Partyflock

Forumonderwerp · 864035

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Na jarenlang fanatiek gesport te hebben, laat ik me nu lekker gaan. Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
Waarschuw beheerder
net als mn adviezen hoef je ook van mn opmerkingen niks aan te trekken hoor.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheUsert op zaterdag 8 april 2006 om 18:46:
net als mn adviezen hoef je ook van mn opmerkingen niks aan te trekken hoor.

Er blijft zo verdomd weinig van een forum over, als je juist niet reageert op mensen waarmee je het niet eens bent hè...
Waarschuw beheerder
is er uberhaupt wel iemand hier op deze site die niet praat alsof ze sinds hun 12 elke dag minimaal 3 xtc pillen knagen?????

Begrijpend lezen schijnt een hele opgave te zijn.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheUsert op zaterdag 8 april 2006 om 18:50:
Begrijpend lezen schijnt een hele opgave te zijn.

Er wel 's aan gedacht dat dat ook aan jouw onduidelijke posts kan leggen? :aai:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 18:52:
Er wel 's aan gedacht dat dat ook aan jouw onduidelijke posts kan leggen?

jawel en goed overwogen ook, maar helaas die mogelijkheid is uitgesloten.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:04:
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bolle kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.

Nou je ziet er niet bepaald slank uit moet ik zeggen..
En wat een laag niveau weer, jij hebt er blijkbaar geen verstand van wat er allemaal wel niet komt kijken bij zwangerschappen en dat gewichttoename dus echt niet komt omdat vrouwen te lui zijn om te sporten\??

Ach ja als er meer zulke simpele vrouwen waren als jou dan kwamen we er wel :S
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 11:35:
maja kan me ook niet herineren dat jij dat had
heb je een keer gezien op een feestje met wendy uit den haag maar dat is jaren geleden

Jezus jij hebt een geheugen zeg :|
Sorry, herken jou niet meer :$ Is ook wel een hele tijd geleden, want ik ben al 3 jaar niet met Wendy naar feesten geweest geloof ik :D Zie en spreek d'r alleen buiten feesten om.

En die 15kg lichter was wel wat langer geleden dan dat hoor ;)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op zaterdag 8 april 2006 om 19:46:
Jezus jij hebt een geheugen zeg

uhm hoe zal ik het zeggen haha sommige gezichten vergeet ik nooit :P

ja ik heb wendy voor het laatst gezien in scheveningen met een feestje lindaatje was er toen ook dat weet ik ook nog wel :P maar dat is ook al denk ik weer 2 jaar geleden ofzo

Sorry, herken jou niet meer

nou helemaal niet zo gek hoor:P

En die 15kg lichter was wel wat langer geleden dan dat hoor

vandaar dus
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 19:49:
uhm hoe zal ik het zeggen haha sommige gezichten vergeet ik nooit

Dat kan goed zijn, maar ook héél slecht 8)

ja ik heb wendy voor het laatst gezien in scheveningen met een feestje

Ik zie Wen nog wel hoor, vorige zomer ook nog samen naar Walibi geweest 8) Maar niet meer feesten :no:

nou helemaal niet zo gek hoor

Nee maar komt zo lullig over nu haha..

vandaar dus

Zeg eh, mij geen minderwaardigheidscomplex aan lullen he :p
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op zaterdag 8 april 2006 om 19:55:
Dat kan goed zijn, maar ook héél slecht

nou het is op een positieve manier hoor :P
wendy zal ik ook nooit vergetn :cheer:

Ik zie Wen nog wel hoor, vorige zomer ook nog samen naar Walibi geweest Maar niet meer feesten

das toch ook leuk :P wou dat ik de gelukkige was :P

Nee maar komt zo lullig over nu haha..

nee want niemand herkend mij ook omdat ik er heel anders uit zie :P

Zeg eh, mij geen minderwaardigheidscomplex aan lullen he

nee hoor het is precies goedzo :cheer:
Waarschuw beheerder
donateur
Om niet verder off-topic te raken, check PB ;)
Waarschuw beheerder
ja ik heb wendy voor het laatst gezien in scheveningen met een feestje lindaatje was er toen ook dat weet ik ook nog wel maar dat is ook al denk ik weer 2 jaar geleden ofzo

Hehe, toch wel hè. Zat al te kijken waar ik je van kon.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 20:06:
Hehe, toch wel hè. Zat al te kijken waar ik je van kon.

:P de meest vreselijke en warmste avond was het in elk geval:P
Waarschuw beheerder
donateur
En ineens kent iedereen elkaar (L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 20:07:
de meest vreselijke en warmste avond was het in elk geval

Haha, zulke dingen onthoud ik dan weer niet :D

Uitspraak van TLN op zaterdag 8 april 2006 om 20:12:
En ineens kent iedereen elkaar

:lief:
Waarschuw beheerder
kheb matje 25 in diesel,sos, replay (sommige modellen zin daarin wel te groot valt anders..) enzow ,, je weet wel zijn andere maten . maja k ben blij gezond me botten zijn niet ontkalkt en me menstuatie blijft helaas ook niet uit hahahahah :P okey niet helaas want anders ben je niet gezond maar k haaaatt ongesteld zijn!

maaja zolang je blij bent met je zelf ss t goed al had k maat 50.. boeiend.. als je leven leuk ss en je ligt nie in t zieken huiss .. (Y)

Uitspraak van C a r lien op zaterdag 8 april 2006 om 17:59:
Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!).

k kan dan wel niet tegen friet maar er zijn zat andere lekkere dingen waar k wel tegen kan en waar je ook dik van wordt..
en bier ss nx voor meisjes..en k lust t niet :)..

maar jointje en vreetkick weet k alles vanaf hahahhha
en k heb ook klein maatje ..maat baby dusszz
enn k kan ook gezellig doen eet ook heus ni alleen SLA en SPA BLAUW!
ahahahaha wanne gek zeg!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op zaterdag 8 april 2006 om 20:21:
enn k kan ook gezellig doen eet ook heus ni alleen SLA en SPA BLAUW!

Dan heb jij dus mazzel gehad, maar dat heeft lang niet iedereen ;)

Trouwens, zit je s vast?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op zaterdag 8 april 2006 om 20:23:
an heb jij dus mazzel gehad, maar dat heeft lang niet iedereen

Trouwens, zit je s vast?

jah dat heeft idd niet iedereen ligt aan je aanleg.
jah me s zit vast ellendee!!
Waarschuw beheerder
[NPC]
donateur! En dan, rond een uur of twaalf, zo’n lekkere dikke schrijfster, helemaal gek, pompen op de plee man! Heerlijk! En dan WHAP, over die wip, en WAP die zwans naar binnen, hengsten! In die natte la! En dan maar raggen!

Goed, Hard, Ragguh!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 20:16:
Haha, zulke dingen onthoud ik dan weer niet

nou als je mijn verote kop ziet op de foto's dan weet je het wel weer :P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op zaterdag 8 april 2006 om 20:26:
jah dat heeft idd niet iedereen ligt aan je aanleg.

Precies. Aan de ene kant ben ik geneigd (afgaand op je foto's) te zeggen dat ik graag met je zou ruilen. Aan de andere kant is maatje 25 volgens mij ook niet altijd iets om vrolijk van te worden, veel dingen beginnen bij 26 of 27 of niet?? (er was een tijd dat ik maatje 26 had :P)

Uitspraak van * .. Geraatje (f).. * op zaterdag 8 april 2006 om 20:26:
jah me s zit vast ellendee!!

8)

Waarschuw beheerder
:yes: Die uitspraak klopt zeker:yes:

Ik heb een paar vriendinnen, die zijn wat steviger, maar zijn hele mooie meiden en die hebben een SUPER karakter en een hele mooie uitstraling en dat maakt hun ook heel mooi(F)
Waarschuw beheerder
ik baal zelf ook dak maat 40 heb hoor :)
Ik ben zelf ook nie de allerslankste..
kheb een kont, en best wel brede heupen, waardoor je meteen een maatje groter krijgt.. Baal soms zo erg..

als je een leuke heupbroek ziet.. kan ik die dus nie aan.. te smal :s kmoe altijd dus een grotere maat nemen :S
dus 42.. :S en das soms nog krap aan..
Broeken van tegenwoordig zijn ech voor slanke meiden!..

soms is da ech nie fijn :)

Ik denk, da alles wel wa is.. dik zijn is wa.. maar al te dun kan ook nie altijd fijn zijn.. :)

Zolang jij je mah gelukkig voelt :)

Waarschuw beheerder
maatje 38 is ook wel goed.
Waarschuw beheerder
van afvallen kom je alleen maar aan :s
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Ragdoll op zondag 9 april 2006 om 06:37:
van afvallen kom je alleen maar aan :s

helaas wel ja.of je moet heel je leven alleen maar gezonde dingen eten,en sporten heel leuk gaan vinden.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 22:20:
Na jarenlang fanatiek gesport te hebben, laat ik me nu lekker gaan. Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.

ten eerste denk ik fake!!!
waarom zou je eerst jaren gaan trainen voor een mooi en gezond lijf om vervolgens te zeggen ik word lekker dik want dan ben ik gezellig met een blowtje op de bank :vaag:
Net of alle dikke mensen gezellig zijn :/

Waarschuw beheerder
donateur
Ik vind dat degene die dit topic geopend heeft, flink stijf staat van de vooroordelen...

Ik heb ook maatje 36/38, maar dat wil niet zeggen dat ik niet gezellig ben.

Daarbij komt dat ik de afgelopen 2 weken een sportproject heb geleid op een basisschool, omdat het bewezen is dat tegenwoordig 1 op de 2 kinderen in ons land te dik zijn.. Dan maak ik me toch wel zorgen.

Die kinderen vonden het de afgelopen 2 weken helemaal geweldig om zoveel te sporten, fruitshakes te maken en gewoon een gezonde leefstijl aannemen!!!!!!

Dus gezond leven wil niet zeggen dat het niet gezellig is!!!!!

Waarschuw beheerder
donateur
Kom ik toch net even een ander topic tegen.....
waar eerst ook een heel ander profiel bij stond met allemaal sportadvies punten.....

Auw! Ik ben met turnen uitgescheurd, toen ik de split deed. Ben jij wel eens uitgescheurd!

Dacht dat er niet meer gesport werd!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
waar blijven de bikini fotos?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:35:
Vaak zijn t ook de mensen met maat 44 die meer met hun gewicht bezig zijn en continu aan t lijnen zijn...

Dat is echt niet waar... ik ken zat meiden die aan het lijnen zijn en die veel dunner zijn dan maatje 44!! (niet dat ik dit begrijp) geloof me lijnen is echt niet de uitkomst.. je moet gewoon gezond eten (3x daags) en gezonde tussendoortjes nemen en daarbij regelmatig sporten.. en ik vind het geen gezicht als meiden extreem dun zijn.. :S een btje vet hebben mag toch? vind ik..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Karin (F) op zondag 9 april 2006 om 15:59:
Dat is echt niet waar... ik ken zat meiden die aan het lijnen zijn en die veel dunner zijn dan maatje 44!!

Dat betekent toch niet dat het niet waar is dat er veel meer vrouwen met een maatje 44 aan 't lijnen zijn?
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:x
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
:X
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
wat is er karin??
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 9 april 2006 om 16:29:
wat is er karin??

Word nu ook wel nieuwsgierig 8)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 9 april 2006 om 16:29:
wat is er karin??

kaatje zegt al niks meer.. :x want volgens mij worden er sommige dingen verkeerd opgevat hier..

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van Karin (F) op zondag 9 april 2006 om 20:17:
kaatje zegt al niks meer.. want volgens mij worden er sommige dingen verkeerd opgevat hier..

:aai: ah gossie meis..

Ik snap je wel hoor... Jij bedoelde waarschijnlijk te zeggen dat het niet alleen de meiden met een maatje meer zijn die lijnen, maar dat het ook meiden met een normaal figuur zijn en het niet echt nodig hebben die lijnen! Toch?

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:16:
nou doe mij maar, gewoon gezellig met maatje 36.

ahum?????

Maatje 36?? 46 zeker!!
allebei de meiden op de foto zijn niet echt slank om eerlijk te zijn!!!!

Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:23:
In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........

Ik wil jou wel eens zien als je kindertjes hebt gebaard :x
Dom gelul van je, muts
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zondag 9 april 2006 om 20:22:
Ik snap je wel hoor... Jij bedoelde waarschijnlijk te zeggen dat het niet alleen de meiden met een maatje meer zijn die lijnen, maar dat het ook meiden met een normaal figuur zijn en het niet echt nodig hebben die lijnen! Toch?

:yes:

Uitspraak van verwijderd op zondag 9 april 2006 om 20:32:
In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........

Ik wil jou wel eens zien als je kindertjes hebt gebaard
Dom gelul van je muts

:X

Waarschuw beheerder
Helaas wordt een 'maatje meer' steeds minder geaccepteerd in de huidige samenleving. Alles moet dun, dunner, dunst, en steeds meer vrouwen zijn aan het diëten geslagen, ook vrouwen die eigenlijk niet zouden moeten diëten. Heel erg jammer...
Ik kan alleen maar zeggen dat ik super veel respect heb voor de vrouwen met een maatje meer, die zijn gestopt met het eeuwige lijnen en nu gewoon volop genieten, en dus eigenlijk zeggen: ik doe niet mee aan het huidige modebeeld! Natuurlijk kun je overdrijven en met een zwaar overgewicht te kampen krijgen, maar de dames onder ons met een 'gezond' verstand zullen dit niet zover laten komen.
En ik ken ZAT mannen die op de wat vollere vrouwen vallen, en nee, dat zijn niet alleen de wanhopige mannen onder ons.
Dus Bolleke, geniet ervan!!!

1 ding nog: het betekent niet dat meiden met maatje 38 of lager minder gezellig zijn hoor ;-) er bestaat namelijk ook zoiets als aanleg. Ik heb zelf weinig tot geen aanleg om 'dik' te worden, net zoals zovelen hiero. En ook wij (ik spreek even namens die groep :-P) krijgen met vooroordelen te maken. Dus wat dat betreft is het eigenlijk nooit goed...!
Waarschuw beheerder
Tsja.. je bent zo mooi als je jezelf voelt.. uitstraling zegt veel meer dan figuur.. ken zat meiden die ondanks hun grotere maat er prima uitzien.. maar ook meiden die er slank goed uitzien..

Je kunt nog zo dun of dik/gezet zijn.. maar als je niets uitstraalt zegt dat toch helemaal niets...

Je moet wel genieten van je leven.. wat ik nog veel iritanter vind dat je ergens loopt..en iemand een opmerking maakt als een "dik" iemand iets vets eet..oordeel eens niet zo snel over elkaar... alsof die persoon dat gelijk de hele dag zit te doen ofzo...
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van *BIEN* op zondag 9 april 2006 om 21:02:
wat ik nog veel iritanter vind dat je ergens loopt..en iemand een opmerking maakt als een "dik" iemand iets vets eet..oordeel eens niet zo snel over elkaar... alsof die persoon dat gelijk de hele dag zit te doen ofzo...

:respect:
Waarschuw beheerder
Mooi dik is niet lelijk en lelijk dik is lelijk !
Waarschuw beheerder
Mooi lelijk is niet dik.
Waarschuw beheerder
Ben jij dan mooi lelijk of dik ? O:)
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
zal met mijn dikke gat op je gezicht gaan zitten 8)

whahaha

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 22:20:
Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.

Ik vind maat 44 nou niet meteen "dik", maar dat is voor iedereen verschillend. En mooi dik is inderdaad niet lelijk, je kunt je er prima op kleden, als je er maar rekening mee houdt en je goede punten accentueert!