Partyflock

Forumonderwerp · 864035

Waarschuw beheerder
(permanent verbannen)
Na jarenlang fanatiek gesport te hebben, laat ik me nu lekker gaan. Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:05:
tijdens een zwangerschapt stop je met roken,drinken,feesten

Dus,..................?????????

dat is een excuus om de rest van je leven in maat 42+ door te brengen.

Zwanger ben je 9 mnden en daarna heb je een nasleep van een jaar. Ik noem het maar baby ver=t. Maar na die tijd begint het normale leven en je hormoon huishouding weer.

Dus,........hoef je je zwangerschap niet als excuus op te geven voor je maatje meer.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:04:
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bolle kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.

jij bent toch dat meisje...wat in alle mode-bladen staat,omdat je toch de mooiste en zeker de slankste bent..?

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rines op zaterdag 8 april 2006 om 00:11:
jij bent toch dat meisje...wat in alle mode-bladen staat,omdat je toch de mooiste en zeker de slankste bent..?

(Y)

jij snapt het,......

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:08:
dat is een excuus om de rest van je leven in maat 42+ door te brengen.

alsof dat erg is :D

ik ben niet zoveel met mijn gewicht bezig nee!
ben veel liever gezond en sportief buiten aan het wandelen. genieten van een patatje zonder schuldgevoel, of heerlijk uit eten. een moeder die een maatje meer heeft maar tevreden is over zichzelf en haar uiterlijk is vast beter dan een chagarijnige mams die alleen maar bezig is met konijnevreten en de weegschaal (Y)

en als jij 42+ moddervet en varken noemt mag je van mij acuut een ziekte krijgen!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:08:
Dus,........hoef je je zwangerschap niet als excuus op te geven voor je maatje meer.

ik heb altijd al een maatje meer gehad,en krijg nu steeds een maatje minder 8),dat doe ik ook voor mijn kind(en mezelf natuurlijk) en aan mijn zwangerschap kan ik het ook niet wijten want mijn kindje werd al met 29 weken geboren. 8)
Waarschuw beheerder
ach ja...liever iets voller en knap,dan dun en lelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van rines op zaterdag 8 april 2006 om 00:15:
ach ja...liever iets voller en knap,dan dun en lelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

idd ja :D

Waarschuw beheerder

8)

en zo is het maar net!
Waarschuw beheerder
donateur
dan dun en lelijk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Van die gratenpakhuizen :/
Nee, dan je idd beter wat "voller" zijn ;-)

(k)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:51:
wat dacht je van al die dikke knderen die zullen zeker hun tienerjaren erg leuk beleven. Dik achter de computer samen met hun veels te dikke ouders.

zal dat vriendinnetje van je leuk vinden,dat je zo praat(naast haar op de foto)

mensen moeten leren,om elkaar in hun waarde te laten,heb je ook niet van dit soort topics!

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:51:
wat dacht je van al die dikke knderen die zullen zeker hun tienerjaren erg leuk beleven

ja ik heb een hele leuke jeugd gehad! ik was gewoon een leuke spontane stevige meid!!!!! nix mis mee lijkt me!
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 22:54:
Ze mag best dr mening geven, maar zij doet t voorkomen alsof t bewezen is dat alle dunne mensen niet gezellig zijn en dat is bullshit!

Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 22:57:
is algemeen bekent hoor.

jezus wat een dom gelul zeg :/
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:12:
Nee, droog in het drollenhok.

haha 8)
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:04:

uhm vind jij jezelf zo dun dan?ik weet niet welke je op je profiel foto bent..maar vind ze allebei niet echt slank..dus als we zo gaan beginnen:/

Waarschuw beheerder
er is ook een tussenweg :yes: en wat maakt het verder uit gaat er toch niet om wat voor maat hij/zij heeft

Waarschuw beheerder
Uitspraak van Sabjuh:woep: op zaterdag 8 april 2006 om 00:31:
maar vind ze allebei niet echt slank..

nee allebei een bol koppie toch 8)

doe mij maar mijn rondingen, volle bips en mooie C cup (L)
beter dan 48 kilo een krop sla en theezakjes (Y)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:35:
nee allebei een bol koppie toch 8)

ja idd:/
en keek bij der foto`s ennuh zo mager is ze zelf ook niet:/en dan zulke uitspraken..dus ze zal zelf wel onzeker zijn en daarom andere mensen afkraken..:aai:

Waarschuw beheerder
donateur
vreeeede op aaaaarde O:)

@babbelaartje: meid meid meid... denk om je bloeddruk schat want met zo'n houding staan ze denk ik niet te springen je te reanimeren (F)

dus omdat iemand een maat meer heeft dan jij moet je maar zo neerbuigend doen...

vooral doorgaan, met zo'n instelling kom je er wel :respect:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:28:
en er is niks met een maatje meer of een maatje minder.

ook dit heb ik geschreven,..dus wel blijven lezen dames.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:00:
gezonde jongens van 20 krijgen ook een hartaanval tijdens een potje voetbal hoor!

Dat zijn jongens met een geboren hart afwijking, die meestal er HELAAS met sporten achterkomen dat ze deze kwaal hebben.Maar om dit te vergelijken met overwicht , wat je zelf in de hand hebt. Dat gaat mij erg ver. Net zoals je zwangerschap van 2 jaar geleden de schuld geven van je drie maten meer.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:53:
denk om je bloeddruk

(F),....mijnbloedruk is goed aangezien ik niet aan overgewicht leidt.
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 00:05:
tijdens een zwangerschapt stop je met roken,drinken,feesten,sporten etc

Ik neem aan dat normale mensen, al veel eerder stoppen met roken en verder ongezonde dingen, voordat ze zwanger worden.
En mocht je zwanger zijn dan kan je nog aardig in de meeste gevallen tot ruim 5 mnden naar de sportschool.

Trouwens van drinken kom je juist aan,....maar dat ter zijde.
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Worden jullie hier nou zelf ook niet een beetje moe van?

Laat iedereen lekker in z'n waarde en zijn waar die zich het gelukkigst bij voelt.

Kan me voorstellen dat als je de strijdbijl bij het gevecht tegen je gewicht hebt neergegooit en je eindelijk het geluk hebt gevonden met jezelf, dat je dat tegen heel de wereld wilt verkondigen, maar dat kun je dan misschien beter op een andere manier uiten.

En iedereen z'n voorkeur.... gelukkig houden we niet allemaal van hetzelfde.. dan zou de wereld er toch heel saai uitzien, denk ik.

Waarschuw beheerder
donateur
ik ben gewoon n lekker wijf :cheer:

o:)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van Juupie op zaterdag 8 april 2006 om 08:19:
Worden jullie hier nou zelf ook niet een beetje moe van?

Mwah, net zo moe als van het vooroordeel dat dikkere mensen gezelliger zijn :frusty:

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 07:43:
.Maar om dit te vergelijken met overwicht , wat je zelf in de hand hebt

das natuurlijk niet altijd waar he!
Waarschuw beheerder
wat ik dus totaal niet snap dat sommigen denken dat je met maat 44 dik bent.
kan me hier best aan ergeren hoor ik heb ook maat 44 gehad en ik was totaal niet dik heb alleen brede heupen en een slanke taille dus er zit verschil tussen ieder persoon
(ben ook 1.80) dus bij mij zag/zie je het ook niet goed

krijg nog vna mensen te horen waarom ga je afvallen je ziet er toch goed uit?
ja met kleren aan ja anders zie ik mezelf zo niet

en ookal heeft iemand een vet rolletje meer of minder als die persoon er maar blij mee is toch...

ik heb er zelf voor gekozen om gezondere eetstijl aan te nemen en het heeft gewerkt ben bijna 8 kilo in 5 weken afgevallen en waardoor: door gewoon eten.
want ik had sochtends niets smiddags af entoe en s avonds wat ik maar kon klaarmaken(opwarmen)

op een gegven moment was het voor mij klaar zal nooit dun worden en dat wil ik ook niet ga door tot ik denk ja zo voel ik me prettig.

Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 10:42:
Uitspraak van Babbelaartje op zaterdag 8 april 2006 om 07:43:
.Maar om dit te vergelijken met overwicht , wat je zelf in de hand hebt

das natuurlijk niet altijd waar he!

absoluut is dit niet waar er zijn zoveel dingen waar je overgewicht vna krijgt: de pil trage werking vna de darmen etc dus zeg aub iets nuttigs :D

Waarschuw beheerder
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 22:20:
Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.

T mooiste is natuurlijk als ze dit zijn "Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!)." en ook nog s dun :P

Ja ze bestaan!!!:P
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 10:56:
kan me hier best aan ergeren hoor ik heb ook maat 44 gehad en ik was totaal niet dik heb alleen brede heupen en een slanke taille dus er zit verschil tussen ieder persoon

Dat ken ik ja 8) Ik heb ook maat 31 of 32 spijkerbroek (afhankelijk van 't merk) maar ik ben echt niet dik.. Gewoon ook zo'n bouw dat de bovenkant dun is en de onderkant breed..

Maten zeggen lang niet altijd alles. Ik ken iemand met 'maatje' 36 die vrij gezet is. Maar daar zit gewoon geen figuur in en ze is wat kleiner.

Kilo's of kledingmaten zeggen vaak weinig over iemands figuur.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op zaterdag 8 april 2006 om 11:18:
Kilo's of kledingmaten zeggen vaak weinig over iemands figuur.

(y)

precies maar van spijkerbroeken was de laatste broek maat 36 omdat er tegenwoordig vna die heerlijk heupbroeken zijn en kom daar gewoon niet in met me heupen

draag altijd beetje vna die stoere baggy broeken thank god hebben ze ze weer :cheer: en heb nu maat 40 heerlijk het is puur mijn heupen en die krijg ik er zo vna af maaaaaaaar het komt het er als eerst ook weer bij op:P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op vrijdag 7 april 2006 om 23:28:
en er is niks met een maatje meer of een maatje minder.

er is meer mis met een maatje minder dan een maatje meer. Van die anorexxio wijven, gedverdemme!!!! bij gasten ziet het er ook niet uit trouwens.
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheUsert op zaterdag 8 april 2006 om 11:25:
er is meer mis met een maatje minder dan een maatje meer. Van die anorexxio wijven,

Waarom is een maatje minder gelijk anorexia, terwijl iedereen er hier al over valt als een maatje meer dik genoemd wordt?

Gaat weer helemaal nergens over...
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 11:22:
precies maar van spijkerbroeken was de laatste broek maat 36 omdat er tegenwoordig vna die heerlijk heupbroeken zijn en kom daar gewoon niet in met me heupen

Wat ik nou zo opvallend vind is dat ik 't op je foto's totaal niet op vind vallen :O

Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 11:22:
en heb nu maat 40 heerlijk het is puur mijn heupen en die krijg ik er zo vna af maaaaaaaar het komt het er als eerst ook weer bij op

Haha ik heb ooit es een kilootje of 15 minder gewogen. Vond het op zich heel mooi, maar dan heb ik dus écht uitstekende botten bij m'n heupen. Das echt geen pan :no:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 11:27:
Waarom is een maatje minder gelijk anorexia, terwijl iedereen er hier al over valt als een maatje meer dik genoemd wordt?

Gaat weer helemaal nergens over...

psies. Ik kan bijv. zo veel eten als ik wil (en dat doe k ook) en toch blijf k n magere lat :D. Boiet mij verder ook geen reet...

gelul iig dus
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TLN op zaterdag 8 april 2006 om 11:30:
Wat ik nou zo opvallend vind is dat ik 't op je foto's totaal niet op vind vallen

ja raar is dat he maar dat zegt iedereen maar komt denk ik de combi vna mijn lichaam :d
brede heupen slanke taille, dan iets grotere borsten meestal leid dat de aandacht af :P

Uitspraak van TLN op zaterdag 8 april 2006 om 11:30:
Haha ik heb ooit es een kilootje of 15 minder gewogen. Vond het op zich heel mooi, maar dan heb ik dus écht uitstekende botten bij m'n heupen. Das echt geen pan

ja wil geen uitstekende botjes daar hou ik ook niet vna maja kan me ook niet herineren dat jij dat had:P
heb je een keer gezien op een feestje met wendy uit den haag maar dat is jaren geleden :P
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 11:35:
heb je een keer gezien op een feestje met wendy uit den haag maar dat is jaren geleden

:o In Sandokan :D
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 11:40:
In Sandokan

zelfs de plek weet ik niet meer :bloos: ben er zo slecht in namen onthouden haha
Waarschuw beheerder
Uitspraak van actief op zaterdag 8 april 2006 om 00:33:
er is ook een tussenweg en wat maakt het verder uit gaat er toch niet om wat voor maat hij/zij heeft

t gaat ook om t innerlijk.. k heb liever een dikke gezellige vriend dan zon sjaggerijn die niet ff mee na bakker bart gaat en alleen op slaa leeft etc..
en zo ook voor vriendinnen !!..
uiterlijk doet wel iets als eerste ingeving maar als zon graat chagrerijnig kijkt en een dik persoon lacht dan ga k toch lievr met die dikke persoon om!! en wat de rest dan denkt heb k scheit aan,, mensen moete niet zo vele op uiterlijk kijken!..
Waarschuw beheerder
Uitspraak van fiebeltje op zaterdag 8 april 2006 om 11:35:
Haha ik heb ooit es een kilootje of 15 minder gewogen. Vond het op zich heel mooi, maar dan heb ik dus écht uitstekende botten bij m'n heupen. Das echt geen pan

ja wil geen uitstekende botjes

ja dat heb k wel maar wat dan.. k eet voldoende etcc.. k voel me goed.. kijk dat moet ook weer niet negatief gevonden worden..
wat kan je nouw weer aan je lijntje doen..
Waarschuw beheerder
ik vind dat gewoon persoonlijk niet mooi bij mezelf omdat het niet bij me staat :D en ik iriteer me eraan als ik me botten voel maar dat heefteen andere oorzaak :D
ik hoor iets (mollig) te zijn:P

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van TheUsert op zaterdag 8 april 2006 om 11:25:
er is meer mis met een maatje minder dan een maatje meer.

:no: overgewicht is ongezond...

als je te licht bent is dat alleen vervelend als je op t strand loopt met windkracht 5 :cheer:
Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 14:43:
als je te licht bent is dat alleen vervelend als je op t strand loopt met windkracht 5

Ondergewicht is ook ongezond hoor, dat wordt nog wel 's vergeten, al schijnen er minder risico's aan te zitten.

Maar bijvoorbeeld botontkalking, slechte genezing van wonden, slechte conditie/weinig energie, uitblijven van menstruatie, etc. zit je ook niet echt op te wachten...

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 15:52:
botontkalking, slechte conditie/weinig energie, uitblijven van menstruatie, etc

geldt ook voor overgewicht hoor :yes:

Waarschuw beheerder
tussen in is t beste, maatje 38 heb k zelf.. niet te dik en niet te dun..

Waarschuw beheerder
donateur
maatje 42 :cheer:

Waarschuw beheerder
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 07:43:
Net zoals je zwangerschap van 2 jaar geleden de schuld geven van je drie maten meer.

huhum ik heb ook nog een dochter van 4 mnd ;) LEZEN 8)
Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van permanent verbannen op vrijdag 7 april 2006 om 22:20:
Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En,

mt 36 B)

Waarschuw beheerder
maatje 34/36 ajb;)

Waarschuw beheerder
donateur
maar mooi dik is niet lelijk ??
ja ik hou niet zo van dik en ook niet van dun,ieder zijn smaak.

ik moet zo ontzettend veel laten staan om een paar kilo minder te wegen dat ik gelukkiger ben met een paar kilo meer en dat ik lekker eet wat ik wil...dacht er ooit anders over :P

maar heb dus een vriendin die is wel onwijs afgevallen,maar om zo te blijven sport ze bijna elke dag,eet niks lekkers (want daar zitten calorieen in),drinkt opeens geen alchol meer en drinkt alleen nog maar water,gaat niet meer mee uit eten enz

ik kan er nou niet echt jaloers op worden..want zo'n leven wil ik niet
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
@ stefje

meid je hoeft je toch niet te verdedigen ?
geniet eerst lekker vna je meissie en je zoontje
gaat erom of jij je er lekker bij voelt toch?
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 11:27:

weleens van beeldspraak gehoord, als je issues hebt, kan je daar hulp voor zoeken hoor
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.

ik heb een klein maatje, maar al die dingen die jij doet met je maat 44 doe ik ook met mijn maat 36! -alleen dat bier dan niet :P - denk maar niet dat 'dunnere' maatjes dat niet doen hoor!

en trouwens! op elk potje past een dekseltje was t toch.. ??
:D ;)

Ik ben heus ook gezellig :[ O:)
laatste aanpassing
Waarschuw beheerder
Uitspraak van TheUsert op zaterdag 8 april 2006 om 17:56:
weleens van beeldspraak gehoord, als je issues hebt, kan je daar hulp voor zoeken hoor

Moet je ze hier eens horen als je beeldspraak gebruikt om een flink stevige vrouw te omschrijven 8) Daarmee vergeleken reageer ik wel heeeeel erg rustig hoor :D
laatste aanpassing

Waarschuw beheerder
donateur
Uitspraak van verwijderd op zaterdag 8 april 2006 om 08:35:
ik ben gewoon n lekker wijf

Dat ben je op zeker,......(L)
Waarschuw beheerder
Uitspraak van lindaaatje op zaterdag 8 april 2006 om 18:16:
Moet je ze hier eens horen als je beeldspraak gebruikt om een flink stevige vrouw te omschrijven Daarmee vergeleken reageer ik wel heeeeel erg rustig hoor

zeg dan gewoon niks.