Gewoon iemand die tevreden is met zichzelf en zich lekker in zijn/haar vel zit zoals die is
lelijk dik is niet mooi
een glaasje water
dit onderschrijf ik! ik ben i.t.t. dunne meiden hartstikke gezellig
Maat 44 is niet dik
uhh ook niet bepaald slank.
dit onderschrijf ik! ik ben i.t.t. dunne meiden hartstikke gezellig
de meeste
de meeste wel.
Vind de gezelligheid van dikke mensen eerder irritant.... Hele tijd op het werk dat gewaggel achter je reet aan met een grote zak snoep met verhalen die geen hond interesseerd
uhh ook niet bepaald slank.
Nie?
En jij kent alle dunne meiden zeker?!
Pfftt... Als je niets zinnigs te zeggen hebt, hou dan gewoon je mond!
Je uitspraken zijn echt helemaal nergens op gebasseerd!
En dan, rond een uur of twaalf, zo’n lekkere dikke schrijfster, helemaal gek, pompen op de plee man! Heerlijk! En dan WHAP, over die wip, en WAP die zwans naar binnen, hengsten! In die natte la! En dan maar raggen
om eerlijk te zijn niet 1...
doen altijd onaardig tegen mij
het tegendeel is bewezen
Je uitspraken zijn echt helemaal nergens op gebasseerd!
aak zijn t ook de mensen met maat 44 die meer met hun gewicht bezig zijn en continu aan t lijnen zijn...
Die van jou ook niet dus je doet net zo goed mee
Ik heb vaker gezeur gehad van meiden die eerder dun waren als gezet over hun gewicht dan mensen die echt op dat gewicht zitten.
En wat jij de een en andere uiterste noemt, is alleen maar globaal een vergelijking...
Ok ze is misschien wat te overdreven, maar daaruit kan je gewoon merken dat zij het wel wat moeilijk heeft met haat gewicht...Het blijft gewoon een mening en dat is niet aan jou om te zeggen of dat ergens op gebasseerd is of niet, want een mening is dat vaak toch niet (reeël)
Aan je fanclub ?
is algemeen bekent hoor.
dat zeg je alleen maar omdat ik dik ben.
ik heb er mee leren leven en ben gelukkig.
je bent zelf ook niet zo slim anders ging je mij nu niet afkraken slankie.
je bent zo dom als je jezelf vindt
Dat kan, ik probeerde haar alleen duidelijk te maken dat ze uit gaat van stereotyperingen die in de praktijk helemaal niet juist zijn en dat haar vraag dus helemaal nergens op slaat!
Als je mijn reacties gewoon gelezen had, was deze discussie helemaal niet nodig geweest!
heb in 2 jaar tijd 2 kindjes gekregen
ging van maatje 38 naar 44
ben nog altijd even leuk en mooi hoor
Maatje 34, sla en spa blauw?
Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
En, maat 44.
olifanten draagtijd,.....
geef die kinderen maar de schuld
kan me niet voorstellen....
nou doe mij maar, gewoon gezellig met maatje 36.
mwah aan je foto's te zien zit je niet ver van 44
niet de kinderen wel de zwangerschappen
Lekker afkrakend allemaal dit.
Lekker afkrakend allemaal dit.
zeker niet, was onlangs nog een spriet!
sorry, maar echt.. als ik een dik iemand zie en die is zichzelf helemaal aan t volvreten, dan kan ik niet meegenieten
zeg ik dat dan?
sporten doe ik NOOIT meer. eten doe ik lekker vaak, lekker veel! Mjammmmmmm
TOP!
en zal je nog wat verklappen,...dat meisje op dat bankje ,...ben IK.
dus indirect de kinderen,...maar dat vind ik z'on bullshit, dat je door je zwangerschap(pen) 3 maten gegroeid ben. In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........als je wat voor wil doen tenminste.
zeker als iemand van 22laatste aanpassing 7 april 2006 23:42
zeker niet, was onlangs nog een spriet! maar dit voelt veel lekkerder. ben dik tevreden!
en dan zeiken als je dichtslipt en gedottert moet worden, dat kost de maatschappij elk jaar steeds meer en meer,.........
hahaha spreek jou nog wel eens weer als je kindjes hebt
tsss dom ding ben jij zeg
wat me wel irriteert is dat sommige meiden de schuld van hun maatje meer geven aan zwangerschappen ed.
Liever dom en slank dan dom en dik,....maar ik wens je kinderen veel succes met een moddervette ongemotiveerde moeder die graag het verkeerde voorbeeld geeft.
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bole kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.
tijdens een zwangerschapt stop je met roken,drinken,feesten
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bolle kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.
dat is een excuus om de rest van je leven in maat 42+ door te brengen.
Dus,........hoef je je zwangerschap niet als excuus op te geven voor je maatje meer.
wat dacht je van al die dikke knderen die zullen zeker hun tienerjaren erg leuk beleven. Dik achter de computer samen met hun veels te dikke ouders.
Ze mag best dr mening geven, maar zij doet t voorkomen alsof t bewezen is dat alle dunne mensen niet gezellig zijn en dat is bullshit!
is algemeen bekent hoor.
Nee, droog in het drollenhok.
en er is niks met een maatje meer of een maatje minder.
gezonde jongens van 20 krijgen ook een hartaanval tijdens een potje voetbal hoor!
denk om je bloeddruk
tijdens een zwangerschapt stop je met roken,drinken,feesten,sporten etc
Uitspraak van Babbelaartje op zaterdag 8 april 2006 om 07:43:
.Maar om dit te vergelijken met overwicht , wat je zelf in de hand hebt
das natuurlijk niet altijd waar he!
Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
kan me hier best aan ergeren hoor ik heb ook maat 44 gehad en ik was totaal niet dik heb alleen brede heupen en een slanke taille dus er zit verschil tussen ieder persoon
Kilo's of kledingmaten zeggen vaak weinig over iemands figuur.
precies maar van spijkerbroeken was de laatste broek maat 36 omdat er tegenwoordig vna die heerlijk heupbroeken zijn en kom daar gewoon niet in met me heupen
en heb nu maat 40 heerlijk het is puur mijn heupen en die krijg ik er zo vna af maaaaaaaar het komt het er als eerst ook weer bij op
Waarom is een maatje minder gelijk anorexia, terwijl iedereen er hier al over valt als een maatje meer dik genoemd wordt?
Gaat weer helemaal nergens over...
Wat ik nou zo opvallend vind is dat ik 't op je foto's totaal niet op vind vallen
Haha ik heb ooit es een kilootje of 15 minder gewogen. Vond het op zich heel mooi, maar dan heb ik dus écht uitstekende botten bij m'n heupen. Das echt geen pan
In Sandokan
er is ook een tussenweg en wat maakt het verder uit gaat er toch niet om wat voor maat hij/zij heeft
Haha ik heb ooit es een kilootje of 15 minder gewogen. Vond het op zich heel mooi, maar dan heb ik dus écht uitstekende botten bij m'n heupen. Das echt geen pan
ja wil geen uitstekende botjes
als je te licht bent is dat alleen vervelend als je op t strand loopt met windkracht 5
botontkalking, slechte conditie/weinig energie, uitblijven van menstruatie, etc
Waarom is een maatje minder gelijk anorexia, terwijl iedereen er hier al over valt als een maatje meer dik genoemd wordt?
weleens van beeldspraak gehoord, als je issues hebt, kan je daar hulp voor zoeken hoor
Moet je ze hier eens horen als je beeldspraak gebruikt om een flink stevige vrouw te omschrijven Daarmee vergeleken reageer ik wel heeeeel erg rustig hoor
Er wel 's aan gedacht dat dat ook aan jouw onduidelijke posts kan leggen?
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bolle kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.
maja kan me ook niet herineren dat jij dat had
heb je een keer gezien op een feestje met wendy uit den haag maar dat is jaren geleden
Jezus jij hebt een geheugen zeg
Sorry, herken jou niet meer
En die 15kg lichter was wel wat langer geleden dan dat hoor
uhm hoe zal ik het zeggen haha sommige gezichten vergeet ik nooit
ja ik heb wendy voor het laatst gezien in scheveningen met een feestje
nou helemaal niet zo gek hoor
vandaar dus
Dat kan goed zijn, maar ook héél slecht
Ik zie Wen nog wel hoor, vorige zomer ook nog samen naar Walibi geweest Maar niet meer feesten
Nee maar komt zo lullig over nu haha..
Zeg eh, mij geen minderwaardigheidscomplex aan lullen he
Hehe, toch wel hè. Zat al te kijken waar ik je van kon.
Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!).
enn k kan ook gezellig doen eet ook heus ni alleen SLA en SPA BLAUW!
Haha, zulke dingen onthoud ik dan weer niet
jah dat heeft idd niet iedereen ligt aan je aanleg.
jah me s zit vast ellendee!!
en bier ss nx voor meisjes..en k lust t niet..
Na jarenlang fanatiek gesport te hebben, laat ik me nu lekker gaan. Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
Vaak zijn t ook de mensen met maat 44 die meer met hun gewicht bezig zijn en continu aan t lijnen zijn...
kaatje zegt al niks meer.. want volgens mij worden er sommige dingen verkeerd opgevat hier..
nou doe mij maar, gewoon gezellig met maatje 36.
In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........
Ik snap je wel hoor... Jij bedoelde waarschijnlijk te zeggen dat het niet alleen de meiden met een maatje meer zijn die lijnen, maar dat het ook meiden met een normaal figuur zijn en het niet echt nodig hebben die lijnen! Toch?
In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........
Ik wil jou wel eens zien als je kindertjes hebt gebaard
Dom gelul van je muts
Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
Helaas wordt een 'maatje meer' steeds minder geaccepteerd in de huidige samenleving. Alles moet dun, dunner, dunst, en steeds meer vrouwen zijn aan het diëten geslagen, ook vrouwen die eigenlijk niet zouden moeten diëten. Heel erg jammer...
Ik kan alleen maar zeggen dat ik super veel respect heb voor de vrouwen met een maatje meer, die zijn gestopt met het eeuwige lijnen en nu gewoon volop genieten, en dus eigenlijk zeggen: ik doe niet mee aan het huidige modebeeld! Natuurlijk kun je overdrijven en met een zwaar overgewicht te kampen krijgen, maar de dames onder ons met een 'gezond' verstand zullen dit niet zover laten komen.
En ik ken ZAT mannen die op de wat vollere vrouwen vallen, en nee, dat zijn niet alleen de wanhopige mannen onder ons.
Dus Bolleke, geniet ervan!!!
De 1 noemt je dik de ander noemt je vol of stevig....in mijn ogen ben ik gewoon iemand die leeft!!
Na jarenlang fanatiek gesport te hebben, laat ik me nu lekker gaan. Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
gaat er denk ik om waar je je zelf lekker bij voelt.. acceptatie van jezelf!
en qua mannen, tja tis bekend dat mollig vaak beter valt dan een gratenpakhuus
en die maten zeggen ook niks..
ze hebben het altijd over "maatje 36" nou als je niet zo groot bent kan je toch maatje 36 hebben en dan ben je echt niet superslank..want ik heb ook die maat
ook veel dikk mensen letten onwijs op hun eten en sporten vaak,maar het helpt nou eenmaal niet bij iedereen!
Maatje 34, sla en spa blauw?
Uitspraak van melaaalie op zondag 9 april 2006 om 23:02:
De 1 noemt je dik de ander noemt je vol of stevig....in mijn ogen ben ik gewoon iemand die leeft!!
Heb met bewondering je stukje gelezen, super! Dit vind ik echt karakter, vooral na wat je hebt meegemaakt mbt die eetstoornissen! Aan jou kunnen velen een voorbeeld nemen
ik heb een vriendin die heeft maatje 34 hartstikke dun maar eten dat ze doet haha ze komt gewoon niets aan.. en nee ze heeft geen anorexia! maar ik ken ook wel mensen die normaal eten niet teveel, en toch heel veel aankomen...
dik of dun je bent zoals je bent als je jezelf maar goed voelt !!
Praat jezelf maar goed... en duw er nog ff 8 frikadellen tegelijk in..
maar ik ken ook wel mensen die normaal eten niet teveel, en toch heel veel aankomen... dat heeft gewoon met aanleg te maken!! dat een meisje met maatje 36 kan eten wat ze wil en dat iemand met maat 42 die gewoon eet al heel dik daardoor kan worden.
Maatje 34
een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier
Maarja.. ben bang dat als ik wat ouder ben ik al mn mc kroketjes en hoeveelheden bier wel kan vergeten
Ja en pak jij nog een fles slaolie om je anabolenlijf mee in te smeren.
dik is nooit mooi, stevig/vol kan wel mooi zijn!
wanneer ben je dik? wanneer ben je stevig? waar ligt de grens... ???
nou ik denk dat het duidelijk te zien is wanneer iemand dik, en daarmee bedoel ik een behoorlijk vetoverschot heeft. Dat vind ik echt gewoon vies. Maar meiden met maatje 44 kan nog harstikke leuk zijn hoor
Ik ben ook dik, maar ik maak er een sport van om er altijd verzorgd en netjes uit te zien en mezelf naar mijn maat en lichaam en toch hip te kleden! zeg niet dat ik knap ben maar dik en lelijk hoeft nog geen verwaarlozing en vies te zijn, toch?
maar sommigen verwaarlozen zichzelf en dan vind ik het echt lelijk!
Ik ben ook dik, maar ik maak er een sport van om er altijd verzorgd en netjes uit te zien en mezelf naar mijn maat en lichaam en toch hip te kleden! zeg niet dat ik knap ben maar dik en lelijk hoeft nog geen verwaarlozing en vies te zijn, toch?
maar sommigen verwaarlozen zichzelf en dan vind ik het echt lelijk
Als ik sommige dikke/stevige meiden zie lopen met een legging aan ofzo of iig met kleding waardoor ze er gewoon niet uit zien en ook niets aan hun verzorging doen
daardoor zijn ze vies vet en smerig... en lijken ze alleen maar vetter... sommige zullen het nooit begrijpen...
dik is nooit mooi, stevig/vol kan wel mooi zijn!
zijn toch mannen die het mooi vinden..de welbekende "feeders" (ofzoiets ) wat wel eens op tv is..ohh dan snap ik niet wat er in hun hoofd omgaat dat ze dat serieus mooi vinden en er opgewonden van raken
Ja inderdaad, of in ieder geval een goede vriend/vriendin die er iets van zegt...
Of ze vinden gewoon dat je hun moet accepteren zoals ze zijn inq. Legging
ze hebben zichzelf al zo verwaarloosd en naar beneden gehaald dat er vaak geen eer meer aan te behalen is voor henzelf...
Ik vind iemand met maatje 40 die zelfvertrouwen uitstraald leuker als iemand met maatje 34 die totaal geen zelfvertrouwen uitstraald.
maar dat dik lelijk is,blijft nog altijd een mening en geen feit
Gelukkig zitten er nog wat maten tussen 34 en 44.
De ene met maatje 34 kan eten wat ie wil en de ander met maat 38/40 kan er nog zo goed om denken maar die wordt gewoon niet slanker.
Ik vind iemand met maatje 40 die zelfvertrouwen uitstraald leuker als iemand met maatje 34 die totaal geen zelfvertrouwen uitstraald.
Het gaat om het totaal plaatje
zijn toch mannen die het mooi vinden..de welbekende "feeders" (ofzoiets ) wat wel eens op tv is..ohh dan snap ik niet wat er in hun hoofd omgaat dat ze dat serieus mooi vinden en er opgewonden van raken
daardoor zijn ze vies vet en smerig... en lijken ze alleen maar vetter... sommige zullen het nooit begrijpen...
ik vind dat het niet uitmaakt of je nou dik dun lang of kort bent.. het boeit niet ieder is zo als tie is en en zo moeten ze je maar nemen!. is teminste gezellig iemand die zijn eige laat gaan en niet zegt van: 0oh ik kan geen chips eten hoor ik moet aan mijn lijn denken ik neem liever wat hoor!.. das gezeik!
laat jij je maar lekker gaan meid
Kijken of je nog zo praat als je dalijk klem zit in een deuropening.
De gemiddelde Ned. vrouw tussen de 25 en 45 is 1.72 lang en heeft maat 40-42
eten lucht op
Ik eet eerder veel als ik me klote voel..
Maar voel me meestal nog kutter, nadat ik zo veel gegeten heb..
Maar dan ga ik me weer onzeker voelen omdat ik me dan afvraag of ie me wel mooi vind.
Had ik ook, maar heb ik nu geen last meer van. Zonde om dat heerlijke genietmoment van even ervoor zo bruut te verstoren!
Als hij je niet mooi vindt, is ie niet de juiste. Je bent juist zo'n prachtmeid. Een goeie vent ziet dat meteen
Je weet het best, niet voor niets schrijf je eerst uiterlijk en dan pas innerlijk. Heel positief
ik vind je ook een lekker wijf
Hey lekker wijf
en toch blijft een grote voorgevel heerschen
Wij heerschen op dat punt Clau
ja zeker! bij mij is alles groot
Achjah... ze zitten er nu eenmaal.
Meis, dat klinkt niet overtuigend. Wees blij dat ze er zitten!! Denk eens in dat ze verdewenen zouden zijn... Volgens
mij is jouw lichaam nu juist perfect in balans! Hou die gedachte vast als je het weekend van de paaseitjes snoept en geniet ervan
Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
Gelukkig zitten er nog wat maten tussen 34 en 44.
De ene met maatje 34 kan eten wat ie wil en de ander met maat 38/40 kan er nog zo goed om denken maar die wordt gewoon niet slanker.
Het gaat om het totaal plaatje
want 'dik'zijn is niet gezond.. hoe je t ook went of keert.
dun zijn ook niet
maar moet wel zeggen dat ik van eten hou, gewoon met mate
maar ja dat verschilt per persoon, de een voelt zich iets dikker prettiger en de ander niet
maatje 36 of 38 en gewoon eten en snoepen wat je ma wil ook goed hahaha