Die van jou ook niet dus je doet net zo goed mee
Ik heb vaker gezeur gehad van meiden die eerder dun waren als gezet over hun gewicht dan mensen die echt op dat gewicht zitten.
En wat jij de een en andere uiterste noemt, is alleen maar globaal een vergelijking...
Ok ze is misschien wat te overdreven, maar daaruit kan je gewoon merken dat zij het wel wat moeilijk heeft met haat gewicht...Het blijft gewoon een mening en dat is niet aan jou om te zeggen of dat ergens op gebasseerd is of niet, want een mening is dat vaak toch niet (reeël)
Aan je fanclub ?
is algemeen bekent hoor.
dat zeg je alleen maar omdat ik dik ben.
ik heb er mee leren leven en ben gelukkig.
je bent zelf ook niet zo slim anders ging je mij nu niet afkraken slankie.
je bent zo dom als je jezelf vindt
Dat kan, ik probeerde haar alleen duidelijk te maken dat ze uit gaat van stereotyperingen die in de praktijk helemaal niet juist zijn en dat haar vraag dus helemaal nergens op slaat!
Als je mijn reacties gewoon gelezen had, was deze discussie helemaal niet nodig geweest!
heb in 2 jaar tijd 2 kindjes gekregen
ging van maatje 38 naar 44
ben nog altijd even leuk en mooi hoor
Maatje 34, sla en spa blauw?
Of een gezellige meid, saampjes snacken, met chips voor de tv, bier en joint (vreetkick!!!). En, maat 44.
En, maat 44.
olifanten draagtijd,.....
geef die kinderen maar de schuld
kan me niet voorstellen....
nou doe mij maar, gewoon gezellig met maatje 36.
mwah aan je foto's te zien zit je niet ver van 44
niet de kinderen wel de zwangerschappen
Lekker afkrakend allemaal dit.
Lekker afkrakend allemaal dit.
zeker niet, was onlangs nog een spriet!
sorry, maar echt.. als ik een dik iemand zie en die is zichzelf helemaal aan t volvreten, dan kan ik niet meegenieten
zeg ik dat dan?
sporten doe ik NOOIT meer. eten doe ik lekker vaak, lekker veel! Mjammmmmmm
TOP!
en zal je nog wat verklappen,...dat meisje op dat bankje ,...ben IK.
dus indirect de kinderen,...maar dat vind ik z'on bullshit, dat je door je zwangerschap(pen) 3 maten gegroeid ben. In de zwangerschap zelf wel maar daarna vliegee de kilo's erzo weer af,..........als je wat voor wil doen tenminste.
zeker als iemand van 22laatste aanpassing 7 april 2006 23:42
zeker niet, was onlangs nog een spriet! maar dit voelt veel lekkerder. ben dik tevreden!
en dan zeiken als je dichtslipt en gedottert moet worden, dat kost de maatschappij elk jaar steeds meer en meer,.........
hahaha spreek jou nog wel eens weer als je kindjes hebt
tsss dom ding ben jij zeg
wat me wel irriteert is dat sommige meiden de schuld van hun maatje meer geven aan zwangerschappen ed.
Liever dom en slank dan dom en dik,....maar ik wens je kinderen veel succes met een moddervette ongemotiveerde moeder die graag het verkeerde voorbeeld geeft.
Als je uberhaupt te dom bent om mij als maatje 44 te zien,.....hahahahahhaahhahah. Dan moet je toch ff beter die bole kop van je richten en die varkensogen beter de wereld in laten kijken.