tijdens een zwangerschapt stop je met roken,drinken,feesten
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bolle kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.
dat is een excuus om de rest van je leven in maat 42+ door te brengen.
Dus,........hoef je je zwangerschap niet als excuus op te geven voor je maatje meer.
wat dacht je van al die dikke knderen die zullen zeker hun tienerjaren erg leuk beleven. Dik achter de computer samen met hun veels te dikke ouders.
Ze mag best dr mening geven, maar zij doet t voorkomen alsof t bewezen is dat alle dunne mensen niet gezellig zijn en dat is bullshit!
is algemeen bekent hoor.
Nee, droog in het drollenhok.
en er is niks met een maatje meer of een maatje minder.
gezonde jongens van 20 krijgen ook een hartaanval tijdens een potje voetbal hoor!
denk om je bloeddruk
tijdens een zwangerschapt stop je met roken,drinken,feesten,sporten etc
Uitspraak van Babbelaartje op zaterdag 8 april 2006 om 07:43:
.Maar om dit te vergelijken met overwicht , wat je zelf in de hand hebt
das natuurlijk niet altijd waar he!
Wat heeft je voorkeur? Maatje 34, sla en spa blauw? Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
kan me hier best aan ergeren hoor ik heb ook maat 44 gehad en ik was totaal niet dik heb alleen brede heupen en een slanke taille dus er zit verschil tussen ieder persoon
Kilo's of kledingmaten zeggen vaak weinig over iemands figuur.
precies maar van spijkerbroeken was de laatste broek maat 36 omdat er tegenwoordig vna die heerlijk heupbroeken zijn en kom daar gewoon niet in met me heupen
en heb nu maat 40 heerlijk het is puur mijn heupen en die krijg ik er zo vna af maaaaaaaar het komt het er als eerst ook weer bij op
Waarom is een maatje minder gelijk anorexia, terwijl iedereen er hier al over valt als een maatje meer dik genoemd wordt?
Gaat weer helemaal nergens over...
Wat ik nou zo opvallend vind is dat ik 't op je foto's totaal niet op vind vallen
Haha ik heb ooit es een kilootje of 15 minder gewogen. Vond het op zich heel mooi, maar dan heb ik dus écht uitstekende botten bij m'n heupen. Das echt geen pan
In Sandokan
er is ook een tussenweg en wat maakt het verder uit gaat er toch niet om wat voor maat hij/zij heeft
Haha ik heb ooit es een kilootje of 15 minder gewogen. Vond het op zich heel mooi, maar dan heb ik dus écht uitstekende botten bij m'n heupen. Das echt geen pan
ja wil geen uitstekende botjes
als je te licht bent is dat alleen vervelend als je op t strand loopt met windkracht 5
botontkalking, slechte conditie/weinig energie, uitblijven van menstruatie, etc
Waarom is een maatje minder gelijk anorexia, terwijl iedereen er hier al over valt als een maatje meer dik genoemd wordt?
weleens van beeldspraak gehoord, als je issues hebt, kan je daar hulp voor zoeken hoor
Moet je ze hier eens horen als je beeldspraak gebruikt om een flink stevige vrouw te omschrijven Daarmee vergeleken reageer ik wel heeeeel erg rustig hoor