Er wel 's aan gedacht dat dat ook aan jouw onduidelijke posts kan leggen?
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bolle kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.
maja kan me ook niet herineren dat jij dat had
heb je een keer gezien op een feestje met wendy uit den haag maar dat is jaren geleden
Jezus jij hebt een geheugen zeg
Sorry, herken jou niet meer
En die 15kg lichter was wel wat langer geleden dan dat hoor
uhm hoe zal ik het zeggen haha sommige gezichten vergeet ik nooit
ja ik heb wendy voor het laatst gezien in scheveningen met een feestje
nou helemaal niet zo gek hoor
vandaar dus
Dat kan goed zijn, maar ook héél slecht
Ik zie Wen nog wel hoor, vorige zomer ook nog samen naar Walibi geweest Maar niet meer feesten
Nee maar komt zo lullig over nu haha..
Zeg eh, mij geen minderwaardigheidscomplex aan lullen he
Hehe, toch wel hè. Zat al te kijken waar ik je van kon.
Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!).
enn k kan ook gezellig doen eet ook heus ni alleen SLA en SPA BLAUW!
Haha, zulke dingen onthoud ik dan weer niet
jah dat heeft idd niet iedereen ligt aan je aanleg.
jah me s zit vast ellendee!!
en bier ss nx voor meisjes..en k lust t niet..
Na jarenlang fanatiek gesport te hebben, laat ik me nu lekker gaan. Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
Vaak zijn t ook de mensen met maat 44 die meer met hun gewicht bezig zijn en continu aan t lijnen zijn...
kaatje zegt al niks meer.. want volgens mij worden er sommige dingen verkeerd opgevat hier..
nou doe mij maar, gewoon gezellig met maatje 36.
In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........
Ik snap je wel hoor... Jij bedoelde waarschijnlijk te zeggen dat het niet alleen de meiden met een maatje meer zijn die lijnen, maar dat het ook meiden met een normaal figuur zijn en het niet echt nodig hebben die lijnen! Toch?
In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........
Ik wil jou wel eens zien als je kindertjes hebt gebaard
Dom gelul van je muts
Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.