om bewust iemand te kwetsen...
geen stijl
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 21:20:dan gaan we even een leuk topic op google zoeken
https://partyflock.nl/forum/search
Uitspraak van Don Hackelaar op woensdag 26 april 2006 om 21:22:met wie ben je het eens???
ja met jullie
hahahahaha, maar doe toch waar ik zelf zin in heb of jullie het nu goed keuren of niet, ik ben oud genoeg ( wijs zal ik in dit geval niet zeggen oke )
Uitspraak van inactief op woensdag 26 april 2006 om 21:24:https://partyflock.nl/forum/search
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:27:ik ben oud genoeg
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:34:lekker wijffie!!
dat zeker
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:38:Dit onderwerp is het nie eens waard om een topic op te baseren..Bah Bah..
dit klinkt beetje verdrietig
pcies!
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:54:waar is je zelfrespect dan vraag ik me af...
als die persoon al zelfrespect heeft
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:54:waar is je zelfrespect dan vraag ik me af...
ach soms moet je het niet zo nauw nemen hoor, ik moet zeggen dat ik jullie best een beetje schijnheilig over vind komen, durven jullie echt te beweren dat jullie nog nooit vreemd zijn gegaan ...? ( en pas op he die mannen die het hardst roepen ........)
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 18:18:Ik ben 1x de fout in gegaan, en dat was voor mij pijnlijk genoeg om te zeggen dat ik dit nooit meer mee wil maken.. En dan ging het niet eens om het feit dat het de dag erna uit was, maar meer om het feit dat ik de gene om wie ik gaf bedonderd heb.. It hurts..
Uitspraak van verwijderd op woensdag 26 april 2006 om 21:09:maar goed het ging hier over vreemd gaan......heb jij nog nooit gedaan zeker ???